لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250

مارک میگل ساخت کجاست ؟ ایران

خب در اینجا به سراغ سوال اصلیمون میگل ساخت کجاست برویم .میگل را می توان یکی از برند های لوازم خانگی ایرانی دانست که انواع محصولات لوازم برقی کوچک آشپزخانه ها را تولید می کند ، این برند حدود 30 سال پیش تاسیس شده است . میگل در شرکت بازرگانی سنجه کیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی در ایران آغاز کرده است .
شرکت بازرگانی سنجه کیش شرکتی است که نمایندگی برندهای بزرگی چن دلونگی ، فلر ، متئو و …. را برعهده دارد .می توان گفت که به تازگی برند میگل را به زیر مجموعه های خود اضافه کرده است.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

نمایندگی میگل در بازار

در بازار ایران با توجه به آن که خود برند میگل نیز ساخت کشور می باشد نمایندگی های زیادی در سرتاسر ایران بزرگ نیز دارد تنها کافیه تا با یک سرچ ساده نزدیک ترین نمایندگی میگل را نزدیک به مکان خود پیدا کنید .

هدف از تاسیس برند میگل (Migel)

هدف برند میگل ارائه برترین محصولات و کالا ها متناسب با سبک و روش زندگی مدرن جدید ایرانی البته مطابق با استانداردهای کیفیت اروپایی بوده است به همین دلیل خیلی از افراد مشتاق به خرید محصولات این برند ایرانی هستند چرا که سبک و ظاهر جذاب محصولات این برند افراد زیادی را سمت خود جذب کرده است .

 

بررسی همزن میگل مدلGMB 250WS/BKS

همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه هستند که معمولاً در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. همزن مدل «GMB 250 WS/BKS» یکی از محصولات کاربردی ساخت برند «میگل» (Migel) است که از نوع همزن‌های پایه‌دار است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار شده است. این مدل مانند دیگر محصولات برند میگل، از طراحی ساده و ارگونومیک برخوردار است و با یک کاسه همراه شده است. کاسه این مدل، از جنس پلاستیک تهیه شده و قابلیت چرخش با دست را دارد. همزن GMB 250 WS/BKS با دو سری مخصوص ارائه شده است که علاوه‌بر هم‌زدن یا میکس‌کردن، از قابلیت خمیرزنی و همچنین ورز دهنده نیز برخوردار است. این سری‌ها از جنس کروم ساخته شده‌اند که از مقاومت خوبی برخوردارند. یکی از مزایای این مدل امکان تنظیم سرعت کارکرد آن در ۶ سطح از کم تا زیاد است. تنظیمات سرعت دستگاه از طریق دکمه‌ی تعبیه‌شده روی بدنه‌ی دستگاه امکان‌پذیر است. با استفاده از دکمه‌ی آزادکننده، سری‌های همزن جدا شده و به‌راحتی تعویض و شسته می‌شوند.

همزن‌های برقی ازجمله وسایل کاربردی خانه هستند که معمولاً در دو نوع پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌شوند. همزن مدل «GMB 250 WS/BKS» یکی از محصولات کاربردی ساخت برند «میگل» (Migel) است که از نوع همزن‌های پایه‌دار است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار شده است. این مدل مانند دیگر محصولات برند میگل، از طراحی ساده و ارگونومیک برخوردار است و با یک کاسه همراه شده است. کاسه این مدل، از جنس پلاستیک تهیه شده و قابلیت چرخش با دست را دارد. همزن GMB 250 WS/BKS با دو سری مخصوص ارائه شده است که علاوه‌بر هم‌زدن یا میکس‌کردن، از قابلیت خمیرزنی و همچنین ورز دهنده نیز برخوردار است. این سری‌ها از جنس کروم ساخته شده‌اند که از مقاومت خوبی برخوردارند. یکی از مزایای این مدل امکان تنظیم سرعت کارکرد آن در 6 سطح از کم تا زیاد است. تنظیمات سرعت دستگاه از طریق دکمه‌ی تعبیه‌شده روی بدنه‌ی دستگاه امکان‌پذیر است. با استفاده از دکمه‌ی آزادکننده، سری‌های همزن جدا شده و به‌راحتی تعویض و شسته می‌شوند.

