لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

بررسي يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W

آشنايي و بررسي تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال دوو

يكي از مباحثي كه بايد در زمان بررسي كيفيت يخچال دوو به طور كامل مورد بررسي قرار بگيرد و شما اطلاعات كافي در مورد آن داشته باشيد، آشنايي و بررسي تاريخچه كارخانه توليد كننده آن مي باشد. به همين خاطر امداد آي پي در اين بخش از مطلب به توضيح آن پرداخته است.

·        برند لوازم خانگي دوو در سال 1967 در شهر سئول كره فعاليت خود را آغاز كرد.

·        شركت دوو تا سال 1997 در قاره آسيا پس از هيوندا به عنوان بزرگ ترين شركت كرده جنوبي به شمار مي آمد.

·        اين برند امروزه بدون هيچ گونه محدوديتي لوازم خانگي خود را به سراسر دنيا ارسال مي كند.

 

يخچال دوو ساخت كجاست؟

قطعا از جمله سوالاتي كه براي شما به عنوان يك خريدار در زمان بررسي كيفيت يخچال دوو پيش مي آيد، يخچال دوو ساخت كجا است مي باشد. امداد آي پي براي اين پرسش شما نيز پاسخي دارد. شما به عنوان يكي از مصرف كنندگان اين محصول بايد بدانيد كه كليه محصولات اين برند از جمله يخچال دوو ساخت كشور كره مي باشد.درادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W  ظرفيت 32 فوت به شمار مي رود كه به دليل داشتن تكميل ترين ويژگي هايش در دسته مدل هاي پرفروش و پرطرفدار اين برند معتبر كه از بهترين مارك يخچال فريزر به شمار مي ‌رود محسوب مي شود، اين مدل در كل داراي ظرفيتي معادل 840 ليتر مي باشد كه اگر بخواهيم در مورد ظرفيت اين دستگاه به صورت جداگانه به شما بگوييم لازم است بدانيد كه يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W داراي گنجايشي معادل 504 ليتر و 336 ليتر گنجايش فريزر آن مي باشد كه با توجه به ظرفيت بسيار بالاي اين مدل مي توانيم بگوييم انتخاب اين سايد باي سايد براي يك خانواده پرجمعيت مي تواند بسيار مناسب باشد، از ديگر ويژگي هاي مهم اين دستگاه مي توان به وجود ميني بار آبريز و يخ ساز تمام اتوماتيك بر روي اين مدل اشاره كنيم كه خود مي تواند از قابليت هاي بسيار مهم در اين دستگاه به شمار رود.

داشتن قابليت‌هاي همچون آبريز ميني بار و يخ ساز بر روي يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W علاوه بر آنكه سهولت استفاده را به مصرف كنندگانش مي ‌دهد باعث مي‌ شود تا از اتلاف انرژي و كار كردن بيش از اندازه موتور در زمان‌ هايي كه نياز نيست كمك بسزايي كند چراكه در طول روز بارها و بارها پيش مي آيد كه براي برداشتن مواد غذايي كوچك، آب و يا يخ درب يخچال و فريزر را به طور كامل باز كنيم باز كردن درب باعث مي ‌شود ميزان سرماي قابل توجهي از داخل دستگاه به بيرون انتقال يابد و همين امر باعث مي ‌شود كه موتور و كمپرسور شما براي تامين اين ميزان سرماي از دست رفته روشن شود تا سرماي از دست رفته را جبران كند همين موضوع مطمئنا باعث افزايش مصرف انرژي و استهلاك دستگاه مي شود كه با وجود اين چنين ويژگي هايي علاوه بر اينكه طول عمر يخچال افزايش پيدا مي كند بلكه مصرف برق آن نيز به طور قابل ملاحظه اي نيز كاهش پيدا مي كند.
يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W علاوه بر امكانت ذكر شده داراي يكي از مهمترين ويژگي ها به نام موتور كمپرسور اينورتور مي باشد اين موتور كه نسلي جديد از كمپرسورهاي قديمي به شمار مي رود با 23 درصد انرژي برق كمتر كار مي‌ كند و با داشتن عملكردي بهينه قابليت كاركرد در 5 سطح مختلف كارايي بسيار بالاتر به نسبت موتورهاي كمپرسور قديمي دارد فعاليت اين كمپرسور در نوسانات دمايي داخل يخچال فريزر به گونه ‌اي تنظيم خواهد شد كه هم مواد غذايي شما در مدت زماني طولاني تر سالم و با طراوت باقي بماند و همين كه از اتلاف انرژي و فشار به موتور شما نيز جلوگيري كند از همين رو اين مدل توانسته برچسب انرژي +A را از آن خود كند، شما عزيزان مي توانيد اين يخچال فريزر سايد باي سايد دوو با داشتن بهترين نوع كمپرسور اينورتر ديجيتال كه به صورت هوشمند كار مي كند را در اختيار داشته باشيد.

در هنگام انتخاب و خريد يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W و هر مدل از يخچال فريزر قطعاً شما به صداي موتور آن نيز فكر مي كنيد لازم است به اين نكته مهم اشاره كنيم كه استفاده از كمپرسور همراه با تكنولوژي هاي جديد روز دنيا در اين برند معتبر باعث شده است كه به هنگام كار كردن دستگاه شما صدايي از يخچال و فريزر احساس نكنيد اما اگر بخواهيم در مورد طبقات و دسته بندي داخلي اين يخچال سايد باي سايد دوو برايتان بگوييم لازم است بدانيد كه 4 طبقه و 2 كشو در قسمت يخچال ايجاد شده است كه به شما امكان گذاشتن مواد غذايي در تفكيك مناسب نسبي را خواهد داد شما عزيزان مي توانيد ميوه و سبزيجات خود را نيز در محفظه مخصوص طراحي شده در اين مدل نگهداري كنيد و زماني بيشتري همراه با طراوت روز اول ميوه و سبزيجات خود را در اختيار داشته باشيد، توجه فرماييد كه وجود طبقات طراحي شده در درب داخلي اين مدل از يخچال سايد باي سايد دوو مدل DES-2915W نيز به شما امكان قرار دادن انواع بطري مواد غذايي كوچك مانند مربا، تخم مرغ، كره پنير و غيره را خواهد داد و كار را براي گذاشتن مواد گوناگون در يخچال تان هرچه ساده تر خواهد.

در قسمت فريزر نيز 3 كشو 3 طبقه طراحي شده است كه به شما اين امكان را مي دهد تا به راحتي مواد غذايي خود را در تفكيكي مناسب در آن قرار دهيد، سيستم نوفراست يا بدون برفك نيز در اين يخچال اين امكان را به شما مي دهد تا در طول استفاده شما شاهد برفك در داخل فريزر و يخچال خود نباشيد كه اين امر يكي ديگر از موارد مهم در اين دستگاه پرفروش به شمار مي ‌رود وجود فيلتر تصفيه آب نور داخلي LED زنگ هشدار كه در هنگام باز بودن درب به صدا در مي آيد صفحه لمسي كه به صورت نمايشگري كاملا حرفه‌ اي بر روي دستگاه طراحي شده است از ديگر ويژگي هاي اين يخچال سايد باي سايد دوو به شمار مي‌ رود.

 

 

 

 


برچسب: بررسي سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، مشخصات سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، كيفيت سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۹:۴۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915

دوو ساخت كجاست؟

يكي از سوالاتي كه ذهن خريداران لوازم خانگي را درگير كرده، اين است كه محصولات اين شركت از جمله يخچال دوو ساخت كجاست؟

دوو يك برند كره‌اي و لوازم خانگي اين شركت ساخت كشور كره جنوبي است. يخچال دوو هم اكنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت ليسانس دوو الكترونيك كره توليد مي‌شود. يخچال فريزر هاي دوو قبلا از كره وارد مي شد. فعلا هم يخچال هاي دوو كه از طريق مناطق مرزي مانند بانه و گناره وارد ميشوند كره اي مي باشند.

در قسمت زير تاريخچه شركت دوو را مطالعه بفرماييد تا پي به اعتبار اين شركت و تلاش شركت انتخاب سرويس در خصوص توليد يك محصول با كيفيت ببريد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا با سايد باي سايد دوو بيشتر آشنا شويد و خريدي راحت و آسان را تجربه كنيد.

 

مزاياي يخچال سايد Daewoo

·        تكنولوژي كنترل سرمايش هوشمند

·        كمپرسورهاي نسل اينورتر بسيار كم مصرف به همراه 124 ماه گارانتي

·        ميزان صداي مزاحم حداقلي

·        تصفيه هواي سه لايه جهت تصفيه هوا و از بين بردن انواع باكتري ها و جلوگيري از بوگرفتن داخل كابين يخچال

·        كنترل پنل هاي LED لمسي

·        محفظه هاي كشويي مقاوم با قابليت تنظيم دما و رطوبت

·        طبقات شيشه اي و بدون قاب كه به Frame Less مشهور هستند .

·        ظاهر داخلي بسيار شيك به كمكم روشنايي هاي LED سفيد

·        آبسرد كن و يخساز اتوماتيك متصل به شير آب شهري و تصفيه

 

 

ابعاد يخچال دوو مدل D4S-2915

 

پارامتر ديگري كه به منظوره خريد يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 سري پارامو بايد آن را مورد بررسي قرار دهيد، ابعاد اين محصول است. شايد براي شما اين سوال مطرح شود كه چرا بايد ابعاد يخچال‌ها را مورد بررسي و ارزيابي قرار داد؟

به منظور پاسخ به اين سوال بايد گفت كه اگر شما به ابعاد يخچال‌ها توجه نكنيد، پس از خريد آن‌ها به منظور فرآيند نصب با مشكل مواجه شده و نمي‌توانيد محل مناسبي براي نصب اين دسته از محصولات را در آشپزخانه خود پيدا كنيد.

