لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

بررسي تلويزيون دوو مدل DSL-50S7000EUM

تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو 50 اينچ مدل DSL-50S7000EUM

تلويزيون ال اي دي هوشمند دوو 50 اينچ مدل DSL-50S7000EUM از تلويزيون هاي هوشمند برند دوو است كه از كيفيت تصوير 4K بهره مي برد. سيستم اندرويد يكي از قابليت هاي تلويزيون دوو محسوب مي شود كه به وسيله ي آن مي توانيد بازي ها يا اپليكيشن هاي ممكن را بر روي تلويزيون نصب كنيد. اين مدل تلويزيون به حافظه ي داخلي 8 گيگا بايت و پردازنده چهار هسته اي مجهز است در واقع پردازنده تاثير مستقيمي بر روي كيفيت تصوير تلويزيون دارد و باعث افزايش بافت و جزئيات تصاوير مي شود. تكنولوژي HDR يكي از مزيت هاي تلويزيون به شمار مي آيد كه قابليت بالاترين تفكيك رنگ را دارد و مي تواند تصاوير را با جزئيات دقيق تري نمايش دهد. راهنماي الكترونيكي برنامه ها (EPG) يكي ديگر از مشخصه هاي تلويزيون دوو به شمار مي آيد دكمه EPG تعبيه شده بر روي ريموت كنترل به شما زمان پخش برنامه ها را نشان مي دهد. در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد.

 تلويزيون 50 اينچ 4K دوو سري DSL-50S7000EUM، جديدترين تلويزيون هوشمند دوو با قابليت اتصال به اينترنت مي باشد.

اين محصول با پشتيباني از سيستم عامل اندرويد ۹، با ساختار پنل VA و صفحه نمايش تخت طراحي شده است.

صفحه نمايش تخت با پنل VA امكان تماشاي تصاوير با كيفيتي فراهم مي كند.

همچنين رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و نسبت تصوير ۱۶:۹ (نسبت تصوير رايج تلويزيون‌ها)، تصويري واضح را با ابعادي مناسب نمايش مي ‌دهد.

تلويزيون LED هوشمند دوو مدل DSL-50S7000EUM يك مديا پلير بوده كه از فرمت هاي صوتي و تصويري مختلف پشتيباني مي كند.

درگاه هاي ورودي و خروجي مختلف اين امكان را به كاربر مي دهد تا براي اتصال دستگاه هاي ديگر و استفاده از امكانات آن بهره مند گردد.

اين مدل داراي خروجي AV، هدفون و ورودي Composite نيز مي باشد. دو پورت USB و سه عدد پورت HDMI دارد.

از طريق پورت USB مي‌توان يك درايو حافظه مانند فلش مموري را به تلويزيون متصل كرد و از فايل‌هاي خود استفاده كرد.

پورت HDMI نيز اتصال سايز لوازم صوتي و تصويري را به تلويزيون ممكن مي‌سازد.

 

 

مشخصات تلويزيون ال اي دي 50 اينچ دوو

شما با استفاده از Screen Miroring تعبيه شده در تلويزيون مي توانيد محتواي صفحه ي تلفن همراه تان را بر روي تلويزيون ببينيد و از اطلاعات آن استفاده كنيد. تلويزيون ال اي دي دوو از HbbTV پشتيباني مي كند ، HbbTV در واقع سرويس هاي نوع تله تكست را فعال مي كند و مخاطب مي تواند به محتوا هاي بيشتري دسترسي داشته باشد. گيرنده ي ديجيتال قوي داخلي DVBT2 و گيرنده ي ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيباني از فرمت H265-HEVC، از گيرنده هاي ديجيتال تلويزيون هستند. ريموت كنترل دستگاه به صورت هوشمند طراحي شده كه از طريق بلوتوث وصل مي شود. تلويزيون 50 اينچ دوو قابليت اتصال به شبكه ي بي سيم و اينترنت را دارد بنابراين به راحتي مي توانيد به برنامه هاي آنلاين دسترسي پيدا كنيد و از تماشاي آن لذت ببريد. ماشين زمان، سه ورودي HDMI، دو ورودي USB، سيستم صوتي 30 وات و صداي دالبي ديجيتال از مشخصه هاي كاربردي ديگر تلويزيون هستند. 

 

كيفيت تصوير تلويزيون 50 اينچ Ultra HD – 4K دوو سري DSL-50S7000EUM

تلويزيون دوو مدل DSL-50S7000EUM با قابليت انطباق تصوير 60 هرتز و رزولوشن 2160 × 3840 و نسبت تصوير 16:9 (نسبت تصوير رايج تلويزيون‌ها) تصويري با كيفيت و با نوردهي مناسب را براي شما به همراه دارد.

اين موضوع با توجه به اينكه امروزه تصويربرداري فيلم ها با تكنولوژي هاي جديد انجام ميشود براي ببيندگان بسيار مهم است.

 

گيرنده ديجيتال DVB-T2

نصب و تعبيه گيرنده‌ي ديجيتال داخلي و گيرنده ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيباني از فرمت H265(HEVC) در اين تلويزيون، مصرف كنندگان را از تهيه‌ي يك دستگاه گيرنده‌ي جداگانه، بي ‌نياز مي‌كند. گفتني است كه اين گيرنده‌ي ديجيتال، به تيونر DVB-T2 براي دريافت بهتر امواج مجهز شده است.

 

سيستم صوتي تلويزيون 50 اينچ DSL-50S7000EUM

طراحان اين محصول با استفاده از سيستم دو كاناله صوتي دو عدد اسپيكر ۱۵ واتي (در مجموع ۳۰ وات) را در پايين قاب محصول ايجاد نموده اند.

اين خروجي صدا اپتيكال بوده كه مناسب براي همه كاربران رضايت بخش اعلام شده است. گفتني است قدرت صداي توليد شده از بلندگوهاي اين تلويزيون فراگير بوده و مجهز به صداي دالبي ديجيتال ميباشد و فضاي واقعي را در هنگام ديدن فيلم براي بيننده ايجاد مي كنند.

ورودي و پورت ها

 تمامي تلويزيون هاي نسل جديد از انواع پورت ها و خروجي ها پشتيباني مي كنند. تلويزيون دوو Ultra HD – ۴K مدل ۵۰S7000EUM داراي ۲ درگاه USB و همچنين ۳ درگاه HDMI ميباشد كه براي اتصال انواع كنسول‌هاي بازي و دستگاه‌هاي پخش‌كننده صوتي و تصويري مورد استفاده قرار مي گيرد. اين پورت ها كيفيت تصوير و صدا را بسيار بهتر از كابل هاي قديمي منتقل مي كنند. خروجي آنتن، خروجي صداي ديجيتال Coaxial-Optical و همچنين خروجي هدفون از ديگر پورت هاي اين تلويزيون ۵۰ اينچ دوو است.

 

سيستم عامل هوشمند

تلويزيون دوو داراي پردازنده چهار هسته اي و سيستم عامل اندرويد ۹.۰ مي باشد كه به وسيله ي آن مي توانيد بازي ها و اپليكيشن هاي ممكن را بر روي تلويزيون نصب كنيد. در اين تلويزيون به راحتي مي توانيد با استفاده از قابليت Mirroring، محتويات موبايل را در صفحه تلويزيون تماشا كنيد. تلويزيون ال اي دي دوو از HbbTV پشتيباني مي كند، HbbTV در واقع سرويس هاي نوع تله تكست را فعال مي كند و مخاطب مي تواند به محتوا هاي بيشتري دسترسي داشته باشد. ريموت كنترل هوشمند با قابليت اتصال از طريق بلوتوث، ماشين زمان (Time shift) و PVR است. اين قابليت اين اجازه را به شما مي دهد تا برنامه هاي مورد علاقه خود را بر روي فلش مموري و يا كارت حافظه ذخيره نماييد. قابليت (EPG) نيز راهنماي الكترونيكي برنامه ها مي باشد.

 تعبيه گيرنده‌ي ديجيتال داخلي و گيرنده ديجيتال نسل سوم با امكان پشتيباني از فرمت H265(HEVC) در اين تلويزيون، مصرف كنندگان را از تهيه‌ي يك دستگاه گيرنده‌ي جداگانه، بي ‌نياز مي‌كند. گفتني است كه اين گيرنده‌ي ديجيتال، به تيونر DVB-T2 براي دريافت بهتر امواج مجهز شده است.

 


برچسب: بررسي تلويزيون دوو مدل DSL-50S7000،كيفيت تلويزيون دوو مدل DSL-50S7000،مشخصات تلويزيون دوو مدل DSL-50S7000،قيمت تلويزيون دوو مدل DSL-50S7000،خريد تلويزيون دوو مدل DSL-50S7000،تلويزيون دوو مدل DSL-50S7000،تلويزيون دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۵:۲۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين لباسشويي پاكشوما TFB-76401

ماشين لباسشويي پاكشوما TFB-76401

 لباسشويي يكي از لوازم كاربردي و ضروري در منازل مي‌باشد. امروزه با استفاده از ماشين هاي لباسشويي در منازل، شست و شو لباس ها بسيار آسان شده است. از نكات مهمي كه هنگام خريد ماشين لباسشويي بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه بايد با توجه به تعداد اعضاي خانواده آن را انتخاب نمود. ماشين لباسشويي پاكشوما ۷ كيلويي مدل TFB-76401WT يكي از لباسشويي هاي درب از جلو مي باشد كه به ۱۶ برنامه شستشو اصلي و ۳ برنامه كمكي مجهز شده است. اين لباسشويي داراي موتوري از نوع BLDC با قدرت ۱۴۰۰ دور بر دقيقه مي باشد. رنگ بدنه اين لباسشويي، سفيد و پنل آن به رنگ مشكي است. شما مي توانيد براي مشاوره و اطلاع از قيمت لباسشويي ۷ كيلويي پاكشوما با بخش فروش ري كالا تماس بگيريد. در ادامه به بررسي ويژگي ها و قابليت هاي لباسشويي پاكشوما ۷۶۴۰۱ مي پردازيم.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

ماشين لباسشويي يكي از لوازم كاربردي است كه امروزه در اكثر خانه ها وجود دارد. معمولا لباسشويي ها به صورت درب از جلو و درب از بالا طراحي مي شوند. ماشين لباسشويي پاكشوما 7 كيلويي مدل TFB-76401ST يكي از لباسشويي هاي درب از جلو مي باشد كه به 16 برنامه شستشو اصلي و 3 برنامه كمكي مجهز شده است. لباسشويي پاكشوما داراي موتوري از نوع BLDC با قدرت 1400 دور بر دقيقه مي باشد. بر روي درب ماشين لباسشويي طلق محافظ طراحي شده كه از اتلاف انرژي جلوگيري كرده و از درب محافظت مي كند. سيستم شستشوي تاخيري يكي از برنامه هاي شستشوي كاربردي در اين مدل ماشين لباسشويي پاكشوما است با اين برنامه شما مي توانيد زمان شستشو را از 1 تا 24 ساعت به تعويق بيندازيد كه در مصرف انرژي نيز صرفه جويي مي شود.

