لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH840S

 تاريخه شركت دوو

·       شركت دوو شركتي خوشه اي در كره جنوبي است كه در سال 1967 تاسيس شد و قبل از بحران مالي آسيا در سال 1997 بعد از هيونداي كره قدرتمند ترين برند آسيا بود.

·       اين برند 20 شركت را در زير مجموعه خود جاي داده كه امروزه هر كدام از آن ها به صورت مستقل در حال فعاليت هستند.

·       برند الجي، سامسونگ و دوو را مي توان سه غول كره اي بازار لوازم خانگي ايران دانست كه سخت با يكديگر در حال رقابت هستند و كيفيتي بسيار نزديك به هم دارند.

·       در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي مطمئن و مقرون به صرفه اي را تجربه كنيد.

 

 

ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 8 كيلويي مدل DWK-CH840S

ماشين لباسشويي يكي از لوازم مهم و ضروري براي هر خانواده محسوب مي شود. اگر خانواده بزرگي داريد و لباس هاي زيادي براي شستن، ماشين لباسشويي بهترين گزينه براي شستن لباس هاي شماست. معمولا لباسشويي ها به دو دسته كلي درب از بالا و درب از جلو تقسيم مي شوند كه ماشين لباسشويي درب از جلو انرژي كمتري به نسبت درب از بالا مصرف مي كند. ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 8 كيلويي مدل DWK-CH840S يكي از ماشين لباسشويي هاي سري كاريزما درب از جلو برند دوو است.  محفظه شستشوي زمردي دستگاه مانع سايش بيش از حد الياف لباس در زمان شستشو مي شود و شستشوي بهتري را براي شما به ارمغان مي آرود. براي ماشين لباسشويي دوو 15 برنامه شستشو در نظر گرفته شده كه هر كدام داراي قابليت هاي منحصر به فرد خود مي باشد.

ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH840S سري كاريزما Charisma با طراحي جديد كنترل پنل از جديدترين مدل لباسشويي دوو با ظرفيت ۸ كيلوگرم است.

اين لباسشويي داراي ۱۵ برنامه شستشوي مختلف است كه نمونه اي از آن مي توان به سيستم شستشوي تاخيري اشاره كرد و همچنين داراي محفظه شستشوي زمردي است.

از قابليت هاي خوب اين محصول اين است كه جاپودري آن دو حالته است؛ يعني شما مي توانيد در اين محفظه، پودر ماشين لباسشويي و يا مايع لباسشويي بريزيد.علاوه بر آن از فناوري پيشرفته شستشو همراه با بخار در برنامه (Steam Care) نيز برخوردار است.  


 

نوع موتور ماشين لباسشويي

ماشين لباسشويي كاريزما دوو DWK-CH840S دوو از نسل جديد موتورهاي دايركت درايو با چرخش 1400 دور در دقيقه بهره مي برد.موتور Direct Drive مستقيما به ديگ متصل شده و آن را حركت داده، لرزش و صداي دستگاه را پايين آورده و عمر ماشين لباسشويي را بيشتر مي كند.

از سويي ديگر با حذف تسمه و تجهيزات جانبي، علاوه بر كاهش انرژي مصرفي، فضاي داخلي ماشين لباسشويي بيشتر شده و در نتيجه مي توان ظرفيت ماشين لباسشويي و ديگ آن را نيز افزايش داد.

لباسشويي DWK-CH840S، كه جزء لباسشويي هايي با موتورهاي بدون تسمه يا همان دايركت درايو است داراي مزاياي مختلفي مي باشد، از جمله:

·       بهبود راندمان موتور با حذف تسمه

·       كاهش لرزش لباسشويي باتوجه به بالانس شدن وزن موتور

·       با توجه به قطر زياد سيم پيچ و جريان مستقيم DC احتمال خرابي اين موتورها بسيار كم است.

 

بهره مندي از فناوري نانو سيلور در ماشين لباسشويي كاريزما دوو DWK-CH840S

وجود فناوري نانوسيلور در ماشين هاي لباسشويي موجب از بين بردن بيش از ۶۵۰ نوع باكتري مختلف است.

اين تكنولوژي در ماشين لباسشويي حدود ۴۰۰ ميليارد يون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به اين ترتيب خاصيت استريل كنندگي آن ۹۹ درصد است.جالب است بدانيد كه اين خاصيت ضد باكتري تا ۳۰ روز پس از شستشو در لباس باقي مي ‌ماند. 

 

رتبه مصرف انرژي

اين لباسشويي بسيار كم مصرف است و رتبه مصرف انرژي آن (%35-) +++A است كه در جلوگيري از اتلاف مصرف انرژي تاثير زيادي دارد و از نظر اقتصادي هم بسيار با صرفه است.

 

 

ساير ويژگي هاي ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 8 كيلويي مدل DWK-CH840S

موتور لباسشويي از نوع دايركت درايو بهبود يافته است كه سرعت چرخش آن 1400 دور در دقيقه و ظرفيت ديگ آن 8 كيلو گرم مي باشد. برنامه شستشوي سريع يكي ديگر از برنامه هاي لباسشويي دوو است كه در مدت زمان كم 19 دقيقه مي تواند لباس ها را شستشو دهد. شما با استفاده از سيستم شستشوي تاخيري مي توانيد زمان شسته شدن لابس ها را به تاخير بيندازيد و در زمان دلخواه خود آن را تنظيم كنيد. براي ماشين لباسشويي دوو فناوري پيشرفته بخارشوي در نظر گرفته شده كه قابليت شستن لباس ها با بخار را دارد و از چروك شدن بيش از حد لباس ها جلوگيري مي كند. فناوري نانو سيلور (Nano Silver) تعبيه شده در اين مدل ماشين لباسشويي باعث از بين بردن بوي نامطبوع و باكتري هاي موجود در لباس ها مي شود.  

برنامه شستشوي سريع ۱۹ دقيقه اي يكي از برنامه هاي شستشوي كاربردي در اين دستگاه است كه مورد توجه كاربران بسياري قرار گرفته است. به ويژه افراد شاغل يا خانواده هايي كه فرزند كوچك و نياز به شستشوي سريع دارند. در مقابل برنامه شستشو با تاخير نيز كهك مي توانيد به كمك آن تايم شستشوي لباس ها را به تاخير بيندازيد.

يكي از محبوب ترين قابليت ها و امكانات ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 8 كيلويي مدل DWK-CH840S سيستم بخارشوي آن مي باشد. به مدد اين فناوري پيشرفته كليه لباس ها با بخار شسته مي شوند. در نتيجه علاوه بر ضد عفوني و از بين بردن ميكروب ها و قارچها، عوامل حساسيت زا نيز از بين مي روند. به همين دليل اين قابليت براي افرادي كه دچار آلرژي مي شوند بسيار حياتي است.

امكانات و مشخصات به روز لباسشويي دوو

·       استفاده از فناوري روز براي الكترو موتور ها ي نسل دايركت درايو اينوتر براي كاهش حداكثري ميزان لرزش و صداي مزاحم

·       استفاده از هيتر سراميكي جهت كاهش مصرف انرژي و ميزان صدا

·       استفاده از بدنه مقاوم در برابر زنگ زدگي

·       امكان شستشوي سريع

·       امكان ايجاد تاخير در زمان شروع شستشو تا 24 ساعت

·       ظاهري بسيار زيبا در در تنوع مدل ها

·       برنامه شستشو هاي از پيش تعيين شده كاربردي و متنوع

·       امكان شستشو با بخار

·      امكان اضافه كردن البسه جا مانده به چرخه شستشو

·       امكان ذخيره تنظيمات دلخواه جهت شستشوي دلخواه

 

گارانتي لباسشويي هاي Daewoo

تمامي محصولات برند دوو داراي گارانتي گروه صنعتي انتخاب هستند كه لباسشويي هاي دوو داراي 130 ماه گارانتي موتور و 24 ماه گارانتي كل دستگاه به همراه نصب رايگان را دارند .كه ميتوانيد با اطمينان به خريد خود در اعتماد كالا ادامه دهيد.

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH840Sفقيمت ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH840S،خريد ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH840S،گارانتي ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH840S،ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH840S،ماشين لباسشويي دوو ،مشخصات لباسشويي دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۶:۰۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

ال اي دي دوو 65 اينچ مدل DSL-65S8100EU

تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو 65 اينچ مدل DSL-65S8100EU

امروزه تلويزيون يكي از لوازم جدا نشدني از زندگي روزمره ماست كه مي تواند قسمتي از نياز هاي روزمره ما را تامين كند. اين دستگاه علاوه بر خانه در محيط هايي مانند محل كار، بيمارستان، آموزشگاه ها و ... استفاده مي شود. از مواردي كه خريدار در زمان خريد تلويزيون اهميت مي دهد سايز و كيفيت تصوير آن است. تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو 65 اينچ مدل DSL-65S8100EU با كيفيت 4k و سايز 65 اينچ به بازار عرضه شده است. سيستم اندرويد 9 يكي از انواع سيستم عامل هاي موجود در تلويزيون دوو مي باشد كه به وسيله ي آن مي توان اپليكيشن ها و يا بازي ها را بر روي آن نصب و اجرا كرد. پنل IPS  در تلويزيون روش جديدي براي افزايش كيفيت رنگ و زاويه ديد است كه در برابر ضربه مقاومت بالايي دارد. پردازنده تاثير مستقيمي بر روي كيفيت تصوير تلويزيون دارد از اين رو براي اين مدل تلويزيون پردازنده چهار هسته اي در نظر گرفته شده تا كيفيت تصوير به مراتب افزايش يابد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو 65 اينچ مدل DSL-65S8100EU، جديدترين تلويزيون هوشمند دوو با طراحي زيبا و بدون قاب مي باشد.

از مشخصات اين محصول با پشتيباني از سيستم عامل اندرويد9، با ساختار پنل IPS و صفحه نمايش تخت طراحي شده است.

صفحه نمايش تخت با پنل IPS امكان تماشاي تصاوير با كيفيتي را براي همه اعضاي خانواده تا زاويه 178 درجه فراهم مي كند.

همچنين خصوصيات ديگر تلويزيون ال اي دي دوو سايز رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصوير ۱۶:۹ (نسبت تصوير رايج تلويزيون‌ها)، تصويري واضح را با ابعادي مناسب نمايش مي‌دهد.

ويژگي ال اي دي دوو سايز 65 اينچ مدل DSL-65S8100EU هوشمند يك مديا پلير بوده كه از فرمت هاي صوتي و تصويري مختلف پشتيباني مي كند.

درگاه هاي ورودي و خروجي مختلف اين امكان را به كاربر مي دهد تا براي اتصال دستگاه هاي ديگر و استفاده از امكانات آن بهره مند گردد.

اين تلويزيون داراي خروجي AV، هدفون و ورودي Composite نيز مي باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طريق پورت USB مي‌توان يك درايو حافظه مانند فلش مموري را به تلويزيون متصل كرد و از فايل‌هاي خود استفاده كرد. پورت HDMI نيز اتصال سايز لوازم صوتي و تصويري را به تلويزيون ممكن مي‌سازد.

