لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804

معرفي ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804

پاكشوما، يكي از برندهاي شناخته‌ شده‌ در صنعت لوازم خانگي است. اين برند با توليد محصولات با كيفيت، اعتماد مشتريان خود را جلب كرده است. در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد. در اين جا يكي از بهترين محصولات برند پاكشوما يعني مدل BWF-40804 را براي شما معرفي ميكنيم. مدل BWF-40804 با يك ديگ ۸ كيلويي به سراغ شما آمده است. اين ظرفيت براي خانواده هاي با جمعيت ميان رده گزينه اي مناسب است.  ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804 با ظرفيت 8 كيلوگرم، يكي از محصولات برجسته اين شركت است. اين ماشين لباسشويي با 16 برنامه اصلي و 3 برنامه كمكي به شما امكان مي‌دهد تا بر اساس نوع و ميزان لباس‌هاي خود، برنامه شست و شوي مناسب را انتخاب كنيد. يكي از ويژگي‌هاي جالب اين محصول، مجهز بودن به ورودي مستقل آب سرد و گرم است كه باعث صرفه‌جويي در مصرف انرژي مي‌شود. علاوه بر اين، قابليت‌هايي مانند آبكشي اضافه البسه، شستشو با قابليت اتوكشي آسان، تنظيم دماي آب و تنظيم سرعت دور خشك كن (600 تا 1400دور بر دقيقه) هم در اين ماشين لباسشويي وجود دارد كه باعث مي‌شود شما بتوانيد با كمترين زحمت، لباس‌هاي خود را بشوييد و خشك كنيد. قابليت تنظيم سرعت دور خشك كن (600 تا 1400دور بر دقيقه) باعث مي‌شود لباس‌هاي شما در كمترين زمان ممكن خشك شوند. اين ماشين لباسشويي با توجه به ويژگي‌ها و قابليت‌هاي فوق العاده‌اي كه دارد، يكي از بهترين گزينه‌ها براي خريد ماشين لباسشويي است. تنوع محصولات پاكشوما در مدل بسيار زياد است. در برخي از مدل ها از صفحه نمايش لمسي استفاده شده است و در برخي ديگر مانند مدل BWF-40804 يك صفحه نمايش از نوع LED در اختيار گذاشته شده است. درب پودر كه محل ريختن مايع و پودر است در قسمت چپ لباسشويي قرار دارد و ولوم برنامه ها نيز در قسمت راست كه دسترسي را راحت تر كرده است.

 

مدل BWF-40804 با يك ديگ 8 كيلويي به سراغ شما آمده است. اين ظرفيت براي خانواده هاي با جمعيت ميان رده گزينه اي مناسب است. طراحي ساده در عين حال زيبا با دو رنگ سفيد و نقره اي براي سليقه هاي مختلف ميتواند انتخابي ايده آل باشد. در طراحي ماشين لباسشويي مشاهده ميكنيد كه يك درب بزرگ مشكي رنگ كه با طراحي ارگونوميك و يك كاور جهت محافظت از درب، تعبيه شده است. درب به سمت چپ باز ميشود و اندازه دهانه مناسبي براي ورود و خروج البسه در اختيار شما ميگذارد. در ادامه با مشخصات، نحوه خريد و قيمت ماشين لباسشويي پاكشوما 8 كيلويي آشنا ميشويد.

 

 

قابليت ADD GARMENT در ماشين لباسشويي پاكشوما

يكي از ويژگي ها يا امكاناتي كه ماشين لباسشويي پاكشوما اتومات در اختيار شما گذاشته است، قابليت ADD GARMENT است. اين سيستم به شما اين امكان را ميدهد كه اگر لباسي را از چرخه شستشو جا گذاشته ايد و فراموش كرده ايد، ميتوانيد بدون خاموش كردن دستگاه آن را به داخل ديگ لباسشويي اضافه كنيد.

 

موتور ماشين لباسشويي  پاكشوما

استفاده از نسل جديد موتور هاي اينورتر در لباسشويي ها ميتواند بسيار مفيد باشد. پايين آوردن ميزان مصرف انرژي و هزينه هاي اضافه با خريد ماشين لباسشويي اينورتر پاكشوما بهترين ايده است. در ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804 از يك موتور BLDC اينورتر استفاده شده است كه رتبه مصرف انرژي را در اين محصول به ++A رسانيده است. پس نگران هزينه هاي اضافه بابت مصرف انرژي نبايد بود.

 

از ديگر مشخصاتي كه ماشين لباسشويي ۸ كيلويي اينورتر پاكشوما دارد، دور موتور است كه در هر دقيقه ۱۴۰۰ دور ميزند تا لباس ها به خوبي آبگيري شود. البته در اين مدل قابليت تغيير دور خشك كن از ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ دور نيز افزوده شده است تا به صورت دستي بتوانيد آن را تنظيم كنيد.

 

امكانات ديگر ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804

وجود قفل كودك در ماشين لباسشويي ها ضروري است. اگر در منزل كودك بازيگوشي داريد كه هر لحظه امكان رفتن به سراغ ماشين لباسشويي را دارد، ميتوانيد با فعال كردن قفل كودك از روي پنل لباسشويي اين دسترسي را از كودك خود بگيريد. ميزان صداي توليد شده از ماشين لباسشويي در حالت كار هم در حدود 54 دسيبل است كه آزار دهنده نخواهد بود و به راحتي ميتوانيد در هر ساعت از شبانه روز دستگاه را روشن كنيد. سيستم TEMP در ماشين لباسشويي هاي پاكشوما اين امكان را به شما ميدهد تا دماي آب را از 20 تا 90 درجه سانتيگراد تنظيم نماييد. پاكشوما ايده جديدي در زمان شستشو به دستگاه اضافه كرده است. و آن هم شستشو با قابليت اتوكشي آسان است كه چروك لباس ها را كمتر ميكند تا اتوكشي راحت تر شود.از ديگر مشخصات ماشين لباسشويي 8 كيلويي پاكشوما مدل 40804 ورودي جداگانه شير آب سرد و گرم است كه مصرف انرژي را در ماشين لباسشويي تا حد زيادي كاسته است. المنت حذف شده است و آب داغ به صورت مستقيم به دستگاه منتقل ميشود.

 ماشين لباسشويي پاكشوما 8 كيلويي مدل BWF40804WT با طراحي ساده در عين حال زيبايي كه دارد به تمامي آشپزخانه ها جلوه خاصي مي دهد و در دو رنگ سفيد و نقره اي به بازار عرضه مي شود. دور موتور اين ماشين لباسشويي برابر با 1400 دور در دقيقه و بدون لغزش مي باشد. صفحه نمايشگر ماشين لباسشويي پاكشوما به صورت نمايشگر LED مي باشد و در مدل BWF40804WT از يك موتور بسيار قوي و پيشرفته BLDC اينوتر استفاده شده است كه باعث مي شود مصرف انرژي كمي داشته باشد، پس نگران هزينه هاي اضافه بابت مصرف انرژي نبايد بود. اين ماشين لباسشويي مجهز به قفل درب الكترومگنتيك نيز مي باشد كه خانواده هايي كه در منزل خود كودك دارند بتواند با خيال راحت از آن استفاده كنند. ماشين لباسشويي 8 كيلويي پاكشوما اين امكان را به كاربر مي دهد تا دماي آب را از 20 تا 90 درجه سانتيگراد تنظيم نمايند.

 

برنامه هاي شستشو

تعداد 16 برنامه شستشو در ماشين لباسشويي اينورتر پاكشوما 8 كيلويي وجود دارد. اين برنامه ها با كمك ۳ برنامه كمكي ديگر كار شستشو با بهترين كيفيت را انجام ميدهد. يكي از اين برنامه ها COTTON ECO است. كه شستشوي اقتصادي را براي شما انجام ميدهد. اين برنامه مخصوص لباس هاي نخي و كتان است كه بسيار مقرون بصرفه خواهد بود. دومين برنامه برنامه DUVET ايت كه مخصوص شستشوي ملحفه و روتختي است. ساير برنامه هاي لباسشويي هم در زير آمده است 

·        برنامه شستشوي البسه حجيم و ضخيمBULKY

·        برنامه شستشوي البسه رنگيCOLOR WEAR

·        برنامه شستشوي خودكار ديگDRUM CLEAN

·        برنامه شستشوي البسه كودكانBaby care

·        برنامه شستشوي البسه ورزشيsport wear

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804،قيمت ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804، ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804،خريد ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40804، ماشين لباسشويي پاكشوما ، ماشين لباسشويي 8 كيلويي پاكشوما،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۰:۳۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

ماشين لباسشويي اسنوا مدل SWM-94626

معرفي ماشين لباسشويي اسنوا سري واش اين واش 9 كيلويي مدل SWM-94626

ماشين لباسشويي اسنوا سري واش اين واش 9 كيلويي مدل SWM-94626 داراي موتور هاي ديجيتال اينورتر مي باشد. موتور هاي اينورتر بي سر و صدا بوده و باعث صرفه‌ جويي در مصرف برق مي شود. گاهي پيش مي‌­ آيد كه پس از شروع فرآيند شستشو البسه يك لباس پيدا مي­‌ كنيد كه جا مانده است و بايد شسته مي‌­ شد. يكي از قابليت هاي مهم اين ماشين لباسشويي 9 كيلويي اسنوا مدل SWM-94626 داشتن قابليت افزودن لباس حين شستشو مي باشد كه با استفاده از اين قابليت ميتوانيد لباس جا مونده را از طريق درب كوچك قرار گرفته بر روي درب بزرگتر به لباس هاي ديگر اضافه كنيد . ابعاد اين محصول 595×635×850 ميلي متر است و وزن آن 70 كيلو گرم مي باشد.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

ماشين لباسشويي اسنوا سري واش اين واش 9 كيلويي مدل SWM-94626 داراي تكنولوژي هاي برتر در ساختار خود بوده و داراي كيفيت ساخت بالايي مي باشد. قابليت افزودن لباس هنگام شستشو  كه توسط آن در هر زمان كه بخواهيد حتي در حين شستشو مي توانيد لباس هاي چرك ديگري را به دستگاه اضافه كنيد. اين موضوع  صرفه جويي چشمگيري در مصرف انرژِي  داشته و طول عمر دستگاه بيشتر مي شود. مصرف انرژي در اين محصول داراي رده A+++ (-60) مي باشد و به اين معني است كه 60 درصد بهينه تر از حالت استاندارد مصرف انرژي دارد. ماشين لباسشويي اسنوا سري واش اين واش 9 كيلويي مدل SWM-94626 داراي برنامه تخصصي شستشو Blue Shine مي باشد. اين فن آوري داراي قابليت ضدعفوني كنندگي قدرتمند مي باشد. اين برنامه بدون نياز به آب و مواد شوينده و با استفاده از گاز ازون كار مي كند. ازون توليد شده به نابودي باكتري ها و مشكلات پوستي مي انجامد و كمك مي كند تا البسه را تا 99.9 درصد ضدعفوني مي كند. همچنين قابليت بو زدايي از البسه نيز تا حدود 60 درصد را دارد.

موتور موجود در ماشين لباسشويي 9 كيلويي اسنوا سري واش اين واش مدل SWM-94626 از نوع Q-BLDC Drive مي باشد، اين موتور بدليل قابليت برنامه ريزي ، سرعت چرخش رو با توجه به نوع و ميزان لباس مشخص مي كند كه نهايتا منجر به كاهش صدا، كاهش لرز و ميزان انرژي مي باشد. وجود سيستم JET WASH در ماشين لباسشويي اسنوا سري واش اين واش 9 كيلويي مدل SWM-94626 باعث مي شود تا شستشوي البسه با قدرت بالاتري انجام شود و سخت ترين لكه ها به آساني انجام مي شود.

وجود درام الماسه Diamond Drum كه طراحي بسيار هوشمندانه و زيبايي داشته و حفره هاي الماسي شكل آن در نسل جديد درام، باعث عدم آسيب به الياف البسه شده و كيفيت شستشو افزايش مي باشد و همچنين چين و چروك در ان كمتر بوده و در نتيجه البسه اتوكشي آساني دارد.

 

ساير مشخصات ماشين لباسشويي اسنوا سري واش اين واش 9 كيلويي مدل SWM-94626

ماشين لباسشويي اسنوا سري واش اين واش 9 كيلويي مدل SWM-94626 داراي 14 برنامه بوده و صفحه نمايس آن لمسي مي باشد. اين ماشين لباسشويي اسنوا داراي شستشوي شرعي مي باشد يعني با استفاده از اين ويژگي، لباس‌ها در جريان سيال آب كُر قرار مي‌ گيرند و كاملا پاك و تطهير مي‌ شوند. اين محصول داراي برنامه هاي شستشو از جمله برنامه آبكشي و خشك كن ، Baby Care ، Mix Wash ، شستشوي اقتصادي و... مي باشد. از ديگر مشخصات اين ماشين لباسشويي مي توان به تكنولوژي نانو سيلور (Nanosilver)، ديگ درام الماسه، ولوم انتخاب برنامه، پيش شستشو، رده انرزي A+++ -60%، قفل كودك و سيستم چرخش آب اشاره كرد.