 به منظور بررسي ابعاد اين دستگاه بايد گفت كه ارتفاع اين محصول 181.6 سانتي‌متر، عرض آن 91.6 سانتي‌متر و عمق آن ۷۲ سانتي‌متر است. توجه به اين پارامترها به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد فرآيند نصب اين محصول را به راحتي انجام دهيد.

 

مشخصات كابين اصلي يخچال دوو مدل D4S-2915

 

بخش اصلي سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915، كابين يخچال اين محصول است كه بايد حتماً در راستاي خريد اين دستگاه مشخصات اين كابين را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد. در همين راستا و به منظور بررسي اين بخش بايد گفت كه شركت دوو كابين اصلي اين محصول را با تكنولوژي نوفراست به بازار عرضه كرده است و اين به آن معنا است كه اين بخش از محصول به هيچ عنوان برفك نزده و شما مي‌توانيد با خيال آسوده از آن استفاده كنيد.

پارامتر ديگري كه بايد آن را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد، گنجايش اين بخش از يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 سري پارامو است. در همين راستا بايد گفت كه گنجايش اين كابين ۵۰۴ ليتر بوده و در آن شاهد چهار طبقه، دو كشو و همچنين چهار طبقه بر روي درب هستيم كه وجود اين موارد در كنار هم باعث مي‌شود تا مصرف كنندگان بتوانند سازماندهي مناسبي بر روي مواد غذاي خود در داخل اين محصول داشته باشند.

 

مشخصات كابين فريزر

 

اگر بخواهيم در رابطه با كابين فريزر سايد باي سايد  دوو 2915 صحبت كنيم بايد گفت كه اين بخش از محصول جديد دوو نيز با قابليت نوفراست به بازار عرضه شده و به هيچ عنوان برفك نمي‌زند. از سوي ديگر بايد به اين نكته اشاره كنيم كه حجم اين بخش از يخچال فريزر دوو ۳۳۶ ليتر بوده و در آن شاهد چهار طبقه، دو كشو و دو طبقه بر روي درب هستيم.

وجود اين طبقات و بخش به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد مواد غذايي مختلف را به راحتي در داخل آن قرار داده و اقدام به منجمد كردن آن‌ها كنيد.

 

 

فناوري‌ها و تكنولوژي‌هاي سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915

  

آبسردكن

 

يكي از بخش‌هايي كه در سايد دوو مدل 2915 وجود دارد، آبسردكن است كه به شما اجازه مي‌دهد تا به راحتي بتوانيد به آب خنك دسترسي پيدا كرده و هر زمان كه نياز داشتيد از طريق اين بخش ليوان خود پر از آب خنك و سرد كنيد.

 

كمپرسور اينورتر ديجيتال

 

شركت دوو سايد باي سايد خود را با كمپرسور اينورتر ديجيتال به بازار عرضه كرده است كه وجود اين كمپرسور باعث شده تا شاهد راندمان و عملكرد فوق العاده‌اي از اين محصول باشيم و قدرت اين دستگاه به نسبت ساير محصولات مشابه بسيار بالاتر باشد.

 

مصرف انرژي پايين

 

امروزه مصرف انرژي پايين لوازم الكترونيكي اهميت بسيار زيادي پيدا كرده است و در همين راستا نيز در يخچال دوو مدل D4S-2915 شاهد استفاده از قطعات كم مصرفي هستيم. اين مسئله باعث شده تا رتبه مصرف انرژي اين محصول +A شود. به همين دليل پيشنهاد مي‌شود كه اگر براي شما كم مصرف بودن يخچال اهميت بسيار زيادي دارد به سراغ اين محصول  رفته و آن را خريداري كنيد.

 

سامانه خودكار بسته شدن درب ها

 

يكي ديگر از فناوري‌هايي كه در سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 وجود دارد، سامانه بسته شدن خودكار درب‌ها است. اين قابليت باعث مي‌شود تا درب اين يخچال به صورت خودكار بسته شده و جلوي مصرف انرژي بيش از اندازه و همچنين باز ماندن درب يخچال گرفته شود. اين ويژگي را مي‌توان يكي از مهم ترين مزاياي رقابتي يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 سري پارامو در نظر گرفت.

 

 

گارانتي و خدمات پس از فروش يخچال دوو مدل D4S-2915

 

يكي از موضوعات بسيار مهمي كه در راستاي خريد خود بايد به آن توجه داشته باشيد گارانتي و خدمات پس از فروش اين محصول است.

به منظور بررسي اين موضوع بسيار مهم بايد گفت كه يخچال دوو مدل D4S-2915 با گارانتي ۱۲۴ ماهه انتخاب سرويس حامي به بازار عرضه شده است و شما مي‌توانيد پس از خريد اين محصول در طي ۱۲۴ ماه به راحتي از اين دستگاه استفاده كرده و هر زمان كه با مشكل خاصي مواجه شديد با نمايندگي‌ها و خدمات پس از فروش اين شركت در سراسر كشور تماس گرفته و براي حل مشكل خود اقدام كنيد.

 

 


برچسب: بررسي سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915، سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915، مشخصات سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915، كيفيت سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915، ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۳:۲۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915

بررسي سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل D4S-2915

تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال دوو

در ادامه شما را با تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال دوو بيشتر آشنا خواهيم كرد. برند لوازم خانگي دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول كره تاسيس شد و كار خود را آغاز كرد، نام اين برند از نام مدير و مسئول آن گرفته شده است كه به طور كلي شامل دو بخش عالي و woo مي باشد.

شركت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسيا بعد از هيوندا بزرگترين شركت كره جنوبي به حساب مي آمد. اين شركت داراي بيش از ۲۰ زيرمجموعه و شركت تابعه مي باشد كه همگي در مديريت دوو هستند.

اكنون برند دوو داراي چند سايت جهاني بوده و در كشورهاي مختلفي داراي نمايندگي مي باشد همچنين اين برند  لوازم خانگي اصل و محصولات دوو  را به سراسر دنيا بدون محدوديت ارسال مي كند و با كيفيت ترين محصولات را ارائه مي دهد .در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا با سايد باي سايد دوو مدل2915 بيشتر آشنا شويد.

 

ابعاد يخچال دوو مدل D4S-2915

پارامتر ديگري كه به منظوره خريد يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 سري پارامو بايد آن را مورد بررسي قرار دهيد، ابعاد اين محصول است.

 متاسفانه بارها ديده شده كه بسياري از افراد پس از خريد يخچال مورد نظرشان نتوانستند به راحتي آن را در داخل آشپزخانه قرار دهند و همين مسئله باعث شده تا آن‌ها با چالش‌هاي مختلفي مواجه شوند. در همين راستا و به منظور حل اين مشكل پيشنهاد ما اين است كه حتماً ابعاد سايد باي سايد دوو 2915 را مورد بررسي و ارزيابي قرار داده تا بتوانيد به راحتي اين محصول را خريداري و نصب كنيد.

به منظور بررسي ابعاد اين دستگاه بايد گفت كه ارتفاع اين محصول 181.6 سانتي‌متر، عرض آن 91.6 سانتي‌متر و عمق آن ۷۲ سانتي‌متر است. توجه به اين پارامترها به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد فرآيند نصب اين محصول را به راحتي انجام دهيد.

 

مشخصات كابين اصلي يخچال دوو مدل D4S-2915

 

بخش اصلي سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915، كابين يخچال اين محصول است كه بايد حتماً در راستاي خريد اين دستگاه مشخصات اين كابين را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد. در همين راستا و به منظور بررسي اين بخش بايد گفت كه شركت دوو كابين اصلي اين محصول را با تكنولوژي نوفراست به بازار عرضه كرده است و اين به آن معنا است كه اين بخش از محصول به هيچ عنوان برفك نزده و شما مي‌توانيد با خيال آسوده از آن استفاده كنيد.

پارامتر ديگري كه بايد آن را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد، گنجايش اين بخش از يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 سري پارامو است. در همين راستا بايد گفت كه گنجايش اين كابين ۵۰۴ ليتر بوده و در آن شاهد چهار طبقه، دو كشو و همچنين چهار طبقه بر روي درب هستيم كه وجود اين موارد در كنار هم باعث مي‌شود تا مصرف كنندگان بتوانند سازماندهي مناسبي بر روي مواد غذاي خود در داخل اين محصول داشته باشند.

 

 

مشخصات كابين فريزر

 

اگر بخواهيم در رابطه با كابين فريزر سايد باي سايد  دوو 2915 صحبت كنيم بايد گفت كه اين بخش از محصول جديد دوو نيز با قابليت نوفراست به بازار عرضه شده و به هيچ عنوان برفك نمي‌زند. از سوي ديگر بايد به اين نكته اشاره كنيم كه حجم اين بخش از يخچال فريزر دوو ۳۳۶ ليتر بوده و در آن شاهد چهار طبقه، دو كشو و دو طبقه بر روي درب هستيم.

 

 

فناوري‌ها و تكنولوژي‌هاي سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915

 

شركت‌هاي توليد كننده يخچال فريزر همواره تمام تلاش خود را مي‌كنند تا محصولات خود را با مزاياي رقابتي گوناگوني به بازار عرضه كنند و در همين راستا نيز با فناوري‌ها و تكنولوژي‌هاي خاصي طراحي، توليد و به بازار عرضه شده است كه اگر بخواهيم نگاهي به اين موارد بياندازيم مي‌توان به نكات زير اشاره كرد:

 

آبسردكن

 

يكي از بخش‌هايي كه در سايد دوو مدل 2915 وجود دارد، آبسردكن است كه به شما اجازه مي‌دهد تا به راحتي بتوانيد به آب خنك دسترسي پيدا كرده و هر زمان كه نياز داشتيد از طريق اين بخش ليوان خود پر از آب خنك و سرد كنيد.

