لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی رنده برقی ناسا الکتریک NS-934

محصولات ناسا الکتریک به عنوان دستیار سر آشپز استفاده شده است. محصولات ناساالکتریک توانسته با کیفیت ساخت فوق العاده و قیمت بسیار مناسب توانسته اند به هر منزلی راه پیدا کرده و همه مصرف کننده گان را راضی نماید. یکی از برترین و بهترین محصولات تولید شده در کمپانی ناسا الکتریک رنده برقی 150 وات با 7 رنده ی متفاوت با محفظه جداگانه مدل NS-934 می باشد. رنده برقی ناسا الکتریک NS-934 یکی دستگاه‌های برقی و ضروری برای سرعت بخشیدن به روند آشپزی است. این رنده برقی همانطور که از نامش پیداست برای برش دادنمواد غذایی مختلف به اشکال مختلف استفاده می‌شود. به همراه رنده برقی 7 نوع رنده مختلف عرضه می‌شود که هر کدام برای برش دادن به شکل مخصوصی طراحی شده‌اند. برای این رنده برقی موتوری با توان مصرفی 150 وات تعبیه شده، که سرعت و عملکرد بالای دستگاه را منجر شده است. بدنه این رنده از جنس پلاستیک با کیفیت ABS می‌باشد و همین باعث شده تا وزن آن بسیار متعادل بوده و کار کردن با آن راحت باشد. شفاف بودن محفظه مواد غذایی هم یک مزیت به حساب می‌آید، که امکان مشاهده محتویات داخل محفظه را در حین رنده شدن فراهم آورده است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

      

ویژگی های برتر

رنده برقی ناساالکتریک ان اس 934 با استفاده از موتور پر قدرت 150 وات توانایی رنده کردن انواع مواد غذایی به بهترین نوع ممکن را دارا است. رنده برقی ارزان قیمت ناساالکتریک NS-934 با هفت رنده ی متفاوت، توانایی رنده نمودن انواع مواد غذایی با اشکال متفاوت را دارد. 

رنده برقی ارزان قیمت ناسا الکتریک با محفظه جداگانه 1.7 لیتری توانایی رنده کردن انواع میوه ها، سبزیجات و سیب زمینی را دارا است. رنده برقی ارزان قیمت ناسا NS-934 با رنده های متفاوت می تواند سبزیجات و میوه ها را به شیوه های متفاوت همانند قیمه، خلال، لایه لایه، مکعبی، نازک، شبکه ای، پوره ای و ... رنده نماید. تمامی این قابلیت ها سبب شده کاربر در مواد غذایی خود بیشترین سلیقه را به خرج دهد. 

موتور قدرتمند رنده برقی ناسا الکتریک NASA electric NS-934 توانایی ایجاد 150 وات توان را دارد. این قدرت برای رنده نمودن انواع مواد غذایی سفت نیز کافی بوده و به طور قطع کاربر را راضی خواهد نمود. موتور رنده برقی ارزان قیمت NASA electric NS-934 صدایی بسیار اندک و لرزش کم ایجاد می کند و محیطی آرام و دلنشین را ایجاد می نماید. ظاهر زیبا رنده برقی ناسا الکتریک ان اس 934 هر منتقد سخت گیر را نیز راضی و شگفت زده خواهد کرد. 

برند ناسا از تیغه های تمام استیل با درصد خلوص بسیار بالا در رنده برقی ارزان قیمت NASA electric NS-934 استفاده نموده است. همین امر سبب شده مواد غذایی با بیشترین کیفیت در اختیار کاربر قرار بگیرند و تاثیری بر طعم مواد غذایی نداشته باشند. 

رنده برقی ارزان قیمت 150 وات با 7 رنده متفاوت ناسا الکتریک 934 از محفظه جداگانه برای مواد غذایی رنده شده، به میزان 1.7 لیتر استفاده نموده است. این محفظه با گنجایش بالا توانسته حجم بیشتری از مواد غذایی رنده شده در یک بار مصرف را فراهم آورده است. محفظه جداگانه بسیار بهداشتی و تمیز بوده و هیچ تاثیری در رنگ و یا طعم مواد غذایی ایجاد نخواهد کرد. این محفظه نشکن و شفاف بوده و به کاربر امکان می دهد تمامی مراحل رنده شده را مشاهده نماید. 