 

حفظ لطافت

برخي لباس‌ها بافت لطيف و ظريفي دارند يا خيلي كثيف نيستند و فقط احتياج به بك آبكشي ساده دارند، در چنين مواقعي قابليت واش اين واش آماده ي كمك به شماست، ميتوان اين لباس‌ها را در مرحله آخر اضافه كرد تا به حد نياز شسته شوند. به اين ترتيب بافت لباس آسيب كمتري خواهد ديد و لطافت آن حفظ مي‌گردد. هم‌چنين براي لباس‌هاي كودكان كه از حساسيت بيشتري برخوردارند يا لباس‌هايي مستقيما با پوست در تماس هستند، استفاده از نرم كننده بهترين راه است. اما هنگامي كه نرم كننده در محفظه‌ي پودر ماشين لباسشويي ريخته مي‌شود، تا پايان كار تقريبا تا حد زيادي از اثرش را از دست مي‌دهد. در ماشين لباسشويي واش اين واش با داشتن درب كوچك تعبيه شده، مي‌توان نرم كننده را در پايان زمان شستشو اضافه كرد تا نرمي لباس‌ها حفظ شوند.

 

نحوه‌ي شستشو

ماشين لباسشويي اسنوا داراي ۹ كيلوگرم ظرفيت و فوق العاده كم‌ مصرف و اكونوميك است. وجود ۱۴ برنامه شستشو با شرايط دمايي و زمان‌هاي متفاوت شستشوي انواع الياف پارچه را ممكن مي‌سازد. اين لباسشويي مجهز به سيستم جت واش است و نازل‌هاي قدرتمندي دارد كه مواد شوينده را بر روي لباس‌ها اسپري مي‌كند، اين مسئله باعث نفوذ بيشتر به الياف پارچه مي‌شود و كيفيت شستشو به مراتب بالا‌‌تر برود. حفره‌هاي الماسي ماشين لباسشويي واش اين واش اسنوا محيطي شبيه شستشو با دست را شبيه سازي مي‌كند.

 

شستشوي سريع و آبكشي شرعي

براي شستن سريع لباس‌هاي روزانه و لباس‌هاي نه چندان چرك مي‌توانيد از برنامه ي شستشو سريع استفاده كرد. اين برنامه با صرف زمان ۱۴ تا ۱۹ دقيقه در اوج تميزي لباس‌هاي شما را مي‌شويد. با ماشين لباسشويي واش اين واش اسنوا خيالتان از شيوه‌ي آبكشي شرعي لباس‌ها راحت باشد، سيستم آبكشي شرعي اسنوا طهارت كامل لباس‌ها را تضمين مي‌كند. آبكشي به نحوي انجام مي‌شود كه آب از يك طرف وارد محفظه مي‌شود و هم زمان سيستم تخليه نيز فعال است. واش اين واش با اين شيوه آبكشي لباس‌هايي تميز و پاك را تحويلتان خواهد داد.

 

موتور BLDC

نسل جديد موتور ماشين‌هاي لباسشويي به موتورهاي BLDC مجهز شده اند. موتورهاي BLDC به دليل ويژگي‌هاي بسيار خوبي كه دارند مورد استقبال توليد كنندگاني هستند كه قصد دارند كالاي باكيفيتي را به مشتريان خود تحويل بدهند.

راندمان بالا‌ي موتور هاي BLDC يكي از ويژگي‌هاي قابل توجه اين مدل است. قابليت كنترل پذيري بالا دومين ويژگي اين موتورها مي‌باشد. اين موتور با كنترل سرعت چرخش، مصرف انرژي و توليد گرما را كاهش مي‌دهد. راندمان بالا، طول عمر بيشتر، صرفه جويي در مصرف برق و قابليت كنترل پذيري بالا از مزيت‌هاي مهم موتورهاي BLDC هستند.

 

لامپ ضد عفوني كننده اوزون

ضدعفوني با ازون درايو به علت قدرت ضدعفوني كنندگي و ميكروب كشي بالايي كه دارد، در لباسشويي‌هاي نسل جديد به كار برده مي‌شود. درجهت حفظ رنگ و سلامت پارچه به جاي استفاده از مواد ضدعفوني سفيد كننده (وايتكس)، از اكسيژن و جريان برق براي ضدعفوني استفاده مي‌شود. از مزاياي ضدعفوني با اوزون ميتوان به از بين بردن كامل باكتري‌ها، كشتن و از بين بردن قارچ‌ها و از بين بردن بوهاي نامطبوع اشاره كرد.

 

قابليت اضافه كردن لباس حين شستشو تكنولوژي Wash in Wash))

با اين فناوري مي‌توانيد بعد از شروع به كار دستگاه، در هر زمان لباس‌ هاي جامانده و يا فراموش‌ شده را از طريق درب واش اين واش به ماشين لباسشويي اضافه كنيد. درب مكمل واش اين واش فقط مختص لباس ‌هاي جامانده و فراموش شده قبل از شستشو نيست؛ براي نمونه اگر پارچه‌ خاصي (همانند لباس هاي بسيار ظريف) به شست ‌و شوي كمتري نياز دارد، ديگر لازم نيست از ابتدا تا انتهاي شست ‌و شو در كنار ساير البسه باشد و مي ‌توان آن را به راحتي در هر زماني به ماشين اضافه كرد. همچنين مواقعي كه البسه به صورت دستي شسته‌ شده‌اند را مي توان پس از پايان شست‌ و شو و هنگام آب ‌كشي به دستگاه اضافه كرد و به اين ترتيب مدت‌ زمان خشك شدن لباس از چند ساعت به چند دقيقه كاهش پيدا مي ‌كند.

 

(Blue Shine  (قابليت ضدعفوني با اوزون 

برنامه Blue Shine يك ضدعفوني كننده قدرتمند مي باشد. اين برنامه بدون نياز به آب و مواد شوينده و با استفاده از گاز اوزون كار مي كند كه اوزون توليد شده به نابودي باكتري‌ها و ويروس‌ هايي كه باعث بيماري‌ ها و مشكلات پوستي مي شوند كمك كرده و لباس ها را تا 99.9 درصد ضدعفوني مي كند و حتي قابليت بوزدايي تا حدود 60 درصد را نيز دارد.

 

سيستم جت واش (Jet Wash)

ماشين لباسشويي 9 كيلويي اسنوا مجهز به سيستم جت واش مي باشد كه اين سيستم محلول شوينده را با استفاده از يك نازل قدرتمند بر روي لباس ها اسپري مي كند كه علاوه بر نفوذ بهتر مواد شوينده به الياف لباس، به طور چشمگيري باعث افزايش كيفيت شستشو، سرعت شستشو و كاهش مصرف انرژي مي‌گردد.

 

تعداد برنامه هاي شستشو 

ماشين لباسشويي واش اين واش snowa داراي 14 برنامه شستشوي متنوع مي باشد كه ميتوان به برنامه شستشوي اقتصادي، شستشوي سريع 14 دقيقه اي، لباس هاي نخي و پنبه اي، لباس هاي پشمي و كاموايي، لباس هاي كودك و … اشاره كرد. 

 

جمع بندي

ماشين لباسشويي اسنوا مدل SWM-94626 با داشتن ويژگي‌هايي خاص و پر كاربرد، انگيزه‌اي قوي براي خريد ايجاد مي‌كند. مهم‌ترين ويژگي اين ماشين لباسشويي داشتن درب دومي است كه روي درب اصلي قرار مي‌گيرد. اين درب از اين جهت كه افزودن لباس هنگام شستشو را امكان پذير مي‌كند، قابليتي هائز اهميت است. اين ويژگي استثنايي موجب برتري واش اين واش نسبت به ساير ماشين لباسشويي‌هاست. موتورهاي نسل جديد BLDC به كار گرفته شده و برنامه‌هاي متنوع شستشو از جمله برنامه شستشوي سريع از ديگر امكانات اين محصول هستند كه اهميت ماشين لباسشويي واش اين واش را دوچندان مي‌‌كنند. اگر به دنبال خريد يك ماشين لباسشويي با امكانات كامل هستيد در خريد اين محصول لحظه‌اي ترديد نكنيد. با خريد ماشين لباسشويي اسنوا لباس‌هايي كاملا تميز خواهيد داشت تا آراستگي را براي شما و عزيزانتان به ارمغان بياورد.شركت اسنوا با ارائه خدمات پس از فروش ويژه و گارانتي 24 ماهه همواره حامي مشتريان خود مي‌باشد.

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي اسنوا مدل SWM-94626،قيمت ماشين لباسشويي اسنوا مدل SWM-94626،خريد ماشين لباسشويي اسنوا مدل SWM-94626،فروش ماشين لباسشويي اسنوا مدل SWM-94626،گارانتي ماشين لباسشويي اسنوا مدل SWM-94626،ماشين لباسشويي اسنوا مدل SWM-94626،ماشين لباسشويي اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۱:۲۷ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد دستگاه تصفيه هوا

راهنماي خريد دستگاه تصفيه هوا
آلودگي هوا مشكلي است كه اين روزها گريبان‌گير شهرهاي كوچك و بزرگ، به خصوص در فصل زمستان شده است. هواي پاك ارتباطي مستقيم با سلامت ما دارد، زيرا بدون واسطه وارد ريه‌هاي ما مي‌شود. مشكلات تنفسي، سرطان ريه، سكته و برونشيت بيماري‌هايي هستند كه به دلايلي از جمله آلودگي هوا در انسان ايجاد مي‌شوند. اين روزها كه حتي كودكان نيز به خاطر آلودگي هوا بخش زيادي از تحصيلشان را در خانه سپري مي‌كنند، بايد به فكر ايجاد يك فضاي سالم و پاك براي آن‌ها و خودمان بود. شرايط آلودگي هوا ديگر به گونه‌اي نيست كه با بستن در و پنجره بتوان از ورود آلودگي جلوگيري كرد، ريزگردها در كمين هستند و از كوچك‌ترين درزها وارد مي‌شوند. از زمان‌هاي قديم نگهداري گل و گياه و تعبيه كردن دستگاه‌هاي تعبيه در بخشي از خانه براي داشتن هواي مطبوع توصيه مي‌شد، اما گردوغبار و آلودگي سال‌هاي اخير دردي است كه با اين درمان‌ها به سادگي دوا نمي‌شود. خريد دستگاه تصفيه هوا تبديل به راهي براي بسياري از خانواده‌ها، اداره‌ها و مدارس براي فراهم كردن هوايي بهتر شده است.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد .

 

 

طرز كار دستگاه تصفيه هواي خانگي چگونه است؟

دستگاه تصفيه هواي خانگي دستگاهي است كه با فيلترهايي كه دارد، فضاي درون خانه را پاك مي‌كند. اين دستگاه هواي بيرون را به خانه نمي‌آورد. در عوض همان هوايي كه در اتاق است را از فيلترهاي خود عبور مي‌دهد تا آلودگي‌ها از آن خارج شوند. دستگاه تصفيه هوا علاوه بر از بين بردن هواي آلوده، بوهاي نامطبوع، قارچ‌ها و باكتري‌ها و مو و بوي حيواناتي كه در خانه زندگي مي‌كنند را نيز از بين مي‌برد.

فيلترهاي هپا، كربن فعال، يونيزه كننده و uv از جمله فيلترهاي دستگاه تصفيه هواي خانگي هستند. در ادامه به توضيح اين فيلترها مي‌پردازيم.

·        هپا: اين فيلترها مي‌توانند 99 درصد از آلودگي‌ها را از هوا جدا كنند. در اين فيلتر گردوغبار، باكتري و آلاينده با عبور از مواد متراكم، در آن‌ها گير مي‌كنند و هواي پاكيزه به بيرون از دستگاه فرستاده مي‌شود.

·        كربن فعال: فيلترهاي كربن فعال به خاطر خاصيت خوب خود در جذب آلودگي‌ها در دستگاه‌هاي تصفيه آب خانگي هم استفاده مي‌شوند. اين فيلتر همراه با فيلتر هپا به تصفيه هوا در دستگاه تصفيه هوا مي‌پردازد. آلودگي‌ها جذب اين فيلتر شده و وارد هوا نمي‌شوند.

·        Uv : پرتو نور فرابنفش خاصيت ميكروب كشي دارد. فيلتر يو وي لامپي است كه ميكروب‌هاي هوايي كه از آن رد مي‌شود را با تاباندن نور فرابنفش از بين مي‌برد.

·        يونيزه كننده: يون‌هاي سنگين نمي‌توانند در هوا شناور باشند و روي زمين مي‌افتند. عملكرد اين فيلترها انتشار يون منفي در هوا است كه با آلاينده‌ها تركيب شده و آن‌ها را سنگين مي‌كنند. در اين شرايط آلاينده‌ها نمي‌توانند در هوا شناور باشند و روي زمين مي‌افتند، در نتيجه هوا پاكيزه مي‌شود.

 

مدل‌هاي مختلفي از دستگاه تصفيه هواي خانگي در بازار موجود است كه تحت برندهايي مثل پارس خزر، شيائومي، شارپ و … قرار دارد. در اين مقاله به بررسي و نقد سه مدل متفاوت از سه برند شارپ، پارس خزر و شيائومي مي‌پردازيم و ويژگي‌هاي هر يك را ذكر مي‌كنيم تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد. تا پايان مقاله با ما همراه باشيد

 

مزاياي دستگاه تصفيه هوا

گردوغبار، گرده‌ها، شوره‌ي حيوانات خانگي و هاگ‌ها مي‌توانند در نقش آلرژن عمل كنند و باعث ايجاد آلرژي در افراد مختلف شوند. ذرات دود و تركيبات آلي فرار ممكن است باعث به‌خطرافتادن سلامتي شوند. قرار گرفتن در معرض اين ذرات، احتمال ابتلا به سندرم ساختمان بيمار را افزايش مي‌دهد.

دستگاه‌هاي تصفيه هوا با گرفتن ذرات اضافي، خطر ابتلا به بيماري‌ها را كاهش مي‌دهند. مزيت ديگر دستگاه تصفيه هوا، تنفس هواي بدون دود است. در راهنماي خريد دستگاه تصفيه هوا موارد مهمي را ذكر مي‌كنيم تا بتوانيد دستگاهي را كه مناسب محل زندگي شما است پيدا كنيد.

