لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

معرفي بهترين ماشين ظرفشويي ايراني وخارجي

بهترين ماشين ظرفشويي ايراني چه ماركي است؟

ماشين ظرفشويي بسته به نوع استيل بدنه و جنس و مدل آن قيمت ها متفاوت مي باشد، اين وسيله يك نوع لوازم برقي در آشپزخانه هاست كه براي شستن ظروف از اين دستگاه استفاده مي شود.

در بازارها دستگاه هاي ماشين ظرفشويي در برندهاي متفاوتي و با كيفيت هاي متفاوتي موجود مي باشد كه هر كدام داراي يك نوع مدل و قيمت و كارايي خاص خود هستند كه با توجه به سليقه ي افراد مصرف كننده خريداري مي شود.

در زمان خريد اين دستگاه شستشوي ظروف بهتر است كه به اندازه ي اين دستگاه و كارايي هاي آن، درجه ي خشك كردن و مدت زمان چرخه ي آن و از همه ضروري تر و مهم تر ميزان داشتن ظرفيت چه تعداد از ظروف خواهد بود .

برخي از افراد در زمان خريد اين دستگاه ظرفشويي قيمت اين كالا برايشان اهميت دارد ولي برخي ديگر كيفيت و كارايي دستگاه، البته قابل ذكر مي باشد كه توجه داشتن به قيمت نبايد باعث بشود كه شما به كارايي و يا كيفيت دستگاه ماشين ظرفشويي بي توجه باشيد زيرا در آينده به تعمير ماشين ظرفشويي نيازمند خواهيد شد.

همان طور كه گفتيم دستگاه ماشين ظرفشويي ايراني داراي مدل هاي گوناگوني است كه يك سري از برندها بسيار مطرح مي باشد، شامل مارك هاي ماشين ظرفشويي ايراني اسنوا، پاكشوما، آبسال، جي پلاس، امرسان و ديگر برندهاي ايراني كه در بازارها موجود مي باشد.شمامي توانيد با مراجعه به سايت اينترنتي اعتماد كالا مراجعه كنيد خريدي راحت و اطمينان بخشي را تجربه كنيد.

 

بهترين ماشين ظرفشويي ايراني و خارجي كدام است ؟

بهترين مدل ماشين ظرفشويي ايراني اسنوا مدل SWD-226W Clean Power

از بهترين ماشين ظرفشويي ايراني مي توان به اين مدل ماشين ظرفشويي اسنوا اشاره كرد .اسنوا بهترين مدل ماشين ظرفشويي ايراني 12 نفره را روانه بازار مي كند ، از ويژگي هاي بسيار خوب اين مدل مي توان به مصرف انرژي A++ ، برنامه هاي شست و شوي متفاوت ، ميزان فضاي كافي و … اشاره كرد . در هر بار استفاده حدود 144 تعداد ظرف در خود جاي مي دهد اين مدل ماشين ظرفشويي ايراني قابليت تغيير ارتفاع براي سبد دوم را فراهم كرده است ، بهترين ماشين ظرفشويي هاي اسنوا با گارانتي 24 ماهه به فروش مي رسند.

 

 

بهترين ماشين ظرفشويي ايراني پاكشوما مدل MDF-14304

در اينجا قصد داريم يك از پرفروش ترين و بهترين ماشين ظرفشويي ايراني پاكشوما را معرفي كنيم ، اين نوع ماشين ظرفشويي از برند پاكشوما داراي قفل كودك است و ويژگي هاي بسيار كاربرد مانند و قابليت شست و شوي با نصف ظرفيت را دارا مي باشد . اين نوع ماشين ظرفشويي از نوع مبله است و از رتبه مصرف انرژي A برخوردار است بر اساس اندازه گيري ها در هر شست و شو حدود 8 ليتر آب مصرف مي كنند .

 

بهترين مدل ماشين ظرفشويي ال جي مدل XD88W

يكي از بهترين ماشين ظرفشويي خارجي مدل ماشين ظرفشويي هاي ال جي مي باشد . لوازم خانگي ال جي با توجه به محبوبيت بالايي كه دارند به نقاط مختلف جهان محصولاتش را صادر مي كند ، از ويژگي هاي اين مدل مي توان به ظرفيت 14 نفره آن ، وزن 33 كيلوگرمي آن ، رتبه انرژي A+++ ، انواع برنامه هاي شست و شو ، قابليت اتصال به واي فاي ، وجود سيستم عيب ياب هوشمند ، سيستم بخارشو و …. اشاره كرد .

