لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

بررسي بخارشوي جانتك مدلJ207+

جانتك ساخت كدام كشور است ؟

آيا ميدانيد كه جانتك ساخت كدام كشور است ؟ در واقع جانتك يك برند نيست . حتما همه شما نام برند پر آوازه ژانومه را شنيده ايد . در واقع جانتك زير مجموعه برند ژانومه است . ژانومه يك كمپاني ژاپني است كه در حوزه توليد چرخ خياطي بيش از چند دهه است كه فعاليت ميكند و در اكثر كشور هاي دنيا نمايندگي فعال دارد . كمپاني جان و مه در ايران نمايندگي اصلي ژانومه در ايران است كه جانتك نيز يكي از زير مجموعه هاي آن است .در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

معرفي بخارشوي جانتك مدلJ207+

گردگيري و تميز كردن سطوح وقت بسياري به خود اختصاص مي‌دهد. اما با استفاده از ابزار كارآمد مي‌توان اين كار ملال‌آور را لذت‌بخش كرد. بخارشوي جانتك مدل J207+ وسيله‌ي بسيار مفيد با كاركردي آسان و راحت است. اين بخارشوي مخزني با ظرفيت ۱.۵ ليتر از جنس استيل ضد زنگ دارد و داراي نشانگر آماده به كار مي‌باشد. مدت آماده شدن براي توليد بخار ۵ دقيقه است كه مي‌توانيد به مدت ۴۵ دقيقه از دستگاه براي تميز كردن سراميك، موكت، فرش، پاركت، و يا اجاق گاز و شيشه استفاده كنيد . بخارشوي جانتك مجهز به هشداره ميزان آب است كه در زمان استفاده ميزان مصرف آب را به شما اطلاع و از سوختن بخارشوي جلوگيري مي‌كند. همچنين بخارشوي جانتك مجهز به قفل ايمني كودك و در‎پوش ايمني است كه در زمان استفاده از آن، از احتمال سوختگي توسط دماي بالاي بخار جلوگيري مي‌كند. قدرت فشار بخار ۴ بار است كه براي بخارشوي‌هاي خانگي قدرت توليد بخار مناسبي مي‌باشد. توان اين محصول ۲۰۰۰ وات است كه اين ميزان باعث مي‌شود در مدت زمان كمتري دستگاه بخار توليد كند. بخارشوي جانتك داراي سري‌هاي مختلفي براي تميز كردن انواع مختلفي از سطوح مي‌باشد. به همراه اين بخارشوي يك بخار شوي‌ دستي با ظرفيت ۳۵۰ ميلي‌ليتر است كه از ابعاد و وزن كمتري برخوردار بوده و بيشتر براي تميز كردن گاز، سرويس بهداشتي، كاشي هاي آشپزخانه، كابينت و… مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همراه اين محصول كيف لوازم و قطعات عرضه شده است. همچنين از قابليت‌هاي ديگر اين بخارشوي اضافه كردن آب در هنگام كار است.

 

 

بخارشو جانتك J207+

بخارشو جانتك J+203 يكي از پرفروش‌ترين انواع بخارشو است. از بخارشو براي نظافت كف اتاق سنگي و سراميكي و همچنين ديوار و سطوح چوبي مي‌توان بهره برد. بخارشو همچنين انواع لك و چربي را مي‌تواند پاكسازي كند. همچنين براي اتوكشي پرده‌ها و تميز كردن شيشه و آينه مي‌توان از آن استفاده كرد. علاوه برآن به همراه اين بخارشوي يك بخارشوي كوچك دستي عرضه مي‌شود كه براي استفاده‌هاي دم دستي و جزئي مي‌توانيد از آن بهره ببريد. ضمنا داراي تعدادي برس و پارچه جهت نظافت آسان‌تر است. بخار شوي جانتك j207 پلاس، بخارشوي قوي با توان 2000 وات و فشار بخار 4 بار هست.بخار شوي جانتك j207 پلاس،از اين بخارشو براي تميزكردن و ضدعفوني انواع سطوح كف و ديوار، آشپزخانه، سالن، اتاق خواب و همينطورنظافت لوازم و اشياء مقاوم در برابر بخار آب مثل شيرآلات سرويس بهداشتي، اجاق گاز، شيشه و … نيز مي توانيد استفاده كنيد.بخار شوي جانتك j207 پلاس، همراه اين بخارشوي يك دستگاه بخارشوي كوچك دستي و كيف لوازم و قطعات عرضه شده است.بخار شوي جانتك j207 پلاس، از ويژگي هاي ديگر اين بخارشوي قابليت اضافه كردن آب در هنگام كار است.

 

 

مشخصات بخارشو جانتك مدل J207+

مشخصات بخارشو جانتك J+203 را درادامه بررسي مي‌كنيم. اين بخارشوي توليدي برند ژانومه است. توان مصرفي اين دستگاه 1800 وات است. اما از حداكثر توان مصرفي 2200 وات بهره مي‌برد. وزن تقريبي 8 گرمي دارد و بسيار سبك است. ابعاد 35*15*20 سانتي‌متري دارد. طول سيم آن معاد 2.7 متر است. ظرفيت مخزن آب آن معادل 1.5 ليتر است. در هربار استفاده حدودا 45 دقيقه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. براي شست‌وشوي زمين، ديوار و شيشه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. علاوه برآن داراي يك بخارشوي كوچك دستي است. ضمنا دستگيره‌اي پلاستيكي براي جلوگيري از پيچ و تاپ سيم دارد. داراي تعدادي پارچه براي نظافت بهتر است. سري مخصوصي براي نظافت گوشه و كنار و درزها دارد. سري مخصوصي براي نظافت شيشه و آينه و پنجره دارد.

 

خريد بخارشو جانتك J207+

براي خريد بخارشو جانتك J+203 توجه به فاكتورهايي كه در ادامه بررسي مي‌كنيم، به كيفيت خريدتان كمك مي‌كند. توان مصرفي بالا در خريد بخارشو از اهميت بالايي برخوردار است. علاوه برآن هرچه امكان شست‌وشوي اقلام بيشتري را بدهد، طبيعتا توانايي بيشتري را نيز دارد. داشتن تعداد برس بيشتر براي پاكسازي گوشه و كنار و شيشه و سراميك و پارچه، مزيت محسوب مي‌شود. ضمنا داشتن بخارشو كوچك دستي در كنار بخارشوي اصلي بسيار مهم است. زيرا در بسياري از مواقع غيرضروري و جزئي مي‌توانيد از آن استفاده نماييد. ضمنا هرچه مخزن از ظرفيت بيشتري برخوردار باشد، از پركردن مداوم آب براي ادامه شست‌وشو جلوگيري مي‌كند.

 

 

 

خدمات پس از فروش بخارشو جانتك در تهران

اطلاعات نمايندگي رسمي خدمات پس از فروش بخارشو جانتك در كارت گارانتي كالا درج شده است. اگر به تازگي بخارشوي جانتك خود را خريداري كرده ايد، مي توانيد در صورت بروز هرگونه مشكل يا خرابي، تعميرات بخارشوي جانتك را به صورت رايگان از نمايندگي هاي رسمي دريافت كنيد. توجه داشته باشيد كه آي پي امداد تعميرگاه مجاز بخارشو جانتك بوده و وابسته به نمايندگي رسمي اين شركت نمي باشد.

 

 

عيب يابي مشكلات بخارشو جانتك

برخي از ايرادات و مشكلاتي كه براي بخارشو جانتك به وجود مي آيد، رايج است. در ادامه برخي از موارد مشترك بين بخارشوها را برايتان آورده ايم.

رفع مشكل نشتي بخارشو جانتك

·        شل بودن پيچ هاي بدنه

·        درز و شكاف روي بدنه

·        وارد شدن ضربه به مخزن و ايجاد ترك روي آن

عيب يابي بخار نكردن بخارشوي جانتك

·        كثيفي و خرابي فيلتر

·        عدم نصب صحيح مخزن بخارشو

·        عدم وجود آب كافي درون مخزن بخارشو

تعمير مشكل روشن نشدن بخارشوي جانتك

·        اگر بخارشوي شما شارژ است حتما ميزان شارژ باتري را بررسي كنيد روشن نشدن ممكن است به علت كمبود شارژ باشد. بخارشو را شارژ كنيد و دوباره تست كنيد.

·        در صورتي كه بخارشو برقي است و روشن نمي شود ابتدا پريز برق و سپس كابل و اتصالات  را بررسي كنيد. در صورت نياز با استفاده از مولتي متر برق رساني را چك كنيد.

رفع مشكل كار نكردن اسپري بخارشو جانتك

·        خراب شدن تسمه

·        خراب شدن دكمه اسپري

·        مسدود شدن اتصالات و نازل‌هاي بخارشوي

عيب يابي كاهش قدرت تميز كنندگي بخارشو جانتك

·        عدم وجود مقدار كافي و شوينده مناسب در مخزن

·        كثيفي فيلتر

·        خرابي نازل‌ها و پوسيدگي واشر

·        براي از بين بردن تمام رسوبات دستگاه بخار سركه سفيد را با آب مقطر يا آب تصفيه ‌شده مخلوط كنيد و درون مخزن ‌بخارشوي بريزيد.

 


برچسب: بررسي بخارشوي جانتك مدلJ207+،كيفيت بخارشوي جانتك مدلJ207+،قيمت بخارشوي جانتك مدلJ207+،خريد بخارشوي جانتك مدلJ207+،بخارشوي جانتك مدلJ207+،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۱۱ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ساندويچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱

بلزا ساخت كجاست ؟

بلزا ساخت كجاست ؟ تا به حال نام اين برند را شنيده ايد ؟ با محصولات آن آشنايي داريد ؟ ميدانيد كه كيفيت محصولات بلزا چگونه است ؟ كمپاني بلزا چندين دهه است كه فعاليت خود را در زمنه توليد محصولات كوچك در ايران آغاز كرده است . هدف اوليه اين برند مشتري مداري و ارائه بهترين محصولات بود و به طور كل با همين هدف فعاليت خود را آغاز كرد كه تا به امروز هم آن را به طور كامل رعايت كرده است . محصولات بلزا با بهترين تكنولوژي و كيفيت توليد ميشوند و طراحي ظاهري آن ها به طراحي بدون زمان معروف است به اين معنا كه ظاهر آن ها را به گونه اي طراحي ميكنند كه در طول ساليان دراز كسي متوجه نميشود كه اين محصول توليد مثلا 30 سال قبل بوده است .در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

 

ساندويچ ساز چهارخانه ي بلزا مدل 51201 دستگاهي كوچك ولي بسيار محبوب است؛ چراكه قابليت تهيه 4 ساندويچ كامل يا 8 ساندويچ مثلثي را دارد. اين دستگاه با توان زيادي كه دارد به راحتي و به سرعت ساندويچ ها را آماده مي كند. صفحات مدل 51201 بلزا چدني و با روكش تفلون است. اين صفحات براي شست وشو و تميزشدن امكان جداشدن از دستگاه را دارند. در اين ساندويچ ساز دو صفحه ي بالايي و پاييني هم زمان گرم مي شوند. به همراه مدل 51201 يك صفحه گريل نيز عرضه مي شود تا قدرت دستگاه صرف پخت استيك شود. براي پختن استيك، نياز به كاردك مخصوص نيز هست كه با اين ساندويچ ساز به خريدار عرضه مي شود. در دستگاه با يك چفت ايمني بسته مي شود تا راحت تر جابه جا شود. بلزا از عرضه كنندگان محصولات خانگي برقي باكيفيت است كه به سبب كيفيت بالا، زيبايي و قيمت مناسب محصولاتش طرفداران زيادي دارد. ساندويچ‌ ساز چهارخانه‌ي بلزا 51201 دستگاهي كوچك ولي بسيار محبوب و كارآمد است؛ اگر به دنبال ساندويچ ساز كوچيك با تعداد خانه زياد ميگرديد اين مدل به شما پيشنهاد ميشه چرا كه قابليت تهيه 4 ساندويچ كامل يا 8 ساندويچ مثلثي شكل را دارد. اين دستگاه با توان زيادي كه دارد به‌راحتي و در كمترين زمان ممكن و به‌سرعت ساندويچ‌ها را براي شما آماده مي‌كند. صفحات در اين مدل از برند بلزا چدني و با روكش تفلون است. اين صفحات براي شست‌وشو و تميزشدن راحت امكان جداشدن از دستگاه را دارند. در اين ساندويچ‌ساز دو صفحه‌ي بالايي و پاييني هم‌زمان گرم مي‌شوند وحرارت را مساوي بين ساندويچ تقسيم ميكنند.