 

 

ضمانت و گارانتی همزن میگل مدلGMB 250WS/BKS

انواع محصولات میگل همراه با ضمانت و گارانتی 2 ساله به فروش می رسند و مضاف برآن به مدت 10 سال خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می دهد . پس اگر به دنبال برند ایرانی هستید که از ضمانت و گارانتی معتبری برخوردار باشد و همچنین در طول استفاده خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه بدهد توصیه می کنم به سراغ برند میگل بروید و محصولات آن را قبل از خرید کالای مورد نظر خود بشناسید .

ویژگی های همزن میگل مدلGMB 250WS/BKS

·        همزن‌ها و قلاب‌ها از جنس کروم
دکمه‌ی آزادکننده‌ی کاسه روی پایه

·        سایر توضیحات

·        دارای درپوش روی کاسه مجهز به موتور AC چرخش کاسه به صورت دستی دارای دکمه آزاد کننده سری (Eject) همزن و قلاب تهیه شده از جنس کروم

·        جنس کاسه:پلاستیک

·        نوع کاسه:ثابت

·        تعداد پره‌های همزن:دو عدد

·        تعداد تنظیمات سرعت:شش عدد

·        دستگاه آماده سازی غذا:خمیرزن

·        تعداد سری:دو عدد:

·        محدوده توان مصرفی:۲۰۰ تا ۳۰۰ وات

·        عملکرد:عملکرد توربو (Turbo)

·        ابعاد:۲۹.۳x۲۱.۶x۳۴ سانتی‌متر

·        قابلیت‌ها:تنظیم سرعت

·        امکانات ظاهری:کاسه

·        جنس پره:استیل

·        ظرفیت کاسه:۲.۵

·        حداکثر توان مصرفی:۳۰۰

·        طول سیم:۱۰۰ سانتی متر

·        وزن:۲.۲ گرم

 

همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250 یک هم زن با همه قابلیت هایی است که کاربران از این دستگاه انتظار دارند. برند میگل این همزن برقی را در 2 رنگ مشکی و سفید تولید و به بازار عرضه می کند. این لوازم برقی خانگی متعلق به برند میگل نیز مثل سایر محصولات آن در عین سادگی بسیار شیک طراحی شده است. روش کار کردن با این هم زن برقی فوق العاده راحت است و به دلیل داشتن طراحی ارگونومیک (Ergonomic) شما را خسته نمی کند.

ویژگی های همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250
از مهم ترین ویژگی های همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاسه دستگاه
کاسه این دستگاه هم زن از جنس پلاستیک ساخته شده است. حین انجام کار اگر لازم داشته باشید می توانید آن را با دست بچرخانید.

سری های همزن
این همزن کاسه دار دارای دو نوع سری متفاوت با کارایی های مختلف است. بنابراین با استفاده از آن علاوه بر کارهای هم زدن و مخلوط کردن مواد، امکان انجام خمیر زدن و ورز دادن نیز وجود دارد. سری ها این همزن 2 ویژگی بسیار با ارزش دارند:

·        جنس عالی: جنس سری های این دستگاه از کروم است. به همین دلیل مقاومت و دوام بسیار خوبی دارند.

·        قابلیت تعویض و شستشو: سری های دستگاه همزن را با دکمه آزاد کننده آن می توانید از دستگاه جدا کنید. به این ترتیب به راحتی قادر به تعویض و شستشوی آن ها پس از هر بار استفاده خواهید بود.

سرعت دستگاه
سرعت کارکرد همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250 را می توانید با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. تنظیم سرعت این دستگاه در 6 سطح از سرعت کم تا زیاد با دکمه روی بدنه دستگاه امکان پذیر است.

 

سوالات متداول

برند میگل ساخت کدام کشور است ؟

قطعا با توجه به نام این برند حدس هایی زده باشید ، میگل نام یک برند ایرانی است که انواع لوازم خانگی کوچک را روانه بازار می کند .

کیفیت محصولات میگل چگونه است ؟

با توجه به گارانتی و ضمانتی که میگل برای محصولات خود در نظر گرفته است می توان گفت که محصولات برند میگل اطمینانی هستند و از کیفیت خوبی برخودارند .

migel ساخت کجاست ؟

محصولات برند migel که به فارسی آن را با نام میگل می خوانند ، در کشور ایران ساخته می شوند .

زودپز میگل ساخت کجاست ؟

در پاسخ به سوال زودپز میگل ساخت کجاست باید بیان کنیم که لوازم خانگی میگل ساخت کشور ایران می باشد .

 

 


برچسب: بررسی همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250،کیفیت همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250،قیمت همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250،مشخصات همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250فخرید همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250،همزن کاسه دار میگل مدل GMB 250،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۰۱ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)