لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60

 لباسشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند؟

این که برند اسنوا در ماشین لباسشویی های خود چه امکاناتی را جای داده یا این که ماشین لباسشویی های اسنوا چه امکاناتی دارند جزو مسائلی است باعث می شود تا مشتریان به خرید این محصول اقدام بکنند، چرا که امروزه اغلب مشتریان به دنبال گزینه هایی هستند که بیشترین و بهترین امکانات را در اختیار آن ها قرار دهد.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

·       استفاده از برنامه های شست و شوی لباس های متعدد برای افزایش رفاه مشتری در راهنمای فارسی ماشین لباسشویی اسنوا

·       به کار بردن موتور اینورتر در ماشین لباسشویی های اسنوا که موجب پایین آمدن میزان صدا و لرزش این دستگاه شده است.

·       قرار دادن امکان شست و شو با تاخیر و شست و شو سریع در این محصولات.

·       توان موتور بالا در ماشین لباسشویی های اسنوا.

·       تنظیم هیدروستات ماشین لباسشویی

·       طراحی بسیار زیبای ماشین لباسشویی های اسنوا.

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل  SWM-94S60

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 تولید شده برند اسنوا می باشد. ظرفیت 9 کیلویی این لباسشویی فضای بزرگی در اختیار ما قرار می دهد که این امکان را می دهد که بتوانیم پتو و لحاف و میزان لباس بیشتری شسته و در انرژی و زمان صرفه جویی شود. ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش 9 کیلویی مدل SWM-94S60 دارای تکنولوژی های نوین در ساختار خود بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. قابلیت افزودن لباس هنگام شستشو در ماشین لباسشویی تعبیه شده که توسط آن در هر زمان که بخواهید حتی در حین شستشو می توانید لباس های چرک دیگری را به دستگاه اضافه کنید. این موضوع صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی داشته و طول عمر دستگاه بیشتر می شود. 

برخلاف مدل های دیگر، لباسشویی 94S60 اسنوا مجهز به موتور Q-BLDC Drive می باشد. این نوع موتورها بدلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش را با توجه به نوع و میزان لباس هایتان مشخص می کنند که این امر موجب کاهش صدا، لرزش و میزان مصرف انرژی می شود. همچنین رتبه مصرف انرژی آن (%60-) +++A است که یکی از مزیت های مهم این محصول بشمار می رود. در این محصول تکنولوژی پیشرفته محافظت از موتور S_Guard Tech نیز بکار رفته است.

لباسشویی واش این واش اسنوا مجهز به درام الماسه نسل جدید نیز می باشد که وجود درام الماسه در لباسشویی کیفیت شستشوی لباس ها را افزایش می دهد. 

ماشین لباسشویی مدل SWM-94S60 یکی از جدیدترین محصولات اسنوا است که به دلیل داشتن تجهیزات مدرن در بین خانواده‌ها محبوبیت زیادی دارد. این دستگاه علاوه بر قیمت مناسب و ارزان، از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است. برای این ماشین لباسشویی 14 برنامه پیش فرض وجود دارد. برنامه شست‌وشوی لباس‌های پشمی، اسپری پر فشار آب و مواد شوینده روی البسه و شست‌وشوی سریع لباس از جمله برنامه‌های ماشین لباسشویی اسنوا است.

مدل SWM-94S60 با استفاده از موتور قدرتمند Q-BLDC Drive با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ ۹ کیلوگرم می‌تواند به راحتی نیاز یک خانواده پر جمعیت ​​را برطرف کند. با این محصول می‌توان مصرف انرژی را کاهش داد و در مصرف برق صرفه‌جویی می‌شود. به طوری که رتبه انرژی این دستگاه +++A  است.