 

 

ساندويچ ساز بلزا Belleza sandwich maker

ساندويچ ساز بلزا belleza 51201 يكي از بهترين برندهاي لوازم خانگي مي باشد كه توسط بهترين فروشگاه اينترنتي لوازم خانگي به راحتي به صورت نقد و اقساط عرضه شده است. كه شما به راحتي ميتوانيد از اعتماد كالا اقدام به خريد نمائيد. به همراه اين دستگاه يك صفحه گريل قابل تعويض نيز عرضه مي‌شود تا قدرت دستگاه صرف پخت استيك شود. براي پختن استيك، نياز به كاردك مخصوص نيز هست كه با اين ساندويچ ساز به خريدار عرضه مي‌شود. در دستگاه با يك چفت ايمني بسته مي‌شود تا راحت‌تر جابه‌جا و از دسترس كودكان خارج شود.

 

برند بلزا از عرضه‌كنندگان محصولات خانگي و آشپزخانه برقي باكيفيت است كه به سبب كيفيت بالا، زيبايي و قيمت مناسب محصولاتش طرفداران زيادي دارد. گفتني است كه شركت بلزا برندي ايتاليايي است كه در زمينه‌ي توليد و عرضه‌ي لوازم‌خانگي كوچك فعاليت دارد كه تابحال محصولات با كيفيت بسياري را به بازار عرضه كرده است.

 

ساندويچ‌ساز چهارخانه‌ي «بلزا» مدل «۵۱۲۰۱»

دستگاهي كوچك ولي بسيار محبوب زيبا و پراستفاده است؛ چراكه قابليت تهيه ۴ ساندويچ كامل يا ۸ ساندويچ مثلثي را دارد. اين دستگاه با توان زيادي كه دارد به‌ راحتي و به‌ سرعت ساندويچ ‌ها را آماده مي‌كند.  اين صفحات براي شست‌وشو و تميزشدن امكان جداشدن از دستگاه را دارند.

در اين ساندويچ ‌ساز دو صفحه‌ي بالايي و پاييني همزمان گرم مي‌ شوند.

صفحات ساندويچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱ بلزا چدني و با روكش تفلون است.به همراه مدل ۵۱۲۰۱ يك صفحه گريل نيز عرضه مي‌شود تا قدرت دستگاه صرف پخت استيك شود.

براي پختن استيك، نياز به كاردك مخصوص نيز هست كه با اين ساندويچ ساز به خريدار عرضه مي‌ شود. در دستگاه با يك چفت ايمني بسته مي ‌شود تا راحت ‌تر جا به ‌جا شود.

بلزا از عرضه‌كنندگان محصولات خانگي برقي باكيفيت است كه به سبب كيفيت بالا، زيبايي و قيمت مناسب محصولاتش طرفداران زيادي دارد.

 

امكانات دستگاه

• قدرت ۱۳۰۰ وات
• ساندويچ ساز ۴ خانه (۸ اسنك مثلثي شكل)
• داراي صفحات نچسب چدني با روكش تفلون
• قابليت جدا شدن صفحات براي تميز كاري آسان
• داراي دو صفحه مجزا براي ساندويچ ساز و گريل (استيك پز)
• قابليت گرمادهي هم زمان ۲ صفحه بالا و پايين
• چفت ايمني درب ساندويچ ساز
• دكمه ارتجاعي براي تعويض صفحات
• داراي كاردك مخصوص صفحه گريل
• ساخت كشور چيــن
• داراي گارانتي ۱۸ ماهه

 

نمايندگي بلزا در ايران

همانطور كه در پاسخ به سوال بلزا ساخت كجاست گفتيم ، بلزا يك برند ايراني است و بيش از چند دهه است كه توليد محصولات خود را در ايران آغاز كرده است . نمايندگي هاي برند بلزا در سرتاسر كشور وجود دارند و از اين بابت ديگر نگراني نخواهيد داشت . هم نمايندگي هاي فروش محصولات و هم نمايندگي هاي خدمات پس از فروش بلزا در اكثر استان هاي كشورمان وجود دارد تا مصرف كنندگان با خيال راحت بتوانند از آن استفاده كنند .

 

خدمات پس از فروش محصولات بلزا

خدمات پس از فروش محصولات هميه يكي از مهم ترين مواردي است كه پيش از خريد بايد به آن توجه كنيم . اين كه آيا اين محصول خدمات پس از فروش دارد يا نه ، خدمات پس از فروش آن چگونه است و شامل چه چيز هايي ميشود ، در استان يا شهر نزديك به ما نمايندگي دارد يا نه نكات بسيار مهمي است كه اگر به آن دقت نكنيم خدايي نكرده پس از آسيب ديدن محصولمان به هر دليلي با مشكل رو به رو خواهيم شد . در رابطه با خدمات پس از فروش بلزا همانطور كه پيش از اين هم در پاسخ به سوال بلزا ساخت كجاست گفتيم ، چون محصولات بلزا در خود ايران توليد بسته بندي و به بازار عرضه ميشوند پس نمايندگي هاي خدمات پس از فروش آن هم در ايران است .

 

كيفيت محصولات بلزا چگونه است ؟

شركت بلزا چندين دهه است كه فعاليت خود را در زمينه توليد لوازم خانگي كوچك شروع كرده است و كيفيت محصولات آن نيز براي مصرف كنندگان مورد قبول واقع شده است .

 


برچسب: بررسي ساندويچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱،كيفيت ساندويچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱،مشخصات ساندويچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱،قيمت ساندويچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱،خريد ساندويچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱،ساندويچ ساز بلزا مدل ۵۱۲۰۱،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۰۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14

يخچال و فريزر چهار درب كندي مدل FCA 14

يخچال و فريزر سايد باي سايد كندي مدل FCA 14 يكي از زيباترين و حرفه‌اي‌ترين محصولات شركت كندي است كه وارد بازار شده است. اين يخچال و فريزر داراي ۴ در است كه از طراحي بي‌نظيري بهره‌مند است و زيبايي خاصي به آشپزخانه شما مي‌دهد. سايد باي سايد چهار در كندي مدل FCA 14W مجهز به فناوري هاي به‌روزي مانند سيستم اكونومي است كه در زماني كه شما به سفر مي‌رويد مي‌تواند بسيار مفيد واقع شود و مصرف برق را به اندازه چشم‌گيري پايين بياورد. كمپرسور با عملكرد بهينه سرمايش مورد نياز را تامين مي‌كند. از ديگر فناوري‌هاي ديگر كه مي‌توان به آن اشاره داشت سيستم گردش هواي چند گانه بوده كه مي‌تواند هواي داخل يخچال را تازه‌تر و نگاه دارد و تمامي قسمت‌هاي يخچال و فريزر با تناسب به نوع كاري كه انجام مي‌دهد را يكسان نگاه دارد. از جمله ويژگي‌هاي يخچال هاي امروزي دارا بودن آبسردكن و يخسازي قدرتمند است. يخچال و فريزر سايد باي سايد كندي داراي آبسردكن و يخسازي كارآمد نيمه اتوماتيك است.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

حفظ تازگي مواد غذايي با تكنولوژي ديجيتال يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14

شركت كندي در يخچال فريزر هاي جديدي كه به تازگي وارد بازار نموده است، با استفاده از سامانه كنترل سرمايش الكترونيك (Digital cooling) يخچال فريزر سايد باي سايد چهار درب مدل FCA 14 را مجهز به سنسور هاي كنترل دمايي نموده است، اين سنسورها دماي فضاي داخلي و بيروني يخچال را تشخيص داده و اطلاعات آن را به سامانه كنترل ديجيتال منتقل مي ‌كند. اين سامانه داده‌ها را تحليل كرده و پس از تحليل آن دستورات لازم براي انجام عملكرد بهينه به كمپرسور منتقل نموده و سرمايش مورد نياز با شرايط محصول تامين مي گردد. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الكترونيـك كنتـرل دمـا، ميـوه و سـبزيجات و مـواد پروتئينـي بـراي مـدت طولاني ‌تـري تـازه، سـالم و پرطــراوت مي‌مانــد.

 

كمپرسور اينورتر ديجيتال  يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14

كمپرسـور اينورتـر ديجيتـال بـا عملكـرد بهينه و قابليــت كاركــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــي) كارايــي بســيار بالاتــري نسـبت بـه كمپرسـور هاي معمولـي دارد. فعاليـت ايـن كمپرسـور نوسـان دمـاي داخلـي يخچـال را بـه حداقـل مي‌ رسـاند، در نتيجـه مـواد غذايـي بـراي مـدت زمـان طولاني ‌تـري سـالم و بـا طـراوت باقـي مي‌مانـد. كمپرسـور اينورتر نسـبت به كمپرسـورهاي قديمي و معمولي %23 انرژي بـرق كمتـري مصـرف مـي‌كنـد. اين موضوع باعث شده تا سايد باي سايد كندي نشــان ++A را به معناي 25٪ مصرف انرژي كمتر نسبت به سطح A دريافت نمايد.

 

طراحي يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14

سايد باي سايد چهار درب كندي محصولي جديد از شركت كندي است كه با طراحي لوكس (Luxury Design) خود زيبايي خاصي را در آشپزخانه شما به نمايش مي گذارد. طراحي زيبا و مدرن در سايد باي سايد، شكوه و زيبايي خيره كننده‌اي را به آشپزخانه شما هديه مي‌ دهد. شكل ظاهري اين محصول 4 درب (4Door Look) به همراه طراحي بدنه بدون قاب (Frameless Design) با ايجاد سطوح كاملا مسطح، نماي بيروني فوق العاده زيبا و هميشه تميز را به شما ارائه كرده است.

 

محفظه نگهداري حرفه‌اي گوشت تازه يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14

محفظه حرفه‌اي نگهداري از گوشت و مواد پروتئيني (در دماي ثابت 4 درجه) محيطي ايده آل را براي نگهداري تازه مواد غذايي بدون كاهش ارزش غذايي فراهم مي‌آورد.

