لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی ماشین لباسشویی دوو مدل8540primo

بررسی لباسشویی دوو الکترونیک مدل 8540

تاریخچه محصولات برند دوو

شرکت لوازم‌خانگی دوو در سال 1967 به مدیریت کیم وو چونگ در شهر سئول تأسیس ‌شده است. نام این شرکت از نام مدیرمسئول آن گرفته ‌شده است و به‌طورکلی از دو بخش به معنای عالی و woo تشکیل‌شده است. تا پیش از بروز بحران مالی در قاره آسیا در سال 1997 این شرکت پس از شرکت هیوندای به‌ عنوان دومین شرکت بزرگ در کره جنوبی شناخته ‌شده می‌شد. این شرکت دارای بیش از 20 زیرمجموعه و شرکت تابعه است که امروزه برخی از آن‌ها در زمینه‌های صنعتی مختلف به‌عنوان شرکت‌های مستقل شناخته ‌شده‌اند. یکی از شرکت‌های اقماری دوو، شرکت دوو الکترونیک است که برای شرکت‌های زیر مجموعه دوو در دهه 90 ، دهه حضور محصولات لوازم‌ خانگی با قدرت بالا در بازار بین‌المللی شناخته می‌شود.

ماشین لباسشویی دوو سری پریمو 8 کیلویی مدل DWK-8540 یکی از محصولات جدید شرکت DAEWOO می باشد. کارشناسان شرکت دوو مدل قدیمی Primo80 را تکمیل تر نموده و کیفیت مواد اولیه قطعات و همچنین ساختار کلی آن را مستحکم تر و بروز کرده و مدل جدید آن یعنی DWK-8540 را روانه بازار نمودند. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا بوده و همچنین تلاش شده از لرزش دستگاه به مقدار زیاد جلوگیری شود و صدای کمی نیز داشته باشد. قابلیت های این مدل از ماشین لباسشویی دوو زیاد بوده و می تواند یکی از انتخاب های مصرف کنندگان عزیز در بازار ماشین لباسشویی باشد.

می توان ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی سفید از سایت اعتماد کالا با قیمت مناسب خریداری کنید.

موتور Direct Drive دایرکت درایو چیست؟

موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

لباسشویی دوو (Daewoo) سری پریمو، که موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو ها هستند دارای مزایای مختلفی می باشند، از جمله:

·        بهبود راندمان موتور با حذف تسمه

·        کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور

·        با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است

 

دیگ زمردی (Emerald Drum) چیست ؟

محفظه‌ی استوانه‌ای شکل (Drum) این ماشین لباسشویی کامل‌ترین و پیشرفته ترین نوع این محصول است و مهمترین ویژگی آن صرفه‌جویی در آب مصرفی است.

این درام دارای برآمدگی های بیضی شکل است و به همین‌خاطر Emerald Drum (درام زمردی) نام‌ گرفته است.

این برآمدگی شست و شویی همانند اثرانگشت را ایجاد نموده تا ضمن حفظ حفاظت از الیاف البسه در هنگام شستشو، کیفیت شستشوی را بالا می برد.

طراحی منحصر به فرد دیگ شستشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، از صدمه دیدن الیاف لباس ها جلوگیری می کند.

 

اسپری مستقیم آب و مواد شونده بر روی البسه (Clean jet shower)

اسپری مستقیم ترکیبی از آب و مواد شوینده توسط یک نازل قدرتمند موجب خواهد شد مواد شوینده به کلیه قسمت های محفظه شستشو رسیده و علاوه بر افزایش عملکرد شستشو موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش زمان شستشو خواهد شد.

 

سیستم حباب ساز جهت افزایش کیفیت شستشو (Air Bubble)

آب و مواد شوینده پس از ترکیب بصورت میلیون ها حباب هوا درآمده وارد مخزن شستشو می گردد.

به سبب اینکه حباب ها قدرت پاک کنندگی بالایی دارند علاوه بر افزایش قدرت پاکیزگی، امکان شستشوی لباس ها در آب سرد نیز میسر می شود که موجب کاهش مصرف انرژی می گردد.

 

عملکرد تکنولوژی نانو سیلور (Nano Silver) در لباسشویی چگونه است؟

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی دوو سری پریمو مدل DWK-8540 های ساخته شده با استفاده از این تکنولوژی، قادر به از بین بردن بیش از 650 نوع باکتری است.

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی حدود 400 میلیارد یون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به این ترتیب خاصیت استریل کنندگی آن 99 درصد است.

 

هیتر سرامیکی

هیتر سرامیکی تعبیه شده در این لباسشویی باعث سریعتر گرم شدن و حفظ طولانی مدت حرارت در دستگاه می شود که در کاهش مصرف انرژی نیز تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

همچنین بالانس اتوماتیک، باعث تراز البسه پیش از شستشو و دور خشک کن شده و مانع از تولید صدا و لرزش در حین شستشو می گردد.

 

اتو کشی آسان

دوو یک آپشن جدید در این لباسشویی سری ذن یانگ قرار داده که موجب کاهش چروکیدگی کمتر لباسها گردیده و دیگر نیازی نیست برای اتوکشی زمان بسیاری را به آنها اختصاص داد.

همچنین فناوری نانو سیلور موجب ضدعفونی لباسها شده و عوامل بیماری زا را تا 99/9 از بین می برد.

 

سیستم شست و شوی پاششی (Clean Jet Shower)

از ویژگی های مهم دیگر این سری می توان به سیستم شستشوی پاششی برای شستشوی بهتر البسه اشاره کرد.

اما مهمترین نکته در مورد طراحی این سری از لباسشویی ها ، مصرف کم انرژی آن است. درجه مصرف انرژی این دستگاه ها A+++(-35%) است.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-Young862G با دور موتور 1400 دور در دقیقه، یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی نام آشنای کره ای دوو می باشد.

 

دیگ درام زمری (Emerald Drum)

یکی از مهمترین بخشهای هر لباسشویی دیگ آنها می باشد.

دیگ زمردی (Emerald Drum) تعبیه شده برای این لباسشویی دوو نسبت به دیگ های معمولی حفره های کوچک تری دارد که مانع از صدمه دیدگی البسه می شود و اصطکاک میان لباس‌ های در حال شستشو به دیواره را به حداقل میزان ممکن می رساند.

 

کلام آخر

در این مقاله به صورت مفصل به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های دوو پرداختیم،شما میتوانید با مراجعه به سایت اعتماد کالا کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید

 


برچسب: بررسی ماشین لباسشویی دوو مدل8540، قیمت ماشین لباسشویی دوو مدل8540، کیفیت ماشین لباسشویی دوو مدل8540، مشخصات ماشین لباسشویی دوو مدل8540،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۴۱ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)