لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

تلويزيون دوو مدل DSL-55S7100EU

 

تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55S7100EU

از گذشته تا به امروز تلويزيون پيشرفت هاي چشم گيري داشته است و روز به روز به تكنولوژي هاي آن اضافه مي شود. تلويزيون 55 اينچ دوو مدل DSL-55S7100EU يكي از تلويزيون هاي هوشمند است كه از كيفيت تصوير 4K بهره مي برد . صفحه نمايش تخت با پنل IPS امكان تماشاي تصاوير با كيفيتي را براي همه اعضاي خانواده تا زاويه 178 درجه فراهم مي كند.اين مدل تلويزيون به پردازنده چهار هسته اي مجهز شده است، پردازنده در واقع مغز اصلي يك تلويزيون محسوب مي شود كه با توجه به توانايي و نوع پردازنده، تصاوير به صورت زيبا و واقعي يا با كيفيت نمايش داده مي شوند. اين مدل تلويزيون دوو از TV HBB و گيرنده ي ديجيتال قوي داخلي DVBT2 پشتيباني مي كند. تلويزيون ال اي دي دوو قابليت اتصال بي سيم screen mirroring را دارد شما با استفاده از اين قابليت مي توانيد محتواي گوشي اندرويد خود را بر روي تلويزيون نمايش داده و از آن استفاده كنيد.

تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو 55 اينچ مدل DSL-55S7100EU، هوشمند جديدترين تلويزيون هوشمند دوو با طراحي زيبا و بدون قاب مي باشد.همچنين خصوصيات ديگر تلويزيون ال اي دي دوو سايز رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصوير 16:9 (نسبت تصوير رايج تلويزيون‌ها)، تصويري واضح را با ابعادي مناسب نمايش مي‌دهد.

ويژگي ال اي دي دوو سايز 55 اينچ مدل DSL-55S7100EU هوشمند يك مديا پلير بوده كه از فرمت هاي صوتي و تصويري مختلف پشتيباني مي كند.اين تلويزيون داراي خروجي AV، هدفون و ورودي Composite نيز مي باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد. از طريق پورت USB مي‌توان يك درايو حافظه مانند فلش مموري را به تلويزيون متصل كرد و از فايل‌هاي خود استفاده كرد. پورت HDMI نيز اتصال سايز لوازم صوتي و تصويري را به تلويزيون ممكن مي‌سازد.

 

 

بررسي ويژگي هاي تلويزيون ال اي دي دوو

Time Shift يا ماشين زمان تعبيه شده در تلويزيون يك نوع فناوري به شمار مي آيد كه به كاربرد اجازه مي دهد تا برنامه هاي مد نظر خود را بر روي حافظه رم، فلش و يا حافظه داخلي تلويزيون ذخيره كند. تكنولوژي HDR يكي ديگر از ويژگي هاي تلويزيون دوو است اين تكنولوژي جزئيات دقيق تري از تصاوير را نمايش مي دهد. تلويزيون ال اي دي دوو به رابط كاربري اختصاصي هوما با قابليت دستور و گيرنده ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيباني از فرمت HEVC-H265 مجهز است. با استفاده از راهنماي الكترونيكي برنامه ها در تلويزيون مي توان از پخش برنامه ها و زمان پخش مجدد آن مطلع شد. اين دستگاه از امكانات ديگر نيز برخوردار است كه شامل پنل IPS، حافظه ي داخلي 8 گيگا بايت، سه ورودي HDMI، دو ورودي USB، قابليت اتصال به شبكه ي بي سيم و اينترنت، سيستم صوتي 30 وات و صداي دالبي ديجيتال مي شود. پنل IPS نسبت به ساير مدل ها در برابر ضربه مقاوم تر بوده و زاويه ديد بهتري دارند. 

 

 

كيفيت تصوير تلويزيون دوو مدل DSL-55S7100EU

ال اي دي دوو سايز 55 اينچ مدل DSL-55S7100EU با قابليت انطباق تصوير 60 هرتز و رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصوير 16:9 (نسبت تصوير رايج تلويزيون‌ها) تصويري با كيفيت و با نوردهي مناسب را براي شما به همراه دارد.

 

گيرنده ديجيتال DVB-T2

نصب و تعبيه گيرنده‌ي ديجيتال داخلي در اين تلويزيون، مصرف كنندگان را از تهيه‌ي يك دستگاه گيرنده‌ي جداگانه، بي‌نياز مي‌كند. گفتني است كه اين گيرنده‌ي ديجيتال، به تيونر DVB-T2 براي دريافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سيستم صوتي تلويزيون LED دوو مدل DSL-55S7000EU

طراحان اين محصول با استفاده از سيستم دو كاناله صوتي دو عدد اسپيكر 15 واتي (در مجموع 30 وات) را در پايين قاب محصول ايجاد نموده اند.اين خروجي صداي مناسب براي همه كاربران رضايت بخش اعلام شده است. گفتني است قدرت صداي توليد شده از بلندگوهاي اين تلويزيون فراگير هستند و فضاي واقعي را در هنگام ديدن فيلم براي بيننده ايجاد مي كنند. 

 

پنل IPS

پنل IPS نسبت به پنل‌هاي ديگر زاويه ديد گسترده‌تري دارد حتي در بعضي از تلويزيون‌ها اين زاويه ديد به 178 درجه نيز افزايش مي‌يابد، ويژگي بعدي اين پنل‌ها، دقت رنگ بسيار بالاي آن مي‌باشد كه باعث شادابي و كيفيت بيشتر تصاوير مي‌شود.يكي ديگر از ويژگي‌هاي اين محصول كه بسيار حائز اهميت مي‌باشد مقاومت بيشتر اين پنل نسبت به پنل‌هاي ديگر است، اين پنل نسبت به ضربه بسيار مقاوم است و طول عمري بالاتري نسبت به ديگر پنل ها مانند پنل TN دارد.

 

خدمات پس از فروش تلويزيون دوو چطور است؟

برند دوو مانند ساير برندهاي خارجي در رابطه با خدمات پس از فروش يخچال هاي خود در ايران اقدام به بستن قرارداد هايي با نمايندگي ها در شهرهاي مختلف كرده است و گارانتي و ضمانت نامه هايي را نيز به مشتريانش ارائه داده است

 

راهنماي خريد تلويزيون ال اي دي دوو

يكي از بهترين مارك هاي تلويزيون موجود در بازار برند دوو مي باشد. تلويزيون هاي مارك دوو سال هاست جاي خود را در فروشگاه هاي لوازم خانگي و صوتي و تصويري باز كرده است. با پيشرفت تكنولوژي هاي روز دنيا شركت دوو نيز كيفيت و قابليت محصولات خود را به روز مي كند. امروزه تلويزيون هاي دوو از پيشرفته ترين قابليت ها برخوردار هستند و با برندهاي معروف خارجي مانند ال جي و سامسونگ رقابت مي كنند. تلويزيون هاي برند دوو همگي اسمارت و هوشمند مي باشند و شما با خريد تلويزيون هاي دوو مي توانيد به راحتي به اينترنت وصل شويد. با تلويزيوني كه قابليت اتصال به اينترنت را دارد مي توان كارهاي متنوعي از جمله بازي كردن، فيلم ديدن، جستجو كردن و … را انجام داد.

بسياري از تلويزيون هاي دوو داراي قابليت سه بعدي و چهار بعدي مي باشند و شما در منزل خود مي توانيد فيلم و عكس ها را به صورت سه بعدي و چهار بعدي تماشا كنيد. يكي ديگر از قابليت هايي كه تلويزيون هاي شركت دوو دارند سيستم عامل اندرويد مي باشد. تلويزيون هاي اين شركت از سيستم عامل اندرويد پشتيباني مي كنند و كار با آن ها بسيار راحت مي باشد. از ديگر مزاياي تلويزيون هاي اين شركت مي توان به پردازنده هاي هسته اي قوي و گرافيك بالا اشاره كرد.

 

نتيجه‌گيري

شركت دوو يكي از بهترين ارائه دهندگان لوازم خانگي در دنياست. برند دوو شناخته‌شده‌ترين برند و پر مصرف‌ترين برندي است كه مي‌توانيد در بيشتر كشورها سراغ بگيريد. محصولات شركت دوو در ايران نيز معروف و مشهور است كه بسياري از خانواده‌هاي ايراني حداقل يك دستگاه لوازم خانگي برند دوو را در منزل دارند و مطابق با آمار مصرف‌كنندگان كمال رضايت را از اين برند لوازم خانگي و نحوه كاركرد آن‌ها دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از قيمت با فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا در تماس باشيد.


برچسب: بررسي تلويزيون دوو مدل DSL-55S7100EU،كيفيت تلويزيون دوو مدل DSL-55S7100EU،مشخصات تلويزيون دوو مدل DSL-55S7100EU،قيمت تلويزيون دوو مدل DSL-55S7100EU،خريد تلويزيون دوو مدل DSL-55S7100EU،تلويزيون دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۴:۵۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

يخچال فريزرالكترواستيل مدل Es27

يخچال فريزر كمبي الكترواستيل (ElectroSteel) مدل استار پلاس ES27

يخچال اين مدل داراي چهار طبقه مي باشد كه قابليت تنظيم ارتفاع دارد به طوري كه فضاي كافي براي چيدمان مواد غذايي طبق هر سليقه اي ممكن خواهد بود. وجود دو كشو درون يخچال محفظه جداگانه اي را براي حفظ طراوت و تازگي ميوه ها و سبزيجات فراهم آورده است. درب يخچال ES27 داراي سه طبقه مي باشد كه امكان چيدمان تخم مرغ، انواع بطري و شيشه با هر ارتفاعي را فراهم مي سازد. فريزر اين محصول با داشتن پنج كشو فضايي كافي براي تفكيك انواع گوشت، مرغ، ماهي، سبزيجات و بستني را فراهم آورده است.در ادامه اين مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

 اين يخچال مجهز به آبسردكن مي باشد كه لذت نوشيدن انواع نوشيدني هاي خنك را در ايام گرم سال براي شما عزيزان به ارمغان مي آورد. سيستم انجماد سريع تعبيه شده در فريزر موجب انجماد سريع گوشت و سبزيجات شده و موجب حفظ ارزش غذايي آن ها مي شود. از طرفي سيستم سرمايش سريع نيز موجب سرد شدن سريع مواد غذايي گرمي مي شود كه درون يخچال قرار مي گيرد كه اين عمل مانع از بالا رفتن دماي فضاي درون يخچال مي شود.

