لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

بررسي سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7620

آشنايي با برند جي پلاس

شركت گلديران در گذشته به صورت انحصاري نماينده شركت ال جي محصول كشور كره بود. با شدت گرفتن تحريم ها و كمرنگ شدن حضور اين برند كره اي در ايران شركت گلديران با نام تجاري جي پلاس وارد عرصه توليد شد و به صورت گسترده به توليد لوازم خانگي اعم از تلويزيون، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، يخچال و… پرداخت. اين برند با طراحي هاي زيبا و مناسبي كه داشت توانست تمايل مردم را به آشنايي و خريد برند جي پلاس بيشتر كند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

موتور يخچال جي پلاس ساخت كجاست؟

هميشه در هنگام بحث در مورد برند هاي ايراني رايج ترين سوالي كه براي خريداران پيش مي آيد اين است كه اين برند قطعات خود را از كدام كشور تهيه مي كند، اين كه موتور يخچال جي پلاس ساخت كجاست هم در هنگام خريد از اين برند هميشه پرسشي اساسي بوده.

 

شركت ايراني جي پلاس در محصولات اخير خود نشان داده كه توانايي بالايي در توليد سايد باي سايد هاي با كيفيت دارد و مي تواند محصولاتي در حد محصولات روز جهان توليد كند. سايد باي سايد جي پلاس 28 فوت مدل GSS-M7625 يكي از جديدترين محصولات جي پلاس در زمينه يخچال هاي سايد باي سايد است كه كيفيت بسيار بالايي هم در ساخت و هم در مواد اوليه دارد و به دليل طراحي زيباي آن، استقبال بسيار خوبي را از سوي مصرف كنندگان تجربه نموده و اين محصول به يكي از پرفروش ترين محصولات جي پلاس تبديل شده است.

سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7625 در سه رنگ سفيد و سيلور و تيتانيوم توليد و عرضه شده است. اين 3 رنگ به راحتي با هر دكوراسيوني همخواني  و با هر سليقه‌اي تناسب دارد. يخچال‌هاي نوع سايد باي سايد بدين صورت ميبادش كه يخچال و فريزر به صورت چسبيده به همديگر عرضه ميشوند. اين يخچالها بسيار جادار است. مدل M7625S و مدل M7625W و مدل M7625BS به معني رنگهاي سفيد و سيلور و تيتانيوم است كه در انتهاي كد آنها نوشته شده است. قسمت يخچال اين محصول داراي 4 طبقه براي قراردادن موادغذايي و 2 عدد كشو است. يكي از اين كشوها مخصوص نگهداري سبزي و ميوه است كه دماي آن با دماي كل يخچال متفاوت است.

سايد باي سايد جي پلاس 28 فوت مدل GSS-M7625

جي پلاس در طراحي اين محصول تمام تلاش خود را به كار بسته تا يخچالي زيبا و با ظرافت توليد كند. سايد باي سايد جي پلاس 28 فوت مدل GSS-M7625 در سه رنگ سفيد، سيلور و تيتانيوم به بازار عرضه مي شود كه هر سه رنگ جذاب و زيبا هستند. اين محصول داراي رده مصرف انرژي A+ است كه نشان دهنده كم مصرف بودن آن است.

ارتفاع يخچال ۱۷۷ سانتي متر و عمق آن ۶۷ سانتي متر است كه گنجايش كلي ۴۷۲ ليتري را براي اين يخچال به ارمغان آورده است. اين ميزان ظرفيت براي خانواده هاي متوسط و پرجمعيت به خوبي پاسخگوست و امكان ذخيره سازي انواع مواد غذايي را در حجم هاي بالا فراهم مي كند.

فريزر يخچال از تكنولوژي نوفراست براي مقاومت در برابر برفك زدگي استفاده مي كند و همين باعث مي شود كه تميز كردن يخچال آسان باشد و نياز به پاكسازي آن به حداقل برسد. از ديگر ويژگي هاي اين محصول مي توان به فيلتر تصفيه آب و استفاده از سيستم جريان هواي چندگانه اشاره كرد. علاوه بر اين امكان سرمايش سريع نيز در اين يخچال فراهم شده است تا بتوانيد در مدت زمان بسيار كمي مواد غذايي را فريز كرده و نگهداري نماييد. به همه اين ويژگي هاي فوق العاده بايد يخساز اتوماتيك كه متصل به آب شهري است را نيز اضافه كرد. در مجموع سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7625 يك يخچال با ظرفيت بالا و پيشرفته است كه براي تمامي خانواده ها يك انتخاب ايده آل به شمار مي رود.

اين مدل از يخچال فريزر داراي آبريز متصل به شير آب شهري رو قسمت درب فريزر و يخساز اتوماتيك ميباشد و در عوض ميتوانيد از يخساز اتوماتيك استفاده كنيد. قسمت يخچال اين محصول داراي قابليت سرمايش سريع است. اين قابليت به شما كمك ميكند تا موادغذايي را كه داخل يخچال قرار ميدهيد خيلي سريع سرد شود تا تازه‌تر باقي بمانند. قسمت يخچال اين محصول داراي ظرفيت 315 ليتر است.

 

قسمت فريزر اين محصول نيز داراي ظرفيت 157 ليتر است كه تعداد طبقات اين نيز 4 عدد است. سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7625 داراي 2 عدد كشو براي مجزا كردن مواد غذايي است. اين قسمت نيز داراي قابليت انجماد سريع براي تازه‌تر نگهداشتن گوشت و سبزيجات يخ زده شما است. هر دو قسمت اين محصول نيز داراي قابليت Nofrost و يا همان بدون برفك است كه باعث ميشود موادغذايي شما ديرتر فاسد شوند.

سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7620 داراي گريد انرژي ++A است كه كمترين ميزان برق و انرژي را صرف نگهداشتن موادغذايي شما ميكند. كمپرسور اينورتر اين محصول هنگام رسيدن يخچال به دماي مناسب خاموش ميشود و هنگام نياز مجدد شروع به كار ميكند.

مزايا و معايب يخچال هاي جي پلاس از نظر مصرف كنندگان اين محصول

 

مي توان گفت كه بهترين راه براي فهم كيفيت يك برند استفاده از تجربه مصرف كنندگان آن است. در اين بخش از مقاله “يخچال جي پلاس بخريم؟” ما ديدگاه هاي مثبت و منفي كساني را كه از اين برند يخچال خريداري كرده اند را در اختيار شما مي گذاريم.

مزاياي يخچال هاي جي پلاس از نظر مصرف كنندگان:

·       طراحي فوق العاده زيبا.

·       استفاده از فناوري هاي روز دنيا مانند فرش باكس.

·       زنگ هشدار دهنده تغييرات دما كه در نظر مصرف كنندگان بسيار كاربردي محسوب مي شود.

·       موتور هوشمند كه با جلوگيري از قطع و وصل جريان برق به صورت ناگهاني از سوختن موتور جلوگيري مي كند.

·       قيمت مناسب اين كالا در برابر كيفيت بالاي آن بسياري از مشتريان خود را خرسند كرده.

·       سيستم پخش هواي تازه درون فضاي يخچال موجب اين شده كه بو و عطر داخل يخچال هميشه لذت بخش باشد و مواد غذايي با طراوت باقي بمانند.

اين برند داراي محصولاتي با تنوع بالا هست و توانسته تمام سلايق را در بر گيرد.

 

معايب يخچال هاي جي پلاس از نظر مصرف كنندگان:

·       تعداد نمايندگي هاي كم.

·       عدم برخورداي از يخ ساز اتوماتيك در غالب محصولات.

·       شكننده بودن بدنه كشو ها به علت كيفيت نا مناسب و ضخامت كم.

·      داغ بودن بدنه يخچال در هنگام فعاليت موتور.

·       صداي نسبتا زياد.

·       نداشتن نمايشگر لمسي.

 


برچسب: بررسي سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7620،قيمت سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7620،خريد سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7620،كيفيت سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7620،مشخصات سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7620،سايد باي سايد جي پلاس مدل GSS-M7620،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۱:۴۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (1)

بررسي آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P

آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P

اگر به دنبال انتخاب و خريد بهترين آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P هستيد به شما عزيزان پيشنهاد مي كنيم با بررسي ويژگي هاي اين محصول همراه ما باشيد اين دستگاه با قدرت موتور 300 وات و تعداد تنظيمات سرعت 2 عدد به عنوان يك آبميوه گيري چند كاره پرقدرت توليد شده است كه داراي مخلوط كن و آسياب، رنگ زيباي اين محصول به صورت يكپارچه سفيد مي باشد كه زيبايي منحصر به فردي به اين كالا داده است و به سادگي مي ‌تواند با تركيب زيباي آشپزخانه شما به هر رنگ متفاوتي ست شود، بدنه اين دستگاه كاملا ضد لك بوده و سهولت در پاك كردن بدنه اين دستگاه از ويژگي هاي منحصر به فرد آن به شمار مي رود. در ادامه با اعتمادكالا همرا باشيد.

مخزن تفاله: شما عزيزان مي توانيد با اين آبميوه گيري فوق العاده و حرفه اي پارس خزر انواع ميوه هاي سخت، آب هويج و سبزيجات را به سادگي آبگيري كنيد و تفاله را در مخزني كاملا جداگانه در محفظه ‌اي پشت اين دستگاه در اختيار داشته باشيد، سهولت خالي كردن تفاله با حجم بالاي آن در بهترين آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P از ديگر مزيت هاي اين دستگاه به شمار مي رود، توجه فرماييد تفاله هاي خروجي ابميوه گيري پارس خزر در اين مدل پرفروش تا 90 درصد خشك مي باشد كه مي تواند بدون آنكه قطره اي از آب ميوه دور ريخته شود كار آبگيري ميوه جات و سبزيجات شما را به سادگي انجام دهد.

صدا و تيغه ها: بايد به شما بگوييم كه اگر به دنبال انتخاب بهترين آبميوه گيري سه كاره پارس خزر هستيد كه كاملاً كم صدا باشد مي توانيد اين دستگاه را با صداي 39 دسي بل براي خود انتخاب كنيد، توجه فرماييد كه تكنولوژي كشور آلمان به لحاظ بالانس و ساختار توليد محصولات خود به گونه اي مي باشد كه در حين كار آبميوه گيري دچار لرزش نخواهد شد و بدنه ضد لرزش بودن آن به همراه سطح صداي بسيار پايين آن از ديگر مشخصات تكميلي اين دستگاه به شمار مي ‌رود كه مي ‌تواند از اهميت ويژه‌اي نيز برخوردار باشد.

