لوازم خانگی لوازم خانگی .

لوازم خانگی

بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84526

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84526

ماشین لباسشویی یکی از لوازم مهم و ضروری برای هر خانواده محسوب می شود. برند های مختلفی اقدام به تولید ماشین لباسشویی کرده اند یکی از این برند ها ، برند شناخته شده ی اسنوا است . شرکت اسنوا محصولات متنوع و با کیفیتی را وارد بازار کرده که یکی از این محصولات ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا 8 کیلویی مدل SWM-84526 می باشد. این مدل ماشین لباسشویی از دستگاه‌ های پر قدرت و با کیفیت است که با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی را به A+++ (-35%) برساند. لباسشویی اسنوا با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم می‌تواند به راحتی نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را بر طرف کند. آبکشی شرعی لباس ها همواره یکی از دغدغه های خانواده های ایرانی بوده است. در راستای رفع این دغدغه، این ویژگی منحصر به فرد در ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا فراهم شده که علاوه بر تمیزی لباس ها به وسیله ی آب و مواد شوینده ، با ورود و خروج پیوسته آب در مرحله آبکشی تطهیر آن ها را طبق موازین اسلامی نیز تضمین خواهد کرد.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی اسنوا اکتا SWD-84526 یکی از جدید ترین ماشین لباسشویی های این برند اسنوا است که به دلیل تجهیزات مدرن خود بسیار مورد پسند خانواده ها قرار گرفته است.تعداد ۱۴ برنامه پیش‌فرض برای لباسشویی مدل ۸۴۵۲۶ در نظر گرفته شده است که شامل برنامه شستشوی لباس‌های جین، اسپری مستقیم آب و مواد شوینده بر روی البسه، انجام عملیات شستشوی لباس‌ ها با حداقل انرژی و … می ‌شود.

این محصول با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند دیجیتال اینورتر با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه و ظرفیت دیگ هشت کیلوگرم می ‌تواند به راحتی نیازهای شستشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند.رتبه انرژی +++A در این محصول باعث کاهش ۶۰ درصدی مصرف انرژی شده است و دیگر جای نگرانی برای مصرف انرژی وجود ندارد.

 

ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک اسنوا مدل SMW-84526 یکی از جدیدترین محصولات شرکت اسنوا است. یکی از نقاط قوت این لباسشویی استفاده از موتوردیجیتال اینورتر است که همزمان چندین مزیت را برای بهره برداران به ارمغان می‌آورد. این موتور باعث شده است که خشک کن این ماشین لباسشویی با سرعت 1400 دور در دقیقه بچرخد که باعث می‌شود تمامی لباس‌ها کامل خشک شوند. این محصول دارای هیتر مقاوم سرامیکی و درام الماسه نسل جدید و سیستم بالانس اتوماتیک البسه است. همچنین از تکنولوژی نانوسیلور که باعث از بین رفتن ویروس‌ها، قارچ‌ها و میکروب‌ها می‌گردد استفاده نموده است. دراین محصول برای بالا بردن کیفیت شست و شو از سیستم ارتقای کیفیت شستشوjet wash ، شستشو همراه با بخار، آبکشی شرعی، برنامه شستشوی لباس کودک جهت حساسیت زدایی، پیش شستشو و تنظیم دمای آب تا 95 درجه سانتی گراد است. با توجه به قدرت و کیفیت موتور‌های دایرکت درایو، موتور این نوع لباسشویی دارای 10 سال و 4 ماه ضمانت می‌باشند.