 

عملكرد

عملكرد دستگاه‌هاي تصفيه‌ي هوا با معيارهاي نرخ تحويل و تهويه‌درساعت سنجيده مي‌شود. درادامه، اين موضوع را بررسي مي‌كنيم.

 

نرخ تحويل (CADR)

نرخ تحويل درواقع به شما مي‌گويد چه مقدار هواي تصفيه‌شده از دستگاه خارج مي‌شود و سرعت عملكرد دستگاه چقدر است. هرچه CADR بيشتر باشد ظرفيت تصفيه‌ي دستگاه نيز بيشتر است. براساس فضاي اتاقي كه قصد داريد دستگاه تصفيه را در آن قرار دهيد، مي‌توانيد دستگاهي با نرخ تحويل بيشتر براي آن فضا انتخاب كنيد.

 

تهويه در ساعت (ACH)

ACH مشخص مي‌كند كه دستگاه تصفيه‌ در هر ساعت چند بار موفق مي‌شود هواي اتاق را كاملاً تصفيه‌ كند. باتوجه‌به آلودگي زياد هوا در برخي شهرها مثل تهران، لازم است دستگاهي انتخاب شود كه ACH چهار داشته باشد؛ يعني هر ۱۵ دقيقه يك بار هواي اتاق را كاملاً تصفيه كند.

جالب است بدانيد به‌دليل وجود فضاي رقابتي در بازارِ دستگاه‌هاي تصفيه‌ي هوا، شركت‌ها معمولاً نرخ تحويل (CADR) را افزايش مي‌دهند و روي اين موضوع مانور تبليغاتي بيشتري مي‌دهند؛ در‌صورتي‌كه درباره‌ي تهويه در ساعت (ACH) عموماً سكوت مي‌كنند. توجه كنيد حتي اگر دستگاهي فضاي پوشش زيادي داشته باشد؛ اما تهويه در ساعت آن كم باشد، بايد به عملكرد كلي آن شك كرد.

 

قابليت حمل

قابليت حمل دستگاه تصفيه با وزن آن رابطه‌ي مستقيم دارد؛ اما هيچ رابطه‌ي معني‌داري با توانايي دستگاه ندارد. به اين موضوع دقت كنيد كه دستگاهي كوچك نيز مي‌تواند اتاقي بزرگ را به‌طوربهينه تصفيه كند؛ پس نبايد فريب اندازه‌ي بزرگ دستگاه‌ها را بخوريد. دستگاه‌هاي بزرگ تصفيه هم از‌لحاظ وزن و هم ازلحاظ هزينه سنگين هستند و فضاي زيادي اشغال مي‌كنند‌.

 

سروصدا و مصرف انرژي

توصيه مي‌كنيم كه هنگام خريد دقت كنيد دستگاه سروصداي زيادي توليد نكند. بلندي صداي توليدي دستگاه عموماً در مشخصات دستگاه با دسي‌بل (db) مشخص شده است. هرچه دسي‌بل كمتر باشد، آرامش بيشتري خواهيد داشت. درباره‌ي مصرف برق و بهينه‌بودن و برچسب مصرف انرژي دستگاه نيز بايد دقت كافي به‌خرج دهيد؛ چرا‌كه دستگاه پرمصرفي كه شبانه‌روز كار كند، مي‌تواند باعث شود در پايان ماه با مشاهده‌ي قبض برق بيماري‌هاي تنفسي را ترجيح دهيد!

 

 

 

 

 

مكانيسم عملكرد دستگاه تميزكننده هوا

با پيشرفت تكنولوژي، مكانيسم عملكرد دستگاه‌هاي تصفيه هوا هم به مرور زمان پيشرفته‌تر و مدرن‌تر شد. اين دستگاه‌ها از جنبه‌ي مكانيسم در حال حاضر به دو دسته تقسيم مي‌شوند:

دستگاه‌ها با فيلتراسيون خالص: اين مدل دستگاه‌ها براي جذب مواد معلق و گازهاي شيميايي به شدت كاربرد دارد. تنها چالش و محدوديت موجود در اين زمينه، تعويض فيلترها به صورت دوره‌اي خلاصه مي‌شود.

دستگاه‌هاي الكترونيكي: منظور از الكترونيك در واقع بهره‌برداري از تكنيك‌هايي نظير تعبيه‌ي لامپ‌هاي UV، فيلترهاي منحصر به فرد كاتاليستي و پديده‌ي يونيزاسيون هواست. در واقع اين نوع دستگاه، محدوديتِ موجود در روش فيلتراسيون خالص را ندارد؛ به اين دليل كه دستگاه تصفيه كننده هواي الكترونيكي اصلا قرار نيست چيزي را به خود جذب كند. با اين اوصاف، دستگاه‌هاي تصفيه كننده الكترونيكي هم داراي طول عمر مشخصي است. از همين رو، به مرور زمان احتمال مي‌رود عملكرد اين نوع دستگاه‌ها با افت كيفيت همراه شود.

 

 

نكات پاياني

دستگاه‌ تصفيه‌ي هوا در‌صورت باز‌بودن در و پنجره، تأثير چنداني نخواهد داشت.

سياست يكي براي همه در اين مورد جواب نمي‌دهد؛ يعني يك دستگاه قابل‌‌حمل فقط از‌پس يك اتاق برمي‌آيد، نه كل خانه.

به‌منظور كاهش هزينه‌ي مصرف برق، به‌دنبال دستگاهي با گزينه‌هاي ذخيره‌ي انرژي و رتبه‌ي عالي در برچسب انرژي باشيد.

درباره‌ي داشتن گارانتي و خدمات پس از فروش و سهولت تعويض فيلترها مطمئن شويد.

دستگاه‌ تصفيه‌ي هوا بايد هميشه روشن باشد تا بازدهي مطلوبي ارائه دهد.

 


برچسب: راهنماي خريد دستگاه تصفيه هوا،بررسي راهنماي خريد دستگاه تصفيه هوا،قيمت تصفيه هوا،خريد تصفيه هوا ، تصفيه هواي بلواير،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۴:۲۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UD

تلويزيون ال‌اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG با صفحه نمايش ۵۵ اينچي، ظرفيت حافظه داخلي ۸ گيگابايت و رم ۱.۵ گيگابايتي، يكي از برترين تلويزيون‌هاي موجود در بازار است. توانايي ارائه صدايي رسا و گيرا و با كيفيت بالا در اين تلويزيون با تعبيه شدن دو بلندگو ۱۵ وات و توان كلي صوتي ۳۰ وات ميسر شده است. اين تلويزيون هوشمند با سيستم‌عامل اندرويد و پردازنده چهار هسته‌اي، عملكرد خوبي در وبگردي و تماشاي محتواي آنلاين دارد. سه درگاه HDMI و دو عدد USB ۲.۰ تعبيه شده در اين تلويزيون به كاربرانش اجازه مي‌دهد تا از امكانات و تجهيزات مختلف استفاده كند. همچنين، قابليت موس اين تلويزيون، كنترل و مديريت آن را بيش از پيش آسان مي‌كند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SK610UG از سري محصولات باكيفيت و جديد شركت اسنوا مي باشد.طراحي محصول بصورت بدون فريم بوده كه جذابيت ظاهري آن را بالاتر برده و نماي زيبايي را به محيط مي افزايد.  پنل موجود در تلويزيون از نوع IPS مي باشد، پنل هاي IPS داراي رده كيفيتي A+ بوده و زاويه ديد گسترده اي دارد بنابراين شما مي توانيد از هر زاويه اي تلويزيون را تماشا كنيد چرا كه در هر زاويه اي كيفيت تصوير بالا باقي مي ماند. از ديگر سيستم هاي مهم در تلويزيون اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SK610UG مي توان به وجود گيرنده ديجيتال قدرتمند از نوع DVBT2 ، پشتيباني از ويژگي HBB TV كه با فرمان صوتي به تلويزيون فعاليت هاي آن كنترل مي شود. قابليت ضبط برنامه هاي تلويزيوني، قابليت اتصال به شبكه بي سيم و اينترنت از ديگر مشخصه هاي موجود در اين محصول مي باشد. اين تلويزيون از نوع هوشمند بوده و به جديدترين فناوري هاي روز دنيا مجهز شده است. كاربران مي توانند به واسطه قابليت هوشمندي آن به دنياي اينترنت متصل شده و از سرگرمي هاي نامحدود در آن مانند تماشاي فيلم و سريال، موسيقي ها، برنامه هاي كاربردي، بازي و وب گردي بهره ببرند. كيفيت تصوير در اين ال اي دي هوشمند Ultra HD 4K مي باشد و اين يعني كيفيت تصاوير چهار برابر كيفيت تلويزيون هاي FHD مي باشد. طراحي بدون فريم و زيباي اين محصول جذابيت بالايي به دكوراسيون منازل مي دهد و محيط را جذاب تر مي كند. سيستم عامل موجود در تلويزيون اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SK610UG از نوع Android 9.0 مي باشد كه كاربري بالايي در وب گردي و همچنين سرعت تلويزيون دارد. همچنين وجود پردازنده 4 هسته اي سرعت دستورات تلويزيون را بالا برده و عكس العمل آن بسيار سريع و دقيق مي باشد. همچنين براي بارگيري فايل هاي تصويري و صوتي و برنامه در حدود 8 گيگابايت حافظه داخلي براي اين تلويزيون در نظر گرفته شده است. 

 

 

رابط هوشمند

تلويزيون ال‌اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG با رابط هوشمند و سيستم عامل اندرويد خود، به شما اين امكان را مي‌دهد كه از تلويزيون به عنوان يك دستگاه مشابه به گوشي‌هاي هوشمند يا لپ تاپ استفاده كنيد. با استفاده از اين قابليت‌ها، شما مي‌توانيد به اينترنت متصل شويد، برنامه‌هاي مورد علاقه خود را به صورت آنلاين ببينيد و حتي برنامه‌هاي مورد نياز خود را روي تلويزيون نصب كنيد. همچنين، سيستم‌عامل اندرويد مدت‌ها است كه به عنوان بهترين سيستم عامل براي تلوزيون‌هاي هوشمند قلمداد مي‌شود و تلويزيون مذكور هم همانطور كه اشاره شد به اين سيستم عامل مجهز شده است. از جمله امكاناتي كه اين سيستم‌عامل براي كاربرانش فراهم مي‌كند، دسترسي به بازار برنامه‌هاي گوگل پلي است كه امكان دانلود و نصب برنامه‌ها و بازي‌هاي مختلف را فراهم مي‌كند. تلويزيون هوشمند اسنوا داراي حافظه داخلي است كه باعث مي‌شود كاربران بتوانند برنامه‌ها و بازي‌هاي مورد علاقه خود را روي تلويزيون نصب كنند و از آن‌ها لذت ببرند.

 

 

تجربه بصري فوق العاده با تلويزيون ۵۵ اينچي اسنوا

تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG با اندازه ۵۵ اينچي خود، تجربه‌اي فوق العاده از تماشاي فيلم و سريال را براي شما به ارمغان مي‌آورد. اين تلويزيون با قابليت‌هاي فراواني كه دارد، از جمله ارائه تصويري بسيار واضح، به شما اين امكان را مي‌دهد كه لذت بيشتري از تماشاي برنامه‌هاي مورد علاقه خود ببريد. كيفيت تصوير عالي و وضوح Ultra HD - ۴K اين تلويزيون يكي از ويژگي‌هاي برجسته آن است. با استفاده از تكنولوژي ال‌اي‌دي و همچنين بهره‌مندي از ويژگي‌هاي ذكر شده، اين تلويزيون امكان توليد تصاوير با كيفيت بالا و وضوح قابل توجه را دارد. اين موضوع باعث مي‌شود تا حتي جزئيات كوچك تصاوير هم به‌طور بسيار واضح به نمايش درآيد.

 

امكانات ارتباطي

در تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ، امكانات ارتباطي متعددي وجود دارد كه باعث افزايش ارزش آن مي‌شوند. برخي از اين امكانات شامل رابط‌هاي HDMI و USB مي‌شوند. اين رابط‌ها به كاربران اجازه مي‌دهند تا تلويزيون خود را به پخش كننده‌هاي ديگر وصل كنند. براي مثال، با استفاده از رابط HDMI، مي‌توان از طريق يك كامپيوتر، كنسول بازي، دي وي دي پلير يا هر دستگاه ديجيتال ديگري كه از اين نوع اتصال پشتيباني مي‌كند، محتوا را به تلويزيون انتقال داد. استفاده از رابط USB در تلويزيون هوشمند اسنوا هم امكانات متعددي را در اختيار دارندگانش قرار مي‌دهد. به وسيله‌ي اين رابط، مي‌توانيد فايل‌هاي مختلف را از طريق يك درايو فلش، يك هارد اكسترنال يا هر دستگاه USB ديگري به تلويزيون خود منتقل كنيد. اين امكان شامل پخش فيلم‌ها، موسيقي، تصاوير و حتي اسناد است.

 

توان صوتي در تلويزيون هوشمند اسنوا

يكي از ويژگي‌هاي برجسته تلويزيون‌هاي هوشمند اسنوا، به‌خصوص مدل SSD-55SK610UG، توان صوتي بالاي آن‌ها است. توان صوتي به‌اين معناست كه بلندگوهاي داخلي اين تلويزيون چه قدرتي در ايجاد صدا دارند. با افزايش اين توان، تجربه تماشاي فيلم‌ها و سريال‌ها گيراتر و غوطه‌ور كننده‌تر خواهند شد. بلندگوهاي اين مدل از تلويزيون اسنوا، برخلاف بسياري از برندهاي ديگر، عدد بالاي 30 وات را نشان مي‌دهد. با اين ميزان توان، بلندگوهاي اين تلويزيون قادر به ايجاد صدايي شفاف، با دقت بالا و بدون تغيير در كيفيت در سطح‌هاي صداي مختلف خواهند بود.

