لوازم خانگي لوازم خانگي .

لوازم خانگي

بررسي يخچال فريزر 17 فوت امرسان مدل TFH17

يخچال فريزر بالا پايين 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H

طرح ايده‌آل شما براي يك يخچال فريزر چيست؟ چه چيزي باعث مي‌شود كه يك يخچال ساده،جذاب، متفاوت و البته همنشين و دكوراتيو باشد؟ يخچال فريزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H چنين محصولي است. محصولي شيك، جادار، مدرن، و البته قابل اعتماد. محصولي كه مي‌توانيد آن را در يك آشپزخانه مدرن جاي دهيد و يا گوشه دفتر كار خود را با آن مزين كنيد. با نقد و بررسي اين محصول همراه اعتماد كالا باشيد.

اگر فضاي آشپزخانه‌تان محدود است و يا اگر از آن دسته افرادي هستيد كه اعتقاد دارند خريد يخچال فريزرهاي غول پيكري چون مدل‌هاي سايد‌باي‌سايد و يخچال فريزر‌هاي دو قلو‌ كه فضاي زيادي از آشپزخانه را اشغال مي‌كنند، نتيجه‌اي جز هدر دادن پول خريد‌اران در پي ندارد، جزو كساني خواهيد بود كه اين مقاله براي شما نوشته شده‌است. پيشنهاد ما به شما مدل TFH17T/H  از امرسان است. يخچالي جمع و جور، شيك و البته مدرن.

شركت امرسان تنها توليد كننده ايراني است كه تيپ‌هاي مختلفي از يخچال فريزر را براي كاربري‌هاي متفاوت طراحي كرده‌است. يخچال فريزر ۱۷ فوت امرسان مدل TFH17T/H در دسته يخچال‌هاي اقتصادي و مقرون‌به‌صرفه قرار دارد. اين يخچال با كسب نشان A، علاوه بر اينكه حامي محيط‌ زيست محسوب مي‌شود، در مصرف انرژي نيز يك مدل بهينه و مقرون به صرفه به شمار مي‌آيد.

گنجايش يخچال فريزر TFH17T

يخچال فريزر امرسان 17 فوت با كد  TFH17T توليد مي شود. اين محصول داراي 255 ليتر براي يخچال و 80 ليتر براي فريزر در نظر گرفته شده است. بدنه اين محصول فلت يوني گلس است و داراي دو رنگ سفيد و سيلور مي باشد. درب فريزر هم فضايي براي قرار دادن مواد غذايي دارد كه به حجم فريزر اضافه مي شود. تفاوت گنجايش يخچال 17 فوت با يخچال فريزر 14 فوت امرسان از لحاظ ارتفاع، 5 سانت است

 

 

ويژگي‌هاي يخچال فريزر بالا پايين 17 فوت امرسان

شايد در نگاه اول اندازه يخچال كمي شما را بابت گنجايش آن نگران كند. اما اين فرم مدرن و دو رنگ آن است كه حس جمع و جور بودن را به شما القا مي‌كند. اين محصول بسيار جادار و مناسب براي خانواده‌هاي ۲ تا ۵ نفر و همچنين كساني كه تنها زندگي مي‌كنند طراحي شده و اغراق نيست اگر به اين مدل لقب جعبه جادويي بدهيم. يخچال فريزر بالا پايين 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H داراي ۴ طبقه  و ۲ كشو در بخش يخچال، ۲ طبقه در بخش بالايي آن به عنوان فريزر، ۱ طبقه در درب فريزر و ۳ طبقه در درب يخچال است. پل‌هاي موجود در ۲ طرف يخچال سبب مي‌شوند بطري‌ها و ظروف بزرگتر را در هر طبقه اي كه مايل باشيد جاساز نموده و يا هر طبقه را با توجه به نياز خود تغيير اندازه دهيد. اين يخچال در ابعاد 68 × 66 × 174 سانتي‌متر براي هر آشپزخانه‌اي مناسب است.

يخچال فريزر بالا پايين 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H با وزني حدود ۷۴ كيلوگرم و به كمك پايه‌هاي چرخدار و قابل تنظيم اين امكان را به شما مي‌دهد تا به راحتي آن را به هر طرف آشپزخانه حركت دهيد. گنجايش آن ۳۳۵ ليتر است كه از اين مقدار ۲۲۵ ليتر به يخچال و ۸۰ ليتر آن به فريزر اختصاص يافته است. در عين حال پايه‌هاي يخچال بصورت پيچي قابل تنظيم هستند. اين ويژگي به شما كمك مي‌كند تا يخچال را روي سطح شيبدار به راحتي تراز كنيد.

 

طراحي بدنه و رنگ يخچال فريزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H

يخچال فريزر بالا پايين 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H با رنگ سياه و كناره‌هاي سيلور جلوه‌اي مدرن و صنعتي به آشپزخانه شما مي بخشد. اين رنگ كه در ميان جوانان بسيار رواج دارد و به عبارتي جوان‌پسند است، باعث مي‌شود فضاي شما لوكس‌تر به نظر رسيده و با هر وسيله برقي و كابينتي به راحتي ست شود. عدم استقاده از دستگيره‌هاي بلند در نماي جلوي يخچال و نحوه استفاده آسان از قسمت‌هاي مختلف آن و تعداد مناسب طبقات شيشه‌اي بيانگر طراحي اين يخچال فريزر به سبك مينيمال است. اين يخچال فريزر با توجه به ظاهر جمع و جور خود، جز يخچال فريزر‌هاي اقتصادي به حساب مي‌آيد.

موتور دانفوس

دانفوس يكي از ماركهاي بسيار معروف در دنيا است كه بهترين كمپرسورهاي يخچال فريزر را توليد مي نمايد. دانفوس از ماركهاي دانماركي است كه توسط آلمان و هلند و چند كشور اروپايي توليد مي گردد. موتور دانفوس از موتورهاي كم صداي دنيا هم مي باشد. امرسان از شركتهايي است كه هميشه از موتورهاي خوب براي محصولاتش استفاده كرده است.

 

يخچال فريزر 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H

شايد در اين محصول توجه به جزئيات در نگاه اول قابل مشاهده نباشد، اما موارد جزئي و جذاب زيادي در طراحي اين محصول لحاظ شده است. موارد كوچكي چون چراغ‌هاي LED داخل يخچال كه علاوه بر داشتن نور كافي بسيار كم مصرف هستند. شايد در نگاه اول اين مورد ناچيز به نظر برسد، اما همين موارد كوچك باعث مي‌شود تا اين محصول از لحاظ كيفي به يك درجه بالاتر ارتقا پيدا كند. جالبنياتي و جابطري، جا تخم مرغي و محفظه نگهداري سبزي و ميوه از اجزاي يخچال فريزر بالا پايين 17 فوت امرسان هستند كه در فرم و ظاهر طراحي آن‌ها نيز جزئيات زيادي لحاظ شده كه اين محصول را همرده با نمونه‌هاي خارجي خود ارتقا مي‌دهد.

يكي از دغدغه‌هايي كه هريك از ما هنگام خريد يخچال فريزر داريم پر صدا بودن آن‌هاست. صداي كم و مصرف انرژي پايين يخچال فريزر بالا پايين 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H از ديگر مزيت‌هاي اين محصول است.

 

گارانتي 36 ماه دستگاه

يخچال فريزر هاي امرسان داراي گارانتي 36 ماهه است. گارانتي شامل خوردگي نمي شود اما همه دستگاه از زمان نصب شامل گارانتي 36 ماهه است. گارانتي زماني مورد تاييد شركت است كه توسط شركت امرسان و قسمت خدمات پس از فروش نصب شود.

 

جمع‌بندي

يخچال فريزر بالا پايين 17 فوت امرسان مدل TFH17T/H در واقع دو محصول در يك محصول است. دو مدل بي‌نظير كه از امكانات و ويژگي‌هاي مدرن يك يخچال خارجي بهره‌ مي‌برند. ظاهر ساده و ابعاد مناسب باعث شده تا اين محصول، به يك گزينه فوق‌العاده براي آشپزخانه‌هاي كوچك بدل شود. همه اين موارد، در كنار قيمت مناسب و غير قابل رقابت آن، اين محصول را به يك يخچال فريزر عالي بدل كرده‌است.

 


برچسب: بررسي يخچال فريزر 17 فوت امرسان مدل TFH17،كيفيت يخچال فريزر 17 فوت امرسان مدل TFH17،مشخصات يخچال فريزر 17 فوت امرسان مدل TFH17،قيمت يخچال فريزر 17 فوت امرسان مدل TFH17،خريد يخچال فريزر 17 فوت امرسان مدل TFH17،يخچال فريزر 17 فوت امرسان مدل TFH17،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۲:۳۱ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي اسپيكر مكسيدر مدل AL-254

اسپيكر ديجي مكسيدر مدل AL-254

 اسپيكر مكسيدر مدل AL-254 از سري باند هاي خانگي و بسيار پر قدرت بازار است كه با قدرت باور نكردني ۳۹۰۰۰ وات صدايي بسيار دلنشين و زيادي را ايجاد ميكند. اين باند با داشتن ۴ عدد ساب ووفر ۱۵ اينچي به همراه دو ميدرنج ۴ اينچ و دو تيوتر ۱ اينچ كيفيت صدايي فوق العاده را به ارمغان مي آورد. پس اگر به دنبال خريد اسپيكر مكسيدر آن هم از نوع ديجي دار هستيد حتما مدل ۲۵۴ را در ليست خريد خود بگنجانيد. در ادامه اعتماد كالا براي اين مدل توضيحات جامع و كاملي را ارائه ميدهد تا انتخابي شايسته را داشته باشيد.

 

مكسيدر AL-254 با قدرت بالا و طراحي بسيار زيبا گزينه اي عالي براي خريد است. اين باند ايستاده دو تكه است و امپيلي فاير داخلي براي تنظيم صدا دارد. براي ساب ها و تيوتر هاي باند، محافظ هايي طراحي شده است تا از آسيب هاي احتمالي به آنها جلوگيري شود. دستگاه به رنگ مشكي است و داراي چراغ هايي بسيار زيبا و رقص نور فوق العاده است. از ورودي هاي اين اسپيكر ايستاده مكسيدر ميتوان به ورودي USB/SD/AUX/ميكروفون/Optical/Coaxial اشاره كرد كه كار براي براي كاربر راحت كرده است. با هر كدام از اين ورودي ها ميتوانيد موزيك مورد علاقه خود را روي باند پخش نماييد و از صدايي بينظير لذت ببريد. از امكانات ديگري كه در بسيار از اسپيكر هاي امروزي وجود دارد، بلوتوث است كه با جديدترين ورژن و بالاترين كيفيت موزيك را پخش مينمايد.

