لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل 8415

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل 8415 T از محصولات خانواده بزرگ برند دوو می باشد که با ظرفیت 8 کیلو گرم وارد بازار شده و از موتور دایرکت درایو برخوردار است. سیستم بخارشوی تعبیه شده در ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T ، آب را به بخار تبدیل می کند و باعث ضد عفونی و تمیز تر شدن لباس ها می شود. فناوری نانو سیلور از مزیت های مهم ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو به شمار می آید با استفاده از این فناوری می توان بوی نامطبوع و باکتری های موجود در لباس ها را از بین برد. برای ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T حدود 15 برنامه شستشو در نظر گرفته شده که شامل شستشو دستی ، لکه بری، شستشوی اتوماتیک مخزن، آبکشی و خشک کن، شستشوی سریع 19 دقیقه، پیش شستشو و... می شود.

میزان صدای شستشو در این مدل حدود 47 دسیبل بوده و همچنین از میزان صدا در حالت آبکشی 76 دسیبل برخوردار می باشد. تسمه در موتور دایرکت درایو (direct drive) ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T حذف شده و موتور به صورت مستقیم به دستگاه متصل می شود و همین امر سبب شده که لباسشویی در زمان استفاده لرزش کمتری دارد و در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود.

از قابلیت های خوب این محصول این است که جاپودری آن دو حالته است؛ یعنی شما می توانید در این محفظه، پودر ماشین لباسشویی و یا مایع لباسشویی بریزید. علاوه بر آن از فناوری پیشرفته شستشو همراه با بخار در برنامه (Steam Care) نیز برخوردار است.

 

 

نوع موتور ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی 8415T دوو از نسل جدید موتورهای دایرکت درایو با چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می برد. موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت می دهد. به این ترتیب لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند. از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد. لباسشویی DWK-8415T، که جزو لباسشویی هایی با موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو است دارای مزایای مختلفی می باشد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

● بهبود راندمان موتور با حذف تسمه
● کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور
● با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است.

 

 

سیستم های حرفه ای شستشو در ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی

شروع شستشو با تاخیر یکی از برنامه های شستشوی لباسشویی دوو است این ویژگی به شما کمک میکند که شستن لباس ها را در صورت نیاز به تاخیر بیندازید تا در زمان دیگری شستن لباس ها را انجام دهد. از نکات مهم در ماشین لباسشویی دوو می توان به تنظیم دور خشک کن در دستگاه اشاره کرد که کار را بسیار آسان کرده و کیفیت شسشتو را بالاتر برده است. ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T دارای سیستم پیشرفته نانو سیلور می باشد. تکنولوژی نانوسیلور مبتنی بر خواص یون های نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. زمانیکه ماده ای به کوچکی تجزیه می شود خواص جدید را ایجاد کرده و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجر به نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود. این سیستم می تواند برای ضدعفونی و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

استفاده سریع از لباس ها بعد از شستشو:

با اجرای برنامه Rinse + لباس ها دوباره در مرحله خشک کن قرار میگیرد. همچنین با قابلیت Easy Iron در ماشین لباسشویی کاریزما، نگرانی خاصی بابت اتوکشی لباس ها بعد از شستشو ندارید. در نتیجه کمترین میزان چروکی، سهولت در اتوکشی و صاف کردن لباس را به همراه دارد.

 

مصرف انرژی

کمترین میزان مصرف انرژی (+++A) ، از مزایای لباسشویی دوو به شمار میرود که یعنی 60% تراز مصرف انرژی کمتر دارد و تا 40% در مصرف آب صرفه جویی میکند.

 

تعداد 15 برنامه شستشو

برای این مدل 15 برنامه شستشو متنوع اعم از پیش شستشو، شستشو دستی، شستشوی سریع در 19 دقیقه، شستشوی اتوماتیک مخزن، لکه بری، آبکشی و خشک کن و… در نظر گرفته شده است. این برنامه ها انواع کثیفی ها را برطرف نموده و و البسه های مختلف را تمیز و درخشان می کنند.

 

سیستم بخارشو

وجود سیستم بخارشو در ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415، با تبدیل آب به بخار موجب ضدعفونی، حذف آلودگی ها و تمیزتر شدن لباس ها می گردد.

 

تنظیم دور خشک کن

عمل آبکشی و خشک کن شما را از دردسر آب اضافی لباس ها و چکانده شدن آب راحت شوید. قابلیت تنظیم دور خشک کن کیفیت شسشتو را بالاتر برده و باتوجه‌ به جنس لباس قابل تغییر است.

 

 

دیگر قابلیت های ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما

·       ذخیره تنظیمات دلخواه

·       سیستم شستشوی قوی

·       سیستم لکه بری

·       شستشو با تاخیر

·       شستشوی سریع 19 دقیقه ای

·       برنامه آبکشی اضافه

·       شستشوی اتوماتیک مخزن

·       سیستم خودکار تشخیص خطا

·       شستشو دستی

·       قفل ایمنی

 

 

طراحی بدنه

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 با طراحی شیک و مدرن در گوشه هر آشپزخانه به زیبایی می درخشد. این لباسشویی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و طراحی مهندسی شده دیواره های بدنه ثبات بیشتر، کاهش لرزش و صدای تولید شده در هنگام کار کردن را به همراه دارد.

دیگ یا مخزن شستو با ظرفیت 8 کیلوگرمی از نوع درام زمردی است. طراحی خاص دیگ شستشو درام زمردی با سوراخ ‌های کوچکتر و برآمدگی‌های زمرد شکل کمک می ‌کند لباس‌ها بهتر و تمیزتر شسته شوند. لباس‌ها نیز کمتر آسیب می بینند.

صفحه نمایشگر LED روی بدنه با کمه های لمسی، دکمه چرخشی، به همراه رنگ های زیبای سفید و نقره ای بدنه قطعا زیبایی محصول را دوچندان کرده اند. درب مخزن از جلو به سمت چپ باز شده و زاویه باز شدن آن 150 درجه می باشد. جاپودری این مدل نیز به صورت 2 حالته طراحی شده که جهت استفاده از پودر یا مایع شوینده کاربرد دارد.

 

 

کلام آخر :

در نهایت، باید گفت که ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415T دارای طراحی زیبا و جذابی است که با دیگر دستگاه‌های خانگی هماهنگی خوبی دارد. در کل، با توجه به ویژگی‌های کاربردی، کیفیت شستشو و صرفه جویی در مصرف انرژی، می‌توان این دستگاه را به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید ماشین لباسشویی در نظر گرفت.شما میتوانید برای خریدی راحت و آسان به فروشگاه اینترنتی اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 


برچسب: بررسی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل 8415،قیمت ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل 8415،خرید ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل 8415،ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل 8415،ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۶:۲۳ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)