لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

بررسي تلويزيون سام الكترونيك 65TU6500

تاريخچه تلويزيون‌هاي سام

تاريخ ايجاد و شروع توليد تلويزيون‌هاي سام الكترونيك كه به سامسونگ ايراني معروف مي باشد از زماني شروع شد كه برندهاي كره‌اي ال‌جي و سامسونگ به دليل تحريم‌هاي آمريكا به روابط خود با ايران پايان داده بودند و همين موضوع دليلي شد بر تجميع دو شركت سام سرويس و گلديران. پس از آن اين دو شركت برندهاي سام الكترونيك و جي پلاس را كه مدتي از تاسيس آن ها مي گذشت رسما جايگزين اين دو برند كره‌اي نموده و مسئولان اين چند شركت با برندهاي ال جي و سامسونگ قطع همكاري نمودند.

در واقع تمامي محصولات جي پلاس و سام الكترونيك اعم از تلويزيون، در همان كارخانه‌هايي به توليد و عرضه به بازار مي رسند كه قبلاً محصولات ال‌جي و سامسونگ در اين محل ها توليد و مونتاژ مي گرديده است.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد .

 

بررسي تلويزيون هوشمند سام الكترونيك 65 اينچ مدل 65TU6500

پس از كوچ سامسونگ از ايران به دليل تحريم‌ها، سام الكترونيك تصميم گرفت جاي تلويزيون‌هاي سامسونگ را پر كند. اين برند نو پا در ايران تقريباً براي مردم آشنا شده و توانسته با توليد تلويزيون‌هاي بسيار خوش قيمت با سخت‌افزار عالي، مشتريان بسياري براي خود دست‌وپا كند. در اين مطلب همراه تكنولايف باشيد تا با يكديگر به بررسي تلوزيون بسيار جذاب سام الكترونيك مدل        65TU6500 بپردازيم و ببينيم اين محصول، چقدر ارزش خريد در برابر رقبايش را دارد. اگر به دنبال تلويزيوني در اندازه بسيار بزرگ مي‌گرديد كه امكانات و ويژگي‌هاي خوبي هم داشته باشد، قطعا تلويزيوني ۶۵ اينچي سام مدل65TU6500 نظر شما را به خود جلب مي‌كند. كمتر محصولي را مي‌توانيد با اين قيمت خريد تلويزيون و در اين اندازه و كيفيت پيدا كنيد.

 

صفحه نمايش تلويزيون سام الكترونيك مدل 65TU6500

با توجه به قيمت تلويزيون سام ۶۵ اينچ ، صفحه نمايش باكيفيتي را روي اين محصول شاهد هستيم. وقتي شما قصد خريد تلويزيون را داشته باشيد، معمولاً به فروشگاه‌هايي مي‌رويد كه آن مدل را براي ديدن موجود داشته باشند و كيفيت را از نزديك پسند مي‌كنيد؛ پس مي‌توان گفت اصلي‌ترين ويژگي در تلويزيون‌ها، كيفيت تصاوير است. تلويزيون سام الكترونيك مدل  65TU6500 داراي يك نمايشگر بسيار با كيفيت 65 اينچي است با رزولوشن 4K – UltraHD و پنل LED است كه مصرف تلويزيون شما را به شدت كاهش مي‌دهد. اين نمايشگر وضوح تصوير 2160 در 3840 را پيش روي مخاطب قرار مي‌دهد. صفحه‌نمايشي توانايي به نمايش درآوردن ۸ ميليون رنگ را دارد. اين اتفاق باعث مي‌شود كه بتوانيد تصاوير را با كيفيت بالايي مشاهده كنيد. صفحه نمايش قرار گرفته روي تلويزيون  65TU6500 شركت سام، از نسبت تصوير 16:9 برخوردار است. همچنين اين صفحه نمايش تخت از تكنولوژي HDR برخوردار است و زاويه ديد بسيار مناسبي هم دارد. زاويه ديد خوب صفحه نمايش باعث شده كه بتوانيد در هر موقعيتي ديد خوبي نصبت به تصاوير داشته باشيد. پورت هاي سام الكترونيك مدل  65TU6500 يكي از ويژگي‌هاي برجسته اين تلويزيون تعداد پورت‌هاي زياد آن است؛ اين تلويزيون داراي دو پورت USB و سه پورت HDMI است كه باعث مي‌شوند شما فلش يا هارد و كنسول بازي و ويدئو پليرهاي خودتان را به آن متصل كنيد و از فيلم و بازي و موسيقي در ابعاد بزرگ و كيفيت بالا لذت ببريد. تماشاي فيلم‌هاي باكيفيت روي اين تلويزيون بزرگ قطعا نظر شما را به خود جلب مي‌كند. حتي بازي كردن روي اين محصول هم هيجان خاص خود را دارد. بد نيست به اين موضوع هم اشاره كنيم كه تلويزيون 65TU6500 سام از واي-فاي بهره مي‌برد. اتفاقي كه باعث مي‌شود بتوانيد، به‌راحتي به اينترنت متصل شويد، برنامه‌هاي پخش فيلم و سريال را دانلود كنيد و ساعت‌ها به مشاهده فيلم‌ها بپردازيد. با اين تلويزيون مي‌توانيد با استفاده از آنتن ورودي، شبكه‌هاي صداوسيما را به‌صورت HD و حتي در آينده به‌صورت 4K دريافت كنيد و از تماشاي برنامه‌ها لذت ببريد. درواقع داشتن گيرنده ديجيتال داخلي هم يكي ديگر از ويژگي‌هاي جالب توجه اين محصول خواهد بود. پورت‌هاي متنوع و خوبي روي تلويزيون سام ۶۵ اينچ قرار گرفته است.

 

 

 

 

تلويزيون سام الكترونيك ساخت كجاست؟

همان‌طور كه گفتيم تلويزيون‌هاي سام الكترونيك جايگزين جديد تلويزيون‌هاي سامسونگ هستند و تحت حمايت سام الكترونيك در ايران در مدل‌هاي مختلف در اندازه‌هاي مختلف از ۳۲ اينچ تا ۶۵ اينچ توليد و عرضه مي‌شنود.

بيشتر قطعات اين تلويزيون‌ها داخلي هستند و برخي از قطعات ديگر، قطعات با كيفيت چيني، تايواني و كره‌اي هستند. به گفته مسئولان اين شركت تمام اپليكيشن‌ها و نرم‌افزارهاي مورداستفاده در اين تلويزيون‌ها نيز توسط متخصصان ايراني طراحي و ايجاد شده‌اند.

 

 

بلندگوهاي تلويزيون سام الكترونيك 65TU6500

اين تلويزيون داراي دو بلندگوي قدرتمند با توان خروجي صداي 20 وات است كه يك محيط 60 متري را به‌راحتي مي‌تواند با صداي خود پوشش دهد. پس اگر به دنبال يك تلويزيون مناسب براي خانه يا حتي اتاق خود مي‌گرديد، قطعا 65TU6500 را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. تجربه بازي كردن و تماشاي فيلم با اين تلويزيون لذت بخش خواهد بود. البته به لطف ويژگي دالبي، صدا دچار افت كيفيت نمي‌شود و مي‌توانيد تا آخر صدا را زياد كنيد و بدون اينكه صداها خراب شوند به موسيقي گوش دهيد. اگر حس كرديد كه صداي بلندگوها كم است يا نياز به صداي بيشتر داريد، مي‌توانيد از بلندگوهاي جانبي استفاده كنيد كه از طريق كابل HDMI يا Wifi يا بلوتوث به اين محصول متصل مي‌شوند.

 

ساير ويژگي هاي تلويزيون سام الكترونيك 65TU6500

اين تلويزيون يك دستگاه هوشمند است كه از سيستم‌عامل اندرويد پشتيباني مي‌كند؛ به كمك اين سيستم‌عامل مي‌توانيد به‌راحتي با گوشي هوشمند خود به تلويزيون سام الكترونيك متصل شويد و محتوا و فيلم و عكس‌هاي خود را در صفحه بزرگ و با كيفيت مشاهده كنيد. سام از اندرويد ۹ براي تلويزيون جديد خود استفاده كرده كه قابليت‌هاي بسيار خوبي دارد و از سرعت مناسبي هم برخوردار خواهد بود. كار كردن با اين نسخه از اندرويد روي تلويزيون تجربه خوبي به شما منتقل خواهد كرد. اين تلويزيون سام ۶۵ اينچ نظر خيلي‌ها را به سمت خود جلب كرده است. همچنين اين تلويزيون با وزن نسبتاً زياد 24 كيلوگرم تلويزيوني سنگين به‌حساب مي‌آيد كه با 7 مدل پايه براي خريد در اختيار شما قرار گرفته است؛ اما اين تلويزيون بسيار كم انرژي است و توانسته نمره A را از استانداردها دريافت كند. اگر يك تلويزيون براي كارهاي روزمره و مشاهده فيلم با سايز بزرگ مي‌خواهيد، تلويزيون سام الكترونيك مدل 65TU6500 را به شما پيشنهاد مي‌دهيم. 

 


برچسب: بررسي تلويزيون سام الكترونيك 65TU6500،كيفيت تلويزيون سام الكترونيك 65TU6500،مشخصات تلويزيون سام الكترونيك 65TU6500،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۲:۱۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي اجاق گاز دووالكترونيك مدل DGC5-2101n

اجاق گازهاي دوو چه امكاناتي دارند؟

امروزه هر كدام از ما در مورد كيفيت يخچال هاي دوو، ماشين ظرفشويي هاي دوو و ديگر محصولات دوو بسيار شنيده ايم، اما تقريبا مي توان گفت كه اغلب ما نسبت به اجاق گازهاي دوو بي اطلاع هستيم. به همين دليل هم براي اينكه بتوانيم اصلي ترين گام در بررسي اجاق گاز دوو خوبه را برداريم. برند كره اي دوو براي اينكه توان رقابت با همتايان خود يعني سامسونگ و ال جي را داشته باشد، همواره سعي كرده تا بهترين و جذاب ترين امكانات را در اجاق گازهاي خود جاي دهد. به طوري كه شما با نگاهي گذرا به اين محصولات ويژگي هاي بسيار مناسب را در آن پيدا مي كنيد. در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد.

 

·        استفاده از تكنولوژي و پديد آوردن ويژگي هايي مانند يخ زدايي مواد غذايي، فن انتقال حرارت، نمايشگر هوشمند

·        استفاده از فر هاي بزرگ در اجاق گازهاي دوو

·        غالب اجاق گازهاي دوو مجهز به موتور جوجه گردان و قابليت گريل مواد غذايي مي باشند.

·        برند دوو داراي خدمات پس از فروش قابل قبولي در كشور ايران مي باشد.

·        اجاق گازهاي دوو با مجهز بودن به ترموكول تاپ تايم و فندك خودكار داراي ايمني قابل قبولي هستند.