 

كمپرسور اينورتر ديجيتال

 

شركت دوو سايد باي سايد خود را با كمپرسور اينورتر ديجيتال به بازار عرضه كرده است كه وجود اين كمپرسور باعث شده تا شاهد راندمان و عملكرد فوق العاده‌اي از اين محصول باشيم و قدرت اين دستگاه به نسبت ساير محصولات مشابه بسيار بالاتر باشد.

 

مصرف انرژي پايين

 

امروزه مصرف انرژي پايين لوازم الكترونيكي اهميت بسيار زيادي پيدا كرده است و در همين راستا نيز در يخچال دوو مدل D4S-2915 شاهد استفاده از قطعات كم مصرفي هستيم. اين مسئله باعث شده تا رتبه مصرف انرژي اين محصول +A شود. به همين دليل پيشنهاد مي‌شود كه اگر براي شما كم مصرف بودن يخچال اهميت بسيار زيادي دارد به سراغ اين محصول  رفته و آن را خريداري كنيد.

 

سامانه خودكار بسته شدن درب ها

 

يكي ديگر از فناوري‌هايي كه در سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 وجود دارد، سامانه بسته شدن خودكار درب‌ها است. اين قابليت باعث مي‌شود تا درب اين يخچال به صورت خودكار بسته شده و جلوي مصرف انرژي بيش از اندازه و همچنين باز ماندن درب يخچال گرفته شود. اين ويژگي را مي‌توان يكي از مهم ترين مزاياي رقابتي يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D4S-2915 سري پارامو در نظر گرفت.

 

گارانتي و خدمات پس از فروش يخچال دوو مدل D4S-2915

 

يكي از موضوعات بسيار مهمي كه در راستاي خريد خود بايد به آن توجه داشته باشيد گارانتي و خدمات پس از فروش اين محصول است.

به منظور بررسي اين موضوع بسيار مهم بايد گفت كه يخچال دوو مدل D4S-2915 با گارانتي ۱۲۴ ماهه انتخاب سرويس حامي به بازار عرضه شده است و شما مي‌توانيد پس از خريد اين محصول در طي ۱۲۴ ماه به راحتي از اين دستگاه استفاده كرده و هر زمان كه با مشكل خاصي مواجه شديد با نمايندگي‌ها و خدمات پس از فروش اين شركت در سراسر كشور تماس گرفته و براي حل مشكل خود اقدام كنيد.

اين مسئله باعث مي‌شود تا شما با خيال آسوده بتوانيد از اين محصول استفاده كرده و نياز خود را برطرف كنيد.

 

 

 


برچسب: بررسي سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، مشخصات سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915، كيفيت سايد باي سايد دوو الكترونيك مدل2915،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۲:۱۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308

معرفي ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W

آشنايي با بيوگرافي برند پاكشوما

همه ما ممكن است در هنگام خريد يك كالاي گران قيمت تحقيقات بسياري صورت دهيم. يكي از مواردي كه هنگام انتخاب و خريد ماشين ظرفشويي پاكشوما لازم است به آن توجه كنيد پيشينه و تاريخچه شركت پاكشوما است:

·        برند پاك سرويس يا پاكشوما يكي از برند هاي ايراني توليد لوازم خانگي است كه به صورت گسترده به توليد لوازم برقي منزل مي پردازد، اين برند در كارخانه خود محصولات از قبيل يخچال فريزر، ماشين ظرفشويي،مايكروفر پاكشوما، ماشين لباسشويي و … توليد و روانه بازار مي كند.

·        برند پاكشوما با استفاده از سياست هاي مشتري مداري توانسته سطح بالايي از رضايت مشتري را نسيب خود كند، و با اين تفكر كه رضايت مشتريان در جامعه موجب آشنايي با برند پاكشوما مي شود جلو برود و سعي كند تا مشتريانش تبليغ كنندگان اصلي اين برند باشند.

در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و با اطمينان را تجربه كنيد.

ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W از سري محصولات شستشو و نظافت ساخته شده توسط شركت بزرگ و معتبر PAKSHOMA مي باشد. اين محصول جديد داراي استاندارد قطعات با كيفيت و همچنين كيفيت ساخت بالايي برخوردار است. اين مدل از ظرفشويي 15 نفره با برنامه هاي شستشوي قوي تمام ظروف كثيف و فوق كثيف شما را در زمان كوتاه و با قدرت و سرعت مانند روز اول مي كند. ماشين ظرفشويي وسيله اي كارآمد در آشپزخانه است كه ظروف كثيف را تميز و آبكشي مي كند. در حالت كلي ماشين هاي ظرفشويي به سه دسته توكار، روميزي و ظرفشويي مبله تقسيم مي شوند. ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W جزء دسته ي ماشين هاي ظرفشويي مبله محسوب مي شود. اين ماشين ظرفشويي مبله با طراحي مدرن به بازار عرضه شده است و به‌ راحتي مي‌توان آن را با ديگر لوازم برقي داخل آشپزخانه ست كرد. ماشين ظرفشويي 15 نفره پاكشوما گنجايش بالايي براي شستشوي ظرف ها دارد به طوري كه مي توان از آن براي يك مهماني 15 نفره استفاده كرد. متوسط مصرف آب در اين دستگاه 12 ليتر مي باشد كه در نوع خود بسيار مناسب مي باشد. ميزان صداي محصول در حين شستشو 49 دسي بل مي باشد كه بسيار پايين است.

 

قابليت ها و عملكرد ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W

مشخصات ديگري نيز براي دستگاه در نظر گرفته شده كه شامل نمايشگر اتمام نمك، نمايشگر اتمام مايع جلا دهنده ، شستشوي اقتصادي، شستشوي سريع و 7 برنامه شستشو مي شوند. درب اصلي ماشين ظرفشويي پاكشوما همانند ديگر محصولات مشابه، به سمت پايين باز و در نقطه‌ي خاصي متوقف مي‌شود. ارتفاع محل توقف درب نيز كاملاً مناسب است و امكان برخورد آن با كف زمين يا ساير وسايل آشپزخانه وجود ندارد. ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W دو قفسه مجزا دارد كه طبقه ي بالاي آن به 3 سبد شستشو مجهز است. صفحه‌ نمايش ماشين ظرفشويي به صورت بزرگ طراحي شده و تمامي تنظيمات دستگاه در اين صفحه نمايش داده مي‌شود. ماشين ظرفشويي پاكشوما 15 نفره مدل MDF-15308W قابليت تاخير در زمان شستشو تا 24 ساعت را دارد و از مصرف انرژي A++ نيز برخوردار است در واقع اين ماشين ظرفشويي مصرف انرژي نسبتا بهينه‌اي دارد كه در نتيجه باعث مي‌شود تا برق مصرفي كل خانه هم كمتر شود. اين ظرفشويي 15 نفره مصرف پايين انرژي را دارا مي باشد ، نمايشگر آن از نوع LED مي باشد و علاوه بر زيبايي ، تنظيمات دستگاه براحتي از آن قسمت قابل تغيير است و قابل مشاهده مي باشد. نكته مهم در مورد اين نمايشگر لمسي بودن Touch مي باشد كه كار را براي كاربران بسيار راحت مي كند. وجود سه سبد شستشو نيز از ديگر فاكتورهاي مثبت اين مدل از ظرفشويي حرفه اي مي باشد و از نظر ايمني نيز داراي قفل كودك مي باشد.

 

خدمات پس از فروش شركت توليدي صنعتي پاكشوما

براي شركتي به اين بزرگي و عظمت بايد مراكزي در نظر گرفته شود تا بتوانند خدماتي را براي مشتريان خود در نظر بگيرند به همين دليل اين شركت اقدام به قرار دادن نزديك به 700 مركز خدمات پس از فروش در سرتاسر ايران نموده است. هر كدام از آنها مي توانند قطعات تضمين شده محصولات پاكشوما مانند ماشين ظرفشويي و يخچال را فراهم نمايند. به جز اين مراكز خدمات پس از فروش، تعداي بيشماري به مقدار 4500 عدد مركز فروش محصولات پاكشوما در ايران وجود دارند تا در هر جاي ايران كه باشيد در كمترين زمان ممكن بتوانيد اين نوع محصولات را خريداري كرده و از آنها تا ابد استفاده كنيد.

 

معايب ظرفشويي پاكشوما

در عين حال كه بسياري از مزاياي ظرفشويي هاي پاكشوما را به شما اعلام كرديم بايد بگوييم كه معايبي نيز وجود دارد .

اين معايب در مقايسه با برند هاي بسيار قوي آلماني و چيني مشهود است و در برابر خيلي از برند ها معايب به شمار نميرود .

يكي از اين معايب نبود سيستم auto eject يا همان باز شدن اتومات درب ظرفشويي بعد از اتمام شستشو است كه در دو برند خارجي اين امكان وجود دارد و بسيار پرطرفدار است

 

 

موتور ماشين ظرفشويي پاكشوما ساخت كجاست؟

توان موتور، ميزان صدا، ميزان لرزش و … همگي جزو عواملي هستند كه موجب مي شوند تا كيفيت موتور يك ماشين ظرفشويي حائز اهميت باشد، به همين سبب در اين بخش به بررسي اين موضوع كه موتور ماشين ظرفشويي پاكشوما ساخت كجاست مي پردازيم.

شركت پاكشوما هميشه در تلاش بوده تا بتواند صفر تا صد اجزاي ماشين ظرفشويي خود را توسط متخصصين ايراني توليد كند.

