لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی یخچال فریزر دیپوینت مدل discaver

یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور (DISCOVER)

یخچال فریزر 30 فوت دیپوینت با ظرفیت 396 لیتر برای یخچال و 170 لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. می توان اینگونه بیان کرد که محصولی متناسب با خانواده های با جمعیت متوسط یا افرادی است که حجم زیادی از مواد غذایی را برای مدت طولانی نگهداری می کنند.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

این محصول از دسته یخچال فریزرهای عرض پهن به شمار می آید که برای افرادی که فضای کافی برای استفاده از یخچال فریزرهای دوقلو و یا ساید بای ساید ندارند انتخابی مناسب است تا پاسخگوی نیازهای آن ها باشد. یخچال فریزر دیسکاور دیپوینت مجهز به سیستم نوفراست یا همان بدون برفک بوده و نیازی به تمیزکاری مکرر فضای داخل یخچال فریزر ندارد.

یخچال فریزر دیسکاور دارای یک پنل کنترل لمسی است که شما می توانید با استفاده از آن دمای قسمت های مختلف یخچال فریزر را تنظیم کرده و به طور کلی از نحوه فعالیت محصول و خطا های احتمالی مطلع شوید. همچنین لازم به ذکر است این محصول در دسته یخچال فریزرهای با مصرف بهینه قرار دارد و دارای رده مصرف انرژی A می باشد.

 

بررسی مشخصات یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور

از ویژگی های شاخص این یخچال فریزر دیپوینت می توان به سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دمای یخچال و فریزر، سیستم روشنایی ال ای دی هوشمند، سیستم انجماد سریع و سرمایش سریع، سیستم گردش هوای داخلی اجباری و طراحی زیبا و منحصر به فرد آن اشاره کرد.

همچنین این محصول بر روی بدنه خود مجهز به درب هوم بار شفاف شونده است که شما می توانید قبل باز کردن درب یخچال از محتویات داخل آن مطلع شوید. علاوه بر این یخچال فریزر دیسکاور مجهز به فیلتر HYGIENE FRESH شش لایه، سیستم قفل کودک، سیستم ذوب برفک اتوماتیک هوشمند، کنترل پنل لمسی LED، یخساز دستی و محفظه انجماد سریع نیز می باشد.

در بخش فریزر دیپوینت یک کشوی سرمای تازه وجود دارد که این بخش مواد غذایی گوشتی را با سرعت منجمد کرده و تازگی آنها را حفظ می کند. همچنین درب این مدل یخچال فریزر قابلیت جابجایی دارد و می توانید مطابق نیاز جهت باز شدن درب آن را تغییر دهید.

 

فضای داخل یخچال فریزر discaver دیپوینت

یخچال

در قسمت یخچال دستگیره ای بلند و زیبا قرار دارد که در سمت چپ واقع شده است. بر روی درب هم درب دیگری وجود دارد که بسیار کاربردی است. هم میتوانید درب دوم را باز کنید تا دسترسی به مواد غذایی یا نوشیدنی ها راحت باشد و هم با ضربه زدن بر روی درب به صورت نمایشگر روشن میشود و میتوانید محتویات داخل یخچال را انتخاب نمایید. یخچال دارای ۴ طبقه است که به صورت شیشه ای طراحی شده اند. این طبقات در برابر وزن مواد غذایی بسیار مقاوم هستند و همینطور فضای بسیار خوبی را در اختیار کاربر گذاشته اند. امکان جابجایی قفسات نیز وجود دارد.

دو عدد کشو نیز در قسمت پایین دستگاه قرار دارد. محل بسیار مناسبی برای قرار دادن میوه ها سبزیجات تازه است. طبقات روی درب هم جهت نگهداری بطری های نوشیدنی کاربرد دارد. اتفاق خوبی که در یخچال دیپوینت افتاده است، استفاده از لامپ های LED جهت روشنایی داخل یخچال است. یخچال هوشمند دیپوینت با وجود فیلتر بوگیر حساس میتواند بوی نامطبوع داخل یخچال را از بین ببرد و مواد غذایی تازه تر همیشه باقی بماند.