 

بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش مدل SMS67MW01B

بوش يكي از محبوب ترين برند ها در زمينه توليد انواع لوازم خانه و آشپزخانه است . اين برند پر طرفدار بهترين مدل ماشين ظرفشويي ها روانه بازار مي كند . از بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش مي توان به مدل SMS67MW01Bاشاره كرد . بهترين ماشين ظرفشويي بوش داراي 3 سبد است و از امكانات بالايي مانند شست و شوي خودكار ، شست و شوي ظروف حساس ، شست شو با دماي بالا و … برخوردار است . اين نوع ماشين ظرفشويي با ظرفيتي كه دارد براي تعداد افراد 14 نفر قابليت دارد و حدود 60 كيلوگرم وزن دارد رتبه انرژي A++ اين مدل از ديگر دلايلي بوده است كه آن را به بهترين مدل ماشين ظرفشويي بوش تبديل كرده است.

 

انتخاب بهترين برند ماشين ظرفشويي ايراني و خارجي

از ديگر نكات مهم در راهنماي خريد ماشين ظرفشويي ها بايد به بهترين برند ها و بهترين مارك هاي ماشين ظرفشويي اشاره كرد ، ماشين ظرفشويي ها جزو دستگاه هايي نيستند كه بتوان به راحتي هر چند سال آن را تعويض كرد به همين دليل بهتر است به سراغ بهترين مارك ها برويد كه از خدمات پس از فروش مناسبي برخوردار باشند اين نكته كمك مي كند تا طول عمر ماشين ظرفشويي شما بالاتر باشد .

 

ماشين ظرفشويي ايراني چي بخرم خوبه ؟

 

در اين مقاله ما بهترين ماشين ظرفشويي ها را براي شما شرح داده ايم ، بنابراين اگر مي خواهيد جواب سوال ماشين ظرفشويي چي بخرم را پيدا كنيد پيشنهاد مي كنم تا انتهاي اين مطلب را مطالعه كنيد.

 

كدام مدل ماشين ظرفشويي بهتر است روميزي يا ايستاده ؟

 

انتخاب اين نوع ماشين ظرفشويي ها بستگي به تعداد افراد خانواده و مهماني هايي كه برگزار مي كنيد دارد ، به عنوان مثال اگر خانواده كم جمعيتي هستيد ماشين ظرفشويي هاي روميزي را به شما پيشنهاد مي كنيم.

 

سخن آخر

اگر شما هم تازه وارد هستيد و نمي دانيد كدامين مارك از ميان ماشين ظرفشويي ها بهترين است. كه در اين مقاله  برندهاي  پرفروش موجود در بازار را براي انتخاب راحت شما پيشنهاد داده ايم ، تا بتوانيد محصول با كيفيت داراي طول عمر بالا را تهيه كنيد ، در اين مقاله چندين نكته مهم هنگام خريد براي شما نوشتيم و از نظرات ديگر كاربران و خريداران در اين راهنمايي استفاده كرده ايم.

 

 

 

 

 

 


برچسب: معرفي بهترين ماشين ظرفشويي ايراني وخارجي، خريد ماشين ظرفشويي ايراني، كيفيت ماشين ظرفشويي ايرايني،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۱۳ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

معرفي بهترين پلوپزهاي پارس خزر

بهترين پلوپز هاي پارس

مقدمه

پلوپزها از جمله دستاوردهاي زندگي مدرن است. در عصر حاضر توليدكنندگان همواره به دنبال راهي براي آسان‌تر كردن زندگي ما هستند. وسايل آشپزخانه و پخت و پز نيز از اين قاعده مستثني نبوده‌اند و همواره تسهيل آشپزي و تهيه غذا مدنظر توليدكنندگان بوده‌اند.

پارس خزر در راس بهترين برندهاي داخلي در زمينه توليد لوازم برقي خانگياز جمله وسايل آشپزخانه است كه از سال ۱۳۴۷ با شركت توشيباي ژاپن همكاري مي‌كند. ما در اين مقاله سعي داريم تا ده مدل از بهترين‌هاي پارس خزر را به انتخاب و نظر كاربران اينترنتي به شما معرفي كنيم.

 

بزرگترين مزيت استفاده از پلوپز و طبخ برنج با آن، افزايش ايمني و همين‌طور افزايش سرعت و سهولت در آشپزي است. با پلوپز ديگر نيازي به آبكش كردن برنج و حتي تنظيم شعله گاز نداريد و تنها كافي است درجه طبخ و زمان طبخ (در پلوپزهاي تايمردار) را تنظيم كرده و به سراغ كارهاي ديگر برويد، پس از گذشت زمان پخت برنجي خوشمزه با ته‌ديگ به رنگ دلخواه‌تان را در اختيار خواهيد داشت.

 

بهترين پلوپز پارس خزر

پارس خزر يكي از شركت هاي معروف و محبوب ايراني است كه سابقه بسيار بالايي در توليد پلوپز دارد. به همين دليل است كه اكثر ايراني ها هميشه معتقدند كه بهترين مارك پلوپز پارس خزر است. بهترين نوع پلوپز پارس خزر قيمت مناسبي دارد. برخلاف نمونه هاي خارجي، براي خريد بهترين پلوپز پارس خزر نياز به پرداخت هزينه گزاف نداريد.