 

موتور ماشين لباسشويي پاكشوما ساخت كجاست؟

قطعات به كار رفته در يك محصول تاثيري زيادي در كيفيت آن دارد به همين علت اين كه موتور ماشين لباسشويي پاكشوما ساخت كجاست بسيار حائز اهميت است. برند پاكشوما جزو برند هايي است كه با استفاده از تجارب برند هايي مانند پاكشوما و سامسونگ سعي كرده قطعات توليدي خود را به كيفيتي بالايي برساند و همواره از خريد قطعات از كشور هاي ديگر اجتناب كرده، به همين سبب ماهيت اين برند را مي توان تماما ايراني دانست.

 

ويژگي هاي لباسشويي ۷ كيلويي TFB-76401

ماشين لباسشويي پاكشوما TFB-76401 WT با رنگ سفيد و ظرفيت ۷ كيلو طراحي و توليد شده است. درب مشكي بزرگ به همراه پنل نمايشگر زيبا به جذابيت اين لباسشويي افزوده است. ويژگي اصلي اين لباسشويي، موتور BLDC است. سرعت چرخش دور موتور نيز در اين مدل ۱۴۰۰ دور در دقيقه است. اين مدل از لباسشويي پاكشوما مجهز به ورودي مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جويي در مصرف انرژي مي باشد. شيشه روي درب پاكشوما نشكن بوده و در برابر ضربات سهمگين و گرما و سرماي زياد، نمي شكند.

 

ديگ لباسشويي از نوع ديگ الماسه است. در زمان شستشو، ديگ با لباس ها ارتباط مستقيم دارد كه اين كار بافت لباس را ضعيف مي كند. اما با ديگ الماسه سطح تماس لباس ها با ديگ كمتر مي شود و شستشوي بهتري را براي شما به ارمغان مي آورد.

از امكانات بسيار خوبي كه ماشين لباسشويي اينورتر پاكشوما ۷ كيلويي دارد، قابليت اضافه كردن لباس در حين كار مي باشد. با اين سيستم ديگر نگران لباس جامانده خود نخواهيد بود. صفحه نمايش دستگاه از نوع تمام لمسي است و به راحتي ميتوان با آن كار كرد.

ماشين لباسشويي TFB-76401 داراي سيستم زمان سنج يا تاخير در شستشو مي باشد كه شستشوي لباس ها را از ۱ تا ۲۴ ساعت به تاخير مي اندازد. زاويه باز شدن درب، ۱۸۰ درجه و به سمت چپ است. لباسشويي پاكشوما در حين كار ۵۴ دسي بل و هنگام آبكشي ۷۶ دسي بل صدا ايجاد مي كند. دستگيره دستگاه به صورت ارگونوميك طراحي شده است.

 

برنامه هاي شستشو

لباسشويي پاكشوما TFB-76401 داراي ۱۶ برنامه شستشو اصلي و ۳ برنامه كمكي مي باشد كه كار شستشو را براي انواع البسه و نوع پارچه ها بسيار راحت مي كند. برنامه هاي شستشو شامل شستشوي اقتصادي البسه نخي و كتان، شستشوي ملحفه و روتختي، شستشوي سريع ۱۵ دقيقه اي، شستشوي سريع ۴۵ دقيقه اي، شستشوي البسه حجيم و ضخيم، شستشوي البسه رنگي، شستشوي البسه كودكان، شستشوي البسه ورزشي، شستشو با قابليت اتوكشي آسان، قابليت آبكشي اضافه البسه EXTRA RINSE، شستشوي خودكار ديگ و شستشوي Automatic مي باشد.

ديگ لباسشويي از نوع ديگ الماسه است در زمان شستشو ديگ با لباس ها ارتباط مستقيم دارد كه اين كار بافت لباس را ضعيف مي كند اما با ديگ الماسه سطح تماس لباس ها با ديگ كمتر مي شود و شستشوي بهتري را براي شما به ارمغان مي آورد. قابليت اضافه يا كم كردن لباس در زمان شستشو يكي از مزيت هاي لباسشويي به شمار مي آيد چرا كه با استفاده از اين برنامه مي توان لباس را در زمان شستشو كم و يا اضافه كرد. دماي آب لباسشويي قابليت تنظيم از 20 تا 90 درجه ي سانتي گراد را دارد. براي صرفه جويي مصرف انرژي در ماشين لباسشويي ورودي مستقل آب سرد و گرم تعبيه شده است. آبكشي اضافه البسه، برنامه شستشوي البسه رنگي COLOR WEAR، برنامه شستشوي خودكار ديگ DRUM CLEAN، برنامه شستشوي البسه كودكان Baby care و برنامه شستشوي البسه ورزشي Sport Wear از ديگر برنامه هاي شستو در ماشين لباسشويي هستند.

 

·        برنامه‌ي شستشوي ملحفه و روتختيDUVET

·        برنامه‌ي شستشوي البسه‌ي رنگي COLOR WEAR

·        برنامه‌ي شستشوي البسه حجيم و ضخيم BULKY

·        برنامه‌ي شستشوي خودكار ديگ DRUM CLEAN

·        برنامه‌ي شستشوي البسه‌ي كودكان Baby care

·        برنامه‌ي شستشوي البسه‌ي ورزشي sport wear

·        برنامه‌ي آبكشي اضافه‌ي البسه EXTRA RINSE

·        برنامه‌ي تنظيم سرعت دور خشك كن (600 تا 1400دور بر دقيقه) SPIN

·        برنامه‌ي شستشوي تاخيري با قابليت تنظيم از 1 تا 24 ساعت DELAY

·        برنامه‌ي شستشوي اقتصادي البسه نخي و كتان (مقرون به صرفه) COTTON ECO

 

 

 شستشوي ۱۵ دقيقه اي

 اين برنامه براي مواقعي است كه خيلي عجله داريد و مي خواهيد لباس را در كمترين زمان شسته و بپوشيد. با اين برنامه مي توانيد ظرف ۱۵ دقيقه لباس خود را براي پوشيدن آماده كنيد.

 

 شستشوي ۴۵ دقيقه اي

يكي ديگر از برنامه هاي شستشوي لباسشويي مدل ۷۶۴۰۱، برنامه شستشوي لباس در ۴۵ دقيقه است. از اين برنامه مي توان براي البسه كثيف استفاده كرد و تا ۹۰ درصد لباس را خشك كرد.

 

اضافه يا كم كردن لباس حين كار (ADD GARMENT)

يكي از ويژگي هايي كه لباسشويي پاكشوما مدل ۷۶۴۰۱ دارد اين است كه مي توانيد با فشردن يك دكمه لباسشويي را متوقف كرده، درب را باز كرده و لباس اضافه و كم كنيد.


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي پاكشوما TFB-76401،كيفيت ماشين لباسشويي پاكشوما TFB-76401،مشخصات ماشين لباسشويي پاكشوما TFB-76401،قيمت ماشين لباسشويي پاكشوما TFB-76401،خريد ماشين لباسشويي پاكشوما TFB-76401،فروش ماشين لباسشويي پاكشوما TFB-76401،ماشين لباسشويي پاكشوما TFB-76401،ماشين لباسشويي پاكشوما،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۷:۲۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000

شركت تي سي ال در سال 1981 ‌تأسيس شد. در ابتدا تي سي ال تحت عنوان شركت لوازم خانگي TTK در حوزه توليد نوار ضبط صوت فعاليت مي‌كرد. تي سي ال در ادامه فعاليت‌هاي خود، به توليد تلفن، تلويزيون، موبايل، يخچال، ‌ماشين لباسشويي، سيستم‌هاي تهويه مطبوع، لوازم خانگي كوچك و پنل LCD/LED پرداخت.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

دفاتر فروش اين شركت در بيش از 80 كشور بوده كه بيش از 160 كشور و منطقه در جهان را پوشش مي‌دهد. در سال 2015 فروش تلويزيون LCD شركت تي سي ال در مقام سوم جهان، فروش گوشي‌  موبايل مقام پنجم،‌ فروش پنل‌هاي LCD/LED مقام ششم و فروش سيستم‌هاي تهويه مطبوع مقام پنجم در چين، فروش ماشين لباسشويي مقام ششم و ‌فروش يخچال فريزر مقام هفتم را داشته است. برند تي سي ال مقام ششم در 100 برند برتر چين را داشته و برند اول در صنعت تلويزيون‌هاي رنگي به مدت 10 سال متوالي بوده است.

در شهريور ماه 1396 گروه ماديران با همكاري خود با برند تي سي ال، عرضه گسترده لوازم خانگي و صوتي تصويري تي سي ال را در ايران آغاز كرد كه مويد فصلي نوين در تاريخ گسترش فعاليت‌هاي اين شركت بوده است. گروه ماديران به ارائه محصولاتي تازه با قيمت مناسب و با كيفيت به همراه خدمات پس از فروش بي رقيب به مردم ايران مي‌پردازد  چرا كه معتقد است مردم ايران شايسته بهترين‌ها هستند.  تلويزيون هاي تي سي ال در سايز هاي مختلفي از 32 اينچ براي فضاهاي كوچك و نقلي تا 85 اينچ براي فضاهاي بزرگ و سالن هاي وسيع موجود هستند تا مشتريان مختلف بسته به نياز، بودجه و سليقه خود بتوانند از بين آنها تلويزيون مناسب خود را انتخاب كنند.

 

 

تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000

تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000 ساخت ايران با اندازه 43 اينچ يكي از محصولات جديد شركت تي سي ال است. تلويزيون هاي FULL HD 1080P داراي وضوح تصوير بسيار بالاي 2 مگاپيكسل (1920x1080) هستند. اطلاعات تصوير دريافتي توسط تلويزيون هاي داراي اين تكنولوژي دوبراير تلويزيون هاي WXGA(1366 x 768) است.

DVB-T2 در تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000

DVB-T2 پيشرفته ترين سيستم گيرنده ديجيتال زميني دنياست، كه در تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000 استفاده شده است؛ كه داراي ساختار پايدار، قابليت ها و انعطاف بيشتري نسبت به ساير سيستمهاي ديجيتال است و همچنين از سسيستم هاي SD,HD, UHD, Mobile TV پشتيباني مي كند.

DOLBY AUDIO

از قويترين و مجرب ترين تكنولوژيهاي پخش صداي فراگير و سه بعدي است كه صداي ديجيتال را با كيفيت بسيار بالا از طريق پخش در كانالهاي مجزا و مستقل از يكديگر (كانالهاي: چپ/ راست/ فراگير چپ/ فراگير راست/ وسط و كانال پخش اصوات فركانس پايين باس) به شنونده ارائه مي دهد. 5 بلندگوي مستقل از يكديگر توسط تكنولوژي DOLBY صداي فراگير و شفاف را پخش كرده و وظيفه پخش اصوات فركانس پايين باس بعهده بلندگوي باس خواهد بود.طراحي فوق باريك قاب تلويزيون 43 اينچ تي سي ال باعث مي شود اين محصول زيبايي منحصر به فردي به محيط اطراف خود ببخشد.    

