لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3481

آشنایی با برند تولید کننده ظرفشویی دوو

دوو یکی از مطرح ترین و بزرگنرین برند های جهانی است که در عرصه لوازم خانگی حرف های زیادی برای گفتن دارد، برند دوو با تولید گسترده محصولات با کیفیت توانسته در ایران هم مشتریان خود را راضی نگه دارد و بخش زیادی از فروش بازار را در دست خود بگیرد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

·       این برند با 20 شرکت زیر مجموعه در کشور کره جنوبی تاسی شده و با رقبای بزرگی مانند سامسونگ و دوو دست و پنجه نرم می کند.

·       این برند را می توان از برند های قدیی موجود در ایران دانست که از سابقه بسیار درخشانی برخوردار هستند و توانسته اند تا رضایت مشتریان را کسب کنند.

 

معرفی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3481

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3481 از محصولات با کیفیت برند معتبر دوو است که از 8 برنامه اصلی شستشو بهره می برد. این مدل ماشین ظرفشویی دوو از سه طبقه شستشو مجزا تشکیل شده که سبد بالایی آن قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت دستی دارد. سیستم هوشمند عیب یاب از برنامه های کاربردی محصول است که کاربر با فعال کردن آن می تواند  مشکل دستگاه را پیدا کرده و آن را حل کند. سبد سوم ظرفشویی دوو که محل قرار گیری قاشق و چنگال در آن است به صورت منعطف طراحی شده تا چیدمانی بهینه درون ماشین ظرفشویی داشته باشید. مخزن شستشوی ماشین ظرفشویی از جنس استیل ساخته شده است.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3481 یکی از محصولات خوش ساخت و پرفروش شرکت دوو (Daewoo) می باشد.

امروزه به علت کمبود وقت و مدرن شدن سبک زندگی داشتن ماشین ظرفشویی اهمیت ویژه ای دارد.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3481 با گنجایش شستشوی بالایی که دارد می تواند به راحتی پاسخگوی ظروف خانواده های پر جمعیت باشد.

این محصول دارای ۸ برنامه متنوع شستشو می باشد که می تواند ظروف را با کیفیت بالایی بشوید.

ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3481 دارای 3 طبقه مجزا برای چیدن مرتب ظروف می باشد.

ماشین ظرف شویی 3481 دوو علاوه بر بالابردن کیفیت شستشو، از مصرف انرژی ++A بهره می برد که نشان بر مصرف انرژی پایین دارد.

داشتن یک ماشین ظرفشویی مبله علاوه بر صرفه جویی در وقت، کمک شایان در مهمانی ها و بعد مهمونی ها می کند تا میزبان زحمت شستن ظرف ها رو نکشد.

مخزن شستشوی ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره مدل DDW-3481 تمام استیل می باشد.

با استفاده از ویژگی شستشو تاخیر می توان ظروف در زمان هایی که مصرف انرژی پایین تر هست یا زمانی هایی که در منزل نیستید بشویید.

 این ماشین ظرفشویی دارای 3 طبقه بوده که طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه ها ، طبقه دوم آن مختص بشقاب و لیوان و طبقه سوم آن به جای قاشق و چنگال اختصاص پیدا کرده است. البته باید این نکته را باید گفت که طبقه دوم این ماشین ظرفشویی قابل تنظیم ارتفاع می باشد که از طریق دو ضامنی ک تعبیه شده است این امکان را فراهم می سازد تا اگر ظروف بزرگ را می خواهید در طبقه اول قرار دهید با کمبود فضا روبرو نشوید.

 

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3481 دارای 8 برنامه شستشو بوده که از جمله برنامه های کاربردی آن می توان به برنامه شستشوی سریع آن اشاره کرد که از طریق برنامه Rapid این عمل قابل انجام است که در 34 دقیقه این برنامه عمل و ظروف را در کوتاه ترین زمان بصورت تمیز تحویل می دهد.

 

از دیگر برنامه مفید این ماشین ظرفشویی برنامه Eco است که به برنامه شستشوی اقتصادی معروف است که به میزان کمتر آب و برق مصرف کرده و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

 

از قابلیت مهم و ویژه این ظرفشویی میتوان به شست و شو با نصف ظرفیت اشاره کرد ، به این معنا که اگر تعداد ظروف کم باشد و ظرفیت ظرفشویی تکمیل نشود با استفاده از این قابلیت مصرف آب و برق و مواد شوینده نصف می شود

امکانات ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو

پنل ماشین ظرفشویی دوو دارای صفحه نمایش LED می باشد این نوع صفحه نمایش برای نمایش زمان و همچنین تنظیمات دستگاه کاربرد دارد. سیستم شستشوی تاخیری در ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو تعبیه شده که به شما امکان روشن کردن محصول با تاخیر از 1 تا 24 ساعت را می دهد در نتیجه می توانید با فعال کردن این سیستم به کار های عقب افتاده ی خود برسید چرا که دستگاه با زمان تعیین شده شروع به شستن ظرف ها می کند. برنامه های دیگری از جمله شستشو با نصف ظرفیت، سیستم خشک کن اضافی و سیستم strong wash برای ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شده که در شستشوی هر چه بهتر ظروف به کاربر کمک شایانی می کند. سیستم strong wash ماشین ظرفشویی قابلیت شستن ظرف های بسیار کثیف را دارد و اگر ظرف های کمی برای شستن دارید با برنامه شستشو با نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی می توانید در مصرف آب و هزینه صرفه جویی کنید. 

برنامه های شستشو

– Auto : شستشوی اتوماتیک برای شستشوی ظرفهایی با هر نوع کثیفی و هر میزان غذای خشک شده
– Intensive : شستشوی ظروف بسیار کثیف که مدتی غذای خشک شده روی آن بوده است
– Normal : شستشوی بشقابها، لیوانها و … با کثیفی معمولی و کم
– Eco :برنامه ای استاندارد برای ظروف با کثیفی متوسط (شستشوی بهینه با صرفه جویی در آب و انرژی)
– Glass : شستشوی ظروف حساس شیشه ای و چینی با کثیفی کم که به دمای بالا حساس هستند.
– Min 90 : جهت شستشوی سریع ظروف با کثیفی کم و متوسط در 90 دقیقه
– Rapid :شستشو در 30 دقیقه کوتاه ظروف با کثیفی کم مثل کریستال و لیوانها که نیاز به خشک کردن ندارد.
– Soak : خیساندن ظروفی که قرار است شسته شود و شستشوی میوه و سبزیجات

 

کیفیت ساخت ظرفشویی های دوو

کیفیت ساخت و دقت مونتاژ در محصولات لوازم خانگی به ویژه ماشین ظرفشویی که یک دستگاهی بسیار حساس و پر کاربرد در منزل خواهد بود بسیار حائذ اهمیت است. کشوره کره جنوبی در امر تولید ماشین های ظرفشویی توانسته است با برند های بزرگی مانند سامسونگ ، الجی و دوو در کنار برند آلمانی بوش قرار گیرند .

 


برچسب: بررسی ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3481فکیفیت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3481،خرید ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3481،فروش ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3481،ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-3481،ماشین ظرفشویی دوو،دوو الکترونیک،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۹:۱۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)