لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

تلویزیون تی سی ال مدل 43D3200i

تلویزیون D3200i تی سی ال

تلویزیون‌ Full HD تی سی ال مدل 43D3200i با وضوح تصویر Full HD جزئیات را با کیفیت بیشتر به نمایش می‌گذارد و با این قابلیت می‌توان تجربه‌ای لذت‌بخش از تماشای تصاویر با وضوح مطلوب و رنگ‌های طبیعی را به ذهن سپرد. تلویزیون FHD تی سی ال مدل D3200i دارای سیستم صوتی دالبی با تکنولوژی پخش صدای فراگیر و سه بعدی است که صدای دیجیتال را با کیفیت بسیار بالا از طریق پخش در کانالهای مجزا و مستقل به شنونده ارائه می دهد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.
این محصول جدید از سری d تلویزیون های تی سی ال با قابلیت PVR این امکان را به شما میدهد که برنامه های مورد علاقه خود را بر روی فلش مموری USB یا هارد اکسترنال با منبع تغذیه جداگانه ذخیره نمایید. تلویزیون تی سی ال مدل 43D3200i مجهز به پیشرفته ترین سیستم گیرنده دیجیتال زمینی دنیا است. این گیرنده دارای ساختاری پایدار است و  قابلیت و انعطاف بیشتری نسبت به سایر سیستم های دیجیتال دارد.

تلویزیون «43D3200» از محصولات برند «تی سی ال» (TCL) است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. این محصول با ابعاد 43 اینچی، متناسب با سالن‌های نسبتا کوچک است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. برای توضیح راجع‌به مشخصات این مدل باید گفت که تکنولوژی به‌کاررفته در صفحه‌ی این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن LED است. کیفیت تصویر این مدل Full HD است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود؛ به‌علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیالتان را بابت فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر آرشیوتان راحت کند. رزولوشن 1080 × 1920 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب است و تصویری مناسب را به نمایش می‌گذارد. بنا به سلیقه‌ی خود، می‌توانید یکی از حالت‌های تصویر را انتخاب کرده و از تماشای آن لذت ببرید؛ همچنین زاویه‌ی گسترده‌ی دید این مدل، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به‌راحتی در حالت‌های مختلف به آن نگاه کنید.  گفتنی است که این تلویزیون به فناوری صوتی Dolby و Surround مجهز شده است. اگر این مقدار صدا شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید با اتصال بلندگو از طریق خروجی صوتی این مدل، به میزان دلخواه قدرت صدای آن را تقویت کنید.  این تلویزیون به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است؛ این قطعه درواقع یک واسطه بین آنتن و تلویزیون محسوب شده و با تقویت کیفیت صفحه، تصویر بهتری را نمایش می‌دهد. این مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. این محصول شرکت تی سی ال دارای طراحی بسیار باریک و زیبایی است که بر ارزش خرید آن افزوده است.

تلویزیون ال ای دی یکی از انواع تلویزیون هایی است که امروزه به طور گسترده توسط عموم مورد استفاده قرار می گیرد. تلویزیون ها معمولا در سایز و ابعاد های گوناگون تولید و عرضه می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز خود تلویزیون مورد نظر را خریداری کنید. تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3200 از تلویزیون های 43 اینچ برند تی سی ال می باشد که از وضوح تصویر بسیار بالای 2 مگاپیکسل یا همان 1080 *1920 بهره می برد. سیستم صوتی دالبی از سیستم های کاربردی در تلویزیون ال ای دی تی سی ال 43 اینچ مدل 43D3200 است، این سیستم قابلیت پخش صدای فراگیر و سه بعدی از طریق پخش در کانالهای مجزا و مستقل از یکدیگر را برای شنونده ارائه می دهد..

وضوح تصویر FULL HD

تلویزیون تی سی ال مدل 43D3200i وضوح و شفافیت را با کیفیت Full HD مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد. تلویزیون Full HD مدل 43D3200i تی سی ال باعث می شود بهتر ببینید و از رنگ‌های زنده و واقعی لذت ببرید. ویژگی اصلی تصویر در تلویزیون‌های Full HD تی سی ال، تمرکز بر کیفیت تصویر بوده که برگرفته از رزولوشن بالای تصاویر در این قاب است.

