لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673

آشنایی با برند جی پلاس

شرکت گلدیران در گذشته به صورت انحصاری نماینده شرکت ال جی محصول کشور کره بود. با شدت گرفتن تحریم ها و کمرنگ شدن حضور این برند کره ای در ایران شرکت گلدیران با نام تجاری جی پلاس وارد عرصه تولید شد و به صورت گسترده به تولید لوازم خانگی اعم از تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و… پرداخت. این برند با طراحی های زیبا و مناسبی که داشت توانست تمایل مردم را به آشنایی و خرید برند جی پلاس بیشتر کند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

کیفیت ماشین ظرفشویی جی پلاس خوبه ؟

 

یکی از کار هایی که قبل از خرید لوازم برقی بزرگ توصیه میشه بررسی نظرات خریداران در مورد آن محصول می باشد که در ادامه مطلب برای خرید راحت تر ماشین ظرفشویی جی پلاس اعتماد کالا برای شما برخی از نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس را بیان کرده است .

به اضافه این موارد علاوه بر بررسی نظرات و کیفیت ساختاری از موارد دیگری چون گارانتی و نمایندگی هم باید اطمینان حاصل کنید تا مطمئن شوید محصول مورد نظر شما ارزش خرید دارد یا نه ؟ در رابطه با گارانتی ماشین ظرفشویی های برند جی پلاس باید بیان کنیم که این برند انواع محصولاتش را با گارانتی 18 ماهه روانه بازار می کند .

خدمات پس از فروش تمامی محصولات جی پلاس توسط شرکت گلدیران ارائه داده می شود . در حال حاضر به گفته کارشناسان شرکت گلدیران باید بیان کنیم که برند جی پلاس دارای 800 نماندگی فعال در سرتاسر ایران بوده و انواع خدمات پس از فروش لازم را ارائه می دهند .

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-N4673

 

یکی از راه‌ های صرفه‌ جویی در وقت، انرژی و کاهش مصرف آب استفاده از ماشین ظرفشویی است. ماشین های ظرفشویی معمولا دارای برنامه‌ های شستشو می باشند. ماشین ظرفشویی جی پلاس 14 نفره مدل GDW-N4673 دارای 6 برنامه شستشو اصلی و یک برنامه انتخابی می باشد. این ماشین ظرفشویی دارای 3 طبقه است که یکی از طبقات آن مخصوص شستشوی قاشق و چنگال می باشد. میزان مصرف آب در این محصول 11 لیتر بوده و میزان صدای آن 47 دسیبل می باشد. این محصول دارای ابعادی برابر 598*600*845 میلی متر است که شامل عرض 598 میلی متر، عمق 600 میلی متر و ارتفاع 845 میلی متر می باشد. این ماشین ظرفشویی جی پلاس مجهز به برنامه شستشوی سریع (Rapid) است که به کاربر کمک می کند تا در کم ترین زمان ممکن ظروف را بشوید. همچنین برای پیشگیری از تغییر تنظیمات، با فعال کردن کلید قفل کودک می‌ توانید تمامی کلید‌ های دستگاه را قفل کرده و یا آزاد کنید.

این ماشین ظرفشویی دارای 3 طبقه بوده که طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه ها ، طبقه دوم آن مختص بشقاب و لیوان و طبقه سوم آن به جای قاشق و چنگال اختصاص پیدا کرده است. البته باید این نکته را باید گفت که طبقه دوم این ماشین ظرفشویی قابل تنظیم ارتفاع می باشد که از طریق دو ضامنی ک تعبیه شده است این امکان را فراهم می سازد تا اگر ظروف بزرگ را می خواهید در طبقه اول قرار دهید با کمبود فضا روبرو نشوید.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 دارای 6 برنامه شستشو بوده که از جمله برنامه های کاربردی آن می توان به برنامه شستشوی سریع آن اشاره کرد که از طریق برنامه Rapid انجام می شود اشاره کرد.

از دیگر برنامه مفید این ماشین ظرفشویی برنامه Eco است که به برنامه شستشوی اقتصادی معروف است که به میزان کمتر آب و برق مصرف کرده و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

از دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 می توان به موارد زیر اشاره کرد :

·       برنامه Intensive جهت شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف

·       برنامه Light جهت شستشوی سبک برای ظروف نه چندان کثیف

·       برنامه Crystal Care جهت ظروف حساس و کریستالی

·       برنامه Self Clean جهت تمیزی بدنه و بخش‌های داخلی دستگاه

·       برنامه 1/2 جهت شستشو با نصف ظرفیت ظرفشویی

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 با ظرفیت 15 نفر از محصولات زیبا و کاربردی شرکت گلدیران است. این محصول دارای 6 برنامه شستشوی کاربردی می باشد.
این برنامه ها شامل :

·       برنامه شستشوی نصف ظرفیت (half load)

·       برنامه شستشوی پرقدرت برای ظروف بسیار کثیف (Intensive)

·       انجام شستشو در زمان دلخواه (Delay Start)

·       برنامه جهت شستشوی اقتصادی Eco

·       برنامه شستشوی روزانه در 90 دقیقه

·       برنامه شستشوی سریع (Rapid)

·       دارای برنامه جهت شستشوی ظروف پر مصرف Normal

·       برنامه ویژه جهت شستشوی ظروف بلور Glass

·       برنامه پیش شستشو جهت خیساندن ظروف Soak

 

ظرفشویی 15 نفره مدل 4673 جزو لوازم خانگی کم مصرف است. رده مصرف انرژی این محصول ++A می باشد. میزان صدا 47 دسی بل است. میزان مصرف آب 11 لیتر می باشد. همچنین مجهز به قفل کودک جهت ایمنی در استفاده است.
ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673 دارای سه طبقه مجزا جهت قرارگیری ظروف است. طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه، طبقه دوم مخصوص بشقاب و لیوان و طبقه سوم آن به جای قاشق و چنگال اختصاص پیدا می کند.
طبقه دوم این ماشین ظرفشویی G PLUS دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. با این قابلیت برای چیدن ظروف بزرگ با کمبود فضا روبرو نمی شوید.

 

 

سوالات متداول :

ماشین ظرفشویی جی پلاس بهتره یا دوو ؟

برای پاسخ به این سوال لازمه تا بررسی های دقیق ترب انجام شود اما در حالت کلی می توان گفت که ابتدا باید ببینید خود شما چه نوع ماشین ظرفشویی با چه امکانات و شرایط می خواهید و سپس بعد از بررسی امکانات و شرایط ماشین ظرفشویی های دوو و جی پلاس می توانید برند مورد پسند خود را پیدا کنید .

ماشین ظرفشویی جی پلاس چه معایبی دارد ؟

برای شناخت معایب ظرفشویی های جی پلاس نظرات در مورد ماشین ظرفشویی جی پلاس را بررسی کردیم که اکثر نظرات دید خوبی نسبت به این دستگاه و این برند داشتند اما شرکت گلدیران شرکتی است که اعتبار خود را در زمینه خدمات پس از فروش پیش از این و در زمان حضور برند ال جی در ایران اثبات نموده، بنابراین خرید از برند گلدیران پلاس یا همان چی پلاس می تواند خیالی آسوده برای مشتریان را به ارمغان بیاورد.


برچسب: بررسی ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673،کیفیت ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673،مشخصات ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673،قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673،ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-N4673،ماشین ظرفشویی جی پلاس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۷:۱۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)