سيستم ضدچكه و پارچ: با نگاه ساده تصويري محصول مي بينيد كه پارچي به حجم 2 ليتر همراه با آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P در اختيار شما قرار دارد كه به سادگي در زير قسمت خروجي دستگاه شما قرار خواهد گرفت و شما مي توانيد اين پارچ را براي آب گيري استفاده فرماييد و پس از گرفتن آب ميوه خود نيز درون يخچال آن را نگهداري كنيد، هرچند كه ارتفاع استاندارد استفاده شده در اين قسمت به شما امكان قرار دادن ليوان و ظرف هاي ديگر را در زير اين محفظه ميسر نموده است.

سيستم ضد چكه دهانه خروجي در بهترين آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P نيز بگونه اي براي در اختيار شما قرار دارد تا پس از اتمام كار آبگيري از چكه كردن آبميوه بر روي سطح قرار گرفته شده دستگاه شما نيز جلوگيري خواهد كرد، اين امر به همراه ويژگي هاي ديگري كه به بررسي آن پرداختيم كار با اين دستگاه را براي كاربران هرچه ساده تر نموده است و شما در مدت زماني بسيار كوتاه و با زحمتي كم مي توانيد كار آبگيري انواع ميوه جات و سبزيجات خود را انجام دهيد، توجه كنيد تمام قطعات همراه را مي توانيد درون ماشين ظرفشويي خود بگذاريد و كار شستن را نيز به دستگاه ظرفشويي خود بسپاريد.

طراحي

آب ميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P كه قابليت آب ميوه گيري ، مخلوط كن و ميكسر و همچنين آسياب را دارد. اين دستگاه مي توان تمامي نيازهاي شما از يك دستگاه سه كاره را بر طرف كنيد.

جنس بدنه اصلي آب ميوه گيري پارس خزر مدل JBG-610P پلاستيك با كيفيت است. طراحي دستگاه سه كاره به گونه اي است كه براي استفاده از پارچ مخلوط كن و يا آسياب فقط كافيست به راحتي آبميوه گيري را از روي دستگاه جدا كرده و مخلوط كن و يا آسياب را به بدنه اصلي متصل كنيد.

 

 

عملكرد

موتور آب ميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P با تكنولوژي مشترك فرانسه و ايتاليا داراي توان خروجي ۳۰۰ واتي است كه با توجه به بازه قيمتي بسيار عالي دستگاه در مقايسه با مدل هاي مشابه يك موتور قدرتمند و با كارايي و مصرف بهينه محسوب مي شود.

 

با توجه موتور قدرتمند و تيغه با عملكرد عالي ، آب ميوه گيري مدل JBG-610P  توانايي آب گيري ۶۵ درصد از وزن انواع ميوه ها را دارد.

روش به كارگيري مخلوط كن و آسياب دستگاه نيز مانند برادر بزرگ تر خود آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل VitaFruit و همان طور كه در بالا ذكر شد ، فقط كافيست دستگاه آبميوه گيري را از بدنه اصلي جدا كرده و پارچ مخلوط كن و يا ظرف آسياب را بسته به نياز خود به دستگاه متصل كنيد.

 

ايمني هوشمند: در بسياري از مدل هايي كه در قديم توليد مي‌شدند نداشتن سيستم‌هاي ايمني هوشمند باعث لطمه وارد شدن به دستگاه‌ها مي شد و به مرور زمان باعث تاثير منفي بر روي قدرت موتور و كارايي انواع دستگاه هاي خانگي و برقي مي شد، با پيشرفت تكنولوژي و آنچه كه امروز در اختيار توليدكنندگان قرار گرفته است نيز آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P از سيستم ايمني هوشمند پرقدرتي استفاده كرده است و به دستگاه شما تا زماني كه تمام قطعات و دنده ها به درستي براي يكديگر قرار نگرفته اند اجازه روشن شدن نخواهد داد، اين مزيت به طول عمر بالاي دستگاه شما كمك خواهد نمود و از بروز هرگونه مشكل احتمالي جلوگيري مي نمايد. لذا شما با انتخاب بهترين مدل آبميوه گيري پارس خزر همراه با اين سيستم استاندارد و ايمني هوشمند مي توانيد كارايي هرچه ماندگارتر را در اختيار داشته باشيد.

در انتها به اين نكته توجه داشته باشيد كه قيمت آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P به نسبت كارايي و مشخصاتي كه در اختيار شما مي گذارد مي ‌تواند كالايي كاملاً به صرفه و اقتصادي براي شما محسوب شود، فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا بخر كه به عنوان يك مركز تخصصي فروش لوازم خانگي فعاليت دارد كالاهاي خود را به طور مستقيم از نمايندگي‌هاي فروش برندهاي معتبر تامين مي ‌كند، از اين رو مي توانيد با اطمينان خاطر نسبت به خريد آبميوه گيري اصل پارس خزر و گارانتي شركتي كالاي خود خريدي آسوده را براي خود رقم بزنيد.

 


برچسب: بررسي آبميوه گيري پارس خزر مدل JBG-610P،قيمت آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P،خريد آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P،فروش آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P،گارانتي آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P،آبميوه گيري سه كاره پارس خزر مدل JBG-610P،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۰:۵۷ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي يخچال فريزر ديپوينت مدل discaver

يخچال فريزر ديپوينت مدل ديسكاور (DISCOVER)

يخچال فريزر 30 فوت ديپوينت با ظرفيت 396 ليتر براي يخچال و 170 ليتر براي فريزر، در مجموع فضاي بسيار جاداري را براي ذخيره و انجماد مواد غذايي در اختيار شما مي‌گذارد. مي توان اينگونه بيان كرد كه محصولي متناسب با خانواده هاي با جمعيت متوسط يا افرادي است كه حجم زيادي از مواد غذايي را براي مدت طولاني نگهداري مي كنند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

اين محصول از دسته يخچال فريزرهاي عرض پهن به شمار مي آيد كه براي افرادي كه فضاي كافي براي استفاده از يخچال فريزرهاي دوقلو و يا سايد باي سايد ندارند انتخابي مناسب است تا پاسخگوي نيازهاي آن ها باشد. يخچال فريزر ديسكاور ديپوينت مجهز به سيستم نوفراست يا همان بدون برفك بوده و نيازي به تميزكاري مكرر فضاي داخل يخچال فريزر ندارد.

يخچال فريزر ديسكاور داراي يك پنل كنترل لمسي است كه شما مي توانيد با استفاده از آن دماي قسمت هاي مختلف يخچال فريزر را تنظيم كرده و به طور كلي از نحوه فعاليت محصول و خطا هاي احتمالي مطلع شويد. همچنين لازم به ذكر است اين محصول در دسته يخچال فريزرهاي با مصرف بهينه قرار دارد و داراي رده مصرف انرژي A مي باشد.

 

بررسي مشخصات يخچال فريزر ديپوينت مدل ديسكاور

از ويژگي هاي شاخص اين يخچال فريزر ديپوينت مي توان به سيستم كنترل هوشمند ديجيتال دماي يخچال و فريزر، سيستم روشنايي ال اي دي هوشمند، سيستم انجماد سريع و سرمايش سريع، سيستم گردش هواي داخلي اجباري و طراحي زيبا و منحصر به فرد آن اشاره كرد.

همچنين اين محصول بر روي بدنه خود مجهز به درب هوم بار شفاف شونده است كه شما مي توانيد قبل باز كردن درب يخچال از محتويات داخل آن مطلع شويد. علاوه بر اين يخچال فريزر ديسكاور مجهز به فيلتر HYGIENE FRESH شش لايه، سيستم قفل كودك، سيستم ذوب برفك اتوماتيك هوشمند، كنترل پنل لمسي LED، يخساز دستي و محفظه انجماد سريع نيز مي باشد.

در بخش فريزر ديپوينت يك كشوي سرماي تازه وجود دارد كه اين بخش مواد غذايي گوشتي را با سرعت منجمد كرده و تازگي آنها را حفظ مي كند. همچنين درب اين مدل يخچال فريزر قابليت جابجايي دارد و مي توانيد مطابق نياز جهت باز شدن درب آن را تغيير دهيد.

 

فضاي داخل يخچال فريزر discaver ديپوينت

يخچال

در قسمت يخچال دستگيره اي بلند و زيبا قرار دارد كه در سمت چپ واقع شده است. بر روي درب هم درب ديگري وجود دارد كه بسيار كاربردي است. هم ميتوانيد درب دوم را باز كنيد تا دسترسي به مواد غذايي يا نوشيدني ها راحت باشد و هم با ضربه زدن بر روي درب به صورت نمايشگر روشن ميشود و ميتوانيد محتويات داخل يخچال را انتخاب نماييد. يخچال داراي ۴ طبقه است كه به صورت شيشه اي طراحي شده اند. اين طبقات در برابر وزن مواد غذايي بسيار مقاوم هستند و همينطور فضاي بسيار خوبي را در اختيار كاربر گذاشته اند. امكان جابجايي قفسات نيز وجود دارد.

دو عدد كشو نيز در قسمت پايين دستگاه قرار دارد. محل بسيار مناسبي براي قرار دادن ميوه ها سبزيجات تازه است. طبقات روي درب هم جهت نگهداري بطري هاي نوشيدني كاربرد دارد. اتفاق خوبي كه در يخچال ديپوينت افتاده است، استفاده از لامپ هاي LED جهت روشنايي داخل يخچال است. يخچال هوشمند ديپوينت با وجود فيلتر بوگير حساس ميتواند بوي نامطبوع داخل يخچال را از بين ببرد و مواد غذايي تازه تر هميشه باقي بماند.

 

فريزر يخچال فريزر ديپوينت مدل discaver

فريزر دستگاه فضاي كمتري داشته و داراي ۳ طبقه. اين فريزر بدون برفك بوده و در آن خبري از يخزدگي و برفك نيست. يخچال فريزر بدون برفك ديپوينت بر روي درب خود ۲ طبقه دارد كه كه براي قرار دادن مواد غذايي پر استفاده محل بسيار خوبي است. مدل Discover از يك يخساز نيمه اتوماتيك نيز بهره ميبرد. اين يخساز با استفاده از يك منبع آب به ساختن يخ ميپردازد كه به صورت دستي ميتوانيد يخ ها را برداشت نماييد.