 

 

 

اجاق گاز دووالكترونيك مدل DGC5-2101n-Imperialساخت كجاست؟

استفاده برندهاي مختلف از قطعات ديگر شركت ها در هنگام توليد اجاق گاز موجب شده تا اين سوال كه اجاق گاز دوو ساخت كجاست جزء اولين سوالاتي باشد كه خريداران به بررسي آن مي پردازند.

·        البته كه از اعتبار برند دوو مشخص است كه اين برند از آن دسته برندهايي نيست كه به مونتاژ محصولات خود بپردازد و قطعات اجاق گازهاي خود را از صفر تا صد در كشور كره و توسط كاره خانه دوو توليد مي كند.

·        برند دوو با توليد قطعات اجاق گازهاي خود و صادر كردن آن به سايت هاي توليدات لوازم خانگي دوو در كشورهاي مختلف توانسته تا دغدغه اي بابت كمبود قطعات در هنگام تعمير باقي نماند.

 

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N از محصولات زيبا، خوش طرح و با كيفيت شركت دوو است. اين اجاق گاز ويژگي هاي منحصر به فردي در زمينه لوازم پخت و پز خانگي دارد. اين اجاق گاز با طراحي بي نظير خود، زيبايي خاصي به دكوراسيون آشپزخانه شما مي دهد. ابعاد اين محصول كه از ويژگي هاي مهم يك اجاق گاز است در هر آشپزخانه اي به راحتي قابل جايگيري مي باشد عرض اين اجاق گاز 65، ارتفاع 94 و عمق آن 90 سانتي متر است. همچنين از قابليت هاي مهم ديگر مي توان به فن گردش هواي داغ داخل فر اين محصول و المنت برقي اشاره كرد كه باعث پخت يكنواخت غذا مي شود. در ادامه به برسي بيشتر اين اجاق گاز دوو مي پردازيم. 

 

ويژگي هاي اجاق گاز دووالكترونيك مدل DGC5-2101n-Imperial

·        صفحه نمايش لمسي: اجاق گاز ايمپريال 5 شعله DGC5-2101N داراي صفحه نمايش لمسي است كه تايمر اجاق گاز نيز در آن تعبيه شده است.

·        درِ گرمخانه كشويي: براي سهولت به دسترسي گرمخانه در اجاق گاز دوو مدل 2101N بصورت كشويي طراحي شده است.

·        لعاب سلف كلين درون محفظه فر: سلف كلين self clean   به منظور نظافت بدون دردسر در اين اجاق گاز استفاده شده است.

·        فن خنك كننده: فن خنك كننده استفاده شده در اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N باعث تسريع در خنك شوندگي فضاي داخل فر و دماي مناسب براي پخت و پز هاي متعدد بسيار مفيد است. 

 

ساير امكانات اجاق گاز دووالكترونيك مدل DGC5-2101n-Imperial

·        صفحه رويه يك تكه

·        تايمر ديجيتال لمسي

·        كنترل تاچ (با قابليت تظيم كليه آپشن ها)

·        سيستم يخ زدايي

·        درِگرمخانه كشويي

·        جوجه گردان

 

شعله زماندار: تايمر ديجيتال اجاق گاز ‌ايمپريال دوو مدل DGC5-2101N داري ويژگي و قابليت متفاوتي است كه هر كدام در جاي خود خيلي كمكمان مي كند از جمله قطع كن شعله كه با برنامه ريزي در زمان مشخص شعله را قطع ميكند و مانع از سوختن غذا مي شود و ما مي توانيم با تكيه بر تايمر ديجيتال اجاق گاز به باقي كار هايمان بدون استرس رسيدگي كنيم. همچنين سر شعله‌ هاي اين محصول ايتاليايي است كه از نظر زيبايي و كيفيت بسيار مطلوب مي باشند.  

 

خدمات پس از فروش اجاق گازهاي دوو چطور است؟

اجاق گاز را مي توان از آن دسته محصولاتي دانست كه عمر مفيد طولاني اي دارند و كمتر كسي علاقه مند به تعويض هر ساله آن ها است. به همين دليل بهتر است تا در هنگام خريد يك اجاق گاز خيال خود را از خدمات پس از فروش آن برند راحت كنيد تا نگراني اي بابت خرابي هاي آتي آن محصول نداشته باشيد. در اين بخش ما با بررسي اين مسئله كه خدمات پس از فروش اجاق گازهاي دوو چطور است قصد داريم تا در خريد اين اجاق گازها در كنار شما باشيم.

·        برند دوو با ارائه و اهداي سايت هاي توليد محصولات خود به كشورهاي ديگر همواره اين امكان را داشته و دارد كه با نمايندگي هاي رسمي خود خدمات پس از فروش مناسبي براي محصولات خود در هر كشوري از جمله ايران ارائه كند.

·        در ايران شركت انتخاب سرويس پشتيباني و خدمات پس از فروش لوازم خانگي دوو از حمله اجاق گاز اين برند را بر عهده دارد.

 

مزاياي اجاق گاز دوو مدل  DGC5-2101N از نظر مصرف كنندگان اين محصول

·        خدمات پس از فروش مناسب اين محصولات

·        قيمت خوب نسبت به كيفيت بالا

·        طول عمر بالا

·        طراحي مناسب و زيبا

 

معايب اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N  از نظر مصرف كنندگان اين محصول

·        تنوع بسيار كم اين محصولات

·        عدم وجود رنگبندي در اين محصولات

·        كيفيت پايين فندك خودكار اجاق گازهاي دوو

 

سخن پاياني

·        اجاق گازهاي دوو با قيمتي بسيار مناسب اما كيفيتي بالا توانايي اين را دارند كه بتوانند ساليان زيادي در كنار شما حضور داشته باشند و شما را از هر فر و اجاقي بي نياز سازند.

·        همچنين امكانات نوآورانه اين محصولات موجب شده تا مصرف كننده آشپزي راحتي را داشته باشد و از لحاظ امكانات دغدغه اي نداشته باشد.

·        به طور كلي اجاق گازهاي دوو يكي از بهترين اجاق گازها درب بازار ايران هستند كه اتفاقا به ندرت با خرابي مواجه مي شوند و نياز به تعمير اجاق گاز خواهد بود.

·        همچنين برعكس خيلي از برندها لازم نيست تا براي استفاده از اجاق گاز دوو خود هر ساله از تعميركاران لوازم خانگي كمك بگيريد.

 

 


برچسب: كيفيت اجاق گاز دووالكترونيك مدل DGC5-2101n،بررسي اجاق گاز دووالكترونيك مدل DGC5-2101n،مشخصات اجاق گاز دووالكترونيك مدل DGC5-2101n،قيمت اجاق گاز دووالكترونيك مدل DGC5-2101n،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۰:۳۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال و فريزر ديپوينت مدل فريزرپايين -Decent

پيش از آنكه به سراغ بررسي كيفيت يخچال فريزر هاي ديپوينت برويم، بد نيست نگاهي بيندازيم به تاريخچه شركت ديپوينت تا با سير تحولات آن بيشتر آشنا شويم.

·        شركت ديپوينت يا گل آساي سرما از سال 1376 فعاليت خود را در زمينه توليد لوازم خانگي با فناوري هاي نوين اغاز كرد، و سه سال بعد، يعني در سال 1379 دست به توليد اولين يخچال هاي خود زد.

·        در سال 1388 اين برند تصميم گرفت تا تغييرات زيادي را در يخچال هاي توليدي خود به وجود بياورد به همين دليل با افزايش نيروي كار و نيرو هاي متخصص و با انجام تحقيقات فراوان توانست تا يخچال هايي با ظاهر بهتر و كيفيت بالاتر توليد كند.

·        امروزه شركت ديپوينت يكي از شركت هاي پر آوازه در زمينه توليدات يخچال فريزر در ايران ميباشد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تاخريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد.

 

يخچال ديپوينت خوبه؟ بررسي امكانات و مزاياي يخچال ديپوينت  decent

بسياري از افراد زماني كه در مورد برند هاي داخلي حرف مي زنند بسيار جانب دارانه عمل مي كنند و قصدي غير از تخريب ندارند، براي همين اگر قصد داشتيد تا از كسي بپرسيد كه يخچال ديپوينت خوبه؟ بهتر است اين سوال را از كسي بپرسيد كه خودش تجربه خريد يخچال ديپوينت را داشته باشد. اما ما براي اينكه اطلاعاتي نسبي را براي شما به وجود بياوريم برخي از امكانات و مزاياي يخچال هاي ديپوينت را در ادامه براي شما ذكر كرده ايم.

·        به كارگيري سيستم نو فراست يا بدون برفك در يخچال هاي اين برند.

·        استفاده از كمپرسور اينورتر يا هوشمند براي جلوگيري از روشن و خاموش شدن ناگهاني يخچال.

·        براي مصرف بهينه و كمتر انرژي.ECOداراي عملكرد.

·        به كارگيري سيستم گردش هواي سرد در اين يخچال ها كه موجب حفظ طراوت بيشتر مواد غذايي مي شود.

·        به كارگيري پنل هاي ال اي دي لمسي در يخچال هاي پيشگام اين برند.

·        به كارگيري سيستم كنترل هوشمند ديجيتال.

·        استفاده از سيستم قفل كودك.

·        به كارگيري سيستم كنترل هوشمند در برخي از مدل هاي اين برند.

 

يخچال فريزر ديپوينت 20 فوت مدل ديسنت (Decent) يكي ديگر از محصولات با طراحي زيبا و با كيفيت شركت گل آساي سرما از سري يخچال فريزرهاي كمبي يا بالا پايين است كه يخچال آن در قسمت بالا و فريزر آن در قسمت پايين قرار گرفته است. اين يخچال فريزر 20 فوتي براي تامين نيازهاي يك خانواده با جمعيت متوسط بسيار مناسب مي باشد. در ادامه همراه آرپي لند باشيد تا بيشتر با اين محصول ديپوينت آشنا شويد.

يخچال فريزر ديپوينت 20 فوت مدل ديسنت (Decent)

يخچال فريزر ديپوينت مدل ديسنت مجهز به فناوري نوفراست يا بدون برفك مي باشد. در بخش فريزر ديپوينت يك كشو سرماي تازه وجود دارد كه اين بخش مواد غذايي گوشتي را با سرعت منجمد كرده و تازگي آنها را حفظ مي كند. اين محصول بسيار كم مصرف است و داراي رده مصرف انرژي A مي باشد.

گنجايش كلي يخچال فريزر ديسنت 333 ليتر است كه از اين حجم 245 ليتر به بخش يخچال و 88 ليتر به بخش فريزر آن اختصاص داده شده است. اگر قصد خريد اين محصول شركت ديپوينت را داريد بهتر است بدانيد كه ارتفاع اين دستگاه 210، عرض آن 65 و عمق آن 70 سانتي متر مي باشد.