كيفيت تصوير Full HD

در تلويزيون تي سي ال 43 اينچ از بهترين تكنولوژي‌ها به كارگرفته شده است و بر خلاف قيمت كم آن از كيفيت بسيار بالايي برخوردار مي‌باشد. صفحه

اين دستگاه داراي تكنولوژي LED مي‌باشد كه اين امكان تنها براي تلويزيون هاي گران قيمت فراهم مي‌باشد.

رزولوشن 1080 × 1920 

رزولوشن 1080 × 1920 پيكسلي اين تلويزيون با ابعاد آن متناسب است و تصويري مناسب را به نمايش مي‌گذارد. بنا به سليقه ‌ي خود، مي‌توانيد
يكي از حالت‌هاي تصوير را انتخاب كرده و از تماشاي آن لذت ببريد؛ همچنين زاويه‌ ي گسترده‌ ي ديد اين مدل، به شما اين امكان را مي‌دهد كه بتوانيد به‌راحتي در حالت‌هاي مختلف به آن نگاه كنيد.  

داراي گيرنده ديجيتالي

تا اين جاي مطلب متوجه شديد كه اين تلويزيون، كاملا منحصر به فرد است و با ويژگي هاي عمومي و اختصاصي بسيار و قيمتي بسيار مقرون به صرفه همان دستگاهي است كه همه به آن نياز دارند. يكي ديگر از ويژگي هاي بي نظير اين دستگاه اين مي‌باشد كه  داراي گيرنده ديجيتالي است و جهت تماشاي برنامه هاي تلويزيوني اي كه نياز به آنتن دارند، ديگر نيازي نيست كه هزينه اضافي بكنيد و گيرنده خريداري كنيد. اين قطعه كه درون تلويزيون تعبيه شده است، درواقع يك واسطه بين آنتن و تلويزيون محسوب شده و با تقويت كيفيت صفحه، تصوير بهتري را نمايش مي‌دهد. اين مدل براي سهولت كار كاربران،به درگاه USB و HDMI مجهز است كه امكان اشتراك‌گذاري فايل‌هاي متنوع را فراهم مي‌كند. 

 

ضبط برنامه‌هاي تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000

ازديگر قابليت هايي كه مشتريان را مجذوب خود كرده است، قابليت ضبط كردن برنامه ها ي تلويزيوني يا همان است. همچنين تلويزيون تي سي ال 43 اينچ داراي قابليت جدول بندي برنامه هاي تلويزيوني يا اصطلاحا (EPG) مي‌باشد. 

 

مشخصات ظاهري و طراحي:

تلويزيون ال اي دي مدل D300043 سايز 43 اينچ يكي از مدل‌هاي بسيار محبوب شركت تي سي ال است.  طراحي و ويژگي‌هاي ظاهري اولين فاكتوريست كه در هنگام خريد تلويزيون به چشم مي‌آيد. اين مدل تلويزيون با برخورداري از صفحه تخت، طراحي بسيار باريك و زيبا و پايه‌هايي كه در دو طرف آن قرار گرفته، زيبايي و طراحي چشم نوازي را به مشتري خود هديه مي‌دهد. ابعاد اين مدل با پايه 194 × 622.6 × 970.2 ميلي‌متر و وزن آن 7 كيلوگرم است.

ساير امكانات:

از قابليت‌ها و امكانات اين محصول مي‌توان به قابليت ضبط برنامه‌هاي تلويزيوني (PVR)، قابليت جدول زمان‌بندي برنامه‌ها (EPG) اشاره كرد. اين محصول همچنين از فرمت‌هاي ويدئويي MPEG1/2/4 , H265 , VC1 , FLV فرمت‌هاي پخش عكس JPEG , BMP , PNG و فرمت‌هاي پخش موزيك MP3 , AC3 پشتيباني مي‌كند.

گارانتي تلويزيون جي پلاس 43D3000

با خريد محصولات تي سي ال، شما از گارانتي اي معتبر و پر سابقه يعني گارانتي شركت ماديران برخوردار مي شويد؛ كه با توجه به كمبود لوازم جانبي محصولاتي كه گارانتي معتبري در كشور ندارند، فاكتور بسيار مهمي براي خريد لوازم خانگي مي باشد.

 


سوالات متداول:

تلويزيون تي سي ال ساخت كجاست؟ تي سي ال يك برند چيني است، اما تلويزيون‌هاي اين شركت در ايران توسط شركت ماديران مونتاژ و راهي بازار مي‌شوند. مي‌توان گفت اين محصولات با تكنولوژي TCL در ايران توليد مي‌شوند.

بهترين تلويزيون تي سي ال كدام است؟ از بين تلويزيون‌هاي شركت تي سي ال كه در ايران يافت مي‌شوند مي‌توانيم به 55P615 و  43D3000i و 32D3000i اشاره كنيم.

 


برچسب: بررسي تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000،كيفيت تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000،مشخصات تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000،قيمت تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000،خريد تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000،تلويزيون تي سي ال مدل 43D3000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۰:۲۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226

كيفيت ماشين ظرفشويي اسنوا (SNOWA)

در نقد و بررسي ظرفشويي اسنوا بررسي كيفيت ماشين ظرفشويي اسنوا از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد . همانطور كه پيش تر هم بيان كرديم قطعات ساخته شده ماشين ظرفشويي اسنوا از ديگر شركت ها و كشور ها وارد ايران مي شود و در ايران مونتاژ مي گردد اما نكته اي كه در اينجا مهم است اين مي باشد كه برند اسنوا هميشه در تلاش بوده است تا از بهترين و با كيفيت ترين قطعات استفاده كند كه اطمينان بالايي هم به آن دارد . با توجه به نظرات مصرف كنندگان مي توان اين گونه برداشت كرد كه ماشين ظرفشويي هاي اسنوا از كيفيت خوبي برخوردار هستند .در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

 

ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226

ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226 از جديدترين مدل ظرفشويي هاي با كيفيت توليد شده توسط شركت اسنوا مي باشد. بهبود كيفيت و عملكرد دستگاه و طراحي بهبود يافته از مشخصات اين محصول به حساب مي آيد. ماشين ظرفشويي اسنوا توسط متخصصان شركت اسنوا ساخته شده و تكميل شده ي مدل قديمي SWD-148 مي باشد. ظرفشويي 266 اسنوا از ظرفيت بالا برخوردار بوده و مناسب براي 12 نفره مي باشد كه وسيله اي ايده آل براي خانواده هاي پر جمعيت به حساب مي آيد و شما را از استفاده چند باره از دستگاه بي نياز مي كند. ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD 226 W از جديدترين مدل ظرفشويي هاي با كيفيت توليد شده توسط شركت اسنوا مي باشد. بهبود كيفيت و عملكرد دستگاه و طراحي بهبود يافته از مشخصات اين محصول به حساب مي آيد. اين محصول توسط متخصصان شركت اسنوا ساخته شده و تكميل شده ي مدل قديمي SWD-148 مي باشد. ظرفشويي 266 اسنوا با ظرفيت بالا و از نظر شمارش 12 نفره مي باشد و ايده آل براي خانواده هاي پر جمعيت به حساب مي آيد و شما را از استفاده چند باره از دستگاه بي نياز مي كند.

 

برنامه شستشوي ( 60 دقيقه) در ماشين ظرفشويي

برنامه شستشـوي سـريع ماشين ظرفشويي اسنوا اين امكان را فراهم ميسـازد تا ظروفي را كه بصورت روزانـه مـورد اسـتفاده قـرار ميگيرنـد و كثيفـي چندانـي ندارنـد، در زمـان كوتـاه يك ساعته شستشـو دهيـد. ايـن برنامـه، شستشـو در ماشين ظرفشويي ، را بـا نهايـت صرفـه جويـي در مصـرف آب و انـرژي انجـام خواهـد داد. با وجود اين صرفه جويي شستشوي قدرتمند اين مدل از ظرفشويي و صداي كم محصول گزينه مناسبي براي انتخاب شما مصرف كنندگان عزيز باشد.  

 

عملكرد و برنامه هاي ماشين ظرفشويي اسنوا  SWD-226

ماشين ظرفشويي اسنوا داراي صداي كم مي باشد، به طوري كه ميزان صداي آن تقريبا به 49 دسي بل مي رسد. همچنين مصرف آب اين مدل از ظرفشويي حدود 11 ليتر مي باشد كه نسبت به نمونه هاي مشابه مصرف كمتري دارد. سيستم ها و برنامه هاي شستشوي كاربردي زيادي در اين مدل از ظرفشويي وجود دارد ، مانند سيستم عيب ياب هوشمند (intelligent troubleshooting) كه مشكلات بوجود آمده در دستگاه را بصورت هوشمند اعلام مي كند. برنامه شستشوي اتوماتيك همچنين برنامه شستشوي شديد نيز در ماشين ظرفشويي 12 نفره اسنوا تعبيه شده كه بصورت قدرتمند عمليات شستشوي ظروف را انجام مي دهد. 

 

 

برنامه آبكشي پيش از شستشو- Pre-Rinse

زمانـي كـه بارگـزاري ظرف‌هـا كامـل نشـده و قصـد داريـد قبـل از شـروع شستشـو ظرف‌هـاي ديگـري را بـه ماشـين ظرفشـويي اضافـه كنيـد بهتـر اسـت بـراي جلوگيـري از بـو گرفتـن ظرفهـا و يـا خشـك شــدن كثيفــي روي آنهــا، از برنامــه خيســاندن ظــروف اســتفاده كنيــد.

ايــن برنامــه، خيســاندن ظرف‌هــا را در ۱۱ دقيقــه بــا اســتفاده از آب ســرد انجــام خواهــد داد

 

 

ساير مشخصات ماشين ظرفشويي اسنوا مدل   SWD-226

·        برنامه آبكشي

·        برنامه شستشوي سريع در ۴۲ دقيقه

·        برنامه شستشوي روزانه در ۶۰ دقيقه

·        شروع شستشو با تاخير

·        شستشو با نصف ظرفيت

·        مخزن شستشوي تمام استيل

·        قابليت تنظيم ارتفاع سبد بالايي

·        ميزان صدا ۴۹ دسيبل

·        سنسور تشخيص نشتي آب

·        سيستم عيب ياب هوشمند

 

 

مزاياي ماشين ظرفشويي اسنوا

·        ماشين ظرفشويي اسنوا از كيفيت خوبي برخوردار مي باشد .

·        ماشين ظرفشويي هاي اسنوا كارايي خوبي دارند .

·        به گفته برخي از مصرف كنندگان ماشين ظرفشويي هاي اسنوا از صداي خوبي برخوردار هستند .

·        ماشين ظرفشويي اسنوا محصوا داخلي مي باشد و خريد آن به معناي حمايت از توليد ملي است .

·        با مدل ظرفشويي هايي از برندهاي خارجي مي تواند رقابت كند .

·        معمولا ظرفيشويي هاي اسنوا از شس و شي خوبي برخوردار مي باشد .

·        ماشين ظرفشويي هاي اسنوا بنرامه هاي مختلفي باري شست و شوي دارند .