يكي ديگر مشخصات بسيار خوبي كه يخچال فريزر بدون برفك ديپوينت دارد، قفل كودك است. تا كودك بازيگوشتان تنظيمات دستگاه را بر هم نزند. اخطار باز ماندن درب يخچال هم از ديگر امكانات اين مدل خوش خريد است. نمايشگر تعبيه شده بر روي درب نيز جهت تنظيمات اصلي يخچال فريزر مانند دما و قفل ها و ساير تنظيمات كاربرد دارد. با وجود تكنولوژي فناوري سريع در يخچال فريزر، در كوتاه ترين زمان بيشترين مقدار سرما ارائه خواهد شد تا در مواقعي كه قصد خنك كردن ماده غذايي را سريعتر از قبل داريد، راحت تر باشيد. گردش هواي سرد در اين مدل با استفاده از فني كه در بالاي يخچال تعبيه شده است انجام ميشود.

 

مصرف انرژي A

براي مديريت هزينه‌هاي خانوار، به مصرف انرژي لوازم برقي توجه داشته باشيد. رده انرژي براي دستگاهي كه به طور دائم از منبع برق تغذيه مي‌كند، فاكتور مهمي براي انتخاب و خريد خواهد بود. همانطور كه مي‌دانيد برچسب انرژي لوازم برقي بين A تا G متغير بوده و كم مصرف‌ترين لوازم رده A را در اختيار خواهند داشت. يخچال فريزر ديپوينت مدل ديسكاور نيز جاي خود را بين يخچال‌هاي كم مصرف باز كرده و برچسب انرژي A را به خود اختصاص داده است. به همين واسطه، نگراني بابت مصرف انرژي بي‌حساب اين مدل نداشته باشيد. از طرف ديگر بهره‌مندي از درب بار، نقش اساسي در بهينه سازي مصرف برق ايفا مي‌كند چرا كه از باز كردن مداوم درب اصلي و اتلاف انرژي ناشي از آن، جلوگيري خواهد كرد.

 

گردش هواي خنك به صورت چندگانه

يكي از جديدترين قابليت‌هاي موجود در يخچال فريزرهاي امروزي، سيستم گردش هوا به صورت چندگانه است. با كمك اين فناوري، هواي سرد در تمام نقاط به كمك دو فن تبخيركننده به‌صورت جداگانه در هر يك از كابين‌هاي يخچال و فريزر به گردش درمي‌آيد و تمام مواد غذايي موجود در هر كابين، در تماس با سرما قرار مي‌گيرند. قابليت گردش هواي سرد به صورت چندگانه در كنترل برفك نيز مؤثر است و به دليل كمك به يكسان‌سازي دما در كل فضاي يخچال و فريزر، از ايجاد برفك جلوگيري مي‌كند. علاوه بر اين در راندمان موتور دستگاه و عمر مفيد آن هم به جهت خروج هواي گرم تأثيرگذار است.

 

 

ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات ديپوينت

يخچال فريزر ديسكاور ديپوينت شامل 30 ماه ضمانت اينورتر بوده و نصب اين دستگاه كاملا رايگان مي باشد. درضمن براي اينكه اين محصول شامل ضمانت شود مصرف كننده بايد براي نصب آن با شركت هماهنگ كند و نصب توسط سرويس كار مجاز انجام شود.

 

 

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر ديپوينت مدل discaver،كيفيت يخچال فريزر ديپوينت مدل discaver،قيمت يخچال فريزر ديپوينت مدل discaver،خريد يخچال فريزر ديپوينت مدل discaver،فروش يخچال فريزر ديپوينت مدل discaver،مشخصات يخچال فريزر ديپوينت مدل discaver،يخچال فريزر ديپوينت مدل discaver،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۱:۵۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700

ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700

ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700 يكي از محصولات باكيفيت و جديد از برند دوو Daewoo است كه يكي از برندهاي مطرح و موفق در دنيا مي باشد. كيفيت بالا، استانداردهاي بين المللي در ساخت، تكنولوژي هاي هوشمند پيشرفته و قابليت‌ هاي فراوان موجب شده خريداران زيادي را به سمت خود بكشاند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

مشخصات فني ماشين لباسشويي CH700 دوو 7 كيلويي كاريزما اسليم :

ماشين لباسشويي دوو 7 كيلويي DWK-CH700 داراي موتور تسمه اي ميباشد كه اگر دوو در اين محصول از موتور دايركت درايو استفاده ميكرد ، قيمت اين دستگاه خيلي بالا ميرفت . اين موتور تسمه اي داراي دور موتور 1000 دور در دقيقه است كه ميتوانست دوو از دور موتور 1200 دو در دقيقه استفاده كند . با توجه به موتور تسمه اي ، دوو با طراحي بدنه ضد لرزش اوربيتال سعي كرده تا صدا و لرزش اين دستگاه را به حداقل حالت ممكن برساند . مصرف انرژي اين دستگاه با اينكه داراي موتور يونيورسال است ، A+++ است كه براي محصولات 7 كيلويي واقعا مناسب است . ماشين لباسشويي كاريزما اسليم دوو 7 كيلويي DWK-CH700 داراي جا پودري دو حالته براي استفاده از پودر و مايع لباسشويي است . اين نوع جا پودري با توجه به اينكه اغلب از مايع لباسشويي استفاده ميكنيم الزامي است . ديگ اين دستگاه از نوع كلاستر است كه يكي از درام هاي جديد بازار است ولي يك پله از ديگ هاي زمردي پايين تر است . البته هيچ برندي در محصولات 7 كيلويي از ديگ زمردي استفاده نميكند . ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH700 از نظر فني ميتوان نياز هاي شما را برطرف كند ولي همانطور كه گفته شد نقطه قوت اين دستگاه ظاهر و قابليت هاي كاربردي است . 

قابليت هاي موثر در قيمت ماشين لباسشويي دوو 7 كيلويي DWK-CH700 كاريزما اسليم :

ارزش خريد ماشين لباسشويي 7 كيلويي دوو DWK-CH700 به تعداد برنامه هاي شستشوي و نوع شستشوي آن است . اين محصول داراي قابليت بخارشوي يا همان Steam Care است كه در محصولات 7 كيلويي ميتواند خود يك برگ برنده باشد . اين قابليت باعث ميشود تا لباس هاي شما ضدعفوني شود و لباس ها شاداب تر و تازه تر باشد . علاوه بر اين قابليت بخارشوي ، فناوري نانوسيلور هم باعث باكتري زدايي لباس هاي شما ميشود . يكي از برنامه هاي پرطرفدار همه لباسشويي ها شستشوي سريع ميباشد كه در اين محصول اين برنامه مدت زمان معقولي دارد . شستشوي سريع 19 دقيقه اي اين محصول ميتواند لباس هايي كه كثيفي زيادي ندارند را به خوبي تميز كند . ماشين لباسشويي CH700 دوو كاريزما 7 كيلويي داراي 15 برنامه شستشوي متنوع است كه به راحتي از طريق ولوم كنترلي قابل دسترسي است .

 

 

ويژگي هاي ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH700

رتبه انرژي A+++

اين محصول با رده انرژي A+++ در دسته محصولات بسيار كم مصرف قرار گرفته است. در نتيجه تا حد زيادي در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

تعداد 15 برنامه شستشو

ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700 به 15 برنامه شستشو مجهز شده است. اين 15 برنامه متنوع امكان شستشوي كامل لباس ها بدون آسيب به بافت پارچه و سازگاري با نوع پارچه را به خوبي فراهم كرده است. در نتيجه هر نوع لباسي متناسب با جنس خود شسته مي شود تا بافت آن صدمه نبيند.

سيستم بخارشو

اين فناوري براي نرم شدن لباس ها در زمان شستشو و اتو كشي آسان طراحي شده است. از آنجايي كه بخار لباس ‌ها را با دماي بالا ميشويد بدون صدمه به بافت پارچه مي‌ تواند آن را ضد عفوني كند.

فناوري نانو سيلور

اين فناوري موجب از بين رفتن باكتري ها و بوهاي نامطبوع، ضدعفوني كردن، استريل كردن البسه و ايجاد تميزي و پاكيزگي مي شود. اين سيستم جزء استانداردهاي لباسشويي حرفه اي است كه صرفه جويي در مصرف برق را نيز به دنبال دارد. اگر نوزاد يا فرد بيمار داريد توصيه مي شود از ماشين لباسشويي با فناوري نانو سيلور استفاده نماييد.

طراحي بدنه

طراحي جديد و هوشمندانه، ساخت مدرن، بدنه ضدلرزش طرح اوربيتال و رنگ بندي زيبا قطعا ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700 را به محصولي لوكس و جذاب در گوشه هر آشپزخانه تبديل كرده است. ديواره هاي بدنه اين لباسشويي با ثبات بيشتر، عملكرد بي صدايي را حين كار ارائه مي دهند.

درب محصول به صورت بزرگ، از سمت چپ به راست با زاويه باز شدن 150 درجه طراحي شده كه از نوع كاوردار است و قفل كششي نيز دارد. ديگ آن از نوع درام طرح كلاستر و طراحي آن به گونه اي است كه به الياف لباس ها و پارچه ها صدمه اي وارد نمي كند.

تكنولوژي هاي برتر و سيستم هاي شستشو در ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 

زوايه باز شدن درب ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700S 150 درجه مي باشد. اين لباسشويي دوو داراي نمايشگر LED با طراحي دكمه هاي مكانيكي علاوه بر زيبايي كاربري آساني نيز دارد.  سيستم بخارشو از ديگر قابليت هاي ماشين لباسشويي مي باشد اين فناوري براي نرم شدن البسه در زمان شستشو طراحي شده است. برنامه شستشوي Quick Super يكي از 15 برنامه ي ماشين لباسشويي است با استفاده از اين برنامه مي توانيد لباس ها را در مدت زمان كوتاه 19 دقيقه بشوييد. قابليت هاي كاربردي ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700S شامل : شروع شستشو با تاخير ، سيستم شستشو با بخار ، سيستم ايمني قفل كودك ، ولوم مرغوب انتخاب برنامه هاي شستشو ، سيستم شستشوي سريع ، قابليت آبكشي اضافه ، سيستم شستشوي قدرتمند ، قابليت شستشوي دستي و همچنين آبكشي و خشك كن قدرتمند مي شود. ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700S داراي سيستم پيشرفته نانو سيلور مي باشد كه اگر لباس نوزاد يا فرد بيمار را به وفور در ماشين لباسشويي خود مي شوييد، پيشنهاد مي شود در زمان خريد ماشين لباسشويي حتما از برندهايي كه داراي اين تكنولوژي هستند استفاده نماييد. از مزاياي سيستم نانو سيلور موجود در ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700S به طور كلي مي توان به ، از بين بردن بوهاي نامطبوع ، استريل كردن البسه ، شستشوي البسه در محيط از باكتري ، صرفه جويي در مصرف برق ، عمر مفيد عملكرد 10 سال، اشاره كرد.