اين محصول داراي يك آبسردكن مي باشد كه دسترسي شما به آب خنك را بدون نياز به باز و بسته كردن مكرر درب يخچال تامين كرده است. همچنين با استفاده از بخش يخساز دستي آن مي توانيد براي نوشيدني هاي خود به راحتي به قالب هاي يخ دسترسي داشته باشيد.

 

طراحي ظاهري يخچال فريزر ديسنت

مهم ترين ويژگي ظاهري اين دستگاه طراحي زيبا و منحصربفرد دستگيره هاي آن مي باشد. دستگيره هاي يخچال ديپوينت مدل ديسنت از نوع كروم و بصورت كشيده طراحي شده است و جلوه بسيار زيبايي به آن بخشيده است. همچنين درب اين مدل يخچال قابليت جابجايي جهت بازشوندگي دارد و مي توان مطابق نياز آن را تغيير داد.

 

مشخصات يخچال فريزر ديسنت Depoint

از ويژگي هاي اين يخچال فريزر ديپوينت مي توان به سيستم گردش هواي اجباري، سيستم روشنايي LED، سيستم انجماد سريع و سرمايش سريع و سيستم عملكرد ECO براي مصرف بهينه انرژي آن اشاره كرد. علاوه بر اين يخچال ديسنت داراي يخساز دستي، فيلتر بوگير و محفظه سرد براي نگهداري مواد غذايي به صورت تازه نيز مي باشد.

همچنين يخچال فريزر ديسنت داراي يك كنترل پنل لمسي جهت تنظيمات دما و مشاهده وضعيت عملكرد محصول بهمراه قفل كودك است كه بر روي بخش آبسردكن قرار گرفته است. سيستم روشنايي داخلي اين محصول ديپوينت از نوع LED كم مصرف مي باشد كه به محض باز شدن درب فعال مي شود.

 

فضاي داخل يخچال فريزر Decent

بخش داخل يخچال اين محصول از 4 طبقه با جنس شيشه مقاوم، 1 كشو جهت نگهداري ميوه و سبزيجات، 1 شلف جهت نگهداري بطري نوشيدني تشكيل شده و همچنين 3 قفسه بر روي درب آن جهت نگهداري انواع بطري و مواد غذايي كوچك به همراه مخزن آبسردكن قرار گرفته است.

در بخش فريزر اين محصول هم 3 كشو بزرگ و 1 كشو كوچك جهت نگهداري مواد غذايي منجمد به صورت مجزا، به همراه بخش يخ ساز دستي و 2 قفسه باريك جهت نگهداري مواد غذايي كوچك به صورت فريز شده بر روي درب فريزر تعبيه شده است.

 

گارانتي و خدمات پس از فروش يخچال ديپوينت مدلdecent

شركت ديپوينت با نصب و راه‌ اندازي رايگان، براي تمام محصولات خود گارانتي 30 ماهه در نظر گرفته است و مصرف كننده مي تواند با تماس با يكي از نمايندگي هاي مجاز اين شركت از خدمات آن بهره مند شود.

 

 

موتور يخچال ديپوينت مدل ديسنت ساخت كجاست؟

بر خلاف بسياري از برند هاي مطرح در ايران كه صرفا با وارد كردن قطعات و مونتاژ آن ها محصولات خود را در بازار ارائه مي كنند، برند ديپوينت توانسته با انجام پژوهش هاي فراوان و انجام تحقيقات بسيار زياد موتور يخچال خود را به دست متخصصين توليد كند.

به همين دليل است كه مي توان ماهيت اين يخچال ها را كاملا ايراني دانست.

 

 

مزاياي خريد يخچال ديپوينت از نظر مصرف كنندگان اين محصول:

·        توليد داخل بودن قطعات و در دسترس بودن آن ها هنگامي كه يك قطعه نياز به تعويض دارد.

·        استفاده از قفل كودك و پنل هاي لمسي كه در ميان برند هاي ايران كمتر به كار مي رود.

·        استفاده از فناوري هاي روز دنيا در يخچال.

·        قيمت بسيار مناسب در كنار كيفيت خوب.

·        كيفيت بالاي مواد به كار رفته در داخل يخچال.

 


برچسب: بررسي يخچال و فريزر ديپوينت مدل فريزرپايين -Decent،كيفيت يخچال و فريزر ديپوينت مدل فريزرپايين -Decent،مشخصات يخچال و فريزر ديپوينت مدل فريزرپايين -Decent،يخچال و فريزر ديپوينت مدل فريزرپايين -Decent،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۰:۱۱ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

يخچال فريزر سايد باي سايد اسنوا مدل S8-3350

يخچال فريزر سايد باي سايد اسنوا مدل S8-3350 سري گالري

يخچال فريزر سايدباي‌سايد اسنوا

يخچال‌ فريزر هاي سايد باي‌ سايد به‌ خاطر ظرفيت و طراحي زيباي خود محبوبيت زيادي دارند، ولي سايد باي‌ سايد اسنوا مدل ؟در كنار طراحي و زيبايي از امكانات متنوع ديگري نيز بهره مي‌برد كه رقباي داخلي و خارجي را به چالش كشيده است. اگر مي‌ خواهيد با اين تفاوت‌ ها آشنا شويد اين مطلب مي‌ تواند براي شما مفيد باشد.

پيشنهاد ما به شما يخچال فريزر اسنوا مدل 3350 است. اين محصول از لحاظ قيمت و امكانات جزء خوب‌هاي بازار محسوب مي‌شود. اگر شما هم به دنبال يك يخچال فريزر كم صدا، پربازده با فناوري انجماد سريع  و موتور اينورتر ديجيتال مي‌گرديد كه كم مصرف در زمينه ي آب و برق باشد پس با ما همراه باشيد تا كمي بيشتر با اين مدل از يخچال فريزرهاي زيبا و پرامكانات آشنا شويم.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد.

 

چرا ساي باي سايد ؟

يخچال سايد گالري اسنوا از ظرفيت و گنجايش بالايي برخوردار مي‌باشد. بطوريكه حجم مفيد گنجايش يخچال 494 ليتر است و همچنين گنجايش مفيد فريزر 277 ليتر مي‌باشد كه يك ظرفيت ذخيره سازي خوب به حساب مي‌آيد.

از ديد تخصصي يخچال‌هاي كوچك به سمت بهره‌وري انرژي كمتر متمايل هستند و در بلند مدت هزينه ي بيشتري را به شما تحميل مي‌كنند. اما يخچال فريزر گالري اسنوا با عرض 916، ارتفاع 1816  و عمق 920 مي‌تواند از نظر ابعاد نسبت به قيمت و كارايي رضايت شما را به خوبي جلب كند.

شما با انتخاب يخچال ساي باي سايد اسنوا مدل 3350 نمايي شيك و زيبا در آشپزخانه‌ي خود خواهيد داشت. اين مدل از يخچال‌هاي اسنوا داراي رنگ سفيد متاليك مي‌باشد. اگر شما هم به تميز نگهداشتن آشپزخانه ي خود اهميت مي‌دهيد بايد بدانيد با توجه به زمان تميز كردن و برق انداختن يخچال هاي سفيد با وجود محبوبيت هاي يخچال هاي استيل، باعث مي‌شود تا شما هم بخواهيد يخچال سفيد بخريد.

يكي ديگر از اهميت هاي يخچال فريزر گالري اسنوا طراحي زيبا و منحصر بفرد آن مي‌باشد بطوري كه بهترين دسترسي براي افراد معلول در اين وسيله تعبيه شده است.

 

طراحي داخلي يخچال فريزر سايد باي سايد اسنوا مدل S8-3350:

شعار شركت اسنوا براي معرفي اين محصول دسته بندي اختصاصي فضاي داخلي يخچال است بطوريكه هركس مي‌تواند فضايي مخصوص به خود را داشته باشد. ديگر وقتي درب يخچال را باز مي‌كنيد بخاطر وجود انبوهي از وسايل سردرگم نمي‌شويد. اين دسته بندي شامل 3 بخش آشپزي، خانواده و كودك است كه به مرتب بودن هميشگي يخچال كمك مي‌كند در ضمن زمان بازموندن درب يخچال را به حداقل مي‌رساند.

در ديد كلي يخچال اسنوا مدل 3350 داراي 5 طبقه شيشه اي، 6پاكت درب و 2 كشو است.

اگر هميشه در يخچال شما كلي كيسه هاي مختلف ميوه و سبزيجات وجود دارد كه باعث مي‌شود از انرژي و مرتب بودن يخچالتان كم شود پيشنهاد ما به شما سايد گالري اسنوا است چراكه با وجود يك كشوي جا ميوه‌اي خوب باعث مي‌شود شما از نگهداري تعداد زيادي كيسه در يخچال بي‌نياز شويد و علاوه بر آن هميشه ميوه و سبزيجاتتون تازه بماند. همچنين وجود محفظه‌ي لبنيات در اين مدل كه كمي گرم‌تر از سايز بخش‌هاي يخچال است به شما اين امكان رو مي‌دهد تا ديگر دغدغه‌ي نگهداري مناسب كره و پنير رو نداشته باشيد.

سايد گالري اسنوا داراي درب سوم است يعني شما بدون بازكردن درب اصلي و هدر رفت انرژي به مواد غذايي پراستفاده دسترسي داريد.

دسترسي ساده و آسان به يك رديف از بطري هاي رنگارنگ نوشيدني كاربردي است كه با وجود طراحي بار خانگي در يخچال اسنوا سري گالري به اون دست پيدا مي‌كنيد.

همان‌طور كه مي‌دانيد چراغ‌هاي داخل يخچال وظيفه‌ي نورپردازي مناسب فضاي دروني آن را دارند. يخچال اسنوا مدل 3350 با داشتن چراغ‌هاي LED با نور لطيف خود باعث مي‌شوند تا مواد غذايي شما زيباتر جلوه كند. اگر نورپردازي داخل دستگاه ضعيف باشد ممكن است در پيدا كردن ظرفي كه در انتهاي يك رديف جا خوش كرده دچار مشكل شويد.

مشخصات فني يخچال فريزر سايد باي سايد اسنوا مدل S8-3350 سري گالري :

اگر بخواهيم يكي از مهمترين مزيت هاي يخچال فريزر گالري اسنوا را مطرح كنيم، بي‌شك آن ويژگي وجود كمپرسور اينورتر ديجيتال است يعني اين مدل از موتورها كم مصرف‌تر از موتور معمولي هستند اما بازدهي آن ها چند برابر مي‌باشد!

حتما براي شما هم پيش آمده است كه هنگام خريد لوازم برقي به برچسب انرژي و كم مصرف بودن آن توجه كنيد. براي اينكه خيالتان را راحت كنيم لازمه يادآوري كنيم يخچال فريزر گالري اسنوا داراي برچسب انرژي A+ است. اين وسيله 23 درصد مصرف انرژي و هزينه ي برق مصرفي شما را كم مي‌كند.