 

ميكروفون بيسيم

 

باند ايستاده مكسيدر ديجي دار داراي ميكروفون بيسيم است. اين ميكروفون به صورت بيسيم ميتواند به شما حس خوانندگي دهد تا از اين قابليت لذت ببريد.

 

قابليت كارائوكه

 

قابليت كارائوكه در اسپيكر مكسيدر مدل ۲۵۴ به شما اين امكان را ميدهد تا صداي خواننده را از روي آهنگ حذف كرده و خود به جاي او بخوانيد. يك سرگرمي كاملا جذاب و جديد براي اندسته از عزيزاني كه صدايي زيبا دارند.

 

ساير امكانات اسپيكر 

 

قابليت ديجي در اسپيكر مكسيدر ميتواند به شما حس يك DJ را بدهد تا صدا را باب ميل خود تنظيم كنيد. تريبل و بيس را بالا و پايين برده و از صدا لذت ببريد. اين باند مستقيم به برق شهري متصل ميشود و مجهز به ريموت كنترل است. با اين ريموت ميتوانيد تنظيمات ابتدايي دستگاه را انجام دهيد. صدا ضبط كنيد و هر طور كه ميخواهيد آن را تنظيم كنيد.

 

رقص نور

 

اسپيكر ديجي دار مكسيدر مدل AL-254 داراي رقص نوري بسيار زيبا ميباشد. تا همزمان با موزيك و آهنگ به نمايش در بيايد و فضا را بسيار زيبا و هيجاني تر كند. همينطور رقص نور سقفي هم در اسپيكر تعبيه شده است تا فضاي سقف شما را نيز زيباتر از قبل كند. اين سبك از نور پردازي در باند ايستاده مكسيدر قابليت تغيير و تنظيم هم دارد.

 

با استفاده از اسپيكر ديجي دار مكسيدر مدل AL-254 ميتوانيد فرمت هاي تصويري را نيز پخش نماييد و با اتصال يك كابل از تماشاي آن لذت ببريد. يكي ديگر از امكانات بروز و جديد كه مكسيدر روي برخي از باند هاي خود ارائه ميدهد، قابليت كنترل دستگاه توسط اپليكيشن تلفن همراه AB Link است كه به خوبي ميتوانيد باند ها را كنترل نماييد. دو عدد ورودي ميكروفون به همراه قابليت تنظيم اكو و صداي آن هم در اختيار شما قرار داده شده است. سيستم اكولايزر باند ها نيز براي تنظيم دلخواه صدا براي شما در دسترس است تا بهترين كيفيت را تجربه نماييد.

قدرت و توان خروجي بهترين باند مكسيدر

باند خانگي AL-254  قوي ترين و پر فروشترين هيولاي قدرتمند اسپيكر و باند خانگي مكسيدر مدل AL-254 مي باشد سوالي كه ايجاد مي‌شود چه چيزي اين باند را متمايز كرده است؟

دليل جذابيت و پر طرفداري اين باند 4 ساب 15 اينچ با رقص نور 39000 هزار وات pmpo است كه موجب شده صداي قدرتمندي توليد كند. همچنين امكانات و آپشن هاي بسيار بروز و بيشتر از سري هاي قديمي است.

ابعاد و تعداد ساب ووفر

اين باند داراي ۴ ساب 15 اينچ قدرتمند است كه ستون هاي هر خونه اي به لرزه در مياورد، داراي ۲ ميدرنج  كه در صداي وضوح و كيفيت صدا افت پيدا نكند همچنين داراي ۲ تيوتر است با اين تفاسير ميتوان گفت اين باند قاتل افت صدا و كيفيت پايين است.

   

ورودي هاي باند خانگي AL-254

اين باند از تمامي ورودي ها پشتيباني ميكند و جاي هيچ گونه كم و كاستي باقي نزاشته ورودي هاي عبارتند از:

·        ورودي AUX :

امكان وصل شدن و پخش موزيك از طريق گوشي بدون نياز به دردسر خاص و يا نياز به اپليكيشن.

·        ورودي بلوتوث :

امكان اتصال بي سيم تلفن همراه از طريق بلوتوث و پخش اهنگ هاي گوشي هوشمند با بهترين كيفيت و وضوح صدا در اين ويژگي ديگر نيازي نگراني خرابي سيم ها باشيد. .

·        پورت اپتيكال:

دستگاه هاي صوتي و تصويري هوشمند از پورت اپتيكال استفاده مي كنند ، رابط بين اين دو پورت كابل اپتيكال مي باشد ، optical به زبان انگليسي به معناي نور يا هرچيزي كه مرتبط با نور باشد است ، پس كابل optical يعني كابل نوري كه مخصوص صداهاي ديجيتال مي باشد ، مصرف كنندگان براي انتقال صداي ديجيتال در دستگاه هاي خود راه هاي مختلفي را مي توانيد انتخاب كنند به عنوان مثال كابل HDMI كه توانايي انتقال صدا و تصوير را در يك كابل دارد ، يا كابل كواكسيال و يا سيم اپتيكال كه بهترين روش براي انتقال صداي ديجيتال مي باشد ، به اين دليل كه بسيار منعطف بوده و توسط نويز و اختلالات الكترونيكي، تاثير منفي بر نور ندارد.

·        كواكسيال:

كابل كواكسيال Coaxial نوعي كابل مسي است كه به دليل محافط فلزي و اجزايي كه در ساختار آن وجود دارد، از تداخل سيگنال ها جلوگيري مي‌كند. كابل كواكسيال كه به كابل آنتن هم معروف است در ابتدا به عنوان كابل تلويزيون و براي اتصال تلويزيون به آنتن ماهواره استفاده شد و هم كاربرد خانگي داشت و هم تجاري. و براي باند 2600 جي بي ال هم قابل استفاده است.

·        راديو :

يكي از قابليت كاربردي در عين حال جذاب امكان پخش راديو است. اين باند خانگي در تلاش راضي كردن تمام مصرف كنندگان خودش است و بخش راديويي مناسب افراد مسن تر جامعه اند

·        ميكروفن:

امكان اتصال ميكروفن و همخوني با اهنگ و حتي به عنوان بلند گو يكي از ويژگي هاي جالب اين سيستم صوتي است كه اون رو متمايز كرده. همچنين اين محصول داراي ميكروفون بي سيم است كه در با قابليت حذف صداي خواننده ميتوانيد در مهماني ها و مجالس خود لحظات مفرحي را داشته باشيد.

اقلام همراه 

اين اسپيكر علاوه بر ويژگي هاي فوق العاده بالا داراي ميكروفن بي سيم ، ريموت كنترل و  دفتر چه راهنما براي اطلاعات و اگاهي كامل از باند خانگي داشته باشيد همراه دارد .

 


برچسب: بررسي اسپيكر مكسيدر مدل AL-254،كيفيت اسپيكر مكسيدر مدل AL-254،مشخصات اسپيكر مكسيدر مدل AL-254،،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۴:۱۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463

معرفي ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463W

ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463W از مدل هاي حرفه اي در شستشوي ظروف ساخته شده توسط شركت Gpluss مي باشد. جي پلاس از برند هاي در حال فعاليت در حوزه لوازم خانگي مي باشد كه آوازه خوبي را با عرصه محصولاتي امروزي و داراي فناوري روز را به بازار عرضه كرده است. از جديدترين محضولات روانه ي بازار شده ي اين شركت ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463W مي باشد. اين مدل از ماشين ظرفشويي داراي طراحي كاملا امروزي و با قابليت هاي شستشوي مختلف مي باشد كه خيال مصرف كننده را از بابت داشتن ظرفشويي با كيفيت و درجه يك راحت مي كند. اگر بخواهيم محصولي را به عنوان ماشين ظرفشويي با ظرفيت بالا نام ببريم , مي توان از ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463W جي پلاس نام برد. ماشين ظرفشويي جي پلاس داراي ظرفيت 14 نفره مي باشد جايي براي نگراني شستشويي ظروف مهماني را باقي نمي گذارد. اين ماشين ظرفشويي جي پلاس داراي رده ي مصرفي بسيار مناسب با انرژي A++ مي باشد. از ديگر قابليت هاي اين ماشين ظرفشويي مي توان به دارا بودن برنامه هاي شستشوي مختلف نام برد كه براي استفاده در حالت هاي مختلف بسيار كارآمد مي باشد.در ادامه با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

بررسي كيفيت لوازم خانگي جي پلاس 

هر محصولي براي اين كه بتواند مشتري هاي زيادي را جذب خود كند، بايد علاوه بر مناسب بودن قيمت، كيفيت لازمه را نيز داشته باشد. به دليل يكي از دلايل موفق بودن برند جي پلاس بالا بودن كيفيت لوازم خانكي است. براي ساخت هر محصول از جمله تلويزيون، كولرگازي، يخچال و… از قطعات خارجي از شركت هاي بزرگ دنيا استفاده شده است.

علت اصلي با كيفيت بودن محصول هاي جي پلاس به تجربه و سابقه بلند مدت آن برمي گردد. جي‌ پلاس نتيجه تجربيات گلديران در مسير موفقيت‌هاي ۳۰ ساله اين شركت است. در واقع گلديران اين‌‎بار يك برند ايراني را به صورت انحصاري با بهترين قيمت توليد و به بازار عرضه كرده كه اهداف بزرگي را دنبال مي‌كند.

خيلي از افراد ممكن است فرق بين دو برند ال جي و جي پلاس را ندانند. جي پلاس در سال ۱۳۹۸ جايگزين برند ال جي شده است. همچنين جي پلاس يك زير مجموعه اي از شركت گلديران است. همين طور كه جي پلاس محصول ساخت كشور چين است.

تمام محصول هاي جي پلاس يك كالاي داخلي است و حتي كشورهاي پيشرفته مانند آمريكا يا كره بعضي از قطعاتشان را از ساير كشورها دريافت مي كنند. وقتي مي گوييم يك كالا داخلي است يعني بخش بسيار زيادي از قطعات در داخل ايران توليد مي شود.