 

ديگر قابليت هاي ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما عبارتند از:

·       سيستم شستشوي قدرتمند

·       شستشوي دستي

·       آبكشي و خشك كن قوي

·       تنظيم دماي شستشو بصورت دلخواه

·       حداكثر دور خشك كن 1000 دور در دقيقه

·       شستشوي سريع 19 دقيقه اي

·       شستشو با تاخير

·       برنامه آبكشي اضافه

·       سيستم خودكار تشخيص خطا

·       قفل كودك

 

 

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،كيفيت ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،مشخصات ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،قيمت ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،خريد ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۵:۰۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700

ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700

ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700 يكي از محصولات باكيفيت و جديد از برند دوو Daewoo است كه يكي از برندهاي مطرح و موفق در دنيا مي باشد. كيفيت بالا، استانداردهاي بين المللي در ساخت، تكنولوژي هاي هوشمند پيشرفته و قابليت‌ هاي فراوان موجب شده خريداران زيادي را به سمت خود بكشاند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

مشخصات فني ماشين لباسشويي CH700 دوو 7 كيلويي كاريزما اسليم :

ماشين لباسشويي دوو 7 كيلويي DWK-CH700 داراي موتور تسمه اي ميباشد كه اگر دوو در اين محصول از موتور دايركت درايو استفاده ميكرد ، قيمت اين دستگاه خيلي بالا ميرفت . اين موتور تسمه اي داراي دور موتور 1000 دور در دقيقه است كه ميتوانست دوو از دور موتور 1200 دو در دقيقه استفاده كند . با توجه به موتور تسمه اي ، دوو با طراحي بدنه ضد لرزش اوربيتال سعي كرده تا صدا و لرزش اين دستگاه را به حداقل حالت ممكن برساند . مصرف انرژي اين دستگاه با اينكه داراي موتور يونيورسال است ، A+++ است كه براي محصولات 7 كيلويي واقعا مناسب است . ماشين لباسشويي كاريزما اسليم دوو 7 كيلويي DWK-CH700 داراي جا پودري دو حالته براي استفاده از پودر و مايع لباسشويي است . اين نوع جا پودري با توجه به اينكه اغلب از مايع لباسشويي استفاده ميكنيم الزامي است . ديگ اين دستگاه از نوع كلاستر است كه يكي از درام هاي جديد بازار است ولي يك پله از ديگ هاي زمردي پايين تر است . البته هيچ برندي در محصولات 7 كيلويي از ديگ زمردي استفاده نميكند . ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH700 از نظر فني ميتوان نياز هاي شما را برطرف كند ولي همانطور كه گفته شد نقطه قوت اين دستگاه ظاهر و قابليت هاي كاربردي است . 

قابليت هاي موثر در قيمت ماشين لباسشويي دوو 7 كيلويي DWK-CH700 كاريزما اسليم :

ارزش خريد ماشين لباسشويي 7 كيلويي دوو DWK-CH700 به تعداد برنامه هاي شستشوي و نوع شستشوي آن است . اين محصول داراي قابليت بخارشوي يا همان Steam Care است كه در محصولات 7 كيلويي ميتواند خود يك برگ برنده باشد . اين قابليت باعث ميشود تا لباس هاي شما ضدعفوني شود و لباس ها شاداب تر و تازه تر باشد . علاوه بر اين قابليت بخارشوي ، فناوري نانوسيلور هم باعث باكتري زدايي لباس هاي شما ميشود . يكي از برنامه هاي پرطرفدار همه لباسشويي ها شستشوي سريع ميباشد كه در اين محصول اين برنامه مدت زمان معقولي دارد . شستشوي سريع 19 دقيقه اي اين محصول ميتواند لباس هايي كه كثيفي زيادي ندارند را به خوبي تميز كند . ماشين لباسشويي CH700 دوو كاريزما 7 كيلويي داراي 15 برنامه شستشوي متنوع است كه به راحتي از طريق ولوم كنترلي قابل دسترسي است .

 

 

ويژگي هاي ماشين لباسشويي دوو مدل DWK-CH700

رتبه انرژي A+++

اين محصول با رده انرژي A+++ در دسته محصولات بسيار كم مصرف قرار گرفته است. در نتيجه تا حد زيادي در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

تعداد 15 برنامه شستشو

ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700 به 15 برنامه شستشو مجهز شده است. اين 15 برنامه متنوع امكان شستشوي كامل لباس ها بدون آسيب به بافت پارچه و سازگاري با نوع پارچه را به خوبي فراهم كرده است. در نتيجه هر نوع لباسي متناسب با جنس خود شسته مي شود تا بافت آن صدمه نبيند.

سيستم بخارشو

اين فناوري براي نرم شدن لباس ها در زمان شستشو و اتو كشي آسان طراحي شده است. از آنجايي كه بخار لباس ‌ها را با دماي بالا ميشويد بدون صدمه به بافت پارچه مي‌ تواند آن را ضد عفوني كند.

فناوري نانو سيلور

اين فناوري موجب از بين رفتن باكتري ها و بوهاي نامطبوع، ضدعفوني كردن، استريل كردن البسه و ايجاد تميزي و پاكيزگي مي شود. اين سيستم جزء استانداردهاي لباسشويي حرفه اي است كه صرفه جويي در مصرف برق را نيز به دنبال دارد. اگر نوزاد يا فرد بيمار داريد توصيه مي شود از ماشين لباسشويي با فناوري نانو سيلور استفاده نماييد.

طراحي بدنه

طراحي جديد و هوشمندانه، ساخت مدرن، بدنه ضدلرزش طرح اوربيتال و رنگ بندي زيبا قطعا ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700 را به محصولي لوكس و جذاب در گوشه هر آشپزخانه تبديل كرده است. ديواره هاي بدنه اين لباسشويي با ثبات بيشتر، عملكرد بي صدايي را حين كار ارائه مي دهند.

درب محصول به صورت بزرگ، از سمت چپ به راست با زاويه باز شدن 150 درجه طراحي شده كه از نوع كاوردار است و قفل كششي نيز دارد. ديگ آن از نوع درام طرح كلاستر و طراحي آن به گونه اي است كه به الياف لباس ها و پارچه ها صدمه اي وارد نمي كند.

تكنولوژي هاي برتر و سيستم هاي شستشو در ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 

زوايه باز شدن درب ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700S 150 درجه مي باشد. اين لباسشويي دوو داراي نمايشگر LED با طراحي دكمه هاي مكانيكي علاوه بر زيبايي كاربري آساني نيز دارد.  سيستم بخارشو از ديگر قابليت هاي ماشين لباسشويي مي باشد اين فناوري براي نرم شدن البسه در زمان شستشو طراحي شده است. برنامه شستشوي Quick Super يكي از 15 برنامه ي ماشين لباسشويي است با استفاده از اين برنامه مي توانيد لباس ها را در مدت زمان كوتاه 19 دقيقه بشوييد. قابليت هاي كاربردي ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700S شامل : شروع شستشو با تاخير ، سيستم شستشو با بخار ، سيستم ايمني قفل كودك ، ولوم مرغوب انتخاب برنامه هاي شستشو ، سيستم شستشوي سريع ، قابليت آبكشي اضافه ، سيستم شستشوي قدرتمند ، قابليت شستشوي دستي و همچنين آبكشي و خشك كن قدرتمند مي شود. ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700S داراي سيستم پيشرفته نانو سيلور مي باشد كه اگر لباس نوزاد يا فرد بيمار را به وفور در ماشين لباسشويي خود مي شوييد، پيشنهاد مي شود در زمان خريد ماشين لباسشويي حتما از برندهايي كه داراي اين تكنولوژي هستند استفاده نماييد. از مزاياي سيستم نانو سيلور موجود در ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما اسليم 7 كيلويي مدل DWK-CH700S به طور كلي مي توان به ، از بين بردن بوهاي نامطبوع ، استريل كردن البسه ، شستشوي البسه در محيط از باكتري ، صرفه جويي در مصرف برق ، عمر مفيد عملكرد 10 سال، اشاره كرد.

 

ديگر قابليت هاي ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما عبارتند از:

·       سيستم شستشوي قدرتمند

·       شستشوي دستي

·       آبكشي و خشك كن قوي

·       تنظيم دماي شستشو بصورت دلخواه

·       حداكثر دور خشك كن 1000 دور در دقيقه

·       شستشوي سريع 19 دقيقه اي

·       شستشو با تاخير

·       برنامه آبكشي اضافه

·       سيستم خودكار تشخيص خطا

·       قفل كودك

 

 

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،كيفيت ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،مشخصات ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،قيمت ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،خريد ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،ماشين لباسشويي دوو DWK-CH700،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۴:۵۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي سايد باي سايد دوو مدل D4S-3340

آشنايي با برند دوو

امروزه در اغلب كشورها محصولات متنوعي از برند دوو وجود دارد. قطعا اكثر افراد حتي اگر از اين برند خريد نكرده باشند با كالاهاي معرف آن آشنا هستند. در كنار قدمت چندين ساله كيفيت عالي محصولات اين برند شناخته شده به محبوبيت آن مي افزايد.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

شايد براي شما هم جالب باشد كه قدمت و موسس اصلي اين محصولات كم نظير را بيشتر بشناسيد. شركت دوو براي اولين بار در سال 1967 فعاليت خود را تحت مديريت كيم وو چونگ آغاز كرد. نام محصولات اين كمپاني نيز بر گرفته از مدير مسئول آن ميباشد. اين شركت با توليد و عرضه ارقام مختلف لوازم خانگي به سرعت در صنعتهاي مرتبط رشد كرد. نقطه آغاز و تاسيس فعاليت هاي گسترده و با كيفيت برند دوو  شهر سئول در كره جنوبي ميباشد.