 

بوزدايي، تصفيه هوا و پاكسازي با فيلتر سه لايه Air Fresh Filter يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14

ســامانه فيلترينــگ بــه كار گرفتــه شــده در سايد باي سايد كندي، بـا حـذف بوهـاي نامطبـوع، باكتـري هـا و آلاينـده هـا، طعـم و بـوي طبيعـي مـواد غذايـي را حفـظ مـي كنـد. ويژگي هاي مختلف اين محصول همچون بهره گيري از فيلتر هوا سه لايه با فن مكش قدرتمند، طبقات شيشه اي مقاوم، آرام بندهاي اتوماتيك درب، گردش هواي چندگانه و مديريت هوشمند انرژي در كنار كمپرسور اينورتر ديجيتال موجب شده است تا در هر شرايطي استفاده از محصولات يخچال فريزر كندي مطمئن باشيد.

 

 

يخچال فريزر هاي هاي نوفراست يا بدون برفك

 نوفراست از كلمه انگليسي NoFrost   گرفته شده است و به معني بدون برفك مي باشد.در يخچال هاي بدون برفك يا نوفراست برفكي در داخل يخچال ديده نمي شود. اما اين بدان معنا نيست كه برفك وجود ندارد.

در اين مدل يخچال هاي نوفراست در اصل رادياتورهاي خنك كننده يا همان كويل اواپراتور توسط روكش پوشانده شده اند كه ديده نشوند .به اين صورت هواي خنك توسط فن به داخل كابين هدايت مي شود و طوري طراحي شده اند كه برفك حاصله از رطوبت، توسط دستور برد الكتريكي يا تايمر با روشن شدن المنت برفك ها آب مي شوند و از طريق يك مسير به يك محفظه روي كمپرسور هدايت مي شود و آنجا نيز توسط گرماي كمپرسور ( موتور يخچال ) تبخير مي شود .

كه اين عمل باعث كمك به خنك سازي كمپرسور هم مي شود. و شما در اين سيستم هيچگونه برفكي نمي بينيد به اين سيستم نوفراست مي گويند.

 

 

محفظه ي مخصوص نگهدارنده

«vacuum fresh» يكي ديگر از قابليتهاي يخچالهاي سايد باي سايد است. اين ويژگي كه به محفظه ي جادويي مواد غذايي نيز شهرت دارد. با بوجود آوردن محيط خلا و خالي از اكسيژن ، مواد غذايي را به مدت زمان طولاني نگهداري مي كند . در اين سيستم بوسيله ي خارج شدن هواي داخل محفظه ، اكسيداسيون با تاخير زيادي انجام مي شود و در نهايت به تازه ماندن طعم مواد غذايي كمك مي كند .

 

قفل كودك و ساير سنسورهاي ديگر يخچال و فريزر كندي

بر روي بدنه ي يخچال نمايشگرهاي ديجيتالي از نوع پنلهاي LED و لمسي وجود دارد . معمولاً تنظيمات داخل يخچال را بدون باز كردن يخچال از طريق اين نمايشگرها انجام مي دهند. براي نمونه تنظيم دماي داخلي يخچال از اين طريق به راحتي امكان پذير است . همچنين تنظيمات مربوط به آب سرد كن و يخساز نيز از طريق همين پنل انجام مي شود. چنانچه اين نمايشگر به قفل كودك مجهز باشد از تغييرات ناخواسته اي كه بوسيله ي كودكان اعمال مي شود، مي توان جلوگيري كرد. سنسورهاي ديجيتالي كه در يخچال گنجانده شده اند با توجه به حساسيتي كه به گرما و دماي محيط دارند، اگر درب يخچال مدت زمان زيادي باز بماند ، اين سنسورها فعال مي شوند و با صداي هشدار باز ماندن درب را گزارش مي دهند.

 


برچسب: بررسي يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14،كيفيت يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14،مشخصات يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14،قيمت يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14،خريد يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14،يخچال و فريزر كندي مدل FCA 14،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۳۱ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس

شركت ديپوينت جديدترين محصول خود را با نام يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس روانه بازار كرده است. ديپونيت مدل مكس با طراحي زيبا و امكانات بسيار نسبت به ساير مدل هاي توليدي اين شركت  يك سر و گردن بالاتر قرار دارد. در ادامه اعتماد كالا  به بررسي اين محصول پر فروش و پر طرفدار مي‌پردازد.

يخچال ديوينت مدل Max ساخت كدام كشور است؟

كارخانه گل آساي سرما فعاليت خود را در زمينه توليد يخچال و فريزر از سال 1376 آغاز كرده است و در سال 1388 با قدرت بيشتر از قبل فعليت هاي توليدي خود را ببود ببخشيد. اين شركت در منطقه صنعتي ايوتني مشغول به توليد يخچال و فريزر است. از جمله محصولات توليدي اين شركت آخرين مدل يخچال فريزر يعني مكس ساخت كشور ايران است. برخي قطعات اين محصولات مونتاژ و وارداتي با كيفيت بسيار خوب است.

ساختار بيروني يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس:

در نگاه اول شكل ظاهري اين محصول، اين محصول را با ديگر كالاهاي ديپوينت متمايز مي‌كند. طراحي اين محصول به شكلي است كه جذابيت بصري زيادي براي مخاطب به ارمغان آورده است. مدل مكس به گونه اي طراحي شده ه در نگاه اول سايد باي سايد به نظر مي‌رسد اما اشتباه نكنيد اين محصول يك يخچال فريزر دوقلو است يعني يك كابين يخچال و يك كابين فريزر دارد البته اين دو در كنار هم و با هماهنگي و اتصال با يكديگر كار ميكنند و 30 درصد فضايي بيشتري نسبت به سايد باي سايد در اختيار مصرف كننده قرار مي‌دهد.

در ظاهر فلت اين محصول فقط يك آبسردكن ديده ميشود كه كنترل پنل تنظيمات يخچال و فريزر بر روي آن قرار دارد.

شايد تنها مدلي كه كنترل پنل آن مشابه يخچال ديپوينت مدل مكس است يخچال فريزر دوقلو هيماليا مدل پانوراما پلاس هست

ديگر خبري از دستگيره هاي بلند نيست و به صورت مخفي در كناره هاي درب جايگاهي براي دستگيره تعبيه شده است كه به دستگيره مخفي مشهور هستند. همچنين براي دسترسي آسان و حفظ زيبايي ظاهري يخچال ديپوينت مدل مكس، يك نمايشكر ديجيتال برروي در يخچال قرار گرفته است.

وجود كنترل پنل بر روي آبسردكن و نبود دستگيره جذابيت اين محصول را چند برابر كرده است كه باعث شده در بازار پر رقابت يخچال فريزر ايراني دوقلو ديپوينت مدل مكس حرفي براي گفتن داشته باشد اما MAX Depoint فقط به شكل ظاهري اكتفا نكرده است و امكانات بسيار خوبي را درون خود قرار داده است.

ابعاد و گنجايش يخچال مكس ديپوينت

خب يكي از نكات مهم در آشپزخانه هاي امروزي داشتن فضايي مناسب براي قرارگيري يخچال است. شما براي اينكه بتوانيد يخچال فريزر دوقلو مكس را دز آشپزخانه خود داشته باشيد نياز به فضايي برابر 180 سانتي متر ارتفاع، عرض دوكابين در مجموع 120 سانتي متر و عم 72 سانتي خواهيد داشت. توصيه ما اين است قبل از خريد يخچال فريزر حتما بررسي بفرماييد در آشپزخانه خود فضايي مناسب براي آن مدل داشته باشيد.

سوالي پر تكرار كه بسياري از خريداران از ما مي‌پرسند اين است كه اين مدل چند فوت است؟

اين محصول در كل كنجاشي برابر با 601 ليتر در اختيار كاربر قرار مي‌دهد. سهم كابين يخچال از اين گنجايش 330 ليتر است و فريزر هم معادل 271 ليتر فضاي داخلي دارد. ملاك صحيح فضا و گنجايش فوت نيست بلكه ملاك ابعاد يخچال و فريزر و گنجايش داخلي آن است. بهرحال بسياري از فروشنده با توجه به اينكه تصور درستي نسبت به اين موضوع ندارند گنجايش هاي متفاوتي مثل 40 فوت و 36 فوت را به اين محصول نسبت مي‌دهند.

گنجايش كلي يخچال ديپوينت مدل مكس نيز برابر با 601 ليتر است كه فضاي زيادي را براي مواد خوراكي فراهم مي‌كند. محصول نامبرده در وزن كلي 153 كيلوگرم توليد مي‌شود؛ 78 كيلوگرم از وزن كلي به يخچال و 75 كيلوگرم به فريزر تعلق دارد.

كمپرسور و موتور يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس چيه و ساخت كدام كشور است؟

ديپوينت جزو محدود توليد كنندگاني ايراني يخچال فريزر است كه در محصولات خود از كمپرسورهاي نسل جديد استفاده مي‌كند. اين موتورها معروف به اينورتر هستند. در موتور يخچال ديپوينت مدل max از كمپرسور اينورتر استفاده شده است. تفاوت اين موتورها با نسل هاي قبلي در طول عمر بيشتر، مصرف انرژي كمتر و صداي كمتر است.

خيال شركت ديپوينت از محصول خود تا به حدي راحت است كه موتور اين محصول را 5 سال يا معادل 60 ماه گارانتي و ضمانت كرده است. شركت سازنده اين محصول يعني ديپوينت اعلام كرده است كه از گاز مبرد R600a سازگار با لايه ازون استفاده مي‌كند. كشوره سازنده اين موتور نيز چين مي‌باشد. در اين محصول برخلاف سايد باي سايد ها با توجه به اينكه دوقلو است و 2 كابين جدا از هم دارد از 2 موتور استفاده شده است و هر دو كمپرسور كابين ها از نوع اينورتر خطي هستند.

اين يخچال فريزر چه رنگ هايي دارد؟

يخچال فريزر مكس در 3 رنگ سفيد چرمي، سفيد براق و استيل (مكس سيلور) توليد مي‌شود. براي مشاهده رنگ بندي هاي اين محصول مي‌توانيد بعد از خواندن اين مقاله كه به بررسي كامل ديپوينت مكس مي‌پردازد به گالري تصاوير در بالاي صفحه مراجعه كنيد.

ميزان مصرف انرژي يخچال

يخچال ديپوينت مدل مكس دوقلو از بهينه‌ترين دستگاه‌هاي دوقلو در بازار ايران است. با اينكه اين دستگاه داراي آبسردكن و يخساز اتوماتيك و برقي است اما به لطف موتور اينورتر و فناوري و تخصص اين شركت دانش بنيان، با عملكرد ECO براي مصرف بهينه‌ي انرژي، اين محصول داراي رده مصرف انرژي +A است.

داخل يخچال ديپوينت مدل مكس

در قسمت داخل يخچال، 5 طبقه شيشه‌اي مقاوم، نشكن و ضد شوك وجود دارد. همچنين 2 كشوي بزرگ براي تازه نگه داشتن ميوه و سبزيجات. بر روي درب يخچال هم 4 طبقه براي قرار دادن بطري‌ها در سايزهاي مختلف تعبيه شده است كه مي‌توانند فضاي بسيار خوبي را پوشش دهند.

 

آبسردكن روي يخچال

اين مدل ديپوينت داراي آب سردكن بر روي درب يخچال است كه به آب شهري متصل شده و به صورت برقي و خودكار پر مي‌شود. به اين ترتيب دغدغه پر كردن مخزن را نخواهيد داشت. همچنين براي دسترسي به آب خنك ديگر نيازي به باز و بسته كردن متعدد يخچال نخواهيد داشت. لازم به ذكر است اين بخش مچهز به سيستم قفل كودك نيز مي باشد.