‏با توجه به دنياي شلوغ و پر از صداي امروز وجود سكوت و آرامش در منزل چيزيست كه آرزوي هر خانواده‌اي مي‌باشد!

يخچال اسنوا مدل 3350 يه يخچال كم‌صدا و آرام است يعني شما آرامش محض آشپزخانه را با انتخاب اين وسيله تضمين مي‌كنيد.

METAL COOLING يا همان سد سرمايي از ديگر ويژگي هاي اين يخچال است. اگر شما هم عادت داريد بطور مداوم درب يخچال را باز كنيد، ديگر نگران هدر رفت انرژي نباشيد چراكه با متال كولينگ سرما هيچ راه فراري ندارد و دوباره به داخل يخچال برگردانده مي‌شود.

SMART COOLING يا همان سيستم سرمايش هوشمند كه بي‌شك وجودش در هر يخچال مدرن لازم است چرا كه به كمك اين ويژگي سرما بطور يكنواخت در داخل يخچال پخش مي‌شود تا مواد غذايي تازگي خود را به خوبي حفظ كنند.

CHILLER ZONE محفظه‌اي خاص مخصوص نگهداري گوشت، مرغ و ماهي بطور تازه يا پخته شده است كه مواد را در دماي ثابت 4 درجه، تا زمان مصرف تازه و سالم نگه‌مي‌دارد.

داشتن يخ‌ساز وآب سردكن در اين مدل از يخچال‌ها كار شما براي دسترسي سريع و آسان به آب خنك و تكه هاي يخ  خيلي راحت‌تر كرده است. علاوه بر اين همين يك قابليت ساده يعني آب سردكن بيرون از يخچال چون باعث مي‌شود درب يخچال كمتر باز و بسته شود، بيش از 30 درصد در مصرف برق صرفه جويي مي‌كند.

وجود فيلتر سه لايه در سايد باي سايد 3350 سري گالري باعث مي‌شود تا بو و مزه ي خوراكي‌ها ديگر با هم قاطي نشود چرا كه اين فيلترهمه‌ي باكتري‌ها، آلودگي‌ها و بوهاي ناخوشايند رو جذب مي‌كنه تا عطر و مزه‌ي واقعي خوراكي‌ها كاملا حفظ بشود.

 

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر سايد باي سايد اسنوا مدل S8-3350،مشخصات يخچال فريزر سايد باي سايد اسنوا مدل S8-3350.كيفيت يخچال فريزر سايد باي سايد اسنوا مدل S8-3350،ليست قيمت محصولات اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۰:۵۷ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي سشوار پارس خزر مدل HD-861P

بررسي سشوار پارس خزر مدل HD-861P

اولين بار در سال ۱۳۴۷ اين شركت با شراكت با قدرت اول آن زمان در توليد محصولات لوازم خانگي يعني كمپاني توشيبا كشور ژاپن با نام پارس توشيبا راه اندازي شد. اين نماد تا سال ۱۳۶۱ با اين اسم به توليد محصولات خود ادامه داد تا اين كه در ابتداي اين سال تصميماتي مبني بر اين كه نامش را از پارس توشيبا به پارس خزر تغيير دهد، گرفته شد. اينگونه شد كه اكنون شركت پارس خزر با تيتر نخستين و پر فروش ترين شركت توليدات لوازم خانگي الكتريكي خرد در كشور شناخته شده است. شركت لوازم خانگي پارس خزر رشت با سهامي عام در شركت بورس اوراق بهادار هم عرضه شد.

 

كالاهاي توليد شده ي شركت پارس خزر

در حال حاضر تعداد انگشت شماري شركت در كشور پيدا مي شود كه بتواند محصولات توليدي خودش را علي رغم همه موانعي كه در كشور وجود دارد به خط نهايي توليد هدايت كند.
زيرا موانع فعلي تا حدي گريبان گير است و مانع پيشرفت هاي آتي اين كمپاني ها مي شوند. ولي كمپاني و تيم توليدي پارس خزر با پشتوانه عالي خود توانستند، تمامي اين دست موانع را پشت سر بگذارد و وارد بازه نويني از پيشرفت و تكنولوژي باشد. كالاهاي الكتريكي اين كمپاني با قطعه هاي خوبي كه داشتند توانستند  عمر مفيد خيلي زيادي را خلق كنند. به همين خاطر است كه اكنون اين نماد تجاري داراي ارزش خيلي بالايي در ميان مشتريان است. كالاهاي توليدي آن در چند حوزه توليد مي شوند كه مواردي مانند: لباسشويي، اتو بخار، بخاري برقي، هواكش، پلوپز، بخارپز، سرخ كن، توستر، ساندويچ ساز، كباب پز، مولتي كوكر، چاي ساز، غذاساز، آسياب، خردكن، ميوه خشك كن، ترازو، پنكه، آبميوه گيري، چرخ گوشت، پلوپز، تصفيه آب، جاروبرقي، جارو شارژي، بخار ‌شو، جارو عصايي، تصفيه هوا، سشوار هستند.در دامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا علاوه بر بررسي سشوار پارس خزر مدل HD-861P ،خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد.

 

سشوار مسافرتي پارس خزر مدل HD-861P داراي ابعاد مناسب و كوچكي است كه با خم شدن دسته‌ي آن روي بدنه كوچك‌تر هم مي‌شود.اين سشوار داراي توان 1100 وات است.

سشوار مسافرتي پارس خزر مدل HD-861P

سشوار مسافرتي پارس خزر مدل HD-861P اگر استفاده ي شما از سشوار زياد است و هميشه و همه جا از آن استفاده مي كنيد، مي بايست يك سشوار داشته باشيد كه همواره همراه شما باشد.

اما سشوار مسافرتي پارس خزر مدل HD-861P نبايد يك سشوار معمولي و خانگي باشد، چون براي حمل كردن، حجم و وزن زيادي دارد.

شما براي اين كه در هنگام سفر هم مرتب و آراسته باشيد، بايد يك سشوار مسافرتي مناسب تهيه كنيد كه غير از كم حجم و سبك بودن، از كيفيت و كارايي برخوردار باشد و هم چنين برند معروف و قيمت مناسبي هم داشته باشد.

 

طبق انتظاري كه از يك سشوار مسافرتي مي‌رود، سشوار مسافرتي پارس خزر مدل HD-861P داراي ابعاد مناسب و كوچكي است كه با خم شدن دسته‌ي آن روي بدنه كوچك‌تر هم مي‌شود .

سشوار مسافرتي پارس خزر مدل HD-861P داراي توان 1100 وات است و همانطور كه مي دانيد از توان كمتري نسبت به مدل هاي خانگي و حرفه اي برخوردار است و براي استفاده سبك و كم زمان مناسب است.

سشوار مسافرتي پارس خزر مدل HD-861P مجهز به سوئيچ سه سرعته براي تنظيم حرارت و سرعت است . سرعت موتور و حرارت باد سشوار را مي‌توان روي حالت سرعت معمولي و  متوسط و باد گرم و سرعت زياد و باد داغ قرار داد.

اگر باد سشوار از يك حدي داغ‌تر شود به موها آسيب مي‌رسد، بنابراين سيستم ويژه‌اي در اين سشوار به كار رفته كه از افزايش بيش از حد دما جلوگيري مي‌كند.

ولتاژ مصرفي سشوار مسافرتي پارس خزر 220 ولت است و در مسافرت هاي اروپايي هم مي توان از آن استفاده كرد. سشوار مسافرتي پارس خزر مدل HD-861P از متمركز كننده‌ي هوا بهره مي برد و از آن مي‌توان براي حالت دادن قسمتي از موها استفاده كرد.

به طور خلاصه سشوار مسافرتي پارس خزر مدل HD-861P با حلقه‌ي مخصوص جهت آويختن آن گزينه مناسبي براي استفاده در منزل و مسافرت  است.

 

خدمات پس از فروش شركت پارس‌خزر  

طبيعتا شركت هاي بزرگي مثل شركت لوازم خانگي پارس خزر رشت بايد مركزهايي داشته باشند در كل كشور تا خدمات خود را عرضه كنند.
شركت صنعتي پارس خزر هم در حال حاضر حدود ۴۵۰ مركز خدمات پس از فروش در كل كشور دارد كه توانسته اعتماد اكثر مشتريان خودش را به دست بياورد. همين طور اين كمپاني ده سال از تمام محصول هايش پشتيباني كرده است. علاوه بر اين كه به مدت بيست و پنج ماه به تمام مشتريانش خدمات پس از فروش ارائه مي كند.
به لحاظ خدمات پس از فروش در كشور رتبه ي خوبي را كسب كرده است. چون اين شركت در شعبه اصلي خود واحد صداي مشتري را راه اندازي نموده تا بتواند صداي مشتريان خود را به شركت اصلي برساند تا به بازدهي بهتري برسد.

 

كيفيت بالاي محصولات توليد شده ي شركت لوازم خانگي پارس خزر (سشوار مسافرتي پارس خزر مدل HD-861P )

تمام محصولات شركت لوازم خانگي پارس خزر رشت از بالاترين و بهترين تكنولوژي هاي بروز و استاندارد جهاني استفاده مي كنند تا بتوانند بهتر به بازده مورد هدفشان دست پيدا كنند و پاسخگوي درخواست مردم باشند. به عنوان مثال موتور قدرتمندي در لباس ‌شويي هاي اين كمپاني، استفاده شده است كه مي تواند دور تندي به ميزان هزار و چهارصد دور در دقيقه را تجربه كند.
همينطور به لحاظ تشخيص لكه ها مي تواند شستشوي دقيقي را انجام دهد. اكثر قطعات محصول هاي شركت لوازم‌ خانگي پارس خزر رشت با موادي ايجاد شده اند كه در مقابل هر شرايطي مانند رطوبت زياد مقاومت بالايي داشته باشند.به عنوان مثال در محصول چرخ گوشت هاي الكتريكي پارس خزر از استيلي استفاده شده است كه زنگ نمي زند.
به خاطر اينكه شركت لوازم خانگي پارس خزر رشت خدمات پس از فروش قدرتمندي دارد بايد به اين نكته پي برد كه طول عمر محصولات اين شركت بسيار بالا است و اين شركت از محصولاتش اطمينان كامل دارد.

 

نتيجه گيري

شركت پارس خزر كه در استان گيلان و در شهر رشت قرار دارد، بزرگ ترين و مهم ترين شركت توليدي محصولات و لوازم خانگي برقي كوچك در ايران است كه در سال 1347 پا به عرصه وجود گذاشته است. اين شركت لوازم هاي خانگي خود را در چندين دسته به بازار عرضه خواهد كرد كه هر كدام از آنها داراي پشتيباني 10 ساله و 25 ماه خدمات پس از فروش هستند تا كليه مشتريان آن تحت حمايت اين شركت قرار بگيرند. شركت پخش پارس خزر نيز كه يكي از شركت هاي زير مجموعه شركت پارس توشه است، با در اختيار قرار داشتن 11 مركز پخش در سرتاسر ايران مي تواند كليه سفارش هاي شما را به موقع و در كمترين زمان ممكن به تحويل بدهد.