از ويژگي هاي اين يخچال فريزر الكترواستيل مي توان به فيلتر بو گير و ضد باكتري و لاستيك دور درب ضد باكتري اشاره كرد كه مانع از رشد باكتري و بوي بد درون يخچال مي شود و سلامتي شما عزيزان را تضمين مي نمايد.اين يخچال فريزر مجهز به كنترل الكترونيكي با نمايشگر ال اي دي است كه درجه دماي بخش هاي مختلف يخچال در صفحه نمايشگر آن نشان داده شده و توسط صفحه لمسي آن تنظيماتي همچون قفل كودك، سرمايش سريع، انجماد سريع و حالت تعطيلات قابل اعمال است.

يكي از ويژگي هايي كه اين محصول را از نمونه هاي مشابه متمايز مي سازد سيستم هواي چند گانه مي باشد به طوري كه درون فضاي يخچال دريچه هاي متعددي براي جريان يافتن هوا تعبيه شده است كه موجب خنك شدن يكسان و با سرعت تمامي طبقات مي شود

در يخچال فريزرهاي الكترواستيل از كمپرسور SECOP ساخت اتريش  با تكنولوژي اينورتر استفاده شده است كه قدرت انجماد سريع را حدود 20% بالا برده و صرفه جويي در مصرف انرژي، يكنواختي دما و تازگي را به همراه دارد. 

 

 

كابين يخچال الكترواستيل es27 

طراحي فضاي داخلي يخچال شامل 4 طبقه، 2 كشو و 3 طبقه در قسمت درب محصول است كه از يك لامپ كم مصرف LED نيز جهت ايجاد روشنايي در اتاقك يخچال استفاده شده است. گنجايش قسمت يخچال 229 ليتر است كه از حجم خوب و مناسبي براي قرار گرفتن مواد خوراكي برخوردار است و نيازهاي يك خانواده در حدود 3 نفر را به خوبي پوشش مي‌دهد.

شركت الكترواستيل جزو پيشگامان فناوري بدون برفك محصولات برودتي در ايران است. نه تنها يخچال الكترواستيل مدل Es27 ، بلكه تمام مدل‌هاي جديد تحت برند خود را كاملا بدون برفك( نوفراست) طراحي كرده است.

به خاطر وجود فناوري نوفراست در اين محصول ديگر نياز به خاموشي متناوب دستگاه در دوره‌هاي زماني منظم نيست و عملكرد دستگاه نيز به دليل عدم وجود برفك و گردش هواي اصولي در فضاي داخل اتاقك‌ها، بهبود خواهد يافت.

 

 

كابين فريزر 

براي نگهداري از مواد غذايي منجمد در يخچال الكترواستيل مدل Es27، چهار طبقه و شش كشو در اختيار خواهيد داشت كه 4كشو از آن، معادل 123 ليتر را فضاي فريزر تشكيل مي‌دهد. هر دو بخش يخچال و فريزر، لاستيك دور درب ضد باكتري دارند تا در كنار فيلتر بوگير و آنتي باكتريال داخلي، خيال ما را بابت سلامت و بهداشت مواد غذايي داخل محفظه‌ها راحت كند. به سختي ممكن است با باز كردن درب فريزر (يا يخچال) با توده بوي نامطبوع مواجه شويد چرا كه فيلتر بوگير اين محصول، از تجمع بوهاي نامطبوع در هر دو محفظه جلوگيري مي‌كند.

گنجايش اتاقك فريزر در يخچال الكترواستيل ES27 مانند ساير يخچال فريزر‌هاي از اين دست، كمتر از قسمت يخچال است. اما با اين وجود قسمت فريزر اين دستگاه در مقايسه با ساير برندها از حجم خوب و مطلوبي بهره‌مند است و كشوهاي جادار آن قابليت قرارگيري مواد خوراكي در حجم بالا را دارند.

 

يخچال فريزر نوفراست

از ويژگي هاي بارز يخچال فريزرالكترواستيل مدل Es27 اين است كه هم يخچال و هم فريزر بدون برفك است برخلاف ساير برندها كه فقط فريزر بدون برفك است.

دستگيره آسان بازشو

دستگيره هاي آسان باز شوداراي يك زبانه كوچك هستند كه به دستگيره كمك مي كند تا درب يخچال به راحتي و بدون فشار دادن باز شود. بدين ترتيب اين دستگيره ها برخلاف ظاهري كه دارنند از مقاومت بالايي برخوردار مي باشند.

موتور يخچال فريزر es27

موتور از اهميت حياتي براي خريدار برخوردار است چون گران ترين قطعه و مهمترين آن، موتور يا كمپرسور آن است. شركت الكترواستيل براي راحت كردن مشتري و كاهش صداي موتور و عمر طولاني آن از موتورهاي ACC ساخت ايتاليا استفاده مي كند.

نوار دور درب پلاستيكي قابل تعويض

نوار دور درب يخچال از نوع ضد باكتري بوده و به هيچ عنوان محلي براي رشد حشراتي نظير سوسك نمي باشد. اين نوار دور درب قابل تعويض و تميز كردن است بدون اينكه خاصيت و چسبندگي خود را از دست بدهد.

برنامه تعطيلات

برنامه تعطيلات برنامه اي است كه به واسطه آن موتور با حداكثر انرژي كار نمي كند چون زمانيكه شما در مسافرت هستيد و درب يخچال كم باز مي شود به همين جهت يخچال در استراحت به سر خواهد برد بدون اينكه مواد غذايي شما خراب شود.

برچسب انرژي A

اگر آشنايي نسبي با محصولات الكترواستيل داشته باشيد، به اين نتيجه مي‌رسيد بين تعداد قابل توجهي از محصولات برودتي اين برند كه با برچسب انرژي A ارائه شده‌اند، اين يخچال يك گزينه مناسب براي خريد به حساب مي‌آيد.

 

ضمانت نامه محصولات الكترواستيل

اين محصول شامل 40 ماه ضمانت الكترواستيل مي باشد كه بالاترين سقف ضمانت را در يخچال فريزرهاي ايراني دارا مي باشد. نصب اين دستگاه كاملا رايگان بوده است.

 

سخن پاياني

در صورتي كه از فضاي كوچكي در آشپزخانه‌ي خود براي قرارگيري يخچال برخوردار هستند و خانواده كوچكي نيز داريد، يخچال الكترواستيل مدل Es27 در منزل شما خالي است. با خريد محصول موردنظر با توجه به امكاناتي كه دارد نياز خود را به يك محصول برودتي در آشپزخانه‌ي نقلي خود رفع كنيد. جهت خريد اين محصول از طريق سايت اعتماد كالا به صورت كاملا آنلاين اقدام به خريد نماييد تا در كوتاه ترين زمان ممكن سفارش خود را درب منزل همراه با كيفيت عالي و ضمانت قيمت تحويل بگيريد.

 


برچسب: بررسي يخچال فريزرالكترواستيل مدل Es27،قيمت يخچال فريزرالكترواستيل مدل Es27،خريد يخچال فريزرالكترواستيل مدل Es27،گارانتي يخچال فريزرالكترواستيل مدل Es27، يخچال فريزرالكترواستيل ، يخچال فريزرالكترواستيل سري استار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۰:۳۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111

 اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111

از محصولات جديد، زيبا و پر طرفدار اسنوا در حوزه پخت و پز مي توان به اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-7111 اشاره كرد. طراحي كلاسيك در كنار قابليت هاي بسيار اين سري محصولات را متمايز كرده است. اجاق گاز اسنوا مجهز به 5 شعله مجزاست. در قسمت پنل جلويي اجاق گاز يك تايمر تعبيه شده كه از طريق آن مي توان عملكرد اجاق را كنترل كرد. وجود ولوم هاي مقاوم به حرارت دستگاه از جمله مزاياي مهم اين اجاق گاز محسوب مي شود. كنترل پنل لمسي يكي ديگر از قابليت هاي ويژه ي اجاق گاز مي باشد كه جلوه و زيبايي خاصي به آن مي بخشد. بعد از هربار پخت و پز بايد محفظه‌ ي داخلي و شيشه‌ ي فر پاك شود، تا تميز و شفاف باقي بماند. درب شيشه‌ اي فر به شكل كشويي خارج مي‌ شود و بعد از تميز كردن، به راحتي مي توان آن را به حالت اول برگرداند. اين اجاق گاز 5 شعله تمام استيل يك صفحه كنترل لمسي بزرگ و ارگونوميك دارد كه باعث كاربرد آسان و جذابيت ظاهري بيشتر اجاق گاز شده است. علاوه بر زيبايي ظاهري، با استفاده صفحه كنترل لمسي بزرگ براحتي مي توانيد فن انتقال حرارت جوجه گردان، تايمر، شعله زمان دار و … را كنترل كنيد.

اجاق گاز ديجيتال اسنوا داراي يك فر با ظرفيت 90 ليتري است كه 2 عدد سيخ جوجه گردان و 2 عدد سيني بزرگ فر دارد. همچنين درب فر شيشه كشويي دارد كه به آساني از فر جدا شده و شستشوي آن را راحت تر مي كند. مهم تر از همه با دماسنج دقيقي كه درون فر وجود دارد مي توانيد زمان آشپزي را كنترل نماييد.

 


قابليت ها و عملكرد اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111

فر موجود در اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111 به پوشش نانو كلين مجهز است. با به كارگيري اين پوشش لعابي درون فر اجاق گاز، پس از هربار آشپزي تنها با پاشش آب به درون محفظه، بعد از چند دقيقه تمامي چربي ها و دوده ها به راحتي پاك مي شوند. سيستم توربوفن يكي ديگر از قابليت هاي اجاق گاز مبله اسنوا است كه كمك مي كند هواي داغ توليد شده توسط المنت هاي برقي فر با سرعت زياد در فر جريان پيدا كند. 

 

ويژگي هاي اين محصول : 

·       جنس بدنه : استيل ميباشد . رنگ نقره اي به همراه درب از جنس شيشه با حاشيه استيل جذابيت دو چنداني به اين محصول داده است كه به راحتي با ساير لوازم ست ميشود.

·       ولوم ها از جنس باكاليت نسوز (ايتالياي) به رنگ نقره ايست كه به راحتي داغ نمي شود.

·       جنس صفحه :  استيل و به صورت يك تكه طراحي شده است.  كارينوشاپ

·       شبكه چدن : شبكه چدن با كيفيت و مستحكم ميباشد.

·       ولوم نسوز : ولوم ها در اين اجاق از جنس با كيفيت و نسوز هستند .ولوم هاي اين محصول ايتاليايي ميباشند.

·       صفحه كنترل : صفحه كنترل به صورت صفحه لمسي با اندازه بزرگ طراحي شده اند و كار با آنها بسيار آسان است.

·       صفحه نمايش موجود در اين محصول نشان دهنده تنظيمات و منو هاست.

·       فندك اتوماتيك : ولوم هاي تعبيه شده در اين محصول همگي مجهز به فندك اتوماتيك هستند .

·       قفل كودك : موجود در اين محصول نگراني شما را از دستكاري شعله ها توسط كودكان رفع خواهد كرد.