معايب ماشين ظرفشويي اسنوا

·        ماشين ظرفشويي هاي اسنوا در مقايسه با مزاياي ان ها از معايب بسيار كمي برخوردار هستند كه ان ها هم تنها چند نفر از عزيزان مصرف كننده قيد كرده اند نه همه آن ها ف تاوجه داشته باشيد كه اين معايب توسط همه افراد تاييد نشده است .

·        به گفته برخي از افراد ظرفشويي هاي اسنوا با توجه به آن كه ايراني است قيمت بالايي دارند .

·        ظاهر برخي از ماشين ظرفشويي هاي اسنوا كمي ضعيف است.

·        عده اي هم بر اين باور هستند كه ظرفشويي اسنوا صداي زيادي دارد .

 

 

گارانتي ماشين ظرفشويي اسنوا (SNOWA)

پس از بررسي قيمت گرانترين ماشين ظرفشويي اسنوا سوالاتي كه در مورد گارانتي ظرفشويي اسنوا ميپرسند خيلي زياد است . اسنوا با توجه به اعتمادي كه محصولات خود دارد و همچنين همانند ديگر برند هاي معتبر جهاني محصولات خود را همراه با گارانتي و خدمات پس از فروش به فروش مي رساند . ماشين ظرفشويي اسنوا داراي گارانتي 24 ماهه مي باشد ، همچنين مي توانيد از خدمات پس از فروش ده ساله اسنوا نيز استفاده كنيد .

 

نمايندگي خدمات پس از فروش لوازم خانگي اسنوا

 

انتخاب الكترونيك به عنوان مركز مجاز ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگي اسنوا در قالب يك مركز منسجم و حرفه اي دقيق ترين و به روزترين خدمات را به مشتريان عرضه مي دارد. پاسخ به مهم ترين دغدغه هاي كاربران يكي از اصلي ترين اولويت هاي مركز ارائه پشتيباني و خدمات پس از فروش اسنوا است

 

سوالات متداول

ظرفشويي اسنوا خوبه بخرم ؟

قطعا در نقد و بررسي ماشين ظرفشويي اسنوا سوالي كه اهميت دارد اين است كه آيا ماشين ظرفشويي اسنوا خوبه بخريم اي نه كه براي پاسخ به اين سوال لازم است تا ويژگي هاي ماشين ظرفشويي اسنوا را بررسي نيم .

 

ماشين ظرفشويي اسنوا خوبه بخرم يا ال جي و سامسونگ ؟

انتخاب از بين برندهاي گوناگون بستگي به سليقه و نياز شما دار اما توصيه ما اين است كه به خوبي ويژگي هاي برند هايي چون سامسونگ ، برند ال جي و اسنوا را بشناسيد و سپس تصميم بگيريد .

 

قيمت گرانترين ماشين ظرفشويي اسنوا چقدر است ؟

در حال حاضر قيمت گرانترين ماشين ظرفشويي اسنوا 20 ميليون تومان ميباشد اما قطعا در طي چند سال آينده ممكن است اين قيمت ها دست خوش تغييرات متنوعي مي شوند .

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،كيفيت ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،مشخصات ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،قيمت ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،خريد ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،ماشين ظرفشويي اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۵۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226

كيفيت ماشين ظرفشويي اسنوا (SNOWA)

در نقد و بررسي ظرفشويي اسنوا بررسي كيفيت ماشين ظرفشويي اسنوا از اهميت بسيار زيادي برخوردار مي باشد . همانطور كه پيش تر هم بيان كرديم قطعات ساخته شده ماشين ظرفشويي اسنوا از ديگر شركت ها و كشور ها وارد ايران مي شود و در ايران مونتاژ مي گردد اما نكته اي كه در اينجا مهم است اين مي باشد كه برند اسنوا هميشه در تلاش بوده است تا از بهترين و با كيفيت ترين قطعات استفاده كند كه اطمينان بالايي هم به آن دارد . با توجه به نظرات مصرف كنندگان مي توان اين گونه برداشت كرد كه ماشين ظرفشويي هاي اسنوا از كيفيت خوبي برخوردار هستند .در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

 

ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226

ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226 از جديدترين مدل ظرفشويي هاي با كيفيت توليد شده توسط شركت اسنوا مي باشد. بهبود كيفيت و عملكرد دستگاه و طراحي بهبود يافته از مشخصات اين محصول به حساب مي آيد. ماشين ظرفشويي اسنوا توسط متخصصان شركت اسنوا ساخته شده و تكميل شده ي مدل قديمي SWD-148 مي باشد. ظرفشويي 266 اسنوا از ظرفيت بالا برخوردار بوده و مناسب براي 12 نفره مي باشد كه وسيله اي ايده آل براي خانواده هاي پر جمعيت به حساب مي آيد و شما را از استفاده چند باره از دستگاه بي نياز مي كند. ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD 226 W از جديدترين مدل ظرفشويي هاي با كيفيت توليد شده توسط شركت اسنوا مي باشد. بهبود كيفيت و عملكرد دستگاه و طراحي بهبود يافته از مشخصات اين محصول به حساب مي آيد. اين محصول توسط متخصصان شركت اسنوا ساخته شده و تكميل شده ي مدل قديمي SWD-148 مي باشد. ظرفشويي 266 اسنوا با ظرفيت بالا و از نظر شمارش 12 نفره مي باشد و ايده آل براي خانواده هاي پر جمعيت به حساب مي آيد و شما را از استفاده چند باره از دستگاه بي نياز مي كند.

 

برنامه شستشوي ( 60 دقيقه) در ماشين ظرفشويي

برنامه شستشـوي سـريع ماشين ظرفشويي اسنوا اين امكان را فراهم ميسـازد تا ظروفي را كه بصورت روزانـه مـورد اسـتفاده قـرار ميگيرنـد و كثيفـي چندانـي ندارنـد، در زمـان كوتـاه يك ساعته شستشـو دهيـد. ايـن برنامـه، شستشـو در ماشين ظرفشويي ، را بـا نهايـت صرفـه جويـي در مصـرف آب و انـرژي انجـام خواهـد داد. با وجود اين صرفه جويي شستشوي قدرتمند اين مدل از ظرفشويي و صداي كم محصول گزينه مناسبي براي انتخاب شما مصرف كنندگان عزيز باشد.  

 

عملكرد و برنامه هاي ماشين ظرفشويي اسنوا  SWD-226

ماشين ظرفشويي اسنوا داراي صداي كم مي باشد، به طوري كه ميزان صداي آن تقريبا به 49 دسي بل مي رسد. همچنين مصرف آب اين مدل از ظرفشويي حدود 11 ليتر مي باشد كه نسبت به نمونه هاي مشابه مصرف كمتري دارد. سيستم ها و برنامه هاي شستشوي كاربردي زيادي در اين مدل از ظرفشويي وجود دارد ، مانند سيستم عيب ياب هوشمند (intelligent troubleshooting) كه مشكلات بوجود آمده در دستگاه را بصورت هوشمند اعلام مي كند. برنامه شستشوي اتوماتيك همچنين برنامه شستشوي شديد نيز در ماشين ظرفشويي 12 نفره اسنوا تعبيه شده كه بصورت قدرتمند عمليات شستشوي ظروف را انجام مي دهد. 

 

 

برنامه آبكشي پيش از شستشو- Pre-Rinse

زمانـي كـه بارگـزاري ظرف‌هـا كامـل نشـده و قصـد داريـد قبـل از شـروع شستشـو ظرف‌هـاي ديگـري را بـه ماشـين ظرفشـويي اضافـه كنيـد بهتـر اسـت بـراي جلوگيـري از بـو گرفتـن ظرفهـا و يـا خشـك شــدن كثيفــي روي آنهــا، از برنامــه خيســاندن ظــروف اســتفاده كنيــد.

ايــن برنامــه، خيســاندن ظرف‌هــا را در ۱۱ دقيقــه بــا اســتفاده از آب ســرد انجــام خواهــد داد

 

 

ساير مشخصات ماشين ظرفشويي اسنوا مدل   SWD-226

·        برنامه آبكشي

·        برنامه شستشوي سريع در ۴۲ دقيقه

·        برنامه شستشوي روزانه در ۶۰ دقيقه

·        شروع شستشو با تاخير

·        شستشو با نصف ظرفيت

·        مخزن شستشوي تمام استيل

·        قابليت تنظيم ارتفاع سبد بالايي

·        ميزان صدا ۴۹ دسيبل

·        سنسور تشخيص نشتي آب

·        سيستم عيب ياب هوشمند

 

 

مزاياي ماشين ظرفشويي اسنوا

·        ماشين ظرفشويي اسنوا از كيفيت خوبي برخوردار مي باشد .

·        ماشين ظرفشويي هاي اسنوا كارايي خوبي دارند .

·        به گفته برخي از مصرف كنندگان ماشين ظرفشويي هاي اسنوا از صداي خوبي برخوردار هستند .

·        ماشين ظرفشويي اسنوا محصوا داخلي مي باشد و خريد آن به معناي حمايت از توليد ملي است .

·        با مدل ظرفشويي هايي از برندهاي خارجي مي تواند رقابت كند .

·        معمولا ظرفيشويي هاي اسنوا از شس و شي خوبي برخوردار مي باشد .

·        ماشين ظرفشويي هاي اسنوا بنرامه هاي مختلفي باري شست و شوي دارند .

معايب ماشين ظرفشويي اسنوا

·        ماشين ظرفشويي هاي اسنوا در مقايسه با مزاياي ان ها از معايب بسيار كمي برخوردار هستند كه ان ها هم تنها چند نفر از عزيزان مصرف كننده قيد كرده اند نه همه آن ها ف تاوجه داشته باشيد كه اين معايب توسط همه افراد تاييد نشده است .

·        به گفته برخي از افراد ظرفشويي هاي اسنوا با توجه به آن كه ايراني است قيمت بالايي دارند .

·        ظاهر برخي از ماشين ظرفشويي هاي اسنوا كمي ضعيف است.

·        عده اي هم بر اين باور هستند كه ظرفشويي اسنوا صداي زيادي دارد .

 

 

گارانتي ماشين ظرفشويي اسنوا (SNOWA)

پس از بررسي قيمت گرانترين ماشين ظرفشويي اسنوا سوالاتي كه در مورد گارانتي ظرفشويي اسنوا ميپرسند خيلي زياد است . اسنوا با توجه به اعتمادي كه محصولات خود دارد و همچنين همانند ديگر برند هاي معتبر جهاني محصولات خود را همراه با گارانتي و خدمات پس از فروش به فروش مي رساند . ماشين ظرفشويي اسنوا داراي گارانتي 24 ماهه مي باشد ، همچنين مي توانيد از خدمات پس از فروش ده ساله اسنوا نيز استفاده كنيد .

 

نمايندگي خدمات پس از فروش لوازم خانگي اسنوا

 

انتخاب الكترونيك به عنوان مركز مجاز ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگي اسنوا در قالب يك مركز منسجم و حرفه اي دقيق ترين و به روزترين خدمات را به مشتريان عرضه مي دارد. پاسخ به مهم ترين دغدغه هاي كاربران يكي از اصلي ترين اولويت هاي مركز ارائه پشتيباني و خدمات پس از فروش اسنوا است

 

سوالات متداول

ظرفشويي اسنوا خوبه بخرم ؟

قطعا در نقد و بررسي ماشين ظرفشويي اسنوا سوالي كه اهميت دارد اين است كه آيا ماشين ظرفشويي اسنوا خوبه بخريم اي نه كه براي پاسخ به اين سوال لازم است تا ويژگي هاي ماشين ظرفشويي اسنوا را بررسي نيم .