علاوه بر آن، بهترين مدل پلوپز پارس خزر كيفيت بسيار بالايي دارد. وزن بهترين مارك پلوپز پارس خزر نيز مناسب است. در نتيجه، مي توان بهترين پلوپز چند كاره پارس خزر و پلوپز تك كاره پارس خزر را قابل حمل دانست. خدمات پس از فروش ارائه شده توسط شركت پارس خزر باعث شده كه هنوز هم بهترين مدل پلوپز پارس خزر باشد.

 

ويژگي هاي منحصر به فرد بهترين مارك پلوپز پارس خزر

ويژگي هاي منحصر به فرد بهترين پلوپز پارس خزر آن را به يك انتخاب عالي تبديل مي كند. بهترين نوع پلوپز نه تنها قيمت و كيفيت مناسب  دارد؛ بلكه ويژگي هاي جذاب ديگري نيز دارد. براي مثال، بهترين مدل پلوپز پارس خزر به شما اين امكان را مي دهد كه نوع ته ديگ خود را و ميزان طلايي شدن آن را انتخاب كنيد.

با تنظيم كردن تايمر مي توانيد زمان پخت برنج خود را در بهترين پلوپز پارس خزر مشخص كنيد. ظاهر بهترين نوع پلوپز پارس خزر نيز بسيار زيبا و جذاب است. به همين دليل، بهترين مدل پلوپز پارس خزر مي تواند به زيبايي آشپزخانه شما كمك كند.

 

چند نمونه پلوپز پارس خزر

پلوپز پارس خزر مدل RCW181

اين مدل از پلوپزهاي پارس خزر ظرفيت پخت ۸ نفره دارد و به همين جهت براي پخت پلو در حجم متوسط و مصرف روزانه انرژي كمتري مصرف مي‌كند. يكي از دلايل محبوبيت اين مدل براي مصرف‌كننده داخلي آن است كه تايمري بر روي دستگاه تعبيه شده كه مي‌توان به كمك آن رنگ و درجه ته‌ديگ را هم مشخص نمود.

ويژگي ها

·        مناسب براي پخت برنج بيشتر

·        كم مصرف

·        سيم نسوز

·        زيبا

·        تايمر براي ته‌ديگ

 

 

پلوپز پارس خزر مدل RC-101TS

اين مدل در زمره پرفروش‌ترين مدل‌هاي سايت‌هايي مانند ديجي‌كالا قرار دارد. ظرفيت آن برخلاف مدل قبلي ۴ نفره است و براي خانواده‌هاي كم جمعيت‌تر پيشنهاد مي‌شود. در سه رنگ نقره‌اي، سفيد و استيل توليد شده تا به راحتي با ساير وسايل منزل شما ست شود. با اينكه صفحه نمايشگر ندارد اما در كنار تايمر مناسب درجات مختلف ته ديگ، ديگ قابل جدا شدن دارد تا به آساني بتوان آن را شست.

ويژگي

·        كم‌جا

·        سيم نسوز

·        اندازه متناسب براي مصرف روزانه

·        كم مصرف

·        رنگبندي متفاوت

·        شستشوي آسان

 

 

پلوپز پارس خزر مدل RC-101TYAN

مدل سوم انتخابي، تنها در رنگ سفيد به بازار روانه شده است. ظرفيت آن ۴ نفر و يك ليتري است. توان مصرفي وسيله ۵۰۰ وات است و در دسته وسايل برقي كم‌مصرف قرار مي‌گيرد. برنج با درجات مختلف مناسب با ذائقه شما در آن پخت مي‌شود، بدنه و دسته‌هاي نسوز، روكش تفلون براي شستشوي راحت‌تر و مقاومت بالاتر همگي اين محصول را در دسته پرفروش‌ترين‌ها قرار داده است. درب اين محصول مانند اكثر مدل‌هاي اين برند شيشه‌اي و پيركس مانند است و يك سوپاپ هم براي خروج بخار روي آن قرار دارد. همچنين كه تايمر اين محصول در اكثر مدل‌هاي براي پخت ته‌ديگ هم كاربردي است و كار شما را بسيار آسان مي‌كند.

ويژگي

 

·        مناسب براي استفاده روزانه

·        بدنه نسوز و دسته هاي عايق

كم جا
براي پخت برنج زياد
تك رنگ
 

پلوپز پارس خزر مدلRC-101TSP

اين مدل هم كوچك و مناسب براي خانواده‌هاي دو نفره است. ۲.۴۰ كيلوگرم وزن دارد و ابعادش ۲۵۰ در ۲۴۰ در ۲۴۰ مي باشد. تك رنگ و سفيد است. ظرفيت پخت ۴ نفره و ۱ ليتري دارد و مانند ساير مدل‌ها ديگ جداشدني براي استفاده شستشوي آسان براي آن تعبيه شده است.