 

سيستم كاملا بدون برفك

تمام محصولات شركت ديپوينت بدون برفك يا همان نوفراست هستند. در مدل مكس دوقلو، هم يخچال و هم فريزر هر دو كامل بدون برفك هستند.

 

موتور يخچال ديپوينت و كمپرسور

موتور يخچال فريزرهاي شركت ديپيونت از كمپرسورهاي نسل جديد يا همان اينورتر هستند. اين موتورها نسبت به موتورهاي نسل قبلي خود از طول عمر بيشتر، مصرف انرژي كمتر و صداي كمتر برخوردار هستند.

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،كيفيت يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،مشخصات يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،قيمت يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،خريد يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس، يخچال فريزر دوقلو ديپوينت مدل مكس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۹:۳۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي آون توستر ناسا الكتريك NS-2040

برند ناسا الكتريك

برند ناسا الكتريك با هدف تحقق شعار نهايت امنيت، سلامت و آرامش” در توليد محصولات خانگي متولد شد و خوشبختانه تاكنون توانسته به آن هدف پايبند بماند تا محصولاتي را به عنوان سفيران ناسا الكتريك در خانه هاي شما داشته باشد. ناسا الكتريك قدم به قدم و با تحقيق و توسعه روزانه و شناسايي نيازهاي مصرف‌كنندگان حاضر در بازارهاي نوظهور خاورميانه سبد محصولات خود را به روزتر نموده است بطوري‌كه در حال حاضر با عرضه ۲۵۰ محصول متنوع با كاربري‌هاي متفاوت، كامل‌ترين سبد محصولات لوازم خانگي و آشپزخانه را براي مصرف‌كنندگان خود تهيه نموده است. محصولات اين برند ساخت كشور چين تحت ليسانس كشور المان هستند.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

 

آون توستر ناسا الكتريك NS-2043

آون توستر ناسا الكتريك مدل NS-2043 با توان 2200 وات و و ظرفيت 43 ليتر امكان پخت و پز سريع و راحت را به شما مي‌دهد. با كمك اين آون توستر مي‌توانيد حجم زيادي از مواد غذايي را صرف مدت زماني كوتاه بپزيد، مواد غذايي كه با آون توستر پخته مي‌شوند، شامل انواع غذاهاي گوشتي، سبزيجات، نان و ... پخت كوتاه مدت و گرم كردن مجدد غذا و ... مي‌شود. يكي از عملكردهاي خاص اين آون توستر قابليت پخت كانوكشن CONVECTION است كه با توزيع هواي گرم به پخت يكنواخت و سريع غذا كمك مي‌كند. المنت‌هايي كه در اين آون توستر به كار رفته‌اند از جنس استيل ضد زنگ بوده و دو المنت در بالا و دو المنت در پايين محفظه‌ي داخلي واقع شده‌اند تا امكان پخت يكنواخت و سريع را فراهم آورند. 

پنل تنظيمي كه براي اين دستگاه در نظر گرفته شده شامل چهار دكمه‌ي چرخشي است، كه شامل تنظيم مدت زمان پخت، تنظيم درجه حرارت پخت، دكمه تنظيم كننده گرماي المنت و دكمه‌ي انتخاب عملكرد مي‌شود. درب شيشه‌اي كه بر روي آون توستر قرار گرفته است وضعيت غذاي درون قفسه را به شما اطلاع مي‌دهد. دستگيره‌اي كه بر روي درب قرار گرفته از جنس استيل مقاوم بوده و باز و بسته كردن درب را بسيار راحت مي‌كند و همچنين ظاهري شكيل به دستگاه مي‌بخشد. قطعه‌ي جوجه گرداني كه به همراه اين آون توستر عرضه مي‌شود امكان پخت جوجه بصورت كامل و كباب شده را فراهم مي‌آورد.

طراحي آون توستر ناسا الكتريك

آون توستر يك وسيله‌ي كوچك و جمع و جور براي درست كردن غذاست و به عنوان يك فر برقي هم استفاده مي‌شود. در واقع آون توستر با كمك المنت‌هاي حرارتي كه دارد هوايي گرم را در داخل قفسه‌ها به جريان مي‌اندازد و براي انواع پخت و پز و گرم كردن و پخت‌هاي كوتاه مدت و حتي درست كردن كيك، پيتزا، پيراشكي و ... استفاده مي‌شود. اين آون توستر داراي بدنه‌اي با كيفيت و مستحكم است و از جنس آلومينيوم مي‌باشد. در طراحي اين آون توستر از رنگ مشكي استفاده شده است.

 

 تنظيم عملكرد آون توستر

پنل تنظيماتي كه براي اين آون توستر در نظر گرفته شده است، شامل چهار دكمه‌ي چرخشي مي‌باشد. اين دكمه‌هاي چرخشي قابل تنظيم براي مدت زمان پخت يا تايمر، درجه حرارت پخت، انتخاب نوع عملكرد و تنظيم گرماي المنت به كار مي‌روند. شما با توجه به نوع و حجم مواد غذايي مي‌توانيد مدت زمان پخت و دماي لازم را تنظيم كنيد. دكمه‌ي انتخاب نوع عملكرد امكان انتخاب عملكرد آون توستر را در 4 وضعيت خاموش، جوجه گردان، فن هواي گرم و جوجه گردان با فن هواي گرم را فراهم مي‌آورد. دكمه‌ي تنظيم گرماي المنت نيز المنت را در 4 حالت مختلف المنت بالا، المنت پايين، هر دو المنت با هم و خاموش قرار مي‌دهد. به كمك دكمه چرخشي تايمر مي‌توانيد مدت زمان پخت را تا 60 دقيقه تنظيم كنيد.

 

آون توستر ناسا الكتريك NS-2040

اين آون توستر آشپرخانه بدنه اي از جنس آلومنيويم دارد و شيشه دوجداره آون توستر ناسا الكتريك مدل ۲۰۴۰ از جنس پيركس است كه آن را به نمونه اي مقاوم در برابر افزايش دما بدل كرده و امكان شكستگي و ترك برداشتنش را با اوج گرفتن دما به حداقل رسانده است. ظرفيت اين محفظه در حد ۴۰ ليتر است و شما مي توانيد انواع مواد غذايي از گوشت و ماهي گرفته تا پيتزا و شيريني هاي مختلف را به كمك قفسه سيمي گريل كرده و لذيذترين غذا ها را تدارك ببينيد.

جوجه گردان و سيني منحصر به فرد از ديگر لوازم جانبي توستر ناسا مدل ۲۰۴۰ مي باشند. با وجود جوجه گردان تمام غذا هاي گوشتي از ماهي گرفته تا مرغ را مي شود كباب كرد و در كنار بهترين هاي زندگي نوش جان نمود. مي توانيد مواد غذايي و سبزيجات را بر روي شبكه گريل قرار داده و به اين نحو كباب كردن را انجام داد. اگر غذا را درون سيني پخت قرار دهيد به خوبي آن را تست (toast) و برشته خواهيد كرد.
كانوكشن همان قسمتي است كه سبب مي شود هواي داغ به شيوه اي بهتر درون دستگاه آون توستر به جريان در بيايد و پخت غذا سريع تر و يكنواخت تر اتفاق بيفتد. زماني كه درب آون توستر ناسا الكتريك را باز مي كنيد دو المنت را در بالا و دو المنت را در پايين و در مجموع چهار المنت حرارتي را مشاهده خواهيد كرد، المنت هايي كه از جنس استيل هستند. از آن جا كه درب توستر شيشه اي است و درون اين دستگاه چراغي تعبيه شده شما از خارج هم مي توانيد مراحل پخت غذا را نظاره گر باشيد.

اين درب تا ۹۰ درجه باز مي شود بنابراين به سادگي مي توانيد درب را باز كرده و غذا را به سهولت از دستگاه آون توستر خارج نماييد. سه ولوم چرخشي بر روي كنترل پنل توستر آشپزخانه ناسا مدل ۲۰۴۰ قرار دارد، يكي از آن ها براي تنظيم دما بين ۱۰۰ تا ۲۵۰ درجه سانتي گراد است كه مي بايست در جهت عقربه هاي ساعت چرخانده شود، بديهي است كه هر غذايي برحسب نوع و مقدارش دمايي خاصي را مي طلبد. ديگر ولوم چرخشي براي انتخاب وضعيت المنت ها و جوجه گردان است، دست شما براي انتخاب ۶ وضعيت باز است.

مي توانيد تنها المنت پايين را انتخاب كنيد، المنت بالا و پايين را برگزنيد، ولوم را بر روي المنت بالا و چرخ گردان قرار دهيد، آن را بر روي وضعيت المنت بالا، پايين و عملكرد خنك كننده بگذاريد، المنت بالا و كانوكشن يا چرخ گردان و كانوكشن انتخاب شما باشد. اين را اضافه كنيم كه چراغ نمايشگر جلويي عملكرد درست المنت هاي گرمايشي را يادآور مي شود بنابراين شما با نگاه كردن به اين چراغ متوجه خواهيد شد كه المنت ها در حال كار كردن هستند يا خير. سومين ولوم آون توستر ناسا الكتريك مدل ۲۰۴۰ هم زمان پخت را نشان مي دهد.

 
 


برچسب: بررسي آون توستر ناسا الكتريك NS-2040،كيفيت آون توستر ناسا الكتريك NS-2040،مشخصات آون توستر ناسا الكتريك NS-2040،قيمت آون توستر ناسا الكتريك NS-2040،خريد آون توستر ناسا الكتريك NS-2040،آون توستر ناسا الكتريك NS-2040،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۳۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348

يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D 348

مدت‌‌ها است كه در اكثر آشپرخانه‌ها، ديگر خبري از يك يخچال و يك فريزر جدا نيست. يخچال ‌فريزرهاي كمبي (Combi) يا بالا پايين، به دليل ابعاد كوچك‌تر، براي استفاده در آشپزخانه‌ي آپارتمان‌ها مناسب‌تر هستند. يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D 348 يكي از محصولات بالاپايين است كه فريزر آن در قسمت پايين قرار دارد. معمولا ميزان استفاده از فريزر كم‌تر از ميزان استفاده از يخچال است. در يخچال فريزرهاي بالاپايين، با دو طراحي متفاوت روبرو هستيم. در دسته‌ي اول، فريزر در بالا و يخچال در قسمت پايين قرارگرفته‌است. معمولا در اين حالت، ظرفيت فريزر خيلي زياد نيست و نهايتا به دو يا سه طبقه تقسيم شده‌است­. اين يخچال‌فريزرها براي افرادي كه عادت به منجمد كردن مواد پروتئيني و ميوه و سبزي‌جات ندارند مناسب‌ است. اما دسته‌ي دوم، يخچال‌فريزرهايي هستند كه يخچال در قسمت بالا و فريزر پايين آن قرار دارد. در اين نوع محصولات، معمولا فريزر بزرگ‌تري را مي‌بينيم كه به جاي طبقه، از تعدادي كشو براي نگه‌داري موادغذايي تشكيل‌ شده‌است. اين كشوها معمولا ظرفيت مناسبي دارند و مي‌توان از آن براي نگه‌داري موادغذايي فصلي استفاده كرد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

طراحي يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348

بدنه‌ي اين يخچال‌فريزر از ورقه‌‌هاي فولاد ساخته شده‌ و استحكام بالايي دارد. با استفاده از پايه‌هاي قابل تنظيم، عمل تراز كردن به راحتي انجام مي‌شود. چرخ‌هاي تعبيه شده‌ در زير اين دستگاه، جابه‌جايي يخچال‌فريزر را، بين قسمت‌هاي مختلف آشپزخانه و در حين جابه‌جايي منزل، آسان مي‌كند. اين يخچال فريزر، با دو رنگ سفيد و نقره‌اي، با ساير لوازم موجود در آشپزخانه هماهنگ مي‌شود و يكپارچگي و زيبايي آشپزخانه‌ي شما را حفظ مي‌كند. عنصر سادگي در طراحي اين محصول به عنوان يك اصل در نظر گرفته شده‌است. دستگيره‌ها بسيار ساده طراحي شده و در بسياري مواقع اصلا به چشم نمي‌آيند. آب‌‌ريز خارجي آب‌سردكن و نمايشگر ديجيتال، تنها مواردي هستند كه بر روي در يخچال به چشم مي‌خورند. مخزن آب‌سردكن به صورت دستي و توسط خودتان پر مي‌شود. اين آب‌سردكن، براي جلوگيري از خيس‌شدن كودكان، به قفل كودك مجهز شده‌‌است. كمي بالاتر از آب‌ريز آب‌سردكن، پنل كنترل ديجيتال قرار دارد. اين پنل با استفاده از نمايشگر LED، اطلاعات يخچال ‌فريزر مانند دماي فعلي و وضعيت آن را نمايش مي‌دهد. با استفاده از صفحه‌نمايش لمسي به راحتي مي‌توانيد تنظيمات دستگاه را  انجام دهيد.

