لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715

برند ایکس ویژن ساخت کجاست؟ 

به احتمال زیاد نام مادیران به گوشتان خورده است. این شرکت در سال ۸۵ برند ایکس ویژن را با هدف تولید لوازم صوتی و تصویری تأسیس کرد. مادیران با این کار قصد داشت تا بتواند تلویزیون‌هایی با قیمت مناسب تولید کند که در مقایسه با محصولات خارجی ارزش خرید بیشتری داشته باشند. حال با گذشت ۱۵ سال در داخل کشور تلویزیون‌های این سازنده محبوبیت بالایی دارند و قطعا یکی از انتخاب‌های اصلی افراد به حساب می‌آید. این برند در حال حاضر توانسته عنوان پرفروش‌ترین سازنده داخلی تلویزیون را بدست بیاورد که این موضوع نشان از کیفیت و رضایت مشتریان دارد.در ادامه این مطلب با اعتماد کالا همراه باشید.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن  مدل 55XYU715

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ‌ویژن سری 7 مدل xyu715 در سایز 55 اینچ محصول جدید ایکس ویژن است. تلویزیون هوشمند xyu715 ایکس ویژن با وضوح تصویر ULTRA HD 4K نسبت به نسل پیش از خود، چهار برابر پیکسل بیشتری داشته که در نهایت باعث مشاهده تصاویری واضح‌تر و پرجزئیات‌تر می شود. همچنین پشتیبانی تلویزیون ایکس ‌ویژن سری 7 مدل xyu715 از تکنولوژی HDR10 رنگهایی زنده و واقعی را به نمایش می‌گذارد. پنل IPS تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ‌ویژن سری 7 مدل xyu715 در پخش تصاویر با کیفیت و ثبات رنگ بیشتر کمک میکند. سیستم عامل اندروید ورژن 11 به همراه نرم افزارهای کاربردی نصب شده در این سری از تلویزیون‌های هوشمند، قابی فراتر از یک نمایشگر معمولی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

 

وضوح تصویر ULTRA HD 4K

تلویزیون هوشمند 55xyu715 ایکس ویژن دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K است و برای تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز بهترین انتخاب است. وضوح تصویر در تلویزیون های 4K چهار برابر تلویزیون‌های FULL HD است اگر چه این وضوح برای تماشای بسیاری از محتواهای درحال پخش مناسب است ولی برای لذت بردن از محتوای تولید شده با کیفیت 4K، تلویزیون های ULTRA HD 4K گزینه مناسب تری هستند.

تکنولوژی HDR 10

تلویزیون هوشمند xyu715 ایکس ویژن از تکنولوژی 10 HDR پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی 10 HDR با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد. پشتیبانی از تکنولوژی HDR 10 روی پورت USB رنگ هایی فراتر از واقعی را نمایش می دهد. تکنولوژی HDR 10 با افزایش کنتراست و عمق تصاویر نیز جزئیات بیشتری از تصویر را در تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل xyu715 به نمایش می گذارد.

 

طراحی مدرن با حفظ استاندارد زیبایی

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ‌ویژن سری 7 مدل xyu715 با طراحی ظریف و زیبا در سایز 55 اینچ، نمایی مدرن به محیط اطراف خود هدیه میکند. ابعاد این تلویزیون با توجه به 55 اینچ بودن برای خانه و فضای متوسط و بزرگ مناسب است.

 

تلویزیون xyu715 ایکس ویژن

سیستم عامل اندروید ورژن 11 تلویزیون هوشمند xyu715 ایکس ویژن، به همراه نرم افزارهای کاربردی نصب شده، یک محصول هوشمند واقعی است. با اتصال به اینترنت در این تلویزیون، امکانات وسیع و متنوعی از دنیای سرگرمی اینترنت در اختیار مخاطب خواهد بود.

قابلیت های WIFI Direct و WIFI Screen Mirror در تلویزیون مدل 55xyu715 ایکس ویژن، نیاز به استفاده از کابل برای اتصال تلویزیون به اینترنت و گوشی را از بین خواهد برد. اگرچه درگاه‌های متعدد و متنوعی مانند دو درگاه USB2.0 و سه درگاه HDMI برای اتصال دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی به تلویزیون، در تلویزیون سری 7 مدل xyu715 قابل دسترس است.

 

اتصال بی‌سیم و تکنولوژی WIFI Screen Mirror

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715 مجهز به قابلیت WIFI Screen Mirror است. با این تکنولوژی کاربران می‌توانند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل در کنار خانواده بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

اتصالات و درگاه‌ها

2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI و Bluetooth در تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس ویژن سری 7 مدل xyu715 امکان اتصال انواع دستگاه‌های خارجی همچون فلش، هارد اکسترنال، کنسول‌های بازی و موبایل را به تلویزیون فراهم می‌کند.

 

پنل IPS

پنل IPS تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل xyu715 سایز 55 اینچ، لذت تماشای تصاویر در تمام زوایا را بدون افت کیفیت و افت رنگ به بیننده هدیه می دهد. همچنین برای محیط های پر نور نیز، انتخاب تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 7 مدل xyu715 با پنل IPS انتخاب مناسبی است.

 

رزولوشن تلویزیون

در حال حاضر تلویزیون‌های موجود در بازار کیفیت HD، FHD، 4K و یا 8K دارند. این نمادها رزولوشن تلویزیون شما را نشان می‌دهد. هر چقدر که رزولوشن بالاتری داشته باشیم، پیکسل‌های بیشتری در هر اینچ قرار می‌گیرند و به این ترتیب به نوعی کیفیت افزایش پیدا می‌کند.

البته کیفیت صرفا به رزولوشن نیست و به پنل و نوع پنل و قابلیت‌هایی مانند HDR و موارد دیگر بستگی دارد. نکته‌ی مهمی که در اینجا وجود دارد این است که یک تلویزیون 4K زمانی می‌تواند تمام کیفیت خود را مقابل چشمان شما قرار دهد که محتوایی 4K را در آن اجرا کنید.

 

 

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 55 اینچ مدل 55XYU715 به سیستم عامل اندروید نسخه 11 تجهیز شده است و سرگرمی های اینترنتی همچون گوش دادن موسیقی انلاین تماشای فیلم و سریال ، مشاهده زنده وضعیت آب و هوا و اوقات شرعی ، مشاهده اخبار ایران و جهان و.... بهره می برد. همچنین اپلیکیشن های پرطرفدارا فیلیمو و دیجی کالا بصورت پیش فرض در این تلویزیون نصب شده است. این تلویزیون هوشمند به قابلیت wifi screen mirror مجهز است ، این سیستم می تواند به راحتی گوشی موبایل شما را بدون اتصال سیم به تلویزیون متصل کرده و صفحه گوشی شما به صفحه تلویزیون تبدیل می شود و می توانید در صفحه بزرگ تلویزیون کارهای خود را انجام دهید. وجود 2 درگاه USB ، 3 درگاه HDMI و همچنین سیستم Bluetooth جزو درگاه های مهم در این ال ای دی می باشد و دستگاه های دیگر را از طریق این درگاه ها به تلویزیون متصل کرد مانند ، لب تاپ ، تبلت ، گوشی ، هارد خارجی ، کنسول های بازی می توانند به تلویزیون بصورت بیسیم و باسیم متصل شوند.


برچسب: بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715،کیفیت تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715،قیمت تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715،مشخصات تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715،خرید تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715،تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۷:۳۳ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)