 

 

عملكرد و برنامه هاي ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463W

ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463W داراي سه سبد براي شستشو مي باشد كه مي توان ظروف مختلفي را در آن جاي داد و عمليات شستشو را انجام داد.وجود 8 برنامه شستشو براي اين محصول از نكات قابل توجه درباره اين مدل از ماشين ظرفشويي 14 نفره جي پلاس مي باشد. وجود صفحه نمايش LED علاوه بر زيبايي محصول كاربري آساني را براي مصرف كننده مهيا مي سازد. صداي محصول در حدود 47db بوده جزو مدل هاي كم صدا در بازار مي باشد. برنامه هاي شستشوي موجود در اين مدل مي توان به ؛ برنامه ويژه جهت شستشوي ملايم ظروف كريستالي Crystal Care ، مجهز به برنامه شستشوي سريع Rapid ؛ برنامه پيش شستشو جهت خيس خوردن ظروف Pre-Rinse ، مجهز به برنامه هاي شستشوي پرقدرت براي ظروف بسيار كثيف intensive ، برنامه شسشتوي سبك براي ظروف نه چندان كثيف Light ، برنامه شستشو جهت تميزي بدنه و بخش هاي داخلي دستگاه ، قابليت تنظيم ارتفاع سبد مياني و همچنين برنامه انجام شستشو در زمان دلخواه Delay Start  اشاره كرد. ميزان متوسط مصرف آب در هر شستشو توسط اين مدل از ظرفشويي جي پلاس 13 ليتر مي باشد.

 

اين ماشين ظرفشويي داراي 3 طبقه بوده كه طبقه اول مختص ظروف بزرگ و قابلمه ها ، طبقه دوم آن مختص بشقاب و ليوان و طبقه سوم آن به جاي قاشق و چنگال اختصاص پيدا كرده است. البته بايد اين نكته را بايد گفت كه طبقه دوم اين ماشين ظرفشويي قابل تنظيم ارتفاع مي باشد كه از طريق دو ضامني ك تعبيه شده است اين امكان را فراهم مي سازد تا اگر ظروف بزرگ را مي خواهيد در طبقه اول قرار دهيد با كمبود فضا روبرو نشويد.

ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463 داراي 8 برنامه شستشو بوده كه از جمله برنامه هاي كاربردي آن مي توان به برنامه شستشوي سريع آن اشاره كرد كه از طريق برنامه Rapid انجام مي شود اشاره كرد.

از ديگر برنامه مفيد اين ماشين ظرفشويي برنامه Eco است كه به برنامه شستشوي اقتصادي معروف است كه به ميزان كمتر آب و برق مصرف كرده و در هزينه ها صرفه جويي مي شود.

از ديگر ويژگي هاي اين ماشين ظرفشويي مي توان به موارد زير اشاره كرد :

·        برنامه Intensive جهت شستشوي پرقدرت براي ظروف بسيار كثيف

·        برنامه Light جهت شستشوي سبك براي ظروف نه چندان كثيف

·        برنامه Crystal Care جهت ظروف حساس و كريستالي

·        برنامه Self Clean جهت تميزي بدنه و بخش‌هاي داخلي دستگاه

·        برنامه 1/2 جهت شستشو با نصف ظرفيت ظرفشويي

 

 

گارانتي و ضمانت محصولات جي پلاس (g plus)

پس از پاسخ به سوال ماشين ظرفشويي جي پلاس ساخت كجاست ، در رابطه با خدمات پس از فروش بايد بيان كنيم كه اين برند داراي 800 نمايندگي مختلفي در سطح كشور مي باشد و حدود 2000 تكنسين متخصص وجود دارد كه در ارائه خدمات پس از فروش مي توانند به شما ياري برسانند . البته كه برند جي پلاس محصولات خود را همراه با گارانتي و ضمانت توليد مي كنند و حتي از اين جهت هم توانسته تا رضايت مشتريان خود را به دست آورد .

 

 

لوازم خانگي جي پلاس ساخت كجاست ؟

در پاسخ به سوال محصولات لوازم خانگي شركت جي پلاس مال كدام كشور است بايد بگوييم كه اين لوازم خانگي ساخت ايران مي باشد و ممكن است برخي از قطعات آن ها ساخت كشور چين باشد .

قيمت محصولات جي پلاس چگونه است ؟

در رابطه با قيمت محصولات جي پلاس مي توانيم بگوييم كه محصولات جي پلاس نسبت به برند هاي خارجي از قيمت متناسبي برخوردار هستند .

 


برچسب: بررسي ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463،مشخصات ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463،كيفيت ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463،قيمت ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463،خريد ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463،ماشين ظرفشويي جي پلاس مدل GDW-L463،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۰:۲۴ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809

معرفي سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809

سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809 يكي از دستگاه‌هاي با كيفيتي است كه بدون نياز به روغن انواع غذاها و خوراكي‌ها را سرخ خواهد كرد.  اساس كار در اين سرخ كن از طريق تكنولوژي جريان همرفتي و چرخش 360 درجه هواي گرم بوده، كه امكان سرخ كردن مواد غذايي را با كمترين ميزان روغن فراهم آورده است. سرخ‌كن رژيمي NS-809 كاملاً رژيمي بوده و استفاده از روغن آن بسيار بسيار كم در حد يك قاشق يا كمتر مي‌باشد و غذاهايي مثل سيب‌زميني يا گوشت و مرغ را به‌صورت كاملاً سالم و با حفظ مواد مغذي سرخ‌كرده و براي شما آماده مي‌سازد. اين سرخ كن با توان مصرفي 1500 وات و ظرفيت 4.4 ليتر، از توان بالايي برخوردار بوده و قابليت سرخ كردن حجم زيادي از مواد را در مدت زماني كوتاه دارد. اين سرخ‌كن رژيمي مجهز به نمايشگر لمسي جهت تنظيم مدت‌ زمان و نوع پخت مي‌باشد كه علاوه بر زيبايي ظاهري دستگاه موجب سهولت در استفاده از آن گرديده است.

سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك مدل NS-809 قابليت تنظيم درجه حرارت و مدت زمان را دارد. درجه حرارت دستگاه قابل تنظيم تا 360 درجه سانتي‌گراد و همچنين تايمر آن از صفر تا 60 دقيقه قابل تنظيم است كه با استفاده از اين تايمر شما مي‌توانيد به كارهاي ديگر خود رسيدگي كنيد و صداي آلارم دستگاه، شمارا از پايان يافتن كاركرد دستگاه مطلع مي‌سازد. ضمناً اين دستگاه با مجهز بودن به يك فيلتر هوا از انتشار بوي پخت مواد غذايي جلوگيري مي‌نمايد. جهت شستشوي اين دستگاه مي‌توانيد به راحتي قطعات قابل شستشوي آن را تفكيك كرده و آن‌ها را تميز و پاك نماييد.
 

مشخصات ظاهري سرخ كن ناسا الكتريك NS-809

سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809 در دو رنگ سفيد و نارنجي و مشكي و سفيد توليد شده است، كه هر دو رنگ بسيار پر طرفدار مي‌باشند. سرخ‌كن رژيمي ناساالكتريك مدلNS-809 مجهز به نمايشگر لمسي جهت تنظيم مدت‌ زمان و نوع پخت مي‌باشد كه علاوه بر زيبايي ظاهري دستگاه موجب سهولت در استفاده از آن گرديده است. همچنين به دليل شيشه‌ي به‌كاررفته در درب سرخ‌كن شما امكان مشاهده كار دستگاه در حين سرخ شدن مواد غذايي را خواهيد داشت. هنگامي كه كار سرخ شدن غذا به اتمام برسد، دستگاه به‌صورت خودكار خاموش خواهد شد. اين سرخ كن از محفظه‌اي براي سرخ كردن و تابه نچسب و درپوش و بدنه اصلي تشكيل شده است. بر روي بدنه دكمه‌اي براي باز كردن درپوش تعبيه شده است، كه با فشار دادنش درپوش تا اندازه‌اي باز خواهد شد و سپس با كمك چفت درپوش مي‌توان درپوش را برداشت.

 

يك كنترل پنل ساده بر بالاي بدنه اين سرخ كن تنظيم شده است، كه از طريق آن مي‌توان به راحتي تنظيمات مورد نظر را انجام داد. تنظيمات اين سرخ كن از طريق اين كنترل پنل صورت مي‌گيرد، كه داراي دكمه‌اي براي روشن و خاموش كردن و دكمه‌ افزايش و كاهش براي تنظيم  تايمر مي‌باشد.

در اين سرخ كن تيغه همزن به منظور هم زدن يكنواخت مواد غذايي داخل تابه تعبيه شده است. براي وصل كردن اين تيغه در داخل تابه و يا جدا كردن آن كافي است دو گيره كنار همزن را فشار دهيد. بر روي تيغه نشانگري به منظور حداكثر ظرفيت MAX درج شده است. توصيه مي‌شود كه هرگز بيشتر از اين سطح تابه را با مواد غذايي پر نكنيد. ظرفيت تابه سرخ كن 4.4 ليتر است كه نشان از حجم بالا و كارآيي بالاي آن مي‌دهد.همچنين اين تابه از جنس آلومنيوم با پوشش نچسب تفلون بوده و خاصيت نچسب دارد.

 

سرخ كن ديناميكي NS-809 و جريان همرفتي

سرخ كن رژيمي در واقع نوع خاصي از سرخ كن است، كه با بهره‌گيري از فناوي خاصي امكان سرخ كردن مواد غذايي را بدون فراهم آورده است. اساس كار اين سرخ كن ديناميكي بر پايه جريان همرفتي هواي داغ بوده، كه قابليت چرخش 360 درجه دارد. در اين سري از سرخ كن هاي ناسا الكتريك از تكنولوژي Rapid Air بهره گرفته شده است، كه يك فن و المنت حرارتي در آن نقش اصلي را دارند. در واقع المنت حرارتي با ساختاري حلزوني باعث ايجاد هواي گرم شده و فني كه بر بالاي اين المنت قرار گرفته، هواي داغ را بصورت 360 درجه به چرخش درمي‌آورد. اين هواي داغ با فشار زياد فن به سمت مواد غذايي رفته و در تماس مستقيم و برخورد با مواد غذايي قرار مي‌گيرد. در واقع اين تكنولوژي با كمك قابليت انتقال هواي داغ با فشار زياد، قطرات روغن را از سطح مواد غذايي عبور مي‌دهد و اجازه نشستن قطرات روغن و جذب آنها را نمي‌دهد. به اين دليل است كه مواد غذايي بصورت سالم و كم روغن سرخ خواهند شد.

