لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307 w

معرفی شرکت آبسال

آبسال یکی از شرکت‌های تولیدکننده ماشین‌های لباس‌شویی است که در بازار محصولات خودکار خانگی به عنوان یک گزینه معتبر شناخته می‌شود. برای اطلاعات دقیق‌تر دربارهٔ مدل‌ها، ویژگی‌ها و مشخصات آخرین محصولات ماشین لباس‌شویی "آبسال"، به وب‌سایت رسمی این شرکت، فروشگاه‌های الکترونیکی یا فروشگاه‌های خانگی محلی مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید نقد و بررسی‌های کاربران و مصرف‌کنندگان را در مورد محصولات آبسال در اینترنت جستجو کنید تا نظرات و تجربیات واقعی افرادی که از این محصولات استفاده کرده‌اند را بدست آورید.در ادامه اعتماد کالا به بررسی ماشین لباسشویی آبسال مدل 5307 می پردازد

 

ماشین لباسشویی آبسال 5 کیلویی مدل WRE5307 w

ماشین لباسشویی آبسال  مدل WRE5307 w از سری محصولات باکیفیت موجود در  بازار لوازم خانگی در حوزه شستشو و نظافت می باشد. این ماشین لباسشویی دارای طراحی بسیار زیبا و در عین حال ساده بوده و متناسب با انواع دکوراسیون آشپزخانه ایرانی می باشد.ماشین لباسشویی آبسال 5 کیلویی مدل WRE5307 w دارای رده انرژی A+ می باشد و جزو لباسشویی های کم مصرف می باشد. موتور محصول از نوع یونیورسال UNIVERSAL  و از قدرت بالایی در سرعت و قدرت برخوردار است. ماشین لباسشویی آبسال 5 کیلویی دارای طراحی از نوع ایتالیایی می باشد، قطعات برقی آن اروپایی بوده و از استانداردهای بین المللی بهره مند می باشد. صفحه کنترل دستگاه با نوشتار فارسی بوده و این قابلیت منحصربفرد کمک بزرگی در کاربری دستگاه برای کاربران ایرانی داشته است. مصرف آب و انرژی در این محصول بهینه بوده و تست های آن در آزمایشگاه های شرکت آبسال با موفقیت انجام شده است. ماشین لباسشویی ۵ کیلویی آبسال مدل WRE5307-W جزو لباسشویی های کم مصرف در بازار بوده و دارای رده انرژی A+ می باشد. این لباسشویی مجهز به موتور یونیورسال با سرعت چرخش ۷۰۰ دور در دقیقه می باشد. یکی از برنامه های کاربردی این دستگاه، شستشوی سریع ۱۹ دقیقه ای است که برای لباس های نیمه چرک مناسب است. از قابلیت های این لباسشویی می توان به سیستم ضد خرابی موتور، سیستم عیب یاب پیشرفته، سیستم هوشمند کنترل آب مصرفی، طراحی حرفه ای و هوشمندانه ضد کپک لاستیک دور آب و همچنین سیستم ایمنی قفل کودک اشاره کرد. در ادامه قابلیت های این لباسشویی ۵ کیلویی آبسال را بیشتر بررسی می کنیم.

 

سیستم های پیشرفته با عملکرد عالی در ماشین لباسشویی آبسال 5 کیلویی مدل WRE5307 w

سیستم های نوین موجود در ماشین لباسشویی آبسال 5 کیلویی مدل WRE5307 w عبارتند از سیستم ضد خرابی موتور برای عملکرد بهینه و بهتر موتور محصول ، سیستم عیب یاب پیشرفته ، سیستم هوشمند کنترل آب مصرفی ، طراحی حرفه ای و هوشمندانه ضد کپک لاستیک دور آب و همچنین سیستم ایمنی قفل کودک می باشد. مخزن کامپوزیت محصول مقاوم در برابر پوسیدگی ، خوردگی و همچنین عایق الکتریسیته بوده است. بدنه ی این مدل از ماشین لباسشویی 5 کیلویی آبسال از نوع فسفاته با آستر الکتروفورز و رنگ آمیزی نهایی با رنگ قدرتمند الکترواستاتیک می باشد. از سری برنامه های کاربردی و مهم در ماشین لباسشویی آبسال 5 کیلویی مدل WRE5307 w می توان به سیستم دور خشک کن بصورت متغیر ، وجود رابط کاربری ملودیکال ، سیستم شستشوی سریع ، برنامه شستشوی البسه تیره ، شستشوی مخصوص البسه کودکان، امکان انتخاب تاخیر در شروع برنامه تا 12 ساعت ، سیستم شستشوی پر قدرت و همچنین سیستم شستشو با اتوکشی آسان اشاره کرد. 

