لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی تلویزیون جی پلاس مدل58MU722

تلویزیون جی پلاس مدل58MU722

یکی از شرکت‌های باسابقه در تولید لوازم خانگی، صوتی و تصویری و سیستم‌های تهویه مطبوع، گلدیران است که همیشه نام آن را در کنار برند کره‌ای ال‌ جی می‌دیدیم و می‌شنیدیم. اما با توجه به تحریم‌ها و ممنوعیت ورود لوازم خانگی کره‌ای، گلدیران تصمیم گرفت تا با تکیه بر دانش متخصصان ایرانی و استفاده از فناوری روز دنیا، برند ایرانی جی پلاس را ثبت و به بازار معرفی کند. محصولات جی پلاس شامل لوازم خانگی، صوتی و تصویری، گوشی تلفن همراه، کامپیوتر و تجهیزات جانبی، سیستم‌های تهویه مطبوع و کالاهای تجاری است که همگی با بهره‌گیری از فناوری روز دنیا و باکیفیت‌ترین تجهیزات، طراحی و ساخته شده‌اند. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید و می‌پرسید: تلویزیون جی پلاس بخریم یا نه، در این مقاله اعتماد کالا به طور کامل و جامع به این سوال پاسخ می‌دهد. پس تا انتها همراه ما باشید.

 

کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه ؟

شاید شما هم انتظار داشته باشید که جواب سوال ” کیفیت تلویزیون جی پلاس خوبه ؟ ” برایتان مشخص شود تا تصمیم گیری آسان تری داشته باشید. با کمی بررسی مشخصات تلویزیون جی پلاس و مقایسه آن با قیمت تلویزیون جی پلاس متوجه ارزش خرید این محصول خواهید شد. با شناختی که از  شرکت سازنده جی پلاس یعنی گلدیران در بازار وجود دارد امکان پرس و جو از کم و کیف محصولات جی پلاس  فراهم است و چنانچه با انتظارات منطقی به سراغ محصول بروید قیمت و امکانات آن به خوبی قابل رقابت با همرده های خود است.

 

کیفیت تصویر

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که هنگام خرید تلویزیون پرسیده می‌شود، همین سوال است. در پاسخ به این سوال می‌توان گفت، کیفیت تصویر تلویزیون به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه برخی از ویژگی‌های تصویر تلویزیون جی پلاس را باهم بررسی می‌کنیم تا درک بهتری نسبت به کیفیت آن داشته باشید.

 

قابلیت HDR

HDR مخفف عبارت High Dynamic Range است. این اصطلاح از عکاسی سرچشمه می‌گیرد و به تکنیکی برای افزایش دامنه دینامیکی یک عکس یعنی سطوح کنتراست بین روشن‌ترین سفیدی‌ها و تیره‌ترین سیاهی‌ها اشاره دارد. هرچه محدوده دینامیکی بالاتر باشد، یک تصویر به تمام رنگ‌های مختلفی که در زندگی واقعی می‌بینید، نزدیک‌تر می‌شود. HDR تلویزیون‌ها نیز بر اساس همین ایده شکل گرفته‌اند. اخیراً تلویزیون‌ها بسیار توانمندتر از قبل شده‌اند. یک تلویزیون معمولی حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ نیت روشنایی می‌دهد که در آن یک نیت معادل نوری است که توسط یک شمع ایجاد می‌شود.

 

سیستم عامل تلویزیون جی پلاس

تلویزیو‌ن‌های جی پلاس از سیستم عامل اندروید یا Android TV بهره می‌برند. نسخه مورد استفاده‌ برای سری‌های اولیه نسخه ۴.۴ بوده که پس از آن به نسخه ۶ ارتقا پیدا کرده و هم‌اکنون بر روی تلویزیون‌های جی پلاس، نسخه ۹ اندروید نصب می‌شود. Android TV نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید تلفن همراه گوگل است که به طور ویژه برای تلویزیون‌ها پیکربندی شده اس

 

 

 

 

 

حافظه داخلی تلویزیون جی پلاس برای ضبط برنامه‌های مورد علاقه

بسیاری از تلویزیون‌های موجود در بازار دارای حافظه داخلی نیستند و برای ضبط برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود باید فلش مموری یا هارددیسک اکسترنال به آن‌ها متصل کنید. گاهی اوقات ممکن است فلش یا هارددیسک در دسترس نباشند و فرصت ضبط برنامه را از دست بدهید.