 


برچسب: بررسي سشوار پارس خزر مدل HD-861P،كيفيت سشوار پارس خزر مدل HD-861P،مشخصات سشوار پارس خزر مدل HD-861P،ليست قيمت محصولات پارس خزر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۴:۵۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي اسپرسوساز گوسونيك مدل GEM-869

اسپرسوساز گوسونيك

پيش تر در مقاله بهترين مارك قهوه ساز انواع برند هاي محبوب و پر طرفدار را معرفي و بررسي كرديم اما با اين حال صحبت در مورد بهترين مدل اسپرسوساز گوسونيك بسيار زياد است ، اين روز ها اطلاعات خوبي از نمونه اسپرسوساز هاي برند گوسونيك به گوشمان مي رسدو افراد زيادي در مورد اين دستگاه از اين برند نيز كنجكاو هستند ، بنابراين تصميم گرفته ام تا در مطلبي انواع مدل هاي پر طرفدار اسپرسوساز گوسونيك را بررسي كنيم و مشخصات آن ها چون قيمت خريد دستگاه ، ويژگي هاي آن ها ، گارانتي و ضمانت و … را بيان كنيم . در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

اسپرسوساز گوسونيك خوبه بخرم يا نه؟

اگر قصد خريد قهوه ساز داريد بي شك برند گوسونيك مي تواند يكي از بهترين انتخاب هاي شما باشد . اين برند انواع اسپرسوساز هاي خود را با حجم هاي مختلف نيز روانه بازار مي كند و از اين نظر كه چه تعداد فنجان قهوه اي بايد تهيه كنيد مي توانيد قهوه سازي با ظرفيت مناسبي را خريداري كنيد ، معمولا اسپرسوساز ساز هاي گاسونيك در دو نوع مدل با فيلتر دائمي و فيلتر كاغذي نيز توليد مي شود . براي خريد اسپرسوساز گوسونيك پيشنهاد ميكنيم ابتدا با اين مقاله همراه باشيد و سپس در رابطه با خريد آن ها نيز تصميم گيري كنيد .

 

گارانتي اسپرسو ساز گوسونيك چگونه است ؟

با توجه به اطلاعاتي كه به دست آورده ايم اسپرسوساز ساز هاي گوسونيك معمولا همراه با گارانتي و ضمانت 12 ماهه نيز به فروش مي رسد ، معمولا در زمان خريد بيشترين توصيه ما بر آن است كه محصولات خود را همراه با ضمانت نامه معتبر خريداري كنيد تا بتوانيد بعد از خريد هم از خدمات پس از فروش برند مورد نظر نيز استفاده كنيد .

 

طراحي

امروزه با گسترش مصرف قهوه در ايران و استفاده متعدد از انواع و اقسام اين نوشيدني مانند قهوه لاته ، اسپرسو و كاپوچينو ، خريد اسپرسو ساز هاي خانگي بسيار مورد توجه قرار گرفته است. اين دستگاه با ويژگي و ظرفيت هاي مختلف شما را بي نياز از مراجعه به كافه نموده و از طعم قهوه در كمترين زمان از طعم قهوه مورد نياز خود لذت خواهيد برد.

گوسونيك از برند هاي مطرح در حوزه لوازم خانگي يكي از برترين و بزرگترين خانواده قهوه ساز ها و اسپرسو ساز ها دارا مي باشد. در اين بررسي قصد داريم به معرفي ويژگي ها و مشخصات اسپرسو ساز گوسونيك مدل GEM-869 ساخته اين شركت كه از پر قدرترين دستگاه مشابه در بازار ايران مي باشد ، بپردازيم.

طراحي و ظاهر اين دستگاه جديد با بهره گيري از متريال و تركيب مواد استيل ضد زنگ با پلاستيك يكي از شكيل ترين اسپرسو ساز هاي با قيمت اقتصادي بازار مي باشد. كيفيت ساخت به همراه مواد اوليه با كيفيت ، عمر مفيد بالايي را براي دستگاه به ارمغان آورده است.

اين دستگاه داراي يك مخزن آب شفاف و با قابليت جداسازي مي باشد. ظرفيت اين مخزن توانايي گنجايش ۱.۸ ليتر آب را داشته كه مي تواند براي ۱۰ تا ۱۲ فنجان قهوه كافي باشد. از ديگر ويژگي هاي اين مخزن نصب و جداسازي آسان آن بوده كه موجب سهولت در شستشو و نظافت ظرف نيز خواهد شد.

كنترل پنل ديجيتالي به همراه يك دكمه ولومي فيزيكي بر روي بدنه اصلي وظيفه اصلي كنترل دستگاه را بر عهده خواهند داشت.

هد گروپ اسپرسو ساز گوسونيك از جنس استيل با داشتن فيلتر هاي بسيار ريز و خروجي دوگانه ساخته شده است.

يك پيمانه قهوه كه قابليت تمپر قهوه را نيز دارا بوده از ديگر لوازم جانبي اين محصول مي باشد.

سيني چكه با قابليت جداسازي موجب افزايش نظافت در استفاده از دستگاه شده و فاصلي مناسب هد با اين سيني ، استفاده از ليوان هاي بلند را امكان پذير نموده است.

پايه هاي ضد لغزش نيز براي جلوگيري از لغزش هاي احتمالي حين كار با دستگاه زير پايه هاي اصلي قرار داده شده است.

 

عملكرد

اسپرسو ساز گوسونيك مدل GEM-869 داراي توان مصرفي ۱۲۰۰ وات مي باشد. اين توان بالا در كمترين زمان ممكن قادر خواهد بود با توجه به ميزان آب داخل مخزن تا ۱۲ فنجان نوشيدني قهوه توليد كند. از قابليت هاي اين دستگاه مي توان به ساخت اسپرسو ، قهوه لاته و كاپوچينو اشاره كرد.

از قابليت هاي ويژه اين دستگاه توانايي توليد ۲۰ بار بخار بوده كه با توجه به قابليت و دكمه مخصوص اين عملكرد مي توان با آن كف شير هم تهيه نمود كه در ساخت كاپوچينو بسيار موثر مي باشد.

روش استفاده از دستگاه بسيار ساده بوده و با كنترل پنل ديجيتالي و اهرم فشار بخار مي توانيد بر اساس سليقه و نياز خود از آن استفاده نماييد.

قابليت هاي مهم و كاربردي و عملكرد عالي اسپرسوساز گوسونيك مدل GEM-869

ظرفيت مخزن 1.8 ليتر مي باشد كه مناسب براي توليد 10 تا 12 فنجان قهوه مي باشد.از ديگر مشخصه هاي بارز اين محصول نصب و جداسازي آسان مخزن آن مي باشد كه براي سهولت در شستشوي آن مهم است. وجود كنترل پنل ديجيتالي به همراه ولوم چرخشي بر روي بدنه دستگاه وظيفه اصلي كنترل دستگاه را به عهده دارد. هدگروپاين مدل از دستگاه اسپرسوساز  از جنس استيل ضدزنگ Steel بوده و داراي فيلترهاي بسيار ريز و خروجي دوگانه مي باشد.وجود يك پيمانه كه قابليت تمپر قهوه را نيز دارا بوده از لوازم جانبي اين دستگاه محسوب مي شود.از ديگر قابليت هاي مهم اين محصول وجود پايه هاي ضد لغزش براي عملكرد بهتر دستگاه مي باشد.سينس چكه گير با قابليت جداسازي كه موجب افزايش نظافت در استفاده از دستگاه شده و فاصله مناسب هد با سيني استفاده از ليوان هاي بلند را ممكن مي سازد. توان مصرفي دستگاه 1200 وات مي باشد و در نوع خود كم مصرف مي باشد. از عملكرد اسپرسوساز گوسونيك مدل GEM-869 مي توانيم به ساخت اسپرسو ، قهوه لاته و كاپوچينو مي باشد. قدرت دستگاه توانايي توليد 20 بار بخار را دارد كه با قابليت و دكمه مخصوص اين عملكرد مي توان كف شير را هم تهيه نمود كه در ساخت كاپوچينو بسيار موثر است. اين دستگاه از بهرتين محصولات گوسونيك در حوزه نوشيدني ساز مي باشد و طرفداران فراواني دارد.

 

 

نكات قوت

·        توان مصرفي ۱۲۰۰ وات

·        ظرفيت ۱.۸ ليتر مخزن

·        فيلتر دوگانه

·        قابليت تهيه كف شير

 


برچسب: بررسي اسپرسوساز گوسونيك مدل GEM-869، قيمت اسپرسوساز گوسونيك مدل GEM-869، مشخصات اسپرسوساز گوسونيك مدل GEM-869، كيفيت اسپرسوساز گوسونيك مدل GEM-869، اسپرسوساز گوسونيك مدل GEM-869،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۵۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس

تاريخچه شركت ديپوينت

پيش از آنكه به سراغ بررسي كيفيت يخچال فريزر هاي ديپوينت برويم، بد نيست نگاهي بيندازيم به تاريخچه شركت ديپورنت تا با سير تحولات آن بيشتر آشنا شويم.

·        شركت ديپوينت يا گل آساي سرما از سال 1376 فعاليت خود را در زمينه توليد لوازم خانگي با فناوري هاي نوين اغاز كرد، و سه سال بعد، يعني در سال 1379 دست به توليد اولين يخچال هاي خود زد.

·        در سال 1388 اين برند تصميم گرفت تا تغييرات زيادي را در يخچال هاي توليدي خود به وجود بياورد به همين دليل با افزايش نيروي كار و نيرو هاي متخصص و با انجام تحقيقات فراوان توانست تا يخچال هايي با ظاهر بهتر و كيفيت بالاتر توليد كند.

·        امروزه شركت ديپوينت يكي از شركت هاي پر آوازه در زمينه توليدات يخچال فريزر در ايران ميباشد.

·        در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و مظمئن را تجربه كنيد

 

يخچال ديپوينت مدل مكس ساخت كدام كشور است؟

يخچال ديپوينت (depoint) توليد ايران و شركت گل آساي سرما است. شركت گل آساي سرما در سال ۱۳۷۶ فعاليت خود را در زمينه توليد يخچال و يخچال فريزر خانگي با برند تجاري گلسان آغاز كرد و با تحقيق و توسعه فراوان، نام خود را به عنوان اولين شركت دانش بنيان در حوزه‌ي لوازم خانگي به ثبت رسانيد.

مشخصات يخچال دوقلو ديپوينت مدل مكس

يخچال دوقلو ديپوينت مدل مكس در سه رنگ سيلور (نقره اي)، سفيد چرمي و سفيد لمينت در بازار موجود است كه شما مي‌توانيد مطابق با دكوراسيون آشپزخانه خود، رنگ متناسبي را انتخاب كنيد.

