لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ساید بای ساید دوو 32 فوت مدل ds-3320

ساید بای ساید دوو 32 فوت مدل  ds-3320

ساید بای ساید دوو سری پارامو 32 فوت مدل ds-3320 یکی از تولیدات زیبا و کاربردی از شرکت دوو است. طراحان این ساید بای ساید دوو با طراحی بی نظیر این محصول در دو رنگ، به گونه ای عمل کرده اند که هر نوع سلیقه ای حتی افراد سخت پسند هم راضی کرده است. همچنین این یخچال ساید بای ساید برای کاهش مصرف دارای حالت ذخیره انرژی هوشمند (ECO) نیز می باشد. از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به دارا بودن سیستم اخطار دهنده باز ماندن درب اشاره کرد. مدل ds-3320ss با طراحی کمپرسور اینورتر که عمر بالایی دارد و دارای قدرت خنک کنندگی بیشتر است، باعث افزایش طول عمر کمپرسور و کاهش مصرف برق و کاهش آلودگی صوتی میشود. ساید بای ساید دوو سری پارامو با پخش یکنواخت هوا داخل یخچال از فاسد شدن مواد غذایی، میوه و سبزیجات جلوگیری می کند. این مدل از یخچال ساید بای ساید دارای آبسردکن و یخساز خودکار فوق باریک طراحی شده که مجهز به فیلتر قدرتمند هستند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سیستم سرمایشی هوشمند Digital cooling، سیستم سرمایش سه بعدی 3D cooling، سیستم بدون برفک، فیلتر تصفیه هوا، پنل لمسی LED و مجهز به فیلتر تصفیه آب اشاره کرد.

امکانات ساید بای ساید

از ویژگی های بروز ساید بای ساید دوو ۳۲ فوت مدل DS-3320 میتوان به سیستم بدون برفک و نوفراست آن اشاره کرد که دیگر خبری از برفک و حتی شبنم در داخل کابین فریزر نخواهد بود. سیستم آبریز و یخساز اتوماتیک باریک نیز این ساید بای ساید را خاص کرده است. قابلیت اتصال به اب شهری نیز دارد تا به صورت مستقیم دستگاه را به شیر آب متصل نمایید. همچنین وجود فیلتر های تصفیه آب که روی دستگاه متصل میشود، آبی خنک و گوارا خالی از هر گونه مواد آلاینده را در اختیار شما میگذارد. بر روی درب فریزر و در قسمت بالای آبسردکن شما یک صفحه نمایش به همراه تنظیمات دستگاه در اختیار دارید. این صفحه نمایشگر به صورت لمسی طراحی شده است و کار با آن بسیار راحت است. دور تا دور درب یخچال فریزر با نوار درزگیر پوشیده شده است که این نوار از ورود باکتری به داخل کابین ها جلوگیری میکند. این نوار ها آنتی باکتریال بوده و قابلیت تعویض دارد.

 

قسمت یخچال

یخچال در قسمت راست قرار دارد و دارای ۴ طبقه داخلی میباشد. این طبقات بسیار مقاوم میباشد و از جنس شیشه است. تعداد قفسه های درب یخچال هم ۵ طبقه است که به خوبی از پس نگهداری بطری های نوشیدنی شما بر خواهد آمد.دو عدد کشو هم در قسمت انتهایی ساید بای ساید دوو مدل پارامو وجود دارد که محل نگهداری میوه و سبزیجات میباشد.

 

قسمت فریزر

فریزر نیز در قسمت چپ قرار دارد. درب فریزر به سمت چپ باز میشود. ۲ طبقه در قسمت بالای فریزر و ۳ کشو در پایین که فضای خوبی را برای شما ایجاد میکند. درب فریزر هم ۳ پاکت دارد.گنجایش مفید فریزر ۲۴۴ لیتر است.

 

 

خرید ساید بای ساید دوو 32 فوت DS-3320 یک انتخاب هوشمندانه است چون از همه نظر در جایگاه خوبی قرار دارد . این محصول در سال 2023 به بازار لوازم خانگی ایران عرضه شد و مثل سری قبل توانست رضایت شما خریداران را جلب کند . این محصول 4 ویژگی دارد که ارزش خرید آن را بالا میبرد . 

