لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019

 یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که ما در بررسی کیفیت یخچال اسنوا به آن پرداخته ایم. یخچال های اسنوا از نظر کیفیت و دوام مورد خوبی برای خرید می باشند همچنین این یخچال ها چون ایرانی هستند قطعات داخلی آن ها راحت تر در ایران پیدا می شوند و در صورت آسیب شما می توانید آسان تر تعمیرکار مربوط به تعمیرات یخچال اسنوا را پیدا کنید همچنین یخچال اسنوا در ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا بیشتر آشنا خواهیم کرد. نام اصلی این برند: ارکان ساختار نوین ایرانیان می باشد که به طور اختصاری اسنوا خوانده می شوند.

اسنوا در سال 1384 به کمک مهندسان و کارشناسان ایرانی کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به کار کرد و با شعار : روی ما حساب کنید، توانست فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

این شرکت در ابتدا به تولید اجاق گازو کولر آبی پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگی متعددی مانند تلویزیون را تولید و عرضه می کند و حدود 70 درصد قطعاتی که در محصولاتش به کار می رود ایرانی می باشد.

 

یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هایپر 38 فوت مدل sn6-sn5-1019

یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هایپر 38 فوت مدل sn6-sn5-1019دارای 622 لیتر است. جادار بودن و در عین حال عملکرد عالی و مناسب از ویژگی های این یخچال فریزر اسنوا می باشد. این یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری هایپر 38 فوت مدل sn6-sn5-1019 از کمپرسور نسل جدید High Efficiency برخوردار است. از ویژگی های این کمپرسور می توان به صدای بسیار کم و مصرف انرژی پایین آن اشاره کرد. رده مصرف انرژی این یخچال فریزر دوقلو، +A می باشد که جزو محصولات کم مصرف می باشد. ابعاد هر کشو به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید مواد غذایی منجمد را در داخل آن جای دهید. همچنین فریزر این محصول دارای دو طبقه داخل فریزر بوده که برای منجمد کردن مواد ضروری مورد نیاز روزانه است. لامپ های موجود در این محصول، لامپ های LED کم مصرف و پربازده می باشد. این محصول دارای فیلتر تصفیه هوای نانو کربن دوگانه می باشد. این محصول دارای سیستم سرمایش هوشمند می باشد. این فناوری مانند یک ترموستات عمل می کند و دمای یخچال را دائما بررسی می کند تا دمای محیط یخچال با گذاشتن غذاها و نوشیدنی های گرم دچار تغییر نشود. همچنین این یخچال فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا دارای آبسردکن اتومات متصل به آب شهر می باشد. 

 

یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019 یکی از محصولات باکیفیت و مدرن اسنوا است. این دستگاه به دریچه گردش هوای چندگانه مجهز شده است که مواد غذایی داخل یخچال تازه می‌ماند. یخچال و فریزر دوقلو اسنوا دارای یک فیلتر تصفیه هوای نانو کربن دوگانه است که بوی نامطبوع داخل دستگاه را از بین می‌برد. به طوری که این فیلتر مانع کپک زدن و فاسد شدن مواد غذایی می‌شود. همچنین، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات در مدل SN6-1019 تعبیه شده که از خراب شدن آنها جلوگیری می‌کند.

یخچال و فریزر دوقلو اسنوا فضای جاداری برای قرار دادن انواع مواد غذایی دارد. به طوری که ظرفیت یخچال ۳۶۸ لیتر و فریزر ۲۷۰ لیتر گنجایش دارد. این محصول به سیستم سرمایش هوشمند مجهز شده که بازدهی خنک کنندگی یخچال را افزایش می‌دهد. مدل SN6-1019 به یک مخزن آب سردکن مجهز شده که از یخ‌ساز نیمه اتوماتیک بهره می‌برد. همچنین‌، یخچال و فریزر دوقلو اسنوا در برابر برفک مقاوم است و آنها را ذوب می‌کند.