 

سیستم های پیشرفته در ماشین لباسشویی اسنوا 8 کیلویی مدل SWM-84526

سیستم جت واش تعبیه شده در ماشین لباسشویی اسنوا ، محلول شوینده را با استفاده از یک نازل قدرتمند بر روی لباس ها اسپری می کند که علاوه بر نفوذ بهتر مواد شوینده به الیاف لباس، به طور چشمگیری باعث کیفیت شستشو، سرعت شستشو و کاهش مصرف انرژی می گردد. ماشین لباسشویی اسنوا مجهز به موتور دیجیتال اینورتر  Direct Drive motor است. استفاده از موتور های هوشمند دیجیتال اینورتر در ماشین های لباسشویی اسنوا به دلیل اتصال مستقیم موتور و حذف تسمه باعث کاهش چشمگیر لرزش، کاهش مصرف و افزایش طول عمر محصول می گردد. این ویژگی به گونه ای طراحی شده است که کاربر بتواند هر مقدار لباس را شستشو دهد و نیاز نیست که حتما وزن البسه به مقدار معینی برسد. در  این حالت لباسشویی اسنوا نسبت به وزن البسه، زمان و مقدار آب ورودی را مشخص می نماید. رتبه انرژی این مدل ماشین لباسشویی اسنوا نسبت به دیگر دستگاه ها بسیار مورد توجه است چرا که توانسته نسبت به رتبه انرژی A ، حدود 35 درصد مصرف انرژی را کاهش دهد و در گروه ماشین لباسشویی های بسیار کم مصرف قرار گیرد، این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی های مختلف توانسته است به این رتبه انرژی دست یابد. 

 

سیستم جت واش (JET WASH)

سیستم جت واش با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده درحین شستشو، ضمن افزایش کیفیت شستشو به دلیل نفوذ مواد شوینده به الیاف البسه از زمان شستشو نیز کم می نماید.این قابلیت لباسشویی اسنوا با آب سرد نیز به راحتی کیفیت شستشوی قابل ملاحظه ای را ارائه میدهد و در مجموع با افزایش کیفیت شست و شوی، میزان مصرف برق، آب و زمان شستشو را کاهش میدهد.

 

سیستم حباب ساز (BUBBLING WASHING SYSTEM) ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84526

تکنولوژی حباب ساز اسنوا از یک مکانسیم ترکیب آب و مواد شوینده و تزریق هوا به داخل آن بهره می برد، تا به جای وارد شدن مستقیم مواد شوینده به داخل درام، از یک کف غلیظ صابون برای نفوذ به الیاف لباس ها استفاده نماید.

در این مکانیسم آب و مواد شوینده به سرعت به تار و پود البسه نفوذ نموده تا ضمن افزایش هرچه بیشتر کیفیت شستشو از میزان مصرف انرژی به مقدار بالایی بکاهد. استفاده از حباب های هوا علاوه بر جایگزینی مناسب به جای محرک های فیزیکی، باعث حلالیت پذیری بیشتر مواد شوینده شده و کاهش آسیب دیدگی و اثرات این مواد بر البسه را به ارمغان می آورد.

 

درام الماسه (Diamond Drum)

دیگ الماسه یا اصطلاحاٌ Diamond Drum یک طراحی ویژه برای دیگ لباسشویی است که از طرف شرکت اسنوا ارائه شده است.

در این دیگ ها قطر سوراخ های دیگ کاهش پیدا کرده و سطح یکنواخت تری را در بوجود آورده که این ویژگی از گیر کردن لباسها در داخل دیگ جلوگیری بعمل می آورد و همچنین مانع از چروک شدن لباسها در حین چرخش می شود.

 

رتبه انرژی (ENERGY)

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84526 دارای رتبه انرژی A+++ -60% است.

 

سیستم اسپری آب

این سیتم با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده در حسن شستشو,باعث افزایش کیفیت شستشو حتی با استفاده از آب سرد میگردد.

با استفاده از این سیستم و مجموعه ای از فناوری های دیگر,لباسشویی اکتا در مصرف برق , آب و زمان نهایت صرفه جویی را مینماید.

موتور دیجیتال اینورتر Digital Inverter سرعت خشک کن 1400 دور در دقیقه

از مزایای این تکنولوژی میتوان به صدا و لرزش کمتر , مصرف انرژی پایینتر ، تراز مصرف انرژی بهتر ، کاهش اصطکاک قطعات لباسشویی ، عمر بیشتر و بطور کلی عملکرد بهینه دستگاه به مدت طولانی اشاره کرد.

 


برچسب: بررسی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84526،کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84526،خرید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84526،فروش ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84526،قیمت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84526،ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84526،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۴:۳۲ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)