 

ماشين ظرفشويي اسنوا خوبه بخرم يا ال جي و سامسونگ ؟

انتخاب از بين برندهاي گوناگون بستگي به سليقه و نياز شما دار اما توصيه ما اين است كه به خوبي ويژگي هاي برند هايي چون سامسونگ ، برند ال جي و اسنوا را بشناسيد و سپس تصميم بگيريد .

 

قيمت گرانترين ماشين ظرفشويي اسنوا چقدر است ؟

در حال حاضر قيمت گرانترين ماشين ظرفشويي اسنوا 20 ميليون تومان ميباشد اما قطعا در طي چند سال آينده ممكن است اين قيمت ها دست خوش تغييرات متنوعي مي شوند .

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،كيفيت ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،مشخصات ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،قيمت ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،خريد ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،ماشين ظرفشويي اسنوا مدل SWD-226،ماشين ظرفشويي اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۴۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ

سامسونگ
گروه سامسونگ در حال حاضر مجموعه‌اي از ۸۰شركت مختلف است كه به‌صورت مستقل در بازار سهام كره‌ي جنوبي ثبت شده‌اند. از كاربران عادي تا شركت‌ها و سازمان‌هاي خصوصي بزرگ و دولتي سرتاسر جهان از خدمات و محصولات سامسونگ استفاده مي‌كنند. به عنوان مثال همكاري با شركت شل قراردادي به ارزش ۵۰ ميليارد دلار، براي تأمين تجهيزات ذخيره‌سازي گاز مايع را براي اين شركت انجام خواهد داد. سامسونگ در حال ساخت يك كشتي با وزن ۶۰۰ هزار تن براي شركت شل است كه در زمان آماده‌سازي بزرگ‌ترين كشتي جهان خواهد بود.در ادامه اين مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

 

شركت سامسونگ با هدف بهبود زندگي در سراسر جهان، از بزرگ ترين و شناخته شده ترين برندهاي توليد كننده كولرگازي و اسپليت در جهان مي باشد. كولر گازي اسپليت، از محصولات پر فروش و با كيفيت اين شركت مي‌باشند كه در انواع و ظرفيت‌هاي مختلف، توليد و عرضه مي‌گردد.

كولرگازي سامسونگ 24000 اينورتر AR24TSHGAWK/FA با رده انرژي B، با به كارگيري كمپرسور قدرتمند روتاري T1، سرمايش و گرمايش منزل يا محل كار شما را تأمين مي‌كند. اين محصول با بهره‌گيري از گاز مبرد R410a، علاوه سازگار بودن با محيط زيست، موجب افزايش راندمان و كاهش مصرف انرژي مي‌گردد.

از ديگر ويژگي‌هاي مهم اين كولر گازي، حالت خواب راحت (Good Sleep) است كه بر اساس ريتم خواب انسان عمل مي‌كند و با كنترل مقدار سرمادهي ويا گرمادهي، دماي ايده‌آل را ثابت نگه مي‌دارد تا شما خوابي راحت، لذت بخش و بدون استرس را تجربه كنيد.

در سايت مرجع و فروشگاهي دماتجهيز، مشخصات فني و قيمت هاي تضمين شده انواع كولر گازي سامسونگ، با گارانتي اصلي و خدمات پس از فروش كامل، جهت ايجاد حس خوب خريد بهينه و هوشمند براي شما عزيزان ارائه گرديده است.

 

معرفي كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ AR24TSHGAWK/FA

كولر گازي اينورتر سامسونگ 24000 مدل AR24TSHGAWK/FA با بهره‌مندي از فيلتر سه لايه آنتي باكتريال به پاكسازي ۶۰ درصدي گرد و خاك و آلاينده‌هاي پراكنده در محيط كمك كرده و فضايي عاري از هر نوع گرده و آلرژن براي تنفس كاربران فراهم مي‌آورد. تكنولوژي Auto Changeover در اين كولر گازي عملكرد دستگاه را به صورت اتوماتيك بر مبناي شرايط دمايي حاكم بر محيط تغيير مي‌دهد. از جمله مزاياي استفاده از اسپليت سامسونگ مدل AR24TSHGAWK/FA مي‌توان به ساختار ظاهري لوكس و زيبا، حمل و جابجايي راحت، بهره‌مندي از گاز R410a، كاركرد آرام و كم صدا و مصرف بهينه اين سيستم اشاره نمود.

كولر گازي سامسونگ از بهترين و باكيفيت ترين كولرهاي گازي بوده و نمونه هاي مختلفي از اين كولرهاي گازي در بازار وجود دارد. شما مي توانيد براي انتخاب بهترين ظرفيت و مدل كولرهاي گازي با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

 

 

ويژگي‌هاي كولرگازي سامسونگ AR24TSHGAWK/FA

·        نمايشگر دماي محيط بر روي پنل داخلي

·        داراي كندانسورهاي مسي دو لايه كه ضمن خاصيت انتقال حرارت بسيار بالا، در برابر خوردگي بسيار مقاوم مي‌باشد.

·        به كارگيري كمپرسور قدرتمند روتاري T1 (سازگار با آب و هواي معتدل) با قابليت كاركرد تا دماي 43+ درجه سانتيگراد.

·        بهره‌گيري از فناوري Auto Changeover : اين فناوري تغيير خودكار عملكرد كولر گازي سامسونگ است كه براساس دماي تنظيمي و دماي حال حاضر اتاق عمل مي‌نمايد.

·        داراي فيلتر سه لايه آنتي‌باكتريال : اين فيلتر قادر است تا 60 درصد از گرد و غبار و باكتري هاي آلرژي زاي محيط را به خود جذب كند.

·        مجهز به تكنولوژي Fast Cooling : براساس اين تكنولوژي، كمپرسور و موتور فن داخلي در حالت Fast، با حداكثر توان خود به مدت 30 دقيقه كار مي‌كنند تا دماي محيط را خيلي سريع به دماي تنظيمي كاربر برسانند

·        مجهز به تكنولوژي خواب راحت (Good Sleep)

 

نكات قبل و پس از خريد كولر گازي سامسونگ مدل AR24TSHGAWK/FA

قبل از انتخاب و سفارش خريد هر يك از كولرهاي گازي سامسونگ، به آمپر (A) برق مصرفي آن با توجه به توان و مشخصات كنتور برق واحد خود دقت فرماييد.

در صورتي كه لوله‌هاي رابط اسپليت از قبل به صورت توكار اجرا شده‌اند و يا فاصله عمودي (ارتفاع) لوله‌هاي رابط بين پنل داخلي و كندانسور بيروني، بيشتر از 7 متر است؛ جهت انتخاب اسپليت مناسب، اين موضوع را قبل از خريد با كارشناسان فروش دماتجهيز در ميان بگذاريد.

پس از تحويل كولرگازي يا اسپليت سامسونگ خريداري شده، به هيچ عنوان به بسته‌بندي آكبند دستگاه، دست نزنيد. در واقع اولين اقدام شما بايد تماس با مركز خدمات مجاز نصب شركت سامسونگ، توسط شماره تلفن‌هاي درج شده روي كارت گارانتي يا كارتن كولر، براي هماهنگي ارسال نصاب جهت انجام عمليات نصب، بهره‌برداري و گارانتي دستگاه باشد. بديهي است تعيين دقيق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفاً توسط سرويس كاران مجاز شركت سامسونگ تعيين مي‌شود.

به منظور كاهش مؤثر مصرف برق كولرهاي گازي يا اسپليت، هميشه دماي آن را روي 25 درجه سانتيگراد تنظيم نماييد. اين عمل باعث خاموش شدن متناوب كمپرسور دستگاه و كاهش هزينه برق مصرفي شما مي‌گردد.(تنظيم دماي اسپليت يا كولر گازي روي عدد 25 در تأمين شرايط هواي مطلوب و مورد نظر شما و همچنين كاهش مصرف برق كاملا مؤثر است.)

 

 

مشخصات فني كولر گازي اينورتر سامسونگ 24000 مدل AR24TSHGAWK/FA

·        نام برند: سامسونگ (Samsung)

·        مدل دستگاه: AR24TSHGAWK/FA

·        نوع كاركرد دستگاه: سرمايش و گرمايش

·        رده مصرف انرژي: A

·        نوع كمپرسور: روتاري T1 (مجهز به كيت اينورتر)

·        شرايط آب و هوايي كاركرد دستگاه: معتدل

·        حداكثر دماي كاركرد دستگاه: ۴۳+ درجه سانتي گراد

·        نوع گاز مبرد: R410a (دوست ‌دار محيط زيست)

·        ظرفيت اسمي: ۲۴۰۰۰ بي‌تي‌يو بر ساعت

·        ظرفيت سرمايشي: ۲۲۰۰۸ بي‌تي‌يو بر ساعت

·        ظرفيت گرمايشي: ۲۳۰۳۲ بي‌تي‌يو بر ساعت

·        ابعاد يونيت داخلي: ۱۰۷۸ × ۳۲۵ × ۲۴۶ ميلي متر (طول × عرض × عمق)

·        ابعاد يونيت خارجي: ۹۱۲ × ۳۷۳ × ۶۴۶ ميلي متر (طول × عرض × عمق)

·        وزن خالص يونيت داخلي: ۹ كيلوگرم

·        وزن خالص يونيت خارجي: ۱۷ كيلوگرم

·        ميزان صداي پنل: ۴۴ دسي‌بل

·        ميزان صداي كندانسور: ۴۷ دسي‌بل

·        طول لوله كشي: ۱۵ متر

·        ارتفاع لوله كشي: ۸ متر

 

 

مراكز گارانتي سامسونگ در ايران

همانطور كه مي دانيد محصولات سامسونگ گارانتي دار هستند و  به همين سبب در تمامي مراكز فروش دفاتر مشخصي دارد به همين خاطر در ايران نيز دفاتري مشخص دارد. (براي كسب اطلاعات بيشتر به فروشگاه لوازم خانگي اعتماد كالا مراجعه كنيد.)

 


برچسب: بررسي كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ،كيفيت كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ،خريد كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ،فروش كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ،كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۵۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ

سامسونگ
گروه سامسونگ در حال حاضر مجموعه‌اي از ۸۰شركت مختلف است كه به‌صورت مستقل در بازار سهام كره‌ي جنوبي ثبت شده‌اند. از كاربران عادي تا شركت‌ها و سازمان‌هاي خصوصي بزرگ و دولتي سرتاسر جهان از خدمات و محصولات سامسونگ استفاده مي‌كنند. به عنوان مثال همكاري با شركت شل قراردادي به ارزش ۵۰ ميليارد دلار، براي تأمين تجهيزات ذخيره‌سازي گاز مايع را براي اين شركت انجام خواهد داد. سامسونگ در حال ساخت يك كشتي با وزن ۶۰۰ هزار تن براي شركت شل است كه در زمان آماده‌سازي بزرگ‌ترين كشتي جهان خواهد بود.در ادامه اين مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

 

شركت سامسونگ با هدف بهبود زندگي در سراسر جهان، از بزرگ ترين و شناخته شده ترين برندهاي توليد كننده كولرگازي و اسپليت در جهان مي باشد. كولر گازي اسپليت، از محصولات پر فروش و با كيفيت اين شركت مي‌باشند كه در انواع و ظرفيت‌هاي مختلف، توليد و عرضه مي‌گردد.