اما اين نكته راجب موتور اين دستگاه صدق نمي كند، چرا كه اين برند موتور دستگاه هاي خود را از برند ميديا كه برندي چيني اما با كيفيت است تهيه مي كند.

همچنين برند كرال نيز موتور ماشين ظرفشويي هاي خود را از شركت ميديا تهيه ميكند.

شركت ميديا يكي از بزرگ ترين شركت هاي توليدات لوازم خانگي در جهان است كه ماشين ظرفشويي هاي ميديا را نيز توليد كرده است.

                                                                                                                                        

كيفيت ساخت ظرفشويي هاي پاكشوما
كيفيت ساخت در ظرفشويي پاكشوما با توجه به قدمت 45 ساله و تخصص در توليد محصولات شوينده اين شركت اصلي ترين دليل براي اعتماد به گروه توليدي صنعتي پاكشوما است . و گزينه بعدي ميتوان به مصرف كنندگان راضي از اين برند اشاره كرد .

 

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، مشخصات ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308.كيفيت ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۴:۲۱ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308

تاريخچه برند پاكشوما

جهت آشنايي با هر برندي و صحبت كردن در مورد محصولاتش بد نيست اگر در ابتدا در مورد تاريخچه آن از آغاز تا كنون آن اطلاعاتي بدست بياوريم. پس بدك نيست اگر در ابتداي اين مقاله توضيحات كوتاهي در باره تاريخچه آن ارائه نماييم.

شركت پاكشوما داراي سابقه چهل ساله مي باشد و از آغاز تاكنون در زمينه توليد لوازم خانگي فعال بوده است. اين شركت در سال 1354 فعاليت صنعتي خود را با توليد ماشين لباسشويي نيمه اتوماتيك آغاز نمود.

در سال 1376 مالكيت و مديريت اين برند تغيير يافت و حوزه فعاليت آن گسترده تر و پيشرفته تر شد و به توليد محصولاتي چون لباسشويي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك درِ جلو و بالا، ظرفشويي، مايكروفر، جاروبرقي و كولر آبي و كولر گازي و يخچال سايد باي سايد روي آورد.

در سال 1393 ساختمان جديد پاكشوما در شهرك صنعتي محمود آباد قم ساخته شد كه داراي وسعت 10 هكتار و 3 هكتار سالن و انبار براي توليد قطعات و دو خط كامل به بهره‌ برداري رسيد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

همگي ميدانيم كه وجود يك ماشين ظرفشويي در منزل امروزه به يك دستگاه اصلي هر آشپزخانه اي تبديل شده است و در واقع يكي از الزامات خواهد بود زيرا كه خانم هاي منزل ديگر تايم كافي براي ساعتها ايستادن پاي سينك ظرفشويي و شستشوي ظروف با دست را ندارند و در ضمن كيفيت شستشو با دست به مراتب پايين تر از شستشو با يك ماشين ظرفشويي خوب است، همچنين مصرف آب و انرژي نيز در ماشين ظرفشويي بسيار اقتصادي تر از شستشو با دست خواهد بود. در نتيجه خريد ماشين ظرفشويي مناسب ميتواند اين مسائل را حل كند، ظرفشويي MDF-15308 يكي از گزينه هاي اقتصادي و با كيفيت خواهد بود ، اين ظرفشويي امكان شستشو با نصف ظرفيت ، فن خشك كن جهت خشك كردن ظروف شسته شده و سه سبد مجزا براي شستشوي انواع ظروف و قاشق چنگال را نيز داراست.

مشخصات ظرفشويي MDF-15308 پاكشوما

همانطور كه پيش تر هم گفته شد تمامي عملكرد ها ، امكانات و عمليات ها ي ظرفشويي مدل 15308 توسط يك نمايشگر و پانل تمام لمسي انجام خواهد شد . صفحه نمايشگر LED ، امكان اين را فراهم ميكند كه شما بتوانيد تمامي تنظيمات ها و مراحل شستشو و زمان باقي مانده را تماشا كنيد و خيلي از موارد را به شما آلارم ميدهد مانند اتمام نمك و يا جلا دهنده .

يكي از ويژگي هاي انحصاري اين ظرفشويي برند پاكشوما گريد مصرفي انرژي A+++ خواهد بود كه ميتوان با اين مشخصه ظرفشويي 15308 پاكشوما را در رديف دستگاه هاي مصرف بهينه قرار داد ، كه اين امكان در كاهش مصرف انرژي كمك بسياري ميتواند انجام دهد.

جهت افزايش امنيت دستگاه نيز قفل كودك براي ظرفشويي تعبيه شده است كه زمان شروع به كار ميتواند از آسيب هاي احتمالي به آن توسط كودك شما را جلوگيري كند .
ميزان صداي مزاحم در هنگام شستشو يكي از مهمترين عامل هاي انتخاب يك ماشين ظرفشويي است كه ظرفشويي 15308 پاكشوما در زمان شستشو تنها 49 دسي بل صدا از خود توليد ميكند . ( اين ميزان توسط شركت پس از چندين مرحله تست هاي آزمايشگاهي اعلام ميشود)

جنس كابين داخلي ظرفشويي MDF-15308 كاملا از استيل درجه يك ساخته شده است كه در برابر مواد شيميايي شستشو و رطوبت و زنگ زدگي كاملا مقاوم است و سه سبد جهت شستشوي انواع ظروف و قاشق چنگال شما تعبيه شده است كه امكان تنظيم ارتفاع دو سبد و امكان شستشو با نصف ظرفيت ( نيم شور) جذابيت 15308 را چندين برابر خواهد كرد.

 

 

 

برنامه شستشو ظرفشويي 15308 پاكشوما :

شديد شويي : اين برنامه براي شستشوي ظروف خيلي كثيف مثل قابلمه ، تابه و كاسه هايي كه مقداري غذا به آنها چسبيده است به كار ميرود .
زمان شستشو : 165 دقيقه مصرف آب : 17 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

نرمال : اين برنامه براي شستشوي ظروف با ميزان كثيفي عادي به كار ميرود ، مثل كاسه ، بشقاب ، ليوان و تابه هايي كه كمتر كثيف شده اند .

زمان شستشو : 180 دقيقه مصرف آب : 14 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي اقتصادي (ECO) : اين برنامه شستشوي ظروفي با ميزان كثيفي عادي مثل ظروف كريستالي و ليوان ها ، تابه ها و بشقاب ها استفاده ميشود و ميزان مصرف انرژي و مواد شوينده تا حدودي كاهش ميابد .
زمان شستشو : 175 دقيقه مصرف آب : 11 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

ظروف شيشه اي : اين برنامه مخصوص شستشوي ظروف شيشه اي ، ليوان ها ، ظروف سفالي است .
زمان شستشو : 115 دقيقه مصرف آب : 14 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي يك ساعته :اين برنامه شستشو مخصوص ظروفي است كه ميزان كثيفي كمتري دارند و نياز به خشك شدن كامل نيز ندارد .
زمان شستشو : 60 دقيقه مصرف آب : 10 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي سريع : اين برنامه شستشوي براي ظروفي كه با شستشوي كوتاه مدت تميز ميشوند و زمان كافي براي شستشو هاي طولاني نداريد كاربرد دارد .
زمان شستشو : 40 دقيقه مصرف آب : 10 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

پيش شستشو يا خيساندن : اين برنامه شستشو براي خيس كردن ظروفي است كه بعدا قصد شستشوي آنها را داريد .
زمان شستشو : 15 دقيقه مصرف آب : 4 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

شستشوي 90 دقيقه اي : همانطور كه از اسم اين برنامه پيداست زمان اين برنامه 90 دقيقه است و براي شستشوي ظروف نسبتا كثيف كاربرد دارد .
زمان شستشو : 90 دقيقه مصرف آب : 12.5 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

RINSE يا آبكشي : اين برنامه براي آبكشي مجدد ظروف شسته شده و يا شستشوي ميوه و سبزيجات كاربرد دارد.
زمان شستشو : 8 دقيقه مصرف آب : 3.5 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، مشخصات ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308.كيفيت ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۹:۱۷ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308

تاريخچه برند پاكشوما

جهت آشنايي با هر برندي و صحبت كردن در مورد محصولاتش بد نيست اگر در ابتدا در مورد تاريخچه آن از آغاز تا كنون آن اطلاعاتي بدست بياوريم. پس بدك نيست اگر در ابتداي اين مقاله توضيحات كوتاهي در باره تاريخچه آن ارائه نماييم.

شركت پاكشوما داراي سابقه چهل ساله مي باشد و از آغاز تاكنون در زمينه توليد لوازم خانگي فعال بوده است. اين شركت در سال 1354 فعاليت صنعتي خود را با توليد ماشين لباسشويي نيمه اتوماتيك آغاز نمود.

در سال 1376 مالكيت و مديريت اين برند تغيير يافت و حوزه فعاليت آن گسترده تر و پيشرفته تر شد و به توليد محصولاتي چون لباسشويي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك درِ جلو و بالا، ظرفشويي، مايكروفر، جاروبرقي و كولر آبي و كولر گازي و يخچال سايد باي سايد روي آورد.