·       اين محصول داراي كليد ايمني درب فر مي باشد.

 

.

 

فن كانوكشن : 

ديگر نگران اين نباشيد كه غذايتان به طور كامل پخته نشود و بخشي از آن خام بماند. زيرا اين محصول اسنوا مجهز به فن پر قدرت كانوكشن ميباشد. كه حرارت را به ميزان يكسان در همه جاي فر به گردش در مي آورد.و موجب مي شود كه غذايتان به صورت كاملا يكدست پخته مي شود.


2 شعله زمان دار

يكي از ويژگي هاي اجاق گاز اسنوا مبله مدل شف SGC5-7111 ديجيتال وجود 2 عدد شعله زماندار ميباشد كه با توجه به زماني كه شما تعيين مي كنيد ، شعله ها خاموش خواهند شد

 

 

ترموكوپل صفر ثانيه

اجاق گاز شف مجهز به سيستم جرقه زن خودكار و ترموكوپل صفر ثانيه است. سيستم ترموكوپل وظيفه‌ي تامين ايمني اجاق گاز را بر عهده دارد؛ در صورت خاموشي ناگهاني شعله به هر علت، اين سيستم جريان گاز را قطع كرده و مانع از نشت گاز مي‌شود. اجاق گاز اسنوا داراي ۵ شعله در اندازه‌هاي گوناگون است كه مي‌توانيد سايزهاي مختلف قابلمه و ماهي‌تابه را روي شعله‌هايي با حرارت دلخواه قرار دهيد. سر‌شعله‌هاي ساباف ايتاليايي به همراه سيستم سوخت رساني ساباف، حرارتي پرقدرت را ايجاد مي‌كنند.

 

فر

بخش فر اجاق گاز اسنوا داراي سامانه طبقاتي و امكاناتي است كه تجربه لذت بردن از يك آشپزي هيجان انگيز و حرفه‌اي را براي شما به ارمغان مي‌آورد. به‌كارگيري فن كانوكشن، المنت برقي و توربوفن در اين فر حرارتي يكنواخت را ايجاد مي‌كند، حرارتي كه توسط المنت برقي توليد شده و با گردش هواي داغ توسط فن‌ها در همه‌ جاي فر جريان پيدا مي‌كند. غذاهايي كاملا مغز پخت، برشته و بريان محصول اين حرارت يكنواخت هستند كه خاطراتي خوشمزه را براي ميهماني‌ها مي‌سازند. در اين فر به علت داراربودن ۲ موتور جوجه‌گردان مي‌توانيد ۲ عدد مرغ را همزمان كباب كنيد.

 

دماسنج ديجيتال، صفحه كنترل لمسي

صفحه كنترل لمسي با پنل ارگونوميك طوري قرار گرفته است كه با تسلط كامل و بدون نياز به خم‌شدن بتوان تنظيمات مربوطه را انجام داد. تنها يك اشاره دست كافي‌ است تا شعله‌هاي زماندار، قفل كودك، تايمر ديجيتال، سيستم يخ زدايي، دماسنج و… را فعال نمائيد. دماسنج ديجيتال اجاق گاز شف با دقت بسيار دماي داخل فر را لحظه به لحظه گزارش مي‌كند. كافي است يك دستور پخت داشته باشيد، دماسنج با تنظيم دماي دقيق اين اطمينان خاطر را به شما مي‌دهد كه نتيجه‌ي خوبي از پخت كيك، نان يا پيتزا خواهيد داشت.

 

 

جمع بندي

اجاق گاز شف اسنوا مدل SGC5-7111 با جنس بدنه‌ي تمام استيل يكي از بهترين اجاق‌ گاز‌هاي اسنوا است. اين محصول داراي طراحي بسيار زيبا و امكاناتي به‌روز است. با خريد اين محصول آشپزخانه‌ي خود را به يك اجاق گاز همه چيز تمام مجهز خواهيد كرد تا مانند يك دستيار كار بلد شما را ياري كند. ۲ شعله زماندار، دماسنج دقيق ديجيتالي، ترموكوپل صفر ثانيه و سيستم سوخت رساني ساباف از ويژگي‌هاي اجاق گاز اسنوا هستند كه شما را در يك آشپزي لذت بخش و ايمن همراهي مي‌كنند. شركت اسنوا با گارانتي 24 ماهه و ارائه خدمات پس از فروش ويژه همواره در جلب رضايت مشتريان مي‌كوشد. فروشگاه اعتماد كالا به عنوان تخصصي‌ترين مركز فروش آنلاين لوازم خانگي، اين امكان را براي خريداران محترم فراهم نموده تا با مشاوره تخصصي و بازديد از محصولات گوناگون وبسايت خريدي مطمئن را تجربه كنند.

 


برچسب: بررسي اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111،قيمت اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111،خريد اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111،فروش اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111،گارانتي اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111،اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111،اجاق گاز مبله اسنوا ،اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111سري شف،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۶:۰۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس

معرفي يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل  MAX

يخچال و فريزر دوقلو MAX با ظرفيت 601 ليتر ، در مجموع فضاي بسيار جاداري را براي ذخيره و انجماد مواد غذايي در اختيار شما مي‌گذارد. مي توان اينگونه بيان كرد كه يخچال فريزر دوقلو ، محصولي متناسب با خانواده هاي پر جمعيت يا افرادي است كه حجم زيادي از مواد منجمد را نگهداري مي كنند. اين مدل از يخچال فريزر دوقلو 40 فوت ديپوينت مدل مكس داراي دو دستگاه كاملا جداست اما اين دو كاملا با يكديگر هماهنگ عمل مي كنند و يك محصول را تشكيل مي دهند.در اين مدل از يخچال و فريزر دوقلو ويژگي هاي منحصربفردي تعبيه شده كه با تكنولوژي هاي روز دنيا برابري مي كند. يخچال فريزر مكس در 3 رنگ سفيد چرمي، سفيد براق و استيل (مكس سيلور) توليد مي‌شود.در ادامه اين مقاله با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

ساختار بيروني يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس:

در نگاه اول شكل ظاهري اين محصول، اين محصول را با ديگر كالاهاي ديپوينت متمايز مي‌كند. طراحي اين محصول به شكلي است كه جذابيت بصري زيادي براي مخاطب به ارمغان آورده است. مدل مكس به گونه اي طراحي شده ه در نگاه اول سايد باي سايد به نظر مي‌رسد اما اشتباه نكنيد اين محصول يك يخچال فريزر دوقلو است يعني يك كابين يخچال و يك كابين فريزر دارد البته اين دو در كنار هم و با هماهنگي و اتصال با يكديگر كار ميكنند و 30 درصد فضايي بيشتري نسبت به سايد باي سايد در اختيار مصرف كننده قرار مي‌دهد

ديگر خبري از دستگيره هاي بلند نيست و به صورت مخفي در كناره هاي درب جايگاهي براي دستگيره تعبيه شده است كه به دستگيره مخفي مشهور هستند. همچنين براي دسترسي آسان و حفظ زيبايي ظاهري يخچال ديپوينت مدل مكس، يك نمايشكر ديجيتال برروي در يخچال قرار گرفته است.

 

ابعاد و گنجايش يخچال دوقلو ديپوينت مدل مكس

يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مكس (max) با 180 سانتي متر ارتفاع، 120 سانتي متر عرض و 63 سانتي متر عمق، فضا و ظرفيتي معادل 601 ليتر، يك يخچال جادار است. اين دستگاه در مجموع فضاي زيادي را براي ذخيره و انجماد مواد غذايي در اختيار شما مي‌گذارد به همين دليل محصول مناسبي براي خانواده‌هاي پرجمعيت يا افرادي كه حجم زيادي از مواد منجمد را نگهداري مي‌كنند، است.گنجايش كلي يخچال ديپوينت مدل مكس نيز برابر با 601 ليتر است كه فضاي زيادي را براي مواد خوراكي فراهم مي‌كند. محصول نامبرده در وزن كلي 153 كيلوگرم توليد مي‌شود؛ 78 كيلوگرم از وزن كلي به يخچال و 75 كيلوگرم به فريزر تعلق دارد.

 

كمپرسور و موتور يخچال ديپوينت مدل مكس ساخت كدام كشور است؟

ديپوينت جزو محدود توليد كنندگاني ايراني يخچال فريزر است كه در محصولات خود از كمپرسورهاي نسل جديد استفاده مي‌كند. اين موتورها معروف به اينورتر هستند. در موتور يخچال ديپوينت مدل max DH از كمپرسور اينورتر استفاده شده است. تفاوت اين موتورها با نسل هاي قبلي در طول عمر بيشتر، مصرف انرژي كمتر و صداي كمتر است.در اين محصول برخلاف سايد باي سايد ها با توجه به اينكه دوقلو است و 2 كابين جدا از هم دارد از 2 موتور استفاده شده است و هر دو كمپرسور كابين ها از نوع اينورتر خطي هستند.

 

 

قسمت يخچال مدل مكس

يخچال كه در سمت راست قرار ميگيرد، داراي دربي با قد ۱۸۰ سانت و دستگيره مخفي بسيار زيبا ميباشد. كابين يخچال داراي ۴ طبقه است كه امكان تغيير ارتفاع طبقات يخچال وجود دارد. طبقات شيشه اي شفاف با قدرت نگهدارندگي بالا. براي نگهداري ميوه و سبزيجات هم ميتوانيد از كشو استفاده كيند. ۲ عدد كشو فضاي خوبي را براي گذاشتن اين اقلام غذايي در اختيارتان ميباشد. براي بطري هاي نوشيدني خود هم نگران نباشيد. هم ميتوانيد از پاكت هاي روي درب استفاده كنيد و هم از قفسه فلزي مخصوص بين طبقات. يخچال دوقلو ديپوينت مدل مكس به سيستم روشنايي داخلي از نوع LED نيز مجهز است.

 

قسمت فريزر يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس

فريزر اما در قسمت چپ قرار دارد. درب آن به سمت چپ باز ميشود و فضاي نسبتا خوبي را براي اقلام غذايي در اختيار شما ميگذارد. فريزر داراي ۶ كشو به همراه يك طبقه است.

 

گارانتي و خدمات پس از فروش

محصولات شركت ديپوينت  داراي گارانتي و خدمات پس از فروش بسيار خوبي هستند. به صورت كلي يخچال فريزرها 30 ماه گارانتي دارند. موتور محصولات اين شركت كه اينورتر هستند داراي 60 ماه ضمانت هستند.

 

آبسردكن اتومات مكس

در اين مدل آبسرد به گونه اي طراحي شده است كه به صورت خودكار از شير متصل به آب شهري پر شود. فرآيند پر شدن مخزن آبسرد به صورت برقي و اتومات انجام مي‌شود يعني نيازي نيست كه شما به فكر پر كردن هر روزه مخزن آبسردكن باشيد و اين كارايي زماني خود را نشان مي‌دهد كه شما مهمان داريد و مصرف آب خنك شما افزايش پيدا مي‌كند.