 

عملكردهاي ويژه سرخ كن رژيمي NS-809

سرخ كن NS-809 داراي توان مصرفي 1500 وات بوده كه قدرت و سرعت بسيار زيادي را براي اين سرخ كن به ارمغان آورده است. اين سرخ كن رژيمي از قابليت تنظيم دما ودرجه حرارت بهره مي‌برد وامكان پختي يكنواخت و ايده‌آل را فراهم مي‌آورد. اين دستگاه كاربردهاي فراواني داشته كه ازجمله مي‌توان سرخ كردن، پختن كيك، كباب كردن و گريل كردن انواع مواد غذايي مانند ماهي، مرغ و غيره را نام برد. در ضمن اين دستگاه داراي گريل چرخشي است كه دو طرف غذا را به طور همزمان پخت مي‌نمايد. همچنين به همراه سرخ كن رژيمي NS-809 يك ظرف مخصوص پخت كيك، انبرك و جداكننده عرضه مي‌شود.

 

خاموش شدن خودكار

مجهز بودن به تايمر از ديگر ويژگي‌هاي سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809 مي‌باشد. براي تنظيم مدت زمان پخت بايد دكمه تايمر را فشار دهيد و سپس از طريق دكمه‌هاي افزايش و كاهش زمان را زياد يا كم كنيد. اين سرخ كن قابليت تنظيم زمان از 1 تا 59 دقيقه را دارد و شما هم اين در انتخاب اين بازه زماني قارد به انتخاب هستيد. با تنظيم نمودن زمان مورد نظر طي 3 ثانيه شمارش معكوس اغاز خواهد شد و سرخ كن شروع به كار مي‌كند. با تمام شدن زمان پخت صداي هشدار پايان پخت به صدا درمي‌آيد و شما از اتمام كار سرخ كن مطلع مي‌شويد.

 

كلام آخر

پاسخ سوال لوازم خانگي ناسا الكتريك ساخت كجاست را مي توان به طور خلاصه داد اما آنچه كه پيش از خريد اهميت بيشتري دارد اطمينان از اعتبار برند، كيفيت بالاي كالا و دريافت خدمات پس از فروش است. اين مطلب تلاش كرده تا به طور منصفانه تمامي اطلاعات مربوط به سرخ كن رژيمي NS-809 را گردآوري كند كه مشتري با اطمينان بيشتري به بازار برود و هدف تشويق مشتري به خريد يا نخريدن كالاهاي اين شركت نيست.شما ميتوانيد با مراجعه به سايت اعتماد كالا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد.

 

 


برچسب: بررسي سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809،كيفيت سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809،خريد سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809،قيمت سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809،فروش سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809،سرخ كن رژيمي ناسا الكتريك NS-809،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۷:۴۶ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي سايد باي سايد پاكشوما مدل P190

يخچال فريزر سايد باي سايد پاكشوما مدل P190، يكي از زيباترين و حرفه اي ترين محصولات شركت ايراني پاكشوما است كه براي رقابت با ساير محصولات برودتي وارد بازار شده است. طراحي زيبا و امكانات مدرن اين دستگاه باعث شده تا نظر مصرف كنندگان زيادي را به خود جلب كند. اين محصول مناسب خانواده هاي پرجمعيت بوده و گنجايش بالايي براي نگهداري مواد غذايي دارد. در ادامه همراه فروشگاه لوازم خانگي اعتماد كالا باشيد تا با ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول بيشتر آشنا شويد.

يخچال فريزر سايد باي سايد پاكشوما مدل P190

يخچال فريزر p190 پاكشوما داراي ويژگي هاي خاص متعددي است كه يكي از بارز ترين آنها مجهز بودن به 4 درب مجزا براي دسترسي به بخش هاي مختلف يخچال و فريزر است. ظرفيت اين يخچال فريزر سايد باي سايد 479 ليتر معادل 2 بخش 17 فوت مجزا براي يخچال و فريزر مي باشد. اين يخچال داراي آبسردكن مخزن دار نيز مي باشد كه دسترسي شما را به آب خنك آسان تر كرده است.

بكارگيري كمپرسور بهينه در اين يخچال فريزر باعث شده تا مصرف انرژي در اين محصول بسيار كاهش پيدا كند به طوري كه اين محصول داراي رده مصرف انرژي ++A مي باشد كه اين ميزان بهينه بودن نسبت به رقباي خود مزيت بسيار بالايي به شمار مي آيد.

 

مشخصات يخچال فريزر سايد باي سايد 34 فوت پاكشوما

طراحي فضاي داخل اين يخچال فريزر سايد باي سايد به گونه اي اشت كه هر دو سايد آن به دو طبقه با درب هاي مجزا تقسيم شده است. لازم است بدانيد بخش يخچال در قسمت بالا و فريزر در قسمت پايين اين محصول قرار گرفته است.

از ويژگي هاي اين محصول پاكشوما مي توان به سيستم نوفراست، سيستم گردش هواي چندگانه، سيستم مصرف اقتصادي، سيستم عيب ياب هوشمند، سيستم هشدار باز ماندن درب، سيستم انجماد و سرمايش سريع و سيستم كنترل الكترونيكي آن اشاره كرد. بهره گيري از سيستم گردش هواي چندگانه در اين محصول باعث شده تا هواي خنك در بخش هاي مختلف دستگاه به صورت يكنواخت توزيع شود و مواد غذايي در طول زمان از كيفيت بالايي برخوردار باشند.

همچنين اين محصول داراي كنترل پنل لمسي است كه با استفاده از آن مي توانيد دماي هر بخش از دستگاه را به دلخواه تنظيم نماييد و از نحوه عملكرد يخچال فريزر در هر لحظه مطلع شويد. در اين يخچال فريزر از سيستم روشنايي LED استفاده شده است كه علاوه بر نور كافي و كم مصرف بودن، زيبايي خاصي به فضاي داخل آن بخشيده است.

 

فضاي داخل يخچال فريزر سايد باي سايد پاكشوما مدل P190

بخش داخل يخچال اين محصول از 3 طبقه شيشه اي عريض، 2 كشو بزرگ جهت نگهداري ميوه و سبزيجات، مخزن آبسردكن و 5 قفسه بر روي درب هاي يخچال براي نگهداري انواع بطري نوشيدني و مواد غذايي كوچك تشكيل شده است. همچنين در بخش فريزر اين محصول هم 2 كشو شفاف و 4 طبقه در دو بخش فريزر به صورت مجزا براي نگهداري مواد غذايي منجمد و يك بخش يخساز دستي تعبيه شده است.

 

 

ضمانت نامه محصولات پاكشوما

اين محصول داراي 24 ماه ضمانت است و همچنين نصب و راه اندازي اين دستگاه رايگان مي باشد. اما براي اينكه اين محصول شامل ضمانت شود مصرف كننده بايد براي نصب آن با شركت هماهنگ كند و نصب توسط سرويس كار مجاز انجام شود.

 

يخچال پاكشوما برفك مي زند

از ديگر مشكلات رايجي كه ممكن است كاربران يخچال فريزر پاكشوما با آن روبرو شوند، برفك زدن دستگاه است. عللي كه ممكن است اين مشكل را به وجود آورد شامل موارد زير است:

·        چنانچه گاز مبرد يخچال فريزر از ميزان استاندارد خودش بيشتر شود، اولين پيامد آن برفك زدن دستگاه است.

·        اگر مواد غذايي را پيش از سرد شدن و بدون درپوش، در يخچال فريزر قرار دهيد، در قسمت‌هاي پشت دستگاه برفك ايجاد مي‌شود.

·        برفك زدن يخچال ممكن است به علت تميز نكردن طولاني مدت آن هم اتفاق بيفتد.

 

 

يخچال پاكشوما خوبه بخريم ؟ كيفيتش چطوره ؟

از دسته پرسش هايي كه بسياري از شما ها در ارتباط با يخچال هاي برند پاكشوما پرسيده ايد ، مي شود به پرسش ، كيفيت يخچال هاي برند پاكشوما چطوره ؟ خوبه بخريم ؟! يا نه اشاره كرد كه در ادامه ي اين مقاله بررسي آن مي پردازيم. براساس آخرين بررسي هاي انجام شده ، بسياري از افرادي كه قصد خريد يخچال هاي پاكشوما را دارند از خريدي كه داشته اند راضي بوده و حتي خريد ان را به ديگران هم پيشنهاد كردهاند كه نشان دهنده ي كيفيت بالاي يخچال هاي برند پاكشوما در بازار مي باشد و بنابراين مي شود گفت پاسخ پرسش يخچال پاكشوما خوبه بخريم ؟ مثبت مي باشد و يخچال اين برند از ارزش خريد بسيار بالايي برخوردار مي باشد.

 

برند پاكشوما ساخت كجاست ؟

همانطور كه در بالاتر گفته شد برند پاكشوما ساخت كشور ايران مي باشد و برندي ايراني كه محصولاتش از كيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشند. اين شركت قديمي ، فعاليت خودش را در سال 1354 در بازار ايران شروع كرده و از اولين محصولات توليدي اين برند در بازار مي شود به يخچال هاي با كيفيتش اشاره كرد.

البته لازم به ذكر است برند پاكشوما ابتدا با نام ليدي واش به فعاليت در بازار ايران مي پرداخته و بعد از گذشت چند سال و همكاري با شركت هاي بزرگ همانند ال جي و فيليپس و ارتقاي كيفيت محصولاتش و مجهز كردن آن ها به آخرين فناوري هاي روز دنيا نام خودش را به پاكشوما تغيير داده است. در ادامه به بررسي كيفيت برند پاكشوما در بازار ايران مي پردازيم و آن را نيز بررسي مي كنيم.

 

بررسي سوالات متداول

يخچال پاكشوما خوبه بخرم ؟

بر اساس نظرات و نقد هايي كه خريداران به جاي گذاشته اند مي شود گفت برند پاكشوما يكي از بهترين برند هاي موجود در بازار در عرضه ي توليد يخچال مي باشد.

موتور يخچال پاكشوما ساخت كجاست ؟

در پاسخ به پرسش موتور يخچال پاكشوما مدل W190 ساخت كجاست بايد بگويم از آنجايي كه برند پاكشوما يك برند ايراني مي باشد موتور يخچال اين برند هم نيز ساخت ايران مي باشد .

كارخانه يخچال سازي برند پاكشوما در كجا واقع شده است ؟

از انجايي كه برند پاكشوما يك برند ايراني است ، مي شود گفت كه كارخانه ي يخچال سازي اين برند در ايران واقع شده است و تمامي محصولات در شهرك هاي صنعتي ايران توليد مي شوند.