اما بسیاری از مدل‌های تلویزیون جی پلاس دارای حافظه داخلی هستند و این امکان برای شما وجود دارد که تنها با فشردن یک دکمه، برنامه مورد نظر خود را ضبط کنید و دوباره آن را ببینید. البته این تلویزیون‌ها قابلیت اتصال حافظه خارجی را نیز دارند تا اگر حافظه داخلی تلویزیون برای ضبط برنامه کافی نبود، بتوانید از حافظه‌های خارجی مثل فلش مموری و هارددیسک اکسترنال کمک بگیرید.

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58MU722 سایز 58 اینچ توسط شرکت جی پلاس به بازار عرضه شده است. این تلویزیون 58 اینچی، دارای سه درگاه HDMI و دو درگاه USB است. از قابلیت‌های آن می‌توان به ARC- Audio Return Channel اشاره کرد. گیرنده دیجیتالی این دستگاه شما را خرید وسیله‌ی اضافی بی‌نیاز می‌کند و از طریق ویژگی ماشین زمان (Time Shift) و Live play back می‌توانید تصاویر را بر روی حافظه خارجی ضبط کنید و در فرصت مناسب به تماشای آن‌ها بنشینید. به این طریق شما هیچکدام از برنامه‌های محبوب خود را از دست نخواهید داد. به وسیله‌ی قابلیت mirroring و Mobile TV On می‌توانید تلویزیون را با گوشی موبایل روشن کنید و یا صفحه‌ی موبایل خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید. این محصول از کیفیت 4K بهره می‌برد و تصویر مناسب و با کیفیتی را در اختیار شما می‌گذارد. علاوه بر این هوشمند بودن آن امکان وب گردی و اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می‌کند. با این تلویزیون می‌توانید با گوشی‌های IOS هم کار کنید.

 

نقد و بررسی تخصصی

دنیای دیجیتال امروزی با گذشته‌ها بسیار فرق پیدا کرده است و وسایل دیجیتالی دیگر شبیه به قدیم‌ها نیستند. به طور مثال دیگر تلویزیون‌ها فقط یک قاب تصویر جادویی نیستند و امکانات جانبی بسیار زیادی دارند که قطعاً زندگی بشر را آسان‌تر از گذشته‌تر کرده است. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-58MU722S دقیقاً از همین نوع است که دارای سیستم عامل اندروید بوده که قطعاً کارایی فوق‌العاده آن سبب راه افتادن کارهای شما می‌شود. البته این تلویزیون علاوه بر امکانات هوشمند دارای کیفیت تصویر Ultra HD – 4K و صدای سوتی Dolby Digital است.

 

 

استفاده از بلندگوی قدرتمند 20 وات دو کانال با صدای فراگیر، تلویزیون LED هوشمند جی‌پلاس مدل GTV-58LU722S سایز 58 اینچ را به یک سینمای خانگی تبدیل کرده و شما را از خرید تجهیزات جانبی برای صدای بیشتر بی نیاز می‌کند.

 همچنین قابلیت HEVC امکان پخش شبکه‌های جدید HD  و 4K  صدا و سیما را در این تلویزیون فراهم کرده است، درنظر داشته باشید همه تلویزیون های HD  موجود در بازار قابلیت پخش این شبکه ها را ندارند و حتما تلویزیون باید قابلیت HEVC را داشته باشد

   مزیت دیگر این تلویزیون داشتن قابلیت بلوتوث است که برای انتقال صدا به تجهیزات صوتی فراهم است.

آیا با این همه مزایا در خرید تلویزیون LED هوشمند جی‌پلاس مدل GTV-58LU722S سایز 58 اینچ  شک دارید؟

شرکت گلدیران این محصول با کیفیت ایرانی را کمترین زمان ممکن (در مناطق تحت پوشش) به صورت رایگان نصب و کیفیت آن را تا 24 ماه ضمانت‌ می‌کند

 


برچسب: بررسی تلویزیون جی پلاس مدل58MU722، کیفیت تلویزیون جی پلاس مدل58MU722مشخصات تلویزیون جی پلاس مدل58MU722،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۵:۲۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)