در سال 1393 ساختمان جديد پاكشوما در شهرك صنعتي محمود آباد قم ساخته شد كه داراي وسعت 10 هكتار و 3 هكتار سالن و انبار براي توليد قطعات و دو خط كامل به بهره‌ برداري رسيد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

همگي ميدانيم كه وجود يك ماشين ظرفشويي در منزل امروزه به يك دستگاه اصلي هر آشپزخانه اي تبديل شده است و در واقع يكي از الزامات خواهد بود زيرا كه خانم هاي منزل ديگر تايم كافي براي ساعتها ايستادن پاي سينك ظرفشويي و شستشوي ظروف با دست را ندارند و در ضمن كيفيت شستشو با دست به مراتب پايين تر از شستشو با يك ماشين ظرفشويي خوب است، همچنين مصرف آب و انرژي نيز در ماشين ظرفشويي بسيار اقتصادي تر از شستشو با دست خواهد بود. در نتيجه خريد ماشين ظرفشويي مناسب ميتواند اين مسائل را حل كند، ظرفشويي MDF-15308 يكي از گزينه هاي اقتصادي و با كيفيت خواهد بود ، اين ظرفشويي امكان شستشو با نصف ظرفيت ، فن خشك كن جهت خشك كردن ظروف شسته شده و سه سبد مجزا براي شستشوي انواع ظروف و قاشق چنگال را نيز داراست.

مشخصات ظرفشويي MDF-15308 پاكشوما

همانطور كه پيش تر هم گفته شد تمامي عملكرد ها ، امكانات و عمليات ها ي ظرفشويي مدل 15308 توسط يك نمايشگر و پانل تمام لمسي انجام خواهد شد . صفحه نمايشگر LED ، امكان اين را فراهم ميكند كه شما بتوانيد تمامي تنظيمات ها و مراحل شستشو و زمان باقي مانده را تماشا كنيد و خيلي از موارد را به شما آلارم ميدهد مانند اتمام نمك و يا جلا دهنده .

يكي از ويژگي هاي انحصاري اين ظرفشويي برند پاكشوما گريد مصرفي انرژي A+++ خواهد بود كه ميتوان با اين مشخصه ظرفشويي 15308 پاكشوما را در رديف دستگاه هاي مصرف بهينه قرار داد ، كه اين امكان در كاهش مصرف انرژي كمك بسياري ميتواند انجام دهد.

جهت افزايش امنيت دستگاه نيز قفل كودك براي ظرفشويي تعبيه شده است كه زمان شروع به كار ميتواند از آسيب هاي احتمالي به آن توسط كودك شما را جلوگيري كند .
ميزان صداي مزاحم در هنگام شستشو يكي از مهمترين عامل هاي انتخاب يك ماشين ظرفشويي است كه ظرفشويي 15308 پاكشوما در زمان شستشو تنها 49 دسي بل صدا از خود توليد ميكند . ( اين ميزان توسط شركت پس از چندين مرحله تست هاي آزمايشگاهي اعلام ميشود)

جنس كابين داخلي ظرفشويي MDF-15308 كاملا از استيل درجه يك ساخته شده است كه در برابر مواد شيميايي شستشو و رطوبت و زنگ زدگي كاملا مقاوم است و سه سبد جهت شستشوي انواع ظروف و قاشق چنگال شما تعبيه شده است كه امكان تنظيم ارتفاع دو سبد و امكان شستشو با نصف ظرفيت ( نيم شور) جذابيت 15308 را چندين برابر خواهد كرد.

 

 

 

برنامه شستشو ظرفشويي 15308 پاكشوما :

شديد شويي : اين برنامه براي شستشوي ظروف خيلي كثيف مثل قابلمه ، تابه و كاسه هايي كه مقداري غذا به آنها چسبيده است به كار ميرود .
زمان شستشو : 165 دقيقه مصرف آب : 17 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

نرمال : اين برنامه براي شستشوي ظروف با ميزان كثيفي عادي به كار ميرود ، مثل كاسه ، بشقاب ، ليوان و تابه هايي كه كمتر كثيف شده اند .

زمان شستشو : 180 دقيقه مصرف آب : 14 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي اقتصادي (ECO) : اين برنامه شستشوي ظروفي با ميزان كثيفي عادي مثل ظروف كريستالي و ليوان ها ، تابه ها و بشقاب ها استفاده ميشود و ميزان مصرف انرژي و مواد شوينده تا حدودي كاهش ميابد .
زمان شستشو : 175 دقيقه مصرف آب : 11 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

ظروف شيشه اي : اين برنامه مخصوص شستشوي ظروف شيشه اي ، ليوان ها ، ظروف سفالي است .
زمان شستشو : 115 دقيقه مصرف آب : 14 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي يك ساعته :اين برنامه شستشو مخصوص ظروفي است كه ميزان كثيفي كمتري دارند و نياز به خشك شدن كامل نيز ندارد .
زمان شستشو : 60 دقيقه مصرف آب : 10 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي سريع : اين برنامه شستشوي براي ظروفي كه با شستشوي كوتاه مدت تميز ميشوند و زمان كافي براي شستشو هاي طولاني نداريد كاربرد دارد .
زمان شستشو : 40 دقيقه مصرف آب : 10 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

پيش شستشو يا خيساندن : اين برنامه شستشو براي خيس كردن ظروفي است كه بعدا قصد شستشوي آنها را داريد .
زمان شستشو : 15 دقيقه مصرف آب : 4 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

شستشوي 90 دقيقه اي : همانطور كه از اسم اين برنامه پيداست زمان اين برنامه 90 دقيقه است و براي شستشوي ظروف نسبتا كثيف كاربرد دارد .
زمان شستشو : 90 دقيقه مصرف آب : 12.5 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

RINSE يا آبكشي : اين برنامه براي آبكشي مجدد ظروف شسته شده و يا شستشوي ميوه و سبزيجات كاربرد دارد.
زمان شستشو : 8 دقيقه مصرف آب : 3.5 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، مشخصات ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308.كيفيت ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۹:۱۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308

تاريخچه برند پاكشوما

جهت آشنايي با هر برندي و صحبت كردن در مورد محصولاتش بد نيست اگر در ابتدا در مورد تاريخچه آن از آغاز تا كنون آن اطلاعاتي بدست بياوريم. پس بدك نيست اگر در ابتداي اين مقاله توضيحات كوتاهي در باره تاريخچه آن ارائه نماييم.

شركت پاكشوما داراي سابقه چهل ساله مي باشد و از آغاز تاكنون در زمينه توليد لوازم خانگي فعال بوده است. اين شركت در سال 1354 فعاليت صنعتي خود را با توليد ماشين لباسشويي نيمه اتوماتيك آغاز نمود.

در سال 1376 مالكيت و مديريت اين برند تغيير يافت و حوزه فعاليت آن گسترده تر و پيشرفته تر شد و به توليد محصولاتي چون لباسشويي اتوماتيك و نيمه اتوماتيك درِ جلو و بالا، ظرفشويي، مايكروفر، جاروبرقي و كولر آبي و كولر گازي و يخچال سايد باي سايد روي آورد.

در سال 1393 ساختمان جديد پاكشوما در شهرك صنعتي محمود آباد قم ساخته شد كه داراي وسعت 10 هكتار و 3 هكتار سالن و انبار براي توليد قطعات و دو خط كامل به بهره‌ برداري رسيد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

همگي ميدانيم كه وجود يك ماشين ظرفشويي در منزل امروزه به يك دستگاه اصلي هر آشپزخانه اي تبديل شده است و در واقع يكي از الزامات خواهد بود زيرا كه خانم هاي منزل ديگر تايم كافي براي ساعتها ايستادن پاي سينك ظرفشويي و شستشوي ظروف با دست را ندارند و در ضمن كيفيت شستشو با دست به مراتب پايين تر از شستشو با يك ماشين ظرفشويي خوب است، همچنين مصرف آب و انرژي نيز در ماشين ظرفشويي بسيار اقتصادي تر از شستشو با دست خواهد بود. در نتيجه خريد ماشين ظرفشويي مناسب ميتواند اين مسائل را حل كند، ظرفشويي MDF-15308 يكي از گزينه هاي اقتصادي و با كيفيت خواهد بود ، اين ظرفشويي امكان شستشو با نصف ظرفيت ، فن خشك كن جهت خشك كردن ظروف شسته شده و سه سبد مجزا براي شستشوي انواع ظروف و قاشق چنگال را نيز داراست.

مشخصات ظرفشويي MDF-15308 پاكشوما

همانطور كه پيش تر هم گفته شد تمامي عملكرد ها ، امكانات و عمليات ها ي ظرفشويي مدل 15308 توسط يك نمايشگر و پانل تمام لمسي انجام خواهد شد . صفحه نمايشگر LED ، امكان اين را فراهم ميكند كه شما بتوانيد تمامي تنظيمات ها و مراحل شستشو و زمان باقي مانده را تماشا كنيد و خيلي از موارد را به شما آلارم ميدهد مانند اتمام نمك و يا جلا دهنده .

يكي از ويژگي هاي انحصاري اين ظرفشويي برند پاكشوما گريد مصرفي انرژي A+++ خواهد بود كه ميتوان با اين مشخصه ظرفشويي 15308 پاكشوما را در رديف دستگاه هاي مصرف بهينه قرار داد ، كه اين امكان در كاهش مصرف انرژي كمك بسياري ميتواند انجام دهد.

جهت افزايش امنيت دستگاه نيز قفل كودك براي ظرفشويي تعبيه شده است كه زمان شروع به كار ميتواند از آسيب هاي احتمالي به آن توسط كودك شما را جلوگيري كند .
ميزان صداي مزاحم در هنگام شستشو يكي از مهمترين عامل هاي انتخاب يك ماشين ظرفشويي است كه ظرفشويي 15308 پاكشوما در زمان شستشو تنها 49 دسي بل صدا از خود توليد ميكند . ( اين ميزان توسط شركت پس از چندين مرحله تست هاي آزمايشگاهي اعلام ميشود)

جنس كابين داخلي ظرفشويي MDF-15308 كاملا از استيل درجه يك ساخته شده است كه در برابر مواد شيميايي شستشو و رطوبت و زنگ زدگي كاملا مقاوم است و سه سبد جهت شستشوي انواع ظروف و قاشق چنگال شما تعبيه شده است كه امكان تنظيم ارتفاع دو سبد و امكان شستشو با نصف ظرفيت ( نيم شور) جذابيت 15308 را چندين برابر خواهد كرد.