 

 

بررسي ويژگي هاي تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو

از حافظه ي داخلي 8 گيگا بايت دستگاه مي توان براي ذخيره سازي برنامه هاي دلخواه استفاده كرد. قابليت ضبط برنامه هاي تلويزيوني PVR يك برنامه كاربردي در تلويزيون ال اي دي دوو است كه به وسيله ي آن مي توان تصاوير و ويديو ها را در فلش ، كارت حافظه SD و ... با فرمت ديجيتالي ذخيره كرد. اين محصول به رابط كاربري اختصاصي هوما با قابليت اجراي فرامين صوتي فارسي مجهز است. ماشين زمان تعبيه شده در تلويزيون در واقع يك نوع فناوري است كه كار ضبط كردن تصاوير و ويديو به صورت خودكار را انجام مي دهد. تكنولوژي HDR يكي از مزيت هاي محصول به شمار مي آيد چرا كه اين تكنولوژي تصاوير را با جزئيات دقيق تري نمايش مي دهد و بالاترين تفكيك رنگ ها را در خود دارد. تلويزيون 65 اينچ دوو قابليت اتصال بي سيم screen mirroring را دارد با استفاده از اين قابليت مي توانيد محتواي گوشي اندرويد را بر روي تلويزيون ببينيد و از محتواي آن استفاده كنيد. از ديگر مشخصه هاي محصول مي توان به TV HBB، گيرنده ي ديجيتال قوي داخلي DVBT2، گيرنده ي ديجيتال نسل سوم، راهنماي الكترونيكي برنامه ها، سه ورودي HDMI، دو ورودي USB، ريموت هوشمند جديد، قابليت اتصال به شبكه ي بي سيم و اينترنت اشاره كرد.  

 

كيفيت تصوير تلويزيون دوو مدل DSL-65S8100EU

ال اي دي دوو سايز 65 اينچ مدل DSL-65S8100EU با قابليت انطباق تصوير ۶۰ هرتز و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصوير ۱۶:۹ (نسبت تصوير رايج تلويزيون‌ها) تصويري با كيفيت و با نوردهي مناسب را براي شما به همراه دارد. اين موضوع با توجه به اينكه امروزه تصويربرداري فيلم ها با تكنولوژي هاي جديد انجام ميشود براي ببيندگان بسيار مهم است.

 

گيرنده ديجيتال DVB-T2

نصب و تعبيه گيرنده‌ي ديجيتال داخلي در اين تلويزيون، مصرف كنندگان را از تهيه‌ي يك دستگاه گيرنده‌ي جداگانه، بي‌نياز مي‌كند. گفتني است كه اين گيرنده‌ي ديجيتال، به تيونر DVB-T2 براي دريافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سيستم صوتي تلويزيون LED دوو مدل DSL-65S8100EU

طراحان اين محصول با استفاده از سيستم دو كاناله صوتي دو عدد اسپيكر ۱۵ واتي (در مجموع ۳۰ وات) را در پايين قاب محصول ايجاد نموده اند.

اين خروجي صداي مناسب براي همه كاربران رضايت بخش اعلام شده است. گفتني است قدرت صداي توليد شده از بلندگوهاي اين تلويزيون فراگير هستند و فضاي واقعي را در هنگام ديدن فيلم براي بيننده ايجاد مي كنند. 

 

قابليت هاي ال اي دي دوو ۶۵ اينچ مدل DSL-65S8100

از مشخصات ويژه ي اين تلويزيون سيستم عامل اندرويد ۹ آن مي باشد كه اين ويژگي امكانات متنوع و جذابي در اختيار شما قرار ميدهد. از محبوب ترين قابليت هايي كه يك ال اي دي هوشمند مي تواند داشته باشد، امكان وبگردي در آن است زيرا كه كيفيت تصوير فوق العاده تلويزيون لذت وبگردي را دو چندان مي‌كند.

screen mirroring يكي ديگر از مشخصه هاي تلويزيون ۶۵ اينچ دوو محسوب مي شود. در واقع مي توان گفت كه يكي از راه هاي ارتباطي گوشي با تلويزيون است چرا كه مي توان محتواي داخل گوشي را بر روي تلويزيون نمايش داد و از محتواي آن استفاده كرد. همچنين اين تلويزيون داراي تكنولوژي EPG است كه جهت اطلاع كاربر از زمان پخش برنامه هاي مورد علاقه تعبيه شده است.

از ديگر امكانات خوبي كه در ال اي دي هاي نسل جديد ارائه شده است، گيرنده ديجيتال داخلي است. تلويزيون هوشمند دوو از گيرنده ديجيتال داخلي DVBT2 و گيرنده ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيباني از فرمت H265-HEVC پشتيباني مي كند. قابليت PVR نيز اين اجازه را به شما مي دهد تا برنامه هاي مورد علاقه خود را بر روي فلش مموري و يا كارت حافظه ذخيره نماييد.

رابط كاربري اختصاصي هوما با قابليت اجراي فرامين صوتي فارسي از سيستم هاي پيشرفته و بسيار جذاب در اين تلويزيون اسمارت دوو ۶۵ اينچ است با اين فناوري كاربر مي تواند توسط كنترل صوتي، دستورات خود را به تلويزيون داده و تلويزيون هم اجرا كند مانند خاموش /روشن مي تواند سيستم جذابي براي كاربران باشد.

 

 

ابعاد خالص تلويزيون دوو 65 اينچ مدل DSL-65S8100UL هوشمند

·       ابعاد محصول با پايه -ميلي متر
(عرض*ارتفاع*ضخامت) : ۲۸۵*۸۹۱*۱۴۴۶

·       ضخامت قاب : فوق باريك بدون قاب

·       سايز صفحه نمايش 65 اينچ

 

بررسي فني تلوزيون دوو مدل DSL-65S8100EU هوشمند

·       -رزولويشن 3/8 ميليون پيكسل

·       -تكنولوژي وضوح تصوير HDR 10

·       -قدرت خروجي صدا 30 وات دالبي

·       -توان هر بلندگو 15 وات

·       -صداي فراگير (SURRUOND) :دارد

·       -تعداد ورودي USB : دو عدد

·       -ارتباط بيسيم SCREEN MIRRORING : دارد

·       -ورودي آنتن (RF) : دارد

·       -خروجي HEADPHONEN :دارد

·       -بلوتوث داخلي :دارد

·       -WIFI : دارد

·       -ارتباط بدون سيم DLNA : دارد

·       -رابط هوشمند UI : دارد

·       ارتباط بي سيم AIRPLAY : دارد

·       قابليت AIR MOUSE : دارد

·       ظرفيت حافظه داخلي : 8گيگابايت

·       ظرفيت حافظه رم : 1.5 گيگابايت

 


برچسب: بررسي ال اي دي دوو 65 اينچ مدل DSL-65S8100EU،قيمت ال اي دي دوو 65 اينچ مدل DSL-65S8100EU،خريد ال اي دي دوو 65 اينچ مدل DSL-65S8100EU،فروش ال اي دي دوو 65 اينچ مدل DSL-65S8100EU،ال اي دي دوو 65 اينچ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۱:۳۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-N4673

آشنايي با برند جي پلاس

شركت گلديران در گذشته به صورت انحصاري نماينده شركت ال جي محصول كشور كره بود. با شدت گرفتن تحريم ها و كمرنگ شدن حضور اين برند كره اي در ايران شركت گلديران با نام تجاري جي پلاس وارد عرصه توليد شد و به صورت گسترده به توليد لوازم خانگي اعم از تلويزيون، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، يخچال و… پرداخت. اين برند با طراحي هاي زيبا و مناسبي كه داشت توانست تمايل مردم را به آشنايي و خريد برند جي پلاس بيشتر كند.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

كيفيت ماشين ظرفشويي جي پلاس خوبه ؟

 

يكي از كار هايي كه قبل از خريد لوازم برقي بزرگ توصيه ميشه بررسي نظرات خريداران در مورد آن محصول مي باشد كه در ادامه مطلب براي خريد راحت تر ماشين ظرفشويي جي پلاس اعتماد كالا براي شما برخي از نظرات در مورد ماشين ظرفشويي جي پلاس را بيان كرده است .

به اضافه اين موارد علاوه بر بررسي نظرات و كيفيت ساختاري از موارد ديگري چون گارانتي و نمايندگي هم بايد اطمينان حاصل كنيد تا مطمئن شويد محصول مورد نظر شما ارزش خريد دارد يا نه ؟ در رابطه با گارانتي ماشين ظرفشويي هاي برند جي پلاس بايد بيان كنيم كه اين برند انواع محصولاتش را با گارانتي 18 ماهه روانه بازار مي كند .

خدمات پس از فروش تمامي محصولات جي پلاس توسط شركت گلديران ارائه داده مي شود . در حال حاضر به گفته كارشناسان شركت گلديران بايد بيان كنيم كه برند جي پلاس داراي 800 نماندگي فعال در سرتاسر ايران بوده و انواع خدمات پس از فروش لازم را ارائه مي دهند .

 

ماشين ظرفشويي جي پلاس 14 نفره مدل GDW-N4673

 

يكي از راه‌ هاي صرفه‌ جويي در وقت، انرژي و كاهش مصرف آب استفاده از ماشين ظرفشويي است. ماشين هاي ظرفشويي معمولا داراي برنامه‌ هاي شستشو مي باشند. ماشين ظرفشويي جي پلاس 14 نفره مدل GDW-N4673 داراي 6 برنامه شستشو اصلي و يك برنامه انتخابي مي باشد. اين ماشين ظرفشويي داراي 3 طبقه است كه يكي از طبقات آن مخصوص شستشوي قاشق و چنگال مي باشد. ميزان مصرف آب در اين محصول 11 ليتر بوده و ميزان صداي آن 47 دسيبل مي باشد. اين محصول داراي ابعادي برابر 598*600*845 ميلي متر است كه شامل عرض 598 ميلي متر، عمق 600 ميلي متر و ارتفاع 845 ميلي متر مي باشد. اين ماشين ظرفشويي جي پلاس مجهز به برنامه شستشوي سريع (Rapid) است كه به كاربر كمك مي كند تا در كم ترين زمان ممكن ظروف را بشويد. همچنين براي پيشگيري از تغيير تنظيمات، با فعال كردن كليد قفل كودك مي‌ توانيد تمامي كليد‌ هاي دستگاه را قفل كرده و يا آزاد كنيد.

اين ماشين ظرفشويي داراي 3 طبقه بوده كه طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه ها ، طبقه دوم آن مختص بشقاب و ليوان و طبقه سوم آن به جاي قاشق و چنگال اختصاص پيدا كرده است. البته بايد اين نكته را بايد گفت كه طبقه دوم اين ماشين ظرفشويي قابل تنظيم ارتفاع مي باشد كه از طريق دو ضامني ك تعبيه شده است اين امكان را فراهم مي سازد تا اگر ظروف بزرگ را مي خواهيد در طبقه اول قرار دهيد با كمبود فضا روبرو نشويد.

ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-N4673 داراي 6 برنامه شستشو بوده كه از جمله برنامه هاي كاربردي آن مي توان به برنامه شستشوي سريع آن اشاره كرد كه از طريق برنامه Rapid انجام مي شود اشاره كرد.

از ديگر برنامه مفيد اين ماشين ظرفشويي برنامه Eco است كه به برنامه شستشوي اقتصادي معروف است كه به ميزان كمتر آب و برق مصرف كرده و در هزينه ها صرفه جويي مي شود.

از ديگر ويژگي هاي ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-N4673 مي توان به موارد زير اشاره كرد :

·       برنامه Intensive جهت شستشوي پرقدرت براي ظروف بسيار كثيف

·       برنامه Light جهت شستشوي سبك براي ظروف نه چندان كثيف

·       برنامه Crystal Care جهت ظروف حساس و كريستالي

·       برنامه Self Clean جهت تميزي بدنه و بخش‌هاي داخلي دستگاه

·       برنامه 1/2 جهت شستشو با نصف ظرفيت ظرفشويي

 

ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-N4673 با ظرفيت 15 نفر از محصولات زيبا و كاربردي شركت گلديران است. اين محصول داراي 6 برنامه شستشوي كاربردي مي باشد.
اين برنامه ها شامل :

·       برنامه شستشوي نصف ظرفيت (half load)

·       برنامه شستشوي پرقدرت براي ظروف بسيار كثيف (Intensive)

·       انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start)

·       برنامه جهت شستشوي اقتصادي Eco

·       برنامه شستشوي روزانه در 90 دقيقه

·       برنامه شستشوي سريع (Rapid)

·       داراي برنامه جهت شستشوي ظروف پر مصرف Normal

·       برنامه ويژه جهت شستشوي ظروف بلور Glass

·       برنامه پيش شستشو جهت خيساندن ظروف Soak

 

ظرفشويي 15 نفره مدل 4673 جزو لوازم خانگي كم مصرف است. رده مصرف انرژي اين محصول ++A مي باشد. ميزان صدا 47 دسي بل است. ميزان مصرف آب 11 ليتر مي باشد. همچنين مجهز به قفل كودك جهت ايمني در استفاده است.
ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-N4673 داراي سه طبقه مجزا جهت قرارگيري ظروف است. طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه، طبقه دوم مخصوص بشقاب و ليوان و طبقه سوم آن به جاي قاشق و چنگال اختصاص پيدا مي كند.
طبقه دوم اين ماشين ظرفشويي G PLUS داراي قابليت تنظيم ارتفاع مي باشد. با اين قابليت براي چيدن ظروف بزرگ با كمبود فضا روبرو نمي شويد.

 

 

سوالات متداول :

ماشين ظرفشويي جي پلاس بهتره يا دوو ؟

براي پاسخ به اين سوال لازمه تا بررسي هاي دقيق ترب انجام شود اما در حالت كلي مي توان گفت كه ابتدا بايد ببينيد خود شما چه نوع ماشين ظرفشويي با چه امكانات و شرايط مي خواهيد و سپس بعد از بررسي امكانات و شرايط ماشين ظرفشويي هاي دوو و جي پلاس مي توانيد برند مورد پسند خود را پيدا كنيد .

ماشين ظرفشويي جي پلاس چه معايبي دارد ؟

براي شناخت معايب ظرفشويي هاي جي پلاس نظرات در مورد ماشين ظرفشويي جي پلاس را بررسي كرديم كه اكثر نظرات ديد خوبي نسبت به اين دستگاه و اين برند داشتند اما شركت گلديران شركتي است كه اعتبار خود را در زمينه خدمات پس از فروش پيش از اين و در زمان حضور برند ال جي در ايران اثبات نموده، بنابراين خريد از برند گلديران پلاس يا همان چي پلاس مي تواند خيالي آسوده براي مشتريان را به ارمغان بياورد.


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-N4673،كيفيت ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-N4673،مشخصات ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-N4673،قيمت ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-N4673،ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-N4673،ماشين ظرفشويي جي پلاس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۷:۱۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

سايد باي سايد دوو 32 فوت مدل ds-3320

سايد باي سايد دوو 32 فوت مدل  ds-3320

سايد باي سايد دوو سري پارامو 32 فوت مدل ds-3320 يكي از توليدات زيبا و كاربردي از شركت دوو است. طراحان اين سايد باي سايد دوو با طراحي بي نظير اين محصول در دو رنگ، به گونه اي عمل كرده اند كه هر نوع سليقه اي حتي افراد سخت پسند هم راضي كرده است. همچنين اين يخچال سايد باي سايد براي كاهش مصرف داراي حالت ذخيره انرژي هوشمند (ECO) نيز مي باشد. از ديگر ويژگي هاي اين يخچال مي توان به دارا بودن سيستم اخطار دهنده باز ماندن درب اشاره كرد. مدل ds-3320ss با طراحي كمپرسور اينورتر كه عمر بالايي دارد و داراي قدرت خنك كنندگي بيشتر است، باعث افزايش طول عمر كمپرسور و كاهش مصرف برق و كاهش آلودگي صوتي ميشود. سايد باي سايد دوو سري پارامو با پخش يكنواخت هوا داخل يخچال از فاسد شدن مواد غذايي، ميوه و سبزيجات جلوگيري مي كند. اين مدل از يخچال سايد باي سايد داراي آبسردكن و يخساز خودكار فوق باريك طراحي شده كه مجهز به فيلتر قدرتمند هستند. از ديگر ويژگي هاي اين محصول مي توان به سيستم سرمايشي هوشمند Digital cooling، سيستم سرمايش سه بعدي 3D cooling، سيستم بدون برفك، فيلتر تصفيه هوا، پنل لمسي LED و مجهز به فيلتر تصفيه آب اشاره كرد.

امكانات سايد باي سايد

از ويژگي هاي بروز سايد باي سايد دوو ۳۲ فوت مدل DS-3320 ميتوان به سيستم بدون برفك و نوفراست آن اشاره كرد كه ديگر خبري از برفك و حتي شبنم در داخل كابين فريزر نخواهد بود. سيستم آبريز و يخساز اتوماتيك باريك نيز اين سايد باي سايد را خاص كرده است. قابليت اتصال به اب شهري نيز دارد تا به صورت مستقيم دستگاه را به شير آب متصل نماييد. همچنين وجود فيلتر هاي تصفيه آب كه روي دستگاه متصل ميشود، آبي خنك و گوارا خالي از هر گونه مواد آلاينده را در اختيار شما ميگذارد. بر روي درب فريزر و در قسمت بالاي آبسردكن شما يك صفحه نمايش به همراه تنظيمات دستگاه در اختيار داريد. اين صفحه نمايشگر به صورت لمسي طراحي شده است و كار با آن بسيار راحت است. دور تا دور درب يخچال فريزر با نوار درزگير پوشيده شده است كه اين نوار از ورود باكتري به داخل كابين ها جلوگيري ميكند. اين نوار ها آنتي باكتريال بوده و قابليت تعويض دارد.

 

قسمت يخچال

يخچال در قسمت راست قرار دارد و داراي ۴ طبقه داخلي ميباشد. اين طبقات بسيار مقاوم ميباشد و از جنس شيشه است. تعداد قفسه هاي درب يخچال هم ۵ طبقه است كه به خوبي از پس نگهداري بطري هاي نوشيدني شما بر خواهد آمد.دو عدد كشو هم در قسمت انتهايي سايد باي سايد دوو مدل پارامو وجود دارد كه محل نگهداري ميوه و سبزيجات ميباشد.

 

قسمت فريزر

فريزر نيز در قسمت چپ قرار دارد. درب فريزر به سمت چپ باز ميشود. ۲ طبقه در قسمت بالاي فريزر و ۳ كشو در پايين كه فضاي خوبي را براي شما ايجاد ميكند. درب فريزر هم ۳ پاكت دارد.گنجايش مفيد فريزر ۲۴۴ ليتر است.

 

 

خريد سايد باي سايد دوو 32 فوت DS-3320 يك انتخاب هوشمندانه است چون از همه نظر در جايگاه خوبي قرار دارد . اين محصول در سال 2023 به بازار لوازم خانگي ايران عرضه شد و مثل سري قبل توانست رضايت شما خريداران را جلب كند . اين محصول 4 ويژگي دارد كه ارزش خريد آن را بالا ميبرد . 

ظاهر قابل قبول 

·       كيفيت كمپرسور و ساخت بالاي همه سايد هاي دوو 

·       قيمت مناسب در برابر قابليت ها و كيفيت 

 

سايد باي سايد DS-3320 دوو پارامو 32 فوت داراي صفحه نمايش لمسي است كه به مدرن تر شدن ظاهر اين دستگاه كمك كرده است . دستگيره هاي اين محصول از نوع بيروني است و در اين دستگاه از دستگيره مخفي استفاده نشده . سايد باي سايد دوو DS-3320 متناسب با كابينت آشپزخانه ها طراحي شده و ميتواند جلوه خوبي به آشپزخانه شما بدهد . اين محصول داراي گارانتي 24 ماهه شركت انتخاب الكترونيك است كه اين مدت زمان از تاريخ نصب توسط كارشناس انتخاب الكترونيك محسوب ميشود . كمپرسور اين دستگاه داراي گارانتي 124 ماهه انتخاب الكترونيك ميباشد كه با خيال راحت ميتوانيد از فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا تهيه نماييد . حتما توجه داشته باشيد كه كالا بايد در حضور كارشناس شركت نصب شود تا شامل گارانتي شود . 

مشخصات فني سايد باي سايد دوو 32 فوت DS-3320 :

قيمت سايد باي سايد دوو پارامو 32 فوت DS-3320 به دليل كمپرسور باكيفيت و كم مصرف آن است . كمپرسور اين محصول از نوع اينورتر ديجيتال است كه بالاترين نوع كمپرسور در ايران است . اين كمپرسور كم مصرف نيز ميباشد كه مصرف انرژي اين دستگاه را A+ كرده است و براي همين است كه شركت براي كمپرسور ، 124 ماه ضمانت در نظر گرفته است . قسمت يخچال اين محصول داراي گنجايش 440 ليتر و قسمت فريزر هم داراي گنجايش 244 ليتر است كه در مجموع گنجايش بسيار خوبي محسوب ميشود . سايد باي سايد دوو 32 فوت DS-3320 طبق اعلام شركت دوو داراي صداي مزاحم 38 دسي بل ميباشد كه قابل قبول است . نوار پلاستيكي دور درب يخچال و فريزر از نوع آنتي باكتريال است كه باعث ميشود اين نوار بوي بد نگيرد . در كل يخچال سايد پارامو دوو 32 فوت DS-3320 ارزان ترين محصول 32 فوت اين برند است ولي بايد توجه كنيد كه از نظر فني ، تفاوتي با بالاترين مدل هاي اين برند ندارد . 