 

كيفيت تصوير 4K چيست؟

رزولوشن در كيفيت تصوير كلي نمايشگر ها تاثير زيادي دارد. امروزه بيشتر نمايشگرها با رزولوشن Ultra Hd-4K و Full hd توليد مي شوند.

در كل كيفيت 4k داراي رزولوشن چهار برابر كيفيت FULL HD است يعني تصاويري واضح تر به شما ارائه مي دهد كه اين مورد در تلويزيون ها اهميت زيادي دارد.

براي ارتقاي رزولوشن هاي با كيفيت پايين تر، تلويزيون هاي 4k مجهز به قابليت ارتقا دهنده هستند كه با اين فرآيند تعداد رزولوشن قسمت هايي از تصاوير داراي رزولوشن پايين تر را افزايش مي دهد.

 

تلويزيون اسمارت چيست؟

با روند رو به رشد استفاده از تلويزيون هاي Smart (هوشمند)، تقريبا ديگر تلويزيون جديدي نمي بينيد كه اسمارت نباشد.

قابليت ها و اپليكيشن هاي جالب موجود در تلويزيون هاي هوشمند كه روز به روز گسترده تر و جذاب تر مي شوند همه را به سمت خود كشانده است.

 

فناوري HDR در صفحه ‌نمايش چيست؟

HDR مخفف High Dynamic Range يا تصوير برداري دامنه ديناميك بالا است و با اينكه نام مشابه اي با تكنولوژي عكاسي دوربين گوشي هوشمندتان دارد، در حقيقت اين دو هيچ ارتباطي به هم ندارند.

تلويزيون‌ هاي HDR طوري طراحي‌شده ‌اند كه تصاوير واقعي ‌تري با دست‌ كاري رنگ ‌ها به‌ گونه‌ اي كه بيشتر شبيه به زندگي واقعي به نظر برسد، نشان دهند.

تلويزيون‌ هاي HDR با افزايش تفاوت بين نقاط تاريك و روشن و اضافه كردن رنگ بيشتر به تصاوير به‌ صورت كلي، مي‌ توانند چيزي را كه دوربين در هنگام فيلم ‌برداري مي ‌ديده به شما نشان دهند، گويي خود در آنجا ايستاده باشيد.

هرگاه صحبت از تلويزيون‌ هاي HDR و محتواي HDR باشد، بايد دو استاندارد مهم را مدنظر قرار دهيم:

HDR10 ،Dolby Vision استاندارد معمول براي هر دو سازندگان دستگاه تلويزيون اسنوا و توليد كنندگان محتواي اين صنعت است؛ اما اگر به خريد تلويزيون برويد، هيچ‌ گاه نام HDR10 را بر ليست قابليت‌ هاي تلويزيون نمي‌بينيد.

هر سازنده، اين استاندارد را به نامي متفاوت مي ‌خواند.

اگر ببينيد كه يك تلويزيون به‌ طور كلي از HDR پشتيباني مي‌كند، مي‌ توانيد تصور كنيد كه منظور فروشنده HDR10 است.

چون اين يك استاندارد آزاد است، سازندگان محتوا مي ‌توانند بدون پرداخت هزينه‌ هاي لايسنس از آن استفاده كنند.

 

screen mirroring چيست؟

screen mirroring به معني اشتراك گذاري يا آينه كردن صفحه نمايش است.

به دليل كوچك بودن صفحه نمايش گوشي يا لپ تاپ برخي اوقات لازم است كه ان را روي صفحه بزرگتري شير كنيد كه اپ ها و روش هاي زيادي با استفاده از كابل و بدون كابل (WIFI) براي اين كار وجود دارد كه يكي از اين موارد تكنولوژي screen mirroring است.

 

Dolby Digital چيست؟

صداي فراگير يك بخشي جدايي ناپذير از تجربه سينماي خانگي است و با اين وجود، بسياري از فرمت هاي صداي فراگير براي استفاده وجود دارند.

اين به قابليت هاي سيستم صوتي، طرح بلندگو و محتوا نيز بستگي دارد.

احتمالا بيشترين استفاده از فرمت هايي است كه بخشي از خانواده Dolby Digital هستند.

 


برچسب: بررسي تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،قيمت تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،خريد تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،فروش تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،گارانتي تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،تلويزيون اسنوا ،تلويزيون 55 اينچ اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۱:۵۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UD

تلويزيون ال‌اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG با صفحه نمايش ۵۵ اينچي، ظرفيت حافظه داخلي ۸ گيگابايت و رم ۱.۵ گيگابايتي، يكي از برترين تلويزيون‌هاي موجود در بازار است. توانايي ارائه صدايي رسا و گيرا و با كيفيت بالا در اين تلويزيون با تعبيه شدن دو بلندگو ۱۵ وات و توان كلي صوتي ۳۰ وات ميسر شده است. اين تلويزيون هوشمند با سيستم‌عامل اندرويد و پردازنده چهار هسته‌اي، عملكرد خوبي در وبگردي و تماشاي محتواي آنلاين دارد. سه درگاه HDMI و دو عدد USB ۲.۰ تعبيه شده در اين تلويزيون به كاربرانش اجازه مي‌دهد تا از امكانات و تجهيزات مختلف استفاده كند. همچنين، قابليت موس اين تلويزيون، كنترل و مديريت آن را بيش از پيش آسان مي‌كند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SK610UG از سري محصولات باكيفيت و جديد شركت اسنوا مي باشد.طراحي محصول بصورت بدون فريم بوده كه جذابيت ظاهري آن را بالاتر برده و نماي زيبايي را به محيط مي افزايد.  پنل موجود در تلويزيون از نوع IPS مي باشد، پنل هاي IPS داراي رده كيفيتي A+ بوده و زاويه ديد گسترده اي دارد بنابراين شما مي توانيد از هر زاويه اي تلويزيون را تماشا كنيد چرا كه در هر زاويه اي كيفيت تصوير بالا باقي مي ماند. از ديگر سيستم هاي مهم در تلويزيون اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SK610UG مي توان به وجود گيرنده ديجيتال قدرتمند از نوع DVBT2 ، پشتيباني از ويژگي HBB TV كه با فرمان صوتي به تلويزيون فعاليت هاي آن كنترل مي شود. قابليت ضبط برنامه هاي تلويزيوني، قابليت اتصال به شبكه بي سيم و اينترنت از ديگر مشخصه هاي موجود در اين محصول مي باشد. اين تلويزيون از نوع هوشمند بوده و به جديدترين فناوري هاي روز دنيا مجهز شده است. كاربران مي توانند به واسطه قابليت هوشمندي آن به دنياي اينترنت متصل شده و از سرگرمي هاي نامحدود در آن مانند تماشاي فيلم و سريال، موسيقي ها، برنامه هاي كاربردي، بازي و وب گردي بهره ببرند. كيفيت تصوير در اين ال اي دي هوشمند Ultra HD 4K مي باشد و اين يعني كيفيت تصاوير چهار برابر كيفيت تلويزيون هاي FHD مي باشد. طراحي بدون فريم و زيباي اين محصول جذابيت بالايي به دكوراسيون منازل مي دهد و محيط را جذاب تر مي كند. سيستم عامل موجود در تلويزيون اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SK610UG از نوع Android 9.0 مي باشد كه كاربري بالايي در وب گردي و همچنين سرعت تلويزيون دارد. همچنين وجود پردازنده 4 هسته اي سرعت دستورات تلويزيون را بالا برده و عكس العمل آن بسيار سريع و دقيق مي باشد. همچنين براي بارگيري فايل هاي تصويري و صوتي و برنامه در حدود 8 گيگابايت حافظه داخلي براي اين تلويزيون در نظر گرفته شده است. 

 

 

رابط هوشمند

تلويزيون ال‌اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG با رابط هوشمند و سيستم عامل اندرويد خود، به شما اين امكان را مي‌دهد كه از تلويزيون به عنوان يك دستگاه مشابه به گوشي‌هاي هوشمند يا لپ تاپ استفاده كنيد. با استفاده از اين قابليت‌ها، شما مي‌توانيد به اينترنت متصل شويد، برنامه‌هاي مورد علاقه خود را به صورت آنلاين ببينيد و حتي برنامه‌هاي مورد نياز خود را روي تلويزيون نصب كنيد. همچنين، سيستم‌عامل اندرويد مدت‌ها است كه به عنوان بهترين سيستم عامل براي تلوزيون‌هاي هوشمند قلمداد مي‌شود و تلويزيون مذكور هم همانطور كه اشاره شد به اين سيستم عامل مجهز شده است. از جمله امكاناتي كه اين سيستم‌عامل براي كاربرانش فراهم مي‌كند، دسترسي به بازار برنامه‌هاي گوگل پلي است كه امكان دانلود و نصب برنامه‌ها و بازي‌هاي مختلف را فراهم مي‌كند. تلويزيون هوشمند اسنوا داراي حافظه داخلي است كه باعث مي‌شود كاربران بتوانند برنامه‌ها و بازي‌هاي مورد علاقه خود را روي تلويزيون نصب كنند و از آن‌ها لذت ببرند.

 

 

تجربه بصري فوق العاده با تلويزيون ۵۵ اينچي اسنوا

تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG با اندازه ۵۵ اينچي خود، تجربه‌اي فوق العاده از تماشاي فيلم و سريال را براي شما به ارمغان مي‌آورد. اين تلويزيون با قابليت‌هاي فراواني كه دارد، از جمله ارائه تصويري بسيار واضح، به شما اين امكان را مي‌دهد كه لذت بيشتري از تماشاي برنامه‌هاي مورد علاقه خود ببريد. كيفيت تصوير عالي و وضوح Ultra HD - ۴K اين تلويزيون يكي از ويژگي‌هاي برجسته آن است. با استفاده از تكنولوژي ال‌اي‌دي و همچنين بهره‌مندي از ويژگي‌هاي ذكر شده، اين تلويزيون امكان توليد تصاوير با كيفيت بالا و وضوح قابل توجه را دارد. اين موضوع باعث مي‌شود تا حتي جزئيات كوچك تصاوير هم به‌طور بسيار واضح به نمايش درآيد.

 

امكانات ارتباطي

در تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ، امكانات ارتباطي متعددي وجود دارد كه باعث افزايش ارزش آن مي‌شوند. برخي از اين امكانات شامل رابط‌هاي HDMI و USB مي‌شوند. اين رابط‌ها به كاربران اجازه مي‌دهند تا تلويزيون خود را به پخش كننده‌هاي ديگر وصل كنند. براي مثال، با استفاده از رابط HDMI، مي‌توان از طريق يك كامپيوتر، كنسول بازي، دي وي دي پلير يا هر دستگاه ديجيتال ديگري كه از اين نوع اتصال پشتيباني مي‌كند، محتوا را به تلويزيون انتقال داد. استفاده از رابط USB در تلويزيون هوشمند اسنوا هم امكانات متعددي را در اختيار دارندگانش قرار مي‌دهد. به وسيله‌ي اين رابط، مي‌توانيد فايل‌هاي مختلف را از طريق يك درايو فلش، يك هارد اكسترنال يا هر دستگاه USB ديگري به تلويزيون خود منتقل كنيد. اين امكان شامل پخش فيلم‌ها، موسيقي، تصاوير و حتي اسناد است.

 

توان صوتي در تلويزيون هوشمند اسنوا

يكي از ويژگي‌هاي برجسته تلويزيون‌هاي هوشمند اسنوا، به‌خصوص مدل SSD-55SK610UG، توان صوتي بالاي آن‌ها است. توان صوتي به‌اين معناست كه بلندگوهاي داخلي اين تلويزيون چه قدرتي در ايجاد صدا دارند. با افزايش اين توان، تجربه تماشاي فيلم‌ها و سريال‌ها گيراتر و غوطه‌ور كننده‌تر خواهند شد. بلندگوهاي اين مدل از تلويزيون اسنوا، برخلاف بسياري از برندهاي ديگر، عدد بالاي 30 وات را نشان مي‌دهد. با اين ميزان توان، بلندگوهاي اين تلويزيون قادر به ايجاد صدايي شفاف، با دقت بالا و بدون تغيير در كيفيت در سطح‌هاي صداي مختلف خواهند بود.

 

كيفيت تصوير 4K چيست؟

رزولوشن در كيفيت تصوير كلي نمايشگر ها تاثير زيادي دارد. امروزه بيشتر نمايشگرها با رزولوشن Ultra Hd-4K و Full hd توليد مي شوند.

در كل كيفيت 4k داراي رزولوشن چهار برابر كيفيت FULL HD است يعني تصاويري واضح تر به شما ارائه مي دهد كه اين مورد در تلويزيون ها اهميت زيادي دارد.

براي ارتقاي رزولوشن هاي با كيفيت پايين تر، تلويزيون هاي 4k مجهز به قابليت ارتقا دهنده هستند كه با اين فرآيند تعداد رزولوشن قسمت هايي از تصاوير داراي رزولوشن پايين تر را افزايش مي دهد.

 

تلويزيون اسمارت چيست؟

با روند رو به رشد استفاده از تلويزيون هاي Smart (هوشمند)، تقريبا ديگر تلويزيون جديدي نمي بينيد كه اسمارت نباشد.

قابليت ها و اپليكيشن هاي جالب موجود در تلويزيون هاي هوشمند كه روز به روز گسترده تر و جذاب تر مي شوند همه را به سمت خود كشانده است.

 

فناوري HDR در صفحه ‌نمايش چيست؟

HDR مخفف High Dynamic Range يا تصوير برداري دامنه ديناميك بالا است و با اينكه نام مشابه اي با تكنولوژي عكاسي دوربين گوشي هوشمندتان دارد، در حقيقت اين دو هيچ ارتباطي به هم ندارند.

تلويزيون‌ هاي HDR طوري طراحي‌شده ‌اند كه تصاوير واقعي ‌تري با دست‌ كاري رنگ ‌ها به‌ گونه‌ اي كه بيشتر شبيه به زندگي واقعي به نظر برسد، نشان دهند.

تلويزيون‌ هاي HDR با افزايش تفاوت بين نقاط تاريك و روشن و اضافه كردن رنگ بيشتر به تصاوير به‌ صورت كلي، مي‌ توانند چيزي را كه دوربين در هنگام فيلم ‌برداري مي ‌ديده به شما نشان دهند، گويي خود در آنجا ايستاده باشيد.

هرگاه صحبت از تلويزيون‌ هاي HDR و محتواي HDR باشد، بايد دو استاندارد مهم را مدنظر قرار دهيم:

HDR10 ،Dolby Vision استاندارد معمول براي هر دو سازندگان دستگاه تلويزيون اسنوا و توليد كنندگان محتواي اين صنعت است؛ اما اگر به خريد تلويزيون برويد، هيچ‌ گاه نام HDR10 را بر ليست قابليت‌ هاي تلويزيون نمي‌بينيد.

هر سازنده، اين استاندارد را به نامي متفاوت مي ‌خواند.

اگر ببينيد كه يك تلويزيون به‌ طور كلي از HDR پشتيباني مي‌كند، مي‌ توانيد تصور كنيد كه منظور فروشنده HDR10 است.

چون اين يك استاندارد آزاد است، سازندگان محتوا مي ‌توانند بدون پرداخت هزينه‌ هاي لايسنس از آن استفاده كنند.

 

screen mirroring چيست؟

screen mirroring به معني اشتراك گذاري يا آينه كردن صفحه نمايش است.

به دليل كوچك بودن صفحه نمايش گوشي يا لپ تاپ برخي اوقات لازم است كه ان را روي صفحه بزرگتري شير كنيد كه اپ ها و روش هاي زيادي با استفاده از كابل و بدون كابل (WIFI) براي اين كار وجود دارد كه يكي از اين موارد تكنولوژي screen mirroring است.

 

Dolby Digital چيست؟

صداي فراگير يك بخشي جدايي ناپذير از تجربه سينماي خانگي است و با اين وجود، بسياري از فرمت هاي صداي فراگير براي استفاده وجود دارند.

اين به قابليت هاي سيستم صوتي، طرح بلندگو و محتوا نيز بستگي دارد.

احتمالا بيشترين استفاده از فرمت هايي است كه بخشي از خانواده Dolby Digital هستند.

 


برچسب: بررسي تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،قيمت تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،خريد تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،فروش تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،گارانتي تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،تلويزيون اسنوا ،تلويزيون 55 اينچ اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۱:۵۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UD

تلويزيون ال‌اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG با صفحه نمايش ۵۵ اينچي، ظرفيت حافظه داخلي ۸ گيگابايت و رم ۱.۵ گيگابايتي، يكي از برترين تلويزيون‌هاي موجود در بازار است. توانايي ارائه صدايي رسا و گيرا و با كيفيت بالا در اين تلويزيون با تعبيه شدن دو بلندگو ۱۵ وات و توان كلي صوتي ۳۰ وات ميسر شده است. اين تلويزيون هوشمند با سيستم‌عامل اندرويد و پردازنده چهار هسته‌اي، عملكرد خوبي در وبگردي و تماشاي محتواي آنلاين دارد. سه درگاه HDMI و دو عدد USB ۲.۰ تعبيه شده در اين تلويزيون به كاربرانش اجازه مي‌دهد تا از امكانات و تجهيزات مختلف استفاده كند. همچنين، قابليت موس اين تلويزيون، كنترل و مديريت آن را بيش از پيش آسان مي‌كند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SK610UG از سري محصولات باكيفيت و جديد شركت اسنوا مي باشد.طراحي محصول بصورت بدون فريم بوده كه جذابيت ظاهري آن را بالاتر برده و نماي زيبايي را به محيط مي افزايد.  پنل موجود در تلويزيون از نوع IPS مي باشد، پنل هاي IPS داراي رده كيفيتي A+ بوده و زاويه ديد گسترده اي دارد بنابراين شما مي توانيد از هر زاويه اي تلويزيون را تماشا كنيد چرا كه در هر زاويه اي كيفيت تصوير بالا باقي مي ماند. از ديگر سيستم هاي مهم در تلويزيون اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SK610UG مي توان به وجود گيرنده ديجيتال قدرتمند از نوع DVBT2 ، پشتيباني از ويژگي HBB TV كه با فرمان صوتي به تلويزيون فعاليت هاي آن كنترل مي شود. قابليت ضبط برنامه هاي تلويزيوني، قابليت اتصال به شبكه بي سيم و اينترنت از ديگر مشخصه هاي موجود در اين محصول مي باشد. اين تلويزيون از نوع هوشمند بوده و به جديدترين فناوري هاي روز دنيا مجهز شده است. كاربران مي توانند به واسطه قابليت هوشمندي آن به دنياي اينترنت متصل شده و از سرگرمي هاي نامحدود در آن مانند تماشاي فيلم و سريال، موسيقي ها، برنامه هاي كاربردي، بازي و وب گردي بهره ببرند. كيفيت تصوير در اين ال اي دي هوشمند Ultra HD 4K مي باشد و اين يعني كيفيت تصاوير چهار برابر كيفيت تلويزيون هاي FHD مي باشد. طراحي بدون فريم و زيباي اين محصول جذابيت بالايي به دكوراسيون منازل مي دهد و محيط را جذاب تر مي كند. سيستم عامل موجود در تلويزيون اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SK610UG از نوع Android 9.0 مي باشد كه كاربري بالايي در وب گردي و همچنين سرعت تلويزيون دارد. همچنين وجود پردازنده 4 هسته اي سرعت دستورات تلويزيون را بالا برده و عكس العمل آن بسيار سريع و دقيق مي باشد. همچنين براي بارگيري فايل هاي تصويري و صوتي و برنامه در حدود 8 گيگابايت حافظه داخلي براي اين تلويزيون در نظر گرفته شده است. 

 

 

رابط هوشمند

تلويزيون ال‌اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UG با رابط هوشمند و سيستم عامل اندرويد خود، به شما اين امكان را مي‌دهد كه از تلويزيون به عنوان يك دستگاه مشابه به گوشي‌هاي هوشمند يا لپ تاپ استفاده كنيد. با استفاده از اين قابليت‌ها، شما مي‌توانيد به اينترنت متصل شويد، برنامه‌هاي مورد علاقه خود را به صورت آنلاين ببينيد و حتي برنامه‌هاي مورد نياز خود را روي تلويزيون نصب كنيد. همچنين، سيستم‌عامل اندرويد مدت‌ها است كه به عنوان بهترين سيستم عامل براي تلوزيون‌هاي هوشمند قلمداد مي‌شود و تلويزيون مذكور هم همانطور كه اشاره شد به اين سيستم عامل مجهز شده است. از جمله امكاناتي كه اين سيستم‌عامل براي كاربرانش فراهم مي‌كند، دسترسي به بازار برنامه‌هاي گوگل پلي است كه امكان دانلود و نصب برنامه‌ها و بازي‌هاي مختلف را فراهم مي‌كند. تلويزيون هوشمند اسنوا داراي حافظه داخلي است كه باعث مي‌شود كاربران بتوانند برنامه‌ها و بازي‌هاي مورد علاقه خود را روي تلويزيون نصب كنند و از آن‌ها لذت ببرند.

 

 

تجربه بصري فوق العاده با تلويزيون ۵۵ اينچي اسنوا

تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG با اندازه ۵۵ اينچي خود، تجربه‌اي فوق العاده از تماشاي فيلم و سريال را براي شما به ارمغان مي‌آورد. اين تلويزيون با قابليت‌هاي فراواني كه دارد، از جمله ارائه تصويري بسيار واضح، به شما اين امكان را مي‌دهد كه لذت بيشتري از تماشاي برنامه‌هاي مورد علاقه خود ببريد. كيفيت تصوير عالي و وضوح Ultra HD - ۴K اين تلويزيون يكي از ويژگي‌هاي برجسته آن است. با استفاده از تكنولوژي ال‌اي‌دي و همچنين بهره‌مندي از ويژگي‌هاي ذكر شده، اين تلويزيون امكان توليد تصاوير با كيفيت بالا و وضوح قابل توجه را دارد. اين موضوع باعث مي‌شود تا حتي جزئيات كوچك تصاوير هم به‌طور بسيار واضح به نمايش درآيد.

 

امكانات ارتباطي

در تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ، امكانات ارتباطي متعددي وجود دارد كه باعث افزايش ارزش آن مي‌شوند. برخي از اين امكانات شامل رابط‌هاي HDMI و USB مي‌شوند. اين رابط‌ها به كاربران اجازه مي‌دهند تا تلويزيون خود را به پخش كننده‌هاي ديگر وصل كنند. براي مثال، با استفاده از رابط HDMI، مي‌توان از طريق يك كامپيوتر، كنسول بازي، دي وي دي پلير يا هر دستگاه ديجيتال ديگري كه از اين نوع اتصال پشتيباني مي‌كند، محتوا را به تلويزيون انتقال داد. استفاده از رابط USB در تلويزيون هوشمند اسنوا هم امكانات متعددي را در اختيار دارندگانش قرار مي‌دهد. به وسيله‌ي اين رابط، مي‌توانيد فايل‌هاي مختلف را از طريق يك درايو فلش، يك هارد اكسترنال يا هر دستگاه USB ديگري به تلويزيون خود منتقل كنيد. اين امكان شامل پخش فيلم‌ها، موسيقي، تصاوير و حتي اسناد است.

 

توان صوتي در تلويزيون هوشمند اسنوا

يكي از ويژگي‌هاي برجسته تلويزيون‌هاي هوشمند اسنوا، به‌خصوص مدل SSD-55SK610UG، توان صوتي بالاي آن‌ها است. توان صوتي به‌اين معناست كه بلندگوهاي داخلي اين تلويزيون چه قدرتي در ايجاد صدا دارند. با افزايش اين توان، تجربه تماشاي فيلم‌ها و سريال‌ها گيراتر و غوطه‌ور كننده‌تر خواهند شد. بلندگوهاي اين مدل از تلويزيون اسنوا، برخلاف بسياري از برندهاي ديگر، عدد بالاي 30 وات را نشان مي‌دهد. با اين ميزان توان، بلندگوهاي اين تلويزيون قادر به ايجاد صدايي شفاف، با دقت بالا و بدون تغيير در كيفيت در سطح‌هاي صداي مختلف خواهند بود.

 

كيفيت تصوير 4K چيست؟

رزولوشن در كيفيت تصوير كلي نمايشگر ها تاثير زيادي دارد. امروزه بيشتر نمايشگرها با رزولوشن Ultra Hd-4K و Full hd توليد مي شوند.

در كل كيفيت 4k داراي رزولوشن چهار برابر كيفيت FULL HD است يعني تصاويري واضح تر به شما ارائه مي دهد كه اين مورد در تلويزيون ها اهميت زيادي دارد.

براي ارتقاي رزولوشن هاي با كيفيت پايين تر، تلويزيون هاي 4k مجهز به قابليت ارتقا دهنده هستند كه با اين فرآيند تعداد رزولوشن قسمت هايي از تصاوير داراي رزولوشن پايين تر را افزايش مي دهد.

 

تلويزيون اسمارت چيست؟

با روند رو به رشد استفاده از تلويزيون هاي Smart (هوشمند)، تقريبا ديگر تلويزيون جديدي نمي بينيد كه اسمارت نباشد.

قابليت ها و اپليكيشن هاي جالب موجود در تلويزيون هاي هوشمند كه روز به روز گسترده تر و جذاب تر مي شوند همه را به سمت خود كشانده است.

 

فناوري HDR در صفحه ‌نمايش چيست؟

HDR مخفف High Dynamic Range يا تصوير برداري دامنه ديناميك بالا است و با اينكه نام مشابه اي با تكنولوژي عكاسي دوربين گوشي هوشمندتان دارد، در حقيقت اين دو هيچ ارتباطي به هم ندارند.

تلويزيون‌ هاي HDR طوري طراحي‌شده ‌اند كه تصاوير واقعي ‌تري با دست‌ كاري رنگ ‌ها به‌ گونه‌ اي كه بيشتر شبيه به زندگي واقعي به نظر برسد، نشان دهند.

تلويزيون‌ هاي HDR با افزايش تفاوت بين نقاط تاريك و روشن و اضافه كردن رنگ بيشتر به تصاوير به‌ صورت كلي، مي‌ توانند چيزي را كه دوربين در هنگام فيلم ‌برداري مي ‌ديده به شما نشان دهند، گويي خود در آنجا ايستاده باشيد.

هرگاه صحبت از تلويزيون‌ هاي HDR و محتواي HDR باشد، بايد دو استاندارد مهم را مدنظر قرار دهيم:

HDR10 ،Dolby Vision استاندارد معمول براي هر دو سازندگان دستگاه تلويزيون اسنوا و توليد كنندگان محتواي اين صنعت است؛ اما اگر به خريد تلويزيون برويد، هيچ‌ گاه نام HDR10 را بر ليست قابليت‌ هاي تلويزيون نمي‌بينيد.

هر سازنده، اين استاندارد را به نامي متفاوت مي ‌خواند.

اگر ببينيد كه يك تلويزيون به‌ طور كلي از HDR پشتيباني مي‌كند، مي‌ توانيد تصور كنيد كه منظور فروشنده HDR10 است.

چون اين يك استاندارد آزاد است، سازندگان محتوا مي ‌توانند بدون پرداخت هزينه‌ هاي لايسنس از آن استفاده كنند.

 

screen mirroring چيست؟

screen mirroring به معني اشتراك گذاري يا آينه كردن صفحه نمايش است.

به دليل كوچك بودن صفحه نمايش گوشي يا لپ تاپ برخي اوقات لازم است كه ان را روي صفحه بزرگتري شير كنيد كه اپ ها و روش هاي زيادي با استفاده از كابل و بدون كابل (WIFI) براي اين كار وجود دارد كه يكي از اين موارد تكنولوژي screen mirroring است.

 

Dolby Digital چيست؟

صداي فراگير يك بخشي جدايي ناپذير از تجربه سينماي خانگي است و با اين وجود، بسياري از فرمت هاي صداي فراگير براي استفاده وجود دارند.

اين به قابليت هاي سيستم صوتي، طرح بلندگو و محتوا نيز بستگي دارد.

احتمالا بيشترين استفاده از فرمت هايي است كه بخشي از خانواده Dolby Digital هستند.

 


برچسب: بررسي تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،قيمت تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،خريد تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،فروش تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،گارانتي تلويزيون اسنوا مدل SSD-55SK610UG ،تلويزيون اسنوا ،تلويزيون 55 اينچ اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۹:۳۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

ماشين ظرفشويي اسنوا مدل sdw-f353200

ماشين ظرفشويي اسنوا

ماشين ظرفشويي اسنوا ۱۳ نفره مدل SDW-353200 يكي از مدل هاي سري Moments اسنوا است كه با ۵ برنامه شستشوي كارآمد، رتبه مصرف انرژي A++، حداكثر مصرف آب ۱۰ ليتري و در رنگ سفيد به بازار عرضه شده است.  اين ماشين ظرفشويي اسنوا داراي صفحه نمايشگر LED با عملكرد كاملا لمسي و تاچ مي باشد. در ادامه اعتماد كالا مشخصات و امكانات ماشين ظرفشويي F353200 اسنوا را بيشتر بررسي مي كند.

 

 

مشخصات و قابليت‌هاي ماشين ظرفشويي F353200

ماشين ظرفشويي اسنوا ۱۳ نفره مدل F353200 داراي ۵ برنامه شستشوي اصلي است كه اين برنامه ها شامل برنامه شستشوي اقتصادي، برنامه پيش شستشو جهت خيس خوردن ظروف، برنامه شستشوي سريع ۵۶ دقيقه اي، برنامه شستشوي معمولي و شستشوي قوي براي ظروف بسيار كثيف مي باشد. ماشين ظرفشويي اسنوا مدل F353200 حدود ۴۳ كيلوگرم بوده و ابعاد آن نيز ۶۰۰x600x850 ميلي متر مي باشد.

 اين مدل ماشين ظرفشويي از سه طبقه تشكيل شده است. در اين مدل مي توانيد طبقه دوم را كاملا جابجا كنيد. با استفاده از اين قابليت، انواع ظروف را مي توان جهت شستشو داخل دستگاه قرار داد. طبقه سوم، مختص شستشوي قاشق و چنگال ها مي باشد. قفل كودك در ظرفشويي ۱۳ نفره اسنوا مدل SDW-F353200 وجود دارد تا بتوانيد صفحه نمايش دستگاه را قفل كنيد. ميزان صداي توليد شده توسط اين ظرفشويي حدود ۴۹ دسي‌بل مي باشد.

يكي از قابليت‌هاي خوب ظرفشويي اسنوا سري Moments قابليت شروع شستشو با تاخير ميباشد. با فشار دادن دكمه شروع با تاخير و تعيين يك زمان مشخص، ظرفشويي در زمان تعيين شده شروع به اجراي برنامه مورد نظر مي‌كند. مجهز بودن اين ماشين ظرفشويي به سنسور تشخيص نشتي آب يكي از قابليت هاي مهم آن است تا در صورت مصرف بالاي آب، ماشين بتواند به شما هشدار بدهد. از ديگر ويژگي ‌هاي مهم اين دستگاه، سيستم عيب يابي هوشمند آن است. در صورتي كه خطايي در عملكرد ماشين ايجاد شود هشدارهاي لازم را دريافت خواهيد كرد.

يكي ديگر از قابليت‌هاي ظرفشويي SDW-F353200 اسنوا، قابليت پيش شستشو است. در صورتي كه ظرف‌ها را در دستگاه قرار داده و در همان لحظه قصد شستشو آن‌ها را نداريد يا منتظر پر شدن كل ظرفيت هستيد، مي توانيد ظرف ها را خيس كنيد. به اين ترتيب از بو گرفتن ظروف كثيف و خشك شدن آن جلوگيري خواهيد كرد.

 

 

ظرفيت بالاي شستشو ظروف

ماشين ظرفشويي اسنوا مدل  sdw-f353200  با دارا بودن 3 سبد شستشو و با قابليت تنظيم ارتفاع، به راحتي ظرف هاي كثيف شما را در يك نوبت شستشو و آبكشي مي نمايد. با استفاده از ماشين ظرفشويي 13 نفره اسنوا مي توان در هر نوبت استفاده، تعداد 144 تكه ظرف را شستشو و آبكشي نمود. اين محصول از اين بابت بسيار مناسب براي خانواده هاي پر جمعيت و مهماني هاي شلوغ شما مي باشد.

• ميزان صداي كم در زمان استفاده

ماشين هاي ظرفشويي اسنوا داراي صداي بسيار كمي در حين استفاده مي باشند، بطوري كه ميزان صداي اين دستگاه تقريبا در حدود 49 دسي بل است. از اين رو هيچ مزاحمتي را براي افراد، در زمان كاركرد نخواهد داشت.

 

• مصرف پايين آب و انرژي

مصرف آب در اين مدل از ظرفشويي در حدود 10 ليتر است كه در مقايسه با ساير مدل ها، مصرفي به مراتب پايين تر دارد. همچنين مصرف انرژي برق در اين مدل از دستگاه نيز پايين بوده و داراي گريد مصرف انرژي ++A مي باشد.

 

• سيستم عيب يابي هوشمند

سيستم ها و برنامه هاي شستشو كاربردي در اين مدل از ظرفشويي وجود دارد كه از مهم ترين آن ها مي توان به سيستم عيب يابي هوشمند (Intelligent Trouble shooting) دستگاه اشاره داشت. اين سيستم باعث مي گردد تا در صورت بروز مشكل در عملكرد دستگاه، به راحتي از آن مطلع شويم.

 

• برنامه هاي متنوع شستشو ظروف

ظرفشويي اسنوا مدل SDW-F353200 داراي 5 برنامه متنوع شستشو مي باشد كه از مهم ترين آن ها لازم است به شستشو خودكار، شستشو ظروف حساس، شستشو سريع، برنامه مختص شستشو ظروف چيني و شيشه اي اشاره نمود. از ديگر ويژگي هاي اين محصول لازم است به امكان راه اندازي دستگاه با تاخير 1 الي 12 ساعته اشاره نمود كه مي توان با برنامه ريزي قبلي تمامي ظروف را براي شستشو در داخل آن قرار داد. براي اين مدل ماشين ظرفشويي اسنوا مي توانيد از “*** هاي ماشين ظرفشويي فيري” استفاده كنيد. 

 

·        استفاده در حالت نصف

چنانچه هر روز از ماشين ظرفشويي منزل استفاده مي نماييد و تعداد ظرف هايتان از ظرفيت ماشين ظرفشويي كمتر است، مي توانيد از قابليت (HALF LOAD) دستگاه استفاده كنيد. با استفاده از اين حالت مصرف آب، برق و مواد شوينده به حداقل خواهد رسيد.

 

• قابليت تغيير آسانسوري ارتفاع سبد دوم

در اين مدل از ماشين ظرفشويي اسنوا سه سبد شستشو قرار گرفته است كه طبقه دوم قابليت جابجايي را دارد و مي توان با استفاده از جابجايي آن انواع ظروف را براي شستشو در داخل ماشين ظرفشويي قرار داد. همچنين طبقه سوم نيز به منظور شستشو ويژه قاشق و چنگال قرار گرفته است.

 

• طراحي و رنگ بندي متنوع

در هنگام خريد ماشين ظرفشويي مدل SDW-F353200 شما مي توانيد رنگ بندي هاي متنوعي را با توجه به ديزاين و دكوراسيون منزل خود انتخاب نماييد. اين محصول از برند اسنوا داراي دو رنگ بندي سفيد و استيل است. لازم به توجه است كه اين محصول از صفحه نمايش LED با قابليت عملكرد لمسي نيز برخوردار مي باشد.

 

• برنامه شستشو (60 دقيقه) در ماشين ظرفشويي

برنامه شستشـو سريع ماشين ظرفشويي اسنوا اين امكان را براي كاربر فراهم مي سـازد تا ظروفي را كه به صورت روزانـه مـورد اسـتفاده قـرار گرفته و كثيفي و چربي خاصي ندارند را در مدت زمان ۶۰ دقيقه بطور كامل شستشو و آبكشي نمايد. اين برنامـه بـا نهايـت صرفـه جويـي در مصـرف آب و انـرژي، تمامي ظروف را شستشو خواهد داد.

 

مشخصات كلي ظرفشويي 13 نفره اسنوا

·        داراي 3 طبقه شستشو ظروف

·        مجهز به 3 بازو آبپاش

·        داراي عرض و عمق 60 و ارتفاع 85 سانتيمتر

·        وزن محصول 43 كيلوگرم

·        ميزان صداي 48 دسيبل

·        شستشو 152 پارچه ظروف

·        داراي قفل كودك

·        ميزان مصرف آب 10 ليتر

·        شروع شستشو با تاخير 1 تا 12 ساعت

·        قابليت تغيير ارتفاع سبد دوم به صورت آسانسوري

·        24 ماه ضمانت نامه شركتي قطعات

 

 

برنامه‌هاي متنوع شست‌وشوي

ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SDW-F353202 داراي ۵ برنامه اصلي شست‌وشوي است كه ظروف چرب و كثيف را به خوبي تميز و پاكيزه مي‌كند. اين برنامه‌ها عبارت‌اند از:

·        شست‌وشوي سريع: براي شستن ظروف كم‌تعداد و نيمه‌تميز در مدت‌زمان كوتاه

·        شست‌وشوي اقتصادي: براي صرفه‌جويي در مصرف آب و انرژي

·        شست‌وشوي ظروف شيشه‌اي: براي تميز كردن ظروف شيشه‌اي بدون خش‌دار شدن

·        شست‌وشوي ظروف چيني: براي تميز كردن ظروف چيني حساس

·        شست‌وشوي پيش‌شست‌وشو: براي خيساندن ظروف قبل از شست‌وشوي اصلي

 

 

سخن آخر

ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SDW-F353200 با داشتن طراحي زيبا، كنترل پنل لمسي، رده مصرف انرژي ++A و قابليت شستشوي ميوه و سبزيجات طرفداران بسياري پيدا كرده است. 

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي اسنوا مدل sdw-f353200 ،قيمت ماشين ظرفشويي اسنوا مدل sdw-f353200 ،خريد ماشين ظرفشويي اسنوا مدل sdw-f353200 ،فروش ماشين ظرفشويي اسنوا مدل sdw-f353200 كيفيت ماشين ظرفشويي اسنوا مدل sdw-f353200 ،ماشين ظرفشويي اسنوا مدل sdw-f353200 ،ماشين ظرفشويي اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۱:۰۳ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM

بخاري برقي كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM

بخاري برقي كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM محصولي بسيار پر‌كاربرد با طراحي زيبا و ساده مي باشد. كه در كنار توان بالا، از قيمت ‌به‌صرفه‌اي بهره مي‌برد. بدنه فلزي اين بخاري برقي با پوشش رنگ مقاوم در برابر حرارت با استفاده از تكنولوژي رنگ الكترواستاتيك ساخته‌ شده است. حداكثر توان گرمايشي‌ اين بخاري برقي كانوكتور ديواري/زميني  به 2000 وات مي‌رسد. در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

بخاري هاي كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM قابليت نصب، روي ديوار و قرارگيري بر روي زمين را دارا مي باشند. اين بخاري ها داراي ترموستات ايمني و سيستم قطع خودكار و ترموستات تنظيم دما و رساندن دماي محيط به ميزان دلخواه مي باشند. بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM با استفاده از المنت هاي مخصوص حرارتي با طول عمر بسيار بالا، داراي مصرف بهينه انرژي مي باشد. دارا بودن سوئيچ چندحالته جهت انتخاب توان گرمايي مورد نظر و قطعات پلاستيكي مقاوم در برابر گرما، اين بخاري ها را به محصولاتي پر كاربرد براي استفاده در منازل و محيط هاي اداري تبديل كرده است. بخاري هاي كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM داراي بدنه فلزي با پوشش رنگ مقاوم در برابر حرارت، كه با استفاده از روش الكترواستاتيك پوشانده شده است، داراي سيم اتصال به زمين براي افزايش ايمني نيز، مي باشند. اين بخاري ها داراي ابعاد 55x45x12 سانتيمتر مي باشند.بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM بخاري بسيار ساده و كاربردي است كه داراي قيمت بسيار مناسبي نيز مي باشد. حداقل توان گرمايشي بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM به ميزان 750 وات و حداكثر توان گرمايشي اين بخاري ها 2000 وات است كه مي تواند محيط هاي نه چندان بزرگ را در حد مطلوبي گرم مي كند

بخاري كانوكتور «پارس خزر» مدل «CH2000TM» يك بخاري برقي است كه بين 750 تا 2000 وات توان دارد. در كنار توان بالا، اين بخاري قيمت به‌صرفه‌اي هم دارد. اين مدل بخاري هم روي زمين و هم روي ديوار نصب مي‌شود؛ به همين خاطر قادر است گرماي موردنياز محيط‌هاي سرپوشيده‌ي متفاوت را تأمين كند. سري TL از اين مدل هم كاملا مشابه اين محصول است؛ با اين تفاوت كه سري TL ابعاد بزرگ‌تري دارد و براي گرم‌كردن محيط‌هاي بزرگ‌تر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

 

پرقدرت و كم صدا

اين محصول داراي فن پرقدرت و كم‌صدا جهت افزايش سرعت انتقال گرما به محيط است. بخاري برقي پارس خزر داراي ترموستات تنظيم دما و رساندن دماي محيط به ميزان دلخواه و مصرف بهينه انرژي هم است. در اين بخاري از المنت‌هاي مخصوص حرارتي با طول عمر بسيار بالا استفاده‌ شده است. اين بخاري كانوكتوري، داراي سوئيچ چندحالتي جهت انتخاب توان گرمايي موردنظر است و به‌اين‌ترتيب استفاده از آن به‌دلخواه كاربر تنظيم مي‌شود.

 

 

مشخصات بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM

بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM داراي قابيلت تنظيم دما مي باشد. اين محصول براي ايمني هرچه بيشتر داراي ترموستات ايمني safety thermostat نيز مي باشد؛ يكي ديگر از مشخصات اين بخاري قوي سيستم قطع خودكار است ، همچنين داراي سيستم ضد انجماد نيز ميباشد. هيتر برقي پارس خزر داراي فن پرقدرت و كم صدا جهت افزايش سرعت انتقال گرما به محيط هم است. در نظر داشته باشيد كه پارس خزر، يك شركت بزرگ ايراني است كه از سال 1347 با همكاري شركت توشيباي ژاپن، آغاز به كار كرده است. اين شركت در زمينه‌ي ساخت لوازم‌خانگي در كشور، فعاليت‌هاي گسترده‌اي انجام مي‌دهد.

 

طراحي و ساخت

  بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM داراي ترموستات تنظيم دما و سوئيچ چندحالتي جهت انتخاب توان گرمايي موردنظر است و محيط را به دماي دلخواه مي‌رساند. در اين بخاري المنت‌هاي مخصوص حرارتي با طول عمر بسيار زياد و قطعات پلاستيكي مقاوم دربرابر حرارت استفاده شده است. اين بخاري ديواري/زميني به سيستم قطع‌كن خودكار (فيوز حرارتي) هم مجهز است. در صورتي ‌كه درجه حرارت بخاري به هر دليلي مثلا سقوط روي زمين يا بسته‌شدن راه‌هاي خروجي هواي گرم بيش از حد مجاز بالا برود، اين سيستم به صورت خودكار جريان برق را قطع مي‌كند و بخاري خاموش مي‌شود. ايمني اين دستگاه بسيار بالاست. اين محصول همچنين سيم اتصال زمين براي ايمني بيشتر دارد. ابعاد اين بخاري 550×450×120 است.

 

عملكرد

    براي راه‌اندازي بخاري برقي كانوكتور فن‌دار پارس خزر، بايد آن را به برق وصل كرد. ترموستات آن را روشن كرد و اجازه داد المنت‌ها در پايين بدنه‌ي دستگاه گرم شوند؛ با گرم‌شدن المنت‌ها، گرما كم‌كم از پايين به سمت بالاي هيتر منتقل مي‌شود. با فعال‌كردن هر يك از دكمه‌هاي تعبيه‌شده در روي دستگاه مي‌توان دما را در سه حالت تنظيم كرد. اين بخاري شش خانه‌ي گرمادهي دارد كه روي آن تعبيه شده‌اند و گرما از آن‌ها خارج مي‌شود. ازآنجاكه اين دستگاه مجهز به فن پرقدرت و كم‌صدا براي افزايش سرعت انتقال گرما به محيط است، گرماي المنت مي‌تواند در سطح وسيع‌تر و با سرعت بيشتري به بيرون فرستاده شود و دستگاه تا محدوده‌ي 15-10 متري خود را گرم كند. ترموستات اين دستگاه به گونه‌اي طراحي شده كه اگر دماي دستگاه افت كند، به صورت خودكار روشن مي‌شود و بعد از اينكه مجددا به دماي تنظيم‌شده رسيد، دوباره خاموش مي‌شود.

 

ويژگي هاي بخاري برقي پارس خزر مدل CH2000TM

·        داراي قابليت نصب، روي ديوار و قرارگيري بر روي زمين 

·        داراي ترموستات ايمني و سيستم قطع خودكار و ترموستات تنظيم دما و رساندن دماي محيط به ميزان دلخواه

·        داراي المنت هاي مخصوص حرارتي با طول عمر بسيار بالا

·        داراي مصرف بهينه انرژي

·        مجهز به سوئيچ چندحالته جهت انتخاب توان گرمايي مورد نظر و قطعات پلاستيكي مقاوم در برابر گرما

·        داراي بدنه فلزي با پوشش رنگ مقاوم در برابر حرارت، كه با استفاده از روش الكترواستاتيك پوشانده شده است

·        داراي سيم اتصال به زمين براي افزايش ايمني

 

كيفيت بخاري برقي پارس خزر خوبه؟

به طور كلي، كيفيت بخاري برقي پارس خزر خوب است. اين شركت يكي از توليدكنندگان پيشرو لوازم خانگي در ايران است و سابقه طولاني در توليد بخاري برقي دارد. بخاري هاي برقي پارس خزر از مواد باكيفيت ساخته شده اند و داراي ويژگي هاي ايمني متعددي هستند.

 

برخي از مزاياي بهترين بخاري برقي پارس خزر عبارتند از:

·        كيفيت ساخت بالا

·        ايمني بالا

·        قيمت مناسب

·        تنوع مدل ها

 

 

البته، مانند هر محصول ديگري، بخاري برقي پارس خزر نيز معايبي دارد. يكي از معايب اين بخاري ها، خشك كردن هوا است. همچنين، ممكن است برخي از مدل هاي بخاري برقي پارس خزر صداي زيادي توليد كنند.

در مجموع، بهترين بخاري برقي پارس خزر يك گزينه مناسب براي گرمايش محيط داخلي است. اين بخاري ها با كيفيت بالا و قيمت مناسب توليد مي شوند و داراي ويژگي هاي ايمني متعددي هستند.

 

 

سوالات متداول

بهترين بخاري برقي كم مصرف پارس خزر كدام است؟

بخاري برقي پارس خزر مدل SH2000M يك محصول كم مصرف است كه توليد صداي بسيار كمي هم دارد و انتخابي عالي در ميان مدل‌هاي پارس خزر محسوب مي‌شود.

بهترين بخاري برقي روميزي پارس خزر كدام مدل است؟

بخاري برقي پارس خزر FH-2000P يك محصول روميزي با ابعاد مناسب است كه توان گرمايشي بالايي دارد و بسيار كم صدا است.

 

 


برچسب: بررسي بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM،قيمت بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM،خريد بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM،فروش بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM، بخاري كانوكتور پارس خزر مدل CH2000TM، بخاري كانوكتور پارس خزر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۳۲:۰۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

تلويزيون اسنوا 55 اينچ 55SA640UL

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ   SSD-55SA640UL

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SA640UL از جديد ترين مدل هاي تلويزيون اسنوا  است. اين تلويزيون اسنوا در سايز 55 اينچ به بازار عرضه شده است. كيفيت تصوير اين تلويزيون 4k مي باشد كه اكثر نمايشگر ها با اين رزولوشن توليد مي شوند و همچنين از تكنولوژي LED برخوردار است.اين مدل از تلويزيون يكي از بهترين محصولات اسنوا محسوب مي شود. تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA640UL داراي سيستم هوشمند و سيستم عامل اندرويد بهره مند مي باشد. سيستم عامل اندرويد در اين تلويزيون نسخه 9 مي باشد و بسيار پيشرفته است. قابليت از سيستم HDR10 يكي ديگر از فناوري هاي موجود در اين تلويزيون هوشمند 55 اينچ مي باشد، اين سيستم باعث مي شود تصاوير بسيار واقعي تر نشان داده شود و تركيب رنگ ها بسيار مطلوب تر از مدل هاي معمولي مي باشد و شما تمام فيلم ها و ... بصورت زنده تر و واقعي تر مشاهده مي كنيد.تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ SSD-55SA640UL مجهز به سيستم عامل اندرويد نسخه 9 است. اين تلويزيون داراي ماشين زمان يا همان Time shift است كه امكان ذخيره سازي برنامه هاي مورد نظر بر روي حافظه داخلي تلويزيون ، فلش و يا هارد ديسك امكان پذير است. از ديگر قابليت هاي اين تلويزيون ضبط تصاوير در حافظه خارجي يا همان PVR است. اين تلويزيون 55 اينچ اسنوا مجهز به راهنماي الكترونيكي برنامه ها يا EPG است كه به عنوان راهنما به كار مي رود. با استفاده از اين برنامه ميتوان از زمان پخش برنامه هاي مختلف اطلاع پيدا كرد. 

 

 

ويژگي هاي تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ  SSD-55SA640UL

وجود پردازنده 4 هسته اي قدرتمند با سرعت آناليز بالا و همچنين عملكرد فوق العاده بخش هاي مختلف تلويزيون اين مدل را به يكي از قدرتمند ترين محصولات صوتي وتصويري اسنوا كرده است.پنل قدرتمند محصول از نوع A+ مگاكنتراست مي باشد، تصاوير با كيفيت بالا و وضوح فراونا وهمچنين تشخيص رنگ هاي ميليوني با كنتراست بالا امكان پذير است.براي تماشاي شبكه هاي صداسيما با بالاترين كيفيت صوتي و تصويري گيرنده ديجيتال قوي از نوع DVBT2 در تلويزيون تعبيه شده تا پشتيباني شبكه ها را با دريافت بالاترين كيفيت براي بينندگان فراهم سازد و از خريد جداگانه ستاب باكس جلوگيري مي شود.  تلويزيون اسنوا داراي تله تكست مي باشد كه به نوعي يك سرويس پخش سيگنال ديجيتال به حساب مي آيد. از ديگر قابليت هاي اين مدل از تلويزيون 55 اينچ اسنوا  جستجوي كانال خودكار و خاموش شدن خودكار است.از ديگر قابليت هاي مهم اين تلويزيون هوشمند اسنوا وجود سيستم بلوتوث براي اشتراك گذاري بدون سيم و بسيار راحت براي شما مي باشد و همينطور سيستم Sreen Mirroring نيز در اين محصول تعبيه شده و توسط اين سيستم شما مي توانيد تمام كارهايي كه با موبايل انجام مي دهيد را در تلويزيون مشاهده كنيد و از فضاي بيشتري براي انجام كارهاي خود بهره ببريد و  در كل اين سيستم نوعي ارتباط بي سيم بين موبايل يا تبلت يا.. با تلويزيون مي باشد. تجهيز به پردازگر 4 هسته اي در اين تلويزيون 55 اينچ سرعت انجام كار ها در تلويزيون را سريعتر و قوي تر انجام مي دهد مانند تعويض كانال ، قدرت دريافت سيگنال ، پخش تصاوير از حافظه خارجي و ارتباط با اينترنت و فضاي نامحدود مجازي.قاب اين تلويزيون نقره اي بوده و بسيار شيك و بروز مي باشد و دكورايون منزل شما را تغيير اساسي مي دهد و زيبا تر مي كند.سيستم صوتي در اين مدل از ال اي دي هوشمند بسيار گسترده و حرفه اي مي باشد، از سيستم هاي صوتي موجود در اين تلويزيون ، سيستم صوتي دالبي ، دالبي ديجيتال ، دالبي ديجيتال پلاس ، و سيستم Surround مي باشد. بلدگوهاي قدرتمند در اين ال اي دي 30 وات بوده و بسيار فراگير بوده و صداي سينمايي را در هنگام ديدن فيلم و موزيك براي شما فراهم مي كند. اين محصول يكي از حرفه اي ترين محصولات اسنوا در بازار لوازم خانگي مي باشد.

 

 

كيفيت تصوير 4K چيست؟

رزولوشن در كيفيت تصوير كلي نمايشگر ها تاثير زيادي دارد. امروزه بيشتر نمايشگرها با رزولوشن Ultra Hd-4K و Full hd توليد مي شوند.

در كل كيفيت 4k داراي رزولوشن چهار برابر كيفيت FULL HD است يعني تصاويري واضح تر به شما ارائه مي دهد كه اين مورد در تلويزيون ها اهميت زيادي دارد.

براي ارتقاي رزولوشن هاي با كيفيت پايين تر، تلويزيون هاي 4k مجهز به قابليت ارتقا دهنده هستند كه با اين فرآيند تعداد رزولوشن قسمت هايي از تصاوير داراي رزولوشن پايين تر را افزايش مي دهد.

البته مقدار اطلاعات سيگنال تغيير نمي كند پس جزئيات هم زياد تغيير نمي كند.

 

 

فناوري HDR در صفحه ‌نمايش چيست؟

HDR مخفف High Dynamic Range يا تصوير برداري دامنه ديناميك بالا است و بااينكه نام مشابه اي با تكنولوژي عكاسي دوربين گوشي هوشمندتان دارد، در حقيقت اين دو هيچ ارتباطي به هم ندارند.

تلويزيون‌ هاي HDR طوري طراحي‌شده ‌اند كه تصاوير واقعي ‌تري با دست‌ كاري رنگ ‌ها به‌ گونه‌ اي كه بيشتر شبيه به زندگي واقعي به نظر برسد، نشان دهند.

تلويزيون‌ هاي HDR با افزايش تفاوت بين نقاط تاريك و روشن و اضافه كردن رنگ بيشتر به تصاوير به‌ صورت كلي، مي‌ توانند چيزي را كه دوربين در هنگام فيلم ‌برداري مي ‌ديده به شما نشان دهند، گويي خود در آنجا ايستاده باشيد.

هرگاه صحبت از تلويزيون‌ هاي HDR و محتواي HDR باشد، بايد دو استاندارد مهم را مدنظر قرار دهيم:

HDR10 ، Dolby Vision استاندارد معمول براي هر دو سازندگان دستگاه تلويزيون و توليد كنندگان محتواي اين صنعت است؛ اما اگر به خريد تلويزيون برويد، هيچ‌ گاه نام HDR10 را بر ليست قابليت‌ هاي تلويزيون نمي‌بينيد.

هر سازنده، اين استاندارد را به نامي متفاوت مي ‌خواند.

اگر ببينيد كه يك تلويزيون به‌ طور كلي از HDR پشتيباني مي‌كند، مي‌ توانيد تصور كنيد كه منظور فروشنده HDR10 است.

چون اين يك استاندارد آزاد است، سازندگان محتوا مي ‌توانند بدون پرداخت هزينه‌ هاي لايسنس از آن استفاده كنند.

 

 

Dolby Digital چيست؟

صداي فراگير يك بخشي جدايي ناپذير از تجربه سينماي خانگي است و با اين وجود، بسياري از فرمت هاي صداي فراگير براي استفاده وجود دارند.

اين به قابليت هاي سيستم صوتي، طرح بلندگو و محتوا نيز بستگي دارد.

احتمالا بيشترين استفاده از فرمت هايي است كه بخشي از خانواده Dolby Digital هستند.

 

 

پورت هاي تلويزيون ۵۵ اينچ  SA640UL

 تلويزيون اسنوا Ultra HD – ۴K مدل SSD-55SA640UL داراي دو درگاه USB ، همچنين سه درگاه HDMI ، يك درگاه كامپوزيت و يك درگاه كامپوننت مي باشد كه براي اتصال انواع كنسول‌هاي بازي و دستگاه‌هاي پخش‌كننده صوتي و تصويري مورد استفاده قرار مي گيرد. CEC , ARC (Audio Return Channel)، خروجي آنتن، خروجي صداي ديجيتال Coaxial-Optical، همچنين خروجي هدفون و اچ دي موبايل MHL از ديگر پورت هاي اين تلويزيون ۵۵ اينچ اسنوا مي باشد.

 

 

حرف آخر

وجود پردازنده ۴ هسته اي قدرتمند با سرعت آناليز بالا و همچنين عملكرد فوق العاده بخش هاي مختلف تلويزيون اين مدل را به يكي از قدرتمندترين محصولات اسنوا تبديل كرده است.شما ميتوانيد براي كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از قيمت به فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا مراجعه نماييد .

 

 


برچسب: بررسي تلويزيون اسنوا 55 اينچ 55SA640UL ،قيمت تلويزيون اسنوا 55 اينچ 55SA640UL،مشخصات تلويزيون اسنوا 55 اينچ 55SA640UL،خريد تلويزيون اسنوا 55 اينچ 55SA640UL،تلويزيون اسنوا 55 اينچ 55SA640UL،تلويزيون اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۱:۴۲ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

يخچال دوو مدل DT-2720LW

معرفي يخچال فريزر بالا دوو سري پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW

يخچال فريزر بالا دوو سري پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW از سري محصولات باكيفيت شركت دوو مي باشد. اين محصول جديد با طراحي زيبا و قابليت هاي روز دنيا نمونه اي پيشرفته ترين يخچال فريزر ازنوع فريزر بالا مي باشد. در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد . مصرف انرژي در يخچال فريزر بالا دوو سري پرادا 28 فوت  داراي رتبه A+ مي باشد و جزو يخچال هاي كم مصرف در بازار شمرده مي شود.مصرف انرژي بهينه در يخچال فريزر بالا 28 فوت دوو سري پرادا مدل DT-2720LW به لطف كمپرسور اينورتر ديجيتال تا 23 درصد كاهش پيدا كرده است.  وجود فن آوري هاي پيشرفته نشان از كيفيت بالاي ساخت اين يخچال فريزر محسوب مي شود. كاربران مي توانند بيشترين ماندگاري را در يخچال فريزر دوو سري پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW مشاهده كنند ، وجود فيلتر قدرتمند نهايت تازگي Filter Max Fresh در اين محصول تعبيه شده تازگي مواد غذايي را به بيشترين ميزان خواهد رساند. با وجود ابن فيلتر ، گاز اتيلني كه از برخي ميوه ها مانند موز و سيب متصاعد مي شود، توسط اين فيلتر جذب مي شوند و سپس به دي اكسيد كربن تبديل مي شوند. اين موضوع منجر به افزايش ماندگاري مواد غذاغيي مي شود.

يخچال فريزر بالا دوو سري پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW يكي از بهترين يخچال فريزرهاي باكيفيت و بصرفه دوو است كه حجم زيادي از مواد غذايي را در خود جاي مي دهد.

يخچال دوو پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW داراي سيستم بدون برفك (نوفراست) است كه مواد غذايي را بدون برفك تازه و خنك نگه مي دارد.اين محصول مجهز به آبسردكن مخزني است كه توسط مخزن داخل يخچال آب را خنك مي كند و دردسر لوله كشي آب را از بين مي برد و همچنين مجهز به يخساز مكانيكي پورتابل (دستي) است. 

وجود سيستم سرمايش Metal Cooling در يخچال دوو مدل DT-2720LW با بازتابش دوباره سرما به داخل يخچال سبب حفظ تازگي بيشتر مواد غذايي و خنك نمودن بيشتر بطري ‌هاي محفظه دسترسي سريع شده و مهم تر از همه سبب كاهش قابل توجه مصرف انرژي مي شود.

كنترل پنل ديجيتال (صفحه نمايش ديجيتال) موجود روي اين محصول امكان كنترل تمامي تنظيمات را براي كاربران فراهم مي آورد.

از ديگر امكانات ويژه يخچال دوو مدل DT-2720LW سرمايش سريع يخچال و فريزر، فيلتر هواي داخلي نانوكربن، گردش هواي سه بعدي و كشوي Cool Select Zone براي نگهداري بهتر مواد گوشتي و پروتئيني مي باشد.

 

 

سيستم هاي پيشرفته در يخچال فريزر بالا دوو سري پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW

از ديگر فن آوري هاي موجود  در يخچال فريزر بالا 28 فوت دوو سري پرادا مدل DT-2720LW مي توان به سامانه گردش هواي سه بعدي پرادا اشاره كرد ، اين سامانه باعث مي شود دماي مواد غذايي يخچال هميشه ثابت بماند دريچه هاي تعبيه شده در  نقاط مختلف يخچال همراه جريان سرد را به درون يخچال ارسال مي كند. بنابر اين مواد غذايي هميشه در بهترين دما نگهداري مي شود. وجود سنسورهاي دمايي نيز در كنار پردازشگر قدرتمند يخچال به صورت مستمر كيفيت سرمايش را درون يخچال پايش مي كند. اين تنظيم باعث مي شود عملكرد كمپرسور بهينه شده و سرمايش يكنواخت محيط درون يخچال ميوه ، سبزيجات و مواد پروتئيني را در تازه ترين حالت ممكن نگه مي دارد. از ديگر سيستم هاي موجود در يخچال فريزر بالا دوو سري پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW مي توان به وجود فيلتر دو لايه نانو كربن براي جذب باكتري ها ، رفع بوي نامطبوع و جلوگيري از كپك زدن مواد غذايي مي باشد.  وجود سامناه هاي سرايش سريع و انجماد سريع نيز باعث افزايش و حفظ ارزش غذايي مواد غذايي شده و كيفيت مواد پروتئيني ، سبزيجات و ميوه ها حفظ مي شود.

 

امكانات يخچال فريزر

يكي از امكانات اين يخچال فريزر داشتن صفحه نمايش با امكان قفل صفحه است تا از تغيير تنظيمات به صورت ناخواسته جلوگيري شود. صفحه نمايشي از نوع LED و لمسي كه كار با آن بسيار راحت است. اين مدل براي جلوگيري از ورود گرد و غبار و باكتري به داخل كابين، مجهز به نوار درزگير آنتي باكتريال با قابليت تعويض است كه طول عمر بالايي هم دارد. از ويژگي هاي ديگري كه يخچال دوو ۲۷ فوت مدل ۲۷۲۰ قابل ذكر است، سامانه بسته شدن اتوماتيك درب ها است كه نيازي به هل دادن درب ها نيست و به صورت اتومات با رها كردن آنها بسته ميشوند. براي باز و بسته كردن راحت تر و همچنين ساده شدن طراحي يخچال فريزر ها دستگيره در اين مدل ها حذف شده است و به صورت مخفي طراحي شده اند. در ظهر تابستان حتما نياز به يخ خواهيد داشت. يخچال فريزر ۲۷ فوت دوو مدل ۲۷۲۰ داراي يخساز دستي ميباشد كه ميتوانيد از طريق فريزر يخهاي قالبي را برداشت نماييد.

 آبسرد كن روي درب يخچال نيز كار را براي اعضاي خانواده راحت كرده است. اين آبسردكن به صورت مخزني بوده و با پر كردن مخزن ميتوانيد آب خنك را دريافت نماييد. كمپرسوري كه در اين يخچال فريزر نصب شده است نيز از نوع اينورتر ديجيتال است كه مصرف برق و انرژي را تا حد بسيار زيادي كاهش داده است. از مزيت هاي اين موتور ها حالت ذخيره انرژي هوشمند (ECO) است كه دليل مهمي براي كاهش مصرف انرژي ميباشد.

 

 

قسمت يخچال

يخچال كه در قسمت پايين قرار دارد، فضاي بيشتري در اختيار شما ميگذارد. ظرفيت يخچال ۳۸۳ ليتر است و تعداد ۳ طبقه در اختيار شما ميگذارد. طبقات يخچال امكان تنظيم ارتفاع نيز دارد. طبقات شيشه اي بسيار مقاوم در برابر وزن مواد غذايي شما. درب يخچال نيز ۳ قفسه بسيار پهن دارد كه ميتوانيد تعداد زيادي بطري را در اين قسمت قرار دهيد و از خنكي نوشيدني ها لذت ببريد. كشو هاي انتهايي يخچال نيز براي شما امكان قرار دادن ميوه و سبزيجات را فراهم ميسازد. با سيستم سرمايش سريع در يخچال نيز در مدت زمان كمي سرماي بسيار خوبي را در يخچال خواهيد داشت.

 

قسمت فريزر

فريزر اما در قسمت بالاي يخچال قرار دارد. اين محفظه ۲ طبقه دارد كه به همراه ۲ قفسه روي درب فضاي خوبي را براي مقداري مواد غذايي منجمد شونده در اختيارتان ميگذارد. درب فريزر نيز به سمت راست باز شو ميباشد. سيستم سرمايش سريع در فريزر هم وجود دارد.

 

يخچال فريزر دوو ۲۷ فوت مدل DT-2720LW با استفاده از فيلتر Fresh Max Filter در يخچال فريزر نهايت تازگي مواد غذايي را براي شما به ارمغان مي آورد. در مدل پرادا با فيلتر Fresh Max Filter تازگي مواد غذايي را به بيشترين ميزان خواهد رساند. با وجود اين فيلتر، گاز اتيلني كه از برخي ميوه ها مانند موز و سيب متصاعد مي شود، توسط اين فيلتر جذب مي شوند و سپس به دي اكسيد كربن تبديل مي شوند. اين موضوع منجر به افزايش ماندگاري مواد غذايي مي شود.يخچال فريزر دوو مدل پرادا مصرف بهينه انرژي دارد و با فناوري هاي بروز دنيا نهايت رضايت را براي شما ايجاد ميكند. فيلتر دو لايه نانو كربن تعبيه شده در يخچال فريزر پرادا دوو مدل ۲۷۲۰ باكتري ها و بوهاي نامطبوع داخل كابين ها را از بين ميبرد و در نتيجه هوايي بسيار مطبوع را براي شما ايجاد ميكند.

 

سامانه كنترل سرمايش الكترونيك

از امكانات ويژه ديگر يخچال دوو مدل DT-2720LW مي توان به سرمايش سريع يخچال و فريزر، فيلتر هواي داخلي نانوكربن، گردش هواي سه بعدي و كشوي Cool Select Zone براي نگهداري بهتر مواد گوشتي و پروتئيني اشاره نمود.

 

كمپرسور اينورتر ديجيتال

مصرف انرژي در يخچال فريزر بالا دوو 28 فوت مدل 2720 داراي رتبه A+ مي باشد كه جزو يخچال هاي كم مصرف در بازار محسوب مي شود. همچنين به لطف كمپرسور اينورتر ديجيتال تا 23 درصد كاهش پيدا كرده است. كنترل پنل ديجيتال (صفحه نمايش ديجيتال) موجود روي اين محصول امكان كنترل تمامي تنظيمات را براي كاربران فراهم مي آورد.

 

 

 

برچسب: بررسي يخچال دوو مدل DT-2720LW،قيمت يخچال دوو مدل DT-2720LW،فروش يخچال دوو مدل DT-2720LW،گارانتي يخچال دوو مدل DT-2720LW،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۵:۵۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)