مركز برند دوو با بهره گيري از تخصص و متريال هاي مرغوب اقلام مختلف توليدي خود را در بازارهاي بين المللي عرضه ميكند. كيفيت بالا، ساختار فيزيكي و ظاهري عالي محصولات اين شركت سبب رشد بيش از 20 زير مجموعه مستقل و وابسته از اين كمپاني گرديد.  كمتر كشوري را ميتوان شناخت كه محصولات برند دوو را در بازار لوازم خانگي خود عرضه نكند. شركت دوو با كسب استانداردهاي خاص و جلب رضايت بالاي مشتريان به يكي از قطب هاي پر قدرت اين صنعت در سراسر دنيا تبديل شده است.

 

يخچال سايد باي سايد دوو سري فرشلند مدل پارامو D4S-3340

يخچال سايد باي سايد دوو سري فرشلند مدل پارامو D4S-3340 محصولي جديد و پيشرفته از مجموعه سري فرشلند دوو (daewoo) است.

اين محصول ضمن طراحي مدرن خود، از نظر قيمت مقرون به صرفه است.

فروشگاه اينترنتي انتخاب كليك كالاهاي عرضه شده توسط سايت را با گارانتي اصلي شركت عرضه مي نمايد.

يخچال فريزر پارامو داراي ۱۲۴ ماه گارانتي انتخاب الكترونيك حامي براي كمپرسور است تا اطمينان خاطر مصرف كنندگان از كيفيت و كارايي محصول فراهم شود.

مشخصات فني

سايد باي سايد دوو 32 فوت داراي برچسب انرژي +A مي باشد كه تا حد زيادي در مصرف انرژي صرفه جويي مي كند. اين يخچال داراي ظرفيتي معادل 684 ليتر و كمپرسوري از نوع اينورتر ديجيتال (Digital inverter) مي باشد كه اين يخچال را به محصولي بزرگ و با كيفيت تبديل كرده است. از قابليت هاي سايد باي سايد دوو 32 فوت مي توان به دارا بودن صفحه نمايشي led براي نمايش وضعيت سرمايشي و اعمال تنظيمات مختلف اشاره كرد. اين سايد باي سايد دوو داراي محفظه اي جداگانه براي نگهداري هر چه بهتر ميوه و سبزيجات مي باشد. اين يخچال داراي نوار درزگيري از نوع آنتي باكتريال با قابليت تعويض مي باشد. اين يخچال داراي فيلتر داخلي از نوع powerful deodorizer مي باشد كه عملكرد خوبي را در پاكسازي هواي يخچال از باكتري و بوي نامطبوع از خود به جاي مي گذارد. از سامانه هاي تعبيه شده براي اين سايد باي سايد دوو مي توان به سامانه سرمايش سريع اشاره كرد كه يخچال را در مدت زماني كوتاه به دماي مورد نياز مي رساند.

 

ظرفيت داخلي

فضاي داخلي يخچال سايد باي سايد دوو سري فرشلند مدل پارامو D4S-3340 با تصوري كه شما از يخچال فريزرهاي معمولي داريد كمي متفاوت است.

مثلا محفظه مخصوص يخساز به نحوي روي درب فريزر تعبيه شده است كه فضاي فريزر بيشتري داشته باشيد.

همچنين ميتوان به عمق مناسب سايد باي سايد پارامو توجه داشت.

طراحي اين محصول امكان جابجايي راحتتر و كنترل فضاي آشپزخانه در تناسب با كابينت هاي امروزي به كاربران ارائه مي دهد.

 

رنگ و ظاهر يخچال سايد باي سايد دوو مدل D4S-3340

اگر به دنبال مدل هاي لوكس و همگام با آخرين تكنولوژي هستيد، فروشگاه انتخاب كليك اين محصول را به شما معرفي مي نمايد.

يخچال فريزر پارامو با طراحي مدرن، استفاده از صفحه ال اي دي مدرن با طراحي گرافيكي و استفاده از لامپ هاي LED داخلي زيبايي خاصي را براي آشپزخانه شما به ارمغان مي آورد.

سايد باي سايد پارامو براي هر درب يك دستگيره سرتاسري براي باز و بسته كردن دارد كه هنگام استفاده دسترسي آسانتري را براي كاربر به ارمغان مي آورد.

يخچال فريزر سايد باي سايد پارامو در دو رنگ سفيد متاليك و استيل به مصرف كنندگان عرضه مي گردد.

 

سامانه كنترل سرمايش الكترونيك Digital Cooling

سايد باي سايد دوو مدل پارامو همچون ديگر اعضاي خانواده فرشلند مجهز به سامانه كنترل سرمايش الكترونيك است.

اين سامانه مجهز به سنسورهاي كنترل دمايي است كه دما را داخل و بيرون يخچال تشخيص داده و به سامانه كنترل ديجيتال منتقل مي‌كند.

ديجيتال كولينگ داده‌ها را تحليل كرده و به كمپرسور منتقل مي‌كند.

كمپرسور با عملكرد بهينه، سرمايش مورد نياز را تأمين كرده و بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الكترونيـك كنتـرل دمـا، ميـوه و سـبزيجات و مـواد پروتئينـي بـراي مـدت طولاني‌تـري تـازه، سـالم و پرطــراوت نگهداري مي كند. 

 

كمپرسور اينورتر ديجيتال Digital Inverter Compressor

كمپرسـور اينورتـر ديجيتـال بـا عملكـرد بهينه و قابليــت كاركــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــي) كارايــي بســيار بالاتــري نسـبت بـه كمپرسـورهاي معمولـي دارد.

كمپرسـور اينورتر نسـبت به كمپرسـورهاي قديمي و معمولي %۲۳ انرژي بـرق كمتـري مصـرف مـي‌كنـد.

 

داشتن قابليت مديريت هوشمند انرژي

يكي ديگر از ملاك هاي انتخاب يك يخچال فريزر خوب، ميزان مصرف انرژي آن است كه مسلماً بايد كم مصرف باشد و يخچال فريزر سايد باي سايد دوو، از اين لحاظ، در بالا ترين رده قرار دارد و و ميزان مصرف انرژي توسط آن 25 درصد است.

 

مديريت هوشمند انرژي

نشــان +A يخچــال و فريزرهــاي دوو بــه معنــاي % 25 مصــرف كمتــر نسـبت بـه بهتريـن سـطح مصـرف يعنـي A اسـت و ايـن بـه معنـاي كاهش هزينه‌هــاي خانــواده مي‌باشد.

 

مزاياي يخچال دوو از نظر مصرف كنندگان اين محصول

·       عمر مناسب

·       دوام عالي و بالا

·       ظاهري مدرن و شيك

·       بدون صدا بودن

·       كشوي مخصوص سبزيجات و ميوه

·       طراحي دقيق

·      كنترل مكانيك دما

 

خدمات پس از فروش يخچال دوو چطور است؟

برند دوو مانند ساير برندهاي خارجي در رابطه با خدمات پس از فروش يخچال هاي خود در ايران اقدام به بستن قرارداد هايي با نمايندگي ها در شهرهاي مختلف كرده است و گارانتي و ضمانت نامه هايي را نيز به مشتريانش ارائه داده است اما اگر به هر دليلي شما از خدمات پس از فروش نمايندگي و ضمانت نامه شركت دوو رضايت نداشتيد، مي توانيد با تعميرگاه‌ مجاز آي پي امداد تماس حاصل كنيد تا متخصصين و كارشناسان ما در كمترين زمان ممكن براي تعمير اصولي و حرفه اي يخچال دوو شما در منزلتان حاضر شوند.

 


برچسب: بررسي سايد باي سايد دوو مدل D4S-3340،كيفيت سايد باي سايد دوو مدل D4S-3340،مشخصات سايد باي سايد دوو مدل D4S-3340،قيمت سايد باي سايد دوو مدل D4S-3340،خريد سايد باي سايد دوو مدل D4S-3340،فروش سايد باي سايد دوو مدل D4S-3340،سايد باي سايد دوو مدل D4S-3340،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۴:۵۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020

مارك بيشل ساخت كجاست

شركت آريا صنعت بيشل تحت ليسانس بيشل تايوان در سال 1385 تاسيس شد كه از آن زمان به بعد در زمينه توليد و واردات لوازم خانگي مشغول به كار است.محصولات اين شركت در كارخانه بيشل در تايوان توليد و در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. در سايت بيشل اطلاعات زيادي در مورد تاريخچه و فعاليت هاي اين شركت وجود ندارد و تنها به مواردي كه اشاره شد، بسنده شده است.حال كه پاسخ سوالاتي مانند لوازم خانگي بيشل ساخت كجاست يا مارك بيشل ساخت كجاست را دريافت كرديد وقت آن رسيده كه در مورد محصولات برند بيشل بيشتر بدانيد.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020

نظافت منزل يكي از اصلي ترين دغدغه هاي خانم هاي خانه دار مي باشد و همواره به دنبال وسايل و ابزاري هستند كه اين امر را براي آن ها ساده تر كرده و در عين حال منزلي تميز تر از هميشه داشته باشند. جاروبرقي يكي از اين ابزار است كه با اختراع آن كار جارو كشيدن دستي را سهل و آسان كرد. جاروبرقي ها در برند ها و انواع مختلف با قيمت هاي متفاوتي در بازار موجود است كه شما مي توانيد با توجه به نياز و بودجه خود يكي از آنها را انتخاب كنيد.

جاروبرقي بيشل مدل BL_VC_020 يكي از محبوب‌ترين جاروهاي كيسه‌دار عرضه‌شده به بازار است. اين مدل با موتوري كه دارد، توان مكش زيادي ايجاد كرده و راندمان دستگاه را بالا مي‌برد؛ البته صداي اين مدل بسيار كم است. اين بدنه‌ي بزرگ به‌راحتي جابه‌جا مي‌شود؛ زيرا از چرخ‌هاي كوچك و كارآمد در زير خود بهره مي‌برد كه قطعات فلزي هم دارند. اين چرخ‌ها قدرت مانور دستگاه را بالاتر مي‌برند و در ظاهر دستگاه تاثير منفي نمي‌گذارند. اين جارو از انواع كيسه‌اي است و ظرفيت زيادي براي جمع‌آوري و نگهداري زباله و خاك دارد؛ ضمنا بدنه‌ي دستگاه طوري طراحي ‌شده است تا در صورت نياز به حمل، از دستگيره‌ي روي آن استفاده شود تا فشاري به دست وارد نشود. پارويي اين دستگاه طراحي ويژه‌اي دارد و روي زمين به‌خوبي حركت مي‌كند و آشغال را به درون خود مي‌كشد. لوله‌ي تلسكوپي دستگاه امكان كوتاه و بلندشدن دارد و به‌اصطلاح تلسكوپي است تا كاربر با هر قد و قامتي بتواند از آن به بهترين نحو استفاده كند. قدرت موتور از روي بدنه توسط پيچ تنظيم تعيين مي‌شود. خرطومي دستگاه باكيفيت و به صورت كنفي-بافته است و علاوه‌بر انعطاف زياد، مقاومت بالايي دارد و به‌راحتي له نمي‌شود و تغيير شكل نمي‌دهد. دسته‌ي جارو ارگونوميك طراحي ‌شده است تا استفاده از آن راحت باشد. فيلتر بهداشتي نيز مانع از خروج گردوخاك از جارو مي‌شود.