قابليت هاي موثر در قيمت سايد باي سايد دوو پارامو 32 فوت DS-3320 :

خريد سايد باي سايد دوو مدل DS-3320 به دليل آبريز آن گزينه مناسبي است . اين محصول داراي آبسردكن تمام اتوماتيك متصل به آب شهري است كه داراي فيلتر تصفيه آب نيز ميباشد . يخساز اين دستگاه هم مانند آبسردكن آن اتوماتيك متصل به آب شهري است كه از طريق آبريز فوق باريك روي درب فريزر ، يخ هاي تكه اي را تقديم شما ميكند . يخچال سايد باي سايد 3320 دوو 32 فوت داراي كشوي مخصوص نگه داري ميوه و سبزيجات است كه براي سايد ها بسيار حائز اهميت است . اين دستگاه داراي سيستم گردش هواي 3 بعدي است كه اين قابليت در كنار قابليت سرمايش هوشمند باعث ميشوند تا دماي همه طبقات يخچال و فريزر با هم برابر باشد . يخچال سايد باي سايد دوو DS-3320 داراي حالت ذخيره انرژي ميباشد كه در اين حالت ، مصرف برق دستگاه كمتر ميشود . اين سايد دوو داراي فيلتر تصفيه هواي داخليPowerful deodorizer ميباشد كه به راحتي هواي داخل دستگاه هاي تصفيه ميكند . از ديگر قابليت هاي 3320 دوو ميتوان به سرمايش سريع يخچال ، انجماد سريع فريزر و اخطار صوتي باز ماندن درب ها اشاره كرد .براي خريدي راحت و مطمئن به سايت اعتماد كالا مراجعه كنيد

 

مقايسه و رنگبندي يخچال سايد باي سايد پارامو دوو 32 فوت DS-3320 :

يخچال سايد باي سايد دوو 32 فوت DS-3320 در كل داراي 2 رنگ است كه به ترتيب زير است :

·       DS-3320MW با رنگ سفيد متاليك

·       DS-3320SS با رنگ استيل 

 


برچسب: بررسي سايد باي سايد دوو 32 فوت مدل ds-3320،قيمت سايد باي سايد دوو 32 فوت مدل ds-3320،خريد سايد باي سايد دوو 32 فوت مدل ds-3320،فروش سايد باي سايد دوو 32 فوت مدل ds-3320،گارانتي سايد باي سايد دوو 32 فوت مدل ds-3320، سايد باي سايد دوو 32 فوت مدل ds-3320، سايد باي سايد دوو 32 فوت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۴:۰۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس

هيماليا ساخت كجاست؟

هيماليا يك برند ايراني بوده و يك كالاي ملي محسوب مي‌شود. اين شركت در دهه ۵۰ شمسي در تهران با توليد يخچال و فريزر كار خود را آغاز كرد. سپس در دهه ۶۰ ميلادي به توليد يخچالهاي صنعتي رو آورده و در دهه ۷۰، توليد يخچال و فريزرهاي ايستاده خانگي را آغاز كرد. هيماليا به تدريج با پيشرفت تكنولوژي شروع به توليد يخچال فريزر هوشمند و مدرن كرده و سهم بسزايي را در فروش اين نوع لوازم خانگي در سطح كشور به دست آورد. اكنون حدود ۷۰۰ نفر از مهندسان و پرسنل متخصص ايراني در اين شركت مشغول فعاليت مي‌باشند.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي مطمئن را تجربه كنيد.

 

مهمترين دليل خريد يخچال هيماليا تنوع محصولات اين شركت است كه باعث مي‌شود جوابگوي نياز اكثر افراد باشد. مزيت داشتن استاندارد ملي ايران اين است كه باعث مي‌شود محصولات توليدي اين شركت داراي كيفيت مناسب و لازم باشند. برند شناخته شده‌ و قديمي در زمينه توليد محصولات برودتي است كه سالها به توليد تخصصي يخچال فريزر مشغول بود است. امكاناتي كه در اكثر محصولات هيماليا به كار مي‌رود همگام با تكنولوژي روز و نياز ماست .

يخچال مدل اونيكس يكي ديگر از محصولات شركت هيماليا مي باشد كه سال‌ها در عرصه توليد يخچال و فريزر فعاليت كرده است و با استفاده از تكنولوژي روز دنيا سعي بر اين دارد تا محصولات بهتري جهت رفاه بيشتر مردم ايران توليد نمايد.

امروز در اين مقاله اعتماد كالا مي خواهد به بررسي تخصصي يخچال هيماليا مدل ONYX بپردازد.

 

بررسي مشخصات و امكانات يخچال هيماليا مدل اونيكس:

 

هيماليا را همه ميشناسند. يك برند نام آشنا كه در زمينه توليد و ارائه انواع يخچال فريزر در رنگ بندي زيبا فعاليت ميكند. يكي از اين مدل ها يخچال فريزر مدل Onyx است. اونيكس داراي ظرفيت ۲۲ فوت است. همانطور كه ميدانيد ظرفيت در انتخاب و خريد يخچال مهم است. البته براي خانم هاي خانه دار بيشتر ظاهر و امكانات مهم است تا ظرفيت. اين مدا داراي ظرفيت و گنجايش ۲۲ فوت است. گنجايش كلي دستگاه ۴۰۰ ليتر ميباشد. طراحي ظاهري با آن دستگيره هاي مخفي داراي نور پردازي دستگاه را بسيار منحصر به فرد كرده است.

طراحي، ابعاد و مشخصات يخچال هيماليا مدل اونيكس:

جنس بدنه اين محصول از ورق‌هاي پيش رنگ كرده مي‌باشد كه دوام بالايي دارد.

يكي از امكانات يخچال هيماليا مدل اونيكس كه مي‌توان به آن اشاره كرد هوم‌بار يا محفظه دسترسي سريع است كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا بدون باز و بسته كردن بيش از حد درب يخچال به مواد‌غذايي پرمصرف مانند بطري‌ها دسترسي داشته باشيد علاوه براين به زيبايي محصول نيز بيش از پيش مي افزايد.

 

يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس در هر دوكابين خود صد در صد نوفراست(بدون برفك) طراحي شده است.

شركت هيماليا در اين محصول خود مانند اكثر توليداتش از صفحه نمايش LED استفاده كرده است كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا با استفاده  از آن بتوانيد از وضعيت دستگاه خود مطلع شويد همچنين اين صفحه نمايشگر داراي يك پنل تنظيمات جهت تنظيم يخچال و فريزر به حالت‌هاي دلخواه نيز است

يخچال هيماليا مدل اونيكس داراي اخطار باز ماندن درب مي باشد يعني در مواقعي كه درب يخچال بيش از حد مجاز باز بماند با به صدا در آمدن يك بوق به شما مي‌دهد و همچنين در اين محصول قفل‌كودك نيز تعبيه شده است.

جنس دستگيره هاي اين محصول از جنس پلاستيك ساخته شده است

اين دستگاه داراي 2 عدد كشو و 3 عدد طبقه در قسمت يخچال  و 4 عدد طبقه در قسمت فريزر است. جنس طبقات از جنس پلاستيكي ساخته شده.

يخچال و فريزر

 

يخچال كه در قسمت بالا واقع شده است بهترين ايده است. كلا يخچال فريزر هايي كه يخچال آنها در قسمت بالا قرار دارد، فروش بيشتري هم دارند. چون فضاي بيشتري را در اختيار مصرف كننده ميگذارد. طبقات متعدد و كشوي انتهايي دستگاه، وجود قفسه هاي روي درب كه مخصوص نوشيدني و مواد لبني است، بسيار كاربردي و مناسب است. يكي از زيبا ترين و شيك ترين يخچال فريزر هاي بازار ميتواند همين مدل اونيكس باشد. دستگاه داراي قد بلندي با ارتفاع ۲۰۲ سانتيمتر دارد. در قسمت فريزر از كشو استفاده شده است. سهولت استفاده از كشو جهت قرار دادن مواد غذايي در اين مدل ديده ميشود.

امكانات يخچال فريز Onyx

 

در اولين توضيح سيستم بدون برفك را براي شما ميگوييم. اين مدل از تكنولوژي نوفراست بهره ميگيرد تا مصرف كننده عزيز نيازي به برفك زدايي تا ابد را نداشته باشد. به درب يخچال دقت كنيد. دربي مشاهده ميكنيد كه باباز كردن آن به محفظه اي برخورد ميكنيد كه جاي نگهداري بطري نوشيدني است. تا ديگر نيازي به باز كردن درب اصلي نباشد. اما قابليت ديگر اين يخچال خوش استايبل و زيبا، سيستم عيب ياب هوشمند است. اين فناوري ايراد دستگاه را به صورت هوشمندانه با يك تلفن همراه رفع ميكند.

 

سرمايش و انجماد سريع:

يكي از امكاناتي كه در اكثر يخچال فريزر‌ها مشاهده مي‌شود سيستم انجماد و سرمايش سريع مي‌باشد كه شركت هيماليا نيز در يخچال مدل ONYX اين تكنولوژي را به‌كار برده است. همانطور كه از نام اين سيستم مشخص است باعث سريع‌تر شدن زمان سرد شدن و انجماد مواد‌غذايي مي‌شود كه به تازگي هر چه بهتر مواد‌غذايي نيز كمك شاياني مي‌نمايد.

تراز مصرفي نه‌چندان خوب:

به جرعت مي‌توان گفت كه يكي از معيار‌هاي تمامي خانواده‌ها براي خريد يك يخچال و فريزر، مصرف انرژي آن خواهد‌بود كه در اين قسمت نمي‌توان نمره خوبي به يخچال هيماليا مدل اونيكس داد.  اين محصول امكانات خوبي را براي مصرف كننده فراهم كرده است اما در قسمت تراز مصرفي مردود شده است شركت هيماليا اين محصول را با تراز مصرفي B طراحي نموده است كه يكي از نقاط ضعف اين دستگاه به شمار مي‌آيد

مزايا يخچال هيماليا

·       قيمت مناسب به نسبت مدل هاي خارجي

·       خدمات پس از فروش مطمئن

·      تنوع بالا

·       جا دار

·       تكنولوژي هاي جديد مانند فناوري از بين بردن باكتري

 

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات هيماليا

گارانتي ضامن كيفيت كالاست. يخچال فريزرهاي هيماليا داراي ۳۰ ماه گارانتي مي‌باشند. همچنين موتور تمام يخچالهاي هيماليا داراي ۶۰ ماه وارانتي هستند. اين شركت با بيش از ۴۰۰ نمايندگي خدمات پس از فروش در كل كشور، هدفي جز رضايت كاربرانش ندارد. در زير شماره تلفن نمايندگي رسمي يخچال فريزر هيماليا را مي‌توانيد ببينيد.