ويژگي

·        طراحي زيبا

·        ايمني بالا

·        درجه و تايمر براي پخت مناسب

·        شستشوي آسان

 

 در آخر

در اين مطلب 4 مدل از بهترين پلوپز پارس خزر را معرفي كرده‌ايم كه همگي رضايت بيش از ۹۰ درصد خريداران قبلي خود را جلب كرده‌اند. براي خريد بهترين پلوپز پارس خزر ابتدا بودجه‌اي كه داريد و سپس عملكردهايي كه از يك پلوپز انتظار داريد را مورد بررسي قرار داده و سپسبه سايت اعتماد كالا مراجعه كنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: معرفي بهترين پلوپزهاي پارس خزر، خريد پلوپز هاي پارس خزر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۰:۰۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (1)

بررسي كيفيت تلويزيون سام

سام به عنوان نامي آشنا در بازار لوازم خانگي ايراني، در بين مردم شناخته شده است. تلويزيون هاي سام، دسته اي از محصولات سام هستند كه با قيمت و امكانات مناسب در اختيار مشتريان قرار گرفته اند. با توجه به تاثيرات مستقيم تحريم ها بر ورود كالا به كشور، ورود محصولات لوازم خانگي سامسونگ نيز با محدوديت هاي جدي مواجه شد. سامسونگ در حال حاضر به عنوان يكي از بزرگترين توليدكنندگان لوازم خانگي در جهان، بهترين و باكيفيت ترين نمايشگرها را توليد مي كند. اما مسلما محدوديت هاي موجود باعث مي شود كه مقدار محصولات لوازم خانگي موجود در كشور نتواند پاسخگوي نياز مشتريان باشد. به همين دليل  برند هاي داخلي مانند سام دست به كار شدند تا جاي خالي سامسونگ را در بازار لوازم خانگي پر كنند.

بيشتر قطعات اين تلويزيون‌ها داخلي هستند و برخي از قطعات ديگر، قطعات با كيفيت چيني، تايواني و كره‌اي هستند. به گفته مسئولان اين شركت تمام اپليكيشن‌ها و نرم‌افزارهاي مورداستفاده در اين تلويزيون‌ها نيز توسط متخصصان ايراني طراحي و ايجاد شده‌اند.

 

تلويزيون سام ساخت كجاست؟
تلويزيون سام الكترونيك به عنوان يك برند كاملاً ايراني با قيمت مناسب نسبت به ساير برندهاي موجود در بازار لوازم خانگي و صوتي تصويري به عنوان يك تلويزيون مقرون به صرفه از نظر قيمت و مجهز به ويژگي هاي برتر محسوب مي شود. يكي از سوالاتي كه اكثر مشتريان تلويزيون هاي سام با آن روبرو هستند اين است كه اين تلويزيون ساخت كجاست؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه تلويزيون سام ، ساخت ايران است و در واقع سام به عنوان جايگزيني براي سامسونگ در ايران توانسته است توجه تعداد زيادي از مشتريان لوازم صوتي و تصويري را به خود جلب كند. سام به عنوان يك برند ايراني همواره در تلاش بوده است تا محصولات خود را متناسب با نيازهاي روز مشتريان ايراني توليد كند. به همين دليل تلويزيون هاي سام در حال حاضر به ويژگي‌هاي مورد نظر اكثر مشتريان مجهز شده اند و مي توانند انتظارات بسياري از مشتريان تلويزيون هاي سام را برآورده كنند.

 

آيا تلويزيون سام همان سامسونگ است؟
ممكن است بسياري از مشترياني كه تا به امروز با نام برند سام آشنا نشده اند تصور كنند كه برند سام همان برند سامسونگ است اما بايد اين نكته را يادآوري كنيم كه برند سام به عنوان يك برند ايراني جايگزين براي برند سامسونگ در داخل كشور فعاليت خود را آغاز كرد. در واقع با شروع تحريم ها و خروج بسياري از برندهاي خارجي از كشور، برند سام به عنوان جايگزيني براي برند سامسونگ فعاليت هاي خود در زمينه توليد انواع محصولات صوتي تصويري و لوازم خانگي را در داخل كشور آغاز كرد. بنابراين تلويزيون هاي سام در تلاش براي پر كردن جاي خالي تلويزيون هاي سامسونگ در داخل كشور توليد شدند.