 


برچسب: بررسي سايد باي سايد پاكشوما مدل P190،كيفيت سايد باي سايد پاكشوما مدل P190،مشخصات سايد باي سايد پاكشوما مدل P190،قيمت سايد باي سايد پاكشوما مدل P190،سايد باي سايد پاكشوما مدل P190،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۲:۲۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715

برند ايكس ويژن ساخت كجاست؟ 

به احتمال زياد نام ماديران به گوشتان خورده است. اين شركت در سال ۸۵ برند ايكس ويژن را با هدف توليد لوازم صوتي و تصويري تأسيس كرد. ماديران با اين كار قصد داشت تا بتواند تلويزيون‌هايي با قيمت مناسب توليد كند كه در مقايسه با محصولات خارجي ارزش خريد بيشتري داشته باشند. حال با گذشت ۱۵ سال در داخل كشور تلويزيون‌هاي اين سازنده محبوبيت بالايي دارند و قطعا يكي از انتخاب‌هاي اصلي افراد به حساب مي‌آيد. اين برند در حال حاضر توانسته عنوان پرفروش‌ترين سازنده داخلي تلويزيون را بدست بياورد كه اين موضوع نشان از كيفيت و رضايت مشتريان دارد.در ادامه اين مطلب با اعتماد كالا همراه باشيد.

تلويزيون هوشمند ايكس ويژن  مدل 55XYU715

تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس ‌ويژن سري 7 مدل xyu715 در سايز 55 اينچ محصول جديد ايكس ويژن است. تلويزيون هوشمند xyu715 ايكس ويژن با وضوح تصوير ULTRA HD 4K نسبت به نسل پيش از خود، چهار برابر پيكسل بيشتري داشته كه در نهايت باعث مشاهده تصاويري واضح‌تر و پرجزئيات‌تر مي شود. همچنين پشتيباني تلويزيون ايكس ‌ويژن سري 7 مدل xyu715 از تكنولوژي HDR10 رنگهايي زنده و واقعي را به نمايش مي‌گذارد. پنل IPS تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس ‌ويژن سري 7 مدل xyu715 در پخش تصاوير با كيفيت و ثبات رنگ بيشتر كمك ميكند. سيستم عامل اندرويد ورژن 11 به همراه نرم افزارهاي كاربردي نصب شده در اين سري از تلويزيون‌هاي هوشمند، قابي فراتر از يك نمايشگر معمولي را در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهد.

 

وضوح تصوير ULTRA HD 4K

تلويزيون هوشمند 55xyu715 ايكس ويژن داراي وضوح تصوير ULTRA HD 4K است و براي تماشاي تصاوير و محتواي توليد شده با تكنولوژي روز بهترين انتخاب است. وضوح تصوير در تلويزيون هاي 4K چهار برابر تلويزيون‌هاي FULL HD است اگر چه اين وضوح براي تماشاي بسياري از محتواهاي درحال پخش مناسب است ولي براي لذت بردن از محتواي توليد شده با كيفيت 4K، تلويزيون هاي ULTRA HD 4K گزينه مناسب تري هستند.

تكنولوژي HDR 10

تلويزيون هوشمند xyu715 ايكس ويژن از تكنولوژي 10 HDR پشتيباني مي‌كند. تكنولوژي 10 HDR با افزايش نمايش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاريك به صورت تيره‌تر، عمق تصاوير را افزايش مي‌دهد. پشتيباني از تكنولوژي HDR 10 روي پورت USB رنگ هايي فراتر از واقعي را نمايش مي دهد. تكنولوژي HDR 10 با افزايش كنتراست و عمق تصاوير نيز جزئيات بيشتري از تصوير را در تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس‌ويژن سري 7 مدل xyu715 به نمايش مي گذارد.

 

طراحي مدرن با حفظ استاندارد زيبايي

تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس ‌ويژن سري 7 مدل xyu715 با طراحي ظريف و زيبا در سايز 55 اينچ، نمايي مدرن به محيط اطراف خود هديه ميكند. ابعاد اين تلويزيون با توجه به 55 اينچ بودن براي خانه و فضاي متوسط و بزرگ مناسب است.

 

تلويزيون xyu715 ايكس ويژن

سيستم عامل اندرويد ورژن 11 تلويزيون هوشمند xyu715 ايكس ويژن، به همراه نرم افزارهاي كاربردي نصب شده، يك محصول هوشمند واقعي است. با اتصال به اينترنت در اين تلويزيون، امكانات وسيع و متنوعي از دنياي سرگرمي اينترنت در اختيار مخاطب خواهد بود.

قابليت هاي WIFI Direct و WIFI Screen Mirror در تلويزيون مدل 55xyu715 ايكس ويژن، نياز به استفاده از كابل براي اتصال تلويزيون به اينترنت و گوشي را از بين خواهد برد. اگرچه درگاه‌هاي متعدد و متنوعي مانند دو درگاه USB2.0 و سه درگاه HDMI براي اتصال دستگاه‌ها و تجهيزات الكترونيكي به تلويزيون، در تلويزيون سري 7 مدل xyu715 قابل دسترس است.

 

اتصال بي‌سيم و تكنولوژي WIFI Screen Mirror

تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715 مجهز به قابليت WIFI Screen Mirror است. با اين تكنولوژي كاربران مي‌توانند به راحتي گوشي موبايل خود را بدون نياز به سيم به تلويزيون متصل كنند و از تماشاي صفحه گوشي خود بر روي صفحه نمايش بزرگ تلويزيون لذت ببرند. اين ويژگي براي تماشاي عكس‌هاي گرفته شده با موبايل در كنار خانواده بر روي صفحه نمايش بزرگ تلويزيون بسيار كاربردي خواهد بود.

اتصالات و درگاه‌ها

2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI و Bluetooth در تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس ويژن سري 7 مدل xyu715 امكان اتصال انواع دستگاه‌هاي خارجي همچون فلش، هارد اكسترنال، كنسول‌هاي بازي و موبايل را به تلويزيون فراهم مي‌كند.

 

پنل IPS

پنل IPS تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس‌ويژن سري 7 مدل xyu715 سايز 55 اينچ، لذت تماشاي تصاوير در تمام زوايا را بدون افت كيفيت و افت رنگ به بيننده هديه مي دهد. همچنين براي محيط هاي پر نور نيز، انتخاب تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس‌ويژن سري 7 مدل xyu715 با پنل IPS انتخاب مناسبي است.

 

رزولوشن تلويزيون

در حال حاضر تلويزيون‌هاي موجود در بازار كيفيت HD، FHD، 4K و يا 8K دارند. اين نمادها رزولوشن تلويزيون شما را نشان مي‌دهد. هر چقدر كه رزولوشن بالاتري داشته باشيم، پيكسل‌هاي بيشتري در هر اينچ قرار مي‌گيرند و به اين ترتيب به نوعي كيفيت افزايش پيدا مي‌كند.

البته كيفيت صرفا به رزولوشن نيست و به پنل و نوع پنل و قابليت‌هايي مانند HDR و موارد ديگر بستگي دارد. نكته‌ي مهمي كه در اينجا وجود دارد اين است كه يك تلويزيون 4K زماني مي‌تواند تمام كيفيت خود را مقابل چشمان شما قرار دهد كه محتوايي 4K را در آن اجرا كنيد.

 

 

تلويزيون هوشمند ايكس ويژن 55 اينچ مدل 55XYU715 به سيستم عامل اندرويد نسخه 11 تجهيز شده است و سرگرمي هاي اينترنتي همچون گوش دادن موسيقي انلاين تماشاي فيلم و سريال ، مشاهده زنده وضعيت آب و هوا و اوقات شرعي ، مشاهده اخبار ايران و جهان و.... بهره مي برد. همچنين اپليكيشن هاي پرطرفدارا فيليمو و ديجي كالا بصورت پيش فرض در اين تلويزيون نصب شده است. اين تلويزيون هوشمند به قابليت wifi screen mirror مجهز است ، اين سيستم مي تواند به راحتي گوشي موبايل شما را بدون اتصال سيم به تلويزيون متصل كرده و صفحه گوشي شما به صفحه تلويزيون تبديل مي شود و مي توانيد در صفحه بزرگ تلويزيون كارهاي خود را انجام دهيد. وجود 2 درگاه USB ، 3 درگاه HDMI و همچنين سيستم Bluetooth جزو درگاه هاي مهم در اين ال اي دي مي باشد و دستگاه هاي ديگر را از طريق اين درگاه ها به تلويزيون متصل كرد مانند ، لب تاپ ، تبلت ، گوشي ، هارد خارجي ، كنسول هاي بازي مي توانند به تلويزيون بصورت بيسيم و باسيم متصل شوند.


برچسب: بررسي تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،كيفيت تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،قيمت تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،مشخصات تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،خريد تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۷:۳۹ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715

برند ايكس ويژن ساخت كجاست؟ 

به احتمال زياد نام ماديران به گوشتان خورده است. اين شركت در سال ۸۵ برند ايكس ويژن را با هدف توليد لوازم صوتي و تصويري تأسيس كرد. ماديران با اين كار قصد داشت تا بتواند تلويزيون‌هايي با قيمت مناسب توليد كند كه در مقايسه با محصولات خارجي ارزش خريد بيشتري داشته باشند. حال با گذشت ۱۵ سال در داخل كشور تلويزيون‌هاي اين سازنده محبوبيت بالايي دارند و قطعا يكي از انتخاب‌هاي اصلي افراد به حساب مي‌آيد. اين برند در حال حاضر توانسته عنوان پرفروش‌ترين سازنده داخلي تلويزيون را بدست بياورد كه اين موضوع نشان از كيفيت و رضايت مشتريان دارد.در ادامه اين مطلب با اعتماد كالا همراه باشيد.

تلويزيون هوشمند ايكس ويژن  مدل 55XYU715

تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس ‌ويژن سري 7 مدل xyu715 در سايز 55 اينچ محصول جديد ايكس ويژن است. تلويزيون هوشمند xyu715 ايكس ويژن با وضوح تصوير ULTRA HD 4K نسبت به نسل پيش از خود، چهار برابر پيكسل بيشتري داشته كه در نهايت باعث مشاهده تصاويري واضح‌تر و پرجزئيات‌تر مي شود. همچنين پشتيباني تلويزيون ايكس ‌ويژن سري 7 مدل xyu715 از تكنولوژي HDR10 رنگهايي زنده و واقعي را به نمايش مي‌گذارد. پنل IPS تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس ‌ويژن سري 7 مدل xyu715 در پخش تصاوير با كيفيت و ثبات رنگ بيشتر كمك ميكند. سيستم عامل اندرويد ورژن 11 به همراه نرم افزارهاي كاربردي نصب شده در اين سري از تلويزيون‌هاي هوشمند، قابي فراتر از يك نمايشگر معمولي را در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهد.

