لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032

یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال اسنوا چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که ما در بررسی کیفیت یخچال اسنوا به آن پرداخته ایم. یخچال های اسنوا از نظر کیفیت و دوام مورد خوبی برای خرید می باشند همچنین این یخچال ها چون ایرانی هستند قطعات داخلی آن ها راحت تر در ایران پیدا می شوند و در صورت آسیب شما می توانید آسان تر تعمیرکار مربوط به تعمیرات یخچال اسنوا را پیدا کنید همچنین یخچال اسنوا در ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آن ها می کند.در ادامه مطالب برای بررسی بیشتر با اعتماد کالا همراه باشید.

 

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال اسنوا بیشتر آشنا خواهیم کرد. نام اصلی این برند: ارکان ساختار نوین ایرانیان می باشد که به طور اختصاری اسنوا خوانده می شوند.

اسنوا در سال 1384 به کمک مهندسان و کارشناسان ایرانی کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان شروع به کار کرد و با شعار : روی ما حساب کنید، توانست فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

این شرکت در ابتدا به تولید اجاق گازو کولر آبی پرداخت اما در حال حاضر لوازم خانگی متعددی مانند تلویزیون را تولید و عرضه می کند و حدود 70 درصد قطعاتی که در محصولاتش به کار می رود ایرانی می باشد.

 

 ساید بای ساید 32 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032

 

ساید بای ساید 32 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 از سری محصولات جدید شرکت اسنوا می باشد. این یخچال فریزر این ساید بای ساید دارای طراحی بسیار زیبا بوده و دارای فن آوری های روز دنیا نیز می باشد. استاندارد ساخت عالی و کیفیت بالای قطعات آن را به محصولی مرغوب با قابلیت صادرات تبدیل کرده است. با باز ماندن درب یخچال تلاش کمپرسور برای خنک کردن مواد غذایی هدر رفته و دائما باید به کار خود ادامه دهد. با این حالت کمپرسور زودتر از زمانی که انتظارش را دارید فرسوده و دارای عملکرد ضعیف می شود. ساید بای ساید 32 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد رنگ بدنه از طرح استیل بوده و وجود نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض که سلامت مواد غذایی را تضمین می کند. وجود سامانه خودکار بسته شدن دربها موجب کاهش مصرف انرژی می شود. صفحه نمایش موجود در ر از نوع ال ای دی لمسی می باشد کاربری با آن بسیار آسان بوده و جذابیت ظاهری یخچال را نیز اضافه می کند. دستگیره محصول از نوع مخفی می باشد و زیبایی دو چندانی به یخچال می دهد.از مهم ترین نکات درباره ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 رده مصرف انرژِی آن است که جزو محصولات کم مصرف در بازار می باشد.  یکی از عوامل کاهش مصرف انرژی وجود سیستم اخطار بازماندن درب یخچال می باشد. این سیستم بخاطر صرفه جویی بیشتر  در مصرف برق و انرژی می باشد. با این سیستم موتور یخچال می تواند عمر طولانی تری داشته باشد. 

 یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 یکی از پرطرفدارترین مدل های ساید بای ساید اسنوا با گنجایش ۳۲ فوت می باشد.

این محصول دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است که نسبت به کمپرسورهای دیگر کم مصرف تر است و مهم تر از همه بازدهی بسیار بالاتری دارد. این یخچال با وجود کمپرسور اینورتر نیز کمترین صدا را دارد. همچنین با دارا بودن رتبه مصرف انرژی +A جزو محصولات کم مصرف است.

سیستم سرمایش هوشمند Smart Cooling از امکانات پیشرفته ساید 32 فوت اسنوا می باشد. این سیستم دارای حسگرهای هوشمند تشخیص دما است که همواره دمای یخچال را اندازه گرفته تا مواد غذایی تازه و خنک باقی بمانند.

فیلتر هوای بکار رفته در این محصول از نوع سه لایه کریستال می باشد که با جذب باکتری ها و بوهای ناخوشایند، باعث می شود تا عطر و مزه واقعی مواد غذایی کاملا حفظ شود و خیالتان را از سالم بودن مواد غذایی درون یخچال راحت می کند.

ساید بای ساید هایپر مدل SN8-2032 مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری است. علاوه بر آن صفحه نمایش LED لمسی با قابلیت نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، امکان تنظیم کردن محصول را به سهولت ایجاد می کند. 

سامانه بار خانگی از نوع دیسکی (آرام باز شو) بر روی درب یخچال فریزر های هایپر برای دسترسی آسان و سریع به محصولات پرمصرف و نوشیدنی ها بدون باز نمودن درب یخچال و کاهش مصرف انرژی طراحی شده است.

از دیگر مزیت های ساید 32 فوت اسنوا میتوان به محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، محفظه خنک کننده ویژه (Chiller Zone)، گردش هوای سه بعدی، سرمایش دوگانه و فناوری کاهش مصرف انرژی اشاره کرد.

 

 

دیگر ویژگی های ساید بای ساید اسنوا سری هایپر 32 فوت مدل SN8-2032

ساید بای ساید 32 فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 دارای میزان مصرف انرژی کمی بوده و رده انرژی +A را به خود اختصاص داده است. با وجود کمپرسور قدرتمند Digital INVERTER باعث قدرت سرمایش بیشتر و همچنین عملکرد فوق العاده می باشد. صدای یخچال در حدود 38 دسی بل می باشد که جزو کم صدا ترین یخچال های موجود در بازار می باشد. وجود سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر ، سیستم کاهش صدا در شب ، سیستم سرمایش دوگانه ، سیستم گردش هوای سه بعدی ، سیستم بدون برفک ، هشدار باز بودن درب ، وجود یخساز خودکار تک پدال ، سیستم قفل یخساز ، وجود آبسردکن خودکار تک پدال ، فیلتر تصفیه آب ، اتصال به آب شهری ، وجود روشنایی یخچال LED ، سیستم سرمایش هوشمند ، سیستم حفظ سرمایش VIP ، سیستم سرمایش فلزی ، وجود فیلتر سه لایه باکتریال و همچنین محفظه خنک کننده ویژه Chiller Zone و سامانه حفظ تازگی میوه و سبزیجات ، قابلیت هوم بار بصورت دیسکی سامانه آرام بازشو اشاره کرد. از سیستم های موجود در ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 می توان به حالت ذخیره انرژی هوشمند ، فناوری کاهش مصرف انرژی ، سیستم سامانه کنترل هوشمند ، حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی ، حسگر هوشمند تشخیص دمای داخلی که 6 عدد می باشد.

 

خدمات پس از فروش یخچال اسنوا چطور است؟

برند اسنوا مانند سایر برندهای موجود در ایران نمایندگی های گوناگونی در شهرهای مختلف دارد و در تلاش است به وسیله گارانتی و ضمانت نامه های مناسب مشتریان و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد و در بهینه سازی تولید داخل تلاش کند. 

 


برچسب: بررسی ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2032،قیمت ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032،خرید ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032،فروش ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032،ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-203،ساید بای ساید اسنوا سری هایپر ،ساید بای ساید اسنوا،،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۵:۳۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)