كولرگازي سامسونگ 24000 اينورتر AR24TSHGAWK/FA با رده انرژي B، با به كارگيري كمپرسور قدرتمند روتاري T1، سرمايش و گرمايش منزل يا محل كار شما را تأمين مي‌كند. اين محصول با بهره‌گيري از گاز مبرد R410a، علاوه سازگار بودن با محيط زيست، موجب افزايش راندمان و كاهش مصرف انرژي مي‌گردد.

از ديگر ويژگي‌هاي مهم اين كولر گازي، حالت خواب راحت (Good Sleep) است كه بر اساس ريتم خواب انسان عمل مي‌كند و با كنترل مقدار سرمادهي ويا گرمادهي، دماي ايده‌آل را ثابت نگه مي‌دارد تا شما خوابي راحت، لذت بخش و بدون استرس را تجربه كنيد.

در سايت مرجع و فروشگاهي دماتجهيز، مشخصات فني و قيمت هاي تضمين شده انواع كولر گازي سامسونگ، با گارانتي اصلي و خدمات پس از فروش كامل، جهت ايجاد حس خوب خريد بهينه و هوشمند براي شما عزيزان ارائه گرديده است.

 

معرفي كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ AR24TSHGAWK/FA

كولر گازي اينورتر سامسونگ 24000 مدل AR24TSHGAWK/FA با بهره‌مندي از فيلتر سه لايه آنتي باكتريال به پاكسازي ۶۰ درصدي گرد و خاك و آلاينده‌هاي پراكنده در محيط كمك كرده و فضايي عاري از هر نوع گرده و آلرژن براي تنفس كاربران فراهم مي‌آورد. تكنولوژي Auto Changeover در اين كولر گازي عملكرد دستگاه را به صورت اتوماتيك بر مبناي شرايط دمايي حاكم بر محيط تغيير مي‌دهد. از جمله مزاياي استفاده از اسپليت سامسونگ مدل AR24TSHGAWK/FA مي‌توان به ساختار ظاهري لوكس و زيبا، حمل و جابجايي راحت، بهره‌مندي از گاز R410a، كاركرد آرام و كم صدا و مصرف بهينه اين سيستم اشاره نمود.

كولر گازي سامسونگ از بهترين و باكيفيت ترين كولرهاي گازي بوده و نمونه هاي مختلفي از اين كولرهاي گازي در بازار وجود دارد. شما مي توانيد براي انتخاب بهترين ظرفيت و مدل كولرهاي گازي با شماره هاي درج شده در سايت تماس بگيريد.

 

 

ويژگي‌هاي كولرگازي سامسونگ AR24TSHGAWK/FA

·        نمايشگر دماي محيط بر روي پنل داخلي

·        داراي كندانسورهاي مسي دو لايه كه ضمن خاصيت انتقال حرارت بسيار بالا، در برابر خوردگي بسيار مقاوم مي‌باشد.

·        به كارگيري كمپرسور قدرتمند روتاري T1 (سازگار با آب و هواي معتدل) با قابليت كاركرد تا دماي 43+ درجه سانتيگراد.

·        بهره‌گيري از فناوري Auto Changeover : اين فناوري تغيير خودكار عملكرد كولر گازي سامسونگ است كه براساس دماي تنظيمي و دماي حال حاضر اتاق عمل مي‌نمايد.

·        داراي فيلتر سه لايه آنتي‌باكتريال : اين فيلتر قادر است تا 60 درصد از گرد و غبار و باكتري هاي آلرژي زاي محيط را به خود جذب كند.

·        مجهز به تكنولوژي Fast Cooling : براساس اين تكنولوژي، كمپرسور و موتور فن داخلي در حالت Fast، با حداكثر توان خود به مدت 30 دقيقه كار مي‌كنند تا دماي محيط را خيلي سريع به دماي تنظيمي كاربر برسانند

·        مجهز به تكنولوژي خواب راحت (Good Sleep)

 

نكات قبل و پس از خريد كولر گازي سامسونگ مدل AR24TSHGAWK/FA

قبل از انتخاب و سفارش خريد هر يك از كولرهاي گازي سامسونگ، به آمپر (A) برق مصرفي آن با توجه به توان و مشخصات كنتور برق واحد خود دقت فرماييد.

در صورتي كه لوله‌هاي رابط اسپليت از قبل به صورت توكار اجرا شده‌اند و يا فاصله عمودي (ارتفاع) لوله‌هاي رابط بين پنل داخلي و كندانسور بيروني، بيشتر از 7 متر است؛ جهت انتخاب اسپليت مناسب، اين موضوع را قبل از خريد با كارشناسان فروش دماتجهيز در ميان بگذاريد.

پس از تحويل كولرگازي يا اسپليت سامسونگ خريداري شده، به هيچ عنوان به بسته‌بندي آكبند دستگاه، دست نزنيد. در واقع اولين اقدام شما بايد تماس با مركز خدمات مجاز نصب شركت سامسونگ، توسط شماره تلفن‌هاي درج شده روي كارت گارانتي يا كارتن كولر، براي هماهنگي ارسال نصاب جهت انجام عمليات نصب، بهره‌برداري و گارانتي دستگاه باشد. بديهي است تعيين دقيق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفاً توسط سرويس كاران مجاز شركت سامسونگ تعيين مي‌شود.

به منظور كاهش مؤثر مصرف برق كولرهاي گازي يا اسپليت، هميشه دماي آن را روي 25 درجه سانتيگراد تنظيم نماييد. اين عمل باعث خاموش شدن متناوب كمپرسور دستگاه و كاهش هزينه برق مصرفي شما مي‌گردد.(تنظيم دماي اسپليت يا كولر گازي روي عدد 25 در تأمين شرايط هواي مطلوب و مورد نظر شما و همچنين كاهش مصرف برق كاملا مؤثر است.)

 

 

مشخصات فني كولر گازي اينورتر سامسونگ 24000 مدل AR24TSHGAWK/FA

·        نام برند: سامسونگ (Samsung)

·        مدل دستگاه: AR24TSHGAWK/FA

·        نوع كاركرد دستگاه: سرمايش و گرمايش

·        رده مصرف انرژي: A

·        نوع كمپرسور: روتاري T1 (مجهز به كيت اينورتر)

·        شرايط آب و هوايي كاركرد دستگاه: معتدل

·        حداكثر دماي كاركرد دستگاه: ۴۳+ درجه سانتي گراد

·        نوع گاز مبرد: R410a (دوست ‌دار محيط زيست)

·        ظرفيت اسمي: ۲۴۰۰۰ بي‌تي‌يو بر ساعت

·        ظرفيت سرمايشي: ۲۲۰۰۸ بي‌تي‌يو بر ساعت

·        ظرفيت گرمايشي: ۲۳۰۳۲ بي‌تي‌يو بر ساعت

·        ابعاد يونيت داخلي: ۱۰۷۸ × ۳۲۵ × ۲۴۶ ميلي متر (طول × عرض × عمق)

·        ابعاد يونيت خارجي: ۹۱۲ × ۳۷۳ × ۶۴۶ ميلي متر (طول × عرض × عمق)

·        وزن خالص يونيت داخلي: ۹ كيلوگرم

·        وزن خالص يونيت خارجي: ۱۷ كيلوگرم

·        ميزان صداي پنل: ۴۴ دسي‌بل

·        ميزان صداي كندانسور: ۴۷ دسي‌بل

·        طول لوله كشي: ۱۵ متر

·        ارتفاع لوله كشي: ۸ متر

 

 

مراكز گارانتي سامسونگ در ايران

همانطور كه مي دانيد محصولات سامسونگ گارانتي دار هستند و  به همين سبب در تمامي مراكز فروش دفاتر مشخصي دارد به همين خاطر در ايران نيز دفاتري مشخص دارد. (براي كسب اطلاعات بيشتر به فروشگاه لوازم خانگي اعتماد كالا مراجعه كنيد.)

 


برچسب: بررسي كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ،كيفيت كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ،خريد كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ،فروش كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ،كولرگازي اينورتر 24000 سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۴۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي لباسشويي جي پلاس GWM-L870

ماشين لباسشويي جي پلاس 8 كيلويي مدل GWM-L870

اين مدل ماشين لباسشويي جي پلاس به موتور پيشرفته با تكنولوژي دايركت درايو اينورتر مجهز شده است. در موتور هاي دايركت داريو، تسمه حذف شده و موتور به صورت مستقيم به ديگ شستشو وصل شده است. در ماشين لباسشويي جي پلاس 8 كيلويي مدل GWM-L870 S برنامه هاي مختلفي جهت شستشوي البسه در نظر گرفته شده كه شامل 14 برنامه شستشو اصلي و 6 برنامه تكميلي مي شود. قابليت تشخيص وزن لباس يكي از برنامه هاي شستشو ي ماشين لباسشويي است كه با استفاده از آن مي توان اضافه بودن وزن لباس ها را تشخيص داد. شما با با سيستم شستشوي سريع 30 دقيقه اي لباسشويي مي توانيد لباس هاي خود را در كمترين زمان ممكن سشتشو دهيد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

ساير برنامه هاي ماشين لباسشويي جي پلاس

قابليت اضافه كردن لباس در زمان شستشو يكي از مزيت هاي برنامه شستشوي ماشين لباسشويي به شمار مي آيد كه با استفاده از اين برنامه مي توان لباس هاي فراموش شده را به لباسشويي اضافه كرد. لباسشويي جي پلاس مجهز به 6 حركت شستشو است. اين تكنولوژي 6 حركت شستشوي متفاوت براي لباسشويي ها در نظر مي گيرد كه با توجه به برنامه شستشوي انتخابي از 1 تا 6 حركت را ايجاد مي كند. لباسشويي 8 كيلويي جي پلاس قابليت از بين بردن انواع لكه ها را دارد. اگر قصد داريد تا لباس هاي خود را در شب شستشو دهيد با استفاده از برنامه شستشو در شب يا همان Night Wash مي توانيد با صداي كم و حركت آرام ديگ لباس ها را بشوريد. انجام شستشو در زمان دلخواه (Time Delay)، برنامه شستشوي اختصاصي لباس كودكان، برنامه شستشوي بهداشتي از برنامه هاي شستشوي ماشين لباسشويي 8 كيلويي جي پلاس هستند. 

