لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660

یخچال ساید بای ساید تی سی ال مدل S660:
یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 از سری تولیدات یخچال و فریزر تی سی ال می باشد که با توجه با دارا بودن چهار طبقه و دو کشو در قسمت یخچال و چهار طبقه و دو کشو در قسمت فریزر، دارای گنجایش بسیار خوب و منحصر به فرد ۶۶۶ لیتر است.
گنجایش بالای این یخچال، موجب حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی می‌شود که این مورد در نوع خود از جذاب ترین امکانات این یخچال است.
بهره بردن این محصول از قابلیت سرمایش سریع در قسمت یخچال و سیستم انجماد سریع در قسمت فریزر، از دیگر نقاط قوت این یخچال است.
این محصول دارای برچسب مصرف انرژی +A بوده که نشان دهنده بهترین بازدهی از نظر انرژی است.
از امکاناتی که به بازدهی بالای این یخچال کمک می‌کند، سیستم گردش هوای چندگانه است که علاوه بر کمک به بازدهی بالای یخچال و مصرف انرژی معقولانه تر، به حفظ تازگی مواد غذایی هم کمک شایانی می‌کند.
با توجه به برخورداری یخچال از نمایشگر ال ای دی، شما می توانید عملکرد و دمای یخچال را برحسب نیاز تنظیم نمائید.
از دیگر ویژگی های این یخچال، میتوان به آبریز، یخ ساز، قفل کودک و آلارم باز بودن درب اشاره کرد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

یخچال تی سی ال ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که معمولا مصرف کنندگان در هنگام پاسخ به این مسئله که یخچال تی سی ال خوبه یا نه مطرح می کنند این است که یخچال تی سی ال ساخت کجاست؟

برند تی سی ال یک برند بین المللی می باشد که حوزه اصلی فعالیت آن در چین است؛ البته نمی توان این برند را نمی توان جزو محصولات بی کیفیت چینی دانست؛ چرا که این برند با اهمیت به خواسته های مصرف کنندگان در سال های اخیر توانسته تا حد زیادی اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660-AWD دارای چهار طبقه و 2 کشو در قسمت یخچال و چهار طبقه و 2 کشو در قسمت فریزر است و گنجایش بالای آن امکان حفظ طراوت و تازگی مقادیر زیادی از مواد غذایی و اقلام خوراکی را برای شما فراهم خواهد کرد.

سیستم سرمایش سریع یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660

یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 بوسیله ویژگی سرمایش سریع، دمای داخلی یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد تا مواد غذایی که به تازگی در یخچال گذاشته شده اند به سرعت به دمای داخلی یخچال برسند. این ویژگی به کاهش مصرف انرژی کمک می نماید.

این یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 دارای قابلیت سرمایش سریع در قسمت یخچال و قسمت فریزر است و از فناوری سیستم گردش هوای چندگانه بهره می‌برد. Multi Airflow یا همان سیستم گردش هوای چندگانه به حفظ تازگی مواد غذایی و همچنین مصرف انرژی بهینه‌تر در دستگاه کمک خواهد کرد.

به کمک ویژگی انجماد سریع، دمای داخلی یخچال در کمتر از ۲ ساعت به ۲۴- درجه سانتیگراد میرسد تا موادر غذایی که به تازگی در فریزر گذاشته اند به سرعت منجمد شوند و ارزش غذایی آنها حفظ گردد.

این یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 به نمایشگر LED لمسی مجهز شده که توسط آن می‌توانید عملکرد و دمای آن را تنظیم کنید. گرید انرژی +A مدل S660 از محصولات برند تی سی ال را به یکی از گزینه‌های مناسب و کاربردی با مصرف بهینه تبدیل کرده است.

