لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346

برند جی پلاس ساخت کجاست؟

احتمالا اگر شما از لوازم خانگی ال جی هم در گذشته استفاده نکرده باشید، باز هم اسم گلدیران را در تبلیغات و جاهای مختلف شنیده اید!در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

حال گلدیران، این شرکت با سابقه و نماینده محصولات برند خوب LG، خود وارد عمل شده و دست به تولید لوازم خانگی با برند و نام تجاری جی پلاس زده است.

از مهم ترین ویژگی های کالاهای این برند می توان به کیفیت خوب، استفاده از تکنولوژی های روز و البته قیمت مناسب اشاره کرد.

گلدیران برای ساخت و تولید محصولات خود از قطعات ساخت و فناوری های به روز کشورهای دیگر نیز کمک می گیرد. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از برندهای بزرگ دنیا نیز چنین کاری انجام می دهند و همه قطعات را خودشان تولید نکرده و گاها برخی از آن ها را از کشور هایی مانند چین یا کره دریافت می کنند.

جی پلاس محصولات دیگری مانند یخچال جی پلاس، یخچال ساید جی پلاس، کولرگازی جی پلاس، ماشین لباسشویی جی پلاس و… را نیز تولید می کند.

 

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S

 

مایکروویو از لوازم خانگی پر کاربرد امروزی محسوب می شود که زمان پخت و گرم کردن غذا را کاهش می دهد و برای افراد شاغل می تواند گزینه ی مناسبی باشد چرا که در وقت و هزینه آن ها صرفه جویی می شود. برند های مختلفی از جمله جی پلاس این وسیله ی کاربردی را در طرح ها و ظرفیت های متفاوتی تولید کرده اند. مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S محصولی با کیفیت و در عین حال کار آمد از این برند می باشد. این دستگاه از ظرفیت 34 لیتر با امکان فعال سازی توان های مختلف بر اساس نیاز برخوردار است. مایکروویو جی پلاس به 10 منو پخت خودکار مجهز شده که با استفاده از این برنامه ها می توانید پختی کامل داشته باشید.

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346 یکی از محصولات کاربردی و با کیفیت برند جی پلاس می باشد.اجاق‌های ماکروویو محبوب هستند زیرا در مدت زمان بسیار شگفت انگیزی غذا را می‌پزند.

مایکروویو دارای امواجی است با طول موج کوتاه که بخشی از طیف الکترومغناطیس را همانند پرتوهای نور قابل رویت تشکیل می دهد.این محصول زمان پخت و گرم کردن غذا را کاهش می دهد و برای افراد شاغل می تواند گزینه ی مناسبی باشد.این دستگاه از ظرفیت ۳۴ لیتر با امکان فعال سازی توان های مختلف بر اساس نیاز برخوردار است.

مایکروویو برند جی پلاس دارای ۱۰ منو پخت خودکار می باشد که با استفاده از این برنامه ها می توانید پختی کامل داشته باشید.این مدل از مایکروویو جی پلاس به شما امکان پخت غذا در چند مرحله را می دهد که با تنظیمات دلخواه همراه است.تایمر از دیگر مشخصه ی محصول به شمار می آید که با استفاده از آن می توانید زمان و توان دلخواه را بر روی دستگاه اعمال کنید.

این مدل مایکروویو دارای پخت با ۴ روش مختلف است که شامل گریل ، کانوکشن ، ترکیبی و مایکرو می شود.بر روی بدنه ی دستگاه نمایشگر LED تعبیه شده که تنظیمات را به وسیله ی آن می توان تنظیم کرد.فن کانوکشن توسط المنت گرما را درون محصول به صورت یکسان پخش می کند و باعث مغز پخت شدن کامل غذا می شود.

از مشخصات دیگر دستگاه می توان به عملکرد یخ زدایی ، ذخیره سازی تنظیمات دلخواه ، قابلیت پخت سریع و قابلیت پخت گریل و ترکیبی اشاره کرد.

 

 

یکی از زیر مجموعه‌های شرکت صاحب‌نام گلدیران است که قصد دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و با طراحی‌های به‌روز، بازارهای داخلی و کشورهای خاورمیانه را به خود جذب کند. مایکروویو GMW - M346S یکی از محصولات جدید جی پلاس می باشد.این محصول دارای تایمر پخت جهت تنظیم توان و زمان دلخواه قابلیت پخت سریع و یخ زدایی براساس وزن و زمان می باشد. همچنین امکان فعال سازی فن جهت بو زدایی و ذخیره سازی تنظیمات دلخواه را دارد.

 

10 برنامه پخت در مایکروویو جی پلاس

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S  34 لیتر به شما امکان پخت غذا در چند مرحله را می دهد که با تنظیمات دلخواه همراه است. تایمر از دیگر مشخصه ی محصول به شمار می آید که با استفاده از آن می توانید زمان و توان دلخواه را بر روی دستگاه اعمال کنید. این مدل مایکروویو دارای پخت با 4 روش مختلف است که شامل گریل، کانوکشن، ترکیبی و مایکرو می شود. بر روی بدنه ی دستگاه نمایشگر LED تعبیه شده که تنظیمات را به وسیله ی آن می توان تنظیم کرد. فن کانوکشن (convection) از جمله مزیت های مایکروویو M346S جی پلاس به شمار می آید که توسط المنت گرما را درون محصول به صورت یکسان پخش می کند و باعث مغز پخت شدن کامل غذا می شود. از مشخصات دیگر دستگاه می توان به عملکرد یخ زدایی، ذخیره سازی تنظیمات دلخواه، قابلیت پخت سریع و قابلیت پخت گریل و ترکیبی اشاره کرد.

 

مشخصات مایکروویو جی پلاس

 

·       گنجایش 34 لیتری با 4 برنامه پخت

·       قابلیت تنظیم توان مایکروویو بر اساس دمای مورد نیاز

·       تایمر و گریل ترکیبی

·       مجهز به پخت چند مرحله ای

·       دارای فن کانوکشن برای پخت بهتر

·       دارای 10 منوی پخت خودکار

·       سیستم پخت سریع

·       برنامه یخ زدا بر اساس وزن و زمان

·       دارای حافظه ذخیره سازی تنظیمات

·       نمایشگر دیجیتال و قفل کودک

 

ویژگی ها و قابلیت ها:

·       مجهز به قفل کودک می باشد که با فعال کردن، درب مایکروویو باز نمی شود و از امنیت کودک اطمینان خاطر دارید.

·       این مایکروویو دارای قابلیت پخت با 4 روش مختلف می باشد که جزو برترین ویژگی های آن شمرده می شود.

·       دارای قابلیت ذخیره اطلاعات می باشد که در صورت تمایل می توانید اطلاعات را ذخیره کنید.

·       دارای قابلیت پخت سریع می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن مواد غذایی را می پزد.

·       مجهز به تایمر پخت می باشد که زمان پخت و حرارت را تنظیم می کنید.

·       مجهز به فن برای بو زدایی می باشد که با فعال کردن، فن شروع به از بین بردن بو می کند.

·       مجهز به عملکرد یخ زدایی مواد غذایی بر اساس وزن و زمان می باشد.

 

ضمانت مایکروویو جی پلاس

ضمانت 5 ساله شرکت گلدیران می تواند خرید مطمئنی برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد.

 


برچسب: مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346،قیمت مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346،خرید مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346،فروش مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346،گارانتی مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346،مایکروویو جی پلاس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۱:۲۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)