 

مشخصات ماشين لباسشويي جي پلاس GWM-L870

ماشين لباسشويي L870 جي پلاس با رنگ نقره اي و ظرفيت ۸ كيلوگرم مناسب خانواده اي با جمعيت متوسط طراحي شده و در دسترس خريداران عزيز قرار گرفته است. در ادامه قصد داريم به توضيح كوتاهي درباره امكانات اين لباسشويي بپردازيم :

اضافه كردن لباس حين كار : گاهي پيش مي آيد كه پس از روشن كردن لباسشويي متوجه يك يا تعدادي لباس جامانده شويد كه اگر لباسشويي شما از تكنولوژي نسل جديد بهره مند نباشد، يا بايد دستگاه شستشو را از سر گيرد و يا در دو مرجله به شستشو بپردازد. اما ماشين لباسشويي جي پلاس مدل GWM-L870 با داشتن تكنولوژي Add clothes (اضافه كردن لباس حين شستشو) مي توانيد هر زمان كه لازم بود، اين سيستم را فعال كرده و به راحتي لباس هاي جامانده را به دستگاه اضافه كنيد.

سرعت چرخش موتور : سرعت موتور اين لباسشويي ۸ كيلويي در هر دقيقه ۱۲۰۰ دور مي باشد. اين ميزان از قدرت مي تواند بخوبي تمامي لباس ها را شستشو داده و در پايان با حداقل ميزان رطوبت به شما تحويل دهد.

نمايشگر LED : نمايشگر LED زيبايي ظاهري محصول را دو چندان نموده است و علاوه بر اين كاربرد اصلي آن در نمايش اطلاعات مهم مانند دماي آب، مرحله شستشو و زمان باقي مانده از آن مي باشد.

موتور اينورتر دايركت درايو : كم مصرف بودن و طول عمر و كاركرد بالا، از ويژگي اصلي اين نوع از موتور هاي نسل جديد مي باشد و باعث شده تا صدا و لرزش در لباسشويي ۸ كيلويي جي پلاس مدل GWM-L870 در حين شستشو به حداقل ميزان خود برسد.

قابليت تشخيص وزن لباس : لباسشويي جي پلاس GWM-L870 مجهز به سنسور تشخيص وزن لباس مي باشد. شما مي توانيد هر ميزان حجم لباسي را به دستگاه اضافه كنيد تا سيستم بطور خودكار با توجه به وزن لباس ها شستشوي مناسب را تنظيم مي نمايد.

شستشوي سريع : يكي ديگر از قابليت هاي لباسشويي جي پلاس GWM-L870، شستشوي سريع در ۳۰ دقيقه است. اين گزينه در مواقعي كه زمان كافي در اختيار نداريد و يا ميزان آلودگي لباس ها اندك است، كاربرد دارد.

شستشوي اختصاصي لباس كودكان: در اين برنامه بطور اختصاصي به شستشوي لباس كودكان پرداخته مي شود تا هر گونه آلودگي، باقي مانده مواد شوينده و مواد آلرژي زا از روي لباس پاك شده و براي كودك ايجاد حساسيت نكند.

شستشو در شب : فناوري Night Wash يا شستشو در شب، به آرامي و با حداقل ميزان لرزش و صدا كار مي كند.

اين محصول از برنامه هاي متعدد ديگر نيز برخوردار مي باشد: برنامه شستشوي بهداشتي Hygiene Mate، مجهز به ۶ حركت شستشو، قابليت از بين بردن انواع لكه‌ها Stain، انجام شستشو در زمان دلخواه Time Delay.

 

مزاياي ماشين لباسشويي جي پلاس مدل GWM-L870

براي مطمئن شدن از كيفيت لوازم خانگي اين برند بهترين روش، مشورت گرفتن از كساني مي باشد كه خود از اين محصول استفاده مي كنند به همين دليل در اين بخش به بررسي مزاياي ماشين لباسشويي جي پلاس از نظر مصرف كنندگان اين برند مي پردازيم:

·        طراحي بسيار زيبا دارد.

·        لرزش و صداي دستگاه بسيار كم است.

·        برنامه هاي شستشوي بسيار متعدد دارد.

·        شستشوي سريع دارد.

·        خدمات پس از فروش خوبي دارد.

·        بدنه دستگاه مقاومت خوبي دارد.

 

 

موتور ماشين لباسشويي هاي جي پلاس ساخت كجاست؟

اين كه موتور ماشين لباسشويي هاي جي پلاس ساخت كجاست جزو متداول ترين سوالاتي است كه در هنگام خريد از اين برند براي مشتريان پيش مي آيد، البته با توجه به تاثيري كه كاركرد موتور در عملكرد ماشين لباسشويي دارد هم اين قضيه دور از ذهن نيست. برند جي پلاس موتور هاي به كار رفته در تمامي محصولات خود را از كشور چين تهيه مي كند، البته چيني بودن اين قطعات نمي تواند دليل بر بي كيفيتي آن ها باشد، چرا كه امروزه توليدات با كيفيتي را از كشور چين مي توانيم در بازار پيدا كنيم.

 

لباسشويي جي پلاس بهترست يا لباسشويي پاكشوما؟

لباسشويي پاكشوما از قيمت مناسبي برخوردارست و طراحي زيبايي هم دارد، همچنين از نظر خدمات پس از فروش هم عملكرد بسياري خوبي به مشتريان خود ارائه مي‌دهد. در مورد نقاط ضعف لباسشويي پاكشوما هم بايد گفت پمپ تخليه آن صداي بسيار بالايي توليد مي‌كند و شايد چيني بودن قطعات نيز كمي براي خريدار ترديد ايجاد كند. ماشين لباسشويي جي پلاس از جهات مختلف شباهت زيادي با لباسشويي‌هاي ال جي دارد، كاملاً بي صدا كار مي‌كند، كار با آن بسيار آسان است، مصرف برق پاييني دارد و در زمينه خدمات پس از فروش هم عالي عمل كرده است. جي پلاس در مقايسه با ساير كالاهاي ايراني برچسب قيمتي بالاتري دارد.


برچسب: بررسي لباسشويي جي پلاس GWM-L870.كيفيت لباسشويي جي پلاس GWM-L870.مشخصات لباسشويي جي پلاس GWM-L870.قيمت لباسشويي جي پلاس GWM-L870.خريد لباسشويي جي پلاس GWM-L870.لباسشويي جي پلاس GWM-L870.لباسشويي جي پلاس GWM-L870،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۳:۴۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809

معرفي سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809

سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809 يكي از دستگاه‌هاي با كيفيتي است كه بدون نياز به روغن انواع غذاها و خوراكي‌ها را سرخ خواهد كرد.  اساس كار در اين سرخ كن از طريق تكنولوژي جريان همرفتي و چرخش 360 درجه هواي گرم بوده، كه امكان سرخ كردن مواد غذايي را با كمترين ميزان روغن فراهم آورده است. سرخ‌كن رژيمي NS-809 كاملاً رژيمي بوده و استفاده از روغن آن بسيار بسيار كم در حد يك قاشق يا كمتر مي‌باشد و غذاهايي مثل سيب‌زميني يا گوشت و مرغ را به‌صورت كاملاً سالم و با حفظ مواد مغذي سرخ‌كرده و براي شما آماده مي‌سازد. اين سرخ كن با توان مصرفي 1500 وات و ظرفيت 4.4 ليتر، از توان بالايي برخوردار بوده و قابليت سرخ كردن حجم زيادي از مواد را در مدت زماني كوتاه دارد. اين سرخ‌كن رژيمي مجهز به نمايشگر لمسي جهت تنظيم مدت‌ زمان و نوع پخت مي‌باشد كه علاوه بر زيبايي ظاهري دستگاه موجب سهولت در استفاده از آن گرديده است.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

مشخصات ظاهري سرخ كن ناسا الكتريك NS-809

سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809 در دو رنگ سفيد و نارنجي و مشكي و سفيد توليد شده است، كه هر دو رنگ بسيار پر طرفدار مي‌باشند. سرخ‌كن رژيمي ناساالكتريك مدلNS-809 مجهز به نمايشگر لمسي جهت تنظيم مدت‌ زمان و نوع پخت مي‌باشد كه علاوه بر زيبايي ظاهري دستگاه موجب سهولت در استفاده از آن گرديده است. همچنين به دليل شيشه‌ي به‌كاررفته در درب سرخ‌كن شما امكان مشاهده كار دستگاه در حين سرخ شدن مواد غذايي را خواهيد داشت. هنگامي كه كار سرخ شدن غذا به اتمام برسد، دستگاه به‌صورت خودكار خاموش خواهد شد. اين سرخ كن از محفظه‌اي براي سرخ كردن و تابه نچسب و درپوش و بدنه اصلي تشكيل شده است. بر روي بدنه دكمه‌اي براي باز كردن درپوش تعبيه شده است، كه با فشار دادنش درپوش تا اندازه‌اي باز خواهد شد و سپس با كمك چفت درپوش مي‌توان درپوش را برداشت.

 

سرخ كن ديناميكي NS-809 و جريان همرفتي

سرخ كن رژيمي در واقع نوع خاصي از سرخ كن است، كه با بهره‌گيري از فناوي خاصي امكان سرخ كردن مواد غذايي را بدون فراهم آورده است. اساس كار اين سرخ كن ديناميكي بر پايه جريان همرفتي هواي داغ بوده، كه قابليت چرخش 360 درجه دارد. در اين سري از سرخ كن هاي ناسا الكتريك از تكنولوژي Rapid Air بهره گرفته شده است، كه يك فن و المنت حرارتي در آن نقش اصلي را دارند. در واقع المنت حرارتي با ساختاري حلزوني باعث ايجاد هواي گرم شده و فني كه بر بالاي اين المنت قرار گرفته، هواي داغ را بصورت 360 درجه به چرخش درمي‌آورد. اين هواي داغ با فشار زياد فن به سمت مواد غذايي رفته و در تماس مستقيم و برخورد با مواد غذايي قرار مي‌گيرد. در واقع اين تكنولوژي با كمك قابليت انتقال هواي داغ با فشار زياد، قطرات روغن را از سطح مواد غذايي عبور مي‌دهد و اجازه نشستن قطرات روغن و جذب آنها را نمي‌دهد. به اين دليل است كه مواد غذايي بصورت سالم و كم روغن سرخ خواهند شد.

 

عملكردهاي ويژه سرخ كن رژيمي ناسا مدل NS-809

سرخ كن NS-809 داراي توان مصرفي 1500 وات بوده كه قدرت و سرعت بسيار زيادي را براي اين سرخ كن به ارمغان آورده است. اين سرخ كن رژيمي از قابليت تنظيم دما ودرجه حرارت بهره مي‌برد وامكان پختي يكنواخت و ايده‌آل را فراهم مي‌آورد. اين دستگاه كاربردهاي فراواني داشته كه ازجمله مي‌توان سرخ كردن، پختن كيك، كباب كردن و گريل كردن انواع مواد غذايي مانند ماهي، مرغ و غيره را نام برد. در ضمن اين دستگاه داراي گريل چرخشي است كه دو طرف غذا را به طور همزمان پخت مي‌نمايد. همچنين به همراه سرخ كن رژيمي NS-809 يك ظرف مخصوص پخت كيك، انبرك و جداكننده عرضه مي‌شود.