ماشین لباسشویی اسنوا دارای درب Wash in Wash است که برای اضافه کردن لباس هنگام شست‌وشو است. این درب ماشین لباسشویی اضافی فقط برای لباس‌های شسته نشده و جا مانده نیست. به عنوان مثال، اگر پارچه خاصی نیاز به شست‌وشوی کمتری داشته باشد (مثل لباس‌های بسیار ظریف)، نیازی نیست که از ابتدا تا انتها در کنار لباس‌های دیگر قرار بگیرد و می‌توان آن را در هر زمانی به دستگاه اضافه کرد. همچنین، مدل SWM-94S60 امکان شست‌وشوی لباس در هنگام قطعی برق را فراهم کرده است. در مجموع، این محصول توانسته نیازهای نظافت البسه افراد را برطرف کند.

 

کیفیت ساخت بالا و فناوری های جدید شستشو در ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا 

ماشین لباسشویی 9 کیلویی اسنوا سری واش این واش مجهز به موتور پیشرفته Q-BLDC Drive می باشد، این موتور بدلیل قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش رو با توجه به نوع و میزان لباس مشخص می کند که نهایتا منجر به کاهش صدا، کاهش لرزش و میزان انرژی می باشد.

 

قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو تکنولوژی

با این فناوری می‌توانید بعد از شروع به کار دستگاه، در هر زمان لباس‌ های جامانده و یا فراموش‌ شده را از طریق درب واش این واش به ماشین لباسشویی اضافه کنید. درب مکمل واش این واش فقط مختص لباس ‌های جامانده و فراموش شده قبل از شستشو نیست؛ برای نمونه اگر پارچه‌ خاصی (همانند لباس های بسیار ظریف) به شست ‌و شوی کمتری نیاز دارد، دیگر لازم نیست از ابتدا تا انتهای شست ‌و شو در کنار سایر البسه باشد و می ‌توان آن را به راحتی در هر زمانی به ماشین اضافه کرد. همچنین مواقعی که البسه به صورت دستی شسته‌ شده‌اند را می توان پس از پایان شست‌ و شو و هنگام آب ‌کشی به دستگاه اضافه کرد و به این ترتیب مدت‌ زمان خشک شدن لباس از چند ساعت به چند دقیقه کاهش پیدا می ‌کند.

 

قابلیت ضدعفونی با اوزون

برنامه Blue Shine یک ضدعفونی کننده قدرتمند می باشد. این برنامه بدون نیاز به آب و مواد شوینده و با استفاده از گاز اوزون کار می کند که اوزون تولید شده به نابودی باکتری‌ها و ویروس‌ هایی که باعث بیماری‌ ها و مشکلات پوستی می شوند کمک کرده و لباس ها را تا 99.9 درصد ضدعفونی می کند و حتی قابلیت بوزدایی تا حدود 60 درصد را نیز دارد.

 

سیستم جت واش (Jet Wash)

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی اسنوا مجهز به سیستم جت واش می باشد که این سیستم محلول شوینده را با استفاده از یک نازل قدرتمند بر روی لباس ها اسپری می کند که علاوه بر نفوذ بهتر مواد شوینده به الیاف لباس، به طور چشمگیری باعث افزایش کیفیت شستشو، سرعت شستشو و کاهش مصرف انرژی می‌گردد.

 

تعداد برنامه های شستشو 

ماشین لباسشویی 9 کیلویی واش این واش snowa دارای 14 برنامه شستشوی متنوع می باشد که میتوان به برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع 14 دقیقه ای، لباس های نخی و پنبه ای، لباس های پشمی و کاموایی، لباس های کودک و … اشاره کرد. 

 

 

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا چطور است؟

در پاسخ به این سوال که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های اسنوا چطور است باید بگوییم که برند اسنوا با داشتن 711 نمایندگی رسمی در سراسر ایران موجب شده تا مصرف کنندگان این محصول هیچ نگرانی از بابت تعمیرات و خرابی های آتی محصولات خود نداشته باشند.پس در هنگام بروز خرابی در محصول می توانید با شماره تماس روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید و از خدمات نمایندگی تعمیرات اسنوا بهره مند شوید.شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت به سایت اعتماد کالا مراجعه کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

 


برچسب: بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60،قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60،خرید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60،فروش ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60،گارانتی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60،مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60،ماشین لباسشویی اسنوا ،لباسشویی 9 کیلویی اسنوا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۳:۳۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)