 

وضوح تصوير ULTRA HD 4K

تلويزيون هوشمند 55xyu715 ايكس ويژن داراي وضوح تصوير ULTRA HD 4K است و براي تماشاي تصاوير و محتواي توليد شده با تكنولوژي روز بهترين انتخاب است. وضوح تصوير در تلويزيون هاي 4K چهار برابر تلويزيون‌هاي FULL HD است اگر چه اين وضوح براي تماشاي بسياري از محتواهاي درحال پخش مناسب است ولي براي لذت بردن از محتواي توليد شده با كيفيت 4K، تلويزيون هاي ULTRA HD 4K گزينه مناسب تري هستند.

تكنولوژي HDR 10

تلويزيون هوشمند xyu715 ايكس ويژن از تكنولوژي 10 HDR پشتيباني مي‌كند. تكنولوژي 10 HDR با افزايش نمايش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاريك به صورت تيره‌تر، عمق تصاوير را افزايش مي‌دهد. پشتيباني از تكنولوژي HDR 10 روي پورت USB رنگ هايي فراتر از واقعي را نمايش مي دهد. تكنولوژي HDR 10 با افزايش كنتراست و عمق تصاوير نيز جزئيات بيشتري از تصوير را در تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس‌ويژن سري 7 مدل xyu715 به نمايش مي گذارد.

 

طراحي مدرن با حفظ استاندارد زيبايي

تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس ‌ويژن سري 7 مدل xyu715 با طراحي ظريف و زيبا در سايز 55 اينچ، نمايي مدرن به محيط اطراف خود هديه ميكند. ابعاد اين تلويزيون با توجه به 55 اينچ بودن براي خانه و فضاي متوسط و بزرگ مناسب است.

 

تلويزيون xyu715 ايكس ويژن

سيستم عامل اندرويد ورژن 11 تلويزيون هوشمند xyu715 ايكس ويژن، به همراه نرم افزارهاي كاربردي نصب شده، يك محصول هوشمند واقعي است. با اتصال به اينترنت در اين تلويزيون، امكانات وسيع و متنوعي از دنياي سرگرمي اينترنت در اختيار مخاطب خواهد بود.

قابليت هاي WIFI Direct و WIFI Screen Mirror در تلويزيون مدل 55xyu715 ايكس ويژن، نياز به استفاده از كابل براي اتصال تلويزيون به اينترنت و گوشي را از بين خواهد برد. اگرچه درگاه‌هاي متعدد و متنوعي مانند دو درگاه USB2.0 و سه درگاه HDMI براي اتصال دستگاه‌ها و تجهيزات الكترونيكي به تلويزيون، در تلويزيون سري 7 مدل xyu715 قابل دسترس است.

 

اتصال بي‌سيم و تكنولوژي WIFI Screen Mirror

تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715 مجهز به قابليت WIFI Screen Mirror است. با اين تكنولوژي كاربران مي‌توانند به راحتي گوشي موبايل خود را بدون نياز به سيم به تلويزيون متصل كنند و از تماشاي صفحه گوشي خود بر روي صفحه نمايش بزرگ تلويزيون لذت ببرند. اين ويژگي براي تماشاي عكس‌هاي گرفته شده با موبايل در كنار خانواده بر روي صفحه نمايش بزرگ تلويزيون بسيار كاربردي خواهد بود.

اتصالات و درگاه‌ها

2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI و Bluetooth در تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس ويژن سري 7 مدل xyu715 امكان اتصال انواع دستگاه‌هاي خارجي همچون فلش، هارد اكسترنال، كنسول‌هاي بازي و موبايل را به تلويزيون فراهم مي‌كند.

 

پنل IPS

پنل IPS تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس‌ويژن سري 7 مدل xyu715 سايز 55 اينچ، لذت تماشاي تصاوير در تمام زوايا را بدون افت كيفيت و افت رنگ به بيننده هديه مي دهد. همچنين براي محيط هاي پر نور نيز، انتخاب تلويزيون UHD 4K هوشمند ايكس‌ويژن سري 7 مدل xyu715 با پنل IPS انتخاب مناسبي است.

 

رزولوشن تلويزيون

در حال حاضر تلويزيون‌هاي موجود در بازار كيفيت HD، FHD، 4K و يا 8K دارند. اين نمادها رزولوشن تلويزيون شما را نشان مي‌دهد. هر چقدر كه رزولوشن بالاتري داشته باشيم، پيكسل‌هاي بيشتري در هر اينچ قرار مي‌گيرند و به اين ترتيب به نوعي كيفيت افزايش پيدا مي‌كند.

البته كيفيت صرفا به رزولوشن نيست و به پنل و نوع پنل و قابليت‌هايي مانند HDR و موارد ديگر بستگي دارد. نكته‌ي مهمي كه در اينجا وجود دارد اين است كه يك تلويزيون 4K زماني مي‌تواند تمام كيفيت خود را مقابل چشمان شما قرار دهد كه محتوايي 4K را در آن اجرا كنيد.

 

 

تلويزيون هوشمند ايكس ويژن 55 اينچ مدل 55XYU715 به سيستم عامل اندرويد نسخه 11 تجهيز شده است و سرگرمي هاي اينترنتي همچون گوش دادن موسيقي انلاين تماشاي فيلم و سريال ، مشاهده زنده وضعيت آب و هوا و اوقات شرعي ، مشاهده اخبار ايران و جهان و.... بهره مي برد. همچنين اپليكيشن هاي پرطرفدارا فيليمو و ديجي كالا بصورت پيش فرض در اين تلويزيون نصب شده است. اين تلويزيون هوشمند به قابليت wifi screen mirror مجهز است ، اين سيستم مي تواند به راحتي گوشي موبايل شما را بدون اتصال سيم به تلويزيون متصل كرده و صفحه گوشي شما به صفحه تلويزيون تبديل مي شود و مي توانيد در صفحه بزرگ تلويزيون كارهاي خود را انجام دهيد. وجود 2 درگاه USB ، 3 درگاه HDMI و همچنين سيستم Bluetooth جزو درگاه هاي مهم در اين ال اي دي مي باشد و دستگاه هاي ديگر را از طريق اين درگاه ها به تلويزيون متصل كرد مانند ، لب تاپ ، تبلت ، گوشي ، هارد خارجي ، كنسول هاي بازي مي توانند به تلويزيون بصورت بيسيم و باسيم متصل شوند.


برچسب: بررسي تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،كيفيت تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،قيمت تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،مشخصات تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،خريد تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،تلويزيون هوشمند ايكس ويژن مدل 55XYU715،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۷:۳۳ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي بخارشوي ميگل مدل GST 120

مارك ميگل ساخت كجاست ؟ ايران

خب در اينجا به سراغ سوال اصليمون ميگل ساخت كجاست برويم .ميگل را مي توان يكي از برند هاي لوازم خانگي ايراني دانست كه انواع محصولات لوازم برقي كوچك آشپزخانه ها را توليد مي كند ، اين برند حدود 30 سال پيش تاسيس شده است . ميگل در شركت بازرگاني سنجه كيش فعاليت خود را در زمينه توليد انواع لوازم خانگي در ايران آغاز كرده است .
شركت بازرگاني سنجه كيش شركتي است كه نمايندگي برندهاي بزرگي چن دلونگي ، فلر ، متئو و …. را برعهده دارد .مي توان گفت كه به تازگي برند ميگل را به زير مجموعه هاي خود اضافه كرده است.

هدف از تاسيس برند ميگل (Migel)

هدف برند ميگل ارائه برترين محصولات و كالا ها متناسب با سبك و روش زندگي مدرن جديد ايراني البته مطابق با استانداردهاي كيفيت اروپايي بوده است به همين دليل خيلي از افراد مشتاق به خريد محصولات اين برند ايراني هستند چرا كه سبك و ظاهر جذاب محصولات اين برند افراد زيادي را سمت خود جذب كرده است .در ادامه با اعتماد كالاهمراه باشيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد.

 

 

معرفي بخارشوي ميگل مدل GST120

بخارشوي يك وسيله‌‌ي مناسب براي تميز كردن سطوح مختلف با قابليت ضدعفوني كردن يا حتي استريل كردن سطوح مي‌باشد. اين دستگاه چندمنظوره با برخورداري از سري‌هاي متعدد براي تميز كردن سطوح مختلف، مبلمان، شيشه و .. مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بخارشوي با تبديل آب به بخار امكان پاك كردن لكه‌ها، گردو غبار و حتي چروك لباس و پرده‌ها را فراهم مي‌كند. اين وسيله شما را از موادشوينده و شيميايي بي‌نياز و به حفظ سلامتيتان كمك مي‌كند. بخارشوي ميگل سرعت تميزكردن را بالا برده و يك وسيله مقرون به صرفه است.

مشخصات بخارشوي ميگل GST120

بخارشوي ميگل مدل GST120 از نوع بدون مكش و بدون نياز به موادشوينده و شيميايي است. اين بخارشوي داراي توان 1250 وات و قادر به توليد بخار به ميزان 3 بار و در مدت 7 دقيقه است. مخزن بخارشوي 1250 وات ميگل از استيل ضد زنگ و با گنجايش 1.2 ليتر است. بخارشوي GST120 از سري‌هاي  مختلف مثل سري مخصوص كف براي پاك كردن سطوح سراميك ceramic و پاركت، سري خم براي كنج و درز كاشي، سري اتوكشي براي چروك لباس و يا پرده، سري مخصوص شيشه براي پنجره خانه، اتومبيل، آينه و ... مي‌باشد.

 

بخارشوي يك وسيله برقي است كه با از بين بردن ميكروب ها از سطوح مختلف و پارچه هايي نظير مبل و پرده قادر است يك نظافت خوب و موثر را انجام دهد.برند Migel از جمله برندهايي است كه  بخارشوهايي با عملكرد و كارايي مناسب به بازار عرضه كرده است

بخارشوي GST 120 يكي از اين محصولات است كه با كيفيت بالاي خود توانسته كمك قابل توجهي در امر پاكسازي داشته باشد.

جوش آور اين بخارشوي كارآمد از جنس استيل ضد زنگ با ظرفيت 1.2 ليتر است. بخارشوي بدون مكش ميگل مدل GST120 قابليت از بين بردن ميكروب ها و باكتري ها را تا 99.9% بدون استفاده از مواد شوينده و شيميايي دارد .

 

بخارشوي ميگل مدل GST 120  در عرض 7 دقيقه آماده به كار مي شود و تا 25 دقيقه قابليت بخاردهي دارد. امكان پاكسازي سطوح مختلف با استفاده از لوازم كاربردي و جانبي همراه اين دستگاه فراهم شده است.