 

نكاتي كه باعث افزايش طول عمر تلويزيون سام ميگردد
اگر مي خواهيد بتوانيد در طولاني مدت از تلويزيون برند سام استفاده كنيد، بايد تمامي نكات مرتبط براي افزايش طول عمر تلويزيون سام را بدانيد. در ادامه نكات مهم براي افزايش طول عمر تلويزيون سام را خدمت شما اعلام مي كنيم. لازم است بدانيد كه در بين موارد اشاره شده،‌ مهم ترين موضوع در رابطه با محل نصب تلويزيون است. در صورتي كه شما به اين موضوع توجه كنيد و نسبت به استانداردهاي موجود در دفترچه راهنما پيش برويد، مي توانيد تا بلند مدت بدون ايجاد هيچگونه مشكلي از تلويزيون خود استفاده كنيد.

·        اجازه ندهيد تلويزيون براي مدت طولاني كثيف بماند و حتماً به اقدام به پاك كردن تلويزيون خود نماييد.

·        يك دستمال نرم و مناسب براي تميز كردن تلويزيون انتخاب كنيد و اين دستمال را فقط براي تميز كردن تلويزيون اختصاص دهيد.

·        تا حد امكان از روشن كردن تلويزيون در ساعت اوج مصرف برق خودداري كنيد.

·        توجه داشته باشيد كه به هيچ عنوان براي تميز كردن تلويزيون سام از مواد شوينده يا شيميايي استفاده نكنيد و فقط با دستمال مخصوص اين كار را انجام دهيد.

 

 

 

چگونه گوشي خود را به تلويزيون سام متصل نماييم؟
اين روزها فيلم ديدن در بين مردم بيشتر از پيش متداول شده و افراد زيادي براي ديدن فيلم از اپليكيشن هاي نمايش خانگي استفاده مي‌كنند. اپليكيشن هاي نمايش خانگي تنها قابليت نصب بر روي تلفن همراه را دارند. اما شما مي‌توانيد به راحتي گوشي خود را به تلويزيون سام وصل كنيد و ويدئوهاي مدنظر خود را با وضوح و كيفيت بالا در تلويزيون خود مشاهده كنيد. در ادامه چند راهكار براي متصل كردن گوشي به تلويزيون سام خدمت شما اعلام خواهيم كرد:

·        اتصال گوشي به تلويزيون با پورت MHL و Slimport: از آنجايي كه همه‌ تبلت ها از كابل HDMI پشتيباني نمي كنند، در صورتي كه از گوشي‌هاي نسخه‌ اندرويدي استفاده ميكنيد، ميتوانيد از اتصال با بردهاي گفته شده استفاده كنيد.

·        اتصال كردن گوشي و تبلت به تلويزيون سام از طريق كابل HDMI: در اين روش كافيست كه كابل HDMI داشته باشيد. با استفاده از اين كابل مي‌توانيد انتقال همزمان صدا و تصوير را با كيفيت بالا از گوشي خود بر روي تلويزيون مشاهده كنيد.

·        براي متصل كردن گوشي خود به تلويزيون سام در صورتي كه سيستم عامل گوشي شما ios باشد، بايد از برنامه Airport Express portable hotspot استفاده كنيد.

 

كيفيت تلويزيون سام
برخي از مدل  هاي تلويزيون ال اي سام الكترونيك مانند مانند مدل 50 اينچي سري 6 اسمارت با تكنولوژي UHD، كيفيت نمايش تصوير را به  8 ميليون پيكسل رسانده كه رضايت  قابل توجهي را در ميان مشتريان تلويزيون هاي سام به همراه داشته است. سيستم پخش صداي دالبي، يكي ديگر از مشخصات اين مدل از تلويزيون هاي سام است كه مرزهاي موجود ميان بيننده و تصوير را از ميان بر ميدارد و خود را در فضايي سينماتيك و واقعي احساس مي كنيد.

 

كلام آخر

در اين مقاله با بررسي تلوزيون سام سعي كرديم تا شما را براي خريدي آسان  راهنمايي نماييم .(تلوزيون سام را از سايت اعتمادكالا تهيه نماييد)

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: بررسي تلوزيون هاي سام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۵:۴۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

كمپرسور يخچال

كمپرسور يخچال (موتور يخچال) چيست؟

كمپرسور يخچال يا موتور يخچال يكي از مهم ترين و گران قيمت ترين عضو يخچال فريزر هاي خانگي، صنعتي و آزمايشگاهي مي باشد. كمپرسور يخچال يك قطعه به رنگ مشكي بوده كه عموما در يخچال فريز هاي خانگي در قسمت پشت يخچال ها و در قسمت پايين تعبيه شده است و در يخچال فريزرهاي فروشگاهي بر روي قسمت بالاي يخچال قرار گرفته شده است. كه با ايجاد افزايش فشار در گاز مبرد كه عموما گاز از نوع R134A و R404A و R600A مي باشد. و پمپاژ آن در لوله هاي يخچال باعث ايجاد سرمايش در محيط داخلي يخچال مي گردد.