 

 


برچسب: بررسي يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،قيمت يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،خريد يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،فروش يخچال و فريزر كمبي هيماليا مدل اونيكس،يخچال و فريزر كمبي هيماليا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۳:۵۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

لباسشويي كنوود مدل WDM11600

ماشين لباسشويي كنوود ۱۱ كيلويي مدل WDM۱۱۶۰۰SL نقره اي

ماشين لباسشويي كنوود ۱۱ كيلويي مدل WDM۱۱۶۰۰SL از لباسشويي هاي بسيار قدرتمند موجود در بازار مي باشد كه توسط موتور بدون تسمه و گيربكسي BLDC خود را از بسياري از رقباي خود متمايز ميكند. اين لباسشويي كنوود همچنين به واسطه موتور قدرتمند خود حجم صدا را تا حد بسيار قابل توجهي و حدود ۵۵ دسي بل كاهش داده است. لباسشويي سري Brit ظاهري بسيار مينيماليستيك و زيبا دارد و توسط خبره ترين مهندسان در شركت كنوود طراحي و ساخته شده است.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

مدل WDM11600 از محصولات جديد كنوود است كه داراي قابليت خشك كن 6 كيلويي مي باشد. لباسشويي هاي جديد برند هاي معتبر در اروپا داراي اين قابليت هستند و خشك كن دارند. دنياي پر مشغله امروز ، شستشوي لباس و خشك كردن آن در فاصله زماني كم ميتواند كاربردي باشد. شركت كنوود نيز با افزودن اين قابليت توانسته نظر كاربران را به خود جلب نمايد.

خشك كن در لباسشويي ها به دو صورت است، يك خشك كن كه كه در پايان شستشو با چرخش با دور بالا انجام مي شود و كار آن آبگيري لباس ها است و يك نوع خشك كن كه توسط هيتر و گرما انجام مي شود. در لباسشويي كنوود زماني كه كار شستشو و آبگيري انجام شد هيتر فعال شده و لباس را به صورت 100% خشك مي كند و آماده اتو كشي است. چنين ويژگي را هر لباسشويي ندارد.

لباسشويي كنوود مدل WDM11600 داراي ظرفيت شستشوي 11 كيلو است. در لباسشويي ها منظور از ظرفيت كيلو اين نيست كه 11 كيلو لباس خشك را درون لباسشويي قرار دهيد بلكه منظور اين است كه وزن لباس با آب ، 11 كيلو شود. در تمام مدل هاي لباسشويي وزن لباس آبگيري شده مد نظر هست. اين كار با سنسور وزن كه درون لباسشويي تعبيه شده انجام مي شود. لباسشويي 11 كيلويي كنوود داراي 21 برنامه شستشو است كه 15 برنامه روي ولوم و الباقي از تركيب با برنامه هاي پنل بدست مي آيد و براي انواع لباس ها برنامه وجود دارد. با لباسشويي 11 كيلويي كنوود مي توان پتو دو نفره هم به راحتي شست.

لباسشويي كنوود داراي دور خشك كن اوليه 1400 دور در دقيقه است. صداي لباسشويي در زمان شستشو 58 دسيبل و صداي خشك كن با 1400 دور 77 دسيبل مي باشد. محصولات كنوود در ايران داراي 2 سال گارانتي تمام قطعات و 12 سال وارانتي موتور مي باشد كه توسط شركت پاك سرويس انجام مي شود.

ماشين لباسشويي كنوود 11 كيلويي مدل WDM11600SL از سري محصولات جديد شركت كنوود مي باشد. اين محصول داراي طراحي زيبا و منحصربفرد بوده و جذابيت بالايي به دكوراسيون آشپزخانه شما مي دهد. اين محصول داراي ظرفيت 11 كيلويي بوده و در حدود 6 كيلو نيز براي خشك كردن البسه فضا دارد. اين محصول مخصوص خانواده هاي پر جمعيت بوده و انتخاب مناسبي مي باشد. لباسشويي هاي جديد در اروپا توليد شده اند كه خشك كن مجزا دارند و براي اين كار يك مخزن جداگانه براي آن در نظر مي گيرند تا قابليت خشك كردن البسه را براحتي انجام دهند. دنياي امروز در حال پيشرفت تكنولوژي مي باشد و افراد در بيشتر زمان ها در حال كار هستند. شستشوي البسه و خشك كردن آن در فاصله زماني كم يكي از نياز هاي اساسي هر خانه اي مي باشد.شركت كنوود با آوردن اين تكنولوژي توانست بازار اروپا را به دست بگيرد.   دور موتور در ر در حدود 1400 دور در دقيقه مي باشد. اين لباسشويي مجهز به خشك كن 100 درصد مي باشد. ميزان لباس براي خشك كردن 6 كيلو مي باشد. ماشين لباسشويي كنوود 11 كيلويي مدل WDM11600SL يكي از لباسشويي هاي كم صدا در بازار مي باشد. ميزان صداي لباسشويي 55 دسي بل بوده و صداي  خشك كن موتور 77 دسي بل مي باشد.  از ديگر قابليت هاي مهم در ماشين لباسشويي 11 كيلويي كنوود مدل WDM11600SL مي توان به نمايشگر ديجيتالي كه مي توان تنظيمات دستگاه را تغيير داد و يا مشاهده كرد. نوع درب از نوع بزرگ و فضايي مي باشد. سيستم شستشوي سريع در اين محصول 15 دقيقه بوده كه زمان بسار كمي مي باشد. همچنين شستشوي كامل 45 دقيقه اي نيز از ديگر قابليت هاي ماشين لباسشويي كنوود 11 كيلويي مدل WDM11600SL بشمار مي رود. موتور موجود در اين محصول از نوع BLDC inverter مي باشد. موتتوري قدرتمند و در عين حال كم مصرف مي باشد. 

منظور از خشك كن لباسشويي يعني چي؟

خشك كن در لباسشويي دو معنا دارد. يك خشك كن همان خشك كني است كه كه در آخر شستشو با دور بالا انجام مي دهد و كار آن آبگيري البسه است. يك نوع خشك كن هم وجود دارد كه توسط هيتر انجام مي شود. زماني كه كار شستشو و آبگيري انجام شد هيتر روشن شده و لباس را به صورت 100% خشك مي كند و آماده اتو كشي است. اين ويژگي را هر لباسشويي ندارد. اگر لباسشويي پيشرفته با وزن كمتر هم بخواهيد مي توانيد لباسشويي كنوود 9 كيلويي را خريد كنيد.

ماشين لباسشويي كنوود 11 كيلويي

كنوود لباسشويي كنوود مدل WDM11600 داراي ظرفيت شستشوي 11 كيلو لباس خيس است. منظور از 11 كيلويي اين نيست كه 11 كيلو لباس خشك را درون لباسشويي قرار دهيد بلكه منظور اين است كه وزن لباس با آب، 11 كيلو شود. اين كار با سنسور وزن كه درون لباسشويي وجود دارد انجام مي شود. لباسشويي 11 كيلويي داراي 21 برنامه شستشو براي همه انواع لباس ها دارد. با اين لباسشويي مي توانيد پتو دو نفره هم به راحتي شست.

 

ويژگي هاي ماشين لباسشويي كنوود ۱۱ كيلويي مدل WDM۱۱۶۰۰SL نقره اي

·       لباسشويي ۱۱ كيلويي مناسب براي خانواده هاي كم جمعيت

·       قابليت Reload كه شما را قادر به افزودن لباس در حين شستشو مي كند.

·       داراي صفحه نمايشگر تمام لمسي

·       داراي ۲۱ برنامه شستشو

·       داراي رده انرژي ++A جهت مصرف بهينه برق

·       سيستم شستشوي اتوماتيك

·       ميزان لباس براي خشك كردن ۶ كيلو

·       نوع موتور : اينورتر

·       ابعاد : ۶۰۰×۵۵۰×۸۵۰ سانتيمتر

 

 

امكانات لباسشويي كنوود ۱۱ كيلويي مدل WDM۱۱۶۰۰SL نقره اي

·       قابليت Reload

·       داراي قفل كودك

·       داراي قابليت انتخاب دما

·       داراي قابليت Diamond drum

·       داراي قابليت Easy spray function

·       قابليت چرخش تا ۱۴۰۰ دور در دقيقه

·       داراي قابليت انتخاب سرعت چرخش

·       شستشوي كاملا بي صدا به واسطه موتور گيربكسي

·       داراي قابليت پيش شستشو(آبكشي قبل از شستشو)

·       موتور BLDC (موتور هاي بدون تسمه و گيربكسي فوق العاده كم صداي دايركت درايو)

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي كنوود مدل WDM1160،خريد ماشين لباسشويي كنوود مدل WDM1160،فروش ماشين لباسشويي كنوود مدل WDM1160،كيفيت ماشين لباسشويي كنوود مدل WDM1160،ماشين لباسشويي كنوود مدل WDM1160،ماشين لباسشويي كنوود،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۴:۲۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

يخچال فريزر بالا اسنوا مدل SN3-2027

آشنايي و بررسي تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال اسنوا

در ادامه شما را با تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال اسنوا بيشتر آشنا خواهيم كرد. نام اصلي اين برند: اركان ساختار نوين ايرانيان مي باشد كه به طور اختصاري اسنوا خوانده مي شوند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

اسنوا در سال 1384 به كمك مهندسان و كارشناسان ايراني كارخانه‌اي به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به كار كرد و با شعار : روي ما حساب كنيد، توانست فروش خوبي در بازار ايران داشته باشد.

اين شركت در ابتدا به توليد اجاق گازو كولر آبي پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگي متعددي مانند تلويزيون را توليد و عرضه مي كند و حدود 70 درصد قطعاتي كه در محصولاتش به كار مي رود ايراني مي باشد

 

 

 

يخچال فريزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 

با ظرفيت ۲۷ فوت يكي از يخچال فريزرهاي باكيفيت و به صرفه اسنوا است كه حجم زيادي از مواد غذايي را در خود جاي مي دهد.

يخچال فريزر بالا اسنوا با رتبه مصرف انرژي +A جزو يخچال فريزرهاي كم مصرف است كه كمپرسور آن از نوع كمپرسورهاي پربازده (High Efficiency) با 20 درصد صرفه جويي بيشتر در مصرف انرژي است. يخچال اسنوا مدل SN3-2027 داراي سيستم بدون برفك (نوفراست) است كه مواد غذايي را بدون برفك تازه و خنك نگه مي دارد.

اين محصول مجهز به آبسردكن مخزني است كه توسط مخزن داخل يخچال آب را خنك مي كند و دردسر لوله كشي آب را از بين مي برد و همچنين مجهز به يخساز مكانيكي پورتابل (دستي) است. 

وجود سيستم سرمايش Metal Cooling در يخچال 2027 اسنوا با بازتابش دوباره سرما به داخل يخچال سبب حفظ تازگي بيشتر مواد غذايي و خنك نمودن بيشتر بطري ‌هاي محفظه دسترسي سريع شده و مهم تر از همه سبب كاهش قابل توجه مصرف انرژي مي شود.

كنترل پنل ديجيتال (صفحه نمايش ديجيتال) موجود روي اين محصول امكان كنترل تمامي تنظيمات را براي كاربران فراهم مي آورد.

