لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112N

اجاق گازهای دوو چه امکاناتی دارند؟

امروزه هر کدام از ما در مورد کیفیت یخچال های دوو، ماشین ظرفشویی های دوو و دیگر محصولات دوو بسیار شنیده ایم، اما تقریبا می توان گفت که اغلب ما نسبت به اجاق گازهای دوو بی اطلاع هستیم. به همین دلیل هم برای اینکه بتوانیم اصلی ترین گام در بررسی اجاق گاز دوو خوبه را برداریم، در بخش اول از این مقاله به دنبال بررسی این موضوع که اجاق گازهای دوو چه امکاناتی دارند خواهیم بود. برند کره ای دوو برای اینکه توان رقابت با همتایان خود یعنی سامسونگ و ال جی را داشته باشد، همواره سعی کرده تا بهترین و جذاب ترین امکانات را در اجاق گازهای خود جای دهد. به طوری که شما با نگاهی گذرا به این محصولات ویژگی های بسیار مناسب را در آن پیدا می کنید. در ادامه به بررسی معمول ترین امکانات اجاق گازهای مبله دوو خواهیم پرداخت.

 

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112N

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112N یکی از محصولات خوش طرح و با کیفیت شرکت دوو است. این محصول ویژگی های منحصر به فردی در زمینه لوازم پخت و پز خانگی دارد. این مدل اجاق گاز با طراحی بی نظیر خود، زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد. در زمان خرید اجاق گاز اولین نکته ای که به آن توجه می شود ابعاد اجاق گاز است برای این مدل اجاق گاز نیز ابعاد 940x650x900 mm در نظر گرفته شده که در هر آشپزخانه ای به راحتی جا میگیرد. سیستم یخ زدایی از دیگر مشخصه ی اجاق گاز دوو محسوب می شود این سیستم قابلیت گرم کردن غذا های منجمد را دارد که این کار با توان کمتری انجام می گردد. 

مشخصات اجاق گاز دوو DGC5-2112N

اجاق گاز نیو‌ ایمپریال 5 شعله DGC5-2112N دارای صفحه نمایش لمسی است که تایمر اجاق گاز نیز در آن تعبیه شده است. تایمر دیجیتال اجاق گاز دوو داری ویژگی و قابلیت متفاوتی است که هر کدام در جای خود خیلی کمکتان می کند از جمله قطع کن شعله که با برنامه ریزی در زمان مشخص شعله را قطع کرده و مانع از سوختن غذا می شود و ما می توانیم با تکیه بر تایمر دیجیتال اجاق گاز به باقی کار هایمان بدون استرس رسیدگی کنیم. همچنین سر شعله‌ های این محصول ایتالیایی است که از نظر زیبایی و کیفیت بسیار مطلوب می باشند.

 

سایر ویژگی های انحصاری اجاق گاز دوو 

درب گرم خانه اجاق گاز برای سهولت به دسترسی گرم خانه به صورت کشویی طراحی شده است. به منظور نظافت بدون دردسر در این اجاق گاز از لعاب سلف کلین self cleaning درون محفظه فر استفاده شده است. فن خنک کننده استفاده شده در اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112N باعث تسریع در خنک شوندگی فضای داخل فر و دمای مناسب برای پخت و پز های متعدد بسیار مفید است. این مدل اجاق گاز به سیستم ایمنی ترموکوپل thermocouple به همراه کلید ایمنی درب فر مجهز شده است در واقع ترموکوپل از دو سیم فلزی ساخته شده که نسبت به کاهش میزان اکسیژن هوا حساس می باشد. درب فر برای راحتی در نظافت به صورت شیشه دوجداره کشویی طراحی شده است. از قابلیت های دیگر گاز فردار دوو می توان به شیشه دو جداره کشویی درب فر جهت سهولت در نظافت، شبکه چدنی مسطح برای راحتی در استفاده از ظروف و پایه چدنی مخصوص ظروف محدب و پایه چدنی قهوه جوش اشاره کرد. 