 

فریزر یخچال فریزر دیپوینت مدل discaver

فریزر دستگاه فضای کمتری داشته و دارای ۳ طبقه. این فریزر بدون برفک بوده و در آن خبری از یخزدگی و برفک نیست. یخچال فریزر بدون برفک دیپوینت بر روی درب خود ۲ طبقه دارد که که برای قرار دادن مواد غذایی پر استفاده محل بسیار خوبی است. مدل Discover از یک یخساز نیمه اتوماتیک نیز بهره میبرد. این یخساز با استفاده از یک منبع آب به ساختن یخ میپردازد که به صورت دستی میتوانید یخ ها را برداشت نمایید.

یکی دیگر مشخصات بسیار خوبی که یخچال فریزر بدون برفک دیپوینت دارد، قفل کودک است. تا کودک بازیگوشتان تنظیمات دستگاه را بر هم نزند. اخطار باز ماندن درب یخچال هم از دیگر امکانات این مدل خوش خرید است. نمایشگر تعبیه شده بر روی درب نیز جهت تنظیمات اصلی یخچال فریزر مانند دما و قفل ها و سایر تنظیمات کاربرد دارد. با وجود تکنولوژی فناوری سریع در یخچال فریزر، در کوتاه ترین زمان بیشترین مقدار سرما ارائه خواهد شد تا در مواقعی که قصد خنک کردن ماده غذایی را سریعتر از قبل دارید، راحت تر باشید. گردش هوای سرد در این مدل با استفاده از فنی که در بالای یخچال تعبیه شده است انجام میشود.

 

مصرف انرژی A

برای مدیریت هزینه‌های خانوار، به مصرف انرژی لوازم برقی توجه داشته باشید. رده انرژی برای دستگاهی که به طور دائم از منبع برق تغذیه می‌کند، فاکتور مهمی برای انتخاب و خرید خواهد بود. همانطور که می‌دانید برچسب انرژی لوازم برقی بین A تا G متغیر بوده و کم مصرف‌ترین لوازم رده A را در اختیار خواهند داشت. یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور نیز جای خود را بین یخچال‌های کم مصرف باز کرده و برچسب انرژی A را به خود اختصاص داده است. به همین واسطه، نگرانی بابت مصرف انرژی بی‌حساب این مدل نداشته باشید. از طرف دیگر بهره‌مندی از درب بار، نقش اساسی در بهینه سازی مصرف برق ایفا می‌کند چرا که از باز کردن مداوم درب اصلی و اتلاف انرژی ناشی از آن، جلوگیری خواهد کرد.

 

گردش هوای خنک به صورت چندگانه

یکی از جدیدترین قابلیت‌های موجود در یخچال فریزرهای امروزی، سیستم گردش هوا به صورت چندگانه است. با کمک این فناوری، هوای سرد در تمام نقاط به کمک دو فن تبخیرکننده به‌صورت جداگانه در هر یک از کابین‌های یخچال و فریزر به گردش درمی‌آید و تمام مواد غذایی موجود در هر کابین، در تماس با سرما قرار می‌گیرند. قابلیت گردش هوای سرد به صورت چندگانه در کنترل برفک نیز مؤثر است و به دلیل کمک به یکسان‌سازی دما در کل فضای یخچال و فریزر، از ایجاد برفک جلوگیری می‌کند. علاوه بر این در راندمان موتور دستگاه و عمر مفید آن هم به جهت خروج هوای گرم تأثیرگذار است.

 

 

ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات دیپوینت

یخچال فریزر دیسکاور دیپوینت شامل 30 ماه ضمانت اینورتر بوده و نصب این دستگاه کاملا رایگان می باشد. درضمن برای اینکه این محصول شامل ضمانت شود مصرف کننده باید برای نصب آن با شرکت هماهنگ کند و نصب توسط سرویس کار مجاز انجام شود.

 

 

 


برچسب: بررسی یخچال فریزر دیپوینت مدل discaver،کیفیت یخچال فریزر دیپوینت مدل discaver،قیمت یخچال فریزر دیپوینت مدل discaver،خرید یخچال فریزر دیپوینت مدل discaver،فروش یخچال فریزر دیپوینت مدل discaver،مشخصات یخچال فریزر دیپوینت مدل discaver،یخچال فریزر دیپوینت مدل discaver،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۱:۵۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)