از ديگر امكانات ويژه يخچال فريزر 27 فوت اسنوا مدل 2027 سرمايش سريع يخچال و فريزر، فيلتر هواي داخلي نانوكربن، گردش هواي سه بعدي و كشوي Cool Select Zone براي نگهداري بهتر مواد گوشتي و پروتئيني مي باشد.

 

يكي از ويژگي‌هاي بسيار مهم اين يخچال‌هاي فريزر اين است كه مي‌توانند مواد غذايي شما را كاملاً سالم و با طراوت بالا نگهداري كنند. همين مسئله نيز باعث مي‌شود تا در طول زمان آسيب چنداني به آن‌ها وارد نشود. ويژگي مهم ديگري كه اين محصولات دارند اين است كه مصرف انرژي آن‌ها در مقايسه با ساير محصولات مشابه موجود در بازار پايين‌تر است. به همين علت شما با خريد يخچال فريزر بالا پايين اسنوا S3-0275 و استفاده از اين يخچال‌ها مي‌توانيد به ميزان زيادي در هزينه‌هاي خود نيز صرفه جويي كنيد. سيستم جلوگيري از برفكي كه در اين يخچال‌ها به كار رفته است باعث مي‌شود تا هيچ‌گونه برفكي در اين محصولات به وجود نيايد. يكي ديگر از ويژگي‌هاي مهمي كه اين يخچال‌ها دارند اين است كه در كنار كيفيت بالايي كه به شما ارائه مي‌دهند از قيمت مناسبي نيز برخوردار هستند. همين قيمت مناسب نيز باعث مي‌شود تا خريد آن‌ها از نظر اقتصادي كاملاً به صرفه باشد.

 يخچال فريزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027

يخچال فريزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 از سري محصولات جديد شركت اسنوا در حوزه لوازم خانگي برودتي مي باشد، اين يخچال از نوع فريزر بالا بوده و از طراحي بسيار زيبا و جمع و جوري بهره مي برد.  رده مصرف انرژي در يخچال فريزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 داراي رتبه A+ مي باشد. اين رده نشان دهنده پايين بودن مصرف انرژي دستگاه بوده است.وجود 2 محفظه جداگانه مخصوص نگهداري ميوه و سبزيجات كه كمك مي كند تا كاربر بطور منظم انواع مواد غذايي را در يخچال جاگذاري كند تا تداخل مواد غذايي باعث پايين امدن كيفيت و تداخل مواد با هم و در نتيجه مانع پايين امدن كيفيت مواد غذايي مي شود.گنجايش يخچال فريزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 در حدود 27 فوت مي باشد و براي يك خانواده متوسط مناسب مي باشد. كمپرسور موجود در اين يخچال فريزر از نوع نسل جديد High Efficiency مي باشد، اين كمپرسور داراي قدرت سرماسازي بالا بوده و از گازهاي بدون ضرر براي زمين و محيط زيست تغذيه مي شود. از سيستم هاي موجود در يخچال فريزر بالا اسنوا 27 فوت مدل SN3-2027 مي توان به سيستم سرمايش هوشمند ، سيستم بهينه سازي ساختار مواد و همچنين وجود فيلتر جاذب اتيلن اشاره كرد. اين يخچال فريزر از سري NEW MORANO بوده و توليد جديد اين شركت بحساب مي آيد. مواد اوليه مرغوب در ساخت اين يخچال استفاده شده است كه انواع استانداردهاي ملي و بين المللي در حوزه توليد و مونتاژ را ادر اختيار دارد و از كيفيت مرغوبي برخوردار است.

 

يخچال اسنوا چه امكاناتي دارد؟

اين مسئله كه يخچال اسنوا چه امكاناتي دارد سوال بسياري از مصرف كنندگان مي باشد كه ما در بررسي كيفيت يخچال اسنوا به آن پرداخته ايم. يخچال هاي اسنوا از نظر كيفيت و دوام مورد خوبي براي خريد مي باشند همچنين اين يخچال ها چون ايراني هستند قطعات داخلي آن ها راحت تر در ايران پيدا مي شوند و در صورت آسيب شما مي توانيد آسان تر تعميركار مربوط به تعميرات يخچال اسنوا را پيدا كنيد همچنين يخچال اسنوا در ظاهر نيز بسيار زيبا طراحي شده و داراي تنوع بالايي هستند كه مصرف كنندگان را علاقمند به خريد آن ها مي كند.

 

مزاياي يخچال اسنوا از نظر مصرف كنندگان اين محصول

·       عمر مناسب

·       دوام عالي و بالا

·       ظاهري جالب و شيك

·       طراحي دقيق

·       سنسور اندازه گيري دما

·       دستگاه يخ ساز

·       پانل هاي رابط كاربري خارجي

 

خدمات پس از فروش يخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند ساير برندهاي موجود در ايران نمايندگي هاي گوناگوني در شهرهاي مختلف دارد و در تلاش است به وسيله گارانتي و ضمانت نامه هاي مناسب مشتريان و مصرف كنندگان را راضي نگه دارد و در بهينه سازي توليد داخل تلاش كند. 

 

سوالات متداول

يخچال اسنوا ساخت كجاست؟

اسنوا برندي ايراني و از زير مچموعه‌هاي گروه صنعتي انتخاب است. يخچال فريزر اسنوا هم در ايران توليد و مونتاژ مي‌شوند.

دوام يخچال اسنوا چگونه است؟

كيفيت يخچال اسنوا و امكانات و قابليت‌هاي آن نسبت به قيمت آن رضايت اكثر مشتريان را در پي داشته است.

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،كيفيت يخچال فريزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،مشخصات يخچال فريزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،قيمت يخچال فريزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،خريد يخچال فريزر بالا اسنوا مدل SN3-2027 ،يخچال فريزر بالا اسنواا،يخچال فريزر 27 فوت اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۵:۴۷ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

تلويزيون دوو مدل DSL-50S7200EUM

 تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو 50 اينچ مدل DSL-50S7200EUM

از گذشته تا به امروز تلويزيون ها پيشرفت چشمگيري داشته اند و روز به روز به قابليت هاي آنها اضافه مي شود. از جمله اين قابليت ها مي توان به سيستم اندرويد، حافظه ي داخلي، پردازنده و ... اشاره كرد. تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو 50 اينچ مدل DSL-50S7200EUM يكي از تلويزيون هاي هوشمند دوو است كه از حافظه ي داخلي 8 گيگا بايت بهره مي برد، اين حجم از حافظه به كاربر امكان ذخيره كردن تصاوير و فيلم هاي دلخواه را مي دهد. براي اين مدل تلويزيون سيستم عامل اندرويد 9 تعبيه شده كه به وسيله ي آن مي توان اپليكيشن ها و يا بازي هاي ممكن را بر روي تلويزيون نصب و اجرا كرد. تكنولوژي HDR10 يكي ديگر از قابليت هاي تلويزيون دوو است كه تصاوير را با جزئيات دقيق تري نمايش مي دهد و قابليت بالاترين تفكيك رنگ ها را دارد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 تلويزيون مدل DSL-50S7200EUM دوو با سايز ۵۰ اينچ كه به تازگي وارد بازار شده است با مشخصات منحصر به فرد خود به سرعت توانسته است در ميان كاربران محبوبيت لازم را ايجاد كند. اين دستگاه داراي كيفيت نمايش تصاوير Ultra-HD و قابليت هوشمند است كه با اين قابليت امكان برقراري ارتباط ميان دستگاه هاي ديگر و اينترنت به تلويزيون وجود دارد. قابليت ضبط برنامه هاي تلويزيوني PVR، اشتراك گذاري موزيك با بلوتوث، ريموت كنترل هوشمند بلوتوثي و پشتيباني از HBB TV از قابليت هاي اساسي تلويزيون هوشمند دوو ۵۰ اينچ هستند. براي مشاوره و خريد تلويزيون هاي دوو مي توانيد با فروشگاه اعتماد كالا در تماس باشيد. اين تلويزيون داراي امكانات و ويژگي هايي است كه در ادامه به معرفي آن مي پردازيم.

نكات و ويژگي هاي تلويزيون ال اي دي دوو 

گيرنده ي ديجيتال قوي داخلي DVBT2 و گيرنده ي ديجيتال نسل سوم از گيرنده هاي تلويزيون محسوب مي شود كه گيرنده ي ديجيتال نسل سوم از فرمت H265-HEVC پشتيباني مي كند. تلويزيون ال اي دي دوو به سيستم Screen Miroring مجهز است اين سيستم قابليت نمايش محتواي تلفن همراه بر روي تلويزيون را دارد كه مي توان از اطلاعات آن استفاده كرد. تلويزيون دوو از HbbTV پشتيباني مي كند، HbbTV در واقع سرويس هاي نوع تله تكست را فعال مي كند و مخاطب مي تواند به محتوا هاي بيشتري دسترسي داشته باشد. از درگاه هاي ارتباطي تلويزيون مي توان به دو ورودي USB و سه ورودي HDMI اشاره كرد. ريموت كنترل دستگاه به صورت هوشمند طراحي شده كه اتصال آن از طريق بلوتوث است. تلويزيون 50 اينچ دوو مشخصه هاي ديگري از جمله ماشين زمان، قابليت ضبط برنامه هاي تلويزيوني PVR، راهنماي الكترونيكي برنامه ها و سيستم صوتي 30 وات را شامل مي شود. 

 

مشخصات تلويزيون ال اي دي دوو ۵۰ اينچ

تلويزيون ۵۰ اينچ دوو سري DSL-50S7200 با قابليت انطباق تصوير ۶۰ هرتز، رزولوشن ۲۱۶۰ *۳۸۴۰  و نسبت تصوير ۱۶:۹ تصويري با كيفيت مناسب را براي شما به همراه دارد. اين مدل از تلويزيون دوو از پنل VA برخوردار است. طراحي اين تلويزيون بسيار زيبا بوده و متخصصان دوو براي اين ال اي دي هوشمند طراحي بدون فريم را در نظر گرفته اند. كيفيت تصوير در اين محصول ۸.۳ ميليون پيكسل بوده و داراي كيفيت تصوير Ultra- HD مي باشد.

سيستم صوتي تلويزيون DSL-50S7200

سيستم‌صوتي اين تلويزيون دو كاناله است و داراي دو بلندگوي ۱۵ واتي مي باشد. سيستم‌صوتي تلويزيون دوو مدل DSL-50S7200 دوكاناله است و به‌واسطه سيستم‌هاي صوتي بسيار قدرتمند Surround و Dolby Digital Plus مي‌تواند كيفيت صداي بسيار مطلوبي را توليد كند.