اتصالات تلویزیون 43D3200i تی سی ال

تلویزیون تی سی ال مدل 43D3200i دارای یک درگاه USB و دو درگاه HDMI جهت اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون است. این تلویزیون 43 اینچ تی سی ال، پیشرفته ترین سیستم گیرنده دیجیتال زمینی دنیا را دارد. ویژگی این سیستم این است که پایدار بوده و قابلیت و انعطاف بیشتری نسبت به سایر سیستمهای دیجیتال دارد.

سایر برنامه های کاربردی در تلویزیون ال ای دی 43 اینچ تی سی ال

این مدل تلویزیون به پنل IPS با درجه کیفی A+ مجهز شده که زاویه دید و زمان پاسخ دهی بهتری دارد و کنتراست بالا و رنگ های طبیعی و شفاف تصاویر بهتری را برای بیننده به نمایش می گذارد. ماشین زمان یکی دیگر از مشخصه های تلویزیون تی سی ال به شمار می آید با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانید برنامه های زنده تلویزیون را ضبط کرده و در زمان ضبط برنامه ، قسمت های مورد علاقه خود را مشاهده کنید. شما با استفاده از برنامه ضبط برنامه یا همان PVR تعبیه شده در تلویزیون 43 اینچ تی سی ال می توانید برنامه های مورد علاقه ی خود را بر روی هارد اکسترنال یا فلش مموری ذخیره کنید و در زمان مناسب به تماشای آن ها بنشینید.

 

سایر ویژگی ها

·       تلویزیون تی سی ال 43D3200i سایز 43 اینچ محصول کمپانی تی سی ال (TCL) با طراحی باریک و شیک و تقریبا بدون

·       قاب, تصاویری HD(1366 x 768p) را تجربه می کنند

·       ارزان ترتین تلویزیون 43 اینچ بازارتلویزیون کوچکترین سایز در بین تلویزیون های موجود در بازار

·       TCL 32 D3200 مناسب اتاق های کوچک و فضاهای اداریگرینده دیجیتال داخلیتلویزیون TCL D3200 با پشتیبانی از فرمت

·       های MP3، WMA، Dolby AC3 و MPEG2، MPEG4 (H.264) پشتیبانی می کند.

·       ورودی های ورودی چندگانه، از جمله ۲ پورت USB و ۲ پورت HDMI، از جمله دیگر

·       پشتیبانی از طیف وسیعی از دستگاه های جانبی.صدای با اثر فراگیر در بلندگوهای دو کانال با نرم افزار پیچیده پیشرفته TCL خود را تجربه کنید.

 

سوالات متداول

برند TCL ساخت کجاست؟

 شرکت تی سی ال یک شرکت چینی است که در سال ۱۹۸۱ راه‌اندازی شده است. این شرکت در ابتدا در عرصه تولید نوار ضبط صوت و تحت عنوان لوازم خانگی TTK فعالیت می‌کرد که بعدا نام خود را به TCL تغییر داد. 

تلویزیون های TCL در ایران ساخته می شود؟

تی سی ال یک برند تولیدکننده لوازم خانگی چینی است. اما تلویزیون‌های این برند در ایران توسط گروه مادیران تولید می‌شود. این دو شرکت همکاری خود را در سال ۱۳۹۶ آغاز کردند و از آن موقع به تاکنون تلویزیون‌های تی سی ال در ایران تولید می‌شود.

 


برچسب: بررسی تلویزیون تی سی ال مدل 43D3200i،کیفیت تلویزیون تی سی ال مدل 43D3200i،مشخصات تلویزیون تی سی ال مدل 43D3200i،قیمت تلویزیون تی سی ال مدل 43D3200i،خرید تلویزیون تی سی ال مدل 43D3200i،تلویزیون تی سی ال مدل 43D3200i،تلویزیون تی سی ال،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۴:۲۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)