شعله زماندار: تایمر دیجیتال اجاق گاز نیو‌ایمپریال دوو مدل DGC5-2112N داری ویژگی و قابلیت متفاوتی است که هر کدام در جای خود خیلی کمکمان میکند از جمله قطع کن شعله که با برنامه ریزی در زمان مشخص شعله را قطع میکند و مانع از سوختن غذا میشود و ما میتوانیم با تکیه بر تایمر دیجیتال اجاق گاز به باقی کار هایمان بدون استرس رسیدگی کنیم. همچنین سرشعله‌های این محصول ایتالیایی است که از نظر زیبایی و کیفیت بسیار مطلوب می باشند. صفحه نمایش لمسی: اجاق گاز نیو‌ ایمپریال 5 شعله DGC5-2112N دارای صفحه نمایش لمسی است که تایمر اجاق گاز نیز در آن تعبیه شده است.


درِ گرمخانه کشویی: برای سهولت به دسترسی گرمخانه در اجاق گاز دوو مدل 2112N بصورت کشویی طراحی شده است. 

لعاب سلف کلین درون محفظه فر: آسانی در تمیزکردن محفظه داخل فر و زیبایی ظاهری، سلف کلین به منظور نظافت بدون دردسر در این اجاق گاز استفاده شده است. 

 

 

صفحه نمایش لمسی

اجاق گاز ایمپریال مدل DGC5-2112 دارای صفحه نمایش لمسی است که تایمر اجاق گاز نیز در آن تعبیه شده و موجب شده تا بررسی عملکرد اجاق گاز را در هر لحظه برای مصرف کنندگان امکان پذیر باشد.

 

سرشعله‌های ایتالیایی

از دیگر ویژگی های این مدل از گاز مبله دوو وجود سرشعله‌های ایتالیایی است که از نظر زیبایی و کیفیت بسیار مطلوب است. همچنین فن گردش هوای داغ و المنت برقی یکی دیگر از مزیت های این مدل از گاز دوو است.

لعاب سلف کلین درون محفظه فر

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که امروزه در آخرین تولیدات شرکت‌های معتبر قرار دارد پوشش خود تمیزشونده یا همان Self Clean است که سری ایمپریال هم به آن مجهز شده است. Self Clean نوعی لعاب و پوشش دیواره داخلی محفظه فر است که قابلیت تعویض دارد.

اما مزیت مهم این پوشش، بخار شدن چربی‌های نشسته بر روی آن در حرارت بالا است. به‌این‌ترتیب پس از اتمام زمان پخت، آثار لکه و چربی باقی‌مانده از غذاها به‌طور خودکار و با بالا رفتن حرارت فر بخار می‌شوند و تمیز کردن محفظه داخلی فر از قبل آسان‌تر می‌شود.

 

فن خنک کننده

فن خنک کننده استفاده شده در اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112 باعث تسریع در خنک شوندگی فضای داخل فر و دمای مناسب برای پخت و پز های متعدد بسیار مفید است.

قفل کودک : با لمس کلید C برای مدت ۳ ثانیه علامت قفل ( C ) روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود. در این حالت همه کلیدهای صفحه نمایشگر به صورت غیر فعال در می آیند.

سایر ویژگی های انحصاری

·       مجهز به سیستم ایمنی ترموکوپل بهمراه کلید ایمنی درب فر

·       شیشه دو جداره کشویی درب فر جهت سهولت در نظافت

·       شبکه چدنی مسطح جهت سهلوت در استفاده از ظروف

·       پایه چدنی مخصوص ظروف محدب  و پایه چدنی قهوه جوش

·       فن خنک کننده داخلی

 

خدمات پس از فروش اجاق گازهای دوو چطور است؟

اجاق گاز را می توان از آن دسته محصولاتی دانست که عمر مفید طولانی ای دارند و کمتر کسی علاقه مند به تعویض هر ساله آن ها است. به همین دلیل بهتر است تا در هنگام خرید یک اجاق گاز خیال خود را از خدمات پس از فروش آن برند راحت کنید تا نگرانی ای بابت خرابی های آتی آن محصول نداشته باشید.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

 

 


برچسب: بررسی اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112N،قیمت اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112N،خرید اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112N،فروش اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112N،اجاق گاز دوو ،اجاق گاز دوو سری ایمپریال،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۸:۰۷ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)