فيلتر تصفيه آب:

همانطور كه گفته است اين مدل يخچال مجهز به آبسرد كن و يخساز اتوماتيك است. ورودي آب اين دو از يك فيلتر تصفيه آب مي‌گذرد تا ابي سالم و با كيفيت درون يخساز و مخزن ابسردكن بريزد.

آنتي باكتريال و ضد بو:

بسيار مهم است كه يخچال كه مي‌خريم محل مناسبي براي مواد غذايي ما باشد مدل مكس مجهز به نوار درب ضد باكتري و فيلتر داخل يخچال است كه باكتري ها را نابود مي‌كند. همين موضوع باعث مي‌شود مواد غذايي زمان بيشتري سالم و تازه بمانند. همچنين داراي قابليت ضد بو است يعني بوي مواد غذايي با هم ادغام ‌‌نمي‌شود.

انجماد سريع و سرمايش سريع

امكان سرمايش و انجماد سريع قابليتي است براي زماني كه شما مواد غذايي را درون يخچال يا فريزر مي‌گذاريد و ميخواهيد سريعتر خنك شود يا يخ بزند تا تازه تر بماند. در اين حالت يخچال به بالاترين قدرت خود شروع به كار مي‌كند. به شخصه خودم از اين قابليت زمان هايي كه حجم زيادي از مواد غذايي مانند گوشت و مرغ تازه درون فريزر مي‌گذاريم استفاده ميكنم.

سيستم گردش هواي چندگانه

سيستم گردش هواي چندگانه باعث مي‌شود بوي مواد غذايي با هم ادغام نشود همچنين هواي خنك به تمامي قسمت هاي يخچال برسد.

سيستم كاملا بدون برفك

تمام محصولات شركت ديپوينت بدون برفك يا همان نوفراست هستند. در مدل مكس دوقلو، هم يخچال و هم فريزر هر دو كامل بدون برفك هستند.

 

سخن آخر

در مقاله پيش رو سعي كرديم شما را با ويژگي‌ها و خصوصيات يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس MAX آشنا كنيم. مشتريان عزيز اگر قصد خريد  يخچال ديپوينت مدل مكس را داريد از طريق سايت اعتماد كالا به صورت آنلاين نسبت به خريد آن اقدام كنيد. پس از ثبت سفارش توسط شما، محصول موردنظرتان در كمترين بازه زماني در محل قيد شده در سفارش به شما در سلامت فيزيكي كامل تحويل داده مي‌شود. قيمت يخچال ديپوينت مدل مكس در سايت فروشگاه اينترنتي بهار نسبت به ساير فروشگاه‌هاي آنلاين به صرفه و ارزان است.

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،كيفيت يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،مشخصات يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،قيمت يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،خريد يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس، يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۱:۱۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-PR880S

معرفي ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 8 كيلويي مدل DWK-PR880S

ماشين لباسشويي از لوازم ضروري در منزل محسوب مي شود كه تقريبا زندگي بدون اين وسيله ي كاربردي سخت خواهد بود لباسشويي ها معمولا در مدل ها و برند هاي مختلفي توليد و عرضه مي گردند كه هر كدام از برنامه هاي شستشو مختلف برخودار هستند. برند دوو از برند هاي معتبر در زمينه توليد لوازم خانگي اين بار محصولي با كيفيت به نام ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 8 كيلويي مدل DWK-PR880S توليد كرده كه از 14 برنامه شستشو بهره مي برد. موتور ماشين لباسشويي از نوع دايركت درايو بوده و داراي حداكثر دور خشك كن 1400 دور در دقيقه مي باشد. تمسه در اين نوع موتور حذف شده و موتور به طور مستقيم به ديگ شستشو متصل شده است موتور دايركت درايو (Direct Drive) باعث لرزش و صداي كم و همچنين كاهش مصرف انرژي مي شود. اين محصول در رنگ هاي سفيد و نقره اي عرضه مي گردد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 سيستم حباب ساز از برنامه هاي ديگر شستشو در ماشين لباسشويي 8 كيلويي دوو است اين سيستم قابليت تركيب آب و مواد شوينده و تبديل آن ها به ميليون ها حباب را دارد. حباب ها باعث تميزي بيشتر و همچنين امكان شستشوي لباس‌ها در آب سرد مي شود اين كار در مصرف انرژي ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 8 كيلويي مدل DWK-PR880S نيز صرف جويي مي كند.همچنين رتبه مصرف انرژي ماشين لباسشويي دوو 8 كيلوگرم سري پريمو مدل DWK-PR880S در پايين ترين سطح و در رده انرژي 35%- +++A قرار گرفته است‌. ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-PR880S سرعت چرخش 1400 دور در دقيقه‌اي دارد. و با توجه به 14 برنامه شستشو اين مدل مي‌تواند يك دستگاه كامل و مفيد در خانه تبديل شود.وجود برنامه‌هاي متنوع در ماشين لباسشويي به شما اجازه مي‌دهد كه برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب كنيد. ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-PR880S به قابليت اضافه كردن لباس حين شستشو كه يك قابليت مهم است، مجهز شده است. در مجموع اين ماشين‌لباسشويي را مي‌توان يك گزينه با كيفيت و با ارزش خريد بالا دانست.

 

موتور Direct Drive دايركت درايو چيست؟

موتور Direct Drive مستقيما به ديگ متصل شده و آن را حركت داده، لرزش و صداي دستگاه را پايين آورده و عمر ماشين لباسشويي را بيشتر مي كند.از سويي ديگر با حذف تسمه و تجهيزات جانبي، علاوه بر كاهش انرژي مصرفي، فضاي داخلي ماشين لباسشويي بيشتر شده و در نتيجه مي توان ظرفيت ماشين لباسشويي و ديگ آن را نيز افزايش داد.

ظرفيت شستشوي بالاتر اين امكان را فراهم مي كند تا در هر بار استفاده از ماشين لباسشويي، بتوانيد حجم بيشتري از لباس را با اندازه هاي بزرگتر مانند ملحفه با صرف انرژي كمتر، بشوييد.

لباسشويي دوو (Daewoo) سري پريمو، كه موتورهاي بدون تسمه يا همان دايركت درايو ها هستند داراي مزاياي مختلفي  مي باشند، از جمله:

·       بهبود راندمان موتور با حذف تسمه

·       كاهش لرزش لباسشويي باتوجه به بالانس شدن وزن موتور

·       با توجه به قطر زياد سيم پيچ و جريان مستقيم DC احتمال خرابي اين موتورها بسيار كم است

 

 

ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 8 كيلويي مدل DWK-PR880S

ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 8 كيلويي مدل DWK-PR880S به سيستم ضد چروك مجهز شده كه كار شستشو را به صورت ملايم انجام مي دهد و همين امر مانع از چروك شدن بيش از حد لباس ها مي گردد. شروع شستشو با تاخير يكي ديگر از قابليت هاي ماشين لباسشويي دوو به شمار مي آيد اين برنامه به شما كمك مي كند تا زمان شستشوي لباس ها را به تاخير بيندازيد و زمان شستشو را انتخاب كرده كه اين زمان از يك تا 24 ساعت قابل تنظيم است بنابراين مي توانيد با فعال كردن اين برنامه به كار هاي عقب افتاده ي خود بپردازيد. براي ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 8 كيلويي مدل DWK-PR880S برنامه شستشوي اقتصادي در نظر گرفته شده كه ميزان مصرف آب را براي شستشو كاهش مي دهد و از دماي پايين استفاده مي كند. با استفاده از برنامه شستشوي سريع 22 دقيقه اي ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-PR880S مي توانيد در مدت زمان كوتاهي لباس هاي خود را شستشو دهيد.ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 8 كيلويي مدل DWK-PR880C داراي قابليت ها و مشخصات منحصربفردي مي باشد، وجود صفحه نمايش مشكي كه علاوه بر جذابيت ظاهري كاربري دستگاه را آسان تر مي كند ، وجود هيتر نسل جديد نيكل ديفيوژن ، وجود تكنولوژي I-Potector براي محافظت از موتور ، سيستم امكان ادامه شستشو در صورت قطعي برق ، صفحه نمايش 5/7 اينچي با عملكرد لمسي ، سيستم قدرتمند شستشو پاششي Clean jet shower ، محفظه شستشوي زمردي و همچنين آبكشي بهداشتي با آب گرم اشاره كرد.ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 8 كيلويي مدل DWK-PR880C از استانداردهاي ملي و بين المللي برخوردار بوده و كيفيت ساخت آن بسيار بالاست.

ديگ زمردي (Emerald Drum) چيست ؟ 

محفظه‌ي استوانه‌اي شكل (Drum) اين ماشين لباسشويي كامل‌ترين و پيشرفته ترين نوع اين محصول است و مهمترين ويژگي آن صرفه‌جويي در آب مصرفي است.اين درام داراي برآمدگي هاي بيضي شكل است و به همين‌خاطر Emerald Drum (درام زمردي) نام‌ گرفته است.

اين برآمدگي شست و شويي همانند اثرانگشت را ايجاد نموده تا ضمن حفظ حفاظت از الياف البسه در هنگام شستشو، كيفيت شستشوي را بالا مي برد.طراحي منحصر به فرد ديگ شستشو (درام زمرد) در اين محصول موجب افزايش سطح تماس البسه و مواد شوينده شده و علاوه بر افزايش كيفيت شستشو، از صدمه ديدن الياف لباس ها جلوگيري مي كند.

 

اسپري مستقيم آب و مواد شونده بر روي البسه (Clean jet shower)

اسپري مستقيم تركيبي از آب و مواد شوينده توسط يك نازل قدرتمند موجب خواهد شد مواد شوينده به كليه قسمت هاي محفظه شستشو رسيده و علاوه بر افزايش عملكرد شستشو موجب صرفه جويي در مصرف انرژي و كاهش زمان شستشو خواهد شد.

 

عملكرد تكنولوژي نانو سيلور (Nano Silver) در لباسشويي چگونه است؟

ماشين لباسشويي دوو پريمو مدل DWK-PR880S هاي ساخته شده با استفاده از اين تكنولوژي، قادر به از بين بردن بيش از 650 نوع باكتري است.اين تكنولوژي در ماشين لباسشويي حدود 400 ميليارد يون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به اين ترتيب خاصيت استريل كنندگي آن 99 درصد است.جالب است بدانيد اين خاصيت ضد باكتري تا 30 روز پس از شستشو در لباس باقي مي ماند.

 

رتبه مصرف انرژي در لباسشويي به چه معناست؟

رتبه درج شده بر روي برچسب انرژي لباسشويي دوو يكي از مهترين مشخصات يك لباسشويي است، چرا كه با مصرف روزانه اين دستگاه مسئله ميزان مصرف انرژي آن همواره براي خانواده ها مطرح مي گردد.

