لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

یخچال فریزر دوو مدل DB-2830

یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2830

خرید یک یخچال فریزر بزرگ، جادار با طراحی شیک علاوه بر نگهداری انواع مواد پروتئینی، میوه، سبزیجات و نوشیدنی ها می تواند به زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه تان کمک بسزایی کند. یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2830 یکی از محصولات محبوب و پرفروش شرکت دوو (Daewoo) با فناوری‌ های روز دنیا تولید شده است.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

این محصول با توجه به کیفیت ساخت فوق العاده، مجهز بودن به امکانات فراوان، انواع سیستم های هوشمند و فناوری های پیشرفته، گنجایش بسیار بالا و جادار بودن توانسته به خوبی رضایت خریداران و استفاده کنندگانش را جلب کند.

امروزه ما برای نگهداری مواد غذایی، انواع مواد پروتئینی، نوشیدنی، میوه و سبزیجات از یخچال فریزر استفاده می کنیم. این وسیله ی کاربردی در اندازه ها و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شود بنابراین هر خریدار باید با توجه به نیاز خود محصول را خریداری نماید. این مدل یخچال دوو سری اولتیمو محصولی کاربردی و با کیفیت از برند دوو است. طبقات این محصول به صورت شیشه ای ساخته شده اند که خاصیت ضد شوک حرارتی دارد. سامانه سرمایش دوگانه از سیستم های به کاربرده شده در یخچال فریزر پایین دوو است با این سامانه سرمایش یخچال و فریزر به صورت جداگانه عمل کرده و مواد غذایی موجود در هر محفظه را در بالاترین کیفیت و تازگی نگهداری می‌کند. بر روی درب یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت نمایشگر LED با کنترل لمسی و آبسردکن قرار گرفته است.در قسمت یخچال دستگاه دو عدد کشو قرار دارد که به صورت ریلی برای راحتی در جابه‌جایی کشوها و امکان تفکیک میوه و سبزی عمل می کند. برای نوشیدن آبی خنک و گوارا می توان از یخساز اتوماتیک دستگاه استفاده کرد که قابلیت اتصال به آب شهر را دارد. دستگیره های دستگاه به صورت مخفی طراحی شده اند که زیبایی خاصی به یخچال فریزر بخشیده است. با سامانه تنظیمات سفر یخچال فریزر پایین دیگر نیازی به خاموش کردن دستگاه نیست چرا که فریزر کار کرد عادی خود را ادامه می دهد و یخچال نیز به حالت نیمه خاموش کار می کند که مانع از خراب شدن مواد غذایی و صرفه جویی انرژی می شود.

ویژگی های یخچال فریزر دوو مدل DB-2830

آبسرد کن مخزنی و یخساز اتوماتیک

این یخچال فریز مجهز به آبسردکن مخزنی و یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری است. آب سرد کن و یخ ساز دستگاه خیلی سریع و راحت آب خنک و گوارایی را در اختیارتان قرار می دهند.

سیستم کنترل سرمایش

سیستم کنترل سرمایش الکترونیک با داشتن سنسور کنترل دما قدر است دمای داخل و بیرون یخچال را از هم تشخیص داده و با انتقال اطلاعات به سیستم کنترل دیجیتال و سپس تجزیه و تحلیل، اطلاعات به کمپرسور فرستاده می شود تا کمپرسور سرمایش موردنیاز را تامین کند. این ویژگی کمک میکند میوه و سبزیجات برای مدت زمان طولانی تر، سالم و تازه بمانند.

سیستم سرمایش سریع

یخچال فریزر فریزر پایین دوو مدل DB-2830 دارای سیستم سرمایش سریع یخچال و سیستم انجماد سریع فریز می باشد. سیستم سرمایش سریع یخچال به سرعت دمای یخچال را پایین می آورد تا علاوه بر ثابت نگه داشتن دمای قبلی، دمای مواد جدید را سریع کاهش دهد.

بهترین روش برای منجمد کردن موادغذایی انجماد سریع است تا خواص و شکل ظاهری خود را از دست ندهند. مواد غذایی میبایست به سرعت به چندین درجه زیر صفر برسند تا کیفیت خود را حفظ کنند که در این یخچال فریزر با سیستم انجماد سریع فریزر این امکان فراهم شده است.