 

ويژگي‌هاي فني يخچال فريزر 22 فوت امرسان

اين محصول با ظرفيت كل 345 ليتر عرضه شده‌است. ظرفيت مفيد و قابل استفاده‌ي يخچال، 248 ليتر و ظرفيت مفيد فريزر 89 ليتر است. فضاي داخلي يخچال، با استفاده از شيشه‌هاي نشكن، به 4 طبقه تقسيم شده‌است. اين شيشه‌ها عرض زيادي دارند و براي قرارگرفتن موادغذايي بزرگ مشكلي نخواهد بود.

شرايط دما و رطوبت در تمامي طبقات يخچال به يك اندازه است تا كيفيت و تازگي موادغذايي حفظ شود. اما ميوه‌ها و سبزي‌جات تازه، معمولا به رطوبت بيشتري براي نگه‌داري نياز دارند. همچنين، ميوه‌ها و سبزي‌جات معمولا همراه خود داراي خاك و آلودگي هستند و بهتر است در كنار ساير موادغذايي نگه‌داري نشوند. به همين منظور، دو كشوي Fresh Box در زير طبقات شيشه‌اي تعبيه شده‌است. اين كشوها رطوبت كافي براي حفظ تازگي ميوه‌ها و سبزي‌جات را تامين مي‌كنند و از انتقال آلودگي به داخل فضاي يخچال جلوگيري مي‌كنند. شما مي‌توانيد هركدام از كشوها را براي ميوه‌ و سبزي‌ اختصاص دهيد. معمولا بهتر است كه نوشيدني‌ها به صورت ايستاده نگه‌داري شوند، به دليل احتمال خارج شدن از بطري و آلودگي يخچال گرفته تا افت كيفيت نوشيدني‌هاي گازدار. به همين خاطر، بر روي در يخچال، 2 طبقه‌ي بزرگ، براي نگه‌داري نوشيدني‌ها قرار داده شده‌است. اين طبقات ارتفاع مناسبي براي نگه‌داري از انواع بطري نوشيدني‌ دارند. بخشي از فضاي طبقه‌ي دوم، به مخزن آب آب‌سردكن اختصاص داده شده‌، اما همچنان ظرفيت قرارگيري 2 بطري بزرگ را دارد. بالاتر از اين طبقات، 2 طبقه‌ي كوچك ديگر هم قرار دارند. اين طبقات بيشتر مناسب نگه‌داري لبنيات، تخم‌مرغ و موادغذايي كوچك هستند.

 

فريزر يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348

فريزر اين دستگاه از 4 كشو تشكيل شده‌است. اين كشوها از پلاستيك شفاف ساخته‌ شده‌اند و به راحتي از بيرون مي‌توان محتويات داخل هر كشو را مشاهده كرد. اين كشوها براي نگه‌داري مواد پروتئيني، ميوه‌ها و سبزي‌جات اندازه‌ي مناسبي دارند. شما مي‌توانيد مواد غذايي را در ظروف و كيسه‌هاي پلاستيكي، براي مدت طولاني در فريزر نگه‌داري كنيد. در بالاترين قسمت اين فريزر، يك كشوي كوچك جايخي ديده مي‌شود. از آن‌جايي كه اين يخچال سيستم يخ‌ساز اتوماتيك ندارد، شما مي‌توانيد با قراردادن قالب‌هاي يخ در اين كشو، به يخ آماده دسترسي داشته‌باشيد.

 

روشنايي

روشنايي داخل يخچال توسط چراغ‌هاي LED تامين مي‌شود. چراغ‌هاي LED گرماي كم‌تري توليد مي‌كنند. هرچقدر گرماي توليدشده در داخل فضاي يخچال كم‌تر باشد، كمپرسور دستگاه با ظرفيت و فشار كم‌تري فعاليت مي‌كند. فشار كم‌تر بر روي كمپرسور، به معناي مصرف كم‌تر انرژي در كل دستگاه است. روش ساده‌ي ديگري كه براي جلوگيري از اتلاف انرژي در اين يخچال استفاده شده‌است، هشدار ياز ماندن در يخچال است. اين سيستم، بعد از اين‌كه درب يخچال بيش از اندازه باز بماند، با يك هشدار صوتي، شما را از باز بودن در يخچال مطلع مي‌سازد.

 

عملكرد يخچال فريزر 22 فوت امرسان

سرماي اين يخچال، به طور مداوم، از طريق سيستم جريان اجباري هوا، به داخل محفظه‌ي يخچال دميده مي‌شود. با استفاده از فناوري گردش هواي چند قسمتي، هواي سرد به تمام قسمت‌هاي يخچال منتقل مي‌شود. به اين ترتيب، موادغذايي، در تمام قسمت‌هاي يخچال، طراوت و تازگي خودشان را حفظ مي‌كنند.  سيستم سرمايشي يخچال و فريزر به صورت مجزا از هم فعاليت مي‌كنند. ممكن است بعضي مواقع تنها فريزر نياز به سرد شدن داشته باشد و دماي يخچال به حد كافي سرد باشد. بنابراين كاركردن سيستم سرمايش يخچال در اين شرايط، تنها باعث هدر رفت انرژي مي‌شود. سيستم سرمايشي، هم در يخچال و هم در فريزر تماما بدون برفك است. با استفاده از اين فناوري، امكان برفك زدن يخچال و فريزر تقريبا به صفر مي‌رسد. سيستم انجماد سريع فريزر، مواد غذايي را، در زمان بسيار كوتاهي منجمد مي‌كند تا كيفيت آن‌ها كاهش پيدا نكند.

 

مصرف انرژي يخچال فريزر امرسان مدل BFN22D 348

مصرف انرژي در اين دستگاه، به دليل استفاده از سيستم كاهش دهنده‌ي انرژي، بسيار پايين است. BFN22D348 در برچسب مصرف انرژي، رتبه‌ي بالاي A را كسب كرده‌است. رتبه‌ي A در برچسب مصرف انرژي، علاوه بر كاهش مصرف برق و كاهش هزينه‌ها، به حفظ محيط زيست كمك مي‌كند. سيستم عيب‌يابي هوشمند، با اتصال به تلفن همراه شما، هرگونه نقص در عملكرد دستگاه و ايراد احتمالي را به شما اطلاع مي‌دهد. به اين ترتيب، قبل از آسيب جدي به دستگاه، مي‌توانيد ايرادات جزيي را برطرف كنيد.


برچسب: بررسي يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348،كيفيت يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348،مشخصات يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348،قيمت يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348،خريد يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348، يخچال فريزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D348،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۹:۱۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي گوشت كوب چند كاره ناسا الكتريك NS-921

گوشت كوب چند كاره ناسا الكتريك NS-921

گوشت‌ كوب برقي از جمله لوازم خانگي است كه بيشترين استفاده را دارد. از اين رو بايد در هنگام خريد آن دقت كرده و از مرغوبيت جنس آن و ديگر آپشن‌هاي مربوطه مطمئن شد. گوشت‌كوب برقي مدل NS-921 ناسا الكتريك از جمله بهترين‌هاي اين برند است كه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. اين گوشت كوب براي له‌كردن انواع مختلفي از ميوه‌ها و سبزيجات ، گوشت‌هاي چرخ شده، مخلوط كردن، هم‌زدن مواد و خرد كردن يخ به كار مي رود.

زماني كه مي‌خواهيد براي درست كردن املت، گوجه فرنگي را پوره كنيد ديگر نيازي به كثيف كردن ظرف‌هاي اضافه نيست، بلكه مي‌توانيد دسته گوشت‌كوب برقي مدل NS-921 را داخل ماهيتابه قرار دهيد و در عرض چند ثانيه گوجه فرنگي‌ها را به مقدار دلخواه پوره كنيد. به دليل سبك وزن بودن گوشتكوب برقي NS-921 ناسا الكتريك كه بين 1 الي 1/5 كيلوگرم وزن دارد جابه‌جايي آن نسبت به ديگر ابزار آشپزخانه آسان‌تر است. گوشت‌كوب برقي ناسا الكتريك مدل NS-921 برخلاف ديگر لوازم مانند غذاساز و مخلوط كن‌ها كه جاي زيادي را احاطه مي‌كنند، اصلاً جاگير نيست. حتي در آشپزخانه‌هاي كوچك نيز جايي دنج براي آن پيدا مي‌شود. سري همزن و گوشتكوب به راحتي با دو كليد از بدنه جدا شده و مي توان اين سري ها را پس از استفاده زير شير آب شستشو داده و تميز كرد. ضمناً دسته اين دستگاه طوري طراحي شده است كه استفاده از آن بسيار راحت مي باشد. گوشتكوب ناسا الكتريك مدل NS-921 مجهز به محفظه خردكن با ظرفيت 500 ميلي ليتر مي باشد كه از طريق بدنه شفاف آن مي توانيد محتويات درون ظرف را مشاهده نماييد. محفظه خردكن داراي كفه ضد لغزش مي باشد و از سرخوردن و لرزش آن هنگام كار جلوگيري مي كند. همچنين براي سهولت در استفاده از دستگاه يك ليوان شفاف پلاستيكي مدرج با ظرفيت 800 ميلي ليتر همراه با اين مجموعه ارائه شده كه براي همزدن مواد مختلف مي توانيد از آن استفاده نماييد. قطعات گوشتكوب ناسا الكتريك مدل NS-921 غير از بدنه اصلي و درپوش خردكن را مي توان جهت شستشو درون ماشين ظرفشويي قرار داد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

نوع و جنس تيغه‌ها

تيغه‌هاي تيز و برنده باعث خرد شدن مواد غذايي به صورت يك‌دست مي‌شود و از له‌شدگي موادغذايي جلوگيري مي‌كند. اين تيغه‌هاي تيز و ضدزنگ باعث افزايش سرعت عمل گوشت‌كوب برقي مي‌شود. قسمتي را كه تيغه‌ها به بدنه گوشت‌كوب چفت مي‌شوند را كپلينگ مي‌گويند. تيغه‌ها خيلي راحت از جايگاه خود جدا مي‌شوند و اين قابليت باعث بالا رفتن بهداشت و شست‌وشوي آسان گوشت‌كوب برقي ناسا الكتريك مي‌شود.