ظاهر اين يخچال فريزر صاف و فلَت است و يك آبسردكن و پنل ديجيتال روي درب يخچال دارد. همچنين دستگيره‌هايش كه از نوع مخفي و در كناره‌هاي درب هستند جذابيت و ظرافت آن را دو چندان كرده است.

 

ابعاد و گنجايش يخچال دوقلو ديپوينت مدل مكس

يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مكس (max) با 180 سانتي متر ارتفاع، 120 سانتي متر عرض و 63 سانتي متر عمق، فضا و ظرفيتي معادل 601 ليتر، يك يخچال جادار است. اين دستگاه در مجموع فضاي زيادي را براي ذخيره و انجماد مواد غذايي در اختيار شما مي‌گذارد به همين دليل محصول مناسبي براي خانواده‌هاي پرجمعيت يا افرادي كه حجم زيادي از مواد منجمد را نگهداري مي‌كنند، است.

يخچال دوقلو ديپوينت مدل مكس چند فوت است؟

يخچال دوقلو ديپوينت مدل مكس 36 فوت است با گنجايش كلي يخچال 330 ليتر و فريزر 271 ليتر.

 

ميزان مصرف انرژي يخچال

يخچال ديپوينت مدل مكس دوقلو از بهينه‌ترين دستگاه‌هاي دوقلو در بازار ايران است. با اينكه اين دستگاه داراي آبسردكن و يخساز اتوماتيك و برقي است اما به لطف موتور اينورتر و فناوري و تخصص اين شركت دانش بنيان، با عملكرد ECO براي مصرف بهينه‌ي انرژي، اين محصول داراي رده مصرف انرژي +A است.

 

 

داخل يخچال فريزر  دوقلو ديپوينت مدل مكس

در قسمت داخل يخچال، 5 طبقه شيشه‌اي مقاوم، نشكن و ضد شوك وجود دارد. همچنين 2 كشوي بزرگ براي تازه نگه داشتن ميوه و سبزيجات. بر روي درب يخچال هم 4 طبقه براي قرار دادن بطري‌ها در سايزهاي مختلف تعبيه شده است كه مي‌توانند فضاي بسيار خوبي را پوشش دهند.

 

داخل فريزر ديپوينت مدل مكس

فريزر ديپيونت مدل مكس با گنجايش 271 ليتر، كاملا نياز خانواده‌هاي پرجمعيت را تامين مي‌كند.

درون فريزر 3 كشوي بسيار بزرگ قرار دارد كه بيگ باكس (Big box) نام دارند. بعلاوه 2 كشوي متوسط ديگر و 2 نيم كشو مخصوص يخ ساز اتوماتيك. همچنين در بالاي فريزر يك طبقه ساده و باز براي گذاشتن مواد دم دستي مانند بستني طراحي شده است.

يخچال دوقلو ديپوينت يخساز اتومات

در بالاترين قسمت فريزر 2 نيم كشو طراحي شده كه بخش سمت چپ، مخصوص يخساز اتوماتيك داخلي ديپيونت مكس است. نيم كشو كناري نيز براي قرار گرفتن مواد غذايي يا اضافه يخ مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

توجه: محفظه يخساز اتومات يخچال دوقلو ديپيونت به آب شهري متصل است و به صورت خودكار يخ توليد مي‌كند.

آبسردكن روي يخچال

اين مدل ديپوينت داراي آب سردكن بر روي درب يخچال است كه به آب شهري متصل شده و به صورت برقي و خودكار پر مي‌شود. به اين ترتيب دغدغه پر كردن مخزن را نخواهيد داشت. همچنين براي دسترسي به آب خنك ديگر نيازي به باز و بسته كردن متعدد يخچال نخواهيد داشت. لازم به ذكر است اين بخش مچهز به سيستم قفل كودك نيز مي باشد.

روشنايي با لامپ LED كم مصرف

درون يخچال ديپوينت از لامپ هاي ال اي دي استفاده شده است تا نه تنها روشنايي بسيار مناسب و خوبي به كل يخچال و فريزر بدهد بلكه گرماي كمتري هم توليد كند.

سيستم كاملا بدون برفك

تمام محصولات شركت ديپوينت بدون برفك يا همان نوفراست هستند. در مدل مكس دوقلو، هم يخچال و هم فريزر هر دو كامل بدون برفك هستند.

كنترل سرمايش الكترونيك (Digital Cooling)

يخچال فريزر ديپوينت مكس مجهز به سنسورهاي كنترل دما است. به اين معنا كه دما را داخل و بيرون يخچال مقايسه كرده و باعث مي‌شود كمپرسور (موتور) به طور هوشمند عمل كند. به اين ترتيب كمپرسور با عملكرد بهينه، سرماي مورد نياز را تأمين مي‌كند. اين كار باعث مي‌شود در مصرف برق صرفه جويي شده و مـواد غذايي بـراي مـدت بيشتري سـالم و پرطــراوت بمانـنـد.

موتور يخچال ديپوينت و كمپرسور

موتور يخچال فريزرهاي شركت ديپيونت از كمپرسورهاي نسل جديد يا همان اينورتر هستند. اين موتورها نسبت به موتورهاي نسل قبلي خود از طول عمر بيشتر، مصرف انرژي كمتر و صداي كمتر برخوردار هستند.

توجه: به قدري كيفيت موتور يخچال فريزهاي ديپوينت بالا است كه خود شركت به مدت 5 سال (60 ماه) آن را گارانتي كرده است.

يخچال دوقلو ديپوينت مدل مكس خوبه؟

نظرات در مورد يخچال ديپوينت را اگر در سايت‌هاي مختلف بخوانيد متوجه مي‌شويد كه اين يخچال فريزر نه تنها از كيفيت و عملكرد بالا برخوردار است، بلكه با ظاهر زيبا و شيك خود، از گزينه‌هاي اصلي تازه عروسان براي جهيزيه است.

كيفيت يخچال ديپوينت

موتور يخچال ديپوينت كه از نوع اينورتر است، ميزان مصرف انرژي بسيار كم و مزايايي كه در ليست زير مشاهده مي‌كنيد، به همراه تمام مشخصاتي كه تا به اينجا مطالعه كرديد، حاكي از كيفيت بالاي اين يخچال ديپوينت است.

اين محصول داراي سيستم گردش هواي چندگانه بوده كه باعث گردش هوا بصورت يكنواخت داخل يخچال و فريزر مي شود. علاوه بر اين با وجود سيستم انجماد سريع و سرمايش سريع دماي مواد غذايي در كوتاه ترين زمان ممكن كاهش يافته يا منجمد مي شود كه اين امر به حفظ كيفيت مواد غذايي كمك شاياني مي كند.

 

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس، قيمت يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس، مشخصات يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس، كيفيت يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۲:۳۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي سايد باي سايد Daewoo مدل D2S-1037

يخچال دوو چه امكاناتي دارد؟

اين مسئله كه يخچال دوو چه امكاناتي دارد سوال بسياري از مصرف كنندگان مي باشد كه ما در بررسي كيفيت اين يخچال به آن پرداخته ايم و در ادامه آن را خدمت شما ارائه خواهيم داد.

يخچال هاي دوو از نظر كيفيت و دوام هم تراز با يخچال هاي سامسونگ و الجي مي باشند بنابراين بسيار مقاوم بوده و فروش خوبي در بازار دارند همچنين اين يخچال ها از نظر ظاهر نيز بسيار زيبا طراحي شده اند و داراي تنوع بالايي هستند كه مصرف كنندگان را علاقمند به خريد آن ها مي كند. شما به وسيله يخچال دوو مي توانيد آشپزخانه اي شيك تر و مدرن تر داشته باشيد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

آشنايي و بررسي تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال دوو

در ادامه شما را با تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال دوو بيشتر آشنا خواهيم كرد. برند لوازم خانگي دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول كره تاسيس شد و كار خود را آغاز كرد، نام اين برند از نام مدير و مسئول آن گرفته شده است كه به طور كلي شامل دو بخش عالي و woo مي باشد.

شركت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسيا بعد از هيوندا بزرگترين شركت كره جنوبي به حساب مي آمد. اين شركت داراي بيش از ۲۰ زيرمجموعه و شركت تابعه مي باشد كه همگي در مديريت دوو هستند.

 

 

مزاياي يخچال سايد باي سايد  دوو مدل 1037 از نظر مصرف كنندگان اين محصول

·        عمر مناسب

·        دوام عالي و بالا

·        ظاهري مدرن و شيك

·        بدون صدا بودن

·        كشوي مخصوص سبزيجات و ميوه

·        طراحي دقيق

·        كنترل مكانيك دما

 

ويژگي هاي يخچال سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037

كنترل سرمايش: يخچال فريزر سايد دوو مدل D2S-1037 به كمك فناوري Digital Cooling، مي تواند ميزان دماي داخل و خارج دستگاه را بررسي كرده و نتايج به دست آمده را براي افزايش عملكرد بهينه، به كمپرسور ارسال كند. كمپرسور نيز شروع به تامين سرماي مورد نياز مي كند.

نمايشگر لمسي LED: از صفحه نمايش لمسي LED، براي انجام تنظيمات سرمايش سريع يخچال و فريزر استفاده ميشود. همچنين مديريت دستگاه از قبيل مشاهده زمان تعويض شدن فيلتر و قابليت هاي ديگر دستگاه به وسيله اين نمايشگر امكان پذير مي باشد.

فناوري توليد سرمايش سريع يخچال: با استفاده از فناوري Super Ref، مي توانيد مواد غذايي خود را تازه و با طراوت نگه داريد. اين فناوري سبب ميشود تا يخچال براي رسيدن به دماي مورد نظر با تمام توان كار كند. در اين زمان كمپرسور به مدت 150 دقيقه با دماي 4- درجه سانتي گراد با تمام قدرت كار خود را ادامه ميدهد.

فناوري Super Freeze: دستگاه با استفاده از اين فناوري براي نگهداري بهتر مواد غذايي، در كمترين زمان و باعث افزايش سرعت انجماد و كاهش دماي فريزر ميشود. كمپرسور در حالت به صورت يكسره و مداوم با تمام قدرت به مدت 150 دقيقه فعاليت خود را ادامه ميدهد.