 

 

خاموش شدن خودكار

مجهز بودن به تايمر از ديگر ويژگي‌هاي سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809 مي‌باشد. براي تنظيم مدت زمان پخت بايد دكمه تايمر را فشار دهيد و سپس از طريق دكمه‌هاي افزايش و كاهش زمان را زياد يا كم كنيد. اين سرخ كن قابليت تنظيم زمان از 1 تا 59 دقيقه را دارد و شما هم اين در انتخاب اين بازه زماني قارد به انتخاب هستيد. با تنظيم نمودن زمان مورد نظر طي 3 ثانيه شمارش معكوس اغاز خواهد شد و سرخ كن شروع به كار مي‌كند. با تمام شدن زمان پخت صداي هشدار پايان پخت به صدا درمي‌آيد و شما از اتمام كار سرخ كن مطلع مي‌شويد.

 

بدنه و طراحي سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809

بدنه ي سرخ كن ناسا محكم مي باشد و بر روي بدنه ي سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809 كليد مربوط به روشن كردن سرخ كن راه اندازي شده است. همچنين سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809 به صورت الكترونيكي كار مي كند و سر اين سرخ كن جنسي از شيشه دارد كه غذاي در حال پخت را باتوجه به سر شيشه اي ان  مي توان نگاه كرد.

سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809 كليد مربوط به درجه ي حرارت را دارد كه مي توان زمان پخت را بر اساس اين مورد مشخص كرد. سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809 داراي صفحه نمايشگر ديجيتال است و مي توان گفت تمام كارايي و عملكرد را با توجه به حركات دستان كاربران تعيين مي نمايد.

 

توان مصرفي سرخ كن بدون روغن ناسا

سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809 داراي توان 1500 وات و ظرفيت 4.4 ليتر برخوردار است. كه به راحتي حجم زيادي از غذا را مي توان يك جا آماده كرد. همانگونه كه اشاره كرده ايم سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809 تنها با كمي روغن عمل سرخ كردن را انجام مي دهد و عملكرد آن بدين گونه است كه با توليد هواي گرم و چرخش سريع هوا غذا ها را سرخ مي كند.

 

ويژگي هاي سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809

سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809 علاوه بر سرخ كردن سيب زميني و چيپس هاي ترد و خوشمزه كار هايي ديگري چون پخت كيك انجام مي دهد. بر روي بدنه ي اين دستگاه صفحه نمايش ديجيتالي لمسي طراحي شده استو كه به وسيله ي آن تنظيمات را انجام مي دهيم. قابليت تنظيم درجه حرارت تا 360 درجه و قابليت تنظيم زمان تا 60 دقيقه را دارد و مي توانيد با خيال راحت به كار هاي ديگر خانه برسيد.زيرا از يك آلارم برخوردار است كه به هنگام تمام شدن عمل پخت به شما هشدار مي دهد.

درب شيشه اي آن باعث مي شود تا مراحل پخت را مشاهده كنيد و از نحوه ي پخت مطلع شويد همچنين اين دستگاه براي از بين بردن بوي غذا از يك فيلتر بهره مي برد كه از پخش شدن بوي غذا جلوگيري مي كند.


برچسب: بررسي سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809،كيفيت سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809،مشخصات سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809،خريد سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809،سرخ كن بدون روغن ناسا مدل NS-809،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۶:۲۳ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي گوشت‌كوب برقي بلزا مدل 61201

بلزا ساخت كجاست ؟

بلزا ساخت كجاست ؟ تا به حال نام اين برند را شنيده ايد ؟ با محصولات آن آشنايي داريد ؟ ميدانيد كه كيفيت محصولات بلزا چگونه است ؟ كمپاني بلزا چندين دهه است كه فعاليت خود را در زمنه توليد محصولات كوچك در ايران آغاز كرده است . هدف اوليه اين برند مشتري مداري و ارائه بهترين محصولات بود و به طور كل با همين هدف فعاليت خود را آغاز كرد كه تا به امروز هم آن را به طور كامل رعايت كرده است . محصولات بلزا با بهترين تكنولوژي و كيفيت توليد ميشوند و طراحي ظاهري آن ها به طراحي بدون زمان معروف است به اين معنا كه ظاهر آن ها را به گونه اي طراحي ميكنند كه در طول ساليان دراز كسي متوجه نميشود كه اين محصول توليد مثلا 30 سال قبل بوده است .

 

محصولات لوازم خانگي بلزا چيست؟

اكنون كه مي‌دانيم محصولات برند بلزا در كجا توليد مي‌شوند، وقت آن است كه به طور كلي بدانيم محصولات لوازم خانگي بلزا شامل چه مواردي مي‌شود. شركت بلزا بيش از چندين دهه است كه در ايران تاسيس شده و محصولات آن در ايران نيز توليد مي‌شود. بلزا از ابتدا به توليد لوازم خانگي كوچك مشغول بوده است. از محصولات با كيفيت برند بلزا مي‌توان به زودپز بلزا، ساندويچ ساز بلزا، خردكن بلزا، سرخ كن بلزا، بخار پز بلزا، پلوپز بلزا، چاي ساز بلزا، اتو بخار و بخار پز بلزا، تخم مرغ بلزا، گوشت كوب برقي بلزا، بلزا برقي اشاره كرد. سماور و … اشاره كرد.در ادامه اين مقاله با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد.

 

 

معرفي گوشتكوب برقي بلزا 61201

گوشتكوب برقي بلزا 61201 از جمله محصولاتي مي باشد كه مي توان به وسيله ي آن اقدامات مختلفي را انجام داد و دست راست هر فرد در آشپزخانه است. توان مصرفي اين گوشت كوب برقي برابر با هزار وات مي باشد كه مقدار نسبتاً بالايي بوده و نشان مي دهد كه اين گوشت كوب برقي از قدرت فوق‌ العاده‌اي برخوردار است و عملكرد آن پر سرعت مي باشد. البته اين قدرت و سرعت بالا را نمي توان به مصرف بي رويه ي برق ربط دارد و ما اين محصول را بايد در رده بندي محصولات برقي بهينه و كم مصرف قرار دهيم.

كاركرد اين محصول تنها ختم به گوشتكوب نمي‌ شود و از آن مي‌ توان به عنوان غذا ساز نيز استفاده كرد. كه ظرفيت ظرف غذاساز آن برابر با 1500 ميلي ليتر مي باشد. اين ميزان از ظرفيت براي يك غذا ساز، بسيار بالا است. و شما مي توانيد مواد غذايي در حجم بالا را به آساني در آن تهيه كنيد.
در اين محصول قابليت شستشوي محصولات در ماشين ظرفشويي وجود دارد. چنين قابليتي سبب مي شود تا شما بتوانيد بدون هيچ گونه نگراني، هرگونه از قطعات اين محصول را در ماشين ظرفشويي قرار دهيد و به شستشوي آن ها بپردازيد.

گوشت‌كوب برقي بلزا مدل 61201 درواقع يك غذاساز است كه كارهاي زيادي از آن برمي‌آيد. اين دستگاه از يك دسته‌ي اصلي تشكيل ‌شده است كه موتور محرك در آن قرار گرفته است و اتصال اين موتور به بخش‌هاي جانبي آن را تبديل به دستگاه‌هاي مختلف مي‌كند. براي مثال در ساده‌ترين حالت با اتصال به تيغه‌ي‌گوشت‌كوب تبديل به گوشت‌كوب برقي مي‌شود. با اتصال دسته‌ي اصلي به ظرف مخلوط‌كن امكان مخلوط‌كردن مواد غذايي، هم‌زدن و رنده‌كردن نيز پيدا مي‌كند. تيغه‌هاي مختلف و ديسك‌هاي رنده امكان تهيه مواد خردشده‌ي مختلف با سايز و شكل‌هاي متنوع را ايجاد مي‌كند. مدل 61201 داراي سرعت توربو نيز است كه مي‌تواند در سرعت زياد فعاليت را ادامه دهد. ظرف خردكن داراي پايه‌هاي ضد لغزش است تا هنگام فعاليت، لغزش و حركتي ايجاد نشود.

 

 

توضيحات گوشتكوب برقي بلزا 61201

تيغه: اين محصول از 4 عدد تيغه بهره مي برد كه جنس اين تيغه از استيل ضد زنگ ساخته شده است. اين تيغه ها ضمن مقاوم بودن، بسيار تيز و بُرنده است. اين تيغه قابليت شستشو نيز دارد و در اثر شستشو هاي مداوم هرگز دچار زنگ زدگي نمي شود. تيغه‌هاي مختلف و ديسك‌هاي رنده امكان تهيه مواد خردشده‌ي مختلف با سايز و شكل‌هاي متنوع را ايجاد مي‌كند. اين رنده ها شامل رنده ريز ، رنده درشت ، رنده رشته ساز و رنده خلال كن هستن. جنس تيغه هاي اين گوشت كوب استيل است و همچنين داراي سرعت توربو نيز است كه مي‌تواند در سرعت زياد به فعاليت خود ادامه دهد. ظرف خردكن ظرفيتي بيش از 1 ليتر دارد .همچنين طول كابل اين محصول 1 متر در نظر گرفته شده است تا استفاده از آن راحت انجام شود.

 

عملكرد كم صدا: اين دستگاه در هنگام كار، هرگز سر و صداي زيادي از خود توليد نمي كند. اين كه يك وسيله ي برقي توان مصرفي بالا و موتوري قدرتمند داشته باشد و در عين حال كم صدا باشد، ويژگي بسيار مهمي محسوب مي شود.

 

 

خدمات پس از فروش بلزا

خدمات پس از فروش محصولات هميه يكي از مهم ترين مواردي است كه پيش از خريد بايد به آن توجه كنيم . اين كه آيا اين محصول خدمات پس از فروش دارد يا نه ، خدمات پس از فروش آن چگونه است و شامل چه چيز هايي ميشود ، در استان يا شهر نزديك به ما نمايندگي دارد يا نه نكات بسيار مهمي است كه اگر به آن دقت نكنيم خدايي نكرده پس از آسيب ديدن محصولمان به هر دليلي با مشكل رو به رو خواهيم شد . در رابطه با خدمات پس از فروش بلزا همانطور كه پيش از اين هم در پاسخ به سوال بلزا ساخت كجاست گفتيم ، چون محصولات بلزا در خود ايران توليد بسته بندي و به بازار عرضه ميشوند پس نمايندگي هاي خدمات پس از فروش آن هم در ايران است .

قابل توجه مصرف كنندگان محصولات اين برند اين كه برند بلزا در اكثر استان هاي كشور هم نمايندگي خدمات پس از فروش دارد و هم اين كه در اكثر فروشگاه هاي لوازم خانگي ميتوانيد محصولات آن را پيدا كنيد 

 

كيفيت محصولات بلزا چگونه است ؟

شركت بلزا چندين دهه است كه فعاليت خود را در زمينه توليد لوازم خانگي كوچك شروع كرده است و كيفيت محصولات آن نيز براي مصرف كنندگان مورد قبول واقع شده است .

 


برچسب: بررسي گوشت‌كوب برقي بلزا مدل 61201،كيفيت گوشت‌كوب برقي بلزا مدل 61201،مشخصات گوشت‌كوب برقي بلزا مدل 61201فقيمت گوشت‌كوب برقي بلزا مدل 61201،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۰:۰۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)