سیستم گردش هوای چند گانه

وجود سیستم گردش هوای چند گانه دلیل اصلی سالم و تازه بودن موادغذایی در مدت زمان طولانی است. در این سیستم چند دریچه مختلف برای جریان یافتن هوا داخل یخچال تعبیه شده که باعث شده تا تمام طبقات یخچال سریع و یکپارچه خنک شوند. همچنین رطوبت و دما در طول روز در تمام سطوح یخچال باقی بماند.

حسگر حرکتی هوشمند

این سنسور هنگام تاریکی با نزدیک شدن به یخچال، صفحه نمایشگر و چراغ آبسردکن روشن شده تا فضای اطراف را روشن کند.

قابلیت های پیشرفته یخچال فریزر پایین دوو سری التیمو

·       مصرف انرژی A+

·       بدون برفک

·       کمپرسور پربازده (HE)

·       یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری با فیلتر قدرتمند تصفیه آب

·       قابلیت تبدیل فریزر به یخچال

·       سیستم کنترل هوشمند

·       سیستم غیر فعال کردن یخ ‌ساز

·       سامانه سرمایش دوگانه

·       فناوری کاهش مصرف انرژی

·       سیستم مدیریت مصرف هنگام سفر

·       طراحی بدنه

 

یخچال فریزر پایین دوو مدل DB-2830 با ظرفیت 28 فوت دارای کیفیت ساخت بالا و جنس بدنه خوبی است. طراحی شیک، مدرن و رنگ زیبای بدنه نیز احساس فوق ‌العاده ای به شما می دهد. دستگیره های یخچال و فریزر به صورت مخفی طراحی شده اند که جلوه خاصی به محصول بخشیده اند.

در این محصول یخچال بالا و فریز در پایین تعبیه شده است. یخچال و فریزر در ابعاد پهن و جادار طراحی شده و به دلیل حجم بالا، 487 لیتر، ابعاد 720*820*1800 میلی متر مناسب آشپزخانه های متوسط و بزرگ و خانواده های پرجمعیت می باشد. پهنا و عمق زیاد، تعداد طبقات و کشوهای متعدد موجب شده نگرانی بابت کمبود جا نداشته باشید.

مشخصات یخچال

یخچال دارای 3 طبقه شیشه ای و 2 عدد کشو است که می توان مواد غذایی را در آن جای داد. وجود 6 طبقه برروی درب یخچال نیز جهت قرار دادن انواع نوشیدنی، لبنیات و تخم مرغ کاربرد دارد. همانطور که گفتیم طبقات یخچال فریزر دوو سری اولتیمو مدل DB-2830 به صورت شیشه ای ساخته شده اند و خاصیت ضد شوک حرارتی دارند.

مشخصات فریزر

فریزر با 3 کشو و 2 طبقه روی درب، مواد غذایی گوشتی، پروتئینی، سبزیجات و صیفی جات را به مقدار زیاد در خود جای می ‌دهد.

نمایشگر LED مجهز به سیستم کنترل لمسی

نمایشگر LED لمسی بوده و می توانید عملکردهای یخچال‌ فریزر را از طریق این نمایشگر تنظیم نمایید.

از دیگر مشخصات ظاهری یخچال فریزر پایین دوو سری اولتیمو 28 فوت مدل DB-2830 می توان به موارد زیر پرداخت:

·       محفظه میوه و سبزیجات

·       زنگ هشدار باز بودن درب

·       سیستم خودکار بسته شدن درب ها

·       جهت باز شدن درب یخچال و فریزر به سمت راست

·      روشنایی درخشان داخل یخچال LED

·       امکان افزایش ۴۰% فضای یخچال

از دیگر قابلیتهای این محصول قابلیت افزودن فضای فریزر به یخچال می باشد. با استفاده از این ویژگی در یخچال‌های سری اولتیمو می شود، فضای یخچال تا ۴۰ درصد ارتقا داد. که این قابلیت برای خانواده های  پرجمعیت بسیار مورد استفاده می باشد.برای کسب اطلاعات بیشترو اطلاع از قیمت به سایت اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 


برچسب: بررسی یخچال فریزر دوو مدل DB-2830،قیمت یخچال فریزر دوو مدل DB-2830،خرید یخچال فریزر دوو مدل DB-2830،فروش یخچال فریزر دوو مدل DB-2830،مشخصات یخچال فریزر دوو مدل DB-2830،یخچال فریزر دوو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۷:۰۱ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)