 

خصوصيات سايد باي سايد Daewoo مدل D2S-1037

·        از ديگر ويژگي هاي و خصوصيات مثبت اين محصول مي توان به موارد زير اشاره كرد:

·        فيلتر هواي 3 لايه جهت تصفيه هوا و از بين بردن بوي بد و باكتري هاي درون يخچال

·        استفاده از طبقه هاي شيشه اي محكم

·        سيستم بستن اتوماتيك درب به صورت آرام

·        دسترسي مداوم به آب خنك با استفاده از آبسردكن و يخساز متصل به آب شهري

·        مجهز به سيستم Acoustic Door Warning Signal، به منظور هشدار دادن در هنگام باز بودن درب

 

ويژگي ظاهري 

ظاهر زيبا و شيك اين يخچال جلوه‌اي خاص به آشپزخانه شما مي‌بخشد. قسمت بيروني يخچال از فولاد ضد زنگ است. ابعاد اين يخچال به‌صورت 181.6*92*91.6 سانتي‌متر است و وزن 115 كيلوگرم دارد. يخچال و فريزر دوو مدل D2S-1037 مجهز به سامانه كنترل سرمايش الكترونيك است. اين سامانه سنسورهاي دمايي دارد كه به طور مستمر دماي محيط داخلي يخچال و فريزر را اندازه‌گيري كرده و داده‌ها را به پردازشگر الكترونيكي مركزي ارسال مي‌كند. پردازشگر مركزي با توجه به دماي تنظيم شده توسط كاربر، عملكرد كمپرسور را در بهينه‌ترين حالت قرار داده و سرمايش يكنواختي را در يخچال فراهم مي‌كند؛ در نتيجه ميوه و سبزيجات و مواد پروتئيني براي مدت طولاني‌تري تازه، سالم و پرطراوت مي‌مانند. - سامانه فيلترينگ سه لايه به كار گرفته شده در اين محصول، با حذف بوهاي نامطبوع، باكتري‌ها و آلاينده‌ها، طعم و بوي طبيعي مواد غذايي را حفظ مي‌كند. - يخچال و فريزر سايد باي سايد اسنوا مدل D2S-1037 مجهز به آبسردكن و يخساز اتوماتيك متصل به آب شهري است. با توجه به طراحي مناسب اين محصول، محفظه يخ ساز روي درب فريزر با عمق مناسب، جهت افزايش فضاي فريزر تعبيه شده است.  - لامپ هاي LED به كاررفته در اين يخچال فريزر، نور آبي رنگي دارند كه باعث مي‌شود موادغذايي به رنگ طبيعي خودشان ديده شوند. اين لامپ‌ها گرماي كمتري ايجاد مي‌كنند كه باعث حفظ تازگي موادغذايي مي‌شود. - اين يخچال داراي نمودار مصرف انرژي A+ است و در نتيجه جز كم مصرف‌ترين يخچال‌ها به شمار مي‌رود.  - وجود سامانه بار خانگي بر روي درب اين يخچال، اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند كه سريع‌تر و راحت‌تر بتوانيد به مواد غذايي پرمصرف و نوشيدني‌ها دسترسي يابيد بدون آنكه نياز به بازكردن درب يخچال داشته باشيد.

 

ويژگي يخچال

داراي دو عدد كشو براي نگه‌داري سبزيجات و ميوه است كه تا مدت طولاني با همان تازگي و كيفيت اوليه مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد و براي افرادي كه خريد ماهانه و هفتگي انجام مي‌دهند بسيار كاربردي و مناسب است. 5 طبقه براي نگه‌داري مواد غذايي دارد كه جنس خوبي دارند و نشكن هستند و دغدغه‌اي در اين مورد نخواهيد داشت.

ويژگي فريزر

فريزر 3 طبقه و 3 كشو دارد درب فريزر نيز 3 طبقه دارد شما با خيال آسوده مي‌توانيد همه مواد غذايي را با نظم و سليقه خود قرار دهيد و محدوديتي از بابت فضاي مورد نظر نخواهيد داشت. داراي سيستم سرمايش سريع است كه در مواقعي كه عجله داريد بسيار كمك كننده است و باعث صرفه‌جويي در زمان و حتي انرژي نيز مي‌شود. 

 

 

 

خدمات پس از فروش يخچال دوو چطور است؟

برند دوو مانند ساير برندهاي خارجي در رابطه با خدمات پس از فروش يخچال هاي خود در ايران اقدام به بستن قرارداد هايي با نمايندگي ها در شهرهاي مختلف كرده است و گارانتي و ضمانت نامه هايي را نيز به مشتريانش ارائه داده است اما اگر به هر دليلي شما از خدمات پس از فروش نمايندگي و ضمانت نامه شركت دوو رضايت نداشتيد، مي توانيد با تعميرگاه‌ مجاز آي پي امداد تماس حاصل كنيد تا متخصصين و كارشناسان ما در كمترين زمان ممكن براي تعمير اصولي و حرفه اي يخچال دوو شما در منزلتان حاضر شوند.

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، مشخصات يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، كيفيت يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، قيمت يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۹:۱۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال سايد باي سايد دوو مدلD2S-1037

بررسي يخچال سايد باي سايد دوو مدلD2S-1037

دوو ساخت كجاست؟

يكي از سوالاتي كه ذهن خريداران لوازم خانگي را درگير كرده، اين است كه محصولات اين شركت از جمله يخچال دوو ساخت كجاست؟

دوو يك برند كره‌اي و لوازم خانگي اين شركت ساخت كشور كره جنوبي است. يخچال دوو هم اكنون در «گروه انتخاب» در اصفهان تحت ليسانس دوو الكترونيك كره توليد مي‌شود. يخچال فريزر هاي دوو قبلا از كره وارد مي شد. فعلا هم يخچال هاي دوو كه از طريق مناطق مرزي مانند بانه و گناره وارد ميشوند كره اي مي باشند.

در قسمت زير تاريخچه شركت دوو را مطالعه بفرماييد تا پي به اعتبار اين شركت و تلاش شركت انتخاب سرويس در خصوص توليد يك محصول با كيفيت ببريد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

آشنايي و بررسي تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال دوو

در ادامه شما را با تاريخچه كارخانه توليد كننده يخچال دوو بيشتر آشنا خواهيم كرد. برند لوازم خانگي دوو در سال ۱۹۶۷ درس شهر سئول كره تاسيس شد و كار خود را آغاز كرد، نام اين برند از نام مدير و مسئول آن گرفته شده است كه به طور كلي شامل دو بخش عالي و woo مي باشد.

شركت دوو تا سال ۱۹۹۷ در قاره آسيا بعد از هيوندا بزرگترين شركت كره جنوبي به حساب مي آمد. اين شركت داراي بيش از ۲۰ زيرمجموعه و شركت تابعه مي باشد كه همگي در مديريت دوو هستند.

اكنون برند دوو داراي چند سايت جهاني بوده و در كشورهاي مختلفي داراي نمايندگي مي باشد همچنين اين برند  لوازم خانگي اصل و محصولات دوو  را به سراسر دنيا بدون محدوديت ارسال مي كند و با كيفيت ترين محصولات را ارائه مي دهد .

 

خدمات پس از فروش يخچال سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037 چگونه است؟

برند دوو مانند ساير برندهاي خارجي در رابطه با خدمات پس از فروش يخچال هاي خود در ايران اقدام به بستن قرارداد هايي با نمايندگي ها در شهرهاي مختلف كرده است و گارانتي و ضمانت نامه هايي را نيز به مشتريانش ارائه داده است اما اگر به هر دليلي شما از خدمات پس از فروش نمايندگي و ضمانت نامه شركت دوو رضايت نداشتيد، مي توانيد با تعميرگاه‌ مجاز آي پي امداد تماس حاصل كنيد تا متخصصين و كارشناسان ما در كمترين زمان ممكن براي تعمير اصولي و حرفه اي يخچال دوو شما در منزلتان حاضر شوند.

 

يخچال فريزر سايدباي سايد دوو D2S-1037 داراي يخساز و آب‌سردكن اتوماتيك است و در فصل‌هاي گرم سال نيازي به باز كردن در يخچال نداريد و هميشه به آب و نوشيدني خنك دسترسي داريد. داراي گريد مصرف انرژي A+ است كه باعث كاهش هزينه‌هاي شما مي‌شود. داراي نمايشگر LED لمسي است و تمام اطلاعات لازم از جمله دماي يخچال و يا شرايطي كه دارد به شما اطلاع مي‌دهد. 

 

يخچال فريزر سايدباي سايد دوو D2S-1037 

داراي كمپرسور اينورتر ديجيتال است كه دوام طولاني دارد و سر و صداي يخچال را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد. داراي سيستم بدون برفك است و نيازي به تميز كردن برفك نداريد. اين يخچال گنجايش خوبي دارد و شما مي‌توانيد همه مواد خوراكي را بدون نگراني خريد كنيد و تا مدت طولاني با همان كيفيت و طعم اوليه نگه‌داري كنيد. گردش هواي چندگانه باعث مي‌شود كه هواي خنك و تازه در تمام يخچال به‌صورت يكنواخت وجود داشته باشد و مدت بيشتري مواد غذايي تازه باشند. 

مشخصات 

·        آبسردكن

·        يخساز 

·        بار خانگي 

·        كمپرسور اينورتر ديجيتال

·        نمايش‌گر LED  لمسي 

·        گردش هواي چندگانه 

·        مصرف انرژيA+

·        محفظه مناسب ميوه و سبزي 

 

ويژگي ظاهري 

ظاهر زيبا و شيك اين يخچال جلوه‌اي خاص به آشپزخانه شما مي‌بخشد. قسمت بيروني يخچال از فولاد ضد زنگ است. ابعاد اين يخچال به‌صورت 181.6*92*91.6 سانتي‌متر است و وزن 115 كيلوگرم دارد. 

 

ويژگي يخچال

داراي دو عدد كشو براي نگه‌داري سبزيجات و ميوه است كه تا مدت طولاني با همان تازگي و كيفيت اوليه مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد و براي افرادي كه خريد ماهانه و هفتگي انجام مي‌دهند بسيار كاربردي و مناسب است. 5 طبقه براي نگه‌داري مواد غذايي دارد كه جنس خوبي دارند و نشكن هستند و دغدغه‌اي در اين مورد نخواهيد داشت.

ويژگي فريزر

فريزر 3 طبقه و 3 كشو دارد درب فريزر نيز 3 طبقه دارد شما با خيال آسوده مي‌توانيد همه مواد غذايي را با نظم و سليقه خود قرار دهيد و محدوديتي از بابت فضاي مورد نظر نخواهيد داشت. داراي سيستم سرمايش سريع است كه در مواقعي كه عجله داريد بسيار كمك كننده است و باعث صرفه‌جويي در زمان و حتي انرژي نيز مي‌شود. 

 

ساير ويژگي‌ها

وجود هوم بار باعث مي‌شود كه سرما به داخل يخچال بازتابش داشته باشد و دسترسي راحت‌تر به مواد مورد نظرتان را فراهم مي‌كند. فناوري هشدار باز بودن درب از آسيب رسيدن به يخچال و جلوگيري از هدر رفت انرژي تاثير زيادي دارد. همچنين شما مي‌توانيد به‌راحتي ارتفاع پايه‌هاي جلويي يخچال را تنظيم كنيد. سنسورهاي كنترل دمايي در يخچال باعث تنظيم دما مي‌شود. فيلتر سه‌ لايه تاثير فوق‌العاده‌اي براي جلوگيري از پخش شدن بو مواد غذايي دارد در نتيجه موادي كه در يخچال نگه‌داري مي‌كنيد با طعم و مزه طبيعي و اوليه هستند. ‌ظرفيت اين يخچال 36 فوت است. 