 

سیستم برفک‌زدایی

در مورد یخچال‌های اسنوا باید بگوییم که داخل آن سیستم برفک‌زدایی دیجیتال وجود دارد و این یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد به حساب می‌آید. زمانی که برفک داخل این یخچال تجمع پیدا می‌کند، عمر آن را کاهش می‌دهد و انرژی یخچال را می‌گیرد اما این سیستم برفک‌زدا باعث شده که هزینه‌های جانبی کم شود و طول عمر دستگاه هم افزایش پیدا کند، در نتیجه شما مجبور نیستید که به صورت دستی این برفک‌ها را از بین ببرید.

صدای پایین کمپرسور

یکی از مزایا و ویژگی‌های مهمی که در مورد یخچال اسنوا وجود دارد و یک ویژگی منحصربه‌فرد در برند اسنوا به حساب می‌آید، همین پایین بودن صدای کمپرسور است که باعث می‌شود شما کمترین سروصدا را در آشپزخانه‌تان تجربه کنید.

قابلیت انجماد سریع

اگر شما بهترین یخچال اسنوا را پیدا کرده و خریداری کنید، متوجه می‌شوید که داخل آن قابلیت انجماد سریع وجود دارد که باعث می‌شود مواد غذایی سریع منجمد شوند.

سیستم آلارم خودکار

اگر بهترین یخچال اسنوا را خریداری کنید، متوجه سیستم آلارم خودکار داخل آن می‌شوید. زمانی که به هر دلیلی مثل سطح شیب‌دار، درب یخچال به خوبی بسته نشود و از داخل یخچال هوای خنک بیرون بیاید و خنکی داخل آن برطرف شود، در نتیجه سیستم آلارم خودکار کار خودش را انجام می‌دهد و و این موضوع را به شما اطلاع می‌دهد تا سریعاً درب یخچال بسته شود و مشکلی برای داخل آن اتفاق نیفتد.

 

یخچال اسنوا ساخت کجاست؟

در بررسی کیفیت یخچال اسنوا قطعاً برای شما مصرف کنندگان عزیز سوال پیش می آید که یخچال اسنوا ساخت ‌کجاست؟ خوب است بدانید که یخچال های اسنوا ساخت کشور ایران هستند و در همین کشور تولید و عرضه می گردند.

مزایای یخچال اسنوا از نظر مصرف کنندگان این محصول

·       عمر مناسب

·       دوام عالی و بالا

·       ظاهری جالب و شیک

·       طراحی دقیق

·       سنسور اندازه گیری دما

·       دستگاه یخ ساز

·       پانل های رابط کاربری خارجی

 

 

سوالات متداول

ارور RT  در یخچال اسنوا علامت چیست؟

این ارور یا خطا به معنای این است که سنسور اندازه‌گیری دمای محیط دچار قطعی برق شده است.

آیا یخچال اسنوا نیاز به شارژ گاز دارد؟

بله. یکی از مشکلاتی که ممکن است در مورد این یخچال اتفاق بیفتد، این است که بعد از مدتی نیاز به شارژ گاز فرئون پیدا می‌کنید که در طولانی مدت به وجود می‌آید. اگر از عمر یخچال گذشته باشد، حتما باید برای انجام آن به متخصص یا سرویس‌کار مراجعه کنید.

یخچال اسنوا چقدر عمر می کند؟

اگر بخواهیم یک عدد میانگین برای آن نام ببریم، باید بگوییم که یخچال‌های اسنوا حدود ۱۵ سال عمر می‌کنند و بعد از این مدت زمان شاید نیاز به تعمیر پیدا کنند اما همه چیز بستگی به نحوه تعمیر و نگهداری هم دارد.

 


برچسب: بررسی یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،کیفیت یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،مشخصات یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،قیمت یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019فخرید یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،فروش یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1019،یخچال و فریزر دوقلو اسنوا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۸:۵۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)