پورت هاي ارتباطي تلويزيون S7200

از ديگر ويژگي هاي اين مدل تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو ۵۰ اينچ ، وجود درگاه هاي ارتباطي متعدد مي باشد. اين درگاه هاي ارتباطي عبارتند از  ۳ ورودي HDMI و ۲ ورودي USB كه از طريق آنها مي توان فلش مموري يا هارد اكسترنال و يا اتصال سايز لوازم صوتي و تصويري را به تلويزيون متصل كرد. درگاه HDMI قادر است تصاوير را با كيفيت ۴K به صفحه‌نمايش منتقل كند. اين مدل داراي خروجي AV و ورودي كامپوزيت و كامپوننت نيز مي باشد. خروجي هدفون از ديگر پورت هاي اين تلويزيون ۵۰ اينچ دوو مي باشد.

قابليت هاي ال اي دي دوو ۵۰ اينچ مدل DSL-50S7200

 اين تلويزيون از نوع هوشمند بوده و بر بستر سيستم عامل اندرويد طراحي شده است. نسخه اندرويد موجود در اين ال اي دي هوشمند اندرويد نسخه ۹.۰ مي باشد. توسط اين تلويزيون هوشمند با اتصال به اينترنت به دنيايي از سرگرمي و جذابيت وارد مي شويد. گشت و گذار در صفحات وب، ديدن فيلم در پلتفرم هاي ويديويي و موسيقي و همچنين استفاده از نرم افزارهاي اندرويد كاربردي و بازي در تلويزيون دوو ۵۰ اينچ را امكان پذير كرده است.

از قابليت هاي مهم در اين محصول مي توان به قابليت اتصال بي سيم Screen mirroring اشاره كرد كه توسط آن مي توانيد تلفن همراه خود را به تلويزيون متصل كنيد.  همچنين اين تلويزيون داراي تكنولوژي EPG است كه جهت اطلاع كاربر از زمان پخش برنامه هاي مورد علاقه تعبيه شده است. از ديگر ويژگي‌هاي جالب اين مدل، مي‌توان به قابليت ماشين زمان (Time Shift) اشاره كرد؛ كارايي اين قابليت به اين صورت است كه با ذخيره‌كردن برنامه‌ درحال‌پخش، مي‌توانيد به لحظات قبلي بازگرديد.

از ديگر امكانات خوبي كه در ال اي دي هاي نسل جديد ارائه شده است، گيرنده ديجيتال داخلي است. تلويزيون هوشمند دوو از گيرنده ديجيتال داخلي DVBT2 و گيرنده ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيباني از فرمت H265-HEVC پشتيباني مي كند. قابليت PVR نيز اين اجازه را به شما مي دهد تا برنامه هاي مورد علاقه خود را بر روي فلش مموري و يا كارت حافظه ذخيره نماييد.

رابط كاربري اختصاصي هوما با قابليت اجراي فرامين صوتي فارسي از سيستم هاي پيشرفته و بسيار جذاب در اين تلويزيون اسمارت دوو ۵۰ اينچ است با اين فناوري كاربر مي تواند توسط كنترل صوتي، دستورات خود را به تلويزيون داده و تلويزيون هم اجرا كند.

گيرنده ديجيتال DVB-T2

نصب و تعبيه گيرنده‌ي ديجيتال داخلي و گيرنده ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيباني از فرمت H265(HEVC) در اين تلويزيون دوو، مصرف كنندگان را از تهيه‌ي يك دستگاه گيرنده‌ي جداگانه، بي ‌نياز مي‌كند. گفتني است كه اين گيرنده‌ي ديجيتال، به تيونر DVB-T2 براي دريافت بهتر امواج مجهز شده است.

 


برچسب: تلويزيون دوو مدل DSL-50S7200EUM ، بررسي تلويزيون دوو مدل DSL-50S7200EUM ،قيمت تلويزيون دوو مدل DSL-50S7200EUM ،خريد تلويزيون دوو مدل DSL-50S7200EUM ،فروش تلويزيون دوو مدل DSL-50S7200EUM ،تلويزيون دوو مدل DSL-50S7200EUM ،تلويزيون دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۱:۰۳ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال و فريزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019

 يخچال اسنوا چه امكاناتي دارد؟

اين مسئله كه يخچال اسنوا چه امكاناتي دارد سوال بسياري از مصرف كنندگان مي باشد كه ما در بررسي كيفيت يخچال اسنوا به آن پرداخته ايم. يخچال هاي اسنوا از نظر كيفيت و دوام مورد خوبي براي خريد مي باشند همچنين اين يخچال ها چون ايراني هستند قطعات داخلي آن ها راحت تر در ايران پيدا مي شوند و در صورت آسيب شما مي توانيد آسان تر تعميركار مربوط به تعميرات يخچال اسنوا را پيدا كنيد همچنين يخچال اسنوا در ظاهر نيز بسيار زيبا طراحي شده و داراي تنوع بالايي هستند كه مصرف كنندگان را علاقمند به خريد آن ها مي كند.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

آشنايي و بررسي تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال اسنوا

در ادامه شما را با تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال اسنوا بيشتر آشنا خواهيم كرد. نام اصلي اين برند: اركان ساختار نوين ايرانيان مي باشد كه به طور اختصاري اسنوا خوانده مي شوند.

اسنوا در سال 1384 به كمك مهندسان و كارشناسان ايراني كارخانه‌اي به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به كار كرد و با شعار : روي ما حساب كنيد، توانست فروش خوبي در بازار ايران داشته باشد.

اين شركت در ابتدا به توليد اجاق گازو كولر آبي پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگي متعددي مانند تلويزيون را توليد و عرضه مي كند و حدود 70 درصد قطعاتي كه در محصولاتش به كار مي رود ايراني مي باشد.

 

يخچال فريزر دوقلو اسنوا سري هايپر 38 فوت مدل sn6-sn5-1019

يخچال فريزر دوقلو اسنوا سري هايپر 38 فوت مدل sn6-sn5-1019داراي 622 ليتر است. جادار بودن و در عين حال عملكرد عالي و مناسب از ويژگي هاي اين يخچال فريزر اسنوا مي باشد. اين يخچال فريزر دوقلو اسنوا سري هايپر 38 فوت مدل sn6-sn5-1019 از كمپرسور نسل جديد High Efficiency برخوردار است. از ويژگي هاي اين كمپرسور مي توان به صداي بسيار كم و مصرف انرژي پايين آن اشاره كرد. رده مصرف انرژي اين يخچال فريزر دوقلو، +A مي باشد كه جزو محصولات كم مصرف مي باشد. ابعاد هر كشو به گونه‌اي است كه به راحتي مي‌توانيد مواد غذايي منجمد را در داخل آن جاي دهيد. همچنين فريزر اين محصول داراي دو طبقه داخل فريزر بوده كه براي منجمد كردن مواد ضروري مورد نياز روزانه است. لامپ هاي موجود در اين محصول، لامپ هاي LED كم مصرف و پربازده مي باشد. اين محصول داراي فيلتر تصفيه هواي نانو كربن دوگانه مي باشد. اين محصول داراي سيستم سرمايش هوشمند مي باشد. اين فناوري مانند يك ترموستات عمل مي كند و دماي يخچال را دائما بررسي مي كند تا دماي محيط يخچال با گذاشتن غذاها و نوشيدني هاي گرم دچار تغيير نشود. همچنين اين يخچال فريزر دوقلو 38 فوت اسنوا داراي آبسردكن اتومات متصل به آب شهر مي باشد. 

 

يخچال و فريزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019 يكي از محصولات باكيفيت و مدرن اسنوا است. اين دستگاه به دريچه گردش هواي چندگانه مجهز شده است كه مواد غذايي داخل يخچال تازه مي‌ماند. يخچال و فريزر دوقلو اسنوا داراي يك فيلتر تصفيه هواي نانو كربن دوگانه است كه بوي نامطبوع داخل دستگاه را از بين مي‌برد. به طوري كه اين فيلتر مانع كپك زدن و فاسد شدن مواد غذايي مي‌شود. همچنين، محفظه نگهداري ميوه و سبزيجات در مدل SN6-1019 تعبيه شده كه از خراب شدن آنها جلوگيري مي‌كند.

يخچال و فريزر دوقلو اسنوا فضاي جاداري براي قرار دادن انواع مواد غذايي دارد. به طوري كه ظرفيت يخچال ۳۶۸ ليتر و فريزر ۲۷۰ ليتر گنجايش دارد. اين محصول به سيستم سرمايش هوشمند مجهز شده كه بازدهي خنك كنندگي يخچال را افزايش مي‌دهد. مدل SN6-1019 به يك مخزن آب سردكن مجهز شده كه از يخ‌ساز نيمه اتوماتيك بهره مي‌برد. همچنين‌، يخچال و فريزر دوقلو اسنوا در برابر برفك مقاوم است و آنها را ذوب مي‌كند.

 

سيستم برفك‌زدايي

در مورد يخچال‌هاي اسنوا بايد بگوييم كه داخل آن سيستم برفك‌زدايي ديجيتال وجود دارد و اين يكي از بزرگ‌ترين مزيت‌ها و ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد به حساب مي‌آيد. زماني كه برفك داخل اين يخچال تجمع پيدا مي‌كند، عمر آن را كاهش مي‌دهد و انرژي يخچال را مي‌گيرد اما اين سيستم برفك‌زدا باعث شده كه هزينه‌هاي جانبي كم شود و طول عمر دستگاه هم افزايش پيدا كند، در نتيجه شما مجبور نيستيد كه به صورت دستي اين برفك‌ها را از بين ببريد.

صداي پايين كمپرسور

يكي از مزايا و ويژگي‌هاي مهمي كه در مورد يخچال اسنوا وجود دارد و يك ويژگي منحصربه‌فرد در برند اسنوا به حساب مي‌آيد، همين پايين بودن صداي كمپرسور است كه باعث مي‌شود شما كمترين سروصدا را در آشپزخانه‌تان تجربه كنيد.

قابليت انجماد سريع

اگر شما بهترين يخچال اسنوا را پيدا كرده و خريداري كنيد، متوجه مي‌شويد كه داخل آن قابليت انجماد سريع وجود دارد كه باعث مي‌شود مواد غذايي سريع منجمد شوند.

سيستم آلارم خودكار

اگر بهترين يخچال اسنوا را خريداري كنيد، متوجه سيستم آلارم خودكار داخل آن مي‌شويد. زماني كه به هر دليلي مثل سطح شيب‌دار، درب يخچال به خوبي بسته نشود و از داخل يخچال هواي خنك بيرون بيايد و خنكي داخل آن برطرف شود، در نتيجه سيستم آلارم خودكار كار خودش را انجام مي‌دهد و و اين موضوع را به شما اطلاع مي‌دهد تا سريعاً درب يخچال بسته شود و مشكلي براي داخل آن اتفاق نيفتد.

 

يخچال اسنوا ساخت كجاست؟

در بررسي كيفيت يخچال اسنوا قطعاً براي شما مصرف كنندگان عزيز سوال پيش مي آيد كه يخچال اسنوا ساخت ‌كجاست؟ خوب است بدانيد كه يخچال هاي اسنوا ساخت كشور ايران هستند و در همين كشور توليد و عرضه مي گردند.