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-PR880S،قيمت ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-PR880S،خريد ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-PR880S،فروش ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-PR880S،ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-PR880S،ماشين لباسشويي دوو ،لباسشويي 8 كيلويي دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۸:۱۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

يخچال فريزر الكترواستيل مدل ES27 سري استار

يخچال فريزر 27 فوت الكترواستيل مدل ES27

 

يخچال فريزر كمبي الكترواستيل (ElectroSteel) مدل استار پلاس ES27ساخت كمپاني معتبر الكترواستيل مي باشد. ظرافت در طراحي و زيبايي يخچال فريزر هاي الكترواستيل بر زيبايي فضاي آشپزخانه شما مي افزايد.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد .يخچال اين مدل داراي چهار طبقه مي باشد كه قابليت تنظيم ارتفاع دارد به طوري كه فضاي كافي براي چيدمان مواد غذايي طبق هر سليقه اي ممكن خواهد بود. وجود دو كشو درون يخچال محفظه جداگانه اي را براي حفظ طراوت و تازگي ميوه ها و سبزيجات فراهم آورده است. درب يخچال ES27 داراي سه طبقه مي باشد كه امكان چيدمان تخم مرغ، انواع بطري و شيشه با هر ارتفاعي را فراهم مي سازد. فريزر اين محصول با داشتن پنج كشو فضايي كافي براي تفكيك انواع گوشت، مرغ، ماهي، سبزيجات و بستني را فراهم آورده است.

 اين يخچال مجهز به آبسردكن مي باشد كه لذت نوشيدن انواع نوشيدني هاي خنك را در ايام گرم سال براي شما عزيزان به ارمغان مي آورد. سيستم انجماد سريع تعبيه شده در فريزر موجب انجماد سريع گوشت و سبزيجات شده و موجب حفظ ارزش غذايي آن ها مي شود. از طرفي سيستم سرمايش سريع نيز موجب سرد شدن سريع مواد غذايي گرمي مي شود كه درون يخچال قرار مي گيرد كه اين عمل مانع از بالا رفتن دماي فضاي درون يخچال مي شود.

از ويژگي هاي اين يخچال فريزر الكترواستيل مي توان به فيلتر بو گير و ضد باكتري و لاستيك دور درب ضد باكتري اشاره كرد كه مانع از رشد باكتري و بوي بد درون يخچال مي شود و سلامتي شما عزيزان را تضمين مي نمايد.اين يخچال فريزر مجهز به كنترل الكترونيكي با نمايشگر ال اي دي است كه درجه دماي بخش هاي مختلف يخچال در صفحه نمايشگر آن نشان داده شده و توسط صفحه لمسي آن تنظيماتي همچون قفل كودك، سرمايش سريع، انجماد سريع و حالت تعطيلات قابل اعمال است.

يكي از ويژگي هايي كه اين محصول را از نمونه هاي مشابه متمايز مي سازد سيستم هواي چند گانه مي باشد به طوري كه درون فضاي يخچال دريچه هاي متعددي براي جريان يافتن هوا تعبيه شده است كه موجب خنك شدن يكسان و با سرعت تمامي طبقات مي شود. تمامي طبقات يخچال از شيشه ي مقاوم ساخته شده كه تحمل وزن بسيار بالايي را دارا مي باشد. اين طبقات داراي لبه هاي پلاستيكي است كه به گونه اي طراحي شده كه از ريزش و نشت آب و ديگر مايعات جلوگيري نمايد.

در يخچال فريزرهاي الكترواستيل از كمپرسور SECOP ساخت اتريش  با تكنولوژي اينورتر استفاده شده است كه قدرت انجماد سريع را حدود 20% بالا برده و صرفه جويي در مصرف انرژي، يكنواختي دما و تازگي را به همراه دارد. 

ويژگي هاي يخچال فريزر ES27 الكترواستيل

در قسمت يخچال اين محصول 4 طبقه و 2 كشو كوچك در پايين آن براي نگهداري ميوه جات و سبزيجات تعبيه شده است، علاوه بر اين بر روي درب يخچال 3 طبقه براي نگهداري بطري نوشيدني و مواد غذايي كوچك و همچنين مخزن آبسردكن قرار گرفته است.

روشنايي داخلي طبقات توسط LEDهاي پر نور كاملا كم مصرف كه هيچ گونه گرمايي از خود توليد نمي كنند تامين مي شود، كه در عين حال زيبايي خاصي را بين طبقات و محفظه ها به وجود آورده است.

 

موتور يخچال فريزر es27

موتور از اهميت حياتي براي خريدار برخوردار است چون گران ترين قطعه و مهمترين آن، موتور يا كمپرسور آن است. شركت الكترواستيل براي راحت كردن مشتري و كاهش صداي موتور و عمر طولاني آن از موتورهاي ACC ساخت ايتاليا استفاده مي كند.

 

ويژگي هاي يخچال فريزر الكترواستيل مدل ES27  سري استار

 

بارزترين مشخصه يخچال فريزر ۲۷ فوت استار الكترواستيل سيستم انجماد سريع مي باشد. اين سيستم كه با استفاده از فناوري پيشرفته توسط برند الكترواستيل برنامه ريزي شده است، مواد غذايي را در كمترين زمان ممكن كاملا منجمد مي سازد تا خاصيت و ارزش غذايي خود را از دست ندهند. همچنين اين سيستم فوق العاده به طول زمان ماندگاري مواد غذايي كمك زيادي مي كند. با استفاده از سيستم انجماد سريع اين محصول هنگام مصرف مواد گوشتي و مواد غذايي طعم واقعي و حس تازگي را احساس مي كنيد.

يخچال فريزر استار مجهز به سيستم بدون برفك يا نوفراست مي باشد كه دردسر تميز كردن يخچال را حذف كرده است. با استفاده از صفحه نمايش لمسي تعبيه شده بر روي يخچال مي توانيد با توجه به نياز خود دماي داخل يخچال و فريزر را تنظيم نماييد. همچنين اين محصول مجهز به سيستم جريان هواي چندگانه، فيلتر بوگير و ضدباكتري و سيستم هشدار باز بودن درب يخچال مي باشد.

يخچال فريزر نوفراست

اولين بار شركت الكترواستيل يخچال فريزر كمبي را توليد كرد و همچنين به عنوان اولين شركت لوازم خانگي در ايران، يخچال فريزر بدون برفك را توليد نمود. از ويژگي هاي بارز يخچال فريزر 27 فوت الكترواستيل اين است كه هم يخچال و هم فريزر بدون برفك است برخلاف ساير برندها كه فقط فريزر بدون برفك است.

دستگيره آسان بازشو

دستگيره هاي آسان باز شود اولين بار توسط شركت سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت. اين دستگيره هاي داراي يك زبانه كوچك هستند كه به دستگيره كمك مي كند تا درب يخچال به راحتي و بدون فشار دادن باز شود. بدين ترتيب اين دستگيره ها برخلاف ظاهري كه دارنند از مقاومت بالايي برخوردار مي باشند.

طبقات شيشه اي مقاوم

درون يخچال فريزر 27 فوت الكترواستيل داراي 4 طبقه است كه به وسيله طبقات شيشه اي مقاوم تقسيم بندي شده است. ارتفاع اين طبقات قابل تنظيم است. شيشه بكار رفته در آن قابليت تحمل وزن سنگين را دارد و در برابر تغييرات دمايي نيز مقاوم است.

نوار دور درب پلاستيكي قابل تعويض

نوار دور درب يخچال از نوع ضد باكتري بوده و به هيچ عنوان محلي براي رشد حشراتي نظير سوسك نمي باشد. اين نوار دور درب قابل تعويض و تميز كردن است بدون اينكه خاصيت و چسبندگي خود را از دست بدهد.

برنامه تعطيلات

برنامه تعطيلات برنامه اي است كه به واسطه آن موتور با حداكثر انرژي كار نمي كند چون زمانيكه شما در مسافرت هستيد و درب يخچال كم باز مي شود به همين جهت يخچال در استراحت به سر خواهد برد بدون اينكه مواد غذايي شما خراب شود.

صداي باز ماندن درب يخچال فريزر الكترواستيل

اگر درب يخچال يا فريزر باز بماند صداي هشدار به صدا در مي آيد. در اين صورت شما بايد درب را ببنديد. اگر درب يخچال يا فريزر باز بماند موتور دائم كار كرده و امكان سوختن موتور دارد.

 


برچسب: قيمت يخچال فريزر الكترواستيل مدل ES27 سري استار،خريد يخچال فريزر الكترواستيل مدل ES27 سري استار،يخچال فريزر الكترواستيل مدل ES27 ،يخچال فريزر الكترواستيل ،يخچال فريزر الكترواستيل سري استار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۷:۵۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-7202

ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 7 كيلويي مدل DWK-7202

شركت دوو يكي از كمپاني هاي بزرگ توليدي در كره جنوبي است كه با فناوري توليد پيشرفته در گستره ي جهان و كشور هاي مختلف قدرت خود را به ساير برند هاي دنيا ثابت كرده است. ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 7 كيلويي مدل DWK-7202 از سري محصولات جديد شركت دوو مي باشد كه به تازگي وارد بازار شده است. اين مدل ماشين لباسشويي داراي 15 برنامه شست و شو و سيستم شست و شو تاخيري مي باشد. در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد

ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 7 كيلويي داراي طراحي بسيار هوشمندانه و زيبايي مي باشد. درب محصول به صورت بزرگ طراحي شده كه از نوع كاوردار است و قفل كششي نيز دارد بنابراين براي باز و بسته كردن درب لباسشويي كاربر به زحمت نمي افتد. زوايه باز شدن درب نيز 150 درجه تعيين شده است. ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-7202 سري كاريزما (Charisma) با درب بزرگ، جديدترين محصول با ديگ درام كلاستر (Cluster) ميباشد.اين محصول كه به فناوري جديد بخار شوي (Steam Care) مجهز شده است، جز پرفروش ترين محصولات دوو در رده لباسشويي هاي داراي موتور تسمه اي است.

ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما از لحاظ بالانس شدن نيز از انعطاف عملكردي بالايي برخوردار است.

 

طراحي ظاهري ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-7202

لباسشويي دوو سري كاريزما داراي بدنه اكوبادي (Eco Body) جهت كاهش به همراه پنل مكانيكي LED است.بدنه اختصاصي Eco Body در لباسشويي هاي دوو داراي سيستم ضد لرزش لباسشويي با طراحي ويژه ديواره هاي جانبي است.اين مورد موجب ثبات بيشتر دستگاه و همچنين عملكرد بي صداي لباسشويي حين كار مي گردد.