ظاهر قابل قبول 

·       کیفیت کمپرسور و ساخت بالای همه ساید های دوو 

·       قیمت مناسب در برابر قابلیت ها و کیفیت 

 

ساید بای ساید DS-3320 دوو پارامو 32 فوت دارای صفحه نمایش لمسی است که به مدرن تر شدن ظاهر این دستگاه کمک کرده است . دستگیره های این محصول از نوع بیرونی است و در این دستگاه از دستگیره مخفی استفاده نشده . ساید بای ساید دوو DS-3320 متناسب با کابینت آشپزخانه ها طراحی شده و میتواند جلوه خوبی به آشپزخانه شما بدهد . این محصول دارای گارانتی 24 ماهه شرکت انتخاب الکترونیک است که این مدت زمان از تاریخ نصب توسط کارشناس انتخاب الکترونیک محسوب میشود . کمپرسور این دستگاه دارای گارانتی 124 ماهه انتخاب الکترونیک میباشد که با خیال راحت میتوانید از فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا تهیه نمایید . حتما توجه داشته باشید که کالا باید در حضور کارشناس شرکت نصب شود تا شامل گارانتی شود . 

مشخصات فنی ساید بای ساید دوو 32 فوت DS-3320 :

قیمت ساید بای ساید دوو پارامو 32 فوت DS-3320 به دلیل کمپرسور باکیفیت و کم مصرف آن است . کمپرسور این محصول از نوع اینورتر دیجیتال است که بالاترین نوع کمپرسور در ایران است . این کمپرسور کم مصرف نیز میباشد که مصرف انرژی این دستگاه را A+ کرده است و برای همین است که شرکت برای کمپرسور ، 124 ماه ضمانت در نظر گرفته است . قسمت یخچال این محصول دارای گنجایش 440 لیتر و قسمت فریزر هم دارای گنجایش 244 لیتر است که در مجموع گنجایش بسیار خوبی محسوب میشود . ساید بای ساید دوو 32 فوت DS-3320 طبق اعلام شرکت دوو دارای صدای مزاحم 38 دسی بل میباشد که قابل قبول است . نوار پلاستیکی دور درب یخچال و فریزر از نوع آنتی باکتریال است که باعث میشود این نوار بوی بد نگیرد . در کل یخچال ساید پارامو دوو 32 فوت DS-3320 ارزان ترین محصول 32 فوت این برند است ولی باید توجه کنید که از نظر فنی ، تفاوتی با بالاترین مدل های این برند ندارد . 

قابلیت های موثر در قیمت ساید بای ساید دوو پارامو 32 فوت DS-3320 :

خرید ساید بای ساید دوو مدل DS-3320 به دلیل آبریز آن گزینه مناسبی است . این محصول دارای آبسردکن تمام اتوماتیک متصل به آب شهری است که دارای فیلتر تصفیه آب نیز میباشد . یخساز این دستگاه هم مانند آبسردکن آن اتوماتیک متصل به آب شهری است که از طریق آبریز فوق باریک روی درب فریزر ، یخ های تکه ای را تقدیم شما میکند . یخچال ساید بای ساید 3320 دوو 32 فوت دارای کشوی مخصوص نگه داری میوه و سبزیجات است که برای ساید ها بسیار حائز اهمیت است . این دستگاه دارای سیستم گردش هوای 3 بعدی است که این قابلیت در کنار قابلیت سرمایش هوشمند باعث میشوند تا دمای همه طبقات یخچال و فریزر با هم برابر باشد . یخچال ساید بای ساید دوو DS-3320 دارای حالت ذخیره انرژی میباشد که در این حالت ، مصرف برق دستگاه کمتر میشود . این ساید دوو دارای فیلتر تصفیه هوای داخلیPowerful deodorizer میباشد که به راحتی هوای داخل دستگاه های تصفیه میکند . از دیگر قابلیت های 3320 دوو میتوان به سرمایش سریع یخچال ، انجماد سریع فریزر و اخطار صوتی باز ماندن درب ها اشاره کرد .برای خریدی راحت و مطمئن به سایت اعتماد کالا مراجعه کنید

 

مقایسه و رنگبندی یخچال ساید بای ساید پارامو دوو 32 فوت DS-3320 :

یخچال ساید بای ساید دوو 32 فوت DS-3320 در کل دارای 2 رنگ است که به ترتیب زیر است :

·       DS-3320MW با رنگ سفید متالیک

·       DS-3320SS با رنگ استیل 

 


برچسب: بررسی ساید بای ساید دوو 32 فوت مدل ds-3320،قیمت ساید بای ساید دوو 32 فوت مدل ds-3320،خرید ساید بای ساید دوو 32 فوت مدل ds-3320،فروش ساید بای ساید دوو 32 فوت مدل ds-3320،گارانتی ساید بای ساید دوو 32 فوت مدل ds-3320، ساید بای ساید دوو 32 فوت مدل ds-3320، ساید بای ساید دوو 32 فوت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۴:۰۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)