لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی کیفیت تلویزیون سام

سام به عنوان نامی آشنا در بازار لوازم خانگی ایرانی، در بین مردم شناخته شده است. تلویزیون های سام، دسته ای از محصولات سام هستند که با قیمت و امکانات مناسب در اختیار مشتریان قرار گرفته اند. با توجه به تاثیرات مستقیم تحریم ها بر ورود کالا به کشور، ورود محصولات لوازم خانگی سامسونگ نیز با محدودیت های جدی مواجه شد. سامسونگ در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان، بهترین و باکیفیت ترین نمایشگرها را تولید می کند. اما مسلما محدودیت های موجود باعث می شود که مقدار محصولات لوازم خانگی موجود در کشور نتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. به همین دلیل  برند های داخلی مانند سام دست به کار شدند تا جای خالی سامسونگ را در بازار لوازم خانگی پر کنند.

بیشتر قطعات این تلویزیون‌ها داخلی هستند و برخی از قطعات دیگر، قطعات با کیفیت چینی، تایوانی و کره‌ای هستند. به گفته مسئولان این شرکت تمام اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مورداستفاده در این تلویزیون‌ها نیز توسط متخصصان ایرانی طراحی و ایجاد شده‌اند.

 

تلویزیون سام ساخت کجاست؟
تلویزیون سام الکترونیک به عنوان یک برند کاملاً ایرانی با قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای موجود در بازار لوازم خانگی و صوتی تصویری به عنوان یک تلویزیون مقرون به صرفه از نظر قیمت و مجهز به ویژگی های برتر محسوب می شود. یکی از سوالاتی که اکثر مشتریان تلویزیون های سام با آن روبرو هستند این است که این تلویزیون ساخت کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تلویزیون سام ، ساخت ایران است و در واقع سام به عنوان جایگزینی برای سامسونگ در ایران توانسته است توجه تعداد زیادی از مشتریان لوازم صوتی و تصویری را به خود جلب کند. سام به عنوان یک برند ایرانی همواره در تلاش بوده است تا محصولات خود را متناسب با نیازهای روز مشتریان ایرانی تولید کند. به همین دلیل تلویزیون های سام در حال حاضر به ویژگی‌های مورد نظر اکثر مشتریان مجهز شده اند و می توانند انتظارات بسیاری از مشتریان تلویزیون های سام را برآورده کنند.

 

آیا تلویزیون سام همان سامسونگ است؟
ممکن است بسیاری از مشتریانی که تا به امروز با نام برند سام آشنا نشده اند تصور کنند که برند سام همان برند سامسونگ است اما باید این نکته را یادآوری کنیم که برند سام به عنوان یک برند ایرانی جایگزین برای برند سامسونگ در داخل کشور فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع با شروع تحریم ها و خروج بسیاری از برندهای خارجی از کشور، برند سام به عنوان جایگزینی برای برند سامسونگ فعالیت های خود در زمینه تولید انواع محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی را در داخل کشور آغاز کرد. بنابراین تلویزیون های سام در تلاش برای پر کردن جای خالی تلویزیون های سامسونگ در داخل کشور تولید شدند.

 

نکاتی که باعث افزایش طول عمر تلویزیون سام میگردد
اگر می خواهید بتوانید در طولانی مدت از تلویزیون برند سام استفاده کنید، باید تمامی نکات مرتبط برای افزایش طول عمر تلویزیون سام را بدانید. در ادامه نکات مهم برای افزایش طول عمر تلویزیون سام را خدمت شما اعلام می کنیم. لازم است بدانید که در بین موارد اشاره شده،‌ مهم ترین موضوع در رابطه با محل نصب تلویزیون است. در صورتی که شما به این موضوع توجه کنید و نسبت به استانداردهای موجود در دفترچه راهنما پیش بروید، می توانید تا بلند مدت بدون ایجاد هیچگونه مشکلی از تلویزیون خود استفاده کنید.

·        اجازه ندهید تلویزیون برای مدت طولانی کثیف بماند و حتماً به اقدام به پاک کردن تلویزیون خود نمایید.

·        یک دستمال نرم و مناسب برای تمیز کردن تلویزیون انتخاب کنید و این دستمال را فقط برای تمیز کردن تلویزیون اختصاص دهید.

·        تا حد امکان از روشن کردن تلویزیون در ساعت اوج مصرف برق خودداری کنید.

·        توجه داشته باشید که به هیچ عنوان برای تمیز کردن تلویزیون سام از مواد شوینده یا شیمیایی استفاده نکنید و فقط با دستمال مخصوص این کار را انجام دهید.

 

 

 

چگونه گوشی خود را به تلویزیون سام متصل نماییم؟
این روزها فیلم دیدن در بین مردم بیشتر از پیش متداول شده و افراد زیادی برای دیدن فیلم از اپلیکیشن های نمایش خانگی استفاده می‌کنند. اپلیکیشن های نمایش خانگی تنها قابلیت نصب بر روی تلفن همراه را دارند. اما شما می‌توانید به راحتی گوشی خود را به تلویزیون سام وصل کنید و ویدئوهای مدنظر خود را با وضوح و کیفیت بالا در تلویزیون خود مشاهده کنید. در ادامه چند راهکار برای متصل کردن گوشی به تلویزیون سام خدمت شما اعلام خواهیم کرد:

·        اتصال گوشی به تلویزیون با پورت MHL و Slimport: از آنجایی که همه‌ تبلت ها از کابل HDMI پشتیبانی نمی کنند، در صورتی که از گوشی‌های نسخه‌ اندرویدی استفاده میکنید، میتوانید از اتصال با بردهای گفته شده استفاده کنید.

·        اتصال کردن گوشی و تبلت به تلویزیون سام از طریق کابل HDMI: در این روش کافیست که کابل HDMI داشته باشید. با استفاده از این کابل می‌توانید انتقال همزمان صدا و تصویر را با کیفیت بالا از گوشی خود بر روی تلویزیون مشاهده کنید.

·        برای متصل کردن گوشی خود به تلویزیون سام در صورتی که سیستم عامل گوشی شما ios باشد، باید از برنامه Airport Express portable hotspot استفاده کنید.

 

کیفیت تلویزیون سام
برخی از مدل  های تلویزیون ال ای سام الکترونیک مانند مانند مدل 50 اینچی سری 6 اسمارت با تکنولوژی UHD، کیفیت نمایش تصویر را به  8 میلیون پیکسل رسانده که رضایت  قابل توجهی را در میان مشتریان تلویزیون های سام به همراه داشته است. سیستم پخش صدای دالبی، یکی دیگر از مشخصات این مدل از تلویزیون های سام است که مرزهای موجود میان بیننده و تصویر را از میان بر میدارد و خود را در فضایی سینماتیک و واقعی احساس می کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله با بررسی تلوزیون سام سعی کردیم تا شما را برای خریدی آسان  راهنمایی نماییم .(تلوزیون سام را از سایت اعتمادکالا تهیه نمایید)

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: بررسی تلوزیون های سام،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۵:۴۲ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)