 

مشخصات فني كمپرسور يخچال
كمپرسور هاي يخچالي داراي مدل ها و برند هاي متفاوتي با توان الكتريكي و گاز مبرد مختلفي در بازار موجود هستند. نحوه عملكرد موتور يخچال به اين گونه است كه گاز مبرد توسط لوله هاي ساكشن مكيده شده و با فشار وارد لوله هاي رفت مي شود و سپس گاز موجود در لوله سرد مي گردد و دوباره به لوله برگشت كمپرسور برگردانده مي شود و عمل سرما سازي را انجام مي دهند.

كمپرسور هاي بخچالي در دو مدل در بازار موجود مي باشند:

كمپرسور يخچالي معمولي
كمپرسور يخچالي اينورتر
انواع كمپرسور هاي يخچالي
كمپرسور يخچالي معمولي: موتور معمولي يخچال ها با استفاده از برق مستقيم كار مي كنند و هزينه آن نسبت به بقيه مدل ها پايين تر مي باشد همين امر باعث شده طرفداران بسياري داشته باشد.
كمپرسور يخچالي اينورتر: كمپرسور خطي يا موتور اينورتر نسل جديد موتور هاي يخچال مي باشد كه داراي سر و صداي كم، مصرف برق پايين و هزينه بيشتر مي باشد. اما طول عمر آنها بيشتر است.
عملكرد كمپرسور يخچال
عضو مهم در يخچال ها، موتور يخچال مي باشد. كه اگر دچار نقص شود يا كار نكند، يخچال شما نيز كارايي خود را از دست خواهد داد. كمپرسور هاي يخچال، وظيفه عمليات سرمايش را در يخچال ها بر عهده دارند. كمپرسور يخچال از سه قسمت ميلنگ، سوپاپ، پيستون تشكيل شده است كه با حركت دوراني ميلنگ باعث حركت رفت و برگشتي پيستون ها شده و با باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در لوله ها و سيلندر ها به گردش در مي آيد.

گردش كار سيكل گاز در كمپرسور يخچالي
گاز هاي يخچال عموما از نوع R134A، R404A و R600A مي باشند كه در اولين مرحله از لوله رفت (لوله فشار) وارد كندانسور شده از دما و فشار آن كم مي شود و سپس به گاز مايع تبديل مي گردد. در مرحله دوم گاز به فيلتر دراير (فيلتر تصفيه گاز) مي رود تا خالص گردد و در مرحله سوم گاز مايع وارد لوله هاي اواپراتور مي شود تا به گاز تبديل شود و در مرحله آخر دوباره وارد لوله برگشت (لوله مكش) كمپرسور مي شود. اين عمليات ادامه پيدا مي كند تا فرايند سرما سازي در يخچال صورت پذيريد.

 

نوع موتور يخچال

يخچال هاي ايراني نيز همانند يخچال هاي خارجي مي توانند موتور هاي متنوعي استفاده كنند. در يخچال هاي ايراني معمولي (تك درب يا بالا و پايين) امروزه اغلب موتور هاي Hi-Tech يا هيتاچي نصب مي شود.

زيرا قيمت مناسب تري نسبت به نمونه هاي مانند LG ، SAMSUNG ، SECOP و Danfoss دارند. موتور هاي ذكر شده براي يخچال هاي سايد باي سايد نصب مي شود زيرا قدرت زيادي دارند.

 

نحوه تشخيص و شناسايي موتور يخچال
همان طور كه گفتيم موتور يخچال در قسمت پايين پشت يخچال قرار گرفته است. تمامي موتور ها بر روي خود يك ليبل كاغذي يا فلزي دارند كه در آن مشخصات موتور قرار گرفته شده است شما با خواندن برچسب موتور اطلاعات زير را دريافت مي نماييد:

ولتاژ مورد نياز براي كمپرسور، بين 220 ولت يا 240 ولت است.
فركانس كمپرسور
تعداد فاز موتور الكتريكي كه عموما تك فاز هستند.
توان الكتريكي موتور يخچال برحسب كيلو وات (KW) بر روي برچسپ نوشته شده است.
ميزان و نوع روغن داخل كمپرسور (350 cc OIL)
نوع گاز استفاده شده در كمپرسور يخچالي
نام شركت سازنده كمپرسور
كد شناسايي كمپرسور يخچالي
دلايل خرابي موتور يخچال
نوسان شديد جريان برق
عدم خنك كاري موتور يخچال توسط فن
كثيفي كندانسور
ولتاژ بالا كه موجب آسيب رساندن به سيم پيچي كمپرسور مي شود.
وجود گرماي زياد بر اثر نداشتن تهويه كافي كه موجب داغ شدن موتور مي شود.
عدم توجه به ظرفيت دقيق يخچال و استفاده بيش از حد
گذشتن زمان زيادي از عمر موتور يخچال
عدم سرويس به موقع موتور يخچال
راه هاي تشخيص خرابي موتور يخچال