تيغه مخصوص همزن براي سفيده تخم‌مرغ، كرم، سس و انواع نوشيدني استفاده مي‌شود. تيغه مخصوص خرد كردن: براي انواع گوشت پخته به كار برده مي‌شود. تيغه مخصوص صاف كردن مخصوص مايونز، نوشيدني‌ها، خمير سبك و كشك است. تيغه مخصوص خرد كردن براي ميوه‌هاي تازه، سبزيجات، حبوبات، پياز، ميوه‌هاي كمي يخ‌زده (البته بدون هسته)، سس ايتاليايي پستو، سوپ و سس به كار مي‌رود.

 

قابليت شستشوي آسان

به دليل محكم بودن چفت و بست دستگاه و درپوش‌هاي آن، هنگام استفاده موادغذايي به هيچ‌وجه به بيرون ريخته نمي‌شود. اين مزيت باعث جلوگيري از كثيف شدن محيط اطراف خواهد شد. تمامي قطعات گوشت‌كوب برقي مدل NS-921 را مي‌توان از هم جدا كرد و مورد شست‌وشو قرار داد (بجز قسمت موتور). اين قطعات حتي قابليت شست‌وشو در ماشين ظرفشويي را دارا مي‌باشند.

قسمت بدنه اصلي كه موتور دستگاه در آن قرار دارد را با كمك دستمال مرطوب تميز كنيد و مورد شست‌وشوي مستقيم قرار ندهيد.

گوشت‌كوب برقي چند كاره

بدنه اصلي گوشت‌كوب براي مخلوط كردن، پوره كردن، عصاره‌گيري و ... استفاده‌ي بهينه‌اي دارد و تيغه‌هاي مختلف آن باعث عملكردهاي متنوع‌تري مي‌شود. اين دستگاه علاوه بر اين‌كه يك گوشت‌كوب حرفه‌اي با تيغه‌هاي مختلف است. اين گوشتكوب داراي يك همزن پره‌اي است كه براي هم‌زدن تخم‌مرغ و ... مناسب مي‌باشد. پارچ مدرج براي هم‌زدن و قاطي كردن سس، انواع اسموتي و ... به كار برده مي‌شود. مخلوط كن براي مخلوط كردن انواع سوپ، سبزيجات و ... قابل استفاده است.

با خريد گوشت‌كوب برقي چند كاره مدل NS-921 ديگر احتياج به استفاده لوازم مختلف مانند غذاساز در آشپزخانه نداريد و تمام كارها از قبيل خرد كردن، پوره كردن، مخلوط كردن و عصاره گيري را با كمك اين وسيله كارآمد مي‌توانيد به آساني انجام دهيد.

 

جنس بدنه

يكي از ويژگي‌هاي بارزي كه گوشت‌كوب برقي ناسا الكتريك مدل NS-921 را در زمره بهترين‌ها قرار مي‌دهد، جنس بدنه آن است كه از استيل ضدزنگ و پلاستيك مقاوم و ضدخش مي‌باشد. جنس پارچ مدرج و مخزن خردكن از پلاستيك شفاف و مقاوم است. جنس درپوش‌ها كه به رنگ مشكي هستند از پلاستيك مقاوم مي‌باشد. جنس پره‌ همزن از استيل ضدزنگ است. جنس كپلينگ گوشت‌كوب كه در آن تيغه ها قرار مي‌گيرد از تفلون مقاوم مي‌باشد. بدنه استيل ضدزنگ گوشت‌كوب برقي باعث مقاومت بسيار بالاي آن در برابر ساييدگي و ضربه‌خوردگي مي‌شود.

طراحي خاص گوشت‌كوب برقي

اين محصول داراي يك جعبه لوازم جانبي مي‌باشد كه تيغه‌هاي مختلف و آچار مخصوص (در آوردن تيغه‌ها از كپلينگ) در آن قرار دارد. بر روي اين جعبه سفيد و مشكي رنگ، دو جايگاه براي قرار گيري بدنه گوشت‌كوب و پايه آن طراحي شده است. اين جايگاه به عنوان پاركينگي براي قرار گيري گوشت‌كوب برقي و جاي‌گيري كمتر آن طراحي شده است. بدنه گوشت‌كوب برقي  NS-921 به صورت ارگونوميك و خوش دست طراحي شده و شما مي‌توانيد به آساني آن را در دست گرفته و بدون احساس خستگي از آن استفاده كنيد.

جعبه لوازم جانبي داراي پايه‌هاي ضدلغزش مي‌باشد كه ايمني گوشتكوب برقي را بالا برده است. همچنين مخزن خردكن نيز داراي پايه‌هاي ضدلغزش مي‌باشد كه هنگام استفاده مانع تكان خوردن دستگاه مي‌شود. پايه‌هاي ضدلغزش ثبات دستگاه در جاي خود را حفظ مي‌كنند.

مشخصات فني گوشت كوب

به منظور افزايش قدرت و طول عمر مفيد دستگاه، موتوري با توان 1100 وات بر روي آن تعبيه شده است. توان بالاي موتور، باعث بالا رفتن مقاومت و سرعت گوشت‌كوب براي خرد و مخلوط كردن مواد سخت‌تر مانند گوشت پخته شده را فراهم مي‌كند. نوع موتور گوشت‌كوب برقي مدل NS-921 ناسا الكتريك از DC است كه موتوري قدرتمند و پر توان مي‌باشد و با قدرت بالاي خود، قابليت‌هاي مختلفي را در اختيار دستگاه گذاشته است.

بر روي قسمت بالايي بدنه يك ولوم چرخشي تنظيم سرعت وجود دارد كه بين درجه 1 الي 20 طراحي شده است. شما با توجه به جنس مواد غذايي خود و حجم آن سرعت گوشت‌كوب برقي را تنظيم و از آن استفاده كنيد. بر روي بدنه دو كليد فشاري پاور و كليد MAX وجود دارد. اين كليدهاي بزرگ و روان فشاري به دست وارد نمي‌كنند و مانع خستگي انگشت شما مي‌شوند. اين كليد قابليت توليد اوج فشار را دارد. هنگام كار با دستگاه احتياج داريد كه سرعت آن را بالا ببريد، با وجود كليد مكس شما مي‌توانيد براي بالا بردن قدرت و سرعت از آن استفاده كنيد و ديگر نيازي به تغيير سرعت دستگاه نيست.

 

 
 


برچسب: بررسي گوشت كوب چند كاره ناسا الكتريك NS-921،كيفيت گوشت كوب چند كاره ناسا الكتريك NS-921،مشخصات گوشت كوب چند كاره ناسا الكتريك NS-921،قيمت گوشت كوب چند كاره ناسا الكتريك NS-921،خريد گوشت كوب چند كاره ناسا الكتريك NS-921،گوشت كوب چند كاره ناسا الكتريك NS-921،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۲۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي رنده برقي ناسا الكتريك NS-934

محصولات ناسا الكتريك به عنوان دستيار سر آشپز استفاده شده است. محصولات ناساالكتريك توانسته با كيفيت ساخت فوق العاده و قيمت بسيار مناسب توانسته اند به هر منزلي راه پيدا كرده و همه مصرف كننده گان را راضي نمايد. يكي از برترين و بهترين محصولات توليد شده در كمپاني ناسا الكتريك رنده برقي 150 وات با 7 رنده ي متفاوت با محفظه جداگانه مدل NS-934 مي باشد. رنده برقي ناسا الكتريك NS-934 يكي دستگاه‌هاي برقي و ضروري براي سرعت بخشيدن به روند آشپزي است. اين رنده برقي همانطور كه از نامش پيداست براي برش دادنمواد غذايي مختلف به اشكال مختلف استفاده مي‌شود. به همراه رنده برقي 7 نوع رنده مختلف عرضه مي‌شود كه هر كدام براي برش دادن به شكل مخصوصي طراحي شده‌اند. براي اين رنده برقي موتوري با توان مصرفي 150 وات تعبيه شده، كه سرعت و عملكرد بالاي دستگاه را منجر شده است. بدنه اين رنده از جنس پلاستيك با كيفيت ABS مي‌باشد و همين باعث شده تا وزن آن بسيار متعادل بوده و كار كردن با آن راحت باشد. شفاف بودن محفظه مواد غذايي هم يك مزيت به حساب مي‌آيد، كه امكان مشاهده محتويات داخل محفظه را در حين رنده شدن فراهم آورده است.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

      

ويژگي هاي برتر

رنده برقي ناساالكتريك ان اس 934 با استفاده از موتور پر قدرت 150 وات توانايي رنده كردن انواع مواد غذايي به بهترين نوع ممكن را دارا است. رنده برقي ارزان قيمت ناساالكتريك NS-934 با هفت رنده ي متفاوت، توانايي رنده نمودن انواع مواد غذايي با اشكال متفاوت را دارد. 

رنده برقي ارزان قيمت ناسا الكتريك با محفظه جداگانه 1.7 ليتري توانايي رنده كردن انواع ميوه ها، سبزيجات و سيب زميني را دارا است. رنده برقي ارزان قيمت ناسا NS-934 با رنده هاي متفاوت مي تواند سبزيجات و ميوه ها را به شيوه هاي متفاوت همانند قيمه، خلال، لايه لايه، مكعبي، نازك، شبكه اي، پوره اي و ... رنده نمايد. تمامي اين قابليت ها سبب شده كاربر در مواد غذايي خود بيشترين سليقه را به خرج دهد. 

موتور قدرتمند رنده برقي ناسا الكتريك NASA electric NS-934 توانايي ايجاد 150 وات توان را دارد. اين قدرت براي رنده نمودن انواع مواد غذايي سفت نيز كافي بوده و به طور قطع كاربر را راضي خواهد نمود. موتور رنده برقي ارزان قيمت NASA electric NS-934 صدايي بسيار اندك و لرزش كم ايجاد مي كند و محيطي آرام و دلنشين را ايجاد مي نمايد. ظاهر زيبا رنده برقي ناسا الكتريك ان اس 934 هر منتقد سخت گير را نيز راضي و شگفت زده خواهد كرد. 

برند ناسا از تيغه هاي تمام استيل با درصد خلوص بسيار بالا در رنده برقي ارزان قيمت NASA electric NS-934 استفاده نموده است. همين امر سبب شده مواد غذايي با بيشترين كيفيت در اختيار كاربر قرار بگيرند و تاثيري بر طعم مواد غذايي نداشته باشند. 

رنده برقي ارزان قيمت 150 وات با 7 رنده متفاوت ناسا الكتريك 934 از محفظه جداگانه براي مواد غذايي رنده شده، به ميزان 1.7 ليتر استفاده نموده است. اين محفظه با گنجايش بالا توانسته حجم بيشتري از مواد غذايي رنده شده در يك بار مصرف را فراهم آورده است. محفظه جداگانه بسيار بهداشتي و تميز بوده و هيچ تاثيري در رنگ و يا طعم مواد غذايي ايجاد نخواهد كرد. اين محفظه نشكن و شفاف بوده و به كاربر امكان مي دهد تمامي مراحل رنده شده را مشاهده نمايد. 