 

ويژگي هاي طلايي يخچال سايد باي سايد دوو مدل1037

- يخچال و فريزر دوو مدل D2S-1037SS مجهز به سامانه كنترل سرمايش الكترونيك است. اين سامانه سنسورهاي دمايي دارد كه به طور مستمر دماي محيط داخلي يخچال و فريزر را اندازه‌گيري كرده و داده‌ها را به پردازشگر الكترونيكي مركزي ارسال مي‌كند. پردازشگر مركزي با توجه به دماي تنظيم شده توسط كاربر، عملكرد كمپرسور را در بهينه‌ترين حالت قرار داده و سرمايش يكنواختي را در يخچال فراهم مي‌كند؛ در نتيجه ميوه و سبزيجات و مواد پروتئيني براي مدت طولاني‌تري تازه، سالم و پرطراوت مي‌مانند. - سامانه فيلترينگ سه لايه به كار گرفته شده در اين محصول، با حذف بوهاي نامطبوع، باكتري‌ها و آلاينده‌ها، طعم و بوي طبيعي مواد غذايي را حفظ مي‌كند. - يخچال و فريزر سايد باي سايد اسنوا مدل D2S-1037SS مجهز به آبسردكن و يخساز اتوماتيك متصل به آب شهري است. با توجه به طراحي مناسب اين محصول، محفظه يخ ساز روي درب فريزر با عمق مناسب، جهت افزايش فضاي فريزر تعبيه شده است.  - لامپ هاي LED به كاررفته در اين يخچال فريزر، نور آبي رنگي دارند كه باعث مي‌شود موادغذايي به رنگ طبيعي خودشان ديده شوند. اين لامپ‌ها گرماي كمتري ايجاد مي‌كنند كه باعث حفظ تازگي موادغذايي مي‌شود. - اين يخچال داراي نمودار مصرف انرژي A+ است و در نتيجه جز كم مصرف‌ترين يخچال‌ها به شمار مي‌رود.  - وجود سامانه بار خانگي بر روي درب اين يخچال، اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند كه سريع‌تر و راحت‌تر بتوانيد به مواد غذايي پرمصرف و نوشيدني‌ها دسترسي يابيد بدون آنكه نياز به بازكردن درب يخچال داشته باشيد.


برچسب: بررسي يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، مشخصات يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، كيفيت يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، قيمت يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۵:۲۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037

اعتماد كالا در اين مطلب قصد دارد به بررسي يك برند معتبر و پرفروش در بازار ايران بپردازد كه مصرف‌كنندگان زيادي علاقمند به خريد آن هستند، يخچال دوو يك برند پرفروش در بازار ايران مي باشد بنابراين ما قصد داريم بررسي كيفيت يخچال دوو مدل 1037  را خدمت شما ارائه دهيم و در رابطه با تاريخچه و امكانات اين يخچال توليد شده توسط اين برند اطلاعاتي را بيان كنيم.

 

مشخصات كلي

 اين برند محصول جديد خود را در 2 رنگ سفيد چرمي و استيل طراحي و توليد كرده است. همين مسئله به شما اجازه مي‌دهد تا بتوانيد يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037 سري پرايم 2 درب را با رنگ بندي مورد نظر خود خريداري كنيد. يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن اشاره كنيم اين است كه حجم كلي اين محصول ۷۷۷ ليتر بوده و اين به آن معنا است كه شما مي‌توانيد به راحتي مواد غذايي گوناگون در داخل اين محصول قرار داده و به بهترين شكل ممكن از آن استفاده كنيد.

 

ابعاد سايد دوو مدل 1037

يكي ديگر از موضوعاتي كه در راستاي بررسي يخچال سايد دوو 1037 بايد آن را مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد، ابعاد اين دسته از محصولات است. در همين راستا و به منظور بررسي ابعاد سايد دوو مدل 1037 بايد گفت كه ارتفاع اين محصول 181.6 سانتي متر، عرض اين محصول 91.6 سانتي متر و عمق آن 92 سانتي متر است. توجه به اين نكات باعث مي‌شود تا در زمان نصب اين محصول به راحتي بتوانيد محل مناسبي براي نصب اين دستگاه پيدا كرده و بدون مشكل اين يخچال را در داخل آشپزخانه خود بگذاريد.

 

مشخصات كابين اصلي

شركت دوو سايد دوو مدل 1037 را به نحوي طراحي و توليد كرده است كه در آن شاهد 2 بخش اصلي هستيم. اين 2 بخش شامل كابين اصلي و كابين فريزر اين محصول مي‌شود. در همين راستا اگر بخواهيم كابين اصلي سايد باي سايد دوو 1037 را مورد بررسي و ارزيابي قرار داده و در مورد آن صحبت كنيم بايد گفت كه اين كابين با تكنولوژي نو فراست به بازار عرضه شده است و اين يعني شما نيازي نيست تا نگراني در مورد برفك زدن اين محصول داشته باشيد. همچنين اين بخش از سايد دوو مدل 1037 ۵۰۰ ليتر ظرفيت داشته و در آن شاهد ۵ طبقه، 2 كشو و همچنين ۶ طبقه بر روي درب هستيم.

مسئله مهم ديگري كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه در اين محصول شاهد استفاده از لامپ LED هستيم. وجود اين لامپ به شما كمك مي‌كند تا زماني كه درب يخچال را باز مي‌كنيد، به صورت اتوماتيك شاهد روشن شدن فضاي داخلي اين محصول باشيد.

 

مشخصات  يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037

بخش ديگري كه در يخچال فريزر دوو مدل D2S-1037 سري پرايم 2 درب وجود دارد، فريزر اين محصول است. اين بخش نيز با تكنولوژي نو فراست به بازار عرضه شده و به هيچ عنوان برفك نمي‌زند. همچنين حجم كل اين محصول ۲۷۷ ليتر بوده و در آن شاهد 3 طبقه، 3 كشو و 3 طبقه بر روي درب هستيم كه وجود اين بخش به شما كمك مي‌كند تا مواد غذايي گوناگوني كه قصد منجمد كردن آن‌ها را داريد به راحتي در داخل اين بخش قرار داده و به بهترين شكل ممكن از آن استفاده كنيد.

 

فناوري‌ها و تكنولوژي‌ها

اگر بخواهيم شما را با ويژگي‌ها فناوري‌هايي كه در سايد دوو مدل 1037 وجود دارد آشنا كنيم مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

 

فيلتر هوايي 3 گانه Fresh Max Plus

يكي از مهم ترين ويژگي‌ها و فناوري‌هايي كه در سايد دوو مدل 1037 شاهد آن هستيم، مجهز بودن اين محصول به فيلتر هواي 3 گانه Fresh Max Plus است. وجود اين فيلتر هوا باعث مي‌شود تا شاهد راندمان و عملكرد بهينه از اين محصول باشيم و همچنين شما بتوانيد بدون هيچ مشكل خاصي از اين دستگاه استفاده كرده و نياز خود را برطرف كنيد.

 

مصرف انرژي پايين

ويژگي ديگري كه سايد باي سايد دوو 1037 دارد و لازم است تا آن را به شما معرفي كنيم، مصرف انرژي پايين اين محصول است. به منظور بررسي اين مسئله بايد گفت كه شركت دوو يخچال جديد خود را با قطعات كم مصرفي به وجود آورده و همين موضوع باعث شده تا رتبه انرژي اين محصول A+ شود.

 

كمپرسور اينورتر ديجيتال

در همين راستا شركت دوو در راستاي طراحي و توليد محصول جديد خود يعني سايد باي سايد دوو 1037 از كمپرسور اينورتر ديجيتال استفاده كرده است. وجود اين كمپرسور باعث شده تا قدرت و كارايي اين محصول افزايش چشمگيري پيدا كرده و شاهد بهبود عملكرد اين محصول باشيم.

 

زنگ هشدار باز بودن درب و سيستم خودكار بستن درب ها

در راستاي طراحي سايد دوو مدل 1037، شركت دوو از قابليتي به نام سيستم خودكار بستن درب در اين محصول استفاده كرده است. وجود اين قابليت باعث مي‌شود تا پس از باز كردن درب يخچال به صورت خودكار شاهد بسته شدن درب اين دسته از محصولات باشيم. اين ويژگي باعث مي‌شود تا شما نگراني در رابطه با باز باقي ماندن درب يخچال نداشته باشيد و بتوانيد به راحتي از اين محصول استفاده كنيد.

 

يخساز اتوماتيك

نكته ديگري كه به منظور بررسي سايد دوو مدل 1037 بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه اين محصول مجهز به يخساز اتوماتيك است. وجود اين يخساز به شما كمك مي‌كند تا هر زمان كه نياز داشتيد به راحتي به يخ در اشكال مختلف دسترسي پيدا كرده و بتوانيد نوشيدني‌هاي خود را با استفاده از اين يخ خنك و آماده نوشيدن كنيد.

 

گارانتي و خدمات پس از فروش  يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037 

توجه به اين مسئله بسيار مهم به شما كمك مي‌كند تا محصول را خريداري كنيد كه داراي خدمات پس از فروش بوده و اين امكان را به شما ارائه مي‌دهد تا در صورت بروز مشكل بتوانيد به سراغ نمايندگي‌هاي پس از فروش اين شركت رفته و مشكل دستگاه خود را برطرف كنيد. در همين راستا شركت دوو محصول جديد خود يعني سايد دوو مدل 1037 را با گارانتي ۱۲۴ ماهه انتخاب سرويس حامي به بازار عرضه كرده است. وجود اين گارانتي به شما كمك مي‌كند تا هر زمان كه با مشكلي مواجه شديد، بتوانيد براي حل مشكل به سراغ خدمات پس از فروش شركت در سراسر كشور رفته و به راحتي مشكل يخچال خود را برطرف كنيد.

 

سايد دوو مدل 1037 براي چه افرادي مناسب است؟

يكي ديگر از سوالات بسيار مهمي كه مطرح مي‌شود اين است كه سايد دوو مدل 1037 براي چه افرادي مناسب است؟ به منظور بررسي اين مسئله بايد گفت كه اگر قصد خريد يك يخچال خارجي با كيفيت و حرفه‌اي را داريد، مي‌توانيد به سراغ يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037 سري پرايم 2 درب آمده و اين محصول را سفارش دهيد. همچنين اگر در خانواده پرجمعيتي زندگي مي‌كنيد و به دنبال يك محصول با ظرفيت بالا هستيد، باز هم پيشنهاد ما اين است كه به سراغ يخچال سايد دوو 1037 آمده و اين محصول را سفارش دهيد.

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، مشخصات يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، كيفيت يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037، قيمت يخچال فريزر سايد باي سايد دوو مدل D2S-1037،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۲۷ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)