لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

معرفی بهترین پلوپزهای پارس خزر

بهترین پلوپز های پارس

مقدمه

پلوپزها از جمله دستاوردهای زندگی مدرن است. در عصر حاضر تولیدکنندگان همواره به دنبال راهی برای آسان‌تر کردن زندگی ما هستند. وسایل آشپزخانه و پخت و پز نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند و همواره تسهیل آشپزی و تهیه غذا مدنظر تولیدکنندگان بوده‌اند.

پارس خزر در راس بهترین برندهای داخلی در زمینه تولید لوازم برقی خانگیاز جمله وسایل آشپزخانه است که از سال ۱۳۴۷ با شرکت توشیبای ژاپن همکاری می‌کند. ما در این مقاله سعی داریم تا ده مدل از بهترین‌های پارس خزر را به انتخاب و نظر کاربران اینترنتی به شما معرفی کنیم.

 

بزرگترین مزیت استفاده از پلوپز و طبخ برنج با آن، افزایش ایمنی و همین‌طور افزایش سرعت و سهولت در آشپزی است. با پلوپز دیگر نیازی به آبکش کردن برنج و حتی تنظیم شعله گاز ندارید و تنها کافی است درجه طبخ و زمان طبخ (در پلوپزهای تایمردار) را تنظیم کرده و به سراغ کارهای دیگر بروید، پس از گذشت زمان پخت برنجی خوشمزه با ته‌دیگ به رنگ دلخواه‌تان را در اختیار خواهید داشت.

 

بهترین پلوپز پارس خزر

پارس خزر یکی از شرکت های معروف و محبوب ایرانی است که سابقه بسیار بالایی در تولید پلوپز دارد. به همین دلیل است که اکثر ایرانی ها همیشه معتقدند که بهترین مارک پلوپز پارس خزر است. بهترین نوع پلوپز پارس خزر قیمت مناسبی دارد. برخلاف نمونه های خارجی، برای خرید بهترین پلوپز پارس خزر نیاز به پرداخت هزینه گزاف ندارید.

علاوه بر آن، بهترین مدل پلوپز پارس خزر کیفیت بسیار بالایی دارد. وزن بهترین مارک پلوپز پارس خزر نیز مناسب است. در نتیجه، می توان بهترین پلوپز چند کاره پارس خزر و پلوپز تک کاره پارس خزر را قابل حمل دانست. خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شرکت پارس خزر باعث شده که هنوز هم بهترین مدل پلوپز پارس خزر باشد.

 

ویژگی های منحصر به فرد بهترین مارک پلوپز پارس خزر

ویژگی های منحصر به فرد بهترین پلوپز پارس خزر آن را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند. بهترین نوع پلوپز نه تنها قیمت و کیفیت مناسب  دارد؛ بلکه ویژگی های جذاب دیگری نیز دارد. برای مثال، بهترین مدل پلوپز پارس خزر به شما این امکان را می دهد که نوع ته دیگ خود را و میزان طلایی شدن آن را انتخاب کنید.

با تنظیم کردن تایمر می توانید زمان پخت برنج خود را در بهترین پلوپز پارس خزر مشخص کنید. ظاهر بهترین نوع پلوپز پارس خزر نیز بسیار زیبا و جذاب است. به همین دلیل، بهترین مدل پلوپز پارس خزر می تواند به زیبایی آشپزخانه شما کمک کند.

 

چند نمونه پلوپز پارس خزر

پلوپز پارس خزر مدل RCW181

این مدل از پلوپزهای پارس خزر ظرفیت پخت ۸ نفره دارد و به همین جهت برای پخت پلو در حجم متوسط و مصرف روزانه انرژی کمتری مصرف می‌کند. یکی از دلایل محبوبیت این مدل برای مصرف‌کننده داخلی آن است که تایمری بر روی دستگاه تعبیه شده که می‌توان به کمک آن رنگ و درجه ته‌دیگ را هم مشخص نمود.

ویژگی ها

·        مناسب برای پخت برنج بیشتر

·        کم مصرف

·        سیم نسوز

·        زیبا

·        تایمر برای ته‌دیگ

 

 

پلوپز پارس خزر مدل RC-101TS

این مدل در زمره پرفروش‌ترین مدل‌های سایت‌هایی مانند دیجی‌کالا قرار دارد. ظرفیت آن برخلاف مدل قبلی ۴ نفره است و برای خانواده‌های کم جمعیت‌تر پیشنهاد می‌شود. در سه رنگ نقره‌ای، سفید و استیل تولید شده تا به راحتی با سایر وسایل منزل شما ست شود. با اینکه صفحه نمایشگر ندارد اما در کنار تایمر مناسب درجات مختلف ته دیگ، دیگ قابل جدا شدن دارد تا به آسانی بتوان آن را شست.

ویژگی

·        کم‌جا

·        سیم نسوز

·        اندازه متناسب برای مصرف روزانه

·        کم مصرف

·        رنگبندی متفاوت

·        شستشوی آسان

 

 

پلوپز پارس خزر مدل RC-101TYAN

مدل سوم انتخابی، تنها در رنگ سفید به بازار روانه شده است. ظرفیت آن ۴ نفر و یک لیتری است. توان مصرفی وسیله ۵۰۰ وات است و در دسته وسایل برقی کم‌مصرف قرار می‌گیرد. برنج با درجات مختلف مناسب با ذائقه شما در آن پخت می‌شود، بدنه و دسته‌های نسوز، روکش تفلون برای شستشوی راحت‌تر و مقاومت بالاتر همگی این محصول را در دسته پرفروش‌ترین‌ها قرار داده است. درب این محصول مانند اکثر مدل‌های این برند شیشه‌ای و پیرکس مانند است و یک سوپاپ هم برای خروج بخار روی آن قرار دارد. همچنین که تایمر این محصول در اکثر مدل‌های برای پخت ته‌دیگ هم کاربردی است و کار شما را بسیار آسان می‌کند.

ویژگی

 

·        مناسب برای استفاده روزانه

·        بدنه نسوز و دسته های عایق

کم جا
برای پخت برنج زیاد
تک رنگ
 

پلوپز پارس خزر مدلRC-101TSP

این مدل هم کوچک و مناسب برای خانواده‌های دو نفره است. ۲.۴۰ کیلوگرم وزن دارد و ابعادش ۲۵۰ در ۲۴۰ در ۲۴۰ می باشد. تک رنگ و سفید است. ظرفیت پخت ۴ نفره و ۱ لیتری دارد و مانند سایر مدل‌ها دیگ جداشدنی برای استفاده شستشوی آسان برای آن تعبیه شده است.

ویژگی

·        طراحی زیبا

·        ایمنی بالا

·        درجه و تایمر برای پخت مناسب

·        شستشوی آسان

 

 در آخر

در این مطلب 4 مدل از بهترین پلوپز پارس خزر را معرفی کرده‌ایم که همگی رضایت بیش از ۹۰ درصد خریداران قبلی خود را جلب کرده‌اند. برای خرید بهترین پلوپز پارس خزر ابتدا بودجه‌ای که دارید و سپس عملکردهایی که از یک پلوپز انتظار دارید را مورد بررسی قرار داده و سپسبه سایت اعتماد کالا مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: معرفی بهترین پلوپزهای پارس خزر، خرید پلوپز های پارس خزر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۰:۰۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (1)