 

جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020 از سري جاروبرقي هاي شيك و پرقدرت شركت بيشل است. اين دستگاه با قدرت 2400 وات و لوله تلسكوپي كنفي با كيفيت براي مصارف خانگي بسيار مناسب و كاربردي مي باشد. اين جاروبرقي با سيم برق بلند خود به شما قدرت مانور به قطر 13 متر را مي دهد و با توجه به به چرخ دار بودن اين جارو، به راحتي ميتوانيد تمام محل دلخواه خود را به راحتي جاروكشي كنيد. يكي از ويژگي هاي مهم جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020 سوپرسايلنت بودن (بي صدا) آن است كه در هر زمان از شبانه روز اين امكان را به شما ميدهد كه از دستگاه بدون نگراني بابت توليد سر و صدا، استفاده كنيد.اين دستگاه داراي فيلتر هپا است و مجهز به سيستم Airsafe Hygience نيز مباشد. كيسه اين دستگاه از نوع XXXL و حجم 6 ليتري است كه ميتوانيد مدت زمان طولاني تري از دستگاه استفاده كنيد.

اين جاروبرقي داراي توان مصرفي 2400 وات است. اين جاروبرقي داراي يك كيسه زباله به ظرفيت 6 ليتر براي جمع آوري گرد و غبار مي باشد. با استفاده از كليد كشويي بر روي بدنه جارو برقي مي توانيد ميزان قدرت مكش آن را تنظيم كنيد. جنس بدنه جاروبرقي از پلاستيك است. لوله خرطومي جارو برقي نيز پلاستيكي مي باشد. 

 جنس فيلتر خروجي هوا از HEPA است كه قابل شستشو است و كمترين ميزان آلودگي را در هنگام جمع آوري گرد و غبار توليد مي كند. لوله فلزي جاروبرقي قابليت تنظيم ارتفاع بر اساس قد شما دارد. اقلام همراه اين جارو برقي برس زمين و فرش قابل تنظيم، نازل باريك براي گوشه ها و لبه و نازل كوچك براي رادياتور و پرده اشاره كرد. 

 

مشخصات و قيمت لوازم خانگي بيشل

تنوع محصولات بيشل بسيار بالا بوده و به سه بخش كلي محصولات توكار، بزرگ و كوچك تقسيم بندي مي شود. محصولات توكار اين شذكت شامل اجاق صفحه اي، فر توكار و هود مي شود و در ليست محصولات بزرگ اين شركت انواع ماشين لباسشويي، يخچال، ماشين ظرفشويي و اجاق گاز قرار مي گيرد. تنوع لوازم خانگي كوچك برند بيشل بسيار بالا بوده و مي توان از ساندويچ ساز، اتوبخار، پنكه، خردكن، جاروبرقي، چاي ساز و … نام برد. براي آشنايي بيشتر مشتريان در اين بخش تلاش شده تا به بررسي مشخصات و قيمت لوازم خانگي بيشل بپردازيم.

با توجه به اين كه برند بيشل اكثر محصولات خانگي و آشپزخانه را توليد مي كند مي تواند براي افرادي كه به دنبال خريد جهيزيه از يك برند هستند مناسب باشد. اگرچه براي خريد جهيزيه تنها نبايد اين موارد را ملاك قرار دارد. فاكتورهاي ديگري مانند كيفيت، خدمات پس از فروش، قيمت، امكانات و … را بايد مورد بررسي قرار داد.

نمايندگي لوازم خانگي بيشل در تهران و ساير شهرها

شركت بيشل در اكثر شهرهاي ايران داراي نمايندگي است كه دفتر مركزي آن در خيابان شريعتي تهران قرار گرفته است. در سايت بيشل بخشي با عنوان نمايندگان وجود دارد كه براي ارتباط با نمايندگي لوازم خانگي بيشل در تهران يا نمايندگي بيشل در كرج ، نمايندگي لوازم خانگي بيشل در تبريز يا ساير شهر ها مي توانيد به اين بخش مراجعه كنيد.

كلام آخر

بيشل يكي از برندهايي است كه از سال 1385 در بازار ايران فعاليت مي كند و به دليل اين كه محصولات زيادي به بازار عرضه مي كند و در تمامي بخش ها مشغول به كار است، سوالاتي مانند لوازم خانگي بيشل bishel ساخت كجاست ذهن مشتريان را درگير كرده و بسياري از مشتريان به دنبال كسب اطلاعات در مورد قيمت محصولات بيشل نيز هستند كه در اين مطلب به تمامي موارد اشاره شده است.

 


برچسب: بررسي جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،كيفيت جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،خريد جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،قيمت جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،فروش جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۵:۴۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020

مارك بيشل ساخت كجاست

شركت آريا صنعت بيشل تحت ليسانس بيشل تايوان در سال 1385 تاسيس شد كه از آن زمان به بعد در زمينه توليد و واردات لوازم خانگي مشغول به كار است.محصولات اين شركت در كارخانه بيشل در تايوان توليد و در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. در سايت بيشل اطلاعات زيادي در مورد تاريخچه و فعاليت هاي اين شركت وجود ندارد و تنها به مواردي كه اشاره شد، بسنده شده است.حال كه پاسخ سوالاتي مانند لوازم خانگي بيشل ساخت كجاست يا مارك بيشل ساخت كجاست را دريافت كرديد وقت آن رسيده كه در مورد محصولات برند بيشل بيشتر بدانيد.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020

نظافت منزل يكي از اصلي ترين دغدغه هاي خانم هاي خانه دار مي باشد و همواره به دنبال وسايل و ابزاري هستند كه اين امر را براي آن ها ساده تر كرده و در عين حال منزلي تميز تر از هميشه داشته باشند. جاروبرقي يكي از اين ابزار است كه با اختراع آن كار جارو كشيدن دستي را سهل و آسان كرد. جاروبرقي ها در برند ها و انواع مختلف با قيمت هاي متفاوتي در بازار موجود است كه شما مي توانيد با توجه به نياز و بودجه خود يكي از آنها را انتخاب كنيد.

جاروبرقي بيشل مدل BL_VC_020 يكي از محبوب‌ترين جاروهاي كيسه‌دار عرضه‌شده به بازار است. اين مدل با موتوري كه دارد، توان مكش زيادي ايجاد كرده و راندمان دستگاه را بالا مي‌برد؛ البته صداي اين مدل بسيار كم است. اين بدنه‌ي بزرگ به‌راحتي جابه‌جا مي‌شود؛ زيرا از چرخ‌هاي كوچك و كارآمد در زير خود بهره مي‌برد كه قطعات فلزي هم دارند. اين چرخ‌ها قدرت مانور دستگاه را بالاتر مي‌برند و در ظاهر دستگاه تاثير منفي نمي‌گذارند. اين جارو از انواع كيسه‌اي است و ظرفيت زيادي براي جمع‌آوري و نگهداري زباله و خاك دارد؛ ضمنا بدنه‌ي دستگاه طوري طراحي ‌شده است تا در صورت نياز به حمل، از دستگيره‌ي روي آن استفاده شود تا فشاري به دست وارد نشود. پارويي اين دستگاه طراحي ويژه‌اي دارد و روي زمين به‌خوبي حركت مي‌كند و آشغال را به درون خود مي‌كشد. لوله‌ي تلسكوپي دستگاه امكان كوتاه و بلندشدن دارد و به‌اصطلاح تلسكوپي است تا كاربر با هر قد و قامتي بتواند از آن به بهترين نحو استفاده كند. قدرت موتور از روي بدنه توسط پيچ تنظيم تعيين مي‌شود. خرطومي دستگاه باكيفيت و به صورت كنفي-بافته است و علاوه‌بر انعطاف زياد، مقاومت بالايي دارد و به‌راحتي له نمي‌شود و تغيير شكل نمي‌دهد. دسته‌ي جارو ارگونوميك طراحي ‌شده است تا استفاده از آن راحت باشد. فيلتر بهداشتي نيز مانع از خروج گردوخاك از جارو مي‌شود.

 

جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020 از سري جاروبرقي هاي شيك و پرقدرت شركت بيشل است. اين دستگاه با قدرت 2400 وات و لوله تلسكوپي كنفي با كيفيت براي مصارف خانگي بسيار مناسب و كاربردي مي باشد. اين جاروبرقي با سيم برق بلند خود به شما قدرت مانور به قطر 13 متر را مي دهد و با توجه به به چرخ دار بودن اين جارو، به راحتي ميتوانيد تمام محل دلخواه خود را به راحتي جاروكشي كنيد. يكي از ويژگي هاي مهم جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020 سوپرسايلنت بودن (بي صدا) آن است كه در هر زمان از شبانه روز اين امكان را به شما ميدهد كه از دستگاه بدون نگراني بابت توليد سر و صدا، استفاده كنيد.اين دستگاه داراي فيلتر هپا است و مجهز به سيستم Airsafe Hygience نيز مباشد. كيسه اين دستگاه از نوع XXXL و حجم 6 ليتري است كه ميتوانيد مدت زمان طولاني تري از دستگاه استفاده كنيد.

اين جاروبرقي داراي توان مصرفي 2400 وات است. اين جاروبرقي داراي يك كيسه زباله به ظرفيت 6 ليتر براي جمع آوري گرد و غبار مي باشد. با استفاده از كليد كشويي بر روي بدنه جارو برقي مي توانيد ميزان قدرت مكش آن را تنظيم كنيد. جنس بدنه جاروبرقي از پلاستيك است. لوله خرطومي جارو برقي نيز پلاستيكي مي باشد. 