روشن نشدن يخچال: زماني كه اتصالات برقي يخچال، اورلودر و ترموستات را بررسي كرديد و موردي نيافتيد در اين صورت موتور يخچال سوخته است.
ايجاد سر و صدا: اگر يخچال شروع به ايجاد سر و صدا كند يا صدا آن تغيير كرده باشد مي تواند يكي از نشانه هاي خرابي موتور باشد، البته بايد بگوييم صداي يخچال مي تواند عوامل ديگري نيز داشته باشد.
سيم هاي يخچال دچار آسيب شده اند: خرابي موتور ممكن است باعث ايجاد خرابي سيم هاي يخچال گردد. براي اطمينان ابتدا موارد ذكر شده را بررسي نماييد:
اتصالات يخچال را بررسي كنيد.
از سالم بودن پريز برق اطمينان حاصل نماييد.
يخچال را مدتي از برق بكشيد تا دستگاه ريست شود.
در صورتي بررسي موارد ذكر شده و اطمينان از آن ها در نتيجه مشكل از كمپرسور يخچال مي باشد.
داغ شدن كمپرسور يخچال: داغ شدن كمپرسور يكي از مواردي است كه اكثرا اتفاق مي افتد و دلايل متعددي مي تواند داشته باشد. ولي يكي از رايج ترين نشانه هاي خرابي موتور مي باشد.
 

اولين علت سوختن موتور يخچال را مي توان طول عمر بالاي آن دانست. دومين علت آن مي تواند يكسره كار كردن به خاطر دلايلي مانند:

كم بودن فشار گاز
تنظيمات نادرست درجه دماي يخچال
خروج سرما از يخچال به خاطر خرابي لاستيك دور درب
سومين دليل سوختن موتور يخچال، اتصالات برق و سيم كشي يخچال مي باشد. با اعتماد كالا خريدي راحت وآسان را تجربه كنيد

 

 

 

 

 


برچسب: كمپرسور يخچال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۹:۰۰ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي كيفيت تلويزيون سام

سام به عنوان نامي آشنا در بازار لوازم خانگي ايراني، در بين مردم شناخته شده است. تلويزيون هاي سام، دسته اي از محصولات سام هستند كه با قيمت و امكانات مناسب در اختيار مشتريان قرار گرفته اند. با توجه به تاثيرات مستقيم تحريم ها بر ورود كالا به كشور، ورود محصولات لوازم خانگي سامسونگ نيز با محدوديت هاي جدي مواجه شد. سامسونگ در حال حاضر به عنوان يكي از بزرگترين توليدكنندگان لوازم خانگي در جهان، بهترين و باكيفيت ترين نمايشگرها را توليد مي كند. اما مسلما محدوديت هاي موجود باعث مي شود كه مقدار محصولات لوازم خانگي موجود در كشور نتواند پاسخگوي نياز مشتريان باشد. به همين دليل  برند هاي داخلي مانند سام دست به كار شدند تا جاي خالي سامسونگ را در بازار لوازم خانگي پر كنند.

بيشتر قطعات اين تلويزيون‌ها داخلي هستند و برخي از قطعات ديگر، قطعات با كيفيت چيني، تايواني و كره‌اي هستند. به گفته مسئولان اين شركت تمام اپليكيشن‌ها و نرم‌افزارهاي مورداستفاده در اين تلويزيون‌ها نيز توسط متخصصان ايراني طراحي و ايجاد شده‌اند.

 

تلويزيون سام ساخت كجاست؟
تلويزيون سام الكترونيك به عنوان يك برند كاملاً ايراني با قيمت مناسب نسبت به ساير برندهاي موجود در بازار لوازم خانگي و صوتي تصويري به عنوان يك تلويزيون مقرون به صرفه از نظر قيمت و مجهز به ويژگي هاي برتر محسوب مي شود. يكي از سوالاتي كه اكثر مشتريان تلويزيون هاي سام با آن روبرو هستند اين است كه اين تلويزيون ساخت كجاست؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه تلويزيون سام ، ساخت ايران است و در واقع سام به عنوان جايگزيني براي سامسونگ در ايران توانسته است توجه تعداد زيادي از مشتريان لوازم صوتي و تصويري را به خود جلب كند. سام به عنوان يك برند ايراني همواره در تلاش بوده است تا محصولات خود را متناسب با نيازهاي روز مشتريان ايراني توليد كند. به همين دليل تلويزيون هاي سام در حال حاضر به ويژگي‌هاي مورد نظر اكثر مشتريان مجهز شده اند و مي توانند انتظارات بسياري از مشتريان تلويزيون هاي سام را برآورده كنند.

