لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-8415 T

ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-8415 T

ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T از محصولات خانواده بزرگ برند دوو می باشد که با ظرفیت 8 کیلو گرم وارد بازار شده و از موتور دایرکت درایو برخوردار است. سیستم بخارشوی تعبیه شده در ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T ، آب را به بخار تبدیل می کند و باعث ضد عفونی و تمیز تر شدن لباس ها می شود. فناوری نانو سیلور از مزیت های مهم ماشین لباسشویی 8 کیلویی دوو به شمار می آید با استفاده از این فناوری می توان بوی نامطبوع و باکتری های موجود در لباس ها را از بین برد. برای ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T حدود 15 برنامه شستشو در نظر گرفته شده که شامل شستشو دستی ، لکه بری، شستشوی اتوماتیک مخزن، آبکشی و خشک کن، شستشوی سریع 19 دقیقه، پیش شستشو و... می شود. میزان صدای شستشو در این مدل حدود 47 دسیبل بوده و همچنین از میزان صدا در حالت آبکشی 76 دسیبل برخوردار می باشد. تسمه در موتور دایرکت درایو (direct drive) ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T حذف شده و موتور به صورت مستقیم به دستگاه متصل می شود و همین امر سبب شده که لباسشویی در زمان استفاده لرزش کمتری دارد و در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی مجهز به موتور Direct Drive اینورتر با قیمت اقتصادی هستید، لباسشویی دوو مدل DWK-8415T رنگ سفید را به شما توصیه میکنم. در موتور دایرکت درایو تسمه حذف شده و موتور به صورت مستقیم به دیگ شستشو متصل است که باعث می شود موتور در زمان استفاده لرزش و صدای کمی داشته باشد.

این محصول ساخت شرکت معتبر دوو است و قابلیت چرخش 1400 دور در دقیقه را داراست. از جمله ویژگی های مدل DWK-8415T فناوری نانو سیلور و سامانه ی بخارشوی میباشد که از ارزش های مهم این لباسشویی به شمار میرود.

 

سیستم های حرفه ای شستشو در ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی

شروع شستشو با تاخیر یکی از برنامه های شستشوی لباسشویی دوو است این ویژگی به شما کمک میکند که شستن لباس ها را در صورت نیاز به تاخیر بیندازید تا در زمان دیگری شستن لباس ها را انجام دهد. از نکات مهم در ماشین لباسشویی دوو می توان به تنظیم دور خشک کن در دستگاه اشاره کرد که کار را بسیار آسان کرده و کیفیت شسشتو را بالاتر برده است. ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T دارای سیستم پیشرفته نانو سیلور می باشد. تکنولوژی نانوسیلور مبتنی بر خواص یون های نقره در ابعاد 0.1 تا 100 نانومتر است. زمانیکه ماده ای به کوچکی تجزیه می شود خواص جدید را ایجاد کرده و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجر به نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود. این سیستم می تواند برای ضدعفونی و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم در ماشین لباسشویی دوو سری کاریزما 8 کیلویی مدل DWK-8415 T قابلیت از بین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی در هزینه برق و ایجاد منطقه عاری از باکتری را دارد. این سیستم جزو یکی از استانداردهای یک لباسشویی حرفه ای می باشد.

 

قابلیت های مدل DWK-8415T

استفاده سریع از لباس ها بعد از شستشو:

با اجرای برنامه Rinse + لباس ها دوباره در مرحله خشک کن قرار میگیرد. همچنین با قابلیت Easy Iron در ماشین لباسشویی کاریزما، نگرانی خاصی بابت اتوکشی لباس ها بعد از شستشو ندارید. در نتیجه کمترین میزان چروکی، سهولت در اتوکشی و صاف کردن لباس را به همراه دارد.

مصرف انرژی :کمترین میزان مصرف انرژی (+++A) ، از مزایای لباسشویی دوو به شمار میرود که یعنی 60% تراز مصرف انرژی کمتر دارد و تا 40% در مصرف آب صرفه جویی میکند.

نوع موتور ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی 8415T دوو از نسل جدید موتورهای دایرکت درایو با چرخش 1400 دور در دقیقه بهره می برد.

موتور Direct Drive مستقیما به دیگ متصل شده و آن را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پایین آورده و عمر ماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و در نتیجه می توان ظرفیت ماشین لباسشویی و دیگ آن را نیز افزایش داد.

لباسشویی DWK-8415T، که جزء لباسشویی هایی با موتورهای بدون تسمه یا همان دایرکت درایو است دارای مزایای مختلفی می باشد، از جمله:

·       بهبود راندمان موتور با حذف تسمه

·       کاهش لرزش لباسشویی باتوجه به بالانس شدن وزن موتور

·       با توجه به قطر زیاد سیم پیچ و جریان مستقیم DC احتمال خرابی این موتورها بسیار کم است.

·       برای خریدی راحت و مطمئن به سایت اعتماد کالا مراجعه نمایید.

 

بهره مندی از فناوری نانو سیلور

وجود فناوری نانوسیلور در ماشین های لباسشویی موجب از بین بردن بیش از ۶۵۰ نوع باکتری مختلف است.

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی حدود ۴۰۰ میلیارد یون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به این ترتیب خاصیت استریل کنندگی آن ۹۹ درصد است.

جالب است بدانید که این خاصیت ضد باکتری تا ۳۰ روز پس از شستشو در لباس باقی می ‌ماند. 

 

رتبه مصرف انرژی

این لباسشویی بسیار کم مصرف است و رتبه مصرف انرژی آن (%35-) +++A است که در جلوگیری از اتلاف مصرف انرژی تاثیر زیادی دارد و از نظر اقتصادی هم بسیار با صرفه است.

ش

۱۵ برنامه شستشوی کامل لباس ها

شستشوی کامل لباس ها با وجود ۱۵ برنامه در لباسشویی دوو مدل DWK-8415T ، باعث شسته شدن تمامی البسه به بهترین شکل میشود. پاکیزگی در عین حفظ بافت لباس به بهترین شکل، از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می رود.

Cotton : شستشوی لباس های کتانی، پنبه ای و رنگ ثابت

Cotton Eco : شستشوی لباس های کتانی بدون افت کیفیت

Steam Care : شستشوی با بخار و از بین بردن عوامل حساسیت زا

Sensitive : شستشوی لباس های ظریف

All In : برنامه ای برای شستشوی تمامی لباس ها در یک زمان

Synthetics : البسه پلی آمید و پلی استر یا الیاف مصنوعی

Heavy Wash : برنامه شستشو مناسب برای لباس های بسیار کثیف

Hand Wash : شبیه سازی شستشوی دستی لباس های رنگی

Anti Stain : برنامه مناسب برای شستشوی لباس هایی که لکه دارند

Drum Clean : آماده سازی لباسشویی دوو برای شستشوی بهتر

Wool : لباس های پشمی که قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارند

Express 19 : شستشو در عرض 19 دقیقه، مناسب برای لباس های محدود

Rinse + Spin : آبکشی لباس ها و انجام برنامه خشک کن

Spin : اجرای برنامه خشک کن به تنهایی

Drain : اجرای عملیات تخلیه

 


برچسب: بررسی ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-8415 T،قیمت ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-8415 T،خرید ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-8415 T،فروش ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی مدل DWK-8415 T،ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی ،ماشین لباسشویی دوو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۷:۱۲ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)