مزاياي يخچال اسنوا از نظر مصرف كنندگان اين محصول

·       عمر مناسب

·       دوام عالي و بالا

·       ظاهري جالب و شيك

·       طراحي دقيق

·       سنسور اندازه گيري دما

·       دستگاه يخ ساز

·       پانل هاي رابط كاربري خارجي

 

 

سوالات متداول

ارور RT  در يخچال اسنوا علامت چيست؟

اين ارور يا خطا به معناي اين است كه سنسور اندازه‌گيري دماي محيط دچار قطعي برق شده است.

آيا يخچال اسنوا نياز به شارژ گاز دارد؟

بله. يكي از مشكلاتي كه ممكن است در مورد اين يخچال اتفاق بيفتد، اين است كه بعد از مدتي نياز به شارژ گاز فرئون پيدا مي‌كنيد كه در طولاني مدت به وجود مي‌آيد. اگر از عمر يخچال گذشته باشد، حتما بايد براي انجام آن به متخصص يا سرويس‌كار مراجعه كنيد.

يخچال اسنوا چقدر عمر مي كند؟

اگر بخواهيم يك عدد ميانگين براي آن نام ببريم، بايد بگوييم كه يخچال‌هاي اسنوا حدود ۱۵ سال عمر مي‌كنند و بعد از اين مدت زمان شايد نياز به تعمير پيدا كنند اما همه چيز بستگي به نحوه تعمير و نگهداري هم دارد.

 


برچسب: بررسي يخچال و فريزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،كيفيت يخچال و فريزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،مشخصات يخچال و فريزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،قيمت يخچال و فريزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019فخريد يخچال و فريزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،فروش يخچال و فريزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،يخچال و فريزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،يخچال و فريزر دوقلو اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۸:۵۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

تلويزيون تي سي ال مدل 43D3200i

تلويزيون D3200i تي سي ال

تلويزيون‌ Full HD تي سي ال مدل 43D3200i با وضوح تصوير Full HD جزئيات را با كيفيت بيشتر به نمايش مي‌گذارد و با اين قابليت مي‌توان تجربه‌اي لذت‌بخش از تماشاي تصاوير با وضوح مطلوب و رنگ‌هاي طبيعي را به ذهن سپرد. تلويزيون FHD تي سي ال مدل D3200i داراي سيستم صوتي دالبي با تكنولوژي پخش صداي فراگير و سه بعدي است كه صداي ديجيتال را با كيفيت بسيار بالا از طريق پخش در كانالهاي مجزا و مستقل به شنونده ارائه مي دهد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.
اين محصول جديد از سري d تلويزيون هاي تي سي ال با قابليت PVR اين امكان را به شما ميدهد كه برنامه هاي مورد علاقه خود را بر روي فلش مموري USB يا هارد اكسترنال با منبع تغذيه جداگانه ذخيره نماييد. تلويزيون تي سي ال مدل 43D3200i مجهز به پيشرفته ترين سيستم گيرنده ديجيتال زميني دنيا است. اين گيرنده داراي ساختاري پايدار است و  قابليت و انعطاف بيشتري نسبت به ساير سيستم هاي ديجيتال دارد.

تلويزيون «43D3200» از محصولات برند «تي سي ال» (TCL) است كه متناسب با نياز طيف وسيعي از مشتريان، توليد و روانه‌ي بازار شده است. اين محصول با ابعاد 43 اينچي، متناسب با سالن‌هاي نسبتا كوچك است. مي‌توانيد اين محصول را به‌وسيله‌ي پايه‌ي آن، روي ميز تلويزيون قرار داده يا براي استفاده‌ي بيشتر از محيط اتاق، به ديوار متصل كنيد. براي توضيح راجع‌به مشخصات اين مدل بايد گفت كه تكنولوژي به‌كاررفته در صفحه‌ي اين محصول، همانند تلويزيون‌هاي مدرن LED است. كيفيت تصوير اين مدل Full HD است كه در صفحه‌اي تخت نمايش داده مي‌شود؛ به‌علاوه اين مدل قادر است كيفيت تصوير را ارتقا داده و خيالتان را بابت فيلم‌ها و برنامه‌هاي قديمي‌تر آرشيوتان راحت كند. رزولوشن 1080 × 1920 پيكسلي اين تلويزيون با ابعاد آن متناسب است و تصويري مناسب را به نمايش مي‌گذارد. بنا به سليقه‌ي خود، مي‌توانيد يكي از حالت‌هاي تصوير را انتخاب كرده و از تماشاي آن لذت ببريد؛ همچنين زاويه‌ي گسترده‌ي ديد اين مدل، به شما اين امكان را مي‌دهد كه بتوانيد به‌راحتي در حالت‌هاي مختلف به آن نگاه كنيد.  گفتني است كه اين تلويزيون به فناوري صوتي Dolby و Surround مجهز شده است. اگر اين مقدار صدا شما را راضي نمي‌كند، مي‌توانيد با اتصال بلندگو از طريق خروجي صوتي اين مدل، به ميزان دلخواه قدرت صداي آن را تقويت كنيد.  اين تلويزيون به يك گيرنده‌ي ديجيتال داخلي مجهز است؛ اين قطعه درواقع يك واسطه بين آنتن و تلويزيون محسوب شده و با تقويت كيفيت صفحه، تصوير بهتري را نمايش مي‌دهد. اين مدل براي سهولت كار كاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است كه امكان اشتراك‌گذاري فايل‌هاي متنوع را فراهم مي‌كند. اين محصول شركت تي سي ال داراي طراحي بسيار باريك و زيبايي است كه بر ارزش خريد آن افزوده است.

تلويزيون ال اي دي يكي از انواع تلويزيون هايي است كه امروزه به طور گسترده توسط عموم مورد استفاده قرار مي گيرد. تلويزيون ها معمولا در سايز و ابعاد هاي گوناگون توليد و عرضه مي شوند كه شما مي توانيد با توجه به نياز خود تلويزيون مورد نظر را خريداري كنيد. تلويزيون ال اي دي تي سي ال مدل 43D3200 از تلويزيون هاي 43 اينچ برند تي سي ال مي باشد كه از وضوح تصوير بسيار بالاي 2 مگاپيكسل يا همان 1080 *1920 بهره مي برد. سيستم صوتي دالبي از سيستم هاي كاربردي در تلويزيون ال اي دي تي سي ال 43 اينچ مدل 43D3200 است، اين سيستم قابليت پخش صداي فراگير و سه بعدي از طريق پخش در كانالهاي مجزا و مستقل از يكديگر را براي شنونده ارائه مي دهد..

وضوح تصوير FULL HD

تلويزيون تي سي ال مدل 43D3200i وضوح و شفافيت را با كيفيت Full HD مقابل چشمان شما به نمايش مي گذارد. تلويزيون Full HD مدل 43D3200i تي سي ال باعث مي شود بهتر ببينيد و از رنگ‌هاي زنده و واقعي لذت ببريد. ويژگي اصلي تصوير در تلويزيون‌هاي Full HD تي سي ال، تمركز بر كيفيت تصوير بوده كه برگرفته از رزولوشن بالاي تصاوير در اين قاب است.

اتصالات تلويزيون 43D3200i تي سي ال

تلويزيون تي سي ال مدل 43D3200i داراي يك درگاه USB و دو درگاه HDMI جهت اتصال انواع دستگاه ها به تلويزيون است. اين تلويزيون 43 اينچ تي سي ال، پيشرفته ترين سيستم گيرنده ديجيتال زميني دنيا را دارد. ويژگي اين سيستم اين است كه پايدار بوده و قابليت و انعطاف بيشتري نسبت به ساير سيستمهاي ديجيتال دارد.

ساير برنامه هاي كاربردي در تلويزيون ال اي دي 43 اينچ تي سي ال

اين مدل تلويزيون به پنل IPS با درجه كيفي A+ مجهز شده كه زاويه ديد و زمان پاسخ دهي بهتري دارد و كنتراست بالا و رنگ هاي طبيعي و شفاف تصاوير بهتري را براي بيننده به نمايش مي گذارد. ماشين زمان يكي ديگر از مشخصه هاي تلويزيون تي سي ال به شمار مي آيد با استفاده از اين قابليت به راحتي مي توانيد برنامه هاي زنده تلويزيون را ضبط كرده و در زمان ضبط برنامه ، قسمت هاي مورد علاقه خود را مشاهده كنيد. شما با استفاده از برنامه ضبط برنامه يا همان PVR تعبيه شده در تلويزيون 43 اينچ تي سي ال مي توانيد برنامه هاي مورد علاقه ي خود را بر روي هارد اكسترنال يا فلش مموري ذخيره كنيد و در زمان مناسب به تماشاي آن ها بنشينيد.

 

ساير ويژگي ها

·       تلويزيون تي سي ال 43D3200i سايز 43 اينچ محصول كمپاني تي سي ال (TCL) با طراحي باريك و شيك و تقريبا بدون

·       قاب, تصاويري HD(1366 x 768p) را تجربه مي كنند

·       ارزان ترتين تلويزيون 43 اينچ بازارتلويزيون كوچكترين سايز در بين تلويزيون هاي موجود در بازار

·       TCL 32 D3200 مناسب اتاق هاي كوچك و فضاهاي اداريگرينده ديجيتال داخليتلويزيون TCL D3200 با پشتيباني از فرمت

·       هاي MP3، WMA، Dolby AC3 و MPEG2، MPEG4 (H.264) پشتيباني مي كند.

·       ورودي هاي ورودي چندگانه، از جمله ۲ پورت USB و ۲ پورت HDMI، از جمله ديگر

·       پشتيباني از طيف وسيعي از دستگاه هاي جانبي.صداي با اثر فراگير در بلندگوهاي دو كانال با نرم افزار پيچيده پيشرفته TCL خود را تجربه كنيد.

 

سوالات متداول

برند TCL ساخت كجاست؟

 شركت تي سي ال يك شركت چيني است كه در سال ۱۹۸۱ راه‌اندازي شده است. اين شركت در ابتدا در عرصه توليد نوار ضبط صوت و تحت عنوان لوازم خانگي TTK فعاليت مي‌كرد كه بعدا نام خود را به TCL تغيير داد. 

تلويزيون هاي TCL در ايران ساخته مي شود؟

تي سي ال يك برند توليدكننده لوازم خانگي چيني است. اما تلويزيون‌هاي اين برند در ايران توسط گروه ماديران توليد مي‌شود. اين دو شركت همكاري خود را در سال ۱۳۹۶ آغاز كردند و از آن موقع به تاكنون تلويزيون‌هاي تي سي ال در ايران توليد مي‌شود.

 


برچسب: بررسي تلويزيون تي سي ال مدل 43D3200i،كيفيت تلويزيون تي سي ال مدل 43D3200i،مشخصات تلويزيون تي سي ال مدل 43D3200i،قيمت تلويزيون تي سي ال مدل 43D3200i،خريد تلويزيون تي سي ال مدل 43D3200i،تلويزيون تي سي ال مدل 43D3200i،تلويزيون تي سي ال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۴:۲۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)