 

مشخصات و قابلیت های ماشین لباسشویی ۵ کیلویی آبسال

 قطعات برقی استفاده شده در لباسشویی ۵۳۰۷ آبسال، ساخت اروپا میباشد. این طراحی به گونه ای انجام شده که در مصرف انرژی و آب صرفه جویی خواهد شد. حداکثر دور خشک کن دستگاه ۷۰۰ دور است که قابلیت تغییر دارد. رابط کاربری ملودیکال از ویژگی های خوب این لباسشویی ۵ کیلویی می باشد که در هر دستگاه دیگری این سیستم وجود ندارد و این یک ویزگی منحصر به فرد در لباسشویی آبسال است.

بدنه ی این مدل از ماشین لباسشویی آبسال از نوع فسفاته با آستر الکتروفورز و رنگ الکترواستاتیک می باشد. لاستیک دور درب لباسشویی، ضدکپک طراحی شده است. درب لباسشویی به سمت چپ باز می شود. جنس مخزن، کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی و خوردگی می باشد. از برنامه های شستشوی این دستگاه میتوان به برنامه شستشوی لباس های تیره، برنامه مخصوص البسه کودک و شستشوی پرقدرت اشاره کرد. ماشین لباسشویی آبسال ۵۳۰۷ دارای سیستم ضد چروک و اتوکشی آسان نیز میباشد. در نسل جدید محصولات آبسال، نوشتار فارسی هم اضافه شده است تا کار کردن با دستگاه برای همه سنین راحت باشد.

یکی از ویژگی های خوب لباسشویی های آبسال، داشتن سیستم عیب یاب هوشمند است. این تکنولوژی در مواقعی که دستگاه با ایراد فنی مواجه میشود به کمک کاربر می آید و نوع خطا را بر روی صفحه نمایشگر نشان میدهد تا نسبت به رفع آن اقدام نمایید. شروع شستشو با تاخیر و همینطور سیستم آبکشی اضافه از دیگر مشخصات بارز این ماشین لباسشویی ارزشمند است.

شستشوی سریع


شستشوی سریع به عملیات پاکسازی و تمیزکاری سریع از اشیاء یا سطوح اشاره دارد. این نوع شستشو معمولاً برای اجزای کوچکتر یا وسایلی که به طور معمول در زمان کمتری باید آماده شوند، استفاده می‌شود.

موتور یونیورسال

موتور یونیورسال یک نوع موتور الکتریکی است که به طور گسترده در انواع دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع موتور از طراحی ساده‌تری نسبت به بسیاری از موتورهای دیگر برخوردار است و به دلیل ویژگی‌های خاص خود مورد توجه قرار گرفته است.

موتورهای یونیورسال قابلیت تغییر سرعت دارند، که این امکان را می‌دهد تا به تناسب نیازهای مختلف در دستگاه‌ها و وسایل مختلف، سرعت موتور تنظیم شود.

 

موتورهای یونیورسال از طراحی ساده‌تری نسبت به بعضی موتورهای دیگر برخوردار هستند، که باعث می‌شود وزن و حجم کمتری داشته باشند و در دستگاه‌ها با فضای محدود نیز قابل استفاده باشند.

 

 

 

گارانتی ماشین لباسشویی آبسال

 مسلما ممکن است در طول مدت زمان استفاده از وسایل برقی آبسال، عیوبی در این وسایل به وجود بیاید که نیاز به تعمیرات ضروری گردد. در این صورت اگر خرابی در مدت اعتبار زمانی گارانتی رخ داده باشد نمایندگی تعمیرات آبسال موظف است تعیمرات و یا تعویض قطعات را رایگان ارائه کند.

 

سخن پایانی

قیمت ماشین لباسشویی آبسال WRE5307 به قدری مناسب است که شاید در برخورد اول فکر کنید با یک محصول سطح پایین سر و کار دارید ولی اینطور نیست. این دستگاه به دلیل داشتن موتور یونیورسال، قطعات اروپایی با کیفیت و مصرف انرژی کم، ارزش خرید بالایی دارد. این دستگاه دارای مصرف انرژی A+ است که برای ظرفیت های پایین کاملا مناسب است.برای خرید و مشاوره رایگان به سایت اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 


برچسب: بررسی ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307 w،کیفیت ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307 w،قیمت ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307 w،خرید ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307 w،ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307 w،ماشین لباسشویی آبسال،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۱:۴۳ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)