نشانگر آماده بودن بخار و پارويي مناسب فرش و سطوح سخت از ديگر امكانات بخارشوي قدرتمند Migel GST120 است.

 

 

ويژگي هاي بخارشوي ميگل مدل GST 120:

·        خوش‌ساخت و مقرون‌به‌صرفه

·        مجهز به نشانگر آماده بودن بخار

·        داراي پارويي مناسب فرش و سطوح سخت

·        داراي سري متمركز كننده بخار همراه فرچه نايلوني كوچك

·        جوش آور از جنس استيل ضد زنگ با ظرفيت 1.2 ليتر

·        داراي سري قابل تنظيم

·        همراه با كيف نگهداري لوازم جانبي

 

 

بخارشوي ميگل خوبه بخرم ؟ كيفيتش چطوره ؟

بخارشوي ميگل خوبه بخرم ؟ كيفيت بخارشوي هاي برند ميگل چطوره ؟ ارزش خريد داره ؟ اين دسته از پرسش ها جزو پرسش هايي است كه هر خريداري ممكن است در زمان خريد دستگاه هاي بخارشوي هاي ميگل از خودش بپرسد. در اين بخش هماره من باشيد چار كه قصد داريم به بررسي اين پرسش بپردازيم و پاسخ آن را پيدا بكنيم. براساس آخرين بررسي هاي انجام شده اكثر افرادي كه بخارشوي هاي برند ميگل را خريداري كرده اند از خريدي كه داشته اند راضي بوده و حتي خريد آن را به ديگران هم پيشنهاد كرده اند كه نشان دهنده ي كيفيت بسيار بالاي بخارشوي هاي برند ميگل در بازار ايران مي باشد.

همچنين با توجه به كيفيت بسيار بالاي بخارشوي هاي برند ميگل و قيمت بسيار مناسبي كه دارند از ارزش خريد بسيار بالايي براي خريد برخوردار مي باشند. در ليست زير مي توانيد برخي از مدل هاي بخار شوي ميگل را بررسي و مشاهده بكنيد . در بخش هاي بعدي هم همچنين همراه من باشيد تا به بررسي قيمت بخارشوي هاي اين برند بپردازيم.

 

ضمانت و گارنتي محصولات ميگل (migel)

انواع محصولات ميگل همراه با ضمانت و گارانتي 2 ساله به فروش مي رسند و مضاف برآن به مدت 10 سال خدمات پس از فروش خوبي را ارائه مي دهد . پس اگر به دنبال برند ايراني هستيد كه از ضمانت و گارانتي معتبري برخوردار باشد و همچنين در طول استفاده خدمات پس از فروش خوبي هم ارائه بدهد توصيه مي كنم به سراغ برند ميگل برويد و محصولات آن را قبل از خريد كالاي مورد نظر خود بشناسيد.

 

نمايندگي ميگل در بازار

در بازار ايران با توجه به آن كه خود برند ميگل نيز ساخت كشور مي باشد نمايندگي هاي زيادي در سرتاسر ايران بزرگ نيز دارد تنها كافيه تا با يك سرچ ساده نزديك ترين نمايندگي ميگل را نزديك به مكان خود پيدا كنيد .

 

 

سخن پاياني

قيمت بخارشو هاي برند ميگل چقدره ؟

براساس آخرين بررسي هاي صورت گرفته قيمت بخارشوي هاي برند ميگل در بازار در محدوده قيمتي برابر با 2 تا 4 ميليون تومان قرار دارد. براي بررسي بيش تر مي توانيد اين مطلب را بررسي و مطالعه بكنيد.

آيا بخارشوي هاي برند ميگل داراي خدمات پس از فروش مي باشد يا خير ؟

براساس اخرين بررسي ها انجام شده تمامي محصولات برند ميگل در بازار داراي گارانتي و خدمات پس از فروش به مدت زمان 24 ماه را دارا مي باشد.

 


برچسب: بررسي بخارشوي ميگل مدل GST 120 ،كيفيت بخارشوي ميگل مدل GST 120 ،خريد بخارشوي ميگل مدل GST 120 ،قيمت بخارشوي ميگل مدل GST 120 ، بخارشوي ميگل مدل GST 120،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۲:۵۵ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي چاي ساز ميگل مدل GTS305

چاي ساز ميگل با نمايندگي شركت سنجه كيش يكي از برندهاي پرفروش مختلف در بازار ايران است.در اين پست قمت و نحوه خريد چاي ساز ميگل را بررسي كرديم.سري محصولات برند «ميگل» (Migel) شامل لوازم‌خانگي برقي هستند. اين سري از محصولات به دليل داشتن قيمت مقرون‌به‌صرفه و كيفيت ساخت مطلوب در مدتي كوتاه توانسته‌اند جاي خود را در بازار لوازم‌خانگي برقي پيدا كنند. استراتژي برند ميگل ارائه‌ي محصولات برقي متناسب با سبك و روش زندگي مدرن است و استانداردهاي اروپايي و كيفيت جهاني را داراست. .تحت نام اين برند انواع مختلف لوازم خانگي به شرح زيرعرضه مي شوند.در ادامه اين مقاله با اعتماد كالا همراه باشيد.

 

آشنايي با شركت سنجه كيش

شركت بازرگاني سنجه كيش در سال ۱۳۶۸ فعاليت خود را تحت عنوان عرضه كننده لوازم خانگي كوچك برقي آغاز نمود . بسياري از محصولات لوازم خانه و آشپزخانه كوچك برقي مانند مولينكس فرانسه ، پترا الكتريك آلمان ، پيكارد و موزر ، همچنين ظروف چيني باواريا ، به واسطه واردات و عرضه اين مجموعه به خانه هاي شما عزيزان راه پيدا كرد و به بخشي از خاطرات خوش روزهاي گذشته بدل گرديد .

در سال ۱۳۷۷ شركت سنجه كيش همكاري ماندگار خود را با گروه دلونگي آغاز نمود و بعنوان تنها نماينده رسمي محصولات دلونگي در ايران به گسترش فعاليت با برترينهاي صنعت لوازم خانگي برقي ادامه داد .شركت سنجه كيش در حال حاضر بعنوان تنها نماينده رسمي وانحصاري محصولات دلونگي ايتاليا ، پــولتي ، لاراستار سوئيس ، فـــلر و مـتئوي آلمان با تجربه اي ۲۸ ساله در ارائه محصولات لوازم برقي كوچك منزل و خدمات پس از فروش گسترده در حال فعاليت ميباشد .

 

چاي ساز ميگل مدل GTS 305

چاي ساز ميگل مدل GTS 305، يكي از محصولات زيبا و خوش ساخت ميگل است كه باكيفيت بالا و عملكرد عالي به بازار عرضه گرديده و امكان تهيه نوشيدني هاي مختلف را با كمترين زحمت فراهم مي كند.

چاي ساز ميگل مدل GTS 305 از دو بخش كتري و قوري همراه با توان قدرتمند 1500 وات ارائه شده است. بطوريكه اين توان حرارتي بالا باعث مي شود آب به سرعت به دماي جوش برسد.

چاي ساز ميگل مدل GTS 305 با گنجايش بالا و شيشه Schoott آلمان يكي از بهترين هاي موجود در بازار است. شير سماور استيل، خاموش شدن خودكار و عملكرد محافظ در برابر گرماي بيش از حد و كتري بدون آب از نكات بارز چاي ساز ميگل مدل GTS 305 است.

چايساز سماوري ميگل مدل GTS 305 با طراحي زيبا و جذاب يكي از محبوبترين مدل ها در انواع چاي ساز هاي سماوري است. سيستم هوشمند به كار رفته در اين دستگاه براي جابه جايي بين دو حالت جوش و گرم نگه دارنده از جمله ويژگي هايي است كه كيفيت بالاي اين دستگاه را نشان مي دهد.
همچنين قسمت فلزي جلوي بدنه ، يك در براي كتري و يك حلقه فلزي براي سيني چكه گير(گذاشتن ليوان علاوه بر قوري) و توان مصرفي كمتر سبب تمايز اين مدل با مدل مشابه خود چاي ساز سماوري GTS 301 ميگل شده است.

 

معرفي چاي ساز ميگل مدل GTS305

چاي ساز ميگل مدل GTS305 با رنگ سفيد از محصولات برند ميگل (Migel) مي‌باشد. اين چاي ساز از نوع سماوري بوده به صورتي كه قوري روي كتري قرار دارد. ظرفيت كتري برابر با 3 ليتر و ظرفيت قوري 1 ليتر مي‌باشد. همچنين جنس كتري از پلاستيك و شيشه مقاوم در برابر حرارت بوده و قوري از شيشه مقاوم به حرارت ساخته شده است. توان مصرفي اين مدل چاي ساز ميگل برابر با 1500 وات (Watt) است. روي بدنه دستگاه چراغ نشانگر جوش آمدن آب و گرم نگهداري چاي تعبيه شده است. به علاوه چايساز GTS305 مجهز به نشانگر ميزان آب كتري نيز مي‌باشد.

 

ساير ويژگي هاي چاي ساز ميگل مدل GTS305

چايساز مدل GTS305 ميگل مجهز به سيني چكه گير است و محل جمع آوري سيم در زير كفي قرار دارد. در زماني كه محفظه كتري اين مدل چاي ساز سماوري خشك است ترموستات وارد عمل شده و موجب قطع جريان برق دستگاه مي‎‌شود. سيستم گرم نگهدارنده دستگاه به صورت سيستم كنترل الكترونيكي هوشمند مي‌باشد. همچنين براي سوئيچ از حالت جوش به گرم نگهدارنده از سنسور (Sensor) الكترونيكي دما استفاده شده است. توان گرم نگهداري كنترل پالسي، سيستم قطع كن خودكار، فيلتر قوري ضد استيل از ديگر مشخصات اين محصول محسوب مي‌شوند.

از جمله از مزاياي چاي ساز ميگل مدل GTS305 مي توان به موارد زير نيز اشاره كرد :

·        اين مدل چاي ساز از تنوع بسيار خوبي برخوردار هستند .

·        داراي ضمانت و گارانتي مي باشند .

·        با توجه به آن كه ميگل يك برند ايراني مي باشد خريد چاي ساز آن نشانه حمايت از توليد ملي مي باشد.

·        برند ميگل در نقاط مختلف كشور دارا نمايندگي هايي مي باشد .