 

مزایای یخچال تی سی ال مدل S660 از نظر مصرف کنندگان این محصول

·        کیفیت و دوام مناسب

·        ظاهری منحصر به فرد

·        طراحی بی نقص

·        رتبه انرژی ++A

·        بدون برفک

·        کنترل و تنظیم دما

 

 

سیستم انجماد سریع

یکی از ویژگی  یخچال فریزر TCL مدل S660 این است که به کمک ویژگی انجماد سریع، دمای داخلی یخچال در کمتر از 2 ساعت به 24- درجه سانتیگراد میرسد تا مواد غذایی که به تازگی در فریزر گذاشته اند به سرعت منجمد شوند و ارزش غذایی آنها حفظ گردد.

سیستم سرمایش سریع

در یخچال فریزر TCL مدل S660 بوسیله ویژگی سرمایش سریع، دمای داخلی یخچال تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد تا مواد غذایی که به تازگی در یخچال گذاشته شده اند به سرعت به دمای داخلی یخچال برسند. این ویژگی به کاهش مصرف انرژی کمک می نماید.

سیستم گردش هوای چندگانه

در این فناوری سنسورهای هوشمند تعبیه شده در یخچال دمای تمام طبقات را مدام اندازه گیری کرده و با کمک دریچه های متعددی که به فاصله 10 میلیمتری زیر طبقات شیشه ای تعبیه شده است، امکان گردش هوای سرد بصورت یکنواخت در تمامی طبقات یخچال را ایجاد می نماید، این عملکرد تا 20 درصد میزان بهره وری یخچال را افزایش می‌دهد.

برچسب انرژی +A

برچسب انرژی برچسبی است که روی محصولات مورد استفاده در ساختمان‌ها نصب می‌شود و نشان‌دهندهٔ کیفیت محصولات از نظر مصرف انرژی است. یخچال فریزر TCL مدل S660 AWD دارای برچسب انرژی +A است. حرف A نشانگر بیشترین بازدهی دستگاه و حرف G نشانگر کمترین بازدهی دستگاه است. بنابراین هر چه رتبه دستگاه بیشتر باشد، کارایی آن نسبت به میزان انرژی که مصرف می کند بیشتر است.

 

از جمله مشخصات این یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660 :

·        نمودار مصرف انرژی +A

·        دارای آبریز

·        مجهز به صفحه نمایشLED با پنل لمسی

·        مجهز به فیلتر ضد باکتری (Anti Bacteria System)

·        دارای محفظه ویژه میوه و سبزیجات

·        دارای طبقات بسیار مقاوم و زیبا

·        مجهز به سیستم سرمایش و انجماد سریع

·        زنگ اخطار باز بودن درب

·        ظرفیت کل ناخالص ۶۶۶ لیتر

·        دارای یخساز

·        دارای آبریز

·        ظرفیت خالص یخچال ۳۹۰ لیتر

·        ظرفیت خالص فریزر ۲۰۷ لیتر

·        محدوده گنجایش کل به لیتر

·        ۵۵۱ تا ۷۰۰

·        تعداد طبقات یخچال۴

·        تعداد طبقات درب یخچال۴

·        تعداد کشوی یخچال ۲ عدد

·        جهت باز شدن درب یخچال

·        به سمت راست

 

خدمات پس از فروش یخچال تی سی ال چطور است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید محصولات برقی بزرگ حتما باید بررسی شود در رابطه با قیمت یخچال فریزر تی سی ال می باشد . شرکت تی سی ال برای ارائه خدمات پس از فروشش به مشتریان خود در سراسر دنیا ، نمایندگی های مختلفی در همه کشور ها تاسیس کرده است و یا با آن ها قرارداد بستن . از این جهت این نمایندگی هایی که با شرکت تی سی ال قرار داد دارند مسئول ارائه محصولات تی سی ال با گارانتی ضمانت و همراه با خدمات پس از فروش نیز می باشند .

 

 


برچسب: بررسی یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660،کیفیت یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660،مشخصات یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660،قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660،خرید یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660،یخچال فریزر ساید بای ساید تی سی ال مدل S660،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۱:۵۲ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)