 

آيا تلويزيون سام همان سامسونگ است؟
ممكن است بسياري از مشترياني كه تا به امروز با نام برند سام آشنا نشده اند تصور كنند كه برند سام همان برند سامسونگ است اما بايد اين نكته را يادآوري كنيم كه برند سام به عنوان يك برند ايراني جايگزين براي برند سامسونگ در داخل كشور فعاليت خود را آغاز كرد. در واقع با شروع تحريم ها و خروج بسياري از برندهاي خارجي از كشور، برند سام به عنوان جايگزيني براي برند سامسونگ فعاليت هاي خود در زمينه توليد انواع محصولات صوتي تصويري و لوازم خانگي را در داخل كشور آغاز كرد. بنابراين تلويزيون هاي سام در تلاش براي پر كردن جاي خالي تلويزيون هاي سامسونگ در داخل كشور توليد شدند.

 

نكاتي كه باعث افزايش طول عمر تلويزيون سام ميگردد
اگر مي خواهيد بتوانيد در طولاني مدت از تلويزيون برند سام استفاده كنيد، بايد تمامي نكات مرتبط براي افزايش طول عمر تلويزيون سام را بدانيد. در ادامه نكات مهم براي افزايش طول عمر تلويزيون سام را خدمت شما اعلام مي كنيم. لازم است بدانيد كه در بين موارد اشاره شده،‌ مهم ترين موضوع در رابطه با محل نصب تلويزيون است. در صورتي كه شما به اين موضوع توجه كنيد و نسبت به استانداردهاي موجود در دفترچه راهنما پيش برويد، مي توانيد تا بلند مدت بدون ايجاد هيچگونه مشكلي از تلويزيون خود استفاده كنيد.

·        اجازه ندهيد تلويزيون براي مدت طولاني كثيف بماند و حتماً به اقدام به پاك كردن تلويزيون خود نماييد.

·        يك دستمال نرم و مناسب براي تميز كردن تلويزيون انتخاب كنيد و اين دستمال را فقط براي تميز كردن تلويزيون اختصاص دهيد.

·        تا حد امكان از روشن كردن تلويزيون در ساعت اوج مصرف برق خودداري كنيد.

·        توجه داشته باشيد كه به هيچ عنوان براي تميز كردن تلويزيون سام از مواد شوينده يا شيميايي استفاده نكنيد و فقط با دستمال مخصوص اين كار را انجام دهيد.

 

 

 

چگونه گوشي خود را به تلويزيون سام متصل نماييم؟
اين روزها فيلم ديدن در بين مردم بيشتر از پيش متداول شده و افراد زيادي براي ديدن فيلم از اپليكيشن هاي نمايش خانگي استفاده مي‌كنند. اپليكيشن هاي نمايش خانگي تنها قابليت نصب بر روي تلفن همراه را دارند. اما شما مي‌توانيد به راحتي گوشي خود را به تلويزيون سام وصل كنيد و ويدئوهاي مدنظر خود را با وضوح و كيفيت بالا در تلويزيون خود مشاهده كنيد. در ادامه چند راهكار براي متصل كردن گوشي به تلويزيون سام خدمت شما اعلام خواهيم كرد:

·        اتصال گوشي به تلويزيون با پورت MHL و Slimport: از آنجايي كه همه‌ تبلت ها از كابل HDMI پشتيباني نمي كنند، در صورتي كه از گوشي‌هاي نسخه‌ اندرويدي استفاده ميكنيد، ميتوانيد از اتصال با بردهاي گفته شده استفاده كنيد.

·        اتصال كردن گوشي و تبلت به تلويزيون سام از طريق كابل HDMI: در اين روش كافيست كه كابل HDMI داشته باشيد. با استفاده از اين كابل مي‌توانيد انتقال همزمان صدا و تصوير را با كيفيت بالا از گوشي خود بر روي تلويزيون مشاهده كنيد.

·        براي متصل كردن گوشي خود به تلويزيون سام در صورتي كه سيستم عامل گوشي شما ios باشد، بايد از برنامه Airport Express portable hotspot استفاده كنيد.

 

كيفيت تلويزيون سام
برخي از مدل  هاي تلويزيون ال اي سام الكترونيك مانند مانند مدل 50 اينچي سري 6 اسمارت با تكنولوژي UHD، كيفيت نمايش تصوير را به  8 ميليون پيكسل رسانده كه رضايت  قابل توجهي را در ميان مشتريان تلويزيون هاي سام به همراه داشته است. سيستم پخش صداي دالبي، يكي ديگر از مشخصات اين مدل از تلويزيون هاي سام است كه مرزهاي موجود ميان بيننده و تصوير را از ميان بر ميدارد و خود را در فضايي سينماتيك و واقعي احساس مي كنيد.

 

كلام آخر

در اين مقاله با بررسي تلوزيون سام سعي كرديم تا شما را براي خريدي آسان  راهنمايي نماييم .(تلوزيون سام را از سايت اعتمادكالا تهيه نماييد)

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: بررسي تلوزيون هاي سام،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۵:۴۲ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)