 

 

 

برنامه شستشو ظرفشويي 15308 پاكشوما :

شديد شويي : اين برنامه براي شستشوي ظروف خيلي كثيف مثل قابلمه ، تابه و كاسه هايي كه مقداري غذا به آنها چسبيده است به كار ميرود .
زمان شستشو : 165 دقيقه مصرف آب : 17 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

نرمال : اين برنامه براي شستشوي ظروف با ميزان كثيفي عادي به كار ميرود ، مثل كاسه ، بشقاب ، ليوان و تابه هايي كه كمتر كثيف شده اند .

زمان شستشو : 180 دقيقه مصرف آب : 14 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي اقتصادي (ECO) : اين برنامه شستشوي ظروفي با ميزان كثيفي عادي مثل ظروف كريستالي و ليوان ها ، تابه ها و بشقاب ها استفاده ميشود و ميزان مصرف انرژي و مواد شوينده تا حدودي كاهش ميابد .
زمان شستشو : 175 دقيقه مصرف آب : 11 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

ظروف شيشه اي : اين برنامه مخصوص شستشوي ظروف شيشه اي ، ليوان ها ، ظروف سفالي است .
زمان شستشو : 115 دقيقه مصرف آب : 14 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي يك ساعته :اين برنامه شستشو مخصوص ظروفي است كه ميزان كثيفي كمتري دارند و نياز به خشك شدن كامل نيز ندارد .
زمان شستشو : 60 دقيقه مصرف آب : 10 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

شستشوي سريع : اين برنامه شستشوي براي ظروفي كه با شستشوي كوتاه مدت تميز ميشوند و زمان كافي براي شستشو هاي طولاني نداريد كاربرد دارد .
زمان شستشو : 40 دقيقه مصرف آب : 10 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

پيش شستشو يا خيساندن : اين برنامه شستشو براي خيس كردن ظروفي است كه بعدا قصد شستشوي آنها را داريد .
زمان شستشو : 15 دقيقه مصرف آب : 4 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

شستشوي 90 دقيقه اي : همانطور كه از اسم اين برنامه پيداست زمان اين برنامه 90 دقيقه است و براي شستشوي ظروف نسبتا كثيف كاربرد دارد .
زمان شستشو : 90 دقيقه مصرف آب : 12.5 ليتر
مايع شستشو : نياز دارد

RINSE يا آبكشي : اين برنامه براي آبكشي مجدد ظروف شسته شده و يا شستشوي ميوه و سبزيجات كاربرد دارد.
زمان شستشو : 8 دقيقه مصرف آب : 3.5 ليتر
مايع شستشو : نياز ندارد

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، مشخصات ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308.كيفيت ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308، ماشين ظرفشويي پاكشوما مدل15308،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۹:۱۲ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي تلويزيون جي پلاس مدل58MU722

تلويزيون جي پلاس مدل58MU722

يكي از شركت‌هاي باسابقه در توليد لوازم خانگي، صوتي و تصويري و سيستم‌هاي تهويه مطبوع، گلديران است كه هميشه نام آن را در كنار برند كره‌اي ال‌ جي مي‌ديديم و مي‌شنيديم. اما با توجه به تحريم‌ها و ممنوعيت ورود لوازم خانگي كره‌اي، گلديران تصميم گرفت تا با تكيه بر دانش متخصصان ايراني و استفاده از فناوري روز دنيا، برند ايراني جي پلاس را ثبت و به بازار معرفي كند. محصولات جي پلاس شامل لوازم خانگي، صوتي و تصويري، گوشي تلفن همراه، كامپيوتر و تجهيزات جانبي، سيستم‌هاي تهويه مطبوع و كالاهاي تجاري است كه همگي با بهره‌گيري از فناوري روز دنيا و باكيفيت‌ترين تجهيزات، طراحي و ساخته شده‌اند. اگر قصد خريد تلويزيون را داريد و مي‌پرسيد: تلويزيون جي پلاس بخريم يا نه، در اين مقاله اعتماد كالا به طور كامل و جامع به اين سوال پاسخ مي‌دهد. پس تا انتها همراه ما باشيد.

 

كيفيت تلويزيون جي پلاس خوبه ؟

شايد شما هم انتظار داشته باشيد كه جواب سوال ” كيفيت تلويزيون جي پلاس خوبه ؟ ” برايتان مشخص شود تا تصميم گيري آسان تري داشته باشيد. با كمي بررسي مشخصات تلويزيون جي پلاس و مقايسه آن با قيمت تلويزيون جي پلاس متوجه ارزش خريد اين محصول خواهيد شد. با شناختي كه از  شركت سازنده جي پلاس يعني گلديران در بازار وجود دارد امكان پرس و جو از كم و كيف محصولات جي پلاس  فراهم است و چنانچه با انتظارات منطقي به سراغ محصول برويد قيمت و امكانات آن به خوبي قابل رقابت با همرده هاي خود است.

 

كيفيت تصوير

يكي از مهم‌ترين سوالاتي كه هنگام خريد تلويزيون پرسيده مي‌شود، همين سوال است. در پاسخ به اين سوال مي‌توان گفت، كيفيت تصوير تلويزيون به عوامل مختلفي بستگي دارد. در ادامه برخي از ويژگي‌هاي تصوير تلويزيون جي پلاس را باهم بررسي مي‌كنيم تا درك بهتري نسبت به كيفيت آن داشته باشيد.

 

قابليت HDR

HDR مخفف عبارت High Dynamic Range است. اين اصطلاح از عكاسي سرچشمه مي‌گيرد و به تكنيكي براي افزايش دامنه ديناميكي يك عكس يعني سطوح كنتراست بين روشن‌ترين سفيدي‌ها و تيره‌ترين سياهي‌ها اشاره دارد. هرچه محدوده ديناميكي بالاتر باشد، يك تصوير به تمام رنگ‌هاي مختلفي كه در زندگي واقعي مي‌بينيد، نزديك‌تر مي‌شود. HDR تلويزيون‌ها نيز بر اساس همين ايده شكل گرفته‌اند. اخيراً تلويزيون‌ها بسيار توانمندتر از قبل شده‌اند. يك تلويزيون معمولي حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ نيت روشنايي مي‌دهد كه در آن يك نيت معادل نوري است كه توسط يك شمع ايجاد مي‌شود.

 

سيستم عامل تلويزيون جي پلاس

تلويزيو‌ن‌هاي جي پلاس از سيستم عامل اندرويد يا Android TV بهره مي‌برند. نسخه مورد استفاده‌ براي سري‌هاي اوليه نسخه ۴.۴ بوده كه پس از آن به نسخه ۶ ارتقا پيدا كرده و هم‌اكنون بر روي تلويزيون‌هاي جي پلاس، نسخه ۹ اندرويد نصب مي‌شود. Android TV نسخه‌اي از سيستم عامل اندرويد تلفن همراه گوگل است كه به طور ويژه براي تلويزيون‌ها پيكربندي شده اس

 

 

 

 

 

حافظه داخلي تلويزيون جي پلاس براي ضبط برنامه‌هاي مورد علاقه

بسياري از تلويزيون‌هاي موجود در بازار داراي حافظه داخلي نيستند و براي ضبط برنامه‌هاي تلويزيوني مورد علاقه خود بايد فلش مموري يا هاردديسك اكسترنال به آن‌ها متصل كنيد. گاهي اوقات ممكن است فلش يا هاردديسك در دسترس نباشند و فرصت ضبط برنامه را از دست بدهيد.

اما بسياري از مدل‌هاي تلويزيون جي پلاس داراي حافظه داخلي هستند و اين امكان براي شما وجود دارد كه تنها با فشردن يك دكمه، برنامه مورد نظر خود را ضبط كنيد و دوباره آن را ببينيد. البته اين تلويزيون‌ها قابليت اتصال حافظه خارجي را نيز دارند تا اگر حافظه داخلي تلويزيون براي ضبط برنامه كافي نبود، بتوانيد از حافظه‌هاي خارجي مثل فلش مموري و هاردديسك اكسترنال كمك بگيريد.

 

تلويزيون ال اي دي هوشمند جي پلاس مدل GTV-58MU722 سايز 58 اينچ توسط شركت جي پلاس به بازار عرضه شده است. اين تلويزيون 58 اينچي، داراي سه درگاه HDMI و دو درگاه USB است. از قابليت‌هاي آن مي‌توان به ARC- Audio Return Channel اشاره كرد. گيرنده ديجيتالي اين دستگاه شما را خريد وسيله‌ي اضافي بي‌نياز مي‌كند و از طريق ويژگي ماشين زمان (Time Shift) و Live play back مي‌توانيد تصاوير را بر روي حافظه خارجي ضبط كنيد و در فرصت مناسب به تماشاي آن‌ها بنشينيد. به اين طريق شما هيچكدام از برنامه‌هاي محبوب خود را از دست نخواهيد داد. به وسيله‌ي قابليت mirroring و Mobile TV On مي‌توانيد تلويزيون را با گوشي موبايل روشن كنيد و يا صفحه‌ي موبايل خود را بر روي تلويزيون نمايش دهيد. اين محصول از كيفيت 4K بهره مي‌برد و تصوير مناسب و با كيفيتي را در اختيار شما مي‌گذارد. علاوه بر اين هوشمند بودن آن امكان وب گردي و اتصال به اينترنت را براي شما فراهم مي‌كند. با اين تلويزيون مي‌توانيد با گوشي‌هاي IOS هم كار كنيد.

