لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU

از گذشته تا به امروز تلویزیون پیشرفت های چشم گیری داشته است و روز به روز به تکنولوژی های آن اضافه می شود. تلویزیون 55 اینچ دوو مدل DSL-55S7100EU یکی از تلویزیون های هوشمند است که از کیفیت تصویر 4K بهره می برد . صفحه نمایش تخت با پنل IPS امکان تماشای تصاویر با کیفیتی را برای همه اعضای خانواده تا زاویه 178 درجه فراهم می کند.این مدل تلویزیون به پردازنده چهار هسته ای مجهز شده است، پردازنده در واقع مغز اصلی یک تلویزیون محسوب می شود که با توجه به توانایی و نوع پردازنده، تصاویر به صورت زیبا و واقعی یا با کیفیت نمایش داده می شوند. این مدل تلویزیون دوو از TV HBB و گیرنده ی دیجیتال قوی داخلی DVBT2 پشتیبانی می کند. تلویزیون ال ای دی دوو قابلیت اتصال بی سیم screen mirroring را دارد شما با استفاده از این قابلیت می توانید محتوای گوشی اندروید خود را بر روی تلویزیون نمایش داده و از آن استفاده کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU، هوشمند جدیدترین تلویزیون هوشمند دوو با طراحی زیبا و بدون قاب می باشد.همچنین خصوصیات دیگر تلویزیون ال ای دی دوو سایز رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها)، تصویری واضح را با ابعادی مناسب نمایش می‌دهد.

ویژگی ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU هوشمند یک مدیا پلیر بوده که از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی می کند.این تلویزیون دارای خروجی AV، هدفون و ورودی Composite نیز می باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طریق پورت USB می‌توان یک درایو حافظه مانند فلش مموری را به تلویزیون متصل کرد و از فایل‌های خود استفاده کرد. پورت HDMI نیز اتصال سایز لوازم صوتی و تصویری را به تلویزیون ممکن می‌سازد.

 

 

بررسی ویژگی های تلویزیون ال ای دی دوو

Time Shift یا ماشین زمان تعبیه شده در تلویزیون یک نوع فناوری به شمار می آید که به کاربرد اجازه می دهد تا برنامه های مد نظر خود را بر روی حافظه رم، فلش و یا حافظه داخلی تلویزیون ذخیره کند. تکنولوژی HDR یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون دوو است این تکنولوژی جزئیات دقیق تری از تصاویر را نمایش می دهد. تلویزیون ال ای دی دوو به رابط کاربری اختصاصی هوما با قابلیت دستور و گیرنده دیجیتال نسل سوم با امکان پشتیبانی از فرمت HEVC-H265 مجهز است. با استفاده از راهنمای الکترونیکی برنامه ها در تلویزیون می توان از پخش برنامه ها و زمان پخش مجدد آن مطلع شد. این دستگاه از امکانات دیگر نیز برخوردار است که شامل پنل IPS، حافظه ی داخلی 8 گیگا بایت، سه ورودی HDMI، دو ورودی USB، قابلیت اتصال به شبکه ی بی سیم و اینترنت، سیستم صوتی 30 وات و صدای دالبی دیجیتال می شود. پنل IPS نسبت به سایر مدل ها در برابر ضربه مقاوم تر بوده و زاویه دید بهتری دارند. 

 

 

کیفیت تصویر تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU

ال ای دی دوو سایز 55 اینچ مدل DSL-55S7100EU با قابلیت انطباق تصویر 60 هرتز و رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصویر 16:9 (نسبت تصویر رایج تلویزیون‌ها) تصویری با کیفیت و با نوردهی مناسب را برای شما به همراه دارد.

 

گیرنده دیجیتال DVB-T2

نصب و تعبیه گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این تلویزیون، مصرف کنندگان را از تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده‌ی جداگانه، بی‌نیاز می‌کند. گفتنی است که این گیرنده‌ی دیجیتال، به تیونر DVB-T2 برای دریافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سیستم صوتی تلویزیون LED دوو مدل DSL-55S7000EU

طراحان این محصول با استفاده از سیستم دو کاناله صوتی دو عدد اسپیکر 15 واتی (در مجموع 30 وات) را در پایین قاب محصول ایجاد نموده اند.این خروجی صدای مناسب برای همه کاربران رضایت بخش اعلام شده است. گفتنی است قدرت صدای تولید شده از بلندگوهای این تلویزیون فراگیر هستند و فضای واقعی را در هنگام دیدن فیلم برای بیننده ایجاد می کنند. 

 

پنل IPS

پنل IPS نسبت به پنل‌های دیگر زاویه دید گسترده‌تری دارد حتی در بعضی از تلویزیون‌ها این زاویه دید به 178 درجه نیز افزایش می‌یابد، ویژگی بعدی این پنل‌ها، دقت رنگ بسیار بالای آن می‌باشد که باعث شادابی و کیفیت بیشتر تصاویر می‌شود.یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول که بسیار حائز اهمیت می‌باشد مقاومت بیشتر این پنل نسبت به پنل‌های دیگر است، این پنل نسبت به ضربه بسیار مقاوم است و طول عمری بالاتری نسبت به دیگر پنل ها مانند پنل TN دارد.

 

خدمات پس از فروش تلویزیون دوو چطور است؟

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است

 

راهنمای خرید تلویزیون ال ای دی دوو

یکی از بهترین مارک های تلویزیون موجود در بازار برند دوو می باشد. تلویزیون های مارک دوو سال هاست جای خود را در فروشگاه های لوازم خانگی و صوتی و تصویری باز کرده است. با پیشرفت تکنولوژی های روز دنیا شرکت دوو نیز کیفیت و قابلیت محصولات خود را به روز می کند. امروزه تلویزیون های دوو از پیشرفته ترین قابلیت ها برخوردار هستند و با برندهای معروف خارجی مانند ال جی و سامسونگ رقابت می کنند. تلویزیون های برند دوو همگی اسمارت و هوشمند می باشند و شما با خرید تلویزیون های دوو می توانید به راحتی به اینترنت وصل شوید. با تلویزیونی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد می توان کارهای متنوعی از جمله بازی کردن، فیلم دیدن، جستجو کردن و … را انجام داد.

بسیاری از تلویزیون های دوو دارای قابلیت سه بعدی و چهار بعدی می باشند و شما در منزل خود می توانید فیلم و عکس ها را به صورت سه بعدی و چهار بعدی تماشا کنید. یکی دیگر از قابلیت هایی که تلویزیون های شرکت دوو دارند سیستم عامل اندروید می باشد. تلویزیون های این شرکت از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند و کار با آن ها بسیار راحت می باشد. از دیگر مزایای تلویزیون های این شرکت می توان به پردازنده های هسته ای قوی و گرافیک بالا اشاره کرد.

 

نتیجه‌گیری

شرکت دوو یکی از بهترین ارائه دهندگان لوازم خانگی در دنیاست. برند دوو شناخته‌شده‌ترین برند و پر مصرف‌ترین برندی است که می‌توانید در بیشتر کشورها سراغ بگیرید. محصولات شرکت دوو در ایران نیز معروف و مشهور است که بسیاری از خانواده‌های ایرانی حداقل یک دستگاه لوازم خانگی برند دوو را در منزل دارند و مطابق با آمار مصرف‌کنندگان کمال رضایت را از این برند لوازم خانگی و نحوه کارکرد آن‌ها دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت با فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا در تماس باشید.


برچسب: بررسی تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU،کیفیت تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU،مشخصات تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU،قیمت تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU،خرید تلویزیون دوو مدل DSL-55S7100EU،تلویزیون دوو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۴:۵۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)