 جنس فيلتر خروجي هوا از HEPA است كه قابل شستشو است و كمترين ميزان آلودگي را در هنگام جمع آوري گرد و غبار توليد مي كند. لوله فلزي جاروبرقي قابليت تنظيم ارتفاع بر اساس قد شما دارد. اقلام همراه اين جارو برقي برس زمين و فرش قابل تنظيم، نازل باريك براي گوشه ها و لبه و نازل كوچك براي رادياتور و پرده اشاره كرد. 

 

مشخصات و قيمت لوازم خانگي بيشل

تنوع محصولات بيشل بسيار بالا بوده و به سه بخش كلي محصولات توكار، بزرگ و كوچك تقسيم بندي مي شود. محصولات توكار اين شذكت شامل اجاق صفحه اي، فر توكار و هود مي شود و در ليست محصولات بزرگ اين شركت انواع ماشين لباسشويي، يخچال، ماشين ظرفشويي و اجاق گاز قرار مي گيرد. تنوع لوازم خانگي كوچك برند بيشل بسيار بالا بوده و مي توان از ساندويچ ساز، اتوبخار، پنكه، خردكن، جاروبرقي، چاي ساز و … نام برد. براي آشنايي بيشتر مشتريان در اين بخش تلاش شده تا به بررسي مشخصات و قيمت لوازم خانگي بيشل بپردازيم.

با توجه به اين كه برند بيشل اكثر محصولات خانگي و آشپزخانه را توليد مي كند مي تواند براي افرادي كه به دنبال خريد جهيزيه از يك برند هستند مناسب باشد. اگرچه براي خريد جهيزيه تنها نبايد اين موارد را ملاك قرار دارد. فاكتورهاي ديگري مانند كيفيت، خدمات پس از فروش، قيمت، امكانات و … را بايد مورد بررسي قرار داد.

نمايندگي لوازم خانگي بيشل در تهران و ساير شهرها

شركت بيشل در اكثر شهرهاي ايران داراي نمايندگي است كه دفتر مركزي آن در خيابان شريعتي تهران قرار گرفته است. در سايت بيشل بخشي با عنوان نمايندگان وجود دارد كه براي ارتباط با نمايندگي لوازم خانگي بيشل در تهران يا نمايندگي بيشل در كرج ، نمايندگي لوازم خانگي بيشل در تبريز يا ساير شهر ها مي توانيد به اين بخش مراجعه كنيد.

كلام آخر

بيشل يكي از برندهايي است كه از سال 1385 در بازار ايران فعاليت مي كند و به دليل اين كه محصولات زيادي به بازار عرضه مي كند و در تمامي بخش ها مشغول به كار است، سوالاتي مانند لوازم خانگي بيشل bishel ساخت كجاست ذهن مشتريان را درگير كرده و بسياري از مشتريان به دنبال كسب اطلاعات در مورد قيمت محصولات بيشل نيز هستند كه در اين مطلب به تمامي موارد اشاره شده است.

 


برچسب: بررسي جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،كيفيت جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،خريد جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،قيمت جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،فروش جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،جاروبرقي بيشل مدل BL-VC-020،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۵:۳۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين لباسشويي دوومدل DWK-9406

ماشين لباسشويي دوو 9 كيلويي سري پريمو مدل DWK-9406

ماشين لباسشويي دوو 9 كيلويي سري پريمو مدل DWK-9406 يكي از محبوبترين لباسشويي هاي موجود در بازار است.

اين لباسشويي با استفاده از موتورهاي دايركت درايو (Direct Drive) و با حذف تسمه و طراحي فوق پيشرفته بدنه دستگاه (Eco Body) ضد لرزش (كه در طراحي آن ديوارهاي جانبي به طور ويژه تغيير يافته اند) موجب ثبات بيشتر دستگاه و همچنين عملكرد بي صداي لباسشويي در حين كار مي گردد. اين لباسشويي با گردش موتور 1400 دور در دقيقه عملكرد خوبي را از خود در شستشو به جا مي گذارد. موتور قدرتمند دايركت درايو علاوه بر چرخش و شستشوي لباس ها، مي تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جويي در زمان و هزينه را نيز در اختيار شما قرار دهد. اين نوع موتور با لرزش و صداي بسيار كم، بهترين گزينه براي استفاده در دستگاه هاي مدرن است. برنامه هاي مختلف و تكنولوژي هاي برتر، با وجود يك موتور قدرتمند بازدهي كلي خود را بروز داده و بهترين عملكرد را از خود نشان مي دهند.در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

همچنين رتبه مصرف انرژي ماشين لباسشويي دوو 9 كيلويي سري پريمو مدل DWK-9406 در پايين ترين سطح و در رده انرژي (35%-)+++A قرار گرفته است‌.

اين محصول در رنگ هاي سفيد، نقره اي و تيتانيوم عرضه مي گردد.لباسشويي هاي درب از جلو دوو با آخرين تكنولوژي توليد در فروشگاه اينترنتي انتخاب كليك به صورت نقد و اقساط براي همه مصرف كنندگان عرضه ميگردد.

انتخاب كليك تضمين مي نمايد تمامي محصولات دوو داراي گارانتي شركت انتخاب الكترونيك و از اصالت كالا برخوردار است.مي توان ماشين لباسشويي دوو ۹ كيلويي نقره اي از انتخاب كليك كه نمايندگي رسمي برند دوو مي باشد با قيمت مناسب خريداري كرد.

اين لباسشويي با گردش موتور 1400 دور در دقيقه عملكرد خوبي را از خود در شستشو به جا مي گذارد. موتور قدرتمند دايركت درايو علاوه بر چرخش و شستشوي لباس ها، مي تواند با توابع هوشمند خود حالت صرفه جويي در زمان و هزينه را نيز در اختيار شما قرار دهد. اين نوع موتور با لرزش و صداي بسيار كم، بهترين گزينه براي استفاده در دستگاه هاي مدرن است. برنامه هاي مختلف و تكنولوژي هاي برتر، با وجود يك موتور قدرتمند بازدهي كلي خود را بروز داده و بهترين عملكرد را از خود نشان مي دهند.

 عملكرد حرفه اي در ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 

رده مصرف انرژي نيز در ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 9 كيلويي مدل DWK-9406 داراي رتبه 35%- +++A مي باشد كه از تكنولوژي به روز نسبت به ساير مدل ها برخوردار است و ميزان اطمينان از كيفيت اين مدل از ماشين لباسشويي را افزايش مي دهد. از سيستم هاي جديد و كاربردي وبسيار مهم در ماشين لباسشويي دوو سري پريمو 9 كيلويي مدل DWK-9406 سيستم جلوگيري از چروك شدن لباس ها مي باشد. چروك شدن البسه از دغدغه هاي هميشگي اكثر افراد هنگام استفاده از ماشين هاي لباسشويي مي باشد. از همين رو با استفاده از سيستم ضد چروك البسه ماشين لباسشويي پريمو، كار شستشو به شكل ملايم صورت ميگيرد و در نتيجه از چروك شدن لباس ها جلوگيري مي شود. بدنه ي اين مدل از لباسشويي دوو داراي طراحي ويژه بدنه به منظور كاهش لرزش دستگاه مي باشد. بدنه جديد اكو بادي ضد لرزش ماشين لباسشويي سري پريمو 9KG با طراحي ويژه ديواره هاي جانبي موجب ثبات بيشتر دستگاه و هم چنين عملكرد بي صداي لباسشويي در حين فعاليت مي گردد.

 

 

موتور Direct Drive دايركت درايو ماشين لباسشويي دوومدل DWK-9406

موتور Direct Drive مستقيما به ديگ متصل شده و آن را حركت داده، لرزش و صداي دستگاه را پايين آورده و عمر ماشين لباسشويي را بيشتر مي كند.

از سويي ديگر با حذف تسمه و تجهيزات جانبي، علاوه بر كاهش انرژي مصرفي، فضاي داخلي ماشين لباسشويي بيشتر شده و خريد در نتيجه مي توان ظرفيت ماشين لباسشويي و ديگ آن را نيز افزايش داد.

ظرفيت شستشوي بالاتر اين امكان را فراهم مي كند تا در هر بار استفاده از ماشين لباسشويي، بتوانيد حجم بيشتري از لباس را با اندازه هاي بزرگتر مانند ملحفه با صرف انرژي كمتر، بشوييد.

لباس شويي دوو (Daewoo) سري پريمو، كه موتورهاي بدون تسمه يا همان دايركت درايو ها هستند داراي مزاياي مختلفي مي باشند، از جمله:

·       بهبود راندمان موتور با حذف تسمه

·       كاهش لرزش لباسشويي باتوجه به بالانس شدن وزن موتور

·       با توجه به قطر زياد سيم پيچ و جريان مستقيم DC احتمال خرابي اين موتورها بسيار كم است

 

سيستم حباب ساز Air Bubble System

تكنولوژي شستشو با حباب باعث كاهش مصرف انرژي تا ۷۰% به دليل استفاده از آب سرد در چرخه شستشو مي شود.

حباب ساز در هنگام فرآيند شست و شوي موجب جذب سريع تر مواد شوينده به الياف البسه شده و كيفيت شست و شوي را افزايش مي دهد.حباب ها مانند بالشتك هايي ما بين لباس ها و سطح ديگ مانع از اصطكاك آن ها به هم مي شود.

سيستم حباب ساز كيفيت شستشو بالا مي برد و باعث حل شدن كامل مواد شوينده در آب مي شود كه مانع از لكه سفيد بر روي لباس مي شود.

 

ديگ زمردي (Emerald Drum) چيست ؟ 

محفظه‌ ي استوانه‌اي شكل (Drum) اين ماشين لباسشويي كامل‌ترين و پيشرفته ترين نوع اين محصول است و مهمترين ويژگي آن صرفه‌جويي در آب مصرفي است.

اين درام داراي برآمدگي هاي بيضي شكل است و به همين‌خاطر Emerald Drum (درام زمردي) نام‌ گرفته است.

اين برآمدگي شست و شويي همانند اثرانگشت را ايجاد نموده تا ضمن حفظ حفاظت از الياف البسه در هنگام شستشو، كيفيت شستشوي را بالا مي برد.

طراحي منحصر به فرد ديگ شستشو (درام زمرد) در اين محصول موجب افزايش سطح تماس البسه و مواد شوينده شده و علاوه بر افزايش كيفيت شستشو، از صدمه ديدن الياف لباس ها جلوگيري مي كند.