 

نقد و بررسي تخصصي

دنياي ديجيتال امروزي با گذشته‌ها بسيار فرق پيدا كرده است و وسايل ديجيتالي ديگر شبيه به قديم‌ها نيستند. به طور مثال ديگر تلويزيون‌ها فقط يك قاب تصوير جادويي نيستند و امكانات جانبي بسيار زيادي دارند كه قطعاً زندگي بشر را آسان‌تر از گذشته‌تر كرده است. تلويزيون ال اي دي هوشمند جي پلاس مدل GTV-58MU722S دقيقاً از همين نوع است كه داراي سيستم عامل اندرويد بوده كه قطعاً كارايي فوق‌العاده آن سبب راه افتادن كارهاي شما مي‌شود. البته اين تلويزيون علاوه بر امكانات هوشمند داراي كيفيت تصوير Ultra HD – 4K و صداي سوتي Dolby Digital است.

 

 

استفاده از بلندگوي قدرتمند 20 وات دو كانال با صداي فراگير، تلويزيون LED هوشمند جي‌پلاس مدل GTV-58LU722S سايز 58 اينچ را به يك سينماي خانگي تبديل كرده و شما را از خريد تجهيزات جانبي براي صداي بيشتر بي نياز مي‌كند.

 همچنين قابليت HEVC امكان پخش شبكه‌هاي جديد HD  و 4K  صدا و سيما را در اين تلويزيون فراهم كرده است، درنظر داشته باشيد همه تلويزيون هاي HD  موجود در بازار قابليت پخش اين شبكه ها را ندارند و حتما تلويزيون بايد قابليت HEVC را داشته باشد

   مزيت ديگر اين تلويزيون داشتن قابليت بلوتوث است كه براي انتقال صدا به تجهيزات صوتي فراهم است.

آيا با اين همه مزايا در خريد تلويزيون LED هوشمند جي‌پلاس مدل GTV-58LU722S سايز 58 اينچ  شك داريد؟

شركت گلديران اين محصول با كيفيت ايراني را كمترين زمان ممكن (در مناطق تحت پوشش) به صورت رايگان نصب و كيفيت آن را تا 24 ماه ضمانت‌ مي‌كند

 


برچسب: بررسي تلويزيون جي پلاس مدل58MU722، كيفيت تلويزيون جي پلاس مدل58MU722مشخصات تلويزيون جي پلاس مدل58MU722،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۵:۲۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

58mu722بررسي تلويزيون جي پلاس مدل

نقد و بررسي تلويزيون جي پلاس

در پاسخ به سوال ابتداي مقاله كه، تلويزيون جي پلاس ساخت چه كشوري است، بايد بگوييم كه تلويزيون جي پلاس توسط شركت گلديران ايران از سال ۱۳۹۷ توليد و عرضه بازار شده است. شركت گلديران نماينده رسمي برند ال جي در محصولات صوتي تصويري در ايران بوده كه از سال ۱۳۷۶ فعاليت خود را آغاز كرده است.

همان طور كه گفتيم تلويزيون جي پلاس ساخت چه كشوري است، شركت گلديران در طي دو سال اخير برنامه توليد تلويزيون‌هاي اين مدل جي پلاس را مطرح و عملي كرده است. از اين رو تلويزيون‌هاي ايراني جي پلاس، با مشاوره مهندسين كره و با تكيه بر توليد قطعات داخلي دستگاه توليد و عرضه بازار شده است. اين مدل تلويزيون‌هاي G Plus با ضمانت‌نامه گلديران و قيمت بسيار مناسبي عرضه مي‌شود.

تلويزيون‌هاي مدل جي پلاس در سه سري يعني power ،stellar و style توليد و عرضه شده‌اند. سري power تلويزيون‌هاي G Plus در دو سايز ۳۲ اينچ و ۴۰ اينچ توليد مي‌شوند. كيفيت تلويزيون جي پلاس اين مدل در سطح بالايي قرار داشته و توانسته رضايت مشتريان را جلب نمايد. از جمله امكانات اين سري دستگاه G Plus مي‌توان به وجود پنل +A، Time Shift، ضبط بر روي حافظه خارجي، قابليت كاهش نويز، تقويت سيگنال و… اشاره كرد. در ادامه با اعتماد كالا  همراه باشيد تا به بررسي تلويزيون 58 جي پلاس بپردازيم.

 

تلويزيون جي پلاس GTV-58PU722S

تلويزيون جي پلاس 58 اينچ GTV-58PU722S يكي از جهش هاي بزرگ لوازم صوتي تصويري ايران است . اين محصول حاصل بررسي دقيق بازار توسط جي پلاس است . اين دستگاه از نظر سايز چيزي بين 55 اينچ و 65 اينچ است و از طرف ديگر قابليت هاي آن و سيستم عامل آن ارزش خريد آن به نسبت هر دو بالا ميبرد . ابعاد تلويزيون هاي 58 اينچ 129.3×8.4×75 سانتي متر است كه حدود 15 سانتي متر در عرض و 10 سانتي متر در ارتفاع از محصولات 65 اينچ كوچيك تر است . تلويزيون 58 اينچ جي پلاس مدل 58PU722S از نظر طراحي هم به نسبت ساير رقباي خود خاص تر است . پايه هاي اين دستگاه به رنگ استيل ميباشد كه در بين شما خريداران محبوبيت بيشتري دارد . اين نمايشگر يكي از ظريف ترين محصولات بازار است . جي پلاس تلاش كرده تا قاب دور تا دور صفحه نمايش را تا حد ممكن كم كند و ضخامت دستگاه را به زير 10 سانتي متر برساند . در كل اين محصول از نظر شكل و شمايل جزو بهترين هاي بازار است .

 

صدا و كيفيت تصوير تلويزيون جي پلاس 58 اينچ GTV-58PU722S :

يكي از دلايل خريد تلويزيون 58 اينچ جي پلاس 58PU722S كيفيت تصوير آن است كه در بازار ايران بالاتر از آن وجود ندارد . اين محصول داراي رزولوشن 2160×3840 ميباشد كه ميتواند به شما كيفيت تصوير 4K را بدهد . اين نمايشگر با توجه به كيفيت تصوير بالاي آن براي كنسول هاي بازي مثل Xbox و Play station نيز مناسب است .

 

پنل تلويزيون ال اي دي جي پلاس 58 اينچ 58PU722 از نوع VA ميباشد كه توانايي پخش و يكنواختي و عمق رنگ مشكي در اين نوع پنل ها بهتر است . در مجموع پنل هاي VA تصويري زيبا براي شما به نمايش در مياورند .

اين ال اي دي هم مثل ساير رقباي خود داراي 2 بلندگو ميباشد كه عملكرد آنها وقتي تلويزيون روي ديوار نصب شود بهتر است . اين بلندگو ها داراي توان صوتي 10 وات هستند كه در كل صدا را با توان 20 وات براي شما پخش ميكنند . يكي از قابليت هاي خاصي كه اين محصول در زمينه صدا دارد كنترل تطبيقي صدا است كه براي عاشقان فيلم و سريال بسيار جذاب است . اين قابليت محتواي صدا را درك ميكند و مطابق آن صدا را پخش ميكند تا مثلا صدا هنگام هيجان بم تر باشد . اين قابليت را در هر برندي نميبينيم و ارزش خريد ال اي دي 58 اينچ جي پلاس 58PU722S را بالا ميبرد .

 

 

 

پردازنده تلويزيون هوشمند جي پلاس 58 اينچ مدل 58PU722S چيست ؟

بالاترين نوع پردازنده ال اي دي در ايران ، پردازنده هاي چهار هسته است . 58PU722 جي پلاس داراي پردازنده چهار هسته ميباشد كه سرعت تصوير ، روان بودن تصوير ، كيفيت صدا و تصوير را بهبود ميبخشد .

 

قابليت هاي موثر در قيمت تلويزيون 58 اينچ جي پلاس مدل 58PU722S :

نقطه قوت اصلي تلويزيون هوشمند جي پلاس 58 اينچ 58PU722 همين قابليت هاي كاربردي و سيستم عامل بسيار خوب آن است . اغلب محصولات صوتي تصويري بازار داراي سيستم عامل اندرويد نسخه 9 و 6 ميباشند . سيستم عامل اين دستگاه اندرويد نسخه 11 است كه مخصوص سري PU جي پلاس است . شما با توجه به اين سيستم عامل اندرويد ميتوانيد به اينترنت وصل شويد و از طريق فيليمو ، نماوا ، فيلم نت و ساير پلتفرم ها ، به صورت آنلاين فيلم و سريال تماشا كنيد . جدا از اين ميتوانيد گوشي همراه خود را به تلويزيون متصل كنيد و اينستاگرام ، واتس اپ و يا محتويات هر برنامه ديگري را در يك نمايشگر 58 اينچي تماشا كنيد .

تلويزيون 58 اينچ هوشمند جي پلاس مدل GTV-58PU722S داراي قابليت هاي متنوع ديگري هم هست كه در ادامه آنها را نام ميبريم و به صورت خلاصه توضيح ميدهيم :

ماشين زمان يا Time Shift : مخصوص برنامه هاي صدا و سيما براي برگشتن به عقب و ديدن لحظه و تصاوير از دست رفته .

حافظه داخلي 16 گيگابايتي : براي ضبط برنامه هاي تلويزيون و تماشاي آن ها سر فرصت مناسب است .

