لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212

برند سازنده چرخ خیاطی جانتک

شاید بارها اسم ژانومه را شنیده باشید. ژانومه همان برند سازنده چرخ خیاطی جانتک مدل SPD با پایه، سوزن نخ کن و درب است که بیش از ۳۰ مدل گوناگون را تولید کرده است که انتخاب را برای کاربران بسیار آسان کرده است. میزان برق مصرفی این چرخ ها از ۲۲۰ تا ۲۴۰ وات است. ژانومه یک شرکت ژاپنی است که در زمینه‌ لوازم خانگی باکیفیت تجربه‌ی شایانی دارد.

این شرکت به واسطه‌ی کیفیت و اعتباری که دارد نمایندگی های زیادی را در سراسر دنیا دارد. برخی از این نمایندگی ها در ایران قدمت ۵۰ ساله دارند. این شرکت خدمات پس از فروش را برای مصرف کنندگان ارائه می‌ دهد. همان طور که می‌دانید ژانومه برندی قدیمی است که در کنار سایر برندهای دیگر در بازار در حال رقابت است این یکی از امتیازهای بالایی است که باعث شده که نظر بسیار از افراد را به خود جلب کند. در ادامه اعتماد کالا به بررسی چرخ خیاطی جانتک مدل 1212 می پردازد.

 

معرفی چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212

چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1012 از سری محصولات دوخت و دوز محبوب در بین بانوان ایرانی می باشد. این برند سال های سال در تولید چرخ خیاطی فعالیت داشته و تجربه بالایی در ساخت چرخ خیاطی مرغوب و باکیفیت دارد.چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212  از سری محصولات حرفه ای شرکت جاتک می باشد، این چرخ خیاطی همراه با پایه ، سوزن نخ کن و درب دارای تنوع دوختی می باشد، 32 مدل تنوع دوختی به افراد کمک می کند که هر نوع دوختی را همچون حاشیه دوزی ، و دیگر انواع دوخت ها را به راحتی روی پارچه انجام دهند. عرض دوخت در چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212 به میزان 5 میلیمتر طراحی شده است که برای دوخت های ساده بسیار مناسب است. دور موتور در این چرخ خیاطی 860 دور قابلیت دوخت و دوز هر نوع دوختی همچون زیگزاگ ، گلدوزی ، تکه دوزی و... را دارد. با چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212 می توانید دوخت دکمه و جادکمه را در 4 مرحله انجام دهید. با توجه به قابلیت نصب انواع سوزن ها می توان از هر نوع پارچه ای برای دوخت و دوز استفاده کرد. وزن چرخ خیاطی جانتک حدود 7 کیلوگرم می باشد و زون زیادی ندارد و حمل آن نیز آسان است.همچنین این محصول دارای آداپتور پدال است که سرعت را برای دوخت و دوز بالا می برد. 

 

قابلیت های مهم و کاربردی چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212

چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212 دارای کیفیت دوخت بالایی می باشد، این محصول از نوع چرخ خیاطی خانگی می باشدو علاوه بر لباس های نازک ، قادر به دوخت لباس های بسیار کلفت نیز می باشد. با وجود چنین چرخی لازم نیست نگران لبه دوزی لباس ها و دوخت های حلقوی چون حلقه ی آستین ها باشید.به کمک این چرخ می توان علاوه بر دوخت لباس ها گلدوزی نیز انجام داد. چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212 در میان انواع چرخ خیاطی به دلیل قابلیت ها و قیمت مناسبی که دارد در مدت کوتاهی از پرفروش ترین محصولات شرکت جان و مه شده است.

چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212 قابلیت تنوع 32 مدل دوخت و حاشیه دوزی از جمله دوخت ساده، پس دوزی، ژرسه دوزی، لبه دوزی، سردوزی، زیگزاگ، تیکه دوزی و گلدوزی را فراهم کرده است. عرض دوخت این چرخ خیاطی 5 میلیمتر و طول دوخت آن 4 میلیمتر می باشد. امکان دوخت دکمه و جادکمه نیز توسط این دستگاه در چهار مرحله امکان پذیر است. برای دوخت جا دکمه، پایه مخصوصی در نظر گرفته شده که روی چرخ خیاطی نصب می شود. دکمه ای روی بدنه قرار دارد که آن را روی دوخت جا دکمه تنظیم کرده و شروع به دوخت می کنیم.

بعلت وجود فناوری های پیشرفته در ساخت این محصول استانداردهای بین المللی برای صدارات آن هم صادر شده است. از مشکلات استفاده از چرخ خیاطی صدای زیاد آن است ، متخصصان شرکت توانستند با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا ، محصولی تولید کنند که صدای بسیار پایینی دارد و هیچ گونه ناراحتی برای اضای خانه در هنگام استفاده از ان پیش نمی آید. جنس بدنه بیرونی این مدل از چرخ خیاطی از جنس پلاستیک مرغوب از نوع ABS می باشد که علاوه بر وزن کم و مناسب دارای مقاومت بالایی در برای ضربه و.. می باشد.

از ویژگی های چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212، امکان تغییر طول و عرض گلدوزی می باشد. برای دوخت به صورت گلدوزی ابتدا دستگاه را روی دوخت دلخواه تنظیم کرده، از کشش مناسب نخ مطمئن شوید و سپس شروع به دوختن کنید. چرخ خیاطی جانتک SPD1212 مجهز به سوزن نخ کن اتوماتیک است. نخ کردن سوزن به وسیله یک تیغه بسیار ریز که مقابل سوزن اصلی قرار دارد انجام می شود. دوخت پارچه های ضخیم توسط این چرخ خیاطی امکان پذیر است. اما پیش از دوخت باید سوزن را عوض کرده و از سوزن سایز بزرگ استفاده کنید.

از دیگر ویژگی چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212 امکان دوخت زیپ روی پارچه های مختلف می باشد. قابلیت انواع دوخت های حلقوی از جمله دوخت دور آستین و دمپای شلوار به وسیله بازوی آزاد ممکن است.

 

سوزن های مورد استفاده چرخ خیاطی جانتک مدل SPD با پایه، سوزن نخ کن و درب

این چرخ خیاطی محصول جدید از کارخانه شرکت نگین جان و مه نمایندگی رسمی شرکت ژانومه در ایران است. با وجود چنین چرخی لازم نیست نگران لبه دوزی لباس ها و دوخت های حلقوی چون حلقه‌ی آستین ها باشید.

می توان روی چرخ خیاطی جانتک مدل SPD سوزن های ۹ تا ۱۸ را نصب کرد که می توان با این سوزنها انواع پارچه‌ها را دوخت. به کمک این چرخ می توان علاوه بر دوخت لباس ها گلدوزی نیز انجام داد. چرخ خیاطی جانتک به دلیل این قابلیت ها و قیمت مناسبی که دارد در مدت کوتاهی به یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت جان و مه تبدیل شد.

 

میزان صدا در چرخ خیاطی جانتک مدل SPD

برخی از چرخ های قدیمی به دلیل سر و صدای زیادی که دارند استفاده از آن باعث ناراحتی دیگر اعضای خانواده می شود و این خود مشکل زیادی برای استفاده از این چرخ ها به جود می آورد اما امروزه شرکت جان و مه با بهره گیری از تکنولوژی جدید با تولید محصولی بی نظیر به نام چرخ خیاطی جانتک توانسته تا حدی مشکل شما را برطرف کند چون این سری از چرخ ها دارای صدای نسبتاً کمی هستند و هیچ گونه ناراحتی برای اعضای خانواده به وجود نمی آورد.

 


برچسب: بررسی چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212،کیفیت چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212،مشخصات چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212،قیمت چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212،خرید چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212،چرخ خیاطی جانتک مدل SPD1212،چرخ خیاطی جانتک،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۵:۲۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)