 

 

عمكلرد عالي و قابليت هاي مهم در ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما

يكي از ويژگي هاي مهم ماشين لباسشويي دوو، موتور تسمه اي آن است كه از مزيت هاي مهم آن مي توان به سيستم قوي با قابليت بالا و همچنين طول عمر طولاني اشاره كرد. اين محصول در زمان بالانس شدن از بالاترين سطح عملكرد برخوردار بوده و داراي بر چسب انرژي (Energy label) +++A است كه تا حد زيادي مصرف انرژي را كاهش مي دهد. فناوري بخار شو از ديگر قابليت هاي ماشين لباسشويي مي باشد اين فناوري باعث نرم شدن البسه در زمان شستشو مي شود. برنامه شستشوي Quick Super يكي از 15 برنامه ي ماشين لباسشويي است با استفاده از اين برنامه مي توانيد لباس ها را در مدت زمان كوتاه 19 دقيقه بشوييد. يكي ديگر از قابليت هاي مهم ماشين لباسشويي 7 كيلويي دوو سري كاريزما، درام كلاستر (Cluster) نسل جديد است. در زمان شستشو اصطكاك زيادي بين بافت هاي البسه و بدنه ديگ ايجاد مي شود و همين امر سبب مي شود تا ساييدگي الياف لباس بيشتر شده و به آن ها آسيب ميزند اما ديگ هاي زمردي ماشين لباسشويي با آج هاي ريزي كه در بدنه داخلي دارد از آسيب ديدن لباس ها در زمان شستشو جلوگيري مي كند. وجود سيستم نانو سيلور شستشوي با كيفيت تري را براي شما فراهم كرده است، همچنين سيستم خودكار تشخيص خطا در اين محصول جزو مشخصه هاي مهم مي باشد. از قابليت هاي كاربردي ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 7 كيلويي مدل DWK-7202 مي توان به شروع شستشو با تاخير، سيستم شستشو با بخار، سيستم ايمني قفل كودك، ولوم مرغوب انتخاب برنامه هاي شستشو، سيستم شستشوي سريع، قابليت آبكشي اضافه، سيستم شستشوي قدرتمند، قابليت شستشوي دستي و همچنين آبكشي و خشك كن قدرتمند اشاره كرد.

 

موتور تسمه اي چيست؟

ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-7202 نيز داراي موتور تسمه اي است.مزيت مهم اين سيستم ساده موتور محصول با قابليت تعويض و تعمير آسان و ارزان است.اين لباسشويي ها در هنگام بالانس شدن از بالاترين سطح عملكرد برخوردار هستند.

 

فن آوري شستشوي نانو سيلور Nano Silver

ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 7 كيلويي مدل DWK-7202 داراي سيستم پيشرفته نانو سيلور مي باشد. تكنولوژي نانوسيلور مبتني بر خواص يون هاي نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. زمانيكه ماده اي به كوچكي تجزيه مي شود خواص جديد را ايجاد كرده، و قابليت تركيب شوندگي بالاي آن منجر به نفوذ مستقيم آن به درون باكتري ها شده باعث از بين رفتن باكتري و در نتيجه ايجاد پاكيزگي مي شود. اين سيستم مي تواند براي ضدعفوني نمودن و استريل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.از مزاياي استقاده از اين سيستم بين بردن بوهاي نامطبوع، صرفه جويي در هزينه برق و ايجاد منظقه عاري از باكتري است. اين سيستم جزو يكي از استانداردهاي يك لباسشويي حرفه اي مي باشد. مصرف كنندگان عزيز اگر لباس نوزاد يا فرد بيمار را به وفور در ماشين لباسشويي خود مي شوييد ، پيشنهاد مي شود در زمان خريد ماشين لباسشويي حتما از برندهايي كه داراي اين تكنولوژي هستند استفاده نماييد. از مزاياي اين سيستم موجود در ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 7 كيلويي مدل DWK-7202 به طور كلي مي توان به از بين بردن بوهاي نامطبوع، استريل كردن البسه، شستشوي البسه در محيط از باكتري، صرفه جويي در مصرف برق، عمر مفيد عملكرد 10 سال، اشاره كرد.

 

 

فناوري بخار شوي (Steam Care) در لباسشويي هاي دوو چگونه عمل مي كند؟

براي درك اين موضوع بايد بدانيم لباسشويي دوو هنگام شستشو، سيكل فرآيند را در چند مرحله تقسيم بندي مي كند.

زماني كه در مرحله‌ي شستشوي اوليه آب وارد ديگ مي‌شود، آب و بخار به همراه هم لباس‌ها را كاملاً خيس مي‌كنند.

بخار هنگام شروع شستشو دماي آب را افزايش مي‌دهد.افزايش دماي آب باعث حل شدن ماده‌ي شستشو مي‌شود و امكان پخش شدن عميق آن در لباس‌ها و پارچه را فراهم مي‌كند.وقتي سيكل شستشو به اتمام رسيد بخار بيشتري به ديگ آزاد مي‌شود و دما را به حدي افزايش مي‌دهد كه باعث ضدعفوني شدن لباس‌ها مي‌شود، سپس پارچه را نرم مي‌كند و چروك‌هاي عميقي را كه طي سيكل شستشو ايجادشده است، برطرف مي‌كند.مهمترين مزيت يك سيستم بخارشوي صاف و

ماشين لباسشويي‌هاي بخارشو نسبت به ماشين لباسشويي هاي ديگر با استفاده از بخار به ذرات چربي و كثيفي ها نفوذ كرده و با متلاشي كردن پيوند مولكولي آنها كمك مي‌كند تا با كمترين مقدار مواد شوينده، تميزترين حالت ممكن را براي لباس ها شاهد باشيد و در عين حال اين فناوري صدمه‌اي به لباس نمي زند.فناوري بخار ضمن كاستن از زمان شستشو باعث بهبود عملكرد و كم شدن مقدار قابل توجهي از مصرف انرژي مي‌شود.همچنين اين لباسشويي‌ها البسه را با قدرت بيشتري مي شويند و با ظاهري صيقلي و فوق مدرن، شستشو را به ‌روز مي‌كنند.

 

 

درام نسل جديد لباسشويي دوو جهت جلوگيري از صدمه ديدگي البسه (Emerald Drum)

طراحي منحصر به فرد ديگ شستشو (درام زمرد) در اين محصول موجب افزايش سطح تماس البسه و مواد شوينده شده و علاوه بر افزايش كيفيت شستشو، از صدمه ديدن الياف لباس ها جلوگيري مي كند.

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-7202،كيفين ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-7202،مشخصات ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-7202،قيمت ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-7202،خريد ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-7202، ماشين لباسشويي دوو ،لباسشويي 7 كيلويي دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۸:۴۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40807

ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40807

لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40807 سري جديد محصولات برند ايراني پاكشوما است. اين محصول كد جديد شركت است. كد قبلي اين محصول TFB-86407 بوده كه با همان مشخصات و طراحي ظاهري به بازار عرضه شده است. يك موتور اينورتر از نوع BLDC است كه ميزان صدا و لرزش را به صفر رسانيده است. شركت پاكشوما با بهره گيري از فناوري هاي جديد توانسته است رتبه مصرف انرژي اين محصول را به ++A برساند كه بسيار اقتصادي و در عين حال قدرتمند عمل مي‌كند. لباسشويي با ديگ ۸ كيلويي، دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقيقه و رنگ بندي سفيد و سيلور به بازار عرضه شده است. شما مي توانيد براي اطلاع از قيمت لباسشويي پاكشوما ۸ كيلويي با بخش فروش اعتماد كالا تماس بگيريد و از كارشناسان ما تمامي اطلاعات مربوط به اين محصول را دريافت نماييد.

 

آيا لباسشويي اتومات پاكشوما  مدل WT 40807 BWF KG8 داراي قابليت خشك كني نيز هست؟

بله، ماشين لباسشويي اتوماتيك BWF 40807 WT از پاكشوما، داراي قابليت خشك‌كن هوايي نيز است.

با استفاده از اين قابليت، مي‌توانيد پس از شستشوي لباس‌ها، آنها را خشك كنيد و نيازي به استفاده از دستگاه خشك كن جداگانه نيست.براي استفاده از قابليت خشك‌كن هوايي در ماشين لباسشويي BWF 40807 WT پاكشوما 8 كيلويي، پس از اتمام برنامه شستشو، بايد برنامه خشك‌كن را انتخاب كنيد.در اين برنامه، هواي گرم و خشك به كمك فن خشك‌كن، از داخل مخزن لباسشويي جذب و در معرض لباس‌هاي موجود در مخزنقرار مي‌گيرد تا رطوبت لباس‌ها را به سرعت جذب كند و آنها را خشك كند.همچنين، استفاده از خشك‌كن هوايي، موجب خشك شدن سريع‌تر لباس‌ها و جلوگيري از رطوبت ماندن آنها مي‌شود كه به ازدياد عمر مفيد لباس‌ها كمك مي‌كند.

 

لباسشويي اتومات 8 كيلويي پاكشوما  مدل WT 40807 BWF چه رنگ هايي دارد؟

ماشين لباسشويي اتوماتيك BWF 40807 WT از پاكشوما، در دو رنگ سفيد و نقره اي در بازار عرضه مي‌شود.

رنگ سفيد ماشين لباسشويي 8 كيلويي BWF 40807 WT، طراحي ساده و كلاسيكي دارد و باعث مي‌شود در هر دكوراسيون داخلي قابل استفاده باشد.

در حالي كه رنگ نقره اي، طراحي مدرن و شيكي دارد و به‌خوبي با دكوراسيون‌هاي مدرن و خاص هماهنگ مي‌شود.

در هر صورت، با توجه به اينكه هر دو رنگ ماشين لباسشويي BWF 40807 WT با ظرفيت 8 كيلوگرم شركت پاكشوما، با كيفيت و با داشتن ويژگي‌ها و عملكرد مشابه در بازار عرضه مي‌شوند، انتخاب رنگ مناسب، به عوامل ديگري مانند سليقه شخصي، دكوراسيون داخلي و نيازهاي شما بستگي دارد.

به هر حال، هر دو رنگ سفيد و نقره اي، در ماشين لباسشويي اتوماتيك BWF 40807 WT از پاكشوما، با كيفيت ساخت و عملكرد بالا، به يكي از گزينه‌هاي مناسب براي خريداراني كه به دنبال يك ماشين لباسشويي با كيفيت هستند، تبديل شده‌اند.

 

ويژگي هاي لباسشويي BWF-40807

ويژگي اصلي اين محصول خوش ساخت ايراني، موتور BLDC است كه سرعت چرخشي برابر با ۱۴۰۰ دور در دقيقه دارد. ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40807WT داراي پنل تنظيمات تمام لمسي مي باشد. طراحي پنل اين محصول همانطور كه در تصاوير ميبينيد به صورت مشكي با درب پودر همرنگ بدنه است. اين مدل از لباسشويي پاكشوما مجهز به ورودي مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جويي در مصرف انرژي مي باشد. وجود سيستم كنترل كف خودكار، قابليت آبكشي اضافه و امكان حذف و اضافه كردن لباس حين شستشو از ويژگي هاي برجسته اين ماشين لباسشويي ۸ كيلويي مي باشد.