گيرنده ديجيتال داخلي : دريافت و پخش همه شبكه هاي صدا و سيما ( حتي شبكه هاي HD )

بلوتوث : براي اتصال ساندبار يا موبايل به تلويزيون و پخش موسيقي 

كنترل جادويي : جديد ترين نوع كنترل در ايران 

 

مقايسه تلويزيون جي پلاس 58 اينچ هوشمند 58PU722S :

برند هاي كمي در بازار ايران اينقدر سبد محصولاتشان تكميل است كه نمايشگر 58 اينچ توليد كنند و براي همين تقريبا تنها رقيب اين دستگاه ، سام است . سام در بخش طراحي ظاهري محصولات خود را با پايه هاي مشكي رنگ توليد ميكند ولي در بخش كيفيت اصلي تصوير با اين محصول برابر است و هر دو 4K با پنل VA هستند . در قسمت قابليت هاي كاربردي هم هر دو عملكرد تقريبا يكساني دارند ولي سيستم عامل سام اندرويد نسخه 6 ميباشد . در نظر داشته باشيد كه قيمت 58 اينچ سام به نسبت اين دستگاه پايين تر است .

 

 


برچسب: 58mu722بررسي تلويزيون جي پلاس مدل، 58mu722 تلويزيون جي پلاس مدل، 58mu722مشخصات تلويزيون جي پلاس مدل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۶:۵۱ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020

نقد و بررسي

يخچال فريزر دوقلو دوو TWIN D4LR-0020يكي از محصولات شركت دوو است. دوو برندي است كه در زمينه توليد لوازم خانگي فعاليت مي كند. كيفيت بالا و ماندگاري محصولات دوو باعث شده است تا سهم قابل توجهي از بازار را به خود اختصاص دهد. يخچال فريز يكي از لوازم ضروري براي منزل است. قبل از خريد يك يخچال فريزر مناسب بايد از ويژگي ها و امكاناتي كه دارد، آگاهي پيدا كرد. چرا كه باعث كاهش هزينه هاي بعدي مي شود. در اين مطلب اعتماد كالا  يكي از مدل هاي محصولات دوو را مورد بررسي قرار مي دهد.

 

موتور يخچالهاي دوو

يخچال فريزرهاي دوو موتور و قطعاتي كره اي دارند كه در ايران مونتاژ مي شود بنابراين قطعات اصل كره است و نگران كيفيت آن نباشيد.

 

كيفيت يخچال فريزر دوو

با توجه به تحقيقاتي كه ما در تيم بريم خريد انجام داديم متوجه شديم كه كيفيت يخچال فريزر دوو در حد معمولي است. در واقع دوو يكي از برندهاي ايراني است كه با كيفيت نسبتا مطلوب و قيمتي مناسب محصولات خود را توليد مي كند. برند دوو كره اي است و قطعات محصولات اين برند، كره اي هستند اما مونتاژ محصولات دوو هم مانند الجي و سامسونگ و… در ايران انجام مي شود به همين دليل قيمت مناسب تري نسبت به محصولات خارجي دارند چون هزينه مونتاژ قطعات محصولات دوو، الجي و سامسونگ در ايران به مراتب كمتر از خارج از كشور است و قيمت اين محصولات مناسب تر از ساير برندهاست.

يخچال فريزر دوو هم مانند ساير محصولات اين برند با ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه مي شود. همچنين محصولات دوو با طراحي ساده و زيبايي توليد مي شوند و ظاهر دكوراتيوي دارند. انواع يخچال فريزر دوو شامل يخچال فريزر سايد باي سايد دوو، يخچال كمبي يا بالا پايين دوو و يخچال فريزر دوقلو دوو مي شود كه با بررسي نظرات در مورد يخچال فريزر دوقلو دوو متوجه شديم كيفيت اين محصول بسيار بالاست و خريداران از يخچال فريزر دوقلوي دوو بسيار راضي هستند چون علاوه بر ظرفيت خوبي كه دارد ظاهر زيبا و امكانات خوبي در اختيار خريداران قرار مي دهد.

 

سامانه كنترل سرمايش

يكي از ويژگي هاي بارز اين محصول اين است كه به سنسورهاي هوشمند مجهز است. وظيفه اين سنسورها اين است كه دما درون يخچال را به صورت مرتب مورد بررسي قرار دهند. داده هاي دريافتي به سامانه كنترل ارسال مي شوند. با توجه به وضعيت يخچال دما به صورت خودكار تنظيم مي شود. به عبارت ديگر سامانه كنترل ديجيتالي داده هاي خود را به كمپرسور ارسال مي كند و كمپرسور دور موتور خود را تنظيم مي كند. كمپرسور اين يخچال فريزر نسبت به كمپرسورهاي معمولي صداي كمتري توليد مي كند.

هر ماده غذايي از ميوه و سبزيجات گرفته تا انواع گوشت، در يخچال فريزر دوو تازه و سالم مي ماند. چرا كه سامانه هاي هوشمند و سيستم طراحي اين يخچال به گونه اي است كه باعث حفظ طراوت مواد غذايي مي شود. ويژگي هاي هوشمندي كه در اين يخچال فريزر است باعث افزايش ميزان محبوبيت آن در بين مشتريان شده است. طراحي زيبا و هوشمندانه يخچال فريزر دوو باعث مي شود تا به خوبي در بين كابينت ها قرار گرفته و نماي جذابي به آشپزخانه بدهد.

آبسرد كن

 آبسرد كن يكي از ويژگي هايي است كه در اين يخچال فريزر ديده مي شود. آبسرد كن يخچال فريزر دوقلو دوو TWIN D4LR-0020به آب شهري متصل مي شود. در نتيجه هر زمان كه خواستيد آب سرد در دسترس خواهد بود. در كنار اين موارد، فيلترهاي تصفيه كننده آب به كار رفته باعث افزايش ميزان كارايي آبسرد كن شده اند. لازم به ذكر است كه علاوه بر آبسرد كن، يخساز نيز در اين يخچال فريزر تعبيه شده است. سامانه يخساز به كار رفته، داراي فيلتر تصفيه است. اين امكان كمك مي كند تا هر زمان كه خواستيد، نوشيدني خنك بنوشيد. بعلاوه شما را از خريدن قالب هاي يخ بي نياز مي كند.

از ديگر ويژگي هايي كه در اين يخچال فريزر ديده مي شود، اين است كه به سامانه گردش هواي چندگانه مجهز است. اين سامانه به صورت سه بعدي هوا را درون يخچال به چرخش در مي آورد. در نتيجه طراوت و تازگي درون يخچال و موادغذايي حفظ مي شود. چرخش ميزان هوا و سرما توسط سامانه سه بعدي يخچال فريزر دوو، باعث مي شود تا سرما به صورت يكنواخت و يكسان به همه جاي يخچال برسد.

 

بوگير قدرتمند يخچال فريزر دوقلو دوو TWIN D4LR-0020/D4LF-0020

در يخچال هايي كه قديمي هستند، درون يخچال بوهاي نامطبوع به دليل وجود انواع موادغذايي به وجود مي آيد. اين بوي نامطبوع باعث مي شود تا همه مواد درون يخچال بو بگيرند. توليد كنندگان يخچال فريزرها از جمله شركت دوو، اين مشكل را حل كردند. براي حل اين مشكل سيستم بوگير هوشمند درون يخچال تعبيه شده است كه باعث مي شود تا هواي يخچال تهويه شده و بوي ناخوشايند ايجاد نشود. بعلاوه مزه غذا هم حفظ مي شود.

شركت دوو يخچال فريزرهاي جديد خود را بسيار هوشمند و فوق العاده ساخته است. يكي از ويژگي هاي فوق العاده به كار رفته در يخچال فريزرهاي دوو اين است كه سامانه سرمايش سريع يخچال دارد. اين سامانه با اين هدف طراحي و تعبيه شده است كه طراوت و تازگي مواد غذايي به حداكثر برسد. اين سامانه باعث كاركردن كمپرسور به صورت يكنواخت و با توان بالا مي شود. تا زماني كه دماي يخچال به درجه مناسب و مطلوب برسد، كاركرد يكسره كمپرسور ادامه دارد.

 

مصرف انرژي كم يخچال فريزر دوقلو دوو TWIN D4LR-0020

ميزان مصرف انرژي وسايل برقي براي هر كسي مهم است. چرا كه هيچ كس دوست ندارد هزينه هاي زيادي براي انرژي پرداخت كند. بنابراين وسيله اي را خريداري مي كند كه كم مصرف باشد. يخچال فريزر دوقلو دوو TWIN D4LR-0020/D4LF-0020 همين ويژگي را دارد. به اين معني ميزان مصرف انرژي آن در كمترين درجه ممكن قرار گرفته است. در كنار همه اين ها، طراحي درون يخچال به شكلي است كه به قسمت هاي مختلف تقسيم بندي شده است. اين ويژگي به دسته بندي مواد كمك مي كند. در نتيجه با يك نگاه مي توان همه چيز را در يخچال پيدا كرد.

ساير امكانات يخچال فريزر دوقلو دوو:

·        مجهز به چشم الكترونيكي هوشمند

·        آبسردكن و يخساز اين دستگاه متصل به آب شهري با فيلتر قوي بوده

·        نشانگر تعويض فيلتر براي تصفيه آب بهتره دارد.

·        قابليت تنظيم دماي يخچال از +1 تا +2 درجه سانتي گراد

·        قابليت تنظيم دماي فريزر از -16 تا -24 درجه سانتي گراد

·        مجهز به سيستم ذوب شدن برفك به صورت اتوماتيك را دارد.

Smart Sense : معروف به سنسور نور كه صداي دستگاه را در هنگام شب با خاموش شدن چراغ ها و لامپ هاي نور به طوري كه نور محيط كم باشه به حداقل مي رساند.

 

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020، كيفيت يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020، مشخصات يخچال فريزر دوقلو دوو مدل0020،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۳:۳۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)