ناسا براي امنيت بيشتر كاربر از فيوز خودكار محافظت استفاده نموده است. ناسا الكتريك به لطف استفاده از اين تكنولوژي در رنده برقي 150 وات NASA electric NS-934 توانسته مانع از داغ شدن موتور شده و طول عمر بسيار بيشتري را ايجاد نمايد. مصرف كننده مي تواند در مواقع عجله اي و فوري در سريع ترين زمان ممكن، ماهرانه ترين و زيباترين برش ها را ايجاد نمايد. 

 

مشخصات ظاهري رنده برقي ناسا الكتريك NS-934

رنده برقي ناسا الكتريك 934 يك محصول ساده و در عين حال كم حجم است، كه به راحتي در فضاي آشپزخانه جاسازي مي‌شود و از آن راحت‌تر هم مورد استفاده قرار مي‌گيرد. دو رنگ محبوب و خواستني مشكي و قرمز براي رنگ بدنه اين محصول در نظر گرفته شده است كه كاربران را با چالش انتخاب رنگ روبرو مي‌سازد. جنس بدنه رنگي اين رنده از پلاستيك با كيفيت ABS بوده و استحكام و كيفيت آن رضايت بخش بوده است. محفظه يا كاسه مواد غذايي نيز از جنس پلاستيك شفاف بوده و قابليت مشاهده نمودن محتويات رنده شده داخل ظرف را فراهم نموده است. اين محفظه داراي ظرفيت 1.7 ليتر بوده و قابليت رنده كردن حجم زيادي از مواد غذايي مختلف را در يك بار استفاده دارد. اين قطعات به سادگي از هم جدا شده و قابليت شستشو در ماشين ظرفشويي را نيز دارند.

 

مجراي ورودي مواد غذايي كه بر بالاي درپوش رنده برقي قرار گرفته است، عريض بوده و اندازه مناسب آن باعث شده تا بتوان برخي از مواد غذايي و خوراكي را بصورت درسته به سمت تيغه‌هاي رنده هدايت نمود. خاموش و روشن نمودن اين رنده به سادگي فشار دادن دكمه‌اي بزرگ است كه بر بالاي درپوش قرار گرفته است. همچنين پايه‌هاي ضدلغزشي كه براي اين رنده برقي در نظر گرفته شده مانع از تكان خوردن و حركت دستگاه مي‌شود.

صفحات رنده

همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم، تعداد صفحات رنده در اين رنده برقي متنوع بوده و قابليت برش دادن مواد اوليه در اشكال مختلف را دارد. جنس تيغه‌هاي به كار رفته در اين رنده‌ها استيل زنگ نزن بوده و از اين رو مي‌توان با خيال راحت مدت زماني طولاني از آنها استفاده رد. چرا كه نه تغيير رنگ مي‌دهند و نه زنگ مي‌زنند. همچنين به سادگي و به دليل چند بار استفاده نيز كند نمي‌شوند. حتي در صورت كند شدن بعد از مدت زماني مشخص قابليت تيز شدن مجدد و مثل روز اول شدن را دارند. دقت داشته باشيد كه در صورت كند شدن تيغه‌ها نه تنها به خرد شدن مواد كمك نمي‌كند، بلكه باعث له شدن مواد غذايي خواهد شد.

تيغه‌ها و در واقع صفحات رنده اشكال مختلفي دارند، كه اين تنوع در شكل باعث شده تا كارآيي رنده برقي NS-934 افزايش يابد و براي برش دادن و درآوردن اشكال مختلف از آن استفاده نمود.

 

مشخصات فني و امنيتي

رنده برقي ناسا الكتريك NS-934 داراي موتوري قدرتمند با توان مصرفي 150 وات است، كه كارآيي دستگاه را به كلي افزايش داده است. در اين رنده برقي حرفه‌اي سيستم محافظتي يا همان ترموفيوز محافظتي تعبيه شده، كه در برابر حرارت واكنش نشان مي‌دهد. كارآيي اين موتور جلوگيري از دادغ شدن موتور است. در واقع اگر بيشتر از زمان تعيين شده با دستگاه كار كنيد، دماي داخلي آن افزايش يافته و به موتور فشار وارد خواهد شد. در اين حالت ترموفيوز حرارتي بصورت اتوماتيك دست به كار شده و براي چند دقيقه رنده را خاموش مي‌كند. تا دوباره دماي آن كاهش يافته و به حالت اول برگردد.

 


برچسب: بررسي رنده برقي ناسا الكتريك NS-934،كيفيت رنده برقي ناسا الكتريك NS-934،مشخصات رنده برقي ناسا الكتريك NS-934،قيمت رنده برقي ناسا الكتريك NS-934،خريد رنده برقي ناسا الكتريك NS-934،رنده برقي ناسا الكتريك NS-934،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۳:۲۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ميوه خشك‌كن مدل ناساالكتريكNS-1164

معرفي ميوه خشك كن ناسا الكتريك NS-1164

ميوه خشك كن ناسا الكتريك NS-1164 يكي از دستگاه‌هاي كاربردي براي خشك كردن ميوه است، كه اتفاقاً در فصل تابستان و زماني كه ميوه زياد در دسترس است بيشترين استفاده را دارد. ميوه خشك كن NS-1164 داراي بدنه‌اي از جنس پلاستيك با كيفيت ABS است. اين بدنه از استحكام و كيفيت بالايي برخوردار است و در عين حال وزن مناسب آن استفاده از ميوه خشك كن را راحت‌تر كرده است. بر روي بدنه پلاستيكي يك نمايشگر ديجيتالي LED تعبيه شده كه قابليت نمايش دادن زمان و دما را دارد. دو دكمه فيزيكي در پايين نمايشگر تعبيه شده، كه براي تنظيم دما و زمان به كار مي‌روند. اين ميوه خشك كن قابليت تنظيم دما از 40 تا 70 درجه سانتيگراد و تنظيم زمان از 1 تا 48 ساعت را دارد و همين عوامل كار كردن با آن را آسان نموده است.

ميوه خشك كن 5 طبقه ناسا الكتريك از 5 سيني متحرك از جنس پلاستيك ABS بهره مي‌برد، وجود اين 5 طبقه امكان خشك نمودن حجم زيادي از ميوه را در يك بار استفاده فراهم آورده است. يك درپوش پلاستيكي نيز بر روي اين طبقات قرار خواهد گرفت كه از نس پلاستيك بوده و دارايريچه خروج بخار مي‌باشد. همچنين اساس كار در اين ميوه خشك كن بر اساس المنت و فن صورت مي‌گيرد. المنت حرارت و گرما را توليد مي‌كند و  نيز اين گرما را از پايين به بالا به چرخش درمي‌آورد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد



مشخصات ظاهري ميوه خشك كن NS-1164

ميوه خشك كن ناسا الكتريك NS-1164 داراي بدنه‌اي از جنس پلاستيك با كيفيت ABS مي‌باشد. رنگ بدنه اين محصول مشكي بوده و به سبب براق بودنش جلوه خاصي به خود گرفته. پلاستيك به كار رفته در اين دستگاه از جنس پلاستيك ABS مي‌باشد، اين نوع خاص از پلاستيك در برابر حرارت و گرما مقاومت بالايي دارد و به هيمن دليل اصلاً گرما به بدنه منتقل نمي‌شود و به راحتي مي‌توان با بدنه دستگاه در تماس بود. در اين ميوه خشك كن از 5 سيني متحرك براي خشك كردن ميوه‌جات استفاده مي‌شود، اين 5 سيني متحرك از جنس پلاستيك ABS هستند و كيفيت بالايي دارند. بر روي اين سيني‌ها يك درپوش پلاستيكي تعبيه شده كه داراي دريچه تخليه خروج بخار مي‌باشد، بخار اضافي اين ميوه خشك كن از طريق دريچه‌ها خارج مي‌شود.

طبقات و ويژگي‌هاي آن

ميوه خشك‌كن مدل NS-1164  داراي 5 طبقه است. ابعاد مناسب طبقات قابليت اين را دارد كه شما در هر بار استفاده از هر طبقه 500 گرم ميوه ورق شده قرار دهيد و خشك كنيد. صفحات اين دستگاه به صورت مشبك مي‌باشند كه باعث انتقال سريع و بهتر حرارت بين طبقات مي‌شود. طبقات ميوه خشك‌كن مدل NS-1164 را مي‌توان به صورت مجزا از يكديگر به كار برد. صفحات ميوه خشك‌كن هر كدام داراي دسته‌هاي مجزا هستند كه استفاده و حمل آن‌ها را آسان مي‌كند. در هر بار استفاده از محصول مي‌توانيد هر تعداد طبقه كه نياز است را مورد مصرف قرار دهيد.

 

ميوه خشك‌كن مدل NS-1164 قابليت چرخش صفحات را دارا مي‌باشد. تمامي صفحات اين ميوه خشك‌كن با كمك اهرم و چرخ‌هاي كمكي مي‌چرخند. چرخش صفحات ميوه خشك‌كن باعث خشك شدن ميوه و سبزيجات به صورت 3 بعدي مي‌شود. به نحوي كه تمامي قسمت‌هاي ميوه و سبزيجات به صورت يكنواخت و يك اندازه خشك مي‌شود. چرخش صفحات و مشبك بودن آن‌ها به گردش دماي گرم به صورت يكسان كه از قسمت پايين دستگاه به بالا دميده مي‌شود، كمك مي‌كند؛ اين عمل باعث بهتر و يك دست خشك شدن مواد مختلف مي‌شود.

 

ويژگي هاي ميوه خشك كن NS-1164

با هم به بررسي ويژگي هاي ظاهري و هم چنين فني ميوه خشك كن مي پردازيم :

– توان اين دستگاه برابر 350 وات مي باشد.

– داراي امكان پيشرفته اي به نام ترموفيوز حرارتي است ؛ اين وسيله اين امكان را به ميوه خشك كن مي دهد تا زماني كه گرماي دستگاه از حد معيني بالا رفت باعث شود دستگاه به صورت خودكار قطع شده و خاموش شود ؛ اين براي ايمني و در امان ماندن دستگاه از سوختگي و خرابي بسيار ضروري است .

– ميوه خشك كن 5 طبقه مدل NS-1164 ، از نسل ميوه خشك‌ كن ‌هاي جديد است كه باعث مي شود در هر دفعه استفاده از اين دستگاه بتوانيد حدود 500 گرم ميوه درونش قرار داده و سپس به صورت خشك از آن استخراج كنيد.

 

صفحه نمايش LED

ميوه خشك‌كن مدل ناساالكتريكNS-1164   داراي صفحه نمايش LED است. بر روي اين صفحه نمايش دما و ساعت نمايش داده مي‌شود. در قسمت پايين صفحه نمايش 4 كليد وجود دارد كه هر كدام وظيفه بخصوصي را برعهده دارند. كليد پاور كه مخصوص خاموش و روشن كردن ميوه خشك‌كن است.
كليد TIME  و TEMP كه مخصوص درجه و زمان دستگاه است. با يك بار فشردن اين كليد مي‌توان ساعت و با دوبار فشردن آن مي‌توان درجه حرارت ميوه خشك‌كن را تنظيم كرد. كليد + و – مخصوص كم و زياد كردن درجه حرارت و زمان ميوه خشك‌كن است.