 

نمايندگي چاي ساز ميگل مدل GTS305

قطعا وقتي از يكي ميپرسيم كه آيا چاي ساز ميگل خوبه يا نه به ما راجع به گارانتي و خدمات پس از فروش و كيفيت و … نيز صحبت مي كند ، همانطور كه پيش تر راجع به گارانتي چاي ساز ميگل گفتيم در رابطه با خدمات پس از فروش چاي ساز ميگل بايد بيان كنيم كه شركت سنجه كيش براي محصولات برند هاي خود خدمات پس از فروش ده ساله نيز در نظر دارد بدين گونه كه در اين مدت زمان اگر مشكلي براي محصول مورد نظر به وجود آيد اين امكان وجود دارد كه با مراجعه به نمايندگي هاي مورد نظر نيز محصول را تعمير كنند تا مشكل آن بر طرف شود . 

 

 

سوالات متداول

در چاي ساز ميگل منظور از ترموستات استريكس چيست؟

با سلام، ترموستات استريكس دو حالته ميباشد،وقتي آب به نقطه جوش ميرسد ترموستات استريك عمل كرده و در دماي پايينتر تنظيم ميگردد كه اصطلاحا به حالت گرم كن بيان ميشود و اين باعث ميشود كه آب هميشه جوش بماند.در حقيقت Strix يك نوع فناوري جديد مي باشد كه توسط كشور انگليس بر روي ترموستات ها قرار گرفت تا بدون مدار الكتريكي نقطه جوش را سنجيده و در دماي جوش كتري يا چاي ساز را غير فعال كند .

سلام چاي ساز ميگل مال كجاست؟ مونتاژ كدوم كشوره؟شيشه و المنتش مال ايرانه؟

كتري و قوري از جنس شيشه با كيفيت عالي با برند شات(SCHOTT) ساخت كشور آلمان مي باشد و دستگاه مونتاژ شركت دلونگي ايران(شركت سنجه كيش) مي باشد.

 

 

 

 

 


برچسب: بررسي چاي ساز ميگل مدل GTS305،قيمت چاي ساز ميگل مدل GTS305،مشخصات چاي ساز ميگل مدل GTS305،كيفيت چاي ساز ميگل مدل GTS305،چاي ساز ميگل مدل GTS305،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۱:۰۲ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)

بررسي آب ‌ميوه ‌گير 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون

آب ميوه گيري پارس خزر ساخت كجاست ؟

پارس خزر يكي برند ايراني مي باشد كه در زمينه توليد محصولات لوازم خانگي برقي نيز فعاليت مي كند . البته برند پارس خزر برند هاي زير مجموعه ديگري هم دارد كه محصولات كوچك تر لوازم خانگي و آشپزخانه را توليد مي كند . پارس خزر از سال 1347 با نام پارس توشيبا تاسيس شد كه در سال 1361 آن را به نام پارس خزر تغيير داده اند ، در انتها در رابطه با اين سوال كه آب ميوه گيري پارس خزر ساخت كجاست بايد بگوييم كه ساخت كشور ايران مي باشد.در ادامه اين مقاله با فروشگاه اينترنتي اعتماد كالا همراه باشيد.

 

آبميوه گيري 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون

آب ‌ميوه ‌گير 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون يكي از محصولات پرفروش ايراني است. براي همه ما پيش آمده  كه گاهي براي تهيه يك نوشيدني به بيش از يه مدل لوازم خانگي نياز داريم. به طور مثال براي تهيه يك شيك، اسموتي يا معجون در كنار آب ميوه گيري به مخلوط كن و آسياب نيز احتياج است. اگر شما هم قصد داريد كه چنين محصولاتي را در يك پكيج خريداري كنيد؛ بدون شك اين محصول پارس خزر پاسخگوي نياز شما خواهد بود.

مشخصات فني آب ‌ميوه ‌گير 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون:

همانگونه كه از نام اين دستگاه پيداست؛ چند كاره بوده و با خريد آن علاوه بر يك دستگاه آب ميوه گيري، مخلوط كن و آسياب كوچكي را نيز در كنار آن خواهيد داشت.
از لحاظ ظاهري آب ‌ميوه ‌گير 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون، طراحي شيك و مدرني دارد. در ساخت آن از پلاستيك داراي دوام و استحكام استفاده شده است.  زير اين بدنه زيبا و مقاوم، موتوري قدرتمند تعبيه شده است تا از پس وظايف چندگانه بر بيايد. توان مصرفي آن 250 وات بوده و موتور دو سرعته است.
در مورد ظرفيت بخش هاي مختلف اين دستگاه چندكاره بايد گفت كه:

·        آب ‌ميوه‌ گير 3 كاره مدل ويتاملون در بخش مخلوط كن داراي پارچ شيشه اي با ظرفيت يك ليتر است و آب ميوه گيري آن هم همين مقدار ظرفيت دارد.

·        در مورد آسياب آن نيز بايد گفت كه براي هر بار استفاده 90 گرم توانايي آسياب دارد.

آنچه كه در كنار موتور قدرتمند باعث كارايي بسيار زياد اين وسيله شده، استفاده از تيغه هاي محكم، تيز و از جنس استيل ضد زنگ است. براي كنترل سرعت گردش اين تيغه ها نيز دكمه هاي لمسي در نظر گرفته شده است.

 

بررسي مشخصات و ويژگيها آبميوه گيري 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون:

آبميوه گيري سه كاره پارس خزر ويتاملون داراي موتور با كيفيت و با قدرت 250 وات مي باشد. سيستم گريز از مركز باعث مي شود آبميوه پس از گرفتن ميوه توسط تيغه از دستگاه خارج شود. تيغه‌ي با كيفيت دستگاه از جنس استيل ضد زنگ مي باشد. لوله‌ي خروجي آبميوه بگونه اي طراحي و ساخته شده است كه امكان قرار گرفتن در ظرف آبميوه را داشته باشد. اين خروجي ثابت است. كنترل پنل اين آبميوه گيري شركت پارس خزر از نوع مكانيكي و داراي 3 عدد دكمه مي باشد. تنظيم سرعت اين دستگاه در دو دور و سرعت قابل تنظيم است. سرعت 1 مناسب ميوه هاي نرم و سرعت 2 مناسب ميوه هاي سخت تر مي باشد.

از ديگر ويژگي هاي مهم اين محصول شركت پارس خزر دارا بودن دهانه‌ي ورودي يا تغذيه‌ي متوسط و تقريباً كوچك مي باشد. براي راحتي كار با اين دستگاه بايد ميوه ها را خرد كنيد. اما به راحتي و بدون نياز به برش مي توان ميوه‌هاي متوسط را داخل دستگاه آبگيري انداخت. اين دستگاه آبميوه گيري سه كاره پارس خزر ويتاملون داراي پايه هاي نگهدارنده مي باشد كه از لرزش و حركت دستگاه جلوگيري مي كند. زماني كه در حال آبگيري هستيد و دستگاه در حالت سرعت زياد تنظيم است چرخش موتور و تيغه باعث مي شود تا همه‌ي دستگاههاي آبميوه گيري به لرزش افتاده و حركت كنند. اينجا نقش مهم پايه هاي نگهدارنده است كه مشخص مي شود. اين پايه ها باعث مي شود تا از حركت و جابجايي دستگاه جلوگيري شود.

 

بررسي تخصصي دستگاه آبميوه گيري پارس خزر ويتاملون :

اگر شما اين دستگاه آبميوه گيري سه كاره پارس خزر ويتاملون را انتخاب كرده ايد، بايد به شما تبريك بگوييم. خريد كالاي ساخت ايران باعث رشد و توسعه‌ي هر چه بيشتر كشور عزيزمان ميشود. اما بايد از اين دستگاه با توجه با مشخصات و قابليتهاي آن انتظار بازدهي و كاركرد داشته باشيد. اين محصول شركت پارس خزر از كيفيت خوبي برخوردار است و ميتواند رضايت خاطر شما را فراهم كند. اما اين دستگاه مناسب آبگيري مقدار زياد ميوه بصورت يكجا نمي باشد و براي چندين ليوان آبميوه توليد و عرضه شده است. موتور اين دستگاه از قدرت 250 وات بهره ميبرد كه بهتر است ميوه ها را تا حد امكان خردتر كنيد و در دستگاه بريزيد.

به دليل كيفيت و قدرت مناسب اين آبميوه گيري، اين دستگاه توانسته است رضايت بسياري از مصرف كنندگان و خريداران را كسب نمايد اما گروهي از خريداران نيز بوده اند كه انتظار دستگاهي كاملاً حرف اي را داشته اند كه بايد گفت اين دستگاه نتوانسته است رضايت نظر اين گروه از مشتريان را فراهم كند و اگر شما نيز چنين انتظاري از دستگاه داريد بايد به سراغ دستگاههاي قويتر رفته و از بين آنها انتخاب كنيد. اين آبميوه گيري از طراحي ساده اي برخوردار است كه نظر شما را به خود جلب مي كند. اين دستگاه به دليل داشتن آسياب و مخلوط كن نيز بسيار كاربردي تر خواهد بود. ميتوان مواد مختلف را به راحتي تا 90 گرم در آسياب اين دستگاه ريخت و آسياب كرد. مخلوط كن اين دستگاه نيز داراي گنجايش ا ليتر است كه ميتوان با آن انواع نوشيدني ها را آمده كرد. اين دستگاه داراي گارانتي 24 ماهه و خدمات پس از فروش شركت پارس خزر مي باشد.

 

گارانتي و خدمات پس از فروش آب ميوه گيري پارس خزر

در پاسخ به سوال آيا آب ميوه گيري پارس خزر خوبه يا نه بررسي گارانتي و ضمانت آب ميوه گيري پارس خزر مي تواند يكي از مهم ترين نكاتي باشد كه بايد بررسي شود . خوشبختانه برند پارسي خزر برندي است كه در زمينه ضمانت و گارانتي و خدمات پس از فروش بسيار عالي عمل مي كند . پارس خزر محصولات خود را همراه با گارانتي 24ماهه روانه بازار مي كند و به علاوه آن تا حدود ده سال مي تواند خدمات پس از فروش خود ارائه دهد كه حالا اين مدت زمان خدمات پس از فروش براي هر محصول مي تواند متفاوت باشد .

 


برچسب: بررسي آب ‌ميوه ‌گير 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون،كيفيت آب ‌ميوه ‌گير 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون،مشخصات آب ‌ميوه ‌گير 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون،خريد آب ‌ميوه ‌گير 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون،قيمت آب ‌ميوه ‌گير 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون،آب ‌ميوه ‌گير 3 كاره پارس خزر مدل ويتاملون،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۲:۳۱ توسط:سحر موضوع: نظرات (0)