ناسا برای امنیت بیشتر کاربر از فیوز خودکار محافظت استفاده نموده است. ناسا الکتریک به لطف استفاده از این تکنولوژی در رنده برقی 150 وات NASA electric NS-934 توانسته مانع از داغ شدن موتور شده و طول عمر بسیار بیشتری را ایجاد نماید. مصرف کننده می تواند در مواقع عجله ای و فوری در سریع ترین زمان ممکن، ماهرانه ترین و زیباترین برش ها را ایجاد نماید. 

 

مشخصات ظاهری رنده برقی ناسا الکتریک NS-934

رنده برقی ناسا الکتریک 934 یک محصول ساده و در عین حال کم حجم است، که به راحتی در فضای آشپزخانه جاسازی می‌شود و از آن راحت‌تر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو رنگ محبوب و خواستنی مشکی و قرمز برای رنگ بدنه این محصول در نظر گرفته شده است که کاربران را با چالش انتخاب رنگ روبرو می‌سازد. جنس بدنه رنگی این رنده از پلاستیک با کیفیت ABS بوده و استحکام و کیفیت آن رضایت بخش بوده است. محفظه یا کاسه مواد غذایی نیز از جنس پلاستیک شفاف بوده و قابلیت مشاهده نمودن محتویات رنده شده داخل ظرف را فراهم نموده است. این محفظه دارای ظرفیت 1.7 لیتر بوده و قابلیت رنده کردن حجم زیادی از مواد غذایی مختلف را در یک بار استفاده دارد. این قطعات به سادگی از هم جدا شده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند.

 

مجرای ورودی مواد غذایی که بر بالای درپوش رنده برقی قرار گرفته است، عریض بوده و اندازه مناسب آن باعث شده تا بتوان برخی از مواد غذایی و خوراکی را بصورت درسته به سمت تیغه‌های رنده هدایت نمود. خاموش و روشن نمودن این رنده به سادگی فشار دادن دکمه‌ای بزرگ است که بر بالای درپوش قرار گرفته است. همچنین پایه‌های ضدلغزشی که برای این رنده برقی در نظر گرفته شده مانع از تکان خوردن و حرکت دستگاه می‌شود.

صفحات رنده

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، تعداد صفحات رنده در این رنده برقی متنوع بوده و قابلیت برش دادن مواد اولیه در اشکال مختلف را دارد. جنس تیغه‌های به کار رفته در این رنده‌ها استیل زنگ نزن بوده و از این رو می‌توان با خیال راحت مدت زمانی طولانی از آنها استفاده رد. چرا که نه تغییر رنگ می‌دهند و نه زنگ می‌زنند. همچنین به سادگی و به دلیل چند بار استفاده نیز کند نمی‌شوند. حتی در صورت کند شدن بعد از مدت زمانی مشخص قابلیت تیز شدن مجدد و مثل روز اول شدن را دارند. دقت داشته باشید که در صورت کند شدن تیغه‌ها نه تنها به خرد شدن مواد کمک نمی‌کند، بلکه باعث له شدن مواد غذایی خواهد شد.

تیغه‌ها و در واقع صفحات رنده اشکال مختلفی دارند، که این تنوع در شکل باعث شده تا کارآیی رنده برقی NS-934 افزایش یابد و برای برش دادن و درآوردن اشکال مختلف از آن استفاده نمود.

 

مشخصات فنی و امنیتی

رنده برقی ناسا الکتریک NS-934 دارای موتوری قدرتمند با توان مصرفی 150 وات است، که کارآیی دستگاه را به کلی افزایش داده است. در این رنده برقی حرفه‌ای سیستم محافظتی یا همان ترموفیوز محافظتی تعبیه شده، که در برابر حرارت واکنش نشان می‌دهد. کارآیی این موتور جلوگیری از دادغ شدن موتور است. در واقع اگر بیشتر از زمان تعیین شده با دستگاه کار کنید، دمای داخلی آن افزایش یافته و به موتور فشار وارد خواهد شد. در این حالت ترموفیوز حرارتی بصورت اتوماتیک دست به کار شده و برای چند دقیقه رنده را خاموش می‌کند. تا دوباره دمای آن کاهش یافته و به حالت اول برگردد.

 


برچسب: بررسی رنده برقی ناسا الکتریک NS-934،کیفیت رنده برقی ناسا الکتریک NS-934،مشخصات رنده برقی ناسا الکتریک NS-934،قیمت رنده برقی ناسا الکتریک NS-934،خرید رنده برقی ناسا الکتریک NS-934،رنده برقی ناسا الکتریک NS-934،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۳:۲۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)