ميوه خشك‌كن مدل NS-1164 ناساالكتريك قابليت تنظيم درجه حرارتي بين 40C تا 70C را دارا است. شما براي هر بار استفاده بسته به حجم ميوه‌ها، ضخامت آن‌ها و ساعتي كه تنظيم كرده‌ايد مي‌توانيد درجه حرارت پيش فرض را بين 40 درجه تا 70 درجه تنظيم كنيد.

با فشردن كليد TIME مي‌توانيد در هر بار استفاده ميوه خشك‌كن را بر روي تايم 1 الي 48 ساعت كه به صورت پيش فرض در محصول تعبيه شده تنظيم كنيد. براي تنظيم زمان ميوه خشك‌كن بايد به ضخامت ميوه‌ها، اندازه آن‌ها و درجه حرارت مد نظر، توجه كنيد.

مشخصات فني

ميوه خشك كن ناسا الكتريك NS-1164 داراي توان مصرفي 350 وات است و قابليت بالايي در خشك كردن و گرفتن رطوبت ميوه‌ها دارد.  المنت حرارتي كه براي اين محصول به كار رفته است از جنس استيل بوده و قابليت توليد حرارت را دارد . فن تعبيه شده نيز حرارت و گرما را از پايين به سمت بالا به چرخش درآورده و با به جريان انداختن هواي گرم به خشك شدن و گرفتن رطوبت ميوه‌ها در مدت زمان كوتاه و بصورت يكنواخت كمك خواهد كرد.

در ميوه خشك‌كن مدل  NS-1164 ناساالكتريك ترموفيوز حرارتي تعبيه شده است كه ايمني دستگاه را تا حد قابل توجهي بالا برده است. ترموفيوز حرارتي به نحوي عمل مي‌كند كه زماني درجه حرارت دستگاه بيشتر از حد پيش فرض شده بالا برود، سنسورهاي حرارتي وارد عمل شده و دستگاه به صورت اتوماتيك خاموش مي‌شود. ترموفيوز حرارتي علاوه بر اينكه باعث بالا بردن طول عمر مفيد دستگاه مي‌شود، مانع آسيب رسيدن به قسمت‌هاي داخلي ميوه خشك‌كن نيز خواهد شد.

 


برچسب: بررسي ميوه خشك‌كن مدل ناساالكتريكNS-1164 ،كيفيت ميوه خشك‌كن مدل ناساالكتريكNS-1164 ،مشخصات ميوه خشك‌كن مدل ناساالكتريكNS-1164 ،قيمت ميوه خشك‌كن مدل ناساالكتريكNS-1164 ،خريد ميوه خشك‌كن مدل ناساالكتريكNS-1164 ،ميوه خشك‌كن مدل ناساالكتريكNS-1164،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۴:۴۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين لباسشويي جي پلاس مدل L880

معرفي ماشين لباسشويي جي پلاس 8 كيلويي مدل GWM-L880W

ماشين لباسشويي 8 كيلويي جي پلاس به 14 برنامه ي اصلي و 6 برنامه تكميلي براي شستشو مجهز است. اين مدل ماشين لباسشويي قابليت اضافه كردن لباس در زمان شستشو را دارد بنابراين مي توان در زمان فراموش كردن لباس ها از اين قابليت استفاده كرد. 6 حركت شستشو از مزيت هاي ماشين لباسشويي جي پلاس محسوب مي شود اين ويژگي هيچ گونه مواد شوينده اي را روي لباس ها باقي نمي گذارد و با 6 حركت مختلف شستشو، لباس ها را از آلودگي پاك مي كند و همچنين به تار و پود لباس نيز آسيبي وارد نمي كند. برنامه ضد آلرژي در ماشين لباسشويي جي پلاس 8 كيلويي مدل GWM-L880W تعبيه شده كه از اين برنامه مي توان براي افرادي كه به مواد شوينده حساسيت دارند استفاده كرد. برند جي پلاس ماشين لباسشويي هاي خود را با برنامه هاي كاربردي وارد بازار كرده كه هر كدام از برنامه ها مشخصات منحصر به فرد خود را دارند. موتور ماشين لباسشويي جي پلاس ۸ كيلويي مدل GWM-L880 از نوع پيشرفته با تكنولوژي دايركت درايو اينورتر است كه قابليت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقيقه را دارد. بر روي بدنه ماشين لباسشويي صفحه نمايش لمسي LED طراحي شده كه به وسيله ي آن مي توان تنظيمات دستگاه را انجام داد. شستشوي سريع در ۳۰ دقيقه از ديگر برنامه هاي شستشو لباسشويي محسوب مي شود كه با استفاده از اين برنامه مي توان در مدت زمان كوتاهي لباس ها را شستشو داد.در ادامه با فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا همراه باشيد.

 

 

 

14 برنامه شستشو براي ماشين لباسشويي 8 كيلويي جي پلاس

از ديگر برنامه كاربردي اين لباسشويي مي توان به شستشو با بخار اشاره كرد در واقع بخار باعث كاهش چروك در لباس ها مي شود و تمام ذرات ريز را از لباس جدا كرده و بدون آسيب زدن به تار و پود لباس ،آن ها را تميز مي كند. اين مدل لباسشويي 8 كيلويي جي پلاس قابليت از بين بردن انواع لكه ها را دارد و با استفاده از Time Delay نيز مي توان برنامه شستشو را در زمان دلخواه انتخاب كرد. لباسشويي جي پلاس برنامه هاي شستشو ديگري نيز دارد كه شامل شستشوي سريع در 30 دقيقه، قابليت تشخيص وزن لباس، برنامه اختصاصي جهت شستشوي لباس كودكان با قابليت بخار و برنامه شستشو در شب با صداي كم و حركات آرام ديگ مي شود. موتور دستگاه از نوع پيشرفته با تكنولوژي Direct Drive Inverter است كه سرعت چرخش آن به 1400 دور در دقيقه مي رسد

 

موتور دايركت درايو اينورتر چيست؟

همانطور كه احتمالا مي دانيد، موتورهاي ماشين لباسشويي هاي قديمي توسط يك تسمه به مخزن يا ديگ متصل مي شد و آن را به حركت در مي آورد. اما در لباسشويي هاي جديدي كه از موتور دايركت درايو استفاده مي كنند استفاده از تسمه از بين رفته و چرخش توسط نيروي مغناطيسي صورت مي پذيرد. هم چنين اين موتورها قابليت چرخش با دور بالا يا پايين را نيز دارند.

لباسشويي هاي نسل جديد كه داراي موتور دايركت درايو هستند، نسبت به نسل قديمي داراي صدا و لرزش كمتر و البته قدرت بيشتري هستند. يكي ديگر از مزاياي موتورهاي دايركت درايو مقاومت آن ها در برابر خرابي است! با وجود طول عمر بالاي اين موتور برند جي پلاس، موتور اين دستگاه را به مدت 10 سال گارانتي كرده است كه خيال شما را راحت مي كند.

مجهز به سنسور تشخيص وزن

يكي از قابليت هاي جذاب ماشين لباسشويي 8 كيلويي L880W سفيد وجود حسگر تشخيص وزن در آن است. اما شايد براي تان خيلي مشخص نباشد كه اين سنسور چه كاربردي دارد و چه كمكي به شما مي كند؟ شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه قصد داشته باشيد تعدادي از لباس هاي خود را جهت شستشو در دستگاه قرار دهيد اما به خاطر حجم و وزن كم آن مجبور باشيد تا صبر كنيد ميزان لباس هاي كثيف شما بيشتر شود و سپس ماشين لباسشويي را روشن كنيد.

اما با استفاده از اين قابليت شما بدون نگراني و به راحتي مي توانيد هر ميزان لباسي كه خواستيد را درون ماشين لباسشويي L880 قرار داده و با خيالي آسوده آن را بشوييد چرا كه با وجود اين سنسور ميزان آب و مواد شوينده اي كه مصرف مي شود بر اساس وزن لباسي است كه در لباسشويي قرار داده ايد.

 

قابليت افزودن لباس حين شستشو

ماشين لباسشويي جي پلاس مدل L880 اين قابليت را دارد تا در صورتي كه در حين شستشو متوجه شديد تعدادي از لباس هايي كه قصد شستن آن ها را داشته ايد، درون لباسشويي قرار نداده ايد را به بقيه لباس ها اضافه كنيد. همچنين قابليت حذف لباس نيز وجود دارد. براي اين كار كافيست تا فرايند شستشو را با استفاده از كليد Pause متوقف كنيد و پس از باز شدن قفل درب، لباس ها را حذف يا اضافه كنيد.

 

شستشو با بخار

شايد يكي از مهم ترين ويژگي هاي ماشن لباسشويي L880 استفاده از فناوري شستشو با بخار باشد. به كمك اين قابليت شما شستشوي با كيفيت تري را تجربه خواهيد كرد و باعث مي شود كه لكه ها سريع تر و بهتر تميز شوند. مزيت ديگر استفاده از بخار از بين رفتن باكتري ها و ويروس ها و عوامل آلرژي زا است.

همچنين اگر يكي از دغدغه هاي شما پس از شستشوي لباس ها چروك شدن بيش از حد آن هاست خبر خوشي براي شما داريم. شستشو با بخار باعث مي شود كه لباس ها پس از شستشو كمترين ميزان چروك را داشته باشند.

نكته قابل توجه ديگر وجود برنامه اختصاصي ماشين لباسشويي جي پلاس جهت شستشوي لباس كودكان با قابليت بخار است كه با نام KidsWear Steam شناخته مي شود.

 

عمليات سري و بي صدا در نيمه شب!

تا به حال براي تان اتفاق افتاده است كه در ساعات پاياني شب متوجه شويد لباسي كه براي فردا صبح به آن نياز داريد نياز به شستشو دارد و شما اين قضيه را فراموش كرده بوديد؟ طبيعتا در آن ساعت امكان روشن كردن ماشين لباسشويي وجود ندارد. البته بهتر است بگوييم در گذشته اين امكان وجود نداشت اما با خريد ماشين لباسشويي جي پلاس مدل L880 شما ديگر اين نگراني را نداريد چرا كه اين دستگاه مجهز به برنامه شستشو در شب با صداي كم و حركات آرام ديگ (Night Wash) مي باشد.

 

برنامه هاي شستشوي ماشين لباسشويي جي پلاس L880

به جرات مي توان گفت كه با وجود 14 برنامه اصلي شستشو و همچنين 6 برنامه تكميلي، ماشين لباسشويي L880W سفيد جي پلاس يكي كامل ترين ها در اين زمينه است.

در اينجا به برخي از اين برنامه ها اشاره خواهيم پرداخت:

·        شستشوي سريع در 30 دقيقه (Quick 30)

·        برنامه اختصاصي جهت شستشوي لباس كودكان با قابليت بخار (KidsWear Steam)

·        مجهز به شستشوي بخار (Steam Cloud)

·        قابليت از بين بردن انواع لكه‌ها (Stain)

·        برنامه شستشو در شب با صداي كم و حركات آرام ديگ (Night Wash)

·        انجام شستشو در زمان دلخواه (Time Delay)

 

 

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي جي پلاس مدل L880 ،كيفيت ماشين لباسشويي جي پلاس مدل L880 ،مشخصات ماشين لباسشويي جي پلاس مدل L880 ،قيمت ماشين لباسشويي جي پلاس مدل L880 ،ماشين لباسشويي جي پلاس مدل L880،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۱:۲۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)