لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020

مارک بیشل ساخت کجاست

شرکت آریا صنعت بیشل تحت لیسانس بیشل تایوان در سال 1385 تاسیس شد که از آن زمان به بعد در زمینه تولید و واردات لوازم خانگی مشغول به کار است.محصولات این شرکت در کارخانه بیشل در تایوان تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در سایت بیشل اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه و فعالیت های این شرکت وجود ندارد و تنها به مواردی که اشاره شد، بسنده شده است.حال که پاسخ سوالاتی مانند لوازم خانگی بیشل ساخت کجاست یا مارک بیشل ساخت کجاست را دریافت کردید وقت آن رسیده که در مورد محصولات برند بیشل بیشتر بدانید.در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید.

جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

جاروبرقی بیشل مدل BL_VC_020 یکی از محبوب‌ترین جاروهای کیسه‌دار عرضه‌شده به بازار است. این مدل با موتوری که دارد، توان مکش زیادی ایجاد کرده و راندمان دستگاه را بالا می‌برد؛ البته صدای این مدل بسیار کم است. این بدنه‌ی بزرگ به‌راحتی جابه‌جا می‌شود؛ زیرا از چرخ‌های کوچک و کارآمد در زیر خود بهره می‌برد که قطعات فلزی هم دارند. این چرخ‌ها قدرت مانور دستگاه را بالاتر می‌برند و در ظاهر دستگاه تاثیر منفی نمی‌گذارند. این جارو از انواع کیسه‌ای است و ظرفیت زیادی برای جمع‌آوری و نگهداری زباله و خاک دارد؛ ضمنا بدنه‌ی دستگاه طوری طراحی ‌شده است تا در صورت نیاز به حمل، از دستگیره‌ی روی آن استفاده شود تا فشاری به دست وارد نشود. پارویی این دستگاه طراحی ویژه‌ای دارد و روی زمین به‌خوبی حرکت می‌کند و آشغال را به درون خود می‌کشد. لوله‌ی تلسکوپی دستگاه امکان کوتاه و بلندشدن دارد و به‌اصطلاح تلسکوپی است تا کاربر با هر قد و قامتی بتواند از آن به بهترین نحو استفاده کند. قدرت موتور از روی بدنه توسط پیچ تنظیم تعیین می‌شود. خرطومی دستگاه باکیفیت و به صورت کنفی-بافته است و علاوه‌بر انعطاف زیاد، مقاومت بالایی دارد و به‌راحتی له نمی‌شود و تغییر شکل نمی‌دهد. دسته‌ی جارو ارگونومیک طراحی ‌شده است تا استفاده از آن راحت باشد. فیلتر بهداشتی نیز مانع از خروج گردوخاک از جارو می‌شود.

 

جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020 از سری جاروبرقی های شیک و پرقدرت شرکت بیشل است. این دستگاه با قدرت 2400 وات و لوله تلسکوپی کنفی با کیفیت برای مصارف خانگی بسیار مناسب و کاربردی می باشد. این جاروبرقی با سیم برق بلند خود به شما قدرت مانور به قطر 13 متر را می دهد و با توجه به به چرخ دار بودن این جارو، به راحتی میتوانید تمام محل دلخواه خود را به راحتی جاروکشی کنید. یکی از ویژگی های مهم جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020 سوپرسایلنت بودن (بی صدا) آن است که در هر زمان از شبانه روز این امکان را به شما میدهد که از دستگاه بدون نگرانی بابت تولید سر و صدا، استفاده کنید.این دستگاه دارای فیلتر هپا است و مجهز به سیستم Airsafe Hygience نیز مباشد. کیسه این دستگاه از نوع XXXL و حجم 6 لیتری است که میتوانید مدت زمان طولانی تری از دستگاه استفاده کنید.

این جاروبرقی دارای توان مصرفی 2400 وات است. این جاروبرقی دارای یک کیسه زباله به ظرفیت 6 لیتر برای جمع آوری گرد و غبار می باشد. با استفاده از کلید کشویی بر روی بدنه جارو برقی می توانید میزان قدرت مکش آن را تنظیم کنید. جنس بدنه جاروبرقی از پلاستیک است. لوله خرطومی جارو برقی نیز پلاستیکی می باشد. 

 جنس فیلتر خروجی هوا از HEPA است که قابل شستشو است و کمترین میزان آلودگی را در هنگام جمع آوری گرد و غبار تولید می کند. لوله فلزی جاروبرقی قابلیت تنظیم ارتفاع بر اساس قد شما دارد. اقلام همراه این جارو برقی برس زمین و فرش قابل تنظیم، نازل باریک برای گوشه ها و لبه و نازل کوچک برای رادیاتور و پرده اشاره کرد. 

 

مشخصات و قیمت لوازم خانگی بیشل

تنوع محصولات بیشل بسیار بالا بوده و به سه بخش کلی محصولات توکار، بزرگ و کوچک تقسیم بندی می شود. محصولات توکار این شذکت شامل اجاق صفحه ای، فر توکار و هود می شود و در لیست محصولات بزرگ این شرکت انواع ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز قرار می گیرد. تنوع لوازم خانگی کوچک برند بیشل بسیار بالا بوده و می توان از ساندویچ ساز، اتوبخار، پنکه، خردکن، جاروبرقی، چای ساز و … نام برد. برای آشنایی بیشتر مشتریان در این بخش تلاش شده تا به بررسی مشخصات و قیمت لوازم خانگی بیشل بپردازیم.

با توجه به این که برند بیشل اکثر محصولات خانگی و آشپزخانه را تولید می کند می تواند برای افرادی که به دنبال خرید جهیزیه از یک برند هستند مناسب باشد. اگرچه برای خرید جهیزیه تنها نباید این موارد را ملاک قرار دارد. فاکتورهای دیگری مانند کیفیت، خدمات پس از فروش، قیمت، امکانات و … را باید مورد بررسی قرار داد.

نمایندگی لوازم خانگی بیشل در تهران و سایر شهرها

شرکت بیشل در اکثر شهرهای ایران دارای نمایندگی است که دفتر مرکزی آن در خیابان شریعتی تهران قرار گرفته است. در سایت بیشل بخشی با عنوان نمایندگان وجود دارد که برای ارتباط با نمایندگی لوازم خانگی بیشل در تهران یا نمایندگی بیشل در کرج ، نمایندگی لوازم خانگی بیشل در تبریز یا سایر شهر ها می توانید به این بخش مراجعه کنید.

کلام آخر

بیشل یکی از برندهایی است که از سال 1385 در بازار ایران فعالیت می کند و به دلیل این که محصولات زیادی به بازار عرضه می کند و در تمامی بخش ها مشغول به کار است، سوالاتی مانند لوازم خانگی بیشل bishel ساخت کجاست ذهن مشتریان را درگیر کرده و بسیاری از مشتریان به دنبال کسب اطلاعات در مورد قیمت محصولات بیشل نیز هستند که در این مطلب به تمامی موارد اشاره شده است.

 


برچسب: بررسی جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020،کیفیت جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020،خرید جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020،قیمت جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020،فروش جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020،جاروبرقی بیشل مدل BL-VC-020،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۵:۳۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)