 

اسپري مستقيم آب و مواد شونده بر روي البسه (Clean jet shower)

اسپري مستقيم تركيبي از آب و مواد شوينده توسط يك نازل قدرتمند موجب خواهد شد مواد شوينده به كليه قسمت هاي محفظه شستشو رسيده و علاوه بر افزايش عملكرد شستشو موجب صرفه جويي در مصرف انرژي و كاهش زمان شستشو خواهد شد.

 

عملكرد تكنولوژي نانو سيلور (Nano Silver) در لباسشويي چگونه است؟

ماشين لباسشويي دوو 9 كيلويي سري پريمو مدل DWK-9406S هاي ساخته شده با استفاده از اين تكنولوژي، قادر به از بين بردن بيش از 650 نوع باكتري است.

اين تكنولوژي در ماشين لباسشويي حدود ۴۰۰ ميليارد يون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به اين ترتيب خاصيت استريل كنندگي آن ۹۹ درصد است.

 

رتبه مصرف انرژي در لباسشويي به چه معناست؟

لباسشويي ها اعم از درب از جلو درب از بالا ، دو قلو و … همگي در آزمايشگاه هاي مجهز مورد آزمايش و مطالعه قرار گرفته و پس از چند مرحله آزمايش كارشناسان آن دستگاه را در يك گروه مصرف انرژي دسته بندي مي نمايند.

اين رتبه بندي به صورت انگليسي از +++A تا G انجام مي شود و به ترتيب +++A بهترين و G ضعيف ترين رتبه را در ليست به خود اختصاص داده است. در واقع هرچه به G نزديك مي شويم ميزان مصرف انرژي بالاتر مي رود.

 


برچسب: بررسي ماشين لباسشويي دوومدل DWK-9406،كيفيت ماشين لباسشويي دوومدل DWK-9406،مشخصات ماشين لباسشويي دوومدل DWK-9406،قيمت ماشين لباسشويي دوومدل DWK-9406،خريد ماشين لباسشويي دوومدل DWK-9406،فروش ماشين لباسشويي دوومدل DWK-9406،ماشين لباسشويي دوومدل DWK-9406،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۹:۰۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو

چرخ گوشت پارس خزر مدلBuffalo۲۰۲۰

چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو يكي از محصولات پركاربرد و خوش فروش شركت پارس خزر است كه همان طور كه از نام ان مشخص است ياداور قدرت و سرعت است. اين دستگاه با بدنه پلاستيكي و تيغه‌هاي فولادي و ظاهري زيبا محصولي كاربردي براي اشپزخانه است كه با ويژگي‌هاي خاصي مثل كليد برگردان، صفحه نمايشگر LCD، دكمه قفل گلويي روي بدنه اصلي، سيني بزرگ و جادار براي سرعت بخشيدن به كار و قابليت نصب مكمل چرخ گوشت و قطعه سوسيس ساز همچنين تعبيه پايه‌هاي ضد لغزش زير دستگاه هر مصرف‌كننده‌اي را راضي مي‌كند. سيم برق در محفظه‌اي روي بدنه قرار مي‌گيرد تاهم ظاهر دستگاه زيبا باشد و هم سيم دچار قطعي نگردد.درادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو ۲۰۲۰ از مدل هاي معروف اين برند نام آشنا و قديمي است. اين مدل در دو رنگ سفيد و مشكي توليد شده است. يكي از مشخصات بسيار خوب چرخ گوشت بوفالو، سيستم چرخش معكوس است. با اين سيستم گوشت ها را به طور عكس چرخش در داخل دستگاه خرد ميكند. وزن چرخ گوشت پارس خزر حدود ۷ كيلوگرم بوده و بلند كردن آن زياد سخت نيست.

جنس تيغه اي كه در اين مدل ارزشمند بكار برده شده است، از فولاد بوده و مقاومت بسيار بالايي را دارد. گفتني است ميزان گوشت چرخ شده اي كه از دستگاه خارج ميشود در هر دقيقه ۱۲۰۰ گرم است. چرخ گوشت بوفولو ۲۰۲۰ داراي تيغه سوسيس ساز و قطعه سبزيجات نيز ميباشد. از اقلام همراه اين دستگاه خوش خريد ميتوان به سيني يا ظرف نگهدارنده مواد چرخ شونده مانند گوشت و سبزي هم اشاره كرد.

جهت ايمن شدن بيشتر دستگاه قطعات الكترونيكي استفاده شده در آن به طور كامل عايق بندي شده تا احتمال خطر برق گرفتگي از بين برود. در قسمت پشت دستگاه هم جهت راحتي كار براي مصرف كننده عزيز، محفظه اي تعبيه شده است تا بعد از اتمام كار، سيم را جمع كرده و در آن قسمت قرار دهد. سيني مخصوص نگهدارنده گوشت هم در بالاي دستگاه، فضاي بسيار خوبي را براي راحتي كار در اختيار شما قرار ميدهند.

 

بررسي ويژگي هاي چرخ گوشت بوفالو پارس خزر

1. سيستم چرخش معكوس

وجود سيستم چرخش معكوس در اين مدل چرخ گوشت سب مي شود تا به هنگامي كه دستگاه گوشت را به خوبي چرخ نكرد با فعال كردن اين سيستم گوشت دوباره به درون دستگاه برگردانده مي شود تا مجددا گوشت چرخ شود .

2. توان مصرفي چرخ گوشت بوفالو پارس خزر

اين مدل چرخ گوشت داراي تواني بين 1000 تا 1500 وات مي باشد ، شايد نسبت به ديگر چرخ گوشت هاي موجود در بازار از توان پايين تري برخوردار باشد اما داراي راندمان بالايي است و گوشت را در كمترين زمان و با بالاترين كيفيت چرخ مي كند بدون آن كه گوشت حالت له شده پيدا كند.

3. طراحي زيبا

پارس خزر در تلاش بوده است تا با استخدام برترين طراحان محصولات شيك و زيبايي روانه بازار كند ، يكي از چرخ گوشت هاي كه داراي ظاهر و طرح زيبايي هستند متعلق به چرخ گوشت پارس خزر مي باشد .

4. وجود نمايشگر

نمايشگري كه براي اين نوع چرخ گوشت پارس خزر طراحي شده است براي استفاده راحت تر كاربران است . با استفاده از اين نمايشگر مي توان از تنظيمات دستگاه مطلع شد .

5. وجود پايه هاي ضد لغزش

در قسمت زيرين چرخ گوشت بوفالو پارس خزر پايه هاي ضد لغزشي قرار دارد كه كمك مي كنند تا به هنگام كار دستگاه حركت نكند و جا به جا نشود در واقع پايه هاي ضد لرزش كمك مي كنند تا دستگاه ثابت بماند .

6. محفظه سينم جمع كن

در قسمتي از دستگاه محفظه اي براي سيم جمع شده وجود دارد كه كمك مي كند تا به هنگام جا به جايي دستگاه سيم كشيده نشود ، البته اين قابليت به نگهداري راحت تر دستگاه كمك قابل توجهي مي كند .

 

 برند پارس خزر گارانتي طولاني‌مدت براي وسايل خود در نظر مي‌گيرد.

اولين مزيت خريد چرخ‌گوشت پارس خزرمدل بوفالو، برخورداري از گارانتي با بازه زماني طولاني‌مدت است. برند پارس خزر در راستاي جلب اعتماد مشتريان و حمايت از آن‌ها، براي تمامي محصولات خود گارانتي در بازه زماني ۲۵ ماهه در نظر گرفته است؛ بنابراين اگر چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر را خريده و در اين بازه زماني وسيله شما دچار مشكل شده است، مي‌توانيد به نمايندگي‌هاي معتبر مراجعه كرده و بدون پرداخت هزينه، وسيله را همانند روز اول سالم تحويل بگيريد.

چرخ‌گوشت پارس خزر داراي خدمات پس از فروش است.

به‌طوركلي برند پارس خزر براي تمامي وسايل برقي خود ۱۰ سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته و اين يك برگ برنده براي مشتري به‌حساب مي‌آيد. همچنين لازم است بدانيد درصورتي‌كه چرخ‌گوشت بوفالو پارس خزر و يا ساير وسايل برقي اين برند را خريده‌ايد، از زمان فروش به مدت ۲ ماه شما مي‌توانيد نسبت به تعويض وسيله در صورت وجود نقص فني در دستگاه، اقدام كنيد.

 

سوالات متداول

در اين مطلب ما بهترين مدل هاي چرخ گوشت را معرفي كرده ايم اما يكي از بهترين چرخ گوشت هاي پارس خزر كه به طور كامل بررسي كرده ايم متعلق به چرخ گوشت بوفالو پارس خزر مي باشد .

چرخ گوشت بوفالو پارس خزر بخرم يا نخرم ؟

ابتدا براي جواب دادن به اين سوال لازم است تا ويژگي هاي اين چرخ گوشت را بشناسيد و سپس مطابق انتظارات خود تصميم بگيريد كه چرخ گوشت بوفالو پارس بخريم يا نه اما براساس رضايت خريداران مي توان متوجه شد كه چرخ گوشت بوفالو پارس خزر از كيفيت خوبي برخوردار است و ارزش خريد بالايي دارد.

بهترين مارك چرخ گوشت چيست ؟

برندهاي بسيار متفاوتي مانند بوش ، كنوود ، مولينكس ، فوما ، پارس خزر و … اشاره كرد . كه در اين مطلب ما بهترين مدل هاي چرخ گوشت پارس خزر بررسي كرده ايم .

چرخ‌گوشت پارس خزر بهتر است يا چرخ‌گوشت‌هاي خارجي؟

ذهنيتي كه در بين مردم وجود دارد اين است كه براي خريد وسيله برقي تنها بايد به سراغ برند‌هاي خارجي برويم. قطعاً برند‌هاي خارجي نيز كيفيت بسيار خوبي دارند اما اين بدان معنا نيست كه همه شركت‌هاي خارجي از اين ويژگي برخوردار بوده و حتي نسبت به برند‌هاي ايراني بهتر هستند. به‌جاي اينكه به خارجي يا داخلي بودن يك برند توجه كنيد ابتدا به سراغ كيفيت و عملكرد هركدام از دستگاه‌هاي انتخابي خود برويد.

 


برچسب: بررسي چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو،خريد چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو،قيمت چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو،فروش چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو،چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۴۳:۵۸ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)