پنل تمام لمسي

توسط پنل لمسي تعبيه شده در لباسشويي BWF-40807 پاكشوما مي توانيد تنظيمات ويژه اي از جمله دماي آب، سرعت دور خشك كن، شستشو با تاخير، آبكشي اضافه، اتوكشي آسان و … را انجام دهيد.

برنامه هاي شستشو لباسشويي پاكشوما مدل BWF-40807

۱۶ برنامه شستشوي اصلي و چند برنامه كمكي در لباسشويي ۴۰۸۰۷ به شما كمك ميكند كه براي هر نوع اليافي يك برنامه مجزا داشته باشيد. اين امر به بالابردن كيفيت شستشو و عدم آسيب رساندن به الياف پارچه كمك بزرگي مي كند.

·       Cotton Eco شستشوي مخصوص الياف هاي پنبه اي و نخي به صورت اقتصادي

·       Automatic : شستشوي اتوماتيك انواع البسه با امكان تشخيص ميزان كثيفي، حجم و نوع جنس و البسه انتخاب بهترين روش شستشو

·       Sport Wear : شستشوي اختصاصي لباس هاي ورزشي و يا هر البسه اي كه با الياف مصنوعي ساخته شده

·       JEANS : برنامه شستشوي لباس هايي كه الياف جين دارند

·       DELICATE : برنامه شستشوي انواع لباس هاي حساس مثل حرير

·       WOOL : برنامه شستشوي لباس هاي پشمي

·       DUVET : برنامه مخصوص شستشوي پتو ، ملحفه و روتختي ها

·       BABY CARE : برنامه شستشوي البسه نوزاد و افراد داراي آلرژي خاص

·       COTTON : برنامه شستشوي لباس هاي پنبه اي و يا نخي

·       QUICK 15’ : برنامه شستشوي سريع تنها در ۱۵ دقيقه با آب نسبتا سرد

·       DAILY 45’ : شستشوي سريع البسه روزانه با زمان ۴۵ دقيقه اي و حداقل دماي آب

·       MIX : برنامه شستشوي مخصوص البسه درهم

·       COLOR : برنامه شستشوي لباس هاي رنگي

·       برنامه RINSE & SPIN : آبكشي با آب سرد و خشك كن

·       برنامه SPIN : خشك كردن و آبگيري البسه

·       DRUM CLEAN : شستشو و ضد عفوني درام لباسشويي

·       قابليت تاخير در زمان شروع (DELAY)

با قابليت تاخير در زمان شروع مي توانيد شروع شستشوي البسه خود را براي ۱ تا ۲۴ ساعت بعد تنظيم نماييد. در اين صورت حتي در زمان هايي كه در منزل نيستيد، دستگاه شروع به كار كرده و شستشو را انجام مي دهد.

قابليت اضافه و حذف كردن لباس حين شستشو (ADD GARMENT)

 اين قابليت به شما اين امكان را مي دهد كه بتوانيد لباس هاي جا مانده از شستشو را در حين شستشو به دستگاه اضافه كنيد.

 

ساير ويژگي ها

لباسشويي پاكشوما مدل BWF 40807 مجهز به سيستم كنترل كف خودكار مي باشد. همچنين اين دستگاه امكان آبكشي اضافي البسه EXTRA RINSE را نيز فراهم نموده است. ساير ويژگي ها عبارتند از:

مجهز به قابليت تاخير در زمان شروع شستشو (1 تا 24ساعت)

تنظيم دماي آب TEMP (20درجه تا 90 درجه سانتيگراد)

امكان تنظيم دور خشك كن SPIN (600 تا 1400دور بر دقيقه)

دسترسي به اضافه يا كم كردن البسه در هر مرحله از شستشو ADD GARMENT(RELOAD)

 

 

نتيجه‌گيري

ماشين لباسشويي پاكشوما مدل BWF ۴۰۸۰۷ در سال ۱۴۰۱ وارد بازار شد اين ماشين لباسشويي بخاطره طراحي زيبا و داشتن موتور BLDC مناسب براي خانواده‌هاي پر جعميت و ميان رده مي‌باشد.

 


برچسب: بررسي لباسشويي پاكشوما مدل 40807،كيفيت لباسشويي پاكشوما مدل 40807،مشخصات لباسشويي پاكشوما مدل 40807،قيمت لباسشويي پاكشوما مدل 40807،خريد لباسشويي پاكشوما مدل 40807،لباسشويي پاكشوما مدل 40807،لباسشويي پاكشوما ،لباسشويي 8 كيلويي پاكشوما،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۳:۴۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630

معرفي برند اسنوا

برند اسنوا يك برند ايراني بوده كه با وجود قدمت نه چندان زيادش در زمينه توليد لوازم خانگي، توانسته است خود را به همه ثابت كند و حتي محصولاتش را به بعضي كشورهاي همسايه صادر نمايد. برند اسنوا بر پايه افراد متخصص و كارشناسان خبره استوار است و امروزه به حدي پيشرفت داشته است و در حال پيمودن سريع پله هاي ترقي است كه بعضي آن را، بهترين توليد كننده ايراني معرفي مي كنند. تلويزيون دريچه‌اي به دنياي جادويي تصوير است فيلم‌ها و سريال‌ها توي قاب تلويزيون جون مي‌گيرند و روياها را مي‌سازند. با گشت‌ وگذار توي سرزمين تماشايي اسنوا، تلويزيون دلخواهت را انتخاب كن.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد.

 

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SA630 U

تلويزيون ال اي دي 55 اينچ اسنوا از تلويزيون هاي هوشمند 4k از برند اسنوا است. كيفيت تصوير 4k امروزه در اكثر نمايشگر ها با رزولوشن 3840*2160 توليد مي شود كه تاثير به سزايي در واضح بودن تصاوير دارد.همان طور كه در تلويزيون ها كيفيت تصاوير از اهميت بالايي برخوردار هستند، كيفيت و رسايي صدا نيز به همان اندازه مهم مي باشد در تلويزيون اسنوا از بلند گو هاي حرفه اي كه صدا را قدرتمند و شفاف پخش مي كنند استفاده شده كه توان خروجي صدا در آن 30 وات است. ساختار پنل تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ مدل SSD-55SA630U از نوع IPS طراحي شده كه باعث افزايش كيفيت رنگ تصوير و زاويه ديد گسترده تر با سرعت و ثبات پاسخگويي نمايشگر مي شود. 

براي اين تلويزيون سه درگاه HDMI هم در نظر گرفته شده كه بسيار كاربردي است. سيستم صوتي تلويزيون دو كاناله است و توان خروجي كلي آن برابر با 30 وات است. گيرنده ديجيتال داخلي، شما را از خريد يك دستگاه جداگانه معاف مي‌سازد و مي‌توانيد از شبكه‌هاي ديجيتالي صداوسيما به‌راحتي استفاده كنيد.

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ  SSD-55SA630 U مجهز به سيستم عامل اندرويد نسخه 9 است. اين تلويزيون داراي ماشين زمان يا همان Time shift است كه امكان ذخيره سازي برنامه هاي مورد نظر بر روي حافظه داخلي تلويزيون ، فلش و يا هارد ديسك امكان پذير است. از ديگر قابليت هاي تلويزيون 55 اينچ اسنوا ضبط تصاوير در حافظه خارجي يا همان PVR است. اين تلويزيون مجهز به راهنماي الكترونيكي برنامه ها يا EPG است كه به عنوان راهنما به كار مي رود.

 

تكنولوژي هاي كاربردي در تلويزيون هوشمند اسنوا

تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا 55 اينچ SSD-55SA630U مجهز به سيستم عامل اندرويد نسخه 9 است. سيستم عامل اندرويد اين امكان را براي كاربران فراهم مي كند تا برنامه ها و يا اپليكيشن هاي ممكن را بر روي تلويزيون نصب و اجرا كنند. فناوري HDR10 تعبيه شده در تلويزيون اين امكان را فراهم مي كند تا صحنه ها را با رنگ اصلي شان تماشا كنيد. اين تلويزيون به ماشين زمان يا همان Time shift مجهز است كه امكان ذخيره سازي برنامه هاي مورد نظر بر روي حافظه داخلي تلويزيون ، فلش و يا هارد ديسك را براي شما فراهم مي كند. براي تلويزيون 55 اينچ اسنوا تله تكست در نظر گرفته شده كه به نوعي يك سرويس پخش سيگنال ديجيتال به حساب مي آيد.

 

ويژگي هاي تلويزيون ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630

تلويزيون اسنوا قابليت پشتيباني از شبكه هاي HD صدا و سيما و تلتكست را دارد. ويژگي هايي از جمله اتصال به شبكه بيسيم و اينترنت، صداي DOLBY و ارتباط بدون سيم Screen Mirroring براي محصول در نظر گرفته شده است كه كارايي و عملكرد آن را بالا مي برد. 

امكان Mirror كردن در تلويزيون هوشمند اسنوا

امكان Mirror كردن گوشي هاي ios بر روي تلويزيون همچنين براي گوشي‌هاي اندرويد به كمك دستيار هوشمند جي پلاس Eshare، از قابليت هاي مهم ال اي دي اسنوا SSD-55SA630U ميباشد. يكي از قابليت ‌هاي جذاب اضافه ‌شده به تلويزيون در ال اي دي اسنوا SSD-55SA630U برنامه E-Share هست كه امكانات فراواني ازجمله Mirror كردن گوشي‌ ها با سيستم‌ عامل مختلف از جمله اندرويد و iOS بر روي تلويزيون را در اختيار شما قرار مي‌دهد كه به كمك آن مي‌توانيد به مشاهده و اجراي برنامه ‌هاي گوشي هوشمند خود بر روي صفحه تلويزيون و يا وبگردي با كيبورد گوشي را به شما مي‌دهد.

راهنماي الكترونيكي برنامه ها يا EPG تلويزيون

ال اي دي اسنوا SSD-55SA630U مجهز به راهنماي الكترونيكي برنامه ها يا EPG است كه به عنوان راهنما به كار مي رود. با استفاده از اين برنامه ميتوان از زمان پخش برنامه هاي مختلف اطلاع پيدا كرد.

فناوري ماشين زمان (Time Shift)

LED اسنوا  SSD-55SA630U داراي فناوري Time Shift ميباشد. كاري كه اين فناوري انجام مي‌دهد ضبط تصاوير تلويزيوني به صورت خودكار و به صرفه است كه هر زمان كه اراده كنيد بتوانيد به عقب باز گرديد و دوباره بخشي از فيلم يا فوتبال را مشاهده كنيد. به اين صورت كه با ذخيره‌ كردن برنامه‌ درحال‌ پخش، مي‌توانيد به لحظات قبلي بازگرديد و هر زماني كه خواسته باشيد مي‌توانيد به بخش‌هاي ديگر پرش كنيد و از برنامه اصلي و مورد علاقه تان لذت ببريد.

 

درگاه هاي تلويزيون ۵۵ اينچ SA630U

  تلويزيون SSD-55SA630UL داراي ۲ درگاه USB و همچنين ۳ درگاه HDMI مي‌باشد كه براي اتصال انواع كنسول‌هاي بازي و دستگاه‌هاي پخش‌كننده صوتي و تصويري مورد استفاده قرار مي گيرد. براي ال اي دي ۵۵ اينچ اسنوا كابل MHL در نظر گرفته شده كه به وسيله ي اين كابل مي‌توان ويديو ‌ها و تصاوير تلفن ‌هاي هوشمند را بر روي صفحه نمايش تلويزيون نمايش داد.  ورودي آنتن، خروجي صداي ديجيتال Coaxial-Optical و همچنين خروجي هدفون از ديگر پورت هاي اين تلويزيون ۵۵ اينچ اسنوا مي باشد.

 سيستم صوتي

 اين تلويزيون داراي دو بلندگوي ۱۵ واتي است كه در پايين قاب قرار گرفته ‌اند. خروجي صدا توسط اين تلويزيون داراي توان ۳۰ وات است و بسيار شفاف و بدون كمترين نويز و لرزش است. دالبي ديجيتال نيز قابليتي ديگر است كه با توليد صداي چندكاناله فضاسازي بي‌نظيري را شكل داده و كيفيتي چند برابر بهتر را ارائه خواهد داد.

 

ديگر ويژگي هاي تلويزيون هوشمند اسنوا

·       داراي پردازنده 4 هسته اي

·       داراي صداي DOLBY

·       قابليت اتصال به شبكه بيسيم و اينترنت

·       حافظه داخلي 8 گيگابايت

·       رزولوشن 8.3 ميليون پيكسل

·       ساختار پنل IPS در ال اي دي 55 اينچي اسنوا

·       زاويه ديد 178 درجه اي

·       داراي نسبت تصوير 16:9

·       مجهز به تكنولوژي صفحه SMART UHD

 

 


برچسب: بررسي ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630.قيمت ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630.خريد ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630،فروش ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630،گارانتي ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630، ال اي دي هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA630، ال اي دي هوشمند اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۸:۵۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461

آشنايي با برند توليد كننده ظرفشويي دوو

دوو يكي از مطرح ترين و بزرگنرين برند هاي جهاني است كه در عرصه لوازم خانگي حرف هاي زيادي براي گفتن دارد، برند دوو با توليد گسترده محصولات با كيفيت توانسته در ايران هم مشتريان خود را راضي نگه دارد و بخش زيادي از فروش بازار را در دست خود بگيرد.اين برند با 20 شركت زير مجموعه در كشور كره جنوبي تاسي شده و با رقباي بزرگي مانند سامسونگ و دوو دست و پنجه نرم مي كند.اين برند را مي توان از برند هاي قديي موجود در ايران دانست كه از سابقه بسيار درخشاني برخوردار هستند و توانسته اند تا رضايت مشتريان را كسب كنند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد.

 

ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461

اگر شستن ظرف ها براي شما به يك كار كسل كننده تبديل شده و يا زمان لازم براي شستن ظرف هاي خود را نداريد مي توانيد از ماشين ظرفشويي استفاده كنيد. با ماشين ظرفشويي به راحتي در وقت و هزينه شما صرفه جويي مي شود. در زمان خريد اين وسيله ي كاربردي حتما به ظرفيت و تعداد اعضاي خانواده ي خود توجه نماييد. ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461 براي خانواده هايي كه جمعيت بالايي دارند گزينه ي مناسبي مي باشد. مخزن شستشوي دستگاه از جنس استيل ساخته شده كه پنل آن داراي صفحه نمايش LED  است در واقع صفحه نمايش LED براي نمايش زمان و تنظيمات كاربرد دارد. ماشين ظرفشويي دوو مجهز به سه طبقه ي مجزا است كه شامل دو سبد براي ظروف و يك سبد قابل انعطاف براي قاشق و چنگال مي شود سبد بالايي دستگاه قابليت تنظيم ارتفاع به صورتي دستي دارد كه اين كار با جابه جايي سبد انجام مي شود. در ماشين ظرفشويي دوو مدل DDW-3461  شستشو با نصف ظرفيت شستشو را در سبد بالا و يا سبد پايين متمركز مي كند كه اين كار باعث صرفه جويي در آب و برق مي شود. اگر ظرف هاي بسيار كثيفي داريد مي توانيد از برنامه Extra cleaning تعبيه شده در ماشين ظرفشويي استفاده كنيد. سيستم عيب ياب هوشمند از ديگر مشخصه هاي ماشين ظرفشويي 14 نفره دوو به شمار مي آيد كاربر با اين برنامه مي تواند مشكل دستگاه خود را پيدا كرده و براي حل مشكل به تكنسين مربوطه اطلاع دهد. سيستم خشك كن اضافي، نيم طبقه فنجان در سبد دوم، جا پودري كتابي، سه بازوي آبپاش و قابليت تغيير در جا نمايي داخلي سبد پايين از امكانات ديگر ماشين ظرفشويي هستند. 

 

 

ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461 يكي از محصولات خوش ساخت و پرفروش شركت دوو (Daewoo) مي باشد.امروزه به علت كمبود وقت و مدرن شدن سبك زندگي داشتن ماشين ظرفشويي اهميت ويژه اي دارد.ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461 با گنجايش شستشوي بالايي كه دارد مي تواند به راحتي پاسخگوي ظروف خانواده هاي پر جمعيت باشد.ماشين ظرفشويي دوو سري Star مدل DDW-3461 داراي 3 طبقه مجزا براي چيدن مرتب ظروف مي باشد.

ماشين ظرف شويي دوو مدل3461 علاوه بر بالابردن كيفيت شستشو، از مصرف انرژي ++A بهره مي برد كه نشان بر مصرف انرژي پايين دارد.داشتن يك ماشين ظرفشويي مبله  علاوه بر صرفه جويي در وقت، كمك شايان در مهماني ها و بعد مهموني ها مي كند تا ميزبان زحمت شستن ظرف ها رو نكشد.با استفاده از ويژگي شستشو تاخير مي توان ظروف در زمان هايي كه مصرف انرژي پايين تر هست يا زماني هايي كه در منزل نيستيد بشوييد.

 

مشخصات فني ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره 

با استفاده از برنامه شستشوي تاخيري در محصول مي توانيد زمان شستن ظروف را از 1 تا 24 ساعت به تاخير بيندازيد. شستشو با نصف ظرفيت در ماشين ظرفشويي دوو شستشو را در سبد بالا و يا سبد پايين متمركز مي كند كه اين كار باعث صرفه جويي در آب و برق مي شود. اگر ظرف هاي بسيار كثيفي داريد مي توانيد از برنامه Extra cleaning تعبيه شده در ماشين ظرفشويي استفاده كنيد. سيستم عيب ياب هوشمند از ديگر مشخصه هاي ماشين ظرفشويي دوو مدل 3461 به شمار مي آيد كاربر با اين برنامه مي تواند مشكل دستگاه خود را پيدا كرده و براي حل مشكل به تكنسين مربوطه اطلاع دهد. سيستم خشك كن اضافي، نيم طبقه فنجان در سبد دوم، جا پودري كتابي، سه بازوي آبپاش و قابليت تغيير در جا نمايي داخلي سبد پايين از امكانات ديگر ماشين ظرفشويي هستند. ابعاد ماشين ظرفشويي دوو مدل ۳۴۶۱ شامل عرض ۵۹۸ و عمق حدودي ۶۱۰ ميلي متر بوده و ارتفاع آن نيز ۸۴۵ ميلي متر مي باشد. وزن اين دستگاه بدون بسته بندي ۴۸ كيلو گرم و با بسته بندي حدود ۵۲ كيلوگرم اعلام شده است. اين ظرفشويي در هر بار شستشو به ۱۱ ليتر آب احتياج خواهد داشت. طراحي ظرفشويي دوو ۳۴۶۱ به گونه ‌اي است كه قابليت شستن ظروف شيشه اي و حساس را نيز دارد.

اگر ظرف هاي بسيار كثيفي داريد مي توانيد از برنامه Extra cleaning تعبيه شده در ماشين ظرفشويي استفاده كنيد. سيستم عيب ياب هوشمند از ديگر مشخصه هاي ماشين ظرفشويي ۱۴ نفره دوو به شمار مي آيد كاربر با اين برنامه مي تواند مشكل دستگاه خود را پيدا كرده و براي حل مشكل به تكنسين مربوطه اطلاع دهد.

 

برخي از ويژگي ها اين ماشين ظرفشويي دوو

داراي صفحه نمايش LED جهت نمايش زمان و تنظيمات
داراي سه طبقه شستشو
داراي سه بازوي آبپاش
قابليت تنظيم ارتفاع سبد بالايي بصورت دستي و با جابجايي سبد
سيستم هوشمند عيب ياب
مخزن شستشوي تمام استيل
جاپودري كتابي
قابليت تغيير در جانمايي داخلي سبد پايين
داراي دو نيم طبقه فنجان در سبد دوم
قابليت انعطاف سبد سوم (سبد قاشق و چنگال) جهت چيدمان بهينه

 

شست و شوي عالي با 6 برنامه شست و شو

Intensive : شست و شوي با قدرت مخصوص ظروف كثيف، چرب يا غذاهاي خشك شده

Normal :  شست و شوي روزمره، مخصوص ظروفي كه مقدار كثيفي نرمالي دارند.

Eco : شست و شوي ظرف با حداقل استفاده از آب

Glass : برنامه شست و شو مخصوص ظروف شيشه اي، چيني، پيركس و مانند اين ها كه بايد با درجه حرارت پايين تري شسته شوند

90 Min : شست و شوي ظروف با سرعت بالا با مقدار كثيفي كمتر

Rapid : برنامه شست و شو مخصوص زماني كه عجله داريد، بدون خشك كردن ظروف

 

مزايا ماشين ظرفشويي دوو از نظر مصرف كنندگان اين محصول:

·       عمر مفيد نسبتا طولاني.

·       كيفيت عمومي بالا.

·       صدا و لرزش كم.

·       برنامه هاي شست و شوي متعدد.

·       بروز كم مشكلات.

·       گارانتي قابل قبول.

·       قطعات ماشين ظرفشويي اورجينال است.

 

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461،قيمت ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461،خريد ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461،گارانتي ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره مدل DDW-3461،ماشين